Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εγω εχω 5000 χιλιομετρα και λεω να αλλαξω τα λαδια αλλα περισσοτερο θελω να παω για ενα γενικο ελεγχο του αυτοκινητου μιας και ειναι καινουριο.εδω στη λαρισα μου ειπαν 70 ευρω περιπου με λαδια 5-30 θα κοστισει το service.στην καρδιτσα 20 ευρω το λιτρο για λαδια 5-30 παλι.μαλλον παρασκευη θα παω εδω στη λαρισα οτι νεα εχω θα σας πω.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν νομίζω να είπα ότι το μικρότερο κόστος θα μετακυλιστει στην τιμή. Απλά αναρωτήθηκα με βάση αυτα που λέγονται για τους λόγους που οδηγούν την VW να βγάλει πιο νωρίς όπως λέγεται το νεο Golf.Φυσικά και οι τιμές θα παραμείνουν σε αυτά τα επίπεδα αλλά δεν θα τους έπεφτε και άσχημα να πρόσθεταν περισσότερα ζεστά ψωμάκια στις πωλήσεις τους . Σωστή η διόρθωση για τον ρόλο της Porsche το διατύπωσα λάθος στο post μου,sorry
Link to comment
Share on other sites

1) Το GT, σχέση με αυτά που προσφέρει ΔΕΝ είναι ακριβό. Για επιχειρήστε μια σύγκριση με τα ατμοσφαιρικά δίλιτρα της αγοράς (που έχουν βέβαια χειρότερες επιδόσεις) και πείτε μου το αποτέλεσμα. Απλά, βγήκε το TSΙ που είναι φθηνότερο!

 

Μπορεί να μην είναι ακριβό το GT αλλά δεν είναι και φθηνό. Και σε σύγκριση με τα 2λιτρα που λες είναι μάλλον ακριβό. Ένα παράδειγμα είναι η Citroen C4 Coupe VTS που έχει 180 άλογα από 2λιτρο κινητήρα, περίπου ίδιες επιδόσεις με το GT και κοστίζει 24.110€. Κατα την γνώμη μου η πιο λογική τιμή για το GT θα ήταν γύρω στα 22.000€.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω κι εγώ ότι τα χρήματα για ένα golf gt δεν είναι πολλά γιατί αν το συγκρίνουμε με το C4 VTS που έχει 24.110 και που δεν έχει καμμία μεταπωλητική αξία μετά σε σχέση με ένα golf, πιστεύω ότι είναι μια τίμια αν μη τι άλλο αγορά, ειδικά δε αν αποδειχθεί και μας βγουν καλά τα μοτέρ.

Οσo για τις χρεώσεις που αναφέρθηκαν κάποιοι φίλοι παραπάνω αξίζει να σας πω ότι στην karenta χρεώνουν 51 ευρώ συν ΦΠΑ την ώρα

Link to comment
Share on other sites

H απάντηση σε προηγούμενο thread που έστειλα είναι παρακάτω :

 

"ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ KARENTA

ΣΚΥΛΙΤΣΗ 54 ΚΑΙ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 2 ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΑΘΗΝΑ

 

 

ΟΙ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΑΛΛΑΧΤΗΚΕ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:

 

 

Α) ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ 03C115562 14,20 ΕΥΡΩ

Β) ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ ΥΓΡΟ ΠΛΥΣΤΙΚΩΝ 2,54 ΕΥΡΩ

Γ) ΛΑΔΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 5-30 της Castrol 21,29 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ. ΕΜΕΝΑ ΕΒΑΛΕ 4 ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΣΥΝΟΛΟ 85,15 ΕΥΡΩ

Δ)ΠΡΩΤΟ SERVICE ΛΙΠΑΝΣΕΩΝ ( ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ) 16 ΕΥΡΩ

 

 

+ Φ.Π.Α. 22,40 ΕΥΡΩ

 

 

 

ΣΥΝΟΛΟ 140,29 ΕΥΡΑ ! ! ! "

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους και ολες.

Προκειται τις επομενες μερες να κλεισω ενα golf και θα ηθελα να ρωτησω αν θα προτειμουσατε το golf gt απο το golf 2.0 fsi.

Ειμαι ηδη κατοχος ενος golf 1.4 75hp εδω και 3 χρονια με 100.000 χιλιομετρα απροβληματιστα.

Βασικο κριτηριο για μενα λογω πολλων χιλιομετρων ειναι η καταναλωση - αξιοπιστια.

 

Ευχαριστω

iPhone 16 Pro Max

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μην είναι ακριβό το GT αλλά δεν είναι και φθηνό. Και σε σύγκριση με τα 2λιτρα που λες είναι μάλλον ακριβό. Ένα παράδειγμα είναι η Citroen C4 Coupe VTS που έχει 180 άλογα από 2λιτρο κινητήρα, περίπου ίδιες επιδόσεις με το GT και κοστίζει 24.110€. Κατα την γνώμη μου η πιο λογική τιμή για το GT θα ήταν γύρω στα 22.000€.

 

Μα, στα χαρτιά και το GT 23.850 έχει! Και αφού όπως λες έχει σχεδόν ίδια ιπποδύναμη και παρόμοιες επιδόσεις, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να είναι δηλαδή 2.000 φθηνότερο;!!! Μήπως επειδή είναι χειρότερο ποιοτικά; :p

 

Και σε σχέση με τη C4 που αναφέρεις, άσχετα αν είναι καλύτερο ή χειρότερο τελικά, έχει επιπλέον καλύτερη κατανάλωση, λιγότερα ασφάλιστρα και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας. Και βέβαια μεταπώληση, όπως είπε και ο Αντώνης.

 

Και μεταξύ μας, δε νομίζω ότι ειδικά η C4 κατατάσσεται ανάμεσα στα καλύτερα του C Segment. Ανταγωνιστές θεωρώ το Focus, την 147 2,0, το νέο Civic, τη σειρά 1 (οκ πιο ακριβή) κ.ο.κ. Αλλά να σου πω ένα μυστικό; To GT προς το παρόν δεν έχει ανταγωνισμό. Είδες κανένα συγκριτικό στα περιοδικά μήπως; Άντε ένα με το (προηγούμενο) Cooper S στο Drive (όπου επικράτησε) και άλλο ένα με το Leon TFSI στους 4Τ (όπου φυσιολογικά χάνει μιας και μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο με ισχυρότερο κινητήρα).

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους και ολες.

Προκειται τις επομενες μερες να κλεισω ενα golf και θα ηθελα να ρωτησω αν θα προτειμουσατε το golf gt απο το golf 2.0 fsi.

Ειμαι ηδη κατοχος ενος golf 1.4 75hp εδω και 3 χρονια με 100.000 χιλιομετρα απροβληματιστα.

Βασικο κριτηριο για μενα λογω πολλων χιλιομετρων ειναι η καταναλωση - αξιοπιστια.

 

Ευχαριστω

 

Φίλε καλώς ήρθες στο forum και προσωπικά σου προτείνω το 1,4TSI με τα 140 άλογα. Είναι η χρυσή τομή. Ανάμεσα στα δυο που αναφέρεις, το GT υποσκελίζει το 2,0 FSI σε όλους τους τομείς, και συνιστάται ανεπιφύλακτα ως καλύτερο value for money.

Link to comment
Share on other sites

Μα, στα χαρτιά και το GT 23.850 έχει! Και αφού όπως λες έχει σχεδόν ίδια ιπποδύναμη και παρόμοιες επιδόσεις, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να είναι δηλαδή 2.000 φθηνότερο;!!! Μήπως επειδή είναι χειρότερο ποιοτικά; :p

 

Και σε σχέση με τη C4 που αναφέρεις, άσχετα αν είναι καλύτερο ή χειρότερο τελικά, έχει επιπλέον καλύτερη κατανάλωση, λιγότερα ασφάλιστρα και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας. Και βέβαια μεταπώληση, όπως είπε και ο Αντώνης.

 

Και μεταξύ μας, δε νομίζω ότι ειδικά η C4 κατατάσσεται ανάμεσα στα καλύτερα του C Segment. Ανταγωνιστές θεωρώ το Focus, την 147 2,0, το νέο Civic, τη σειρά 1 (οκ πιο ακριβή) κ.ο.κ. Αλλά να σου πω ένα μυστικό; To GT προς το παρόν δεν έχει ανταγωνισμό. Είδες κανένα συγκριτικό στα περιοδικά μήπως; Άντε ένα με το (προηγούμενο) Cooper S στο Drive (όπου επικράτησε) και άλλο ένα με το Leon TFSI στους 4Τ (όπου φυσιολογικά χάνει μιας και μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο με ισχυρότερο κινητήρα).

 

+1 ;)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε καλώς ήρθες στο forum και προσωπικά σου προτείνω το 1,4TSI με τα 140 άλογα. Είναι η χρυσή τομή. Ανάμεσα στα δυο που αναφέρεις, το GT υποσκελίζει το 2,0 FSI σε όλους τους τομείς, και συνιστάται ανεπιφύλακτα ως καλύτερο value for money.

 

Φίλε dj_aris λυπάμαι αλλά εδώ θα διαφωνήσουμε. Κατ'αρχήν γιατί προτείνεις σε κάποιον το 1.4 TSI από την στιγμή που εσύ έχεις το GT; Θεωρείς ότι δεν αξίζει τα λεφτά του; Θεωρείς ότι σε κοροιδέψαν; Θεωρείς ότι όλα όσα σου προσφέρει δεν αξίζουν τα παραπάνω χρήματα που έδωσες; Εγώ λοιπόν διαφωνώ με όλα όσα αναφέρεις εσύ και τα περιοδικά. Θεωρώ ότι και τα δύο είναι τα καλύτερα value for money σε σχέση με αλλες μάρκες αυτοκινήτου στην κατηγορία της ιπποδύναμης που προσφέρουν... :) Φιλικά...

Link to comment
Share on other sites

Μα, στα χαρτιά και το GT 23.850 έχει! Και αφού όπως λες έχει σχεδόν ίδια ιπποδύναμη και παρόμοιες επιδόσεις, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να είναι δηλαδή 2.000 φθηνότερο;!!! Μήπως επειδή είναι χειρότερο ποιοτικά; :p

 

Και σε σχέση με τη C4 που αναφέρεις, άσχετα αν είναι καλύτερο ή χειρότερο τελικά, έχει επιπλέον καλύτερη κατανάλωση, λιγότερα ασφάλιστρα και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας. Και βέβαια μεταπώληση, όπως είπε και ο Αντώνης.

 

Και μεταξύ μας, δε νομίζω ότι ειδικά η C4 κατατάσσεται ανάμεσα στα καλύτερα του C Segment. Ανταγωνιστές θεωρώ το Focus, την 147 2,0, το νέο Civic, τη σειρά 1 (οκ πιο ακριβή) κ.ο.κ. Αλλά να σου πω ένα μυστικό; To GT προς το παρόν δεν έχει ανταγωνισμό. Είδες κανένα συγκριτικό στα περιοδικά μήπως; Άντε ένα με το (προηγούμενο) Cooper S στο Drive (όπου επικράτησε) και άλλο ένα με το Leon TFSI στους 4Τ (όπου φυσιολογικά χάνει μιας και μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο με ισχυρότερο κινητήρα).

 

Πρώτα απ' όλα να σου ξεκαθαρίσω ότι και για 'μένα το Golf GT είναι καλύτερο από τον ανταγωνισμό και πιθανόν να είναι το επόμενο μου αυτοκίνητο.

 

Σε αυτά που αναφέρεις τώρα, εγώ λέω ότι το GT θα έπρεπε να είναι φθηνότερο από την C4 γιατί η C4 είναι 2λιτρη και όχι 1,4λίτρα, άσχετα αν αυτό μας συμφέρει εμας λόγω φορολογίας και παγίων εξόδων. Για την κατανάλωση που λες και αφού ανέφερες και τα περιοδικά, αν ρίξεις μια ματιά στις τελευταίες σελίδες με τις δοκιμές τους θα δεις ότι η C4 έχει μικρότερη κατανάλωση από το GT(π.χ. AUTOCAR: C4:12,2L/100Km - GT 13L/100Km). Όσο για την μεταπώληση δεν νομίζω να είναι σοβαρός λόγος για την αγορά συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Εκτός και αν εσύ αγοράζεις αυτοκίνητα με αυτόν τον παράγοντα.

Όπως και να έχει εγώ δεν συγκρίνω το Golf με το C4 ή οποιόδηποτε άλλο αυτοκίνητο ως προς το ποιο είναι καλύτερο αυτοκίνητο αλλά ως προς την τιμή.

Γι' αυτό με χαλάει να έχει τα ίδια λεφτά με ένα 2λιτρο που έχει και περισσότερα άλογα, όπως επίσης θεωρώ απαράδεκτη την τιμή του ΜΙΝΙ(170PS). Γι' αυτό είπα ότι θα έπρεπε να είναι λίγο φθηνότερο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε dj_aris λυπάμαι αλλά εδώ θα διαφωνήσουμε. Κατ'αρχήν γιατί προτείνεις σε κάποιον το 1.4 TSI από την στιγμή που εσύ έχεις το GT; Θεωρείς ότι δεν αξίζει τα λεφτά του; Θεωρείς ότι σε κοροιδέψαν; Θεωρείς ότι όλα όσα σου προσφέρει δεν αξίζουν τα παραπάνω χρήματα που έδωσες; Εγώ λοιπόν διαφωνώ με όλα όσα αναφέρεις εσύ και τα περιοδικά. Θεωρώ ότι και τα δύο είναι τα καλύτερα value for money σε σχέση με αλλες μάρκες αυτοκινήτου στην κατηγορία της ιπποδύναμης που προσφέρουν... :) Φιλικά...

 

Φίλε konv, να σου διευκρινήσω ότι η αγορά ενός αυτοκινήτου γίνεται με υποκειμενικά κριτήρια. Έτσι, όπως έχω ξαναπεί, ΕΓΩ αν αγόραζα τώρα Golf θα έπαιρνα το TSI γιατί ανταποκρίνεται καλύτερα στις δικές μου ανάγκες (συμπεριλαμβάνοντας και οινομοτεχνικά κριτήρια). Και, πράγματι, θα συμφωνήσω μαζί σου ότι και τα δύο έχουν το καλύτερο value for money στην κατηγορία. Μεταξύ τους όμως; ;)

Link to comment
Share on other sites

γιατί η C4 είναι 2λιτρη και όχι 1,4λίτρα

 

Αφού εσύ λες ότι έχουν παρόμοια απόδοση και επιδόσεις (τις ρεπρίζ τις κοίταξες, αλήθεια; ), τότε κακό της Citroen που χρειάζεται 600 παραπάνω κυβικά για να πετύχει το ίδιο πράγμα. Sorry, αλλά δε θα το θεωρήσω μειονέκτημα το ότι το αυτοκίνητό μου έχει τα ίδια λεφτά με ένα Citroen αλλά έχει πιο προηγμένο τεχνολογικά μοτέρ... Γιατί συγκρίνετε κυβικά και όχι απόδοση δηλαδή;

Και ας αφήσουμε το GT στην άκρη για λίγο. 140 άλογα με 17900 (τιμή καταλόγου) που θα βρεις εκτός από το TSI; Εκτός κι αν μου πεις τώρα ότι τόσο έχει και η C4 1.6, οπότε μάλλον είναι ανώφελο να συνεχίσουμε...

 

η C4 έχει μικρότερη κατανάλωση από το GT(π.χ. AUTOCAR: C4:12,2L/100Km - GT 13L/100Km).

 

Σε συνθήκες δοκιμής με το γκάζι στο πάτωμα. Καθημερινά εγώ (και άλλοι) έχω γύρω στα 10 λίτρα. Και θυμήσου κάτι που έχω πει και παλιότερα, ότι σύμφωνα με την VW, η τεχνολογία TSI δημιουργήθηκε για λόγους οικονομίας καυσίμου. Εν πάσει περιπτώσει, ας μας πει ένας ιδιοκτήτης C4 VTS (αν υπάρχει :p) πόσο του καίει καθημερινά...

 

Όσο για την μεταπώληση δεν νομίζω να είναι σοβαρός λόγος για την αγορά συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Εκτός και αν εσύ αγοράζεις αυτοκίνητα με αυτόν τον παράγοντα.

 

Μέχρι τώρα κρατάω κάθε αυτοκίνητό μου γύρω στα 4,5-5 χρόνια, αυτό σου αρκεί; Και το ίδιο σκοπεύω να κάνω και με το GT, εκτός απροόπτου. Είπαμε, ο καθένας αγοράζει με υποκειμενικά κριτήρια.

Link to comment
Share on other sites

Αφού εσύ λες ότι έχουν παρόμοια απόδοση και επιδόσεις (τις ρεπρίζ τις κοίταξες, αλήθεια; ), τότε κακό της Citroen που χρειάζεται 600 παραπάνω κυβικά για να πετύχει το ίδιο πράγμα. Sorry, αλλά δε θα το θεωρήσω μειονέκτημα το ότι το αυτοκίνητό μου έχει τα ίδια λεφτά με ένα Citroen αλλά έχει πιο προηγμένο τεχνολογικά μοτέρ... Γιατί συγκρίνετε κυβικά και όχι απόδοση δηλαδή;

Και ας αφήσουμε το GT στην άκρη για λίγο. 140 άλογα με 17900 (τιμή καταλόγου) που θα βρεις εκτός από το TSI; Εκτός κι αν μου πεις τώρα ότι τόσο έχει και η C4 1.6, οπότε μάλλον είναι ανώφελο να συνεχίσουμε...

Σε συνθήκες δοκιμής με το γκάζι στο πάτωμα. Καθημερινά εγώ (και άλλοι) έχω γύρω στα 10 λίτρα. Και θυμήσου κάτι που έχω πει και παλιότερα, ότι σύμφωνα με την VW, η τεχνολογία TSI δημιουργήθηκε για λόγους οικονομίας καυσίμου. Εν πάσει περιπτώσει, ας μας πει ένας ιδιοκτήτης C4 VTS (αν υπάρχει :p) πόσο του καίει καθημερινά...

Μέχρι τώρα κρατάω κάθε αυτοκίνητό μου γύρω στα 4,5-5 χρόνια, αυτό σου αρκεί; Και το ίδιο σκοπεύω να κάνω και με το GT, εκτός απροόπτου. Είπαμε, ο καθένας αγοράζει με υποκειμενικά κριτήρια.

 

Συμφωνώ...

Καταρχήν το C4,γενικά αυτο το μοτέρ της PSA 2.0 180hp τα δίνει όλα ψηλα,πιο χαμηλά απλά...περιμένεις! Οταν λοιπόν βρίσκεσαι συνεχως πανω απο τις 4000σαλ, ξεπερνάς πολυ συχνά την ειδική ελάχιστη κατανάλωση οπότε καταλαβαίνεις οτι...θα καψει:O !

Η φιλοσοφία του TSI προσπαθεί να αντιγράψει την -σχεδον επίπεδη- καμπυλη ειδικής κατανάλωσης των κινητήρων Diesel εχοντας παράλληλα υψηλή απόδοση και αφθονη ροπή που σε βοηθά να κινηθείς ανετα σβέλτα ακόμη και στις στροφες που αυτή η κατανάλωση είναι ελάχιστη! Γιαυτο και στο GT υπαρχει το οργανακι της υπερπλήρωσης..Αν λοιπόν το έχεις κολλημένο στο τερμα -κατι το οποιο με νορμαλ ή σβέλτη οδήγηση δεν γινεται ποτε-τοτε θες βυτιοφόρο απο πισω σου να ακολουθει! Η PSA απο την άλλη αιωνίως σε κινητήρες βγάζει τον χειρότερό της εαυτό,έχοντας μερικες φορες καλά δείγματα γραφής αλλα γενικά...ΔΕΝ...Τωρα γ τα λεφτά,οσο κ αν φαίνεται περιεργη η αποψή μου,το GT αξίζει περισσότερο γιατι έχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ κυριολεκτικά,ενω το TSI αν κ φθηνό είναι άδειο και πρέπει να ψαξεις γ πολλα εξτρα.....:) :)

 

Ασχετο...dj aris εχεις καθόλου πρόβλημα με τα λάδια;;

ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

ενω το TSI αν κ φθηνό είναι άδειο και πρέπει να ψαξεις γ πολλα εξτρα.....:) :)

 

Οι ουσιατικές διαφορές εξοπλισμού έιναι στην ανάρτηση - ζαντολάστιχα- φρένα και esp! Εγώ πάντως με τίποτα δε το θεωρώ άδειο ;)
Link to comment
Share on other sites

Οι ουσιατικές διαφορές εξοπλισμού έιναι στην ανάρτηση - ζαντολάστιχα- φρένα και esp! Εγώ πάντως με τίποτα δε το θεωρώ άδειο ;)

 

Παντα σε σχέση με το GΤ; Μιλάμε το αμαξι τα έχει ΟΛΑ πάνω! Στο TSi θες Ραδιο-CD,προβολεις ομιχλης,υπολογιστη ταξιδιου,κλιματισμο κτλ,κτλ... Ασε που εχει την ομορφη μασκα,τις μεγαλες ζάντες (17'') και τις ωραίες εξατμισεις...;) :)

ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

Παντα σε σχέση με το GΤ; Μιλάμε το αμαξι τα έχει ΟΛΑ πάνω! Στο TSi θες Ραδιο-CD,προβολεις ομιχλης,υπολογιστη ταξιδιου,κλιματισμο κτλ,κτλ... Ασε που εχει την ομορφη μασκα,τις μεγαλες ζάντες (17'') και τις ωραίες εξατμισεις...;) :)
Έχει και ραδιο cd ίδιο και υπολογιστή ταξιδίου και κλιματισμό ζάντες 16" και 4000€ φθηνότερα. Μιλάω για το tsi sportline :)

 

όσο για την εξάτμιση δε κοστίζει πάνω από 50-100€ να βάλεις μια διπλή μπούκα...

 

Οι διαφορές του gt με το tsi sportline σε θέμα εξοπλισμού είναι το esp - ζάντες 17" και 4000€

Link to comment
Share on other sites

Έχει και ραδιο cd ίδιο και υπολογιστή ταξιδίου και κλιματισμό ζάντες 16" και 4000€ φθηνότερα. Μιλάω για το tsi sportline :)

 

όσο για την εξάτμιση δε κοστίζει πάνω από 50-100€ να βάλεις μια διπλή μπούκα...

 

Οι διαφορές του gt με το tsi sportline σε θέμα εξοπλισμού είναι το esp - ζάντες 17" και 4000€

 

++μασκα μπροστα και το μασκακι πισω

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

++μασκα μπροστα και το μασκακι πισω

 

++ 30 άλογα ++ ροπή , και για να σας προλάβω μην πεί κανείς οτι ένα πρόγραμμα είναι που κάνει την διαφορά , γιατί μόλις έμαθα ότι υπάρχουν και άλλες διαφορές στον κινητήρα , μόλις τις διασταυρώσω 100% θα σας ενημερώσω .

Link to comment
Share on other sites

Η φιλοσοφία του TSI προσπαθεί να αντιγράψει την -σχεδον επίπεδη- καμπυλη ειδικής κατανάλωσης των κινητήρων Diesel εχοντας παράλληλα υψηλή απόδοση και αφθονη ροπή που σε βοηθά να κινηθείς ανετα σβέλτα ακόμη και στις στροφες που αυτή η κατανάλωση είναι ελάχιστη! Γιαυτο και στο GT υπαρχει το οργανακι της υπερπλήρωσης..Αν λοιπόν το έχεις κολλημένο στο τερμα -κατι το οποιο με νορμαλ ή σβέλτη οδήγηση δεν γινεται ποτε-τοτε θες βυτιοφόρο απο πισω σου να ακολουθει! Η PSA απο την άλλη αιωνίως σε κινητήρες βγάζει τον χειρότερό της εαυτό,έχοντας μερικες φορες καλά δείγματα γραφής αλλα γενικά...ΔΕΝ...Τωρα γ τα λεφτά,οσο κ αν φαίνεται περιεργη η αποψή μου,το GT αξίζει περισσότερο γιατι έχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ κυριολεκτικά,ενω το TSI αν κ φθηνό είναι άδειο και πρέπει να ψαξεις γ πολλα εξτρα.....:) :)

 

Φίλε μου ak89 συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες μαζί σου, αν και για την ηλικία σου εντυπωσιάζομαι για το πόσο ψαγμένος είσαι ... ;) ;) ;) :wink: :wink: :up: :up:

Link to comment
Share on other sites

++ 30 άλογα ++ ροπή , και για να σας προλάβω μην πεί κανείς οτι ένα πρόγραμμα είναι που κάνει την διαφορά , γιατί μόλις έμαθα ότι υπάρχουν και άλλες διαφορές στον κινητήρα , μόλις τις διασταυρώσω 100% θα σας ενημερώσω .
Αναφερόμαστε αποκλειστικά στο θέμα του εξοπλισμού επειδή είπε ο φίλος ότι είναι γυμνό.

 

Η διαφορά στη ροπή είναι πολύ μικρή 2kg και στο tsi αποδίδονται ποιο χαμηλά. Βέβαια αν θέλεις τα 30 άλογα παραπάνω πας στο gt δε το συζητώ. Και αν θες 200 ή 240 πας στο gti ή στο gti edition 30. Γιατί με πρόγραμμα το tsi sportline πάει και 210 αλλά αρχίζεις και πλησιάζεις επικύνδυνα το κόστος του gt - και αντίστοιχα το gt πάει 240 άλογα αλλά πλησιάζεις το κόστος του gti ;)

 

Το συμπέρασμα που θέλω να καταλήξω είναι ότι το tsi είναι value for money ενώ δε θα έλεγα το ίδιο για το gt

Μόλις μάθεις τις διαφορές ενημέρωσε να ξέρουμε τι μας γίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω παρακολουθήσει την κουβέντα κόντρας μεταξύ του GT και του απλού TSi.

 

Εγώ αυτό που έχω να πω είναι το απλό TSi εμφανισιακά δεν μου αρέσει καθόλου. Είναι ένα απλό GOLF... Το GT έχει λίγο πιο σκληροπυρηνικό look και λιγότερο από το GTi

 

Πιστεύω πως με τα ίδια λεφτά που έχει το GT πολύ δύσκολα βρίσκεις κάτι ισάξιο σε επιδόσεις και ταυτόχρονα.... εξοπλισμό και ποιότητα

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω παρακολουθήσει την κουβέντα κόντρας μεταξύ του GT και του απλού TSi.

 

Εγώ αυτό που έχω να πω είναι το απλό TSi εμφανισιακά δεν μου αρέσει καθόλου. Είναι ένα απλό GOLF... Το GT έχει λίγο πιο σκληροπυρηνικό look και λιγότερο από το GTi

 

Πιστεύω πως με τα ίδια λεφτά που έχει το GT πολύ δύσκολα βρίσκεις κάτι ισάξιο σε επιδόσεις και ταυτόχρονα.... εξοπλισμό και ποιότητα

 

+ oικονομία και εμφάνιση :cool:

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω παρακολουθήσει την κουβέντα κόντρας μεταξύ του GT και του απλού TSi.

Βασικά δεν υπάρχει κόντρα. Απλώς παραθέτουμε τις απόψεις μας :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...