kage Δημ. December 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2006 ναι στα fsi...κατι τετοιο παιζει,αναλογα με τις περιπτωσεις.οχι ομως κ στα tsi. αν εβαζαν χοντροτερα λαδια θα ελλατωναν κατα πολυ το προβλημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DrYannisK Δημ. December 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2006 ξερετε κανεναν καλο ηλεκτρο΄λογο στη θεσσαλονικη? Θελω να συνδεσω το αντιρανταρ και να συνδεσω 1 sony cdιερα που εχω με το εργοστασιακο radio cd της VW Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Predator Δημ. December 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2006 Fifth Gear - Golf GT http://www.youtube.com/watch?v=VsCBw9J3xxw Παράθεση http://www.signaturebar.com/uploads/images/33845.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. December 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2006 Πως μπορούμε να κατεβάσουμε το video; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. December 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2006 Χθες ενας μου ελεγε οτι οι FSI κινητηρες καινε κοντα στο 1 λιτρο στα 1000 χιλιομετρα αλλα μου φανηκε υπερβολη.αλλα εχω διαβασει και επιστολες διαμαρτυριας σε περιοδικα οπου αναφερουν αυτο το προβλημα.εαν ειναι αληθεια τοτε τι να πω........ καθολου παραξενο φιλε μου,δεν ειναι και τα vw τερατα αξιοπιστιας πια οπως πολλα αυτοκινητα,εχω ηυλεκτρολογο και μηχανικο απεναντι απο το μαγαζι που ειμαι και βλεπω τι γινεται καθημερινα. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. December 10, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2006 ναι στα fsi...κατι τετοιο παιζει,αναλογα με τις περιπτωσεις.οχι ομως κ στα tsi. αν εβαζαν χοντροτερα λαδια θα ελλατωναν κατα πολυ το προβλημα. Δε χρειαζόταν χοντρότερο λάδι αλλά να οδηγήσει κάποιος τον κινητήρα πάνω από τις 2500σαλ.:lol: Χωρίς πλάκα, αυτή η κατανάλωση λαδιού εμφανιζόταν σε όσους οδηγούσαν συνεχώς "στο ρελαντί" και αυτό γιατί πολλά εξαρτήματα του κινητήρα παρέμεναν "χαλαρά" μεταξύ τους επιτρέποντας την απώλεια λαδιού. Με λίγη πίεση τα πάντα ερχόντουσαν στη θέση τους. Σαφώς και η VW έπρεπε να το είχε προβλέψει αυτό, αλλά τελικά δεν πρόκειται για πραγματικά "χοντρό" πρόβλημα μιας και η λύση είναι απλή...το πόδι στο πάτωμα και μερικοί κόφτες!:rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gka Δημ. December 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2006 καθολου παραξενο φιλε μου,δεν ειναι και τα vw τερατα αξιοπιστιας πια οπως πολλα αυτοκινητα,εχω ηυλεκτρολογο και μηχανικο απεναντι απο το μαγαζι που ειμαι και βλεπω τι γινεται καθημερινα.Πάντως έιναι αξιόπιστο σε γενικές γραμμές (μιλάω για golf4 και 5 tsi) από προσωπική εμπειρία ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasp Δημ. December 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2006 to golf 4 tsi pou to petyxes?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gka Δημ. December 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2006 to golf 4 tsi pou to petyxes?? Το tsi πάει για το golf5. Δίπλα από το golf 4 δεν έχω γράψει τίποτα! Είναι αυτονοόητα αυτά ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 Πως μπορούμε να κατεβάσουμε το video; http://anonym.to/?http://rapidshare.com/files/5038771/tubedownloader10.rar Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 thanks Αλλα βίντεο σχετικά υπαρχουν; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DimKav Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 Apla grapse "GOLF GT" sto search tou http://www.youtube.com/ kai 8a deis dekades wraia...videakia.... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Troggs Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 Xairetw sas , eimai kai egw h kalytera tha eimai se peripou 1 1/2 mhna euelpistw agorasths enos GT. Ystera apo arketo psaksimo sthn agora exontas melethsei oti kykloforei kai oti tha kykloforisei gia ta epomena 2 xronia (mesa apo to internet fysika) kateliksa sto na agorasw auto to modelo. Twra an ekana kala h asxhma auto o xronos tha to deixei. Exontas diavasei mesa apo edw kai tis 90 selides kapoies fores exontas friksei me to ti grafontan edw (sxetika kai asxeta) apo diaforous alla kai kapoies fores syllegontas arketa endiaferouses kai xrisimes plhrofories gia to sygkekrimeno modelo tha ithela apla na rwthsw tous katoxous twn prwtw GT pou kykloforisan sthn agora kai exontas pleon kanei ena shmantiko arithmo xiliwmetrwn pisteuw afou to amaxi kykloforei panw apo miso xrono sthn Ellada nomizw, na mas elegan an ithelan kapoies entypwseis kai pali , an eixan kapoia provlhmata olo auto to kairo pou tha mporousan na thewrithoun shmantika kai an antimetwpistikan h oxi, an einai euxaristimenoi an oxi , an to metanoiwsan , oxi fysika oti tha allaze thn apofash mou h isws thn apofash allwn pou exoun epileksei na to agorasoun alla pisteuw oti ta atoma edw pou to exoun idi testarei tha mpourousan na mas dwsoun epiprosthetes sumvoules kai se emas tou kainourgious, an xreiazetai fysika...!!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickval Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 Φίλε κάνε ένα κόπο και πήγαινε στο vwclub.gr και ψάξε ΚΑΛΑ τα post. Θα διαβάσουν τα ματάκια σου αρκετά χαριτωμένα από ιδιοκτήτες.... Παράθεση GOD FORGIVES, I DO NOT............ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
celica1972 Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 Μα ειναι δυνατον καινουργιο αυτοκινητο και να καιει λαδια?ελεος δηλαδη.επεσε πολυ στα ματια μου η vw.και ο φιλος που λεει οτι αυτο συμβαινει επειδη οδηγαμε με χαμηλες στροφες,δηλαδη μεσα στην πολη τι θα κανουμε,θα σκαμε την πρωτη και την δευτερα?δεν μπορω να το ποστεψω δηλαδη.ακου εκει,καινουργιο αυτοκινητο και καιει λαδια.τσ τσ τσ τσ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 Στις 7.000 χλμ δεν έχω συμπληρώσει σταγόνα λάδι. Πρέπει να έχει κάψει λίγο, βέβαια, αλλά και να συμπληρώσω λίγο μέχρι τα 15.000 που θα τα αλλάξω δεν το θεωρώ τραγικό. Στην τελική, στο αυτοκίνητο που είχα μέχρι τώρα άλλαζα τα λάδια κάθε 5.000 και δεν είχε ούτε το 1/3 της ιπποδύναμης. Μην τρελαθούμε κιόλας... Κατά τα άλλα για το φίλο troggs που ρώτησε (αλλά και για ορισμένους δύσπιστους) να πω ότι δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα, αλλά όπως έχω ξαναπεί, του συνιστώ να κοιτάξει και ένα καλά εξοπλισμένο (και αρκετά φθηνότερο) TSI πριν καταλήξει. Ας πουν και τα άλλα παιδιά όμως τις γνώμες τους για να κάνουμε μια στατιστική του ΠΑΡΟΝΤΟΣ forum... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 Στα + Είμαι στα 10.000 χλμ. και δε μου έχει κάψει λάδια... (Μιας και το έφερε η κουβέντα, η τιμή του λίτρου είναι 25 ευρώ. Αγόρασα ένα για ώρα ανάγκης) Η μέση κατανάλωση εντός πόλης είναι 10 lt/100 χλμ... Στα - Το κάθισμά μου τρίζει λίγο... Τα φρένα σφυρίζουν πολύ... Την Πέμπτη αλλάζω "εγκέφαλο άνεσης" γιατί κατεβάζει μόνος του τα παράθυρα (στο θέμα αυτό έχω ήδη αναφερθεί) Δεν έχει φως στο χώρο αποσκευών και μου τη σπάει... Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bouhou2 Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 για να σε βοηθησω λιγο στο θεμα του τριξιματος των φρενων επειδη ειναι γενικο το κακο και εχει τυχει και σε μενα σε προηγουμενο αμαξι μου,φταιει το υλικο της παστας απο τα τακακια.και αυτο γιατι μου ειπανε πως επειδη ειχε αμιαντο μεσα τωρα χρησιμοποιουνε οικολογικα υλικα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να σκουζουν. επισης μεγαλο ρολο παιζει και το στρωσιμο ειδικα στα πρωτα τους χιλιομετρα,του στυλ απαλα το φρεναρισμα και τετοια.....ειναι πως θα τυχει στον καθενα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aneuthinos Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 Και εγω με την σειρα μου, για τον Τroggs. Στα + - Ειμαι στα 9300 χλμ. και δεν μου εχει καψει λαδι, και εχω σκοπο να το αλλαζω καθε 7.500 χλμ. ελεω turbo. - Η μεση καταναλωση (δεν μενω στο κεντρο) ειναι 8.2 lt/100 χλμ. Χθες ανεβαινα-κατεβαινα τον Διονυσο/Πεντελη λιγο βιαστικα, μεγιστη καταναλωση που εδειξε ηταν 12 lt/100 χλμ. Με ενα ντεποζιτο κανω περιπου 550-600 χλμ (100αρα βενζινη) - Καλο κρατημα στο δρομο (για τις δυνατοτητες μου).Σιγουρα δεν ειναι καρτ ή rallye, αλλα σε βοηθαει να κινηθεις γρηγορα χωρις πολυ δραμα. - Μεγαλοι χωροι, οσοι εχουν κατσει πισω σε ταξιδι λενε οτι ειναι πολυ ανετα. - Ωραιος ηχος μοτερ, ειδικα οταν ζεσταθει καλα. - Low-profile και γρηγορο :rolleyes: Στα - - Τα φρενα τριζουν λιγο, ειδικα οταν ειναι κρυα. - Θελει προσοχη στο ζεσταμα, δηλαδη τα πρωτα 10-15 λεπτα να μην ανεβαζεις υψηλες στροφες (οχι πραγματικο μειονεκτημα, απλα για καποιους ισως και ειναι). Οπως και προσοχη στο κρυωμα, μετα απο παρατεταμενο σκισιμο. - Μετρια αποδοση του ηχοσυστηματος (RCD-300). - Ελλειψη δεικτη θερμοκρασιας, εστω και για ψυχολογικους λογους. - Απλα καλο κιβωτιο, δηλαδη οχι απο αυτα που σε πορωνουν οποτε τα χρησιμοποιεις (MX-5). Και παλι, πολυ 'σχετικο' μειονεκτημα. Οσο για το διλημμα TSI ή GT, εγω ψηφιζω GT, εκτος και αν ειναι καθαρα οικονομικο το θεμα, οποτε δεν υπαρχει νοημα συγκρισης. Και λεω το GT περισσοτερο για τις αισθητικες διαφορες (μασκα, εξατμιση,ζαντες) και για τα μεγαλυτερα λαστιχα και φρενα, και οχι για τα +30 αλογα, που λογω των κοντυτερων σχεσεων του TSI μπορει και να μην εχουν τοσο μεγαλη διαφορα στην καθημερινη οδηγηση. Βεβαια να ξεκαθαρισω οτι το TSI δεν το εχω οδηγησει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 Στα + Ότι θα πάρω το αμάξι 3/1/2007 :rolleyes: Στα - Ότι δεν το έχω ακόμη :( Πάντως για τους κατόχους, συμφέρει να αγοράσεις λάδια από το εμπόριο ή να σου τ'αλλάξουν από την αντιπροσωπεία; :worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Konin Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 ..............Δεν έχει φως στο χώρο αποσκευών και μου τη σπάει... Περίεργο αυτό..το δικό μου έχει (παραλαβή Ιούλιος '06) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 @konin: Εγώ δεν βλέπω κάτι. Και υποτίθεται οτι είναι παραγωγή του 2007 (σύμφωνα με τα χαρτιά του) @konv: Εγώ θα προτιμήσω την αντιπροσωπεία (η τιμή που έδωσα είναι τιμή αντιπροσωπείας χωρίς εργατικά) @aneuthinos: Συμφωνώ σε όλα. Να σημειώσω μόνο για την αλλαγή λαδιών: Ζήτησα απο την αντιπροσωπεία να κάνω το σέρβις στα 10.000 χλμ. και μου είπαν οτι δε χρειάζεται (δε μου έκλεισαν ραντεβού) @bouhou2: οικολογικά προϊόντα χρησιμοποιούν εδώ και πολλά χρόνια. Στα δυο προηγούμενά μου αυτοκίνητα (ένα golf 4 του 2000 και ένα corolla του 2002) δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα. @celica1972: Είναι φυσιολογικό να καίει λάδια (μέχρι ένα βαθμό). Νομίζω οτι το ψάχνουμε περισσότερο επειδή ακούγονται πολλά. Το "πρόβλημα" φαίνεται μιας και αλλάζουμε λάδια πολύ αργά (15.000 χλμ). Παλιότερα, πριν προλάβουμε να δούμε κάψιμο αλλάζαμε λάδια... Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgep800 Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 Δεν έχει άμεση σχέση με το θέμα, αλλα μιας και αναφερθήκατε για τα λάδια, όταν ένα αυτοκίνητο καίει λάδια, τι σημαίνει; Γιατί δηλαδή δεν είναι καλό; Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 Το προβλημα ειναι οτι στην Ελλαδα εχουμε συνηφασμενες τις εννοιες "σακαρακα" και το "καψιμο λαδιου"... Στην πραγματικοτητα ειναι παρα πολυ φυσιολογικο για εναν κινητηρα και καει λαδια, ως ενα σημειο φυσικα! Πιο συγκεκριμενα ιδιαιτερα κατα την περιοδο του στρωσιματος κατι τετοιο ειναι αναμενομενο! Ειδικα και αν μιλαμε για μοτερ που στροφαρουν αρκετα ψηλα και ειναι μοτερ "επιδοσεων"... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opus Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 Παιδια εγω με την σειρα μου να πω οτι την παρασκευη παραλαμβανω το δικο μου ,ενα Tsi 140 ps sportline Η αποφαση μου προηλθε μονο απο οικονομικους λογους,και δεν κρυβω οτι θα ηθελα να παρω και εγω το gt.:D Εκανα test drive και στα δυο και παρατηρησα καποιες διαφορες αναμεσα στα δυο,οσο βεβαια μπορει να καταλαβει κανεις στον χρονο ενος test drive.Βεβαια το GT υπερτερει κατα την αποψη μου και σε εξωτερικη εμφανιση,αλλα και η διαφορα των χρηματων για μενα ηταν σημαντικη. Τεσπα ο χρονος θα δειξει..... Υ.Γ:δεν περνανε με τιποτα αυτες οι μερες.....:lol: :lol: :lol: :lol: Παράθεση ---------------- VW GOLF V 1.4 TSi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.