Kyprios Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 ετσι οπως το λες... μετα απο σκισημο λιγο στο ρελαντι και μετα οκ... να σε ρωτησω για το 10' ειναι μια εκτιμηση για το ποσο περιπου θελει για να ζεσταθει ή προκυπτει απο καπου αλλου; οχι, απλα ως ιδιαιτερο turbo περιμενα κατι πιο ειδικο απο τις οδηγιες που γραφουν σε πιο απλα μοντελα... (πχ το 2' το αναφερει και στο polακι μας)... βεβαια ο γερμανος τα εχει προβλεψει ολα: χαρακτηριστικα να σας πω πως πριν από λιγες μερες εκανα μια τρελα και εγω... (υστερα απο αρκετο καιρο) και οταν επεστρεψα στη βαση μου το αφησα για 2-3 min και μετα το εσβησα... για 5 περιπου λεπτα ακουγονταν ενας θορυβος (δεν ηταν το βεντιλατερ) προφανως ηταν το ακολουθο... "Mέχρι και η προστασία των ρουλεμάν της τουρμπίνας γίνεται... αυτόματα, ακόμα κι αν ο απερίσκεπτος σβήσει τον κινητήρα αμέσως μετά από οδήγηση υπό πίεση. Αυτό είναι το No 1 λάθος που κάνουν πολλοί, αφήνοντας την τουρμπίνα να περιστρέφεται (λόγω αδρανείας) χωρίς λίπανση και ψύξη, με αποτέλεσμα την πρόωρη καταστροφή της. Οι Γερμανοί εξέλιξαν ένα μικροσύστημα υγρόψυξης που ενεργοποιείται αυτόματα και απαλλάσσει τα ρουλεμάν της τουρμπίνας από τα θερμικά φορτία." 4Τ Γιατι τρελα αφου το αφησες για 2-3 λεπτα και μετα το εσβησες? Παράθεση http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 Γιατι τρελα αφου το αφησες για 2-3 λεπτα και μετα το εσβησες? το τρελα πηγαινε στο οτι το πλακωσα και μαλιστα αρκετα... (ειδικα σε μια περιοδο οπου η τροχαια εχει βγει παγανια λογω του νεου ΚΟΚ)... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mentor667 Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 Καλησπερα, εχω ενα golf gt εδω και ενα μηνα, 2500χλμ... Επειδη λεγατε για προβληματα (οτι δεν ποσταρονται...) Εχω δει 2 φορες την ενδειξη για χαμηλη σταθμη ψυκτικου υγρου...Εχω βαλει νερο και τις δυο φορες, τωρα εχει κατεβει παλι πολυ οποτε αυριο... ραμπα Οτι νεο εχω θα ποσταρω... Αν ειχε κανεις κατι παρομοιο... ας ποσταρει... τρελη στεναχωρια... Μου το είχε εμφανίσει και εμένα ένα Σάββατο μεσημέρι που κατέβαινα την Συγγρού χαλαρά. Τότε είχα 500 χιλιόμετρα. Σταμάτησα στον Ιππόδρομο , άνοιξα το καπό, και το ντεπόζιτο του νερού φαινόταν άδειο Μόλις το άνοιξα έκανε κάτι σαν «αναρρόφηση» και γέμισε. Μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν έπαιρνε αέρα. Έκτοτε κανένα πρόβλημα και τώρα έχω 2500 χιλιόμετρα. Πάντως αν μάθεις κάτι πες μας Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Healthy disregard for the impossible. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafevolution Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 Χθες το απόγευμα στην Συγγρού είδα ένα ανθρακί GT τρακαρισμένο... Είδικά απο την μπροστά αριστερή μεριά ήταν χάλια.. Δεν πιστεύω να ήταν κανείς απο εσάς μάγκες.. Ερώτηση όταν λένε οτι η πρώτη αλλάγή λαδιών είναι δωρεάν, δεν πληρώνουμε τπτ έτσι? Ούτε λάδια, ούτε εργατικά.. Αν θέλουμε μπορούμε να την κάνουμε και πριν τα 15000 Km έτσι? Παράθεση http://badge.facebook.com/badge/317446008269290.3536.1752348694.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
okuma Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 Χθες το απόγευμα στην Συγγρού είδα ένα ανθρακί GT τρακαρισμένο... Είδικά απο την μπροστά αριστερή μεριά ήταν χάλια.. Δεν πιστεύω να ήταν κανείς απο εσάς μάγκες.. Ερώτηση όταν λένε οτι η πρώτη αλλάγή λαδιών είναι δωρεάν, δεν πληρώνουμε τπτ έτσι? Ούτε λάδια, ούτε εργατικά.. Αν θέλουμε μπορούμε να την κάνουμε και πριν τα 15000 Km έτσι? νομιζω οτι το "δωρεαν " παει μονο στην εργασια και οχι στα αναλωσιμα ( λαδια φιλτρα υγρα ) οταν το πας μας ενημερωνεις , οσο για το να το πας νωριτερα δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα για 500-1000 χλμ ειναι θεμα κοστους , αλλα καλυτερα νωριτερα παρα αργοτερα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kyprios Δημ. July 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2007 Χθες το απόγευμα στην Συγγρού είδα ένα ανθρακί GT τρακαρισμένο... Είδικά απο την μπροστά αριστερή μεριά ήταν χάλια.. Δεν πιστεύω να ήταν κανείς απο εσάς μάγκες.. Ερώτηση όταν λένε οτι η πρώτη αλλάγή λαδιών είναι δωρεάν, δεν πληρώνουμε τπτ έτσι? Ούτε λάδια, ούτε εργατικά.. Αν θέλουμε μπορούμε να την κάνουμε και πριν τα 15000 Km έτσι? Η πρωτη αλλαγη λαδιου γινεται στις 7,500 Km και οχι στις 15,000 Km απο τι μου εχουν πει στην αντιπροσωπεια. Σωστο η λαθος? :confused: Παράθεση http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opus Δημ. July 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2007 Η πρωτη αλλαγη λαδιου γινεται στις 7,500 Km και οχι στις 15,000 Km απο τι μου εχουν πει στην αντιπροσωπεια. Σωστο η λαθος? :confused: :dizzy: :dizzy: :dizzy: Συμφωνα με τον κατασκευαστη....τα πρωτα λαδια αλλαζονται στις 15000 χλμ.Το γραφει και το manual.Τωρα εαν εσενα ηρθε με λαδια για 7500 ...τι να σου πω.... δεν ξερω. Παράθεση ---------------- VW GOLF V 1.4 TSi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SkyZero3 Δημ. July 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2007 Asxeto...Epeidh exw akousei Genikws polles fores oti to TSI kai to GT(alla egw TSI exw) einai pio grhgoro apo oso lene vghka prin kamia mia wra me enan filo me xronometro(poly kalo) na doume an isxyei.. Oi metriseis eginan apo thn eksodo ths kifissias mexri thn eisodo ths varympophs kai to antistrofo. Parathetw ta eksis stoixeia TSI 0-100 Anodos ASR ON 8:89 TSI 0-100 Anodos ASR OFF 8:40 TSI 0-100 kathodos ASR ON 8:18 TSI 0-100 kathodos ASR OFF 7:53(!!!) Episis na pw oti eixa 1,5/4 Venzini sto depozito(V power 95) H allagh htan 1h mexri 6,500 2a mexri na ftasei 100! Kai pisteyw episis oti se merikous apo tous xronous yparxei xwros gia veltiwsh. Mporei kai pali na mhn ysxiei tpt apo ayta giati oi metriseis ginan me to xronometro ki oxi me V-BOX! Ayta apo mena! Kalo Vrady Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Konin Δημ. July 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2007 Asxeto...Epeidh exw akousei Genikws polles fores oti to TSI kai to GT(alla egw TSI exw) einai pio grhgoro apo oso lene vghka prin kamia mia wra me enan filo me xronometro(poly kalo) na doume an isxyei.. Oi metriseis eginan apo thn eksodo ths kifissias mexri thn eisodo ths varympophs kai to antistrofo. Parathetw ta eksis stoixeia TSI 0-100 Anodos ASR ON 8:89 TSI 0-100 Anodos ASR OFF 8:40 TSI 0-100 kathodos ASR ON 8:18 TSI 0-100 kathodos ASR OFF 7:53(!!!) Episis na pw oti eixa 1,5/4 Venzini sto depozito(V power 95) H allagh htan 1h mexri 6,500 2a mexri na ftasei 100! Kai pisteyw episis oti se merikous apo tous xronous yparxei xwros gia veltiwsh. Mporei kai pali na mhn ysxiei tpt apo ayta giati oi metriseis ginan me to xronometro ki oxi me V-BOX! Ayta apo mena! Kalo Vrady Τα 100 που λές ήταν κοντερίσια? Γιατι τότε μέτραγες 0-90 (περίπου) πραγματικά... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
septimus Δημ. July 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2007 Golf GT και διαροη, τελικα δεν ηταν μια... ήταν ή 3 ή 4!!!, ανεβηκε ραμπα εμεινε μεσα μια μερα και τωρα το πηρα πισω... πικρα και στεναχωρια... 2500 χλμ ειχα... Μετα κατεβηκα την συγγρου με ανοικτα παραθυρα-ηλιοροφη και μουσικη και λιγο συνηλθα... :Ρ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kyprios Δημ. July 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2007 :dizzy: :dizzy: :dizzy: Συμφωνα με τον κατασκευαστη....τα πρωτα λαδια αλλαζονται στις 15000 χλμ.Το γραφει και το manual.Τωρα εαν εσενα ηρθε με λαδια για 7500 ...τι να σου πω.... δεν ξερω. Oxi απλα λογο καιρικων συνθηκων στην Κυπρο εκει στην αντιπροσωπεια συνιστουν αλλαγη λαδιων στις 7, 500 χλμ. Παράθεση http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
broxopoios Δημ. July 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2007 το ASR τι είναι; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. July 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2007 το ASR τι είναι; Acceleration Slip Regulation Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
broxopoios Δημ. July 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2007 Μάλιστα.. Και πώς εξηγείται το γεγονός ότι χωρίς αυτό οι μετρήσεις είναι πιο γρήγορες;;; Κανονικά αυτό δεν βοηθάει για πιο γρήγορη εκκίνηση; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. July 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2007 Oxi απλα λογο καιρικων συνθηκων στην Κυπρο εκει στην αντιπροσωπεια συνιστουν αλλαγη λαδιων στις 7, 500 χλμ. Sorry αλλά έχω βαρεθεί τους "έξυπνους" στις αντιπροσωπείες που προτείνουν αλλαγή λαδιών νωρίτερα "λόγω κλιματολογικών συνθηκών". Ρε παιδιά συγνώμη, η VW και οι άλλες εταιρείες δεν ξέρουν τι γράφουν στα manuals? Αν ήταν έτσι δε θα έλεγε "στις χώρες με υψηλές θερμοκρασίες κτλ"? Και στην τελική που νομίζετε ότι γίνονται οι δοκιμές; Στη Γερμανία ή στη Γαλλία; Όχι, γίνονται στη βόρεια Σουηδία, κοντά στον Αρκτικό και στην Death Valley στην Αριζόνα... Μη μας κοροιδεύουν κιόλας... Εγώ άλλαξα κανονικά τα πρώτα λάδια στις 15200χλμ και όλα μια χαρά. Τώρα λίγο φρέον μου φαίνεται ότι θέλει γιατί δεν πολυπαγώνει αλλά κατά άλλα μια χαρα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
peyo Δημ. July 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2007 δεν έίμαι σίγουρος αν το έκανε από την αρχή ή αν απλώς το παρατήρησα τώρα γι'αυτό ρωτάω αν το έχει προσέξει κανείς σας. Οταν ρυθμίζετε τον καθρέφτη του οδηγού κουνάει και του συνοδηγού μαζί, ή μήπως μου έκανε κανα βραχυκλωματάκι; Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] golf TSI first generation!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SkyZero3 Δημ. July 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2007 To ASR sou kovei to gazi otan spiniaroun oi troxoi.Peyo ki emena mou to kanei ayto me tous kathreptes alla den to thewrw kati pou den mporei na perimenei. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. July 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2007 Μάλιστα.. Και πώς εξηγείται το γεγονός ότι χωρίς αυτό οι μετρήσεις είναι πιο γρήγορες;;; Κανονικά αυτό δεν βοηθάει για πιο γρήγορη εκκίνηση; Το ASR μόλις αντιληφθεί ότι μια ρόδα σπινάρει μειώνει το γκάζι και άμα συνεχίσει να σπινάρει μπορεί να χρησιμοποιήσει μέχρι και τα φρένα. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι το ASR κάνει την τέλεια εκκίνηση. Υπάρχει μια χρυσή τομή σπιναρίσματος για την τέλεια εκκίνηση και το ASR αυτό το σπινάρισμα θα το κόψει μειώνοντας επομένως και την επιτάχυνση του αμαξιού. δεν έίμαι σίγουρος αν το έκανε από την αρχή ή αν απλώς το παρατήρησα τώρα γι'αυτό ρωτάω αν το έχει προσέξει κανείς σας. Οταν ρυθμίζετε τον καθρέφτη του οδηγού κουνάει και του συνοδηγού μαζί, ή μήπως μου έκανε κανα βραχυκλωματάκι; Ναι το κάνει και εμένα, το έκανε και το polo αν θυμάμαι καλά. Λογικά θα είναι για να τους φτιάχνεις και τους 2 αμέσως (όταν πχ κάθεται άλλος στο κάθισμα του οδηγού) και για παρκάρισμα μετά κουνάς μόνο του συνοδηγού. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
peyo Δημ. July 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2007 Ναι το κάνει και εμένα, το έκανε και το polo αν θυμάμαι καλά. Λογικά θα είναι για να τους φτιάχνεις και τους 2 αμέσως (όταν πχ κάθεται άλλος στο κάθισμα του οδηγού) και για παρκάρισμα μετά κουνάς μόνο του συνοδηγού. και εγώ αυτό φαντάστηκα... Απλά για να σιγουρευτώ πως δεν ήταν κάτι δυσοίωνο..thnx anyway... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] golf TSI first generation!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ixnhlaths Δημ. July 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 22, 2007 Σχετικά με έναν περίεργο θόρυβο που είχα αναφέρει και παλαιότερα, http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=1909582#post1909582 Επίσης μπορείτει να παρακολουθήσετε και την όλη συζήτηση που έχει ήδη γίνει εδώ: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=23635&postdays=0&postorder=asc&start=90 Παραθέτω λοπόν τα εξής: Σήμερα μου έκανε για τρίτη φορά το πρόβλημα που έχω αναφέρει. Κατά τα γνωστά σταμάτησε μετά από λίγο. Το κοινό και στις 3 φορές, όσον αφορά το αμάξι, ήταν ότι λειτουργούσε το air condition, ντάλα ήλιος έξω, γενικά συνθήκες οδήγησης που ευνοούν τις μεγάλες θερμοκρασίες στον κινητήρα Παρατήρηση: ο ήχος ξεκίναγε σταδιακά, αρχικά τον έκανε μόνο στο πάτημα του συμπλέκτη και μετά συνεχόμενα ανεξαρτήτως αν πάταγες συμπλέκτη. Απλά όταν τον έκανε συνεχόμενα η χροια του άλλαζε λίγο με το πάτημα του συμπλέκτη. Ο ήχος καταγράφηκε επαρκώς αυτή την φορά με κινητό Ν70 και σας τον παραθέτω προ μελέτη. Με την πρώτη ευκαιρία θα το πάω στο συνεργείο διεκδικόντας πλήρη έλεγχο(την 2η φορά που το πήγα μου λέγανε έλα όταν το ξανακάνει κ την 1η απλά έβαλε στον εγκέφαλο το όργανο χωρίς να του βγάλει τπτ) Το περίεργο: σταματάει όταν το αφήσεις να κρυώσει και δεν το ξανακάνει παρά μόνο υπό τις συνθήκες που έχω περιγράψει (έντονο συνεχόμενο ζόρισμα στον κινητήρα.Πχ σήμερα είχε 42 βαθμούς έξω, στις 14.00, δουλευα επί ώρα το κλιματιστικό και κινούμουν στην Εθνική Πατρών Αθηνών με σταθερά τις στροφές πάνω από τις 3500 και κυρίως 5η-6η) Τα Links: http://www.logismic.com/TSI/21072007109.mp4 http://www.logismic.com/TSI/21072007110.mp4 http://www.logismic.com/TSI/21072007111.mp4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babis Δημ. July 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 22, 2007 Sorry αλλά έχω βαρεθεί τους "έξυπνους" στις αντιπροσωπείες που προτείνουν αλλαγή λαδιών νωρίτερα "λόγω κλιματολογικών συνθηκών". Ρε παιδιά συγνώμη, η VW και οι άλλες εταιρείες δεν ξέρουν τι γράφουν στα manuals? Αν ήταν έτσι δε θα έλεγε "στις χώρες με υψηλές θερμοκρασίες κτλ"? Και στην τελική που νομίζετε ότι γίνονται οι δοκιμές; Στη Γερμανία ή στη Γαλλία; Όχι, γίνονται στη βόρεια Σουηδία, κοντά στον Αρκτικό και στην Death Valley στην Αριζόνα... Μη μας κοροιδεύουν κιόλας... Εγώ άλλαξα κανονικά τα πρώτα λάδια στις 15200χλμ και όλα μια χαρά. Τώρα λίγο φρέον μου φαίνεται ότι θέλει γιατί δεν πολυπαγώνει αλλά κατά άλλα μια χαρα... Ο καθενας λεει οτι θελει σωστα. Ομως το φρεσκο λαδι ειναι η ζωη του κινητηρα. Επισης σε συνθηκες κινησης (πχ αθηνα) , καλο ειναι να αλλαζονται νωριτερα απο το προβλεπομενο τα λαδια. Αυτο αυξανει σημαντικα την ζωη του κινητηρα.Δεν εχει τις ιδιες ιδιοτητες το λαδι που εβαλες σημερα, με λαδι που ειναι στην μηχανη 6 μηνες με συνθηκες κινησης στην αθηνα. Παράθεση Αφου ο Αγγλος δεν γραφει : “ Χάου αρ γιου” ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ “ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;; ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. July 22, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. July 22, 2007 ixnhlaths σίγουρα δεν έχει να κάνει με το βεντιλατέρ? Ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζεται το πρόβλημα "δείχνει" το βεντιλατέρ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ixnhlaths Δημ. July 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 22, 2007 ixnhlaths σίγουρα δεν έχει να κάνει με το βεντιλατέρ? Ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζεται το πρόβλημα "δείχνει" το βεντιλατέρ. το βεντιλατερ δεν εχει να κανει σε καμια περίπτωση. Δεν σχετιζεται με την μεταδοση του κινηρα. Ο ήχος έχει να κάνει σίγουρα με κάποιο κινούμενο μέρος που παίρνει κίνηση από τη μηχανή.Εξάλου συνέχιζε να τον κανει κ ενώ είχε σταματήσει να δουλεύει το βεντιλατέρ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mentor667 Δημ. July 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 22, 2007 Golf TSI 3500 Km Προβλήματα (?) Μετά από ένα μακρύ και γρήγορο ταξίδι στη βόρειο Ελλάδα, επέστρεψα σήμερα το απόγευμα, και έχω να παρατηρήσω : Το κοντέρ δείχνει 10 περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που πηγαίνεις. Έδειχνε 215 km/h ενώ το GPS έδειχνε 205 km/h. Αυτό στις μεγάλες ταχύτητες στις μικρότερες, που ταξίδευα για περισσότερη ώρα από 160 km/h δηλαδή έως 180 km/h η διαφορά είναι μικρότερη. Στην ευθεία η συμπεριφορά των φρένων ήταν άριστη, μάλιστα κάποια στιγμή που «ξεχάσθηκα» και είδα το κόκκινο ενώ το «περνούσα» (για την ακρίβεια λίγο πριν το περάσω) με περίπου 60 km/h, με απότομο φρενάρισμα (εννοείται ότι άναψε ABS) σταμάτησε σχεδόν άμεσα, αφού με πόνεσε η ζώνη ασφαλείας. Ανησυχητικό πάντως είναι η συμπεριφορά των φρένων όταν σε δεξιά απαλή στροφή με 180 km/h τα ακούμπησα απαλά ίσα για να ελαττώσω λιγάκι, μου έδωσε την αίσθηση βάρκας. Αυτό με τρόμαξε πάρα πολύ. Δεν ξέρω αν ήταν από κάποιο αυτόματο σύστημα (ABS, ESP ASR XXX, YYY ή δεν ξέρω εγώ ποιο) αλλά ένιωσα έντονα την ανάγκη να διορθώσω με το τιμόνι, ευτυχώς όπως σκέφτηκα και εκ των υστέρων, άφησα το φρένο και πάτησα γκάζι (αφού με έπαιρνε). Παρόμοιες συμπεριφορές έχει παρατηρήσει κανείς άλλος ? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Healthy disregard for the impossible. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SkyZero3 Δημ. July 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 22, 2007 Ta frena emena merikes fores den mou exoun fanei arketa..twra exw 2100km kai einai kalytera apo oti sta 1000km.Na se rwthsw sta 100 km/h to Gps ti taxythta sou edeixne? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.