Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η τουρμπίνα έχει ένα υψίσυχνο ήχο που φαντάζομαι ότι όλοι ξέρουμε πως είναι αυτός ο ήχος. Ενώ ο ήχος του κομπρέσσορα ακούγεται σε πολύ χαμηλές στροφές και ακούγεται όπως περίπου ακούγεται ένας κινητήρας πετρελαίου.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ειτε ο τυπος με το GTI ειναι κουλος;) Δηλαδη οπως το θετεις, δεν υπαρχει λογος να παρει καποιος πια το GTI:wacko:

Όσο για αυτό κατά την γνώμη μου νομίζω ότι δεν υπάρχει σύγκριση όσο αφορά στο GT170 με το GTI το GT170 υπερτερεί σε όλα εκτός ίσιος από κάποιους παραπάνω ίππους που έχει αλλά που στην ουσία τους καταναλώνει στο παραπάνω βάρος του GTI 0-100 7,2, GT 0-100 7,9, ενώ τα προτερήματα είναι πολλά κατανάλωση, τιμή, τέλη, ασφάλειες……..

Link to comment
Share on other sites

Μου είπε μηχανικός της VW ότι το TSI με το GT διαφέρουν μόνο στη χαρτογράφηση! Εχω διαβάσει όμως ότι το GT έχει διπλό τούρμπο.Εντέλει γνωρίζει κανείς αν πρόκειται για "παιγνίδια" του marketing, η υπάρχουν και μηχανικές διαφορές μεταξύ τους? .....
Link to comment
Share on other sites

Μου είπε μηχανικός της VW ότι το TSI με το GT διαφέρουν μόνο στη χαρτογράφηση! Εχω διαβάσει όμως ότι το GT έχει διπλό τούρμπο.Εντέλει γνωρίζει κανείς αν πρόκειται για "παιγνίδια" του marketing, η υπάρχουν και μηχανικές διαφορές μεταξύ τους? .....

 

 

:blink::blink::blink::blink:

Που το εχεις διαβασει αυτο?

Και το Tsi 140 αλλα και το tsi 170 ή GT οπως θες πεστο.....χρησιμοποιουν σε συνδιασμο Compressora και turbo....

Αλλα παντα απο ενα.....:p:p:p:p

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα σε όλους .Προς απάντηση για τον φίλο "opus" απόσπασμα από καταχώριση γνωστού περιοδικού!.....

 

Και το όνομα αυτού... Twin-turbocharged FSI κινητήρας (TSI). Δηλαδή υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας εφοδιασμένος με δύο τούρμπο και με την οικονομική και αξιόπιστη τεχνολογία του άμεσου ψεκασμού FSI. Όπως διαβάσατε και στην εισαγωγή με χωρητικότητα μόλις 1.4 λίτρων ο νέος αυτός κινητήρας αποδίδει 170 ίππους με μέγιστη ροπή τα 240 Nm μεταξύ των 1750 και 4500 στροφών/λεπτό. Μια τιμή που συναντά κανείς σε κινητήρα χωρητικότητας 2.3 λίτρων, που όμως καταναλώνει 20% λιγότερη βενζίνη! Πέρα από το κριτήριο της χαμηλής κατανάλωσης, οι μηχανικοί της VW, διευκρίνισαν ότι έπρεπε να υπάρξει ένα πλήρες σύνολο ροπής συνδυασμένο με υψηλά πρότυπα ποιότητας και αξιοπιστίας. Επιπλέον, ο κινητήρας έπρεπε να είναι τελείως compact προκειμένου να μπορεί να τοποθετηθεί σε πολλούς, διαφορετικούς τύπους αυτοκινήτων, καθώς και να μπορεί να παραχθεί εύκολα σε μεγάλες ποσότητες. Ο αποτελεσματικότερος τρόπος για τη μείωση της κατανάλωσης ήταν η μείωση του κυβισμού. Εντούτοις, ένας κινητήρας με μικρότερη χωρητικότητα θα κάλυπτε, σε μια πολύ περιορισμένη έκταση, μόνο τις τρέχουσες απαιτήσεις σε θέματα ενεργητικής ασφάλειας πάνω στο δρόμο και σε θέματα οδηγικής απόλαυσης. Κατά συνέπεια ο στόχος μπορεί να επιτευχθεί μόνο με τη... μοναδική αξία της υπερτροφοδότησης! Οι κλασικοί υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες, λίγων κυβικών, που χρησιμοποιούν τους υπερτροφοδότες καυσαερίων, έχουν χρησιμοποιηθεί σε περιορισμένο αριθμό κατά το παρελθόν, δεδομένου ότι έχουν χαμηλή απόδοση και είναι λιγότερο αποδεκτοί. Βέβαια, αυτό το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με τη χρήση ενός μηχανικού υπερτροφοδότη, που παρέχει τον πρόσθετο φρέσκο αέρα στον κινητήρα ακόμη και στις χαμηλές ταχύτητες. Εδώ λοιπόν είναι η πρόκληση! Να συνδυαστούν αυτά τα δύο συστήματα υπερτροφοδότησης με ένα λογικό τρόπο. Η βάση λοιπόν για τον ΤSI κινητήρα είναι ο FSI από τη σειρά EA 111 που συναντάμε στο Golf, σε δύο εκδόσεις 1.4 λίτρων (90 ίππων) και 1.6 λίτρων (115 ίππων). Ο κινητήρας των 1.4 λίτρων είναι τετρακύλινδρος με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και με λόγο διαμέτρου/διαδρομής των κυλίνδρων από 76,5 έως 75,6 χιλιοστά. Η εστίαση στην ανάπτυξη του γερμανικού "διαμαντιού" με τα δύο τούρμπο επικεντρώθηκε στο σχεδιασμό νέου, ιδιαίτερα ελαστικού, μπλοκ κυλίνδρων κατασκευασμένου από χυτοσίδηρο, προκειμένου να αντέχει σε υψηλές πιέσεις μέχρι 21,7 bar, στην αντλία νερού με τον ενσωματωμένο μαγνητικό συμπλέκτη και στην τεχνολογία της υπερτροφοδότησης. Ωστόσο, τροποποιήθηκε και η τεχνολογία των εγχύσεων. Τα μπεκ ψεκασμού, υψηλής πίεσης, που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά στον κινητήρα των 1.4 λίτρων τεχνολογίας TSI, έχουν 6 οπές ψεκασμού. Όπως και στους κινητήρες FSI, αυτά είναι τοποθετημένα από την πλευρά εισαγωγής μεταξύ του αυλού εισαγωγής και του επιπέδου στεγανοποίησης της κυλινδροκεφαλής. Η ποσότητα του καυσίμου που εγχύεται μεταξύ του φάσματος του ρελαντί και της παραγωγής των 121 ίππων ανά λίτρο, απαιτεί μια ευρεία μεταβλητότητα στη ροή του μέσω των εγχυτήρων, λαμβάνοντας υπόψη ένα σημαντικό χρονικό διάστημα για την προετοιμασία του μείγματος αφότου ρυθμιστεί η ολοκλήρωση της έγχυσης αφ' ενός κάτω από το πλήρες φορτίο, αφ' ετέρου κατά τη διάρκεια του ρελαντί με την παραγωγή χαμηλών όγκων έγχυσης. Η μέγιστη πίεση έγχυσης αυξήθηκε στα 150 bar. Επιπλέον, μόνο η τεχνολογία FSI είναι δυνατόν να επιτύχει μια αναλογία συμπίεσης 10:1, που είναι αρκετά υψηλή για τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες. Οι υπεύθυνοι ανάπτυξης των κινητήρων της VW επέλεξαν ένα συμπιεστή με μηχανικό ιμάντα κίνησης προκειμένου να αυξηθεί η ροπή στις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Αυτό είναι μια μονάδα υπερπλήρωσης βασισμένη σε ένα ειδικό χαρακτηριστικό γνώρισμα του συμπιεστή. Ποιο είναι αυτό; Η εσωτερική κλιμάκωση - μείωση που γίνεται στην είσοδο του ζεύγους των γραναζιών συγχρονισμού. Από την άλλη πλευρά, ο στροβιλοσυμπιεστής των καυσαερίων εμπλέκεται στις υψηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα. Ο συμπιεστής ενεργοποιείται μέσω ενός μαγνητικού συμπλέκτη που είναι ενσωματωμένος μέσα στην αντλία του νερού. Ένα ελεγχόμενο πτερύγιο εξασφαλίζει το φρέσκο αέρα που απαιτείται για τη σωστή λειτουργία των δύο υπερτροφοδοτών και παραμένει ανοιχτό όταν ο στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων λειτουργεί μόνος του. Σ' αυτήν την περίπτωση, ο αέρας ακολουθεί την κανονική πορεία όπως στους συμβατικούς τούρμπο κινητήρες, μέσω του μπροστινού δοχείου ψύξης του αέρα και της ρυθμιστικής βαλβίδας του γκαζιού και καταλήγει κατευθείαν στην πολλαπλή επαγωγής. Μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπιστεί κατά την ανάπτυξη ήταν να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο, εν σειρά, υπερτροφοδοτών. Μόνο όταν και οι δύο μονάδες συμπληρώνουν η μία την άλλη είναι δυνατόν να επιτύχουν την απαιτούμενη τιμή ροπής πέρα από ένα ευρύ φάσμα στροφών λειτουργίας του κινητήρα, σε συνδυασμό με μια πρωτοφανή αύξηση στην απόδοσή του. Ο φιλόδοξος στόχος για την παραγωγή 121 ίππων ανά λίτρο από έναν κινητήρα χωρητικότητας 1400 c.c., δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί με μόνο μια υπερτροφοδότηση ενός σταδίου. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο, ο συμπιεστής βοηθά στην αύξηση της πίεσης λειτουργίας του στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων. Η μέγιστη πίεση όλου του μηχανικού συνόλου ("Twincharger") είναι περίπου 2,5 bar στις 1500 στροφές/λεπτό. Αρκετά αυξημένη πίεση, αφού ένας κλασικός κινητήρας με στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων απαιτεί μια αναλογία πίεσης περίπου 1,3 bar. Η πιο γρήγορη "αντίδραση" του στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων, επιτρέπει στο συμπιεστή να "ανακουφιστεί" από την αυξημένη πίεση νωρίτερα με το συνεχές άνοιγμα της βαλβίδας ανακούφισης. Αυτό σημαίνει ότι η λειτουργία του συμπιεστή είναι περιορισμένη σε μια στενή περιοχή με αναλογίες χαμηλής πίεσης, προσφέροντας και μικρή κατανάλωση καυσίμου. Συνεπώς, το μειονέκτημα του μηχανικού συστήματος υπερτροφοδότησης, από άποψη κατανάλωσης, έχει ήδη περιοριστεί. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι ο συμπιεστής χρειάζεται για την παραγωγή, μόνο, της απαραίτητης πίεσης λειτουργίας, μέχρι τις 2400 στροφές/λεπτό. Ενώ ο στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων, δουλεύει από τις μεσαίες έως τις υψηλές στροφές του κινητήρα. Στην απαιτητική οδήγηση, αυτό είναι ανεπαρκές για τις συγκεκριμένες τιμές επιτάχυνσης, γι' αυτό ο συμπιεστής είναι δεσμευμένος ώστε να επιτρέψει μια αυθόρμητη αύξηση της πίεσης. Ο τρόπος με τον οποίο αυτά τα δύο συστήματα συμπληρώνουν το ένα το άλλο, εξηγεί το γιατί δεν υπάρχει και η γνωστή καθυστέρηση, το "turbo lag". Ποιό είναι λοιπόν το συμπέρασμα γι' αυτό το γερμανικό "διαμάντι"; Τρομερά δυνατός κινητήρας με... συμπεριφορά συνόλου χωρητικότητας 2.3 λίτρων! Κι αυτό γιατί η μέγιστη ροπή των 240 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1750 έως τις 4500 στροφές/λεπτό. Άλλωστε, μόνο ο μετρητής πίεσης που υπάρχει στο εσωτερικό του Golf GT 1.4 TSI είναι το μόνο σημείο που μαρτυρά τον "άγριο" χαρακτήρα του!

Φίλε"opus" έχεις δίκιο με μπέρδεψε η φράση "εφοδιασμένος με δύο τούρμπο"

Link to comment
Share on other sites

Όσο για αυτό κατά την γνώμη μου νομίζω ότι δεν υπάρχει σύγκριση όσο αφορά στο GT170 με το GTI το GT170 υπερτερεί σε όλα εκτός ίσιος από κάποιους παραπάνω ίππους που έχει αλλά που στην ουσία τους καταναλώνει στο παραπάνω βάρος του GTI 0-100 7,2, GT 0-100 7,9, ενώ τα προτερήματα είναι πολλά κατανάλωση, τιμή, τέλη, ασφάλειες……..

 

Παρόλα τα στοιχεία που αναφέρεισ δεν νομίζω οτι το gti μπορεί να συγκριθεί με το gt. δεν είναι οι ίπποι κ η επιτάχυνση που κάνουν το αμάξι. εξάλλου το gti δεν θεωρείται άδικα κάλυτερο από πολύ πιο δυνατά αυτοκίνητα. αν και κάτοχος gt πιστεύω οτι η διαφορά των δυο αυτοκινήτων είναι σημαντική (από στήσιμο κινητήρα κλπ). δεν είναι τυχαία η χρηματική διαφορά τους

Link to comment
Share on other sites

Παρόλα τα στοιχεία που αναφέρεισ δεν νομίζω οτι το gti μπορεί να συγκριθεί με το gt. δεν είναι οι ίπποι κ η επιτάχυνση που κάνουν το αμάξι. εξάλλου το gti δεν θεωρείται άδικα κάλυτερο από πολύ πιο δυνατά αυτοκίνητα. αν και κάτοχος gt πιστεύω οτι η διαφορά των δυο αυτοκινήτων είναι σημαντική (από στήσιμο κινητήρα κλπ). δεν είναι τυχαία η χρηματική διαφορά τους

 

Μπα!Και από ποια πιο δυνατά αμάξια θεωρείται καλύτερο το GTI?

Μη μου πεις για κανένα Type-R, γιατί θα γελάσουμε!:)

Μόνο για κανένα Rx8 μπορείς να πεις, αν και είναι αρκετά διαφορετικά αμάξια.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

φιλε junglist αν διαβασεις τις περισοτερες συγκρισεις του περιοδικου τυπου, για παραδειγμα του autocar που συγκρινει το GTi με το typeR, το ASTRA και το corola.Θα δεις οτι παντα το GTi μαζευει τη μεγαλητερη βαθμολογια.
to GT or not to GT?[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Άποψη μου: το GT είναι "ένα γρήγορο Golf". Το GTI έχει άλλη φιλοσοφία. Κουβαλάει πίσω του ιστορία και αποτελεί ξεχωριστή οντότητα στη γκάμα της εταιρείας. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν γράφει πουθενά Golf. Και λόγω αυτής της κουλτούρας επικρατεί και απέναντι στους αντιπάλους του, παρότι δεν ξεχωρίζει πουθενά, γιατί είναι το καλύτερο συνολικά, καταφέρντας υψηλές επιδόσεις σε κάθε επί μέρους τομέα της συνολικής αξιολόγησης.

 

Το GT πάλι, επικρατεί και αυτό απέναντι στους αντιπάλους του (οι οποίοι ξεφύτρωσαν σα μανιτάρια τον τελευταίο χρόνο λίγο μετά την έλευση του GT - βλ Astra 1,6T, Megane GT, Bravo T-JET, κτλ) με μια όμως διαφορά: είναι σημαντικά ακριβότερο από αυτά...

 

ΥΓ: για το Type-R να χαρείτε όχι σχόλια... Δε φτάνει που το κάνανε χειρότερο από το προηγούμενο, θα το συγκρίνουμε πάλι με το GTI; Αφήστε το στην ησυχία του το κακόμοιρο...

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως αν δεν υπήρχε το TSI δεν θα αγόραζα το GTI ή καλύτερα το Golf ούτε με σφαίρες και μην ξεχνάτε ότι η VW είναι σήμερα 2η σε πωλήσεις χάρη στους κινητήρες TSI.

 

 

Και κάτι τελευταίο και το φορουμ αυτό είναι τόσο ζωντανό χάρη στους κινητήρες TSI.

Μπράβο στην VW.

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως αν δεν υπήρχε το TSI δεν θα αγόραζα το GTI ή καλύτερα το Golf ούτε με σφαίρες και μην ξεχνάτε ότι η VW είναι σήμερα 2η σε πωλήσεις χάρη στους κινητήρες TSI.

 

 

Και κάτι τελευταίο και το φορουμ αυτό είναι τόσο ζωντανό χάρη στους κινητήρες TSI.

Μπράβο στην VW.

 

+1 φίλε Νίκο.

Το παρελθόν της VW (πλην του GTI που πάντα ήταν καλό αλλά ακριβό) έχει να επιδείξει ακριβά, αργά και ελλειπώς εξοπλισμένα αυτοκίνητα με έμφαση μόνο στη μεταπώληση. Οι κινητήρες TSI ήταν αναμφίβολα κίνηση ΜΑΤ από την VW.

Link to comment
Share on other sites

+1 φίλε Νίκο.

Το παρελθόν της VW (πλην του GTI που πάντα ήταν καλό αλλά ακριβό) έχει να επιδείξει ακριβά, αργά και ελλειπώς εξοπλισμένα αυτοκίνητα με έμφαση μόνο στη μεταπώληση. Οι κινητήρες TSI ήταν αναμφίβολα κίνηση ΜΑΤ από την VW.

 

Συμφωνώ μαζί σας,

 

Και εγώ δεν θα αγόραζα GOLF εαν δεν υπήρχε ο κινητήρας αυτός. Eφερε τα πάνω κάτω στην αγορά και επιτέλους προσέφερε δυναμικό χαρακτήρα σε ένα αυτοκίνητο που στο παρελθόν είχε αδικηθεί από κινητήρες των 75 & 90 ίππων.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Με την χρήση GPS μέτρησα τελική ταχύτητα του Jetta στα 207 km/h σε κατηφορικό κομάτι εθνικής οδού

 

Τέρμα γκάζι για αρκετά δεύτερα αλλα δεν έδεινε άλλο :rolleyes:

 

Στο κοντέρ έδειχνε 220 km/h και στροφές περίπου 5400 με 6η σχέση

 

Αυτό που δεν δοκίμασα ήταν να βάλω το climatronic στο 19.0 για να δω τι ταχύτητα δίχνει ;)

VW Jetta 1.4 TSI :happy: ΜΙΟ Α501

 

Looking into the future . . . You can see your self !

 

George M.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους,

 

ειχα παει στον Παζαροπουλο για αλλαγη λαδιων και μου ειπαν οτι αλλαζουν την χαρτογραφηση του εγκεφαλου του ΤSI, με αναβαθμιση απο 140 σε 170 αλογα. Ξερει κανεις τιποτα για αυτο και αν ειναι απο καποιον βελτιοτικο οικο ?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σας,

 

Και εγώ δεν θα αγόραζα GOLF εαν δεν υπήρχε ο κινητήρας αυτός. Eφερε τα πάνω κάτω στην αγορά και επιτέλους προσέφερε δυναμικό χαρακτήρα σε ένα αυτοκίνητο που στο παρελθόν είχε αδικηθεί από κινητήρες των 75 & 90 ίππων.

 

Καλημέρα και απο μένα, υπερευχαριστημένος κάτοχος GT που ποτέ δε θα αγόραζα GOLF αν δεν υπήρχε ο TSi κινητήρας.

Όταν το οδήγησα βέβαια κατάλαβα ότι δεν είναι μόνο ο κινητήρας που όντως αξίζει, αλλά η ποιότητα κατασκευής, ποιότητα κύλισης κλπ. Δεν κλαιω τα παραπάνω λεφτά σε σχέση με τα αυτοκίνητα ανταγωνισμού, αυτό είναι που μετράει!

 

Υ.Γ: Έχω δοκιμάσει να κινούμαι διασταυρώνοντας την ταχύτητα που λεέι το κοντέρ, το climatronic και το GPS. Αν θυμάμαι καλά το αποτέλεσμα ήταν: Vκοντερ > VGps >= Vclima

Link to comment
Share on other sites

φιλε junglist αν διαβασεις τις περισοτερες συγκρισεις του περιοδικου τυπου, για παραδειγμα του autocar που συγκρινει το GTi με το typeR, το ASTRA και το corola.Θα δεις οτι παντα το GTi μαζευει τη μεγαλητερη βαθμολογια.

 

Δεν ξέρω τι βαθμολογία έβγαλε το περιοδικό και τι έκρινε, αν πχ έχει ποτηραποθήκες, κλιματισμούς κλπ (που σίγουρα το GOLF θα έσκιζε σε αυτά):lol:, αλλά αν μπορείς παράθεσέ μου όλα τα στοιχεία που αφορούν τη σύγκριση των επιδόσεων.

 

Επίσης πες μας αν σύγκριναν με το παλιό ή νέο Type-R, καθώς όπως είπε και ο dj_aris, το νέο Type-R είναι άλλη φάση.Προτιμώ το παλιό.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά...! Σκέφτομαστε (οικογενειακώς!!) να πάρουμε το golf tsi με τους 122 ίππους, 5θυρο, εκδοση highline και με πρόσθετο εξοπλισμό:esp, clima και οθόνη plus. Σύνολο βγαίνει κάπου στα 20000+. Δεν ξέρω αν σε αυτά προστίθενται και για τις πινακίδες επιπλέον χρήματα. Μιλάμε για αντιπροσωπείες Θεσσαλονίκης. Πιστεύετε ότι μπορεί να κάνουν κάτι δώρο? Μήπως παίζει ρόλο ότι έχουμε αγοράσει κι άλλο αυτοκίνητο από την ίδια αντιπροσωπεία (ΕΤΕΑ)? Τι προτείνετε? Thanks προκαταβολικά...! ;)
:) How i wish you were here... by Pink Floyd
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και απο μένα, υπερευχαριστημένος κάτοχος GT που ποτέ δε θα αγόραζα GOLF αν δεν υπήρχε ο TSi κινητήρας.

Όταν το οδήγησα βέβαια κατάλαβα ότι δεν είναι μόνο ο κινητήρας που όντως αξίζει, αλλά η ποιότητα κατασκευής, ποιότητα κύλισης κλπ. Δεν κλαιω τα παραπάνω λεφτά σε σχέση με τα αυτοκίνητα ανταγωνισμού, αυτό είναι που μετραει!

 

+1...Που να το δεις και απο κατω οταν το σηκωσεις καποτε,να δεις τι δουλεια εχουν κανει οι ανθρωποι...Καλυμενα τα παντα με καλα υλικα,αεροδυναμικα βοηθηματα και αξια θαυμασμου για αρκετη ωρα η αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων πισω...Να μη ξεχασω και μια καλη λεπτομερεια,τη μοκετα στους πισω θολους για την απομονωση θορυβων στο εσωτερικο!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

καλημερα , σου προτείνω να περάσεις μια βόλτα απο μανδύλα ο οποίος δίνει επιτόκιο 4,6% αν παραγγείλεις το αυτοκίνητο μέχρι τέλους του έτους .
Link to comment
Share on other sites

Παιδια το δικο μου gt δεν παει πανω απο 220κμ.Λετε επειδη εχει αερα>?9000κμ εχω

 

...Mε 5η η με 6η ταχυτητα Λαζ?

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έλεος με αυτόν τον αέρα. Φτάνει πέστε και κάτι άλλο που να ενδιαφέρει και εμάς τους υπόλοιπους.
Link to comment
Share on other sites

...Οκ! Ας μιλησουμε για SEX ... (στο αυτοκινητο εννοω)

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...