Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εννοείτε δεν είπε κανεις οτι πάς με το αυτοκίνητο που παραλαμβάνεις απο τον Παζαρόπουλο. Πάντως μπορεί να το λένε μερικοί πιεσμένο αλλα

εχει κατασκευαστεί για να αντέχει ακόμα περισσότερες πιέσεις και αν δεν κάνω λάθος (διορθώστε με) το GT δουλευει στα 2,5 Bar??? Εκεί που αλλοι ιδιοκτήτες πρέπει να πλήρώσουν αδρα για μια τέτοια μετατροπή που να αντέχει τόσα Bar...χαρακτηριστικά φίλος με Punto Gt 1600 420Hp μπορει να το δουλέψει με 3 Bar αλλα είναι κάτι που δεν του το συνέστησε ο μηχανικός για μακροζωία του κινητήρα!

 

Σωστος! " From as little as 1500 rpm, the TSI's supercharger is already providing 2.5 bar of boost pressure "

 

Πάντως μπορεί να το λένε μερικοί πιεσμένο αλλα εχει κατασκευαστεί για να αντέχει ακόμα περισσότερες πιέσεις

 

Αυτο δεν το εχουν καταλαβει ακομη πολλοι ειναι οτι η τεχνολογια εξελισετε. Οι ερευνες οι οποιες διενεργουνται για το πλασαρισμα οχι ενος κηνητηρα ειναι παρα πολλες.

 

"The cylinder crankcase is made from grey cast iron and guarantees complete operating reliability even at the high peak pressures of up to 120 bar.''

 

Απο το πιο κατω link:

 

http://www.vwvortex.com/artman/publish/volkswagen_news/article_1496.shtml?page=2

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

-Κοιταξα τρεις καταλογους των εταιρειων Blaupunkt,Pioneer,Sony και δεν βρηκα 17αρι μεγαφωνο πιο βαθυ απο 67χλστ.Τα πιο πολλα μαλιστα ειναι 47-57χλστ...Τωρα αν εχεις βρει κατι διαφορετικο ρωτα με ενα email την εταιρεια που το βγαζει...2din μπορεις να βρεις απο ολες σχεδον τις εταιρειες του χωρου.Προσιτη λυση 2din ειναι και το Clarion DUB278RMP (4x50W) το οποιo ειναι ενα ποιοτικο CD/USB/MP3/WMAplayer... http://www.clarion.com/global/en/top.html Επισης υπαρχει ειδικη θηκη σαν αυτη των Trendline που εχει τη μια υποδοχη ενος DIN ανοιχτη και την αλλη κλειστη.http://kalogeropoulos.gr/displayITM2.asp?ITMID=5560 Διαλεγεις και παιρνεις...

 

Πολυ σημαντικα αυτα που μου αναφερεις, σ' ευχαριστω!

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Εννοείτε δεν είπε κανεις οτι πάς με το αυτοκίνητο που παραλαμβάνεις απο τον Παζαρόπουλο. Πάντως μπορεί να το λένε μερικοί πιεσμένο αλλα

εχει κατασκευαστεί για να αντέχει ακόμα περισσότερες πιέσεις και αν δεν κάνω λάθος (διορθώστε με) το GT δουλευει στα 2,5 Bar??? Εκεί που αλλοι ιδιοκτήτες πρέπει να πλήρώσουν αδρα για μια τέτοια μετατροπή που να αντέχει τόσα Bar...χαρακτηριστικά φίλος με Punto Gt 1600 420Hp μπορει να το δουλέψει με 3 Bar αλλα είναι κάτι που δεν του το συνέστησε ο μηχανικός για μακροζωία του κινητήρα!

 

αυτο δεν γινεται που να βαλεις 3 τουρμπινες επανω...

 

οσο για το gt λογικο ειναι να εχει καλυτερη τεχνολογια απο το punto.....

Link to comment
Share on other sites

Σωστος! " From as little as 1500 rpm, the TSI's supercharger is already providing 2.5 bar of boost pressure "

ΔΕΝ γινεται αυτο τελειωσε........ 2.5 +1 το ελαχιστο του τουρμπο παμε στρα 3.5 +1 η ατμοσφαιρα παμε στα 4.5 δεν υπαρχει μοτερ στον κοσμο που να δουλευει αυτη την πιεση:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σωστος! " From as little as 1500 rpm, the TSI's supercharger is already providing 2.5 bar of boost pressure "
Λάθος φίλε μου. Βάλε μπαρόμετρο και θα δεις. Η μέγιστη πίεση που ανεβάζει σε overboost είναι 1,5 - 1,6 bar...
Link to comment
Share on other sites

Έχει αναλυθεί και στο παρελθον άλλο η απόλυτη πίεση που είναι 2,5bar και άλλο η πίεση υπερπλήρωσης την οποία και χρησιμοποιούμε καθημερινά και πρακτικά είναι 1,5bar. Πχ η απόλυτη πίεση του πουντο gt που αναφέρθει πριν είναι 1,1 bar + 1 = 2,1 bar αν το πάρουμε έτσι... Αυτά για να ξέρουμε τι λέμε και όχι να κάνουμε copy paste ένα 2,5 bar χωρίς να ξέρουμε τι σημαίνει ;)
Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ γινεται αυτο τελειωσε........ 2.5 +1 το ελαχιστο του τουρμπο παμε στρα 3.5 +1 η ατμοσφαιρα παμε στα 4.5 δεν υπαρχει μοτερ στον κοσμο που να δουλευει αυτη την πιεση:rolleyes:

 

 

Φιλε μου αυτα τα λες εσυ, αλλο τι λεει η VW!!!!!!!!!

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αυτα τα λες εσυ, αλλο τι λεει η VW!!!!!!!!!
Στο ανέλυσα ακριβώς από πάνω. Αν βάλεις και 1 μπαρομετράκι θα δεις μέχρι 1,5bar. Εδώ μιλάμε πρακτικά και όχι θεωρητικά...
Link to comment
Share on other sites

Λάθος φίλε μου. Βάλε μπαρόμετρο και θα δεις. Η μέγιστη πίεση που ανεβάζει σε overboost είναι 1,5 - 1,6 bar...

 

Γιατι δεν το κανεις εσυ για μας?

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν το κανεις εσυ για μας?

 

1. Για να στο λέω το έχω κάνει... ;)

 

2. Στο ανέλυσα ακριβώς από πάνω. Αν βάλεις και εσύ μπαρομετράκι θα δεις μέχρι 1,5bar αυτό στο λέω επειδή μιλάς θεωρητικά κάνοντας copy paste ένα 2,5bar χωρίς να γνωρίζεις τι σημαίνει.

Link to comment
Share on other sites

1. Για να στο λέω το έχω κάνει... ;)

 

2. Στο ανέλυσα ακριβώς από πάνω. Αν βάλεις και εσύ μπαρομετράκι θα δεις μέχρι 1,5bar αυτό στο λέω επειδή μιλάς θεωρητικά κάνοντας copy paste ένα 2,5bar χωρίς να γνωρίζεις τι σημαίνει.

 

Μηπως γι' αυτο μιλας

 

Absolute pressure is zero referenced against a perfect vacuum, so it is equal to gauge pressure plus atmospheric pressure.

 

P (A) = P (g) + P (atm)

 

 

Εγω δεν εχω αναφερθει ουτε για απολυτη πιεση ουτε για πιεση βαρομετρου. Απλα ειχα πει οτι φιλος ειναι σωστος.

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Μηπως γι' αυτο μιλας

 

Absolute pressure is zero referenced against a perfect vacuum, so it is equal to gauge pressure plus atmospheric pressure.

 

 

Εγω δεν εχω αναφερθει ουτε για απολυτη πιεση ουτε για πιεση βαρομετρου. Απλα ειχα πει οτι φιλος ειναι σωστος.

Ακριβώς. Απλώς δε διευκρίνεζε ο φίλος για ποια ακριβώς μιλούσε
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς. Απλώς δε διευκρίνεζε ο φίλος για ποια ακριβώς μιλούσε

 

P (A) = 1.5 bar + 1 bar = 2.5 bars

 

P (atm) = 1 bar

 

P (g) = 1.5 bar

 

τωρα ειμαστε ενταξει?

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

παιδια το εχουμε ξανασυζητησει αυτο. 1,5 bar η πιεση της τουρμπινας + 1 bar η ατμοσφαιρικη = 2,5 bar... H τουρμπινα ανεβαζει πιεση 1,5 και στο power techniques εχουνε δει 1,6 στιγμιαια στο V-Box...
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

P (A) = 1.5 bar + 1 bar = 2.5 bars

 

P (atm) = 1 bar

 

P (g) = 1.5 bar

 

τωρα ειμαστε ενταξει?

Ναι συμφωνούμε :)

 

 

παιδια το εχουμε ξανασυζητησει αυτο. 1,5 bar η πιεση της τουρμπινας + 1 bar η ατμοσφαιρικη = 2,5 bar... H τουρμπινα ανεβαζει πιεση 1,5 και στο power techniques εχουνε δει 1,6 στιγμιαια στο V-Box...
Σωστά τα έχουμε πει 100 φορές απλά κάποιοι τα μπερδευουν ακόμη.
Link to comment
Share on other sites

http://www.max-boost.co.uk/max-boost/images/big_turbo.jpg

βρηκα την τουρμπινα του κακου εδω..

 

ρε παιδια η ατμοσφαιρικη σαφως και δεν την αναφερουμε οταν μιλαμε για πιεσεις τουρμπο γιατι θα μας πεσουν τα μαλλια λεμε με τα νουμερα που βαζετε..

Link to comment
Share on other sites

P (A) = 1.5 bar + 1 bar = 2.5 bars

 

P (atm) = 1 bar

 

P (g) = 1.5 bar

 

τωρα ειμαστε ενταξει?

 

p=0.6b ug=2.7317 m3/kg

p=1.5b ug=2.3697 m3/kg

p=2.50

 

ug=2.5844 m3/kg

 

αυτο ειναι σωστο:p:lol:

Link to comment
Share on other sites

Sorry guys... ΤΕΛΕΙΩΣ:offtopic: Απλα μιλαμε για GOLF και για 1,5 bar και βρηκα αυτο
:D Hayabusa Turbo Mk1 Golf :lol: καρβουνιστηρι :p αλλα φευγει ωραια :lol::p:D:w00t:
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

αυτο δεν γινεται που να βαλεις 3 τουρμπινες επανω...

 

οσο για το gt λογικο ειναι να εχει καλυτερη τεχνολογια απο το punto.....

 

Καλέ μου φίλε ευτυχώς για μερικούς που διαθέτουν τα φράγκα γίνεται και γίνεται μονο στα πολλά κυβικά απο 1600 και άνω για να βγάλεις και υψηλή ροπή (αλλιώς θα το σπάσεις) το συγκεκριμένο punto φοράει μοτερ 1600 απο coupe και εχει γίνει ρεκτιφιε τα περισσοτερα απο μέσα εχουν αλλαχθει και φοράει 3,5 τουρμπίνα... αντέχει πολύ υψηλότερη πίεση απο αυτήν ανέφερα αλλα για τον λόγο που είπα δεν ανεβάζει...

 

πάντως για το golf gt έτσι είχα διαβάσει overboost 2.5 bar και ναι το λογικό ειναι να δουλέυει 1,5-1,6 όταν το punto gt είχε overboost 2 και δούλευε 1,1-1,2...

Link to comment
Share on other sites

δεν γινεται λεμε.........το δυνατοτερο πουντο ειναι βρετανικο με 440 αλογα και τετρακινηση και δουλευει στα 1.8 και αλλαζει στροφαλο ανα δυο περασματα....

 

 

Punto GT1 1994 Specs:1.3bar Ct-1.5bar overboost

Link to comment
Share on other sites

Η αλλη πλευρα του νομισματος λεει , οτι δεν χρειαζονται forum γιατι απλα δεν εχουν ανησυχιες και προβληματα , και εχεις μια toyota Hellas που εχει το καλυτερο δικτυο εξυπηρετησης. ;) (Και ειδικα στο τελευταιο δεν σηκωνει αμφισβητηση).

Οσο καλα και να ειναι τα αυτοκινητα αν δεν υπαρχει δικτυο δεν γινεται κατι. Και στην ελλαδα πολλες μαρκες ειναι παρεξηγημενες λογω της αθλιας υποστηριξης, ενω εχουν παρα πολυ καλα προιοντα. Το δικτυο της VW-Audi δεν ειναι απο τα καλυτερα, ομως ειναι απο τα ακριβοτερα. Αυτο δεν σημαινει οτι το αυτοκινητο δεν ειναι καλο. Το δικτυο ομως ειναι χαλια σε συγκριση με αλλα.

 

 

Σωστά όλα αυτά και επίσης να προσθέσω, ότι υπάρχουν και τόσα εξειδικευμένα φόρουμ ανά brand αυτοκινήτου (και μερικές φορές και περισσότερα από 1 ανά brand) που ίσως να έχουν αναλύσει όλες αυτές τις απορίες που αναφέρονται εδώ.

Κάτι που μας λέει ότι η πλειοψηφία των νέων κατόχων golf που γράφουν εδώ (και οι οποίοι αν δεν είχαν πριν πάλι VW δεν είχαν και λόγο να είναι γραμμένοι σε κάποιο club),δεν ανήκουν στα παραπάνω club-forum και άρα εδώ μόνο γνωρίζουν ότι μπορούν να αναζητήσουν λύση στα προβλήματά τους και έτσι εξηγείται και η αύξηση των post.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

εδώ και 10 μέρες είμαι κάτοχος ενός Jetta GT .έχω καμιά 300 χλμ τα περισσότερα μέσα στην πόλη.

πρώτες εντυπώσεις.

πολύ καλό τιμόνι.

Λάθος που δεν πήρα το DSG.

Μικρή υστέρηση στο γκάζι.

Κατανάλωση αρκετά καλή.

πολύς θόρυβος από τα λάστιχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι,

 

Λέω να προχωρήσω στην αντικατάσταση του RCD300 με RNS510 με Phone kit.

 

Το έχει βάλει κάποιος από εσάς?

Τα σχόλιά σας είναι απαραίτητα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η αλλη πλευρα του νομισματος λεει , οτι δεν χρειαζονται forum γιατι απλα δεν εχουν ανησυχιες και προβληματα , και εχεις μια toyota Hellas που εχει το καλυτερο δικτυο εξυπηρετησης. ;) (Και ειδικα στο τελευταιο δεν σηκωνει αμφισβητηση).

Για ριξτε μια ματια σε αυτο...http://www.yarisclub.gr/forum/archive/index.php/f-20.html ...Σιγουρα δεν ειμαστε οι μονοι που γκρινιαζουμε κατα καιρους για το καμαρι μας!Τον αριθμο των μηνυματων για Golf / Alfa στο μηνυμα μου,τον παρεθεσα γιατι δειχνει μια πιο ΣΤΕΝΗ ΣΧΕΣΗ των κατοχων των παραπανω με τα αυτοκινητα τους που τους δημιουργει την αναγκη να ανταλλασουν ιδεες και λυσεις για βελτιωση,ευχαριστες η οχι εμπειριες ,σημεια σωστης εξυπηρετησης ,τιμες εξοπλισμου , και οτι αλλο μπορει κανεις να φανταστει και αφορα το αγαπημενο τους οχημα...Σιγουρα οχι παντως για να δημιουργησω φαντασιωσεις σχετικα με την αξιοπιστια των εταιρειων!!!Για τα σημεια εξυπηρετησης δε μπορω παρα να συμφωνησω.Εκει οι καταστασεις χρειαζονται αμεση βελτιωση που δυστυχως δεν διακρινω στο εγγυς μελλον...Γι αυτο ομως ειμαστε εδω και προτεινω οσοι απο εμας διακρινουν ΥΠΕΥΘΥΝΗ και ΠΟΙΟΤΙΚΗ εργασια στο αυτοκινητο τους ,να τη μοιραζονται με την παρεα μας...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Για όσους ενδιαφέρονται για τη τεχνολογία των TSI το Drive είχε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Αποτελεί μετάφραση άρθρου του περιοδικού R&D 11/05 και καλό θα ήταν να είχαμε το πρωτότυπο.

Το Drive το βρήκα στο μπαρμπέρη που είχα πάει για κούρεμα κι αμέσως το τσίμπησα για φωτοτυπίες :p

Το άρθρο βρίσκεται εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...