Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια ρε παιδες... Τα φρενα μου εμενα μου αρκουν αν και δεν εχω pirelli εχω hankook εχω κανει και 160-0 και η συμπεριφορα τους μου αρεσε.. βεβαια πρωτο μου αυτοκινητο ειναι οποτε τι ξερω απο αυτα?? τεσπα...

 

Εχει βαλει κανεις σας ηχεια πισω aftermarket? ισχυει οτι υπαρχει αναμονη της καλωδιωσης η πρεπει να μου τ γδυσουν ολο?

 

το καημενο τ gofaki m einai για τ πρωτο service tou!! 14960! ><Και ακομα να σπασει ο κινητηρας :lol: :p ><

 

ΑΑΑΑ εχει κανεις προβλημα στην αλλαγη 1ης-2ας? παταω τερμα συμπλεκτη και στισ υψηλες στροφες μου γρατσουναει!!! γιαττιιιιιιι? (θα 3ερω συντομα το γιατι...:rolleyes: )

 

τελικα εχουμε TSI h Gt Sport?

 

Γεια σας παιδια!Μολις την περασμενη Τριτη παρελαβα το νεο μου GTsport απο τον Φιλοσιδη μεσα σε 15 ημερες απο την παραγγελια του.Απο τα λεγομενα του πωλητη (πολυ εξυπηρετικος) η SPORTLINE εκδοση του TSI εγινε GTsport το οποιο αναγραφει μπροστα στη νεα μασκα του.Πισω το κλασσικοTSI . Για τα μεγαφωνα μην σε απασχολει καθολου γιατι με την εταζερα θα βγαλεις πολυ πιο πλουσιο και ογκωδη ηχο - πραγμα που χρειαζεται το ομορφο αλλα αδυναμο σχετικα RCD300 - συγκριτικα με τις πισω πλαινες θεσεις!Ολοκληρο το πορτ μπαγκαζ λειτουργει ως ηχειο.Το εχω βαλει στο προγραμμα μαζι με τα μπροστινα που θα αντικαταστησω σιγουρα...(Κατι που θα πρεπει να προσεξεις ειναι τα μεγαφωνα να εχουν μεγαλη ευαισθησια >92dB)

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

me tis zantes tou Gt sport ti paizei?

Ειναι οι ελαφρου κραματος 16" Mugelo.Σε ορισμενες αγορες του εξωτερικου παντως βαζουν std 17"/ESP με αυξηση τιμης 1400Ε αντι για 430Ε που ειχαμε εδω και δημιουργουν μια κοινη ονομασια του TSI sportline kai GT με μονη διαφορα την ιπποδυναμη.Και κατι αλλο!Επιτελους στα μοντελα που προοριζονται για Ελλαδα το CD παιζει Mp3. Καλη λυση παντως ειναι και το πακετο χρωμιου εαν η αλλαγη μασκας ειναι ασυμφορη...Που θα ειναι δηλ...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

To πακετο χρωμιου ηθελα να το βαλω αλλα 1ον δεν ειχαν Τοοοοτε ουτε μια φωτογραφια να μου δειξουν και υστερα επρεπε να περιμεεεενω και ποιος περιμενει 3 μηνες οταν το εχει μπροστα του? αχχχ αντε να ερθει η δευτερα να το παρω πισω... μου λειψε!
Link to comment
Share on other sites

Σημερα ειδα το πρωτο tsi 140 με την μουρη του gt και τα μαυρα φωτιστικα...Πολυ καλο θα ελεγα δεν γραφει πουθενα gt sport μονο πισω γραφει το γνωστο tsi
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Για τα μεγαφωνα μην σε απασχολει καθολου γιατι με την εταζερα θα βγαλεις πολυ πιο πλουσιο και ογκωδη ηχο - πραγμα που χρειαζεται το ομορφο αλλα αδυναμο σχετικα RCD300 - συγκριτικα με τις πισω πλαινες θεσεις!Ολοκληρο το πορτ μπαγκαζ λειτουργει ως ηχειο. Το εχω βαλει στο προγραμμα μαζι με τα μπροστινα που θα αντικαταστησω σιγουρα...(Κατι που θα πρεπει να προσεξεις ειναι τα μεγαφωνα να εχουν μεγαλη ευαισθησια >92dB)

 

Άφοβα... Το έκανα πριν 2 μήνες (έχω RCD500 με χειριστήρια στο τιμόνι). Έβγαλα off τα δύο πίσω ηχεία στα πλαινά (τα οποία κατά την γνώμη μου ήταν ψιλοχάλια) και έβαλα 1 ζευγάρι 3δρομα οβάλ μάρκας DLS στην εταζέρα που (δεν χρειάζεται να βγει το διχτάκι από κάτω) αξίας περίπου 180€ και τα δύο.

 

Ο ήχος αααααπλάααα μεταμορφώθηκε:rolleyes: καμία σχέση με πριν! Μιλάμε για ζεστό μπάσο ακόμα και σε χαμηλές εντάσεις - Ότι πρέπει για Jazzιές και Blues...! Τρυπήστε εταζέρα ανεπιφύλακτα...:shifty:

 

p.s: ΔΕΝ είμαι κάγκουρας:cool:

Link to comment
Share on other sites

To πακετο χρωμιου ηθελα να το βαλω αλλα 1ον δεν ειχαν Τοοοοτε ουτε μια φωτογραφια να μου δειξουν και υστερα επρεπε να περιμεεεενω και ποιος περιμενει 3 μηνες οταν το εχει μπροστα του? αχχχ αντε να ερθει η δευτερα να το παρω πισω... μου λειψε!

Εχεις δικιο για τα εξτρα υπαρχει λιγη σχετικα πληροφορηση,θα επρεπε να το προσεξουν πιο πολυ!Για την εταζερα (ηχεια) ειδα σε ενα αλλο site οτι καποιου του χαλασαν τα αμορτισερ του πορτ μπαγκαζ απο το πολυ βαρος.Αν και στο προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα(Peugeot206XS) δεν αντιμετωπησα ποτε τετοιο προβλημα μετα απο 7χρονια χρησης,ισως θα ηταν καλο να αποσυνδεονται τα σχοινακια της εταζερας αναλογα παντα με τις αναγκες του καθενος...Ποσο κοστισε λοιπον το πρωτο σερβις?(100χλμ σημερα εθνικη και αττικη οδο για το αεροδρομιο και πισω,μεχρι τις 3000rpm με καταναλωση 6.9λιτρα και απιστευτη ροπη...Αντε να τελειωσει το στρωσιμο να καψω παραπανω...)

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Epitelous eir8e !!!!!!!

 

αντε ποιος σε πιανει.... καλοριζικο καλοταξιδο και με προσοχη γιατι τα ουφο ειναι εξω και παραμονευουν...... περιμενω εντυπωσεις

Link to comment
Share on other sites

 

ΑΑΑΑ εχει κανεις προβλημα στην αλλαγη 1ης-2ας? παταω τερμα συμπλεκτη και στισ υψηλες στροφες μου γρατσουναει!!! γιαττιιιιιιι? (θα 3ερω συντομα το γιατι...:rolleyes: )

 

τελικα εχουμε TSI h Gt Sport?

Ναι το είχε και σε εμένα και έγινε αλλαγή στο γρανάζι της 2ας της 5ης (και των περιφερειακών τους) και δισκο πλατώ μέσα στην εγγύηση - κανονικά κοστίζει γύρω στα 1500€ όλο αυτό...
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά (βέβαια δεν το έχω παραλάβει ακόμα . . . :( )

 

αλλά αν αναλογιστείτε ότι το έχω παραγγέλλει από τις αρχές Φεβρουαρίου (έχουν περάσει 5,5 μήνες) . . .καταλαβαίνετε . . . .

 

 

Η αλήθεια είναι ότι αν από την αρχή μου έλεγαν ότι αν βάλω extra στο Jetta θα κάνει 5,5 με 6 μήνες μάλλον δεν θα το παράγγελνα

VW Jetta 1.4 TSI :happy: ΜΙΟ Α501

 

Looking into the future . . . You can see your self !

 

George M.

Link to comment
Share on other sites

Ότι πρέπει για Jazzιές και Blues......+1...(Η τελεια διαδρομη με Reunalt 5GT-Νικος Δημου στους 4Τ καποτε...).Δεν ειχε αδικο μονο που τωρα εχουμε να ακουμε και compressor με ολες τις χαμηλες νοτες του!!!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, εχω ενα golf gt εδω και ενα μηνα, 2500χλμ...

 

 

Επειδη λεγατε για προβληματα (οτι δεν ποσταρονται...)

 

Εχω δει 2 φορες την ενδειξη για χαμηλη σταθμη ψυκτικου υγρου...Εχω βαλει νερο και τις δυο φορες, τωρα εχει κατεβει παλι πολυ οποτε αυριο... ραμπα

 

Οτι νεο εχω θα ποσταρω... Αν ειχε κανεις κατι παρομοιο... ας ποσταρει... τρελη στεναχωρια...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το πηρα και με μια λεξη ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!! :D

 

 

 

Και καποιες σημαντικες πληροφοριες:

 

GT TSi Manual (Εντυπο 3.2 Συμβουλες για την οδηγηση, σελιδα 16)

 

 

Το ρονταρισμα του νεου κινητηρα πρεπει να γινει στα πρωτα 1500 χιλιομετρα.

 

Εως τα 1000 χιλιομετρα

 

- Μην οδηγειτε ταχυτερα απο τα 3/4 της μεγιστης ταχυτητας.

- Αποφυγετε τις υψηλες στροφες.

- Μην οδηγητε με ρυμουλκα.

 

Απο τα 1000 εως τα 1500 χιλιομετρα

 

- Αυξηστε σταδιακα την ταχυτητα, εως οτου φθασει ο κινητηρας την πληρη ταχυτητα και τις μεγιστες επιτρεπομενες στροφες.

 

Κατα τις πρωτες ωρες λειτουργιας ο κινητηρας παρουσιαζει μια μεγαλυτερη εσωτερικη τριβη απο οτι αργοτερα, οταν στρωσουν ολα τα κινουμενα εξαρτηματα.

 

Σημειωση: Αν το ρονταρισμα του κινητηρα γινει σωστα, αυξανεται η διαρκεια ζωης του κινητηρα με ταυτοχρονη μειωση της καταναλωσης λαδιου.

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Παιδια το πηρα και με μια λεξη ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!! :D

 

Και καποιες σημαντικες πληροφοριες:

GT TSi Manual (Εντυπο 3.2 Συμβουλες για την οδηγηση, σελιδα 16)

Το ρονταρισμα του νεου κινητηρα πρεπει να γινει στα πρωτα 1500 χιλιομετρα.

Εως τα 1000 χιλιομετρα

Απο τα 1000 εως τα 1500 χιλιομετρα

Σημειωση: Αν το ρονταρισμα του κινητηρα γινει σωστα, αυξανεται η διαρκεια ζωης του κινητηρα με ταυτοχρονη μειωση της καταναλωσης λαδιου.

 

πρωτα από ολα καλοταξιδο...

εντυπωση μου κανει παντως πως σε όλα τα μοντελα (polo 1.0, A4 1.8T) δινουν αυτές τις απλές οδηγιες. να πω την αληθεια στο TSi περίμενα πιο ειδικές οδηγίες... οχι μονο στο στρωσιμο αλλα και στο σβησιμο του (υστερα από "σκληρη" χρηση)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

.... αλλα και στο σβησιμο του (υστερα από "σκληρη" χρηση)

 

τι θέλεις να πεις ???? πρέπει να δουλεύει το βεντιλατερ ???

VW Jetta 1.4 TSI :happy: ΜΙΟ Α501

 

Looking into the future . . . You can see your self !

 

George M.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το πηρα και με μια λεξη ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!! :D

 

 

 

Και καποιες σημαντικες πληροφοριες:

 

GT TSi Manual (Εντυπο 3.2 Συμβουλες για την οδηγηση, σελιδα 16)

 

 

Το ρονταρισμα του νεου κινητηρα πρεπει να γινει στα πρωτα 1500 χιλιομετρα.

 

Εως τα 1000 χιλιομετρα

 

- Μην οδηγειτε ταχυτερα απο τα 3/4 της μεγιστης ταχυτητας.

- Αποφυγετε τις υψηλες στροφες.

- Μην οδηγητε με ρυμουλκα.

 

Απο τα 1000 εως τα 1500 χιλιομετρα

 

- Αυξηστε σταδιακα την ταχυτητα, εως οτου φθασει ο κινητηρας την πληρη ταχυτητα και τις μεγιστες επιτρεπομενες στροφες.

 

Κατα τις πρωτες ωρες λειτουργιας ο κινητηρας παρουσιαζει μια μεγαλυτερη εσωτερικη τριβη απο οτι αργοτερα, οταν στρωσουν ολα τα κινουμενα εξαρτηματα.

 

Σημειωση: Αν το ρονταρισμα του κινητηρα γινει σωστα, αυξανεται η διαρκεια ζωης του κινητηρα με ταυτοχρονη μειωση της καταναλωσης λαδιου.

 

πρωτα από ολα καλοταξιδο...

εντυπωση μου κανει παντως πως σε όλα τα μοντελα (polo 1.0, A4 1.8T) δινουν αυτές τις απλές οδηγιες. να πω την αληθεια στο TSi περίμενα πιο ειδικές οδηγίες... οχι μονο στο στρωσιμο αλλα και στο σβησιμο του (υστερα από "σκληρη" χρηση)

 

Καλοταξιδο και απο εμενα pal:) και ελαφρυ το δεξι:D Οσο αφορα τις οδηγιες, εχω 9000 χλμ και μεχρι τα 1000 δε το πηγα πανω απο 4500 στρ. Μετα το ανοιγεις και το χαιρεσαι. Πιασε μερικους κοφτες και μη το λυπασαι. Εμενα ουτε λαδι μου εχει καψει ουτε προβλημα εχει βγαλει μηχανικο. Απλα μεχρι τα 1000 πρεπει να στρωθουν τα φρενα, λαστιχα κλπ, οπως γραφει το manual

Οταν το εχεις σκισει 2 λεπτα στο ρελαντι και εισαι ενταξει. Και ποτε σκισημο τα πρωτα 10 λεπτα!!!

Link to comment
Share on other sites

Οταν το εχεις σκισει 2 λεπτα στο ρελαντι και εισαι ενταξει. Και ποτε σκισημο τα πρωτα 10 λεπτα!!!

 

ετσι οπως το λες... μετα απο σκισημο λιγο στο ρελαντι και μετα οκ... να σε ρωτησω για το 10' ειναι μια εκτιμηση για το ποσο περιπου θελει για να ζεσταθει ή προκυπτει απο καπου αλλου;

 

τι θέλεις να πεις ???? πρέπει να δουλεύει το βεντιλατερ ???

 

οχι, απλα ως ιδιαιτερο turbo περιμενα κατι πιο ειδικο απο τις οδηγιες που γραφουν σε πιο απλα μοντελα... (πχ το 2' το αναφερει και στο polακι μας)...

 

βεβαια ο γερμανος τα εχει προβλεψει ολα:

χαρακτηριστικα να σας πω πως πριν από λιγες μερες εκανα μια τρελα και εγω... (υστερα απο αρκετο καιρο) και οταν επεστρεψα στη βαση μου το αφησα για 2-3 min και μετα το εσβησα... για 5 περιπου λεπτα ακουγονταν ενας θορυβος (δεν ηταν το βεντιλατερ) προφανως ηταν το ακολουθο...

"Mέχρι και η προστασία των ρουλεμάν της τουρμπίνας γίνεται... αυτόματα, ακόμα κι αν ο απερίσκεπτος σβήσει τον κινητήρα αμέσως μετά από οδήγηση υπό πίεση. Αυτό είναι το No 1 λάθος που κάνουν πολλοί, αφήνοντας την τουρμπίνα να περιστρέφεται (λόγω αδρανείας) χωρίς λίπανση και ψύξη, με αποτέλεσμα την πρόωρη καταστροφή της. Οι Γερμανοί εξέλιξαν ένα μικροσύστημα υγρόψυξης που ενεργοποιείται αυτόματα και απαλλάσσει τα ρουλεμάν της τουρμπίνας από τα θερμικά φορτία." 4Τ

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλοταξιδο και απο εμενα pal:) και ελαφρυ το δεξι:D Οσο αφορα τις οδηγιες, εχω 9000 χλμ και μεχρι τα 1000 δε το πηγα πανω απο 4500 στρ. Μετα το ανοιγεις και το χαιρεσαι. Πιασε μερικους κοφτες και μη το λυπασαι. Εμενα ουτε λαδι μου εχει καψει ουτε προβλημα εχει βγαλει μηχανικο. Απλα μεχρι τα 1000 πρεπει να στρωθουν τα φρενα, λαστιχα κλπ, οπως γραφει το manual

Οταν το εχεις σκισει 2 λεπτα στο ρελαντι και εισαι ενταξει. Και ποτε σκισημο τα πρωτα 10 λεπτα!!!

 

+1000

:) :) :) ;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Καλοταξιδο και απο εμενα pal:) και ελαφρυ το δεξι:D Οσο αφορα τις οδηγιες, εχω 9000 χλμ και μεχρι τα 1000 δε το πηγα πανω απο 4500 στρ. Μετα το ανοιγεις και το χαιρεσαι. Πιασε μερικους κοφτες και μη το λυπασαι. Εμενα ουτε λαδι μου εχει καψει ουτε προβλημα εχει βγαλει μηχανικο. Απλα μεχρι τα 1000 πρεπει να στρωθουν τα φρενα, λαστιχα κλπ, οπως γραφει το manual

Οταν το εχεις σκισει 2 λεπτα στο ρελαντι και εισαι ενταξει. Και ποτε σκισημο τα πρωτα 10 λεπτα!!!

 

 

Ευχαριστω παιδια για τα καλα σας λογια. Στρωσιμο και παλι στρωσιμο μεχρι τα +1000. :music:

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

ετσι οπως το λες... μετα απο σκισημο λιγο στο ρελαντι και μετα οκ... να σε ρωτησω για το 10' ειναι μια εκτιμηση για το ποσο περιπου θελει για να ζεσταθει ή προκυπτει απο καπου αλλου;

 

 

 

οχι, απλα ως ιδιαιτερο turbo περιμενα κατι πιο ειδικο απο τις οδηγιες που γραφουν σε πιο απλα μοντελα... (πχ το 2' το αναφερει και στο polακι μας)...

 

βεβαια ο γερμανος τα εχει προβλεψει ολα:

χαρακτηριστικα να σας πω πως πριν από λιγες μερες εκανα μια τρελα και εγω... (υστερα απο αρκετο καιρο) και οταν επεστρεψα στη βαση μου το αφησα για 2-3 min και μετα το εσβησα... για 5 περιπου λεπτα ακουγονταν ενας θορυβος (δεν ηταν το βεντιλατερ) προφανως ηταν το ακολουθο...

"Mέχρι και η προστασία των ρουλεμάν της τουρμπίνας γίνεται... αυτόματα, ακόμα κι αν ο απερίσκεπτος σβήσει τον κινητήρα αμέσως μετά από οδήγηση υπό πίεση. Αυτό είναι το No 1 λάθος που κάνουν πολλοί, αφήνοντας την τουρμπίνα να περιστρέφεται (λόγω αδρανείας) χωρίς λίπανση και ψύξη, με αποτέλεσμα την πρόωρη καταστροφή της. Οι Γερμανοί εξέλιξαν ένα μικροσύστημα υγρόψυξης που ενεργοποιείται αυτόματα και απαλλάσσει τα ρουλεμάν της τουρμπίνας από τα θερμικά φορτία." 4Τ

Προκυπτει απο οσους εχουν το αμαξι και εμπειρια σε αλλα turbo αμαξια. Δεν ειναι λογικο να θελει να ζεσταθει το αμαξι και να λιπανθουν τα μερη του πριν αρχισεις να το πατας? Και παλι επαναλαμβανω οτι ο καθενας εχει το δικο του τροπο στρωσιματος κλπ. Εγω μετα απο τα 1000 χλμ, δε το λυπηθηκα καθολου και πηγαινει μια χαρα. Και προτιμω οτι προβλημα ειναι να βγαλει να το κανει τωρα που ειμαι στην εγγυηση, παρα μετα απο 4 χρονια

Link to comment
Share on other sites

Προκυπτει απο οσους εχουν το αμαξι και εμπειρια σε αλλα turbo αμαξια. Δεν ειναι λογικο να θελει να ζεσταθει το αμαξι και να λιπανθουν τα μερη του πριν αρχισεις να το πατας? Και παλι επαναλαμβανω οτι ο καθενας εχει το δικο του τροπο στρωσιματος κλπ. Εγω μετα απο τα 1000 χλμ, δε το λυπηθηκα καθολου και πηγαινει μια χαρα. Και προτιμω οτι προβλημα ειναι να βγαλει να το κανει τωρα που ειμαι στην εγγυηση, παρα μετα απο 4 χρονια

 

και το αμαξι εχω και εμπειρια απο αλλα turbo εχω αλλα πουθενα δεν εχω ακουσει για το χρονικο διαστημα των 10'...

υποθετω λοιπον οτι τα 10' ειναι μια καθαρα προσωπικη εκτιμηση για το χρονο που χρειαζεται ο κινητηρας (και τα υπολοιμα μηχανικα και μη μερη) για να ερθουν σε μια σωστη θερμοκρασια

ΥΓ ερωτηση ηταν και οχι παρατηρηση...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

και το αμαξι εχω και εμπειρια απο αλλα turbo εχω αλλα πουθενα δεν εχω ακουσει για το χρονικο διαστημα των 10'...

υποθετω λοιπον οτι τα 10' ειναι μια καθαρα προσωπικη εκτιμηση για το χρονο που χρειαζεται ο κινητηρας (και τα υπολοιμα μηχανικα και μη μερη) για να ερθουν σε μια σωστη θερμοκρασια

ΥΓ ερωτηση ηταν και οχι παρατηρηση...

No offense taken body. Δεν ειναι δικη μου εκτιμηση παντως.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...