Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ετσι οπως το λες... μετα απο σκισημο λιγο στο ρελαντι και μετα οκ... να σε ρωτησω για το 10' ειναι μια εκτιμηση για το ποσο περιπου θελει για να ζεσταθει ή προκυπτει απο καπου αλλου;

 

 

 

οχι, απλα ως ιδιαιτερο turbo περιμενα κατι πιο ειδικο απο τις οδηγιες που γραφουν σε πιο απλα μοντελα... (πχ το 2' το αναφερει και στο polακι μας)...

 

βεβαια ο γερμανος τα εχει προβλεψει ολα:

χαρακτηριστικα να σας πω πως πριν από λιγες μερες εκανα μια τρελα και εγω... (υστερα απο αρκετο καιρο) και οταν επεστρεψα στη βαση μου το αφησα για 2-3 min και μετα το εσβησα... για 5 περιπου λεπτα ακουγονταν ενας θορυβος (δεν ηταν το βεντιλατερ) προφανως ηταν το ακολουθο...

"Mέχρι και η προστασία των ρουλεμάν της τουρμπίνας γίνεται... αυτόματα, ακόμα κι αν ο απερίσκεπτος σβήσει τον κινητήρα αμέσως μετά από οδήγηση υπό πίεση. Αυτό είναι το No 1 λάθος που κάνουν πολλοί, αφήνοντας την τουρμπίνα να περιστρέφεται (λόγω αδρανείας) χωρίς λίπανση και ψύξη, με αποτέλεσμα την πρόωρη καταστροφή της. Οι Γερμανοί εξέλιξαν ένα μικροσύστημα υγρόψυξης που ενεργοποιείται αυτόματα και απαλλάσσει τα ρουλεμάν της τουρμπίνας από τα θερμικά φορτία." 4Τ

 

Γιατι τρελα αφου το αφησες για 2-3 λεπτα και μετα το εσβησες?

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Γιατι τρελα αφου το αφησες για 2-3 λεπτα και μετα το εσβησες?

 

το τρελα πηγαινε στο οτι το πλακωσα και μαλιστα αρκετα... (ειδικα σε μια περιοδο οπου η τροχαια εχει βγει παγανια λογω του νεου ΚΟΚ)...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, εχω ενα golf gt εδω και ενα μηνα, 2500χλμ...

 

 

Επειδη λεγατε για προβληματα (οτι δεν ποσταρονται...)

 

Εχω δει 2 φορες την ενδειξη για χαμηλη σταθμη ψυκτικου υγρου...Εχω βαλει νερο και τις δυο φορες, τωρα εχει κατεβει παλι πολυ οποτε αυριο... ραμπα

 

Οτι νεο εχω θα ποσταρω... Αν ειχε κανεις κατι παρομοιο... ας ποσταρει... τρελη στεναχωρια...

Μου το είχε εμφανίσει και εμένα ένα Σάββατο μεσημέρι που κατέβαινα την Συγγρού χαλαρά. Τότε είχα 500 χιλιόμετρα.

Σταμάτησα στον Ιππόδρομο , άνοιξα το καπό, και το ντεπόζιτο του νερού φαινόταν άδειο Μόλις το άνοιξα έκανε κάτι σαν «αναρρόφηση» και γέμισε. Μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν έπαιρνε αέρα.

Έκτοτε κανένα πρόβλημα και τώρα έχω 2500 χιλιόμετρα.

 

Πάντως αν μάθεις κάτι πες μας

[sIGPIC][/sIGPIC]

Healthy disregard for the impossible.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το απόγευμα στην Συγγρού είδα ένα ανθρακί GT τρακαρισμένο...

Είδικά απο την μπροστά αριστερή μεριά ήταν χάλια..

Δεν πιστεύω να ήταν κανείς απο εσάς μάγκες..

 

 

Ερώτηση

όταν λένε οτι η πρώτη αλλάγή λαδιών είναι δωρεάν, δεν πληρώνουμε τπτ έτσι? Ούτε λάδια, ούτε εργατικά..

Αν θέλουμε μπορούμε να την κάνουμε και πριν τα 15000 Km έτσι?

Link to comment
Share on other sites

Χθες το απόγευμα στην Συγγρού είδα ένα ανθρακί GT τρακαρισμένο...

Είδικά απο την μπροστά αριστερή μεριά ήταν χάλια..

Δεν πιστεύω να ήταν κανείς απο εσάς μάγκες..

 

 

Ερώτηση

όταν λένε οτι η πρώτη αλλάγή λαδιών είναι δωρεάν, δεν πληρώνουμε τπτ έτσι? Ούτε λάδια, ούτε εργατικά..

Αν θέλουμε μπορούμε να την κάνουμε και πριν τα 15000 Km έτσι?

 

νομιζω οτι το "δωρεαν " παει μονο στην εργασια και οχι στα αναλωσιμα ( λαδια φιλτρα υγρα ) οταν το πας μας ενημερωνεις , οσο για το να το πας νωριτερα δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα για 500-1000 χλμ ειναι θεμα κοστους , αλλα καλυτερα νωριτερα παρα αργοτερα

Link to comment
Share on other sites

Χθες το απόγευμα στην Συγγρού είδα ένα ανθρακί GT τρακαρισμένο...

Είδικά απο την μπροστά αριστερή μεριά ήταν χάλια..

Δεν πιστεύω να ήταν κανείς απο εσάς μάγκες..

 

 

Ερώτηση

όταν λένε οτι η πρώτη αλλάγή λαδιών είναι δωρεάν, δεν πληρώνουμε τπτ έτσι? Ούτε λάδια, ούτε εργατικά..

Αν θέλουμε μπορούμε να την κάνουμε και πριν τα 15000 Km έτσι?

 

Η πρωτη αλλαγη λαδιου γινεται στις 7,500 Km και οχι στις 15,000 Km απο τι μου εχουν πει στην αντιπροσωπεια.

Σωστο η λαθος? :confused:

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Η πρωτη αλλαγη λαδιου γινεται στις 7,500 Km και οχι στις 15,000 Km απο τι μου εχουν πει στην αντιπροσωπεια.

Σωστο η λαθος? :confused:

 

:dizzy: :dizzy: :dizzy:

Συμφωνα με τον κατασκευαστη....τα πρωτα λαδια αλλαζονται στις 15000 χλμ.Το γραφει και το manual.Τωρα εαν εσενα ηρθε με λαδια για 7500 ...τι να σου πω.... δεν ξερω.

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Asxeto...Epeidh exw akousei Genikws polles fores oti to TSI kai to GT(alla egw TSI exw) einai pio grhgoro apo oso lene vghka prin kamia mia wra me enan filo me xronometro(poly kalo) na doume an isxyei..

Oi metriseis eginan apo thn eksodo ths kifissias mexri thn eisodo ths varympophs kai to antistrofo.

Parathetw ta eksis stoixeia

TSI 0-100 Anodos ASR ON 8:89

 

TSI 0-100 Anodos ASR OFF 8:40

 

TSI 0-100 kathodos ASR ON 8:18

 

TSI 0-100 kathodos ASR OFF 7:53(!!!)

 

Episis na pw oti eixa 1,5/4 Venzini sto depozito(V power 95)

H allagh htan 1h mexri 6,500 2a mexri na ftasei 100!

 

Kai pisteyw episis oti se merikous apo tous xronous yparxei xwros gia veltiwsh.

 

Mporei kai pali na mhn ysxiei tpt apo ayta giati oi metriseis ginan me to xronometro ki oxi me V-BOX!

Ayta apo mena!

Kalo Vrady

Link to comment
Share on other sites

Asxeto...Epeidh exw akousei Genikws polles fores oti to TSI kai to GT(alla egw TSI exw) einai pio grhgoro apo oso lene vghka prin kamia mia wra me enan filo me xronometro(poly kalo) na doume an isxyei..

Oi metriseis eginan apo thn eksodo ths kifissias mexri thn eisodo ths varympophs kai to antistrofo.

Parathetw ta eksis stoixeia

TSI 0-100 Anodos ASR ON 8:89

 

TSI 0-100 Anodos ASR OFF 8:40

 

TSI 0-100 kathodos ASR ON 8:18

 

TSI 0-100 kathodos ASR OFF 7:53(!!!)

 

Episis na pw oti eixa 1,5/4 Venzini sto depozito(V power 95)

H allagh htan 1h mexri 6,500 2a mexri na ftasei 100!

 

Kai pisteyw episis oti se merikous apo tous xronous yparxei xwros gia veltiwsh.

 

Mporei kai pali na mhn ysxiei tpt apo ayta giati oi metriseis ginan me to xronometro ki oxi me V-BOX!

Ayta apo mena!

Kalo Vrady

 

Τα 100 που λές ήταν κοντερίσια? Γιατι τότε μέτραγες 0-90 (περίπου) πραγματικά...

Link to comment
Share on other sites

Golf GT και διαροη, τελικα δεν ηταν μια... ήταν ή 3 ή 4!!!, ανεβηκε ραμπα εμεινε μεσα μια μερα και τωρα το πηρα πισω... πικρα και στεναχωρια... 2500 χλμ ειχα...

 

Μετα κατεβηκα την συγγρου με ανοικτα παραθυρα-ηλιοροφη και μουσικη και λιγο συνηλθα... :Ρ

Link to comment
Share on other sites

:dizzy: :dizzy: :dizzy:

Συμφωνα με τον κατασκευαστη....τα πρωτα λαδια αλλαζονται στις 15000 χλμ.Το γραφει και το manual.Τωρα εαν εσενα ηρθε με λαδια για 7500 ...τι να σου πω.... δεν ξερω.

 

Oxi απλα λογο καιρικων συνθηκων στην Κυπρο εκει στην αντιπροσωπεια συνιστουν αλλαγη λαδιων στις 7, 500 χλμ.

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα..

 

Και πώς εξηγείται το γεγονός ότι χωρίς αυτό οι μετρήσεις είναι πιο γρήγορες;;;

Κανονικά αυτό δεν βοηθάει για πιο γρήγορη εκκίνηση;

Link to comment
Share on other sites

Oxi απλα λογο καιρικων συνθηκων στην Κυπρο εκει στην αντιπροσωπεια συνιστουν αλλαγη λαδιων στις 7, 500 χλμ.

 

Sorry αλλά έχω βαρεθεί τους "έξυπνους" στις αντιπροσωπείες που προτείνουν αλλαγή λαδιών νωρίτερα "λόγω κλιματολογικών συνθηκών". Ρε παιδιά συγνώμη, η VW και οι άλλες εταιρείες δεν ξέρουν τι γράφουν στα manuals? Αν ήταν έτσι δε θα έλεγε "στις χώρες με υψηλές θερμοκρασίες κτλ"?

 

Και στην τελική που νομίζετε ότι γίνονται οι δοκιμές; Στη Γερμανία ή στη Γαλλία; Όχι, γίνονται στη βόρεια Σουηδία, κοντά στον Αρκτικό και στην Death Valley στην Αριζόνα...

 

Μη μας κοροιδεύουν κιόλας... Εγώ άλλαξα κανονικά τα πρώτα λάδια στις 15200χλμ και όλα μια χαρά. Τώρα λίγο φρέον μου φαίνεται ότι θέλει γιατί δεν πολυπαγώνει αλλά κατά άλλα μια χαρα...

Link to comment
Share on other sites

δεν έίμαι σίγουρος αν το έκανε από την αρχή ή αν απλώς το παρατήρησα τώρα γι'αυτό ρωτάω αν το έχει προσέξει κανείς σας. Οταν ρυθμίζετε τον καθρέφτη του οδηγού κουνάει και του συνοδηγού μαζί, ή μήπως μου έκανε κανα βραχυκλωματάκι;

[sIGPIC][/sIGPIC]

golf TSI first generation!!!

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα..

 

Και πώς εξηγείται το γεγονός ότι χωρίς αυτό οι μετρήσεις είναι πιο γρήγορες;;;

Κανονικά αυτό δεν βοηθάει για πιο γρήγορη εκκίνηση;

 

Το ASR μόλις αντιληφθεί ότι μια ρόδα σπινάρει μειώνει το γκάζι και άμα συνεχίσει να σπινάρει μπορεί να χρησιμοποιήσει μέχρι και τα φρένα. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι το ASR κάνει την τέλεια εκκίνηση. Υπάρχει μια χρυσή τομή σπιναρίσματος για την τέλεια εκκίνηση και το ASR αυτό το σπινάρισμα θα το κόψει μειώνοντας επομένως και την επιτάχυνση του αμαξιού.

 

 

δεν έίμαι σίγουρος αν το έκανε από την αρχή ή αν απλώς το παρατήρησα τώρα γι'αυτό ρωτάω αν το έχει προσέξει κανείς σας. Οταν ρυθμίζετε τον καθρέφτη του οδηγού κουνάει και του συνοδηγού μαζί, ή μήπως μου έκανε κανα βραχυκλωματάκι;

 

Ναι το κάνει και εμένα, το έκανε και το polo αν θυμάμαι καλά. Λογικά θα είναι για να τους φτιάχνεις και τους 2 αμέσως (όταν πχ κάθεται άλλος στο κάθισμα του οδηγού) και για παρκάρισμα μετά κουνάς μόνο του συνοδηγού.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το κάνει και εμένα, το έκανε και το polo αν θυμάμαι καλά. Λογικά θα είναι για να τους φτιάχνεις και τους 2 αμέσως (όταν πχ κάθεται άλλος στο κάθισμα του οδηγού) και για παρκάρισμα μετά κουνάς μόνο του συνοδηγού.

 

και εγώ αυτό φαντάστηκα... Απλά για να σιγουρευτώ πως δεν ήταν κάτι δυσοίωνο..thnx anyway...

[sIGPIC][/sIGPIC]

golf TSI first generation!!!

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με έναν περίεργο θόρυβο που είχα αναφέρει και παλαιότερα, http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=1909582#post1909582

 

Επίσης μπορείτει να παρακολουθήσετε και την όλη συζήτηση που έχει ήδη γίνει εδώ: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=23635&postdays=0&postorder=asc&start=90

 

Παραθέτω λοπόν τα εξής:

 

Σήμερα μου έκανε για τρίτη φορά το πρόβλημα που έχω αναφέρει. Κατά τα γνωστά σταμάτησε μετά από λίγο.

 

Το κοινό και στις 3 φορές, όσον αφορά το αμάξι, ήταν ότι λειτουργούσε το air condition, ντάλα ήλιος έξω, γενικά συνθήκες οδήγησης που ευνοούν τις μεγάλες θερμοκρασίες στον κινητήρα

 

Παρατήρηση: ο ήχος ξεκίναγε σταδιακά, αρχικά τον έκανε μόνο στο πάτημα του συμπλέκτη και μετά συνεχόμενα ανεξαρτήτως αν πάταγες συμπλέκτη. Απλά όταν τον έκανε συνεχόμενα η χροια του άλλαζε λίγο με το πάτημα του συμπλέκτη.

 

Ο ήχος καταγράφηκε επαρκώς αυτή την φορά με κινητό Ν70 και σας τον παραθέτω προ μελέτη.

 

Με την πρώτη ευκαιρία θα το πάω στο συνεργείο διεκδικόντας πλήρη έλεγχο(την 2η φορά που το πήγα μου λέγανε έλα όταν το ξανακάνει κ την 1η απλά έβαλε στον εγκέφαλο το όργανο χωρίς να του βγάλει τπτ)

 

Το περίεργο: σταματάει όταν το αφήσεις να κρυώσει και δεν το ξανακάνει παρά μόνο υπό τις συνθήκες που έχω περιγράψει (έντονο συνεχόμενο ζόρισμα στον κινητήρα.Πχ σήμερα είχε 42 βαθμούς έξω, στις 14.00, δουλευα επί ώρα το κλιματιστικό και κινούμουν στην Εθνική Πατρών Αθηνών με σταθερά τις στροφές πάνω από τις 3500 και κυρίως 5η-6η)

 

Τα Links:

http://www.logismic.com/TSI/21072007109.mp4

http://www.logismic.com/TSI/21072007110.mp4

http://www.logismic.com/TSI/21072007111.mp4

Link to comment
Share on other sites

Sorry αλλά έχω βαρεθεί τους "έξυπνους" στις αντιπροσωπείες που προτείνουν αλλαγή λαδιών νωρίτερα "λόγω κλιματολογικών συνθηκών". Ρε παιδιά συγνώμη, η VW και οι άλλες εταιρείες δεν ξέρουν τι γράφουν στα manuals? Αν ήταν έτσι δε θα έλεγε "στις χώρες με υψηλές θερμοκρασίες κτλ"?

 

Και στην τελική που νομίζετε ότι γίνονται οι δοκιμές; Στη Γερμανία ή στη Γαλλία; Όχι, γίνονται στη βόρεια Σουηδία, κοντά στον Αρκτικό και στην Death Valley στην Αριζόνα...

 

Μη μας κοροιδεύουν κιόλας... Εγώ άλλαξα κανονικά τα πρώτα λάδια στις 15200χλμ και όλα μια χαρά. Τώρα λίγο φρέον μου φαίνεται ότι θέλει γιατί δεν πολυπαγώνει αλλά κατά άλλα μια χαρα...

 

Ο καθενας λεει οτι θελει σωστα. Ομως το φρεσκο λαδι ειναι η ζωη του κινητηρα. Επισης σε συνθηκες κινησης (πχ αθηνα) , καλο ειναι να αλλαζονται νωριτερα απο το προβλεπομενο τα λαδια. Αυτο αυξανει σημαντικα την ζωη του κινητηρα.Δεν εχει τις ιδιες ιδιοτητες το λαδι που εβαλες σημερα, με λαδι που ειναι στην μηχανη 6 μηνες με συνθηκες κινησης στην αθηνα.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

ixnhlaths σίγουρα δεν έχει να κάνει με το βεντιλατέρ?

 

Ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζεται το πρόβλημα "δείχνει" το βεντιλατέρ.

Link to comment
Share on other sites

ixnhlaths σίγουρα δεν έχει να κάνει με το βεντιλατέρ?

 

Ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζεται το πρόβλημα "δείχνει" το βεντιλατέρ.

 

το βεντιλατερ δεν εχει να κανει σε καμια περίπτωση. Δεν σχετιζεται με την μεταδοση του κινηρα. Ο ήχος έχει να κάνει σίγουρα με κάποιο κινούμενο μέρος που παίρνει κίνηση από τη μηχανή.Εξάλου συνέχιζε να τον κανει κ ενώ είχε σταματήσει να δουλεύει το βεντιλατέρ.

Link to comment
Share on other sites

Golf TSI 3500 Km

 

Προβλήματα (?)

 

Μετά από ένα μακρύ και γρήγορο ταξίδι στη βόρειο Ελλάδα, επέστρεψα σήμερα το απόγευμα, και έχω να παρατηρήσω :

 

Το κοντέρ δείχνει 10 περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που πηγαίνεις. Έδειχνε 215 km/h ενώ το GPS έδειχνε 205 km/h. Αυτό στις μεγάλες ταχύτητες στις μικρότερες, που ταξίδευα για περισσότερη ώρα από 160 km/h δηλαδή έως 180 km/h η διαφορά είναι μικρότερη.

 

Στην ευθεία η συμπεριφορά των φρένων ήταν άριστη, μάλιστα κάποια στιγμή που «ξεχάσθηκα» και είδα το κόκκινο ενώ το «περνούσα» (για την ακρίβεια λίγο πριν το περάσω) με περίπου 60 km/h, με απότομο φρενάρισμα (εννοείται ότι άναψε ABS) σταμάτησε σχεδόν άμεσα, αφού με πόνεσε η ζώνη ασφαλείας.

 

Ανησυχητικό πάντως είναι η συμπεριφορά των φρένων όταν σε δεξιά απαλή στροφή με 180 km/h τα ακούμπησα απαλά ίσα για να ελαττώσω λιγάκι, μου έδωσε την αίσθηση βάρκας.

Αυτό με τρόμαξε πάρα πολύ. Δεν ξέρω αν ήταν από κάποιο αυτόματο σύστημα (ABS, ESP ASR XXX, YYY ή δεν ξέρω εγώ ποιο) αλλά ένιωσα έντονα την ανάγκη να διορθώσω με το τιμόνι, ευτυχώς όπως σκέφτηκα και εκ των υστέρων, άφησα το φρένο και πάτησα γκάζι (αφού με έπαιρνε).

 

Παρόμοιες συμπεριφορές έχει παρατηρήσει κανείς άλλος ?

[sIGPIC][/sIGPIC]

Healthy disregard for the impossible.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...