Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

To έχουμε ξαναπεί ότι το αυτοκίνητο πουλιέται 3-4Κ πιο ακριβά από ότι θα μπορούσε να το δώσει η VW διατηρώντας το λογικό (μικρό) περιθώριο κέρδους. Ακόμα και έτσι όμως είναι καλή αγορά και ο κόσμος ήδη κάνει ουρές (και η VW δεν έχει λόγο να ρίξει την τιμή). Όταν θα πέσουν οι τιμές (μάλλον σε ένα χρόνο) με τη διαφορά θα μπορείς να αγοράσεις τα ξένον και την ηλιοροφή. (το δέρμα δεν μου αρέσει σε Golf :-Ρ)

Οι τιμές βέβαια δεν θα πέσουν 3-4Κ...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές του GT και τι εξοπλισμό προσφέρουν;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Δεν εξεταζουμε ανταγωνισμο γιατι αυτη την στιγμη ειναι το μονο 1.4 με αυτα τα αλογα και ετσι διατηρει μικρη τιμη.

Εξεταζουμε το τι εχει οταν το αγοραζει καποιος μαμα..

Γιατι ακουω συνεχεια την ιδια ασαφεια ??? Ειναι λενε η ΒΑΣΙΚΗ του εκδοση...

Οταν δεν εχει αλλη εκδοση παρα μονο μια τοτε δεν τιθεται ερωτημα βασικης εκδοσης...Ειναι ΑΥΤΟ και μονο αυτο. Αναφερα 10 φορες πως αυτη δεν ειναι λογικη και πως αν ειναι να αρχισει καποιος να βαζει εξτρα και εξτρα το αμαξι θα φτασει στην τιμη του GTI.

Και ΟΧΙ για μενα αυτο το αμαξι δεν ειναι ολοκληρωμενο. Ειναι καθαρα ενα αμαξι για καποιον που θελει να βαζει κοντριτσες στα φαναρια και να το σπαει συνεχεια...Βεβαια μιλαμε για VW και για 1.4 που πολλοι το ξεχνανε και νομιζουν πως εχει την ιδια ανοχη με το GTI και τον κινητηρα 2.0. ( Θα το θυμηθουν βεβαια οταν τρεχουν στα συνεργεια. )

Link to comment
Share on other sites

Ένα προϊόν καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τους ανταγωνιστές του. Για να μην είναι ολοκληρωμένο πρέπει κάτι άλλο να προσφέρει περισσότερα. Οπότε ξαναρωτάω: ποιο προσφέρει περισσότερα; Αυτό με τις κόντρες το αφήνω φυσικά ασχολίαστο διότι αν αυτό είναι για κόντρες το opc γιατί είναι;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Ειπα εγω πως το OPC δεν ειναι για κοντρες ? Απλα το OPC σου προσφερει περισσοτερα εξτρα στην εκδοση του απο οτι το GT. Οπως ειπα ομως το ενα ειναι 2.0T και το αλλο 1.4T οποτε αυτο και μονο ειναι αδικη συγκριση οσο αφορα το κοστος.

 

Περιμενεις σταληθεια πως η VW θα επισκευαζει το καθε GT που θα ερχεται με διαλυμενο turbo η κινητηρα ?? Δεν νομιζω πως τους συμφερει ακομα και με τα 300ε εξτρα. Θα βρουν τροπο να λενε πως δεν ειναι φυσικη φθορα του αυτοκινητου αφου δεν νομιζω οτι ειναι μεσα στα λογικα πλαισια να βαρας κοφτες συνεχεια.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή και εσύ το rx-7 για κόντρες θα το πάρεις;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Εαν το νεο Rx7 εχει τα 340 αλογα που λενε οι φημες δεν νομιζω να εχει μεγαλο αριθμο αντιπαλων στον δρομο οποτε αποκλειονται οι κοντρες. Εξαλλου τετοια αμαξια τα παιρνεις για να χαζευεις περισσοτερο και να ακους τον ηχο της μηχανης ακομα και στις 3.000rpm.
Link to comment
Share on other sites

Ο ήχος των wankel πάντως δεν είναι και τίποτα ιδιαίτερο... Σαν ηλεκτρικό πριόνι...

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

To έχουμε ξαναπεί ότι το αυτοκίνητο πουλιέται 3-4Κ πιο ακριβά από ότι θα μπορούσε να το δώσει η VW διατηρώντας το λογικό (μικρό) περιθώριο κέρδους. Ακόμα και έτσι όμως είναι καλή αγορά και ο κόσμος ήδη κάνει ουρές (και η VW δεν έχει λόγο να ρίξει την τιμή). Όταν θα πέσουν οι τιμές (μάλλον σε ένα χρόνο) με τη διαφορά θα μπορείς να αγοράσεις τα ξένον και την ηλιοροφή. (το δέρμα δεν μου αρέσει σε Golf :-Ρ)

Οι τιμές βέβαια δεν θα πέσουν 3-4Κ...

Sorry αλλα δεν εισαι σε θεση να γνωριζεις τα ποσοστα κερδους που εχει η VW απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο και συνεπως να κανεις τετοιες υποθεσεις.... Υπαρχουν στοιχεια απο τα οποια θα προκυπτει αυτο η ειναι απλα προσωπικες υποθεσεις??

 

Το αμαξακι θα κλεισει πολλα σπιτια... HellasVagapond προφανως εχεις σοβαρα προβληματα με το συγκεκριμενο αυτοκινητακι και δεν μπορω να καταλαβω τον λογο!! Τεσπα δεν με απαχολει και πολυ για να τον μαθω...

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοεις με τον τροπο που τα εκλεισε το PuntoGT τοτε ισως να συμφωνησω μαζι σου.......:X

Δεν εχω κολημα με το αμαξακι, εχω καλυτερα οποτε λιγο με νοιαζει, απλα δεν μαρεσει να συγχεουν καποιοι τα ολοκληρωμενα αμαξια με τα αμαξια που στοχευουν μονο σε ατομα που θελουν να λενε πως εχουν 170 αλογα κατω απο το καπο τους.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα δε μας έχεις πει τι παραπάνω προσφέρουν οι ανταγωνιστές κάνοντας το GT μη ολοκληρωμένο. Βέβαια εδώ φτάσαμε να το συγκρίνουμε με το punto εκεί θα κολλήσουμε...

 

 

Τι τραβάμε βραδιάτικα...

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Αν ειχα τωρα 24.000€ για να παρω αμαξι θα ηταν σιγουρα η επιλογη μου... ;)

Δεν υπαρχει κατι καλυτερο σε αυτα τα λεφτα! Τουλαχιστον με βαση τα κριτιρια μου και μιλωντας φυσικα μονο για καινουριο...

Αληθεια σε αυτα τα λεφτα τι θα διαλεγες?!?

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα τι εχει το Citroen C4 2.0 VTS, Astra OPC, Octavia RS, Seat Leon 2.0TFSI στους εξοπλισμους τους και θα δεις τι εχει ο ανταγωνισμος.

 

Τωρα θα επαιρνα το νεο Seat Leon 2.0 TFSI που φτανει τα 25.500ε με το κλειδι στο χερι...

Link to comment
Share on other sites

Παραβλέπουμε το γεγονός ότι όλα είναι δίλιτρα(αλήθεια ο ανταγωνισμός του gti ποιος είναι;).

Το c4 έχει περισσότερο εξοπλισμό όντως και μάλιστα είναι και πιο φθηνό.

Το opc έχει 6000 περισσότερο. Από ποια άποψη είναι ανταγωνιστές;

Το octavia μάλλον θα το προτιμήσει κάποιος που χρειάζεται τους χώρους.

Τέλος το leon το μόνο παραπάνω που έχει είναι.........................

τίποτα!!!!

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Το Leon εχει 2.0 κινητηρα με 185 αλογα πραγμα που εμπιστευομαι περισσοτερο απο εναν 1.4 με 170 αλογα...Αυτο και μονο αξιζει την διαφορα των 1000ε.

Οσο για το Oktavia οντως εμενα δεν με τραβαει σαν εμφανιση αλλα σου δινει 180 αλογα με 24.500ε.

Ουτε το C4 2.0 VTS μαρεσει αλλα σου δινει 180 αλογα με κατι λιγοτερο απο 24.000ε.

Το Astra OPC οντως παει κοντρα με το Golf GTI αλλα μιλησαμε και για αυτο και ετσι το αναφερα.

Με λιγα λογια δεν πιστευω πως το GT εχει να προσφερει κατι στην αγορα εκτος απο το παντρεμα Kompressor+Turbo που εμενα ειδικα δεν πειθει αφου με τα ιδια χρηματα οπως αναφερα παραπανω παιρνεις γρηγοροτερα και με περισσοτερα αλογα και εξοπλισμο αμαξια.

Link to comment
Share on other sites

Το Leon εχει 2.0 κινητηρα με 185 αλογα πραγμα που εμπιστευομαι περισσοτερο απο εναν 1.4 με 170 αλογα...Αυτο και μονο αξιζει την διαφορα των 1000ε.

Οσο για το Oktavia οντως εμενα δεν με τραβαει σαν εμφανιση αλλα σου δινει 180 αλογα με 24.500ε.

Ουτε το C4 2.0 VTS μαρεσει αλλα σου δινει 180 αλογα με κατι λιγοτερο απο 24.000ε.

Το Astra OPC οντως παει κοντρα με το Golf GTI αλλα μιλησαμε και για αυτο και ετσι το αναφερα.

Με λιγα λογια δεν πιστευω πως το GT εχει να προσφερει κατι στην αγορα εκτος απο το παντρεμα Kompressor+Turbo που εμενα ειδικα δεν πειθει αφου με τα ιδια χρηματα οπως αναφερα παραπανω παιρνεις γρηγοροτερα και με περισσοτερα αλογα και εξοπλισμο αμαξια.

 

Τωρα σαν να συμφωνω...:happy:

Mutilator :shifty:
Link to comment
Share on other sites

...χαίρομαι που η συζήτηση έχει πάρει μια σαφώς πιο λογική τροπή. Οστόσω, θα πρέπει να επισημάνω ότι όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που αναφέρετε, αν και ιδιαίτερα αξιόλογα μοντέλα, έχουν όλα ένα μειονέκτημα: τον κυβισμό. Κακά τα ψέματα, στην Ελλάδα, τα 2.000 cc είναι πολλά. Σκεφτείτε: τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα, κατανάλωση. Και ακόμα και τη μεταπώληση: πόσο εύκολο είναι να πουλήσεις ένα δίλιτρο μοντέλο, ειδικά αν δεν είναι οικογενειακό;

 

Γι' αυτό και το GT θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή επιλογή. Και καλό θα ήταν να μην κρίνεται με βάση τον κυβισμό του. Μπορεί να είναι ακριβό για 1400αρι, αλλά είναι τουλάχιστον τίμιο για τους 170 ίππους του. Το μόνο που μένει να αποδειχθεί είναι η αξιοπιστία του κινητήρα, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα...

 

ΥΓ: όταν έλεγα αυτοκίνητα των 50000€ δεν εννοούσα τα EVO και STi. Ούτε η ολοκαίνουρια Merc E200K του αφεντικού (τιμολόγιο 52.000€) δεν έχει δέρματα...

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά θα διαθέσεις 25 χιλιάδες ευρώ και σκέφτεσαι τα +170-180 ευρώ το χρόνο και τα ελάχιστα παραπάνω στις ασφάλειες...;

 

Για την κατανάλωση δεν το συζητάω γιατί έχει καταντήσει ανέκδοτο...τα 7,2l που δίνουν δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα εκτός κι αν πήρες αυτοκίνητο 170 ίππων για να το οδηγείς όπως ένας 60χρονος.

Τα περιοδικά το δίνουν 13l ενώ οι περισσότεροι δίνουν μέσο όρο τα 11l.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

...χαίρομαι που η συζήτηση έχει πάρει μια σαφώς πιο λογική τροπή. Οστόσω, θα πρέπει να επισημάνω ότι όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που αναφέρετε, αν και ιδιαίτερα αξιόλογα μοντέλα, έχουν όλα ένα μειονέκτημα: τον κυβισμό. Κακά τα ψέματα, στην Ελλάδα, τα 2.000 cc είναι πολλά. Σκεφτείτε: τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα, κατανάλωση. Και ακόμα και τη μεταπώληση: πόσο εύκολο είναι να πουλήσεις ένα δίλιτρο μοντέλο, ειδικά αν δεν είναι οικογενειακό;

 

Γι' αυτό και το GT θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή επιλογή. Και καλό θα ήταν να μην κρίνεται με βάση τον κυβισμό του. Μπορεί να είναι ακριβό για 1400αρι, αλλά είναι τουλάχιστον τίμιο για τους 170 ίππους του. Το μόνο που μένει να αποδειχθεί είναι η αξιοπιστία του κινητήρα, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα...

 

ΥΓ: όταν έλεγα αυτοκίνητα των 50000€ δεν εννοούσα τα EVO και STi. Ούτε η ολοκαίνουρια Merc E200K του αφεντικού (τιμολόγιο 52.000€) δεν έχει δέρματα...

εχεις ξαναδει τιμιο 1400αρη με 170 αλογα?????????????????????:p :p :p

αλλωστε μιλαμε για αμαξι οπου παιζει σε μικρομεσαια κατηγορια και σιγα μην δωσω 30000 ευρω(χοντρικα ετσι το ειπα) για να παρς ενα αμαξι 1400 κυβικα με 170 αλογα

 

χιλιες φορες rx7 με 1300 κυβικα παρα ενα 1400 κυβικα που ο λογος βελτιωσης ουσιαστικα δεν υπαρχει

Link to comment
Share on other sites

Οντως τα ασφαλιστρα σε μια καλη εταιρεια δεν ξεπερνουν τα 300ε τον χρονο σε διαφορα 1400-2000 και η εφορια πλεον φορολογει αμαξια ανω των 50.000ε οποτε ενα 2.0 θα ηταν καλυτερη λυση εφοσον και πιο "Ασφαλης" ειναι ο κινητηρας και πιο "Ανετος" και μπορεις να τον φτασεις πανω απο 200 αλογα με μικρες αλλαγες.

Αν εψαχνα αμαξι με πολλα αλογα τωρα μεχρι 25-26.000ε θα επαιρνα ασυζητητη το Leon 2.0TFSI.

Link to comment
Share on other sites

Περιμενεις σταληθεια πως η VW θα επισκευαζει το καθε GT που θα ερχεται με διαλυμενο turbo η κινητηρα ?? Δεν νομιζω πως τους συμφερει ακομα και με τα 300ε εξτρα. Θα βρουν τροπο να λενε πως δεν ειναι φυσικη φθορα του αυτοκινητου αφου δεν νομιζω οτι ειναι μεσα στα λογικα πλαισια να βαρας κοφτες συνεχεια.

 

Eίναι α υ τ ο ν ο η τ ο ότι θα μου αλλάξει όσα τούρμπο μου χαλάσουν (που δε θα μου χαλάσουν) αρκεί βέβαια να μην έχω "τσιπάρει" το αυτοκίνητο (που καταπονεί την τουρμπίνα) αν και αυτό υπάρχουν μέθοδοι να το κρύψεις.

 

Όσο για τα 3-4Κ πιο ακριβά που το πουλά η αντιπροσωπία από ότι θα μπορούσε, προκύπτει από τη σύγκριση των τιμών των απλών 1400 σε Ελλάδα Γερμανία σε σχέση με την τιμή του GT στη Γερμανία.

Στην αρχή του thread που είχα κάνει τον υπολογισμό μου έβγαινε τιμή για το GT στην Ελλάδα λίγο κάτω από τα 21Κ. Πρόκειται βέβαια για πολύ αδρό υπολογισμό, σίγουρα όμως υπάρχουν περιθώρια πτώσης της τιμής του GT, που θα δούμε στο μέλλον.;)

Link to comment
Share on other sites

Από όσο θυμάμαι στην Γερμανία το GT πωλείται στα 22Κ. Δεν έχει διαφορά με την Ελλάδα...οι μισθοί μας όμως... :κλαψ:
Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...