Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ρίξτε μια ματιά κι εδώ:

http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=7833&CID=2

 

Όσον αφορά εμένα που παρείγγειλα το Golf μου στα μέσα Σεπτέμβρη, πιστεύετε υπάρχει περίπτωση να έχει "esp plus steering";

 

 

dj aris ποια είναι η γνώμη σου;:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αυτό λέω κι εγώ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Επιτέλους που κάποιος άλλος εκτός από εμένα το πήρε μαύρο. Καλοτάξιδο και καλό πλύσιμο φίλε μου! :p

μετρα αλλο ενα μαυρο 3πορτο κ απο μενα!

 

ναι καλο πλυσιμο...!

Link to comment
Share on other sites

thanks παιδεια, οσο για το χρωμα , νομιζω οτι το μαυρο του παει καλυτερα, (τι λετε κι εσεις?) ,ειχα πριν αλλωστε και ασημι αμαξι οποτε δεν ηθελα να ξαναπαρω ασημι. Παραδοση δυομησι μηνακια!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

καλοταξιδα παιδια τα εργαλια πολυ καλα κανατε

οσο για το χρωμα οτι χρωμα αρεσει στον καθενα ειναι το καλυτερο και το ωραιοτερο για το αυτοκινητο του

Link to comment
Share on other sites

Ρίξτε μια ματιά κι εδώ:

 

(Golf GT / 125 kW: worldwide the Golf GT is the first automobile with TSI on board. This “little brother” of the Golf GTI brings 125 kW / 170 PS power and 240 newton meters torque which is achieved with an average consumption of 7,2 liters. Starting from 0, the sporty Golf flies past the 100 km/h mark in only 7,9 seconds. And the maximum speed is reached at 220 km/h. The Golf GT is fueled with Super Plus (98 ROZ) whereas the TSI version can also be driven with unleaded Super (95 ROZ).)

 

http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsID/2060316.008/country/gcf/volkswagen/vw-engine-technology-2006

Link to comment
Share on other sites

dj aris ποια είναι η γνώμη σου;:confused:

 

M' αρέσει που έγινα και ειδικός τώρα :shifty:

 

Πραγματικά δεν ξέρω αν το αυτοκίνητο του φίλου θα έχει το συγκεκριμένο σύστημα. Μακάρι να είναι έτσι, καθώς ότι προστίθεται στον εξοπλισμό καλό είναι. Αρκεί βέβαια το εν λόγω σύστημα να μην έχει επιπτώσεις στην (αρκετά καλή) αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, αν και νομίζω ότι θα επιδρά μόνο όταν ενεργοποιείται και το ESP, δηλαδή σε ακραίες συνθήκες. Η λογική λέει βέβαια, ότι οι ανανεώσεις στον εξοπλισμό των μοντέλων γίνονται στην αρχή κάθε χρόνου, χωρίς πάντως να αποκλείεται ο φίλος να πάρει ένα μοντέλο με 2007 specs.

 

Κάπου εδώ να σημειώσω, οστόσω, ότι όλα αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα προσωπικά δε μου λένε και πολλά, με εξαίρεση ασφαλώς το ABS και ίσως το ASR για αυτοκίνητα με μεγάλη ιπποδύναμη. Κατά τα άλλα, δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιο αξιόλογο ηλεκτρονικό στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Πάρτε για παράδειγμα το πολυδιαφημισμένο EDS, το ηλεκτρονικό διαφορικό που έχουν όλα τα VAG. Κάνει τίποτα στην πράξη; Δεν ξέρω αν φταίνε "οι ελληνικοί δρόμοι", πάντως αν επιταχύνεις δυνατά σε μια φουρκέτα σιγά μην τραβήξει το EDS τη μούρη μέσα. Μούτρα και πάλι μούτρα...

Link to comment
Share on other sites

3door black και 'γω.... μήπως έπρεπε να περιμένουμε όμως..??? (...λέω)

 

To αν μπορεί να περιμένει κάποιος είναι καθαρά προσωπικό του θέμα. Όμως, αυτό το "περίμενε" δεν οδηγεί πουθενά! Όσο περιμένεις τόσο βγαίνει κάτι πιο νέο και τελικά δεν παίρνεις τίποτα. Εγώ έμεινα με το Seicento μου 6 χρόνια για αυτόν ακριβώς το λόγο! Δε μπορούσα να αποφασίσω! Και τελικά μάλλον τυχερός ήμουν, γιατί ευτυχώς άργησε πολύ να έρθει το 1,6FSI μου και τελικά το έκανα GT!

 

Πάντως, όπως έχω πει και σε προηγούμενο post μου, ο λόγος για τον οποίο θα γίνει πρόωρη αντικατάσταση του mkV είναι το κόστος παραγωγής (δεν το λέω εγώ, το λέει η VW). Με άλλα λόγια, ο στόχος της VW για το mkVI, είναι καταρχάς να είναι φθηνότερο, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Αυτό λοιπόν εμπεριέχει ένα ρίσκο. Γιατί αν στο δικό μου αυτοκίνητο μετά από 5 μήνες ακούγονται μικροτριγμοί και συντονισμοί στο ταμπλό, τότε σε κάποιο ακόμα φθηνότερο (προσοχή, όχι σε τιμή πώλησης, σε κόστος κατασκευής!), λογικά, δε θα είναι και χειρότερο ποιοτικά;

Link to comment
Share on other sites

To αν μπορεί να περιμένει κάποιος είναι καθαρά προσωπικό του θέμα. Όμως, αυτό το "περίμενε" δεν οδηγεί πουθενά! Όσο περιμένεις τόσο βγαίνει κάτι πιο νέο και τελικά δεν παίρνεις τίποτα. Εγώ έμεινα με το Seicento μου 6 χρόνια για αυτόν ακριβώς το λόγο! Δε μπορούσα να αποφασίσω! Και τελικά μάλλον τυχερός ήμουν, γιατί ευτυχώς άργησε πολύ να έρθει το 1,6FSI μου και τελικά το έκανα GT!

 

 

Ο προβληματισμός είναι καθαρά ... ακαδημαϊκός, και επικεντρώνεται κυρίως στο θέμα των νέων μεγαλύτερου κυβισμού TSI {1.6 TSI με 200+(30-40?) αλογάκια δεν είναι και άσχημα!!}

Link to comment
Share on other sites

MFD2 DVD για Golf V Version A (δεν παίζει audio CD) 800-850€

 

MFD2 DVD για Golf V Version B παίζει audio CD 900€

 

MFD2 DVD για Golf V Version newest C με ασημένια κουμπιά 700€ (ολοκαίνουργιο)

 

MFD2 CD για Golf V 800-850€

 

MFD1 για Golf IV 750-800€

kapoios ekane post sto vwclub...oi times einai kales isws na mporeite na breite kaluteres mesw ebay se plhsthriasmous...idies peripou times gia bmw navi

Link to comment
Share on other sites

τελικά οσοι έχετε αγοράσει το gt είστε ευχαριστημένοι?πιστέυετε οτι έχετε κανει καλή αγορά?μέσα στις γιορτές ή αρχές 2007 σκοπεύω να πάρω κ γω.υπάρχει δυνατότητα να το παραγγείλει κανείς με διαφορετικό εγκέφαλο?περισσότερα ps?κ να έχει κ εγγύηση αντιπροσωπείας?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

το εχω 1.5 μηνα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αυτοκινητο.σε ολους τους τομεις!επιδοσεις ποιοτητα χωροι καταναλωση.οσο για αυτο που ρωτας μου φαινετε λιγο αστειο.αφου το παρεις μπορεις και για την εγγυηση νομιζω μονο με προγραμμα απο abt
Link to comment
Share on other sites

υπάρχει δυνατότητα να το παραγγείλει κανείς με διαφορετικό εγκέφαλο?περισσότερα ps?κ να έχει κ εγγύηση αντιπροσωπείας?
Όχι...
Link to comment
Share on other sites

ok.βρήκα νομίζω την απάντηση σε προηγούμενα post.απλώς μεγάλος αριθμός κ μου διέφυγε:) .η αναβάθμιση στα 210ps που κάνει ο παζαροπουλος αξίζει λέτε να γίνει?γιατί να μην πάρεις το 100% του κινητήρα απ τη στιγμή που σου δίνει κ εγγύηση?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φίλε το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και πολύ ομοιογενές σαν σύνολο, με την εργοστασιακή ιπποδύναμη πάντα. Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να σου πω, οστόσω είμαι περίεργος να μάθω τι οδηγείς τώρα, ώστε να σου φαίνονται οι 170+ bhp λίγοι!

 

Πριν ψάξεις για οποιεσδήποτε τροποποιήσεις, άσχετα εαν συνοδεύονται ή όχι από εργοστασιακή εγγύηση σκέψου τα εξής:

 

- Την ανάρτηση και τα φρένα. Είσαι σίγουρος ότι θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στην αυξημένη ιπποδύναμη;

- Την κατανάλωση. Και αν για αυτούς τους 40 ίππους παραπάνω (αν είναι όντως τόσοι) χρειάζεται, πχ, 20% παραπάνω καύσιμο, αξίζει τον κόπο;

- Την αξιοπιστία. Μην ξεχνάμε ότι με 170bhp από 1,4 λίτρα είναι ένα ήδη πιεσμένο μοτέρ.

- Το κόστος. Κοίτα πόσο θα σου κοστίσει τελικά αυτή η μετατροπή και υπολόγισε ίσως ότι εκτός απ'το χιλιάρικο θα χρειαστείς και φρένα + άλλο setup στην ανάρτηση.

 

Μήπως να κοιτάξεις προς GTI μεριά καλύτερα;

Link to comment
Share on other sites

Epitelous ena oraio thema.Pragmatika eroteyrika to Gt alla eine akrivoustiko.Kanei 26.500 k perimeneis 3 mines.Apo katanalosi pos paei?To tsi kalo eine?
[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Φίλε το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και πολύ ομοιογενές σαν σύνολο, με την εργοστασιακή ιπποδύναμη πάντα. Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να σου πω, οστόσω είμαι περίεργος να μάθω τι οδηγείς τώρα, ώστε να σου φαίνονται οι 170+ bhp λίγοι!

 

Πριν ψάξεις για οποιεσδήποτε τροποποιήσεις, άσχετα εαν συνοδεύονται ή όχι από εργοστασιακή εγγύηση σκέψου τα εξής:

 

- Την ανάρτηση και τα φρένα. Είσαι σίγουρος ότι θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στην αυξημένη ιπποδύναμη;

- Την κατανάλωση. Και αν για αυτούς τους 40 ίππους παραπάνω (αν είναι όντως τόσοι) χρειάζεται, πχ, 20% παραπάνω καύσιμο, αξίζει τον κόπο;

- Την αξιοπιστία. Μην ξεχνάμε ότι με 170bhp από 1,4 λίτρα είναι ένα ήδη πιεσμένο μοτέρ.

- Το κόστος. Κοίτα πόσο θα σου κοστίσει τελικά αυτή η μετατροπή και υπολόγισε ίσως ότι εκτός απ'το χιλιάρικο θα χρειαστείς και φρένα + άλλο setup στην ανάρτηση.

 

Μήπως να κοιτάξεις προς GTI μεριά καλύτερα;

Δυστυχώς τίποτα..είχα τροχαίο πριν 1 μήνα κ το αυτοκίνητο μου καταστράφηκε.Golf IV 1.4 02' πάντως ήταν.Απλώς τα 192ps του Α4 1.8ΤQ του πατέρα μου δεν με εντυπωσιάζουν ιδιαίτερα(απο ροπή όμως σκίζει και παέι!).Και φοβάμαι μη γίνει το ίδιο κ με το gt.

 

-Όχι δεν είμαι καθόλου σίγουρος για το αν θα μπορούσαν ανάρτηση κ φρένα να ανταπεξέλθουν.γι αύτο θα ήθελα αποψεις πάνω σ αυτό το ζήτημα:)

-Το ποσοστό της αυξημένης κατανάλωσης σε μια τέτοια βελτιώση νομίζω μόνο στην πράξη θα μπορούσε να φανεί,επομένως δεν ξέρω αν αξίζει ο κόπος

-Όσον αφορά την αξιοπιστία δεν με προβληματίζει ιδιαίτερα απο την στιγμή που θα έχω εγγύηση

 

GTI δεν κοιτάω για 2 λόγους.

i)Ασφάλιστρα και τέλη φωτιά

ii)και 5000e περισσότερο δάνειο..

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τα φρένα, είναι ίδια με του GTI (δεν "απαιτείται" αλλαγή τους για 20% επιπλέον ιπποδύναμη).

Το ίδιο ισχύει και για την ανάρτηση. Αυτοκίνητα όπως το GT έχουν αρκετά σφιχτές αναρτήσεις. Το αν θα βάλεις πιο σφιχτές δεν θα εξαρτηθεί τόσο από την ιπποδύναμη όσο από το στυλ οδήγησής σου. Ακόμα και με στοκ κινητήρα αν το πηγαίνεις συχνά στο όριο θα ήσουν πιο ικανοποιημένος με πιο σφικτές αναρτήσεις. Δεν "απαιτείται" όμως αλλαγή στην ανάρτηση για να διαχειριστεί την ιπποδύναμη.

Η κατανάλωση με σωστό πρόγραμμα δε θα ανέβει με εξαίρεση το "τέρμα γκάζι".

 

Τέλος, το GT θα είναι πιο γρήγορο από το Α41,8ΤQ, αλλά με σχετικά μικρή διαφορά. Δεν θα σου δημιουργεί όμως αντίστοιχη όρεξη για μεγάλη ιπποδύναμη μιας και ήδη στα 210 άλογα θα σπινάρει πολύ εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

Χμ, δυστυχώς δεν είναι ακριβώς έτσι.

 

Τα μεν φρένα έχουν ίδιες δισκόπλακες αλλά όχι δαγκάνες. Αν ήταν ίδια τότε το GT θα φρέναρε καλύτερα, μιας και είναι ελαφρύτερο. Αλλά δε φρενάρουν το ίδιο.

 

Η δε ανάρτηση ασφαλώς και είναι ίδια σε αρχιτεκτονική (όπως και σε κάθε άλλο Golf V) αλλά από εκεί και πέρα, εκτός από διαφορετικό setup (σκληρότητα και διαδρομή) έχει διαφορετικά παρεμβύσματα αλλά κυρίως διαφορετική γεωμετρία, που κάνει τη διαφορά. To make things worse, η ανάρτηση του GTI ΔΕΝ μπαίνει στο GT, σύμφωνα με τους 4Τ που απότι φαίνεται το έχουν ψάξει (3-4 τεύχη πριν, νομίζω, στο συγκριτικό GT vs Leon TFSI).

 

Όσο για το αν μας εντυπωσιάζει η δύναμη ενός αυτοκινήτου, αυτό πιστεύω ότι έχει να κάνει με τον τρόπο που αυτή αποδίδεται. Το GT είναι ένα αυτοκίνητο με έμφαση στη ροπή, οπότε μετά από ένα διάστημα συνηθίζεται η δύναμη, μιας και δεν εμφανίζει ξεσπάσματα ή υστερίες τύπου vtec από ένα σημείο του στροφομέτρου και πάνω. Αυτό σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι. Πάντως, αντικειμενικά, δε λείπει η δύναμη από το αυτοκίνητο, άσχετα από την αίσθηση που μπορεί να σου δίνει μετά από λίγο καιρό. Και η αίσθηση εξαρτάται και από άλλους παράγοντες. Προχτές ήμουν με τον αδερφό μου και του λέω "με πόσα πάμε τώρα;" και μου λέει "ε, γύρω στα 140-150". Την ίδια ώρα το ταχύμετρο ήταν κοντά στα 190... Για να καταλάβεις πάντως τη δύναμη του αυτοκινήτου, αρκεί να οδηγήσεις κάποιο άλλο, πχ, 100 ίππων...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...