konv Δημ. November 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2006 Ρίξτε μια ματιά κι εδώ: http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=7833&CID=2 Όσον αφορά εμένα που παρείγγειλα το Golf μου στα μέσα Σεπτέμβρη, πιστεύετε υπάρχει περίπτωση να έχει "esp plus steering"; dj aris ποια είναι η γνώμη σου;:confused: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lumens Δημ. November 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2006 Αυτό λέω κι εγώ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Επιτέλους που κάποιος άλλος εκτός από εμένα το πήρε μαύρο. Καλοτάξιδο και καλό πλύσιμο φίλε μου! :p μετρα αλλο ενα μαυρο 3πορτο κ απο μενα! ναι καλο πλυσιμο...! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Konin Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 3door black και 'γω.... μήπως έπρεπε να περιμένουμε όμως..??? (...λέω) http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_carnews_100075_12/04/2006_150549 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jonnylokis Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 thanks παιδεια, οσο για το χρωμα , νομιζω οτι το μαυρο του παει καλυτερα, (τι λετε κι εσεις?) ,ειχα πριν αλλωστε και ασημι αμαξι οποτε δεν ηθελα να ξαναπαρω ασημι. Παραδοση δυομησι μηνακια! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 χαρα στην υπομονη σου καλοταξιδο παντως Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ZILIA Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 καλοταξιδα παιδια τα εργαλια πολυ καλα κανατε οσο για το χρωμα οτι χρωμα αρεσει στον καθενα ειναι το καλυτερο και το ωραιοτερο για το αυτοκινητο του Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. November 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2006 Ρίξτε μια ματιά κι εδώ: (Golf GT / 125 kW: worldwide the Golf GT is the first automobile with TSI on board. This “little brother” of the Golf GTI brings 125 kW / 170 PS power and 240 newton meters torque which is achieved with an average consumption of 7,2 liters. Starting from 0, the sporty Golf flies past the 100 km/h mark in only 7,9 seconds. And the maximum speed is reached at 220 km/h. The Golf GT is fueled with Super Plus (98 ROZ) whereas the TSI version can also be driven with unleaded Super (95 ROZ).) http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsID/2060316.008/country/gcf/volkswagen/vw-engine-technology-2006 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. November 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2006 dj aris ποια είναι η γνώμη σου;:confused: M' αρέσει που έγινα και ειδικός τώρα :shifty: Πραγματικά δεν ξέρω αν το αυτοκίνητο του φίλου θα έχει το συγκεκριμένο σύστημα. Μακάρι να είναι έτσι, καθώς ότι προστίθεται στον εξοπλισμό καλό είναι. Αρκεί βέβαια το εν λόγω σύστημα να μην έχει επιπτώσεις στην (αρκετά καλή) αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, αν και νομίζω ότι θα επιδρά μόνο όταν ενεργοποιείται και το ESP, δηλαδή σε ακραίες συνθήκες. Η λογική λέει βέβαια, ότι οι ανανεώσεις στον εξοπλισμό των μοντέλων γίνονται στην αρχή κάθε χρόνου, χωρίς πάντως να αποκλείεται ο φίλος να πάρει ένα μοντέλο με 2007 specs. Κάπου εδώ να σημειώσω, οστόσω, ότι όλα αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα προσωπικά δε μου λένε και πολλά, με εξαίρεση ασφαλώς το ABS και ίσως το ASR για αυτοκίνητα με μεγάλη ιπποδύναμη. Κατά τα άλλα, δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιο αξιόλογο ηλεκτρονικό στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Πάρτε για παράδειγμα το πολυδιαφημισμένο EDS, το ηλεκτρονικό διαφορικό που έχουν όλα τα VAG. Κάνει τίποτα στην πράξη; Δεν ξέρω αν φταίνε "οι ελληνικοί δρόμοι", πάντως αν επιταχύνεις δυνατά σε μια φουρκέτα σιγά μην τραβήξει το EDS τη μούρη μέσα. Μούτρα και πάλι μούτρα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. November 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2006 3door black και 'γω.... μήπως έπρεπε να περιμένουμε όμως..??? (...λέω) To αν μπορεί να περιμένει κάποιος είναι καθαρά προσωπικό του θέμα. Όμως, αυτό το "περίμενε" δεν οδηγεί πουθενά! Όσο περιμένεις τόσο βγαίνει κάτι πιο νέο και τελικά δεν παίρνεις τίποτα. Εγώ έμεινα με το Seicento μου 6 χρόνια για αυτόν ακριβώς το λόγο! Δε μπορούσα να αποφασίσω! Και τελικά μάλλον τυχερός ήμουν, γιατί ευτυχώς άργησε πολύ να έρθει το 1,6FSI μου και τελικά το έκανα GT! Πάντως, όπως έχω πει και σε προηγούμενο post μου, ο λόγος για τον οποίο θα γίνει πρόωρη αντικατάσταση του mkV είναι το κόστος παραγωγής (δεν το λέω εγώ, το λέει η VW). Με άλλα λόγια, ο στόχος της VW για το mkVI, είναι καταρχάς να είναι φθηνότερο, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Αυτό λοιπόν εμπεριέχει ένα ρίσκο. Γιατί αν στο δικό μου αυτοκίνητο μετά από 5 μήνες ακούγονται μικροτριγμοί και συντονισμοί στο ταμπλό, τότε σε κάποιο ακόμα φθηνότερο (προσοχή, όχι σε τιμή πώλησης, σε κόστος κατασκευής!), λογικά, δε θα είναι και χειρότερο ποιοτικά; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. November 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2006 Tι σημαίνει το mkV ξέρει κανείς; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasp Δημ. November 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2006 einai h trexousa genia toy golf...dld h pempth Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Konin Δημ. November 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2006 To αν μπορεί να περιμένει κάποιος είναι καθαρά προσωπικό του θέμα. Όμως, αυτό το "περίμενε" δεν οδηγεί πουθενά! Όσο περιμένεις τόσο βγαίνει κάτι πιο νέο και τελικά δεν παίρνεις τίποτα. Εγώ έμεινα με το Seicento μου 6 χρόνια για αυτόν ακριβώς το λόγο! Δε μπορούσα να αποφασίσω! Και τελικά μάλλον τυχερός ήμουν, γιατί ευτυχώς άργησε πολύ να έρθει το 1,6FSI μου και τελικά το έκανα GT! Ο προβληματισμός είναι καθαρά ... ακαδημαϊκός, και επικεντρώνεται κυρίως στο θέμα των νέων μεγαλύτερου κυβισμού TSI {1.6 TSI με 200+(30-40?) αλογάκια δεν είναι και άσχημα!!} Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Predator Δημ. November 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2006 Tι σημαίνει το mkV ξέρει κανείς; mkV=markV=5th Generation of VW GOLF Παράθεση http://www.signaturebar.com/uploads/images/33845.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. November 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2006 MFD2 DVD για Golf V Version A (δεν παίζει audio CD) 800-850€ MFD2 DVD για Golf V Version B παίζει audio CD 900€ MFD2 DVD για Golf V Version newest C με ασημένια κουμπιά 700€ (ολοκαίνουργιο) MFD2 CD για Golf V 800-850€ MFD1 για Golf IV 750-800€ kapoios ekane post sto vwclub...oi times einai kales isws na mporeite na breite kaluteres mesw ebay se plhsthriasmous...idies peripou times gia bmw navi Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GiannisPod Δημ. November 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2006 τελικά οσοι έχετε αγοράσει το gt είστε ευχαριστημένοι?πιστέυετε οτι έχετε κανει καλή αγορά?μέσα στις γιορτές ή αρχές 2007 σκοπεύω να πάρω κ γω.υπάρχει δυνατότητα να το παραγγείλει κανείς με διαφορετικό εγκέφαλο?περισσότερα ps?κ να έχει κ εγγύηση αντιπροσωπείας? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ZILIA Δημ. November 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2006 το εχω 1.5 μηνα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αυτοκινητο.σε ολους τους τομεις!επιδοσεις ποιοτητα χωροι καταναλωση.οσο για αυτο που ρωτας μου φαινετε λιγο αστειο.αφου το παρεις μπορεις και για την εγγυηση νομιζω μονο με προγραμμα απο abt Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gka Δημ. November 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2006 υπάρχει δυνατότητα να το παραγγείλει κανείς με διαφορετικό εγκέφαλο?περισσότερα ps?κ να έχει κ εγγύηση αντιπροσωπείας?Όχι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GiannisPod Δημ. November 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2006 ok.βρήκα νομίζω την απάντηση σε προηγούμενα post.απλώς μεγάλος αριθμός κ μου διέφυγε:) .η αναβάθμιση στα 210ps που κάνει ο παζαροπουλος αξίζει λέτε να γίνει?γιατί να μην πάρεις το 100% του κινητήρα απ τη στιγμή που σου δίνει κ εγγύηση? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. November 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2006 Φίλε το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και πολύ ομοιογενές σαν σύνολο, με την εργοστασιακή ιπποδύναμη πάντα. Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να σου πω, οστόσω είμαι περίεργος να μάθω τι οδηγείς τώρα, ώστε να σου φαίνονται οι 170+ bhp λίγοι! Πριν ψάξεις για οποιεσδήποτε τροποποιήσεις, άσχετα εαν συνοδεύονται ή όχι από εργοστασιακή εγγύηση σκέψου τα εξής: - Την ανάρτηση και τα φρένα. Είσαι σίγουρος ότι θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στην αυξημένη ιπποδύναμη; - Την κατανάλωση. Και αν για αυτούς τους 40 ίππους παραπάνω (αν είναι όντως τόσοι) χρειάζεται, πχ, 20% παραπάνω καύσιμο, αξίζει τον κόπο; - Την αξιοπιστία. Μην ξεχνάμε ότι με 170bhp από 1,4 λίτρα είναι ένα ήδη πιεσμένο μοτέρ. - Το κόστος. Κοίτα πόσο θα σου κοστίσει τελικά αυτή η μετατροπή και υπολόγισε ίσως ότι εκτός απ'το χιλιάρικο θα χρειαστείς και φρένα + άλλο setup στην ανάρτηση. Μήπως να κοιτάξεις προς GTI μεριά καλύτερα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. November 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2006 Ρε παιδιά δεν περνάνε τελικά οι 3 μήνες... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Glouf125_Innova Δημ. November 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2006 Epitelous ena oraio thema.Pragmatika eroteyrika to Gt alla eine akrivoustiko.Kanei 26.500 k perimeneis 3 mines.Apo katanalosi pos paei?To tsi kalo eine? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimis Δημ. November 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2006 Εγώ Δευτέρα ή Τρίτη επιτέλους θα το έχω (TSi)... :happy: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GiannisPod Δημ. November 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2006 Φίλε το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και πολύ ομοιογενές σαν σύνολο, με την εργοστασιακή ιπποδύναμη πάντα. Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να σου πω, οστόσω είμαι περίεργος να μάθω τι οδηγείς τώρα, ώστε να σου φαίνονται οι 170+ bhp λίγοι! Πριν ψάξεις για οποιεσδήποτε τροποποιήσεις, άσχετα εαν συνοδεύονται ή όχι από εργοστασιακή εγγύηση σκέψου τα εξής: - Την ανάρτηση και τα φρένα. Είσαι σίγουρος ότι θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στην αυξημένη ιπποδύναμη; - Την κατανάλωση. Και αν για αυτούς τους 40 ίππους παραπάνω (αν είναι όντως τόσοι) χρειάζεται, πχ, 20% παραπάνω καύσιμο, αξίζει τον κόπο; - Την αξιοπιστία. Μην ξεχνάμε ότι με 170bhp από 1,4 λίτρα είναι ένα ήδη πιεσμένο μοτέρ. - Το κόστος. Κοίτα πόσο θα σου κοστίσει τελικά αυτή η μετατροπή και υπολόγισε ίσως ότι εκτός απ'το χιλιάρικο θα χρειαστείς και φρένα + άλλο setup στην ανάρτηση. Μήπως να κοιτάξεις προς GTI μεριά καλύτερα; Δυστυχώς τίποτα..είχα τροχαίο πριν 1 μήνα κ το αυτοκίνητο μου καταστράφηκε.Golf IV 1.4 02' πάντως ήταν.Απλώς τα 192ps του Α4 1.8ΤQ του πατέρα μου δεν με εντυπωσιάζουν ιδιαίτερα(απο ροπή όμως σκίζει και παέι!).Και φοβάμαι μη γίνει το ίδιο κ με το gt. -Όχι δεν είμαι καθόλου σίγουρος για το αν θα μπορούσαν ανάρτηση κ φρένα να ανταπεξέλθουν.γι αύτο θα ήθελα αποψεις πάνω σ αυτό το ζήτημα:) -Το ποσοστό της αυξημένης κατανάλωσης σε μια τέτοια βελτιώση νομίζω μόνο στην πράξη θα μπορούσε να φανεί,επομένως δεν ξέρω αν αξίζει ο κόπος -Όσον αφορά την αξιοπιστία δεν με προβληματίζει ιδιαίτερα απο την στιγμή που θα έχω εγγύηση GTI δεν κοιτάω για 2 λόγους. i)Ασφάλιστρα και τέλη φωτιά ii)και 5000e περισσότερο δάνειο.. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. November 13, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2006 Τα φρένα, είναι ίδια με του GTI (δεν "απαιτείται" αλλαγή τους για 20% επιπλέον ιπποδύναμη). Το ίδιο ισχύει και για την ανάρτηση. Αυτοκίνητα όπως το GT έχουν αρκετά σφιχτές αναρτήσεις. Το αν θα βάλεις πιο σφιχτές δεν θα εξαρτηθεί τόσο από την ιπποδύναμη όσο από το στυλ οδήγησής σου. Ακόμα και με στοκ κινητήρα αν το πηγαίνεις συχνά στο όριο θα ήσουν πιο ικανοποιημένος με πιο σφικτές αναρτήσεις. Δεν "απαιτείται" όμως αλλαγή στην ανάρτηση για να διαχειριστεί την ιπποδύναμη. Η κατανάλωση με σωστό πρόγραμμα δε θα ανέβει με εξαίρεση το "τέρμα γκάζι". Τέλος, το GT θα είναι πιο γρήγορο από το Α41,8ΤQ, αλλά με σχετικά μικρή διαφορά. Δεν θα σου δημιουργεί όμως αντίστοιχη όρεξη για μεγάλη ιπποδύναμη μιας και ήδη στα 210 άλογα θα σπινάρει πολύ εύκολα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. November 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2006 Χμ, δυστυχώς δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα μεν φρένα έχουν ίδιες δισκόπλακες αλλά όχι δαγκάνες. Αν ήταν ίδια τότε το GT θα φρέναρε καλύτερα, μιας και είναι ελαφρύτερο. Αλλά δε φρενάρουν το ίδιο. Η δε ανάρτηση ασφαλώς και είναι ίδια σε αρχιτεκτονική (όπως και σε κάθε άλλο Golf V) αλλά από εκεί και πέρα, εκτός από διαφορετικό setup (σκληρότητα και διαδρομή) έχει διαφορετικά παρεμβύσματα αλλά κυρίως διαφορετική γεωμετρία, που κάνει τη διαφορά. To make things worse, η ανάρτηση του GTI ΔΕΝ μπαίνει στο GT, σύμφωνα με τους 4Τ που απότι φαίνεται το έχουν ψάξει (3-4 τεύχη πριν, νομίζω, στο συγκριτικό GT vs Leon TFSI). Όσο για το αν μας εντυπωσιάζει η δύναμη ενός αυτοκινήτου, αυτό πιστεύω ότι έχει να κάνει με τον τρόπο που αυτή αποδίδεται. Το GT είναι ένα αυτοκίνητο με έμφαση στη ροπή, οπότε μετά από ένα διάστημα συνηθίζεται η δύναμη, μιας και δεν εμφανίζει ξεσπάσματα ή υστερίες τύπου vtec από ένα σημείο του στροφομέτρου και πάνω. Αυτό σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι. Πάντως, αντικειμενικά, δε λείπει η δύναμη από το αυτοκίνητο, άσχετα από την αίσθηση που μπορεί να σου δίνει μετά από λίγο καιρό. Και η αίσθηση εξαρτάται και από άλλους παράγοντες. Προχτές ήμουν με τον αδερφό μου και του λέω "με πόσα πάμε τώρα;" και μου λέει "ε, γύρω στα 140-150". Την ίδια ώρα το ταχύμετρο ήταν κοντά στα 190... Για να καταλάβεις πάντως τη δύναμη του αυτοκινήτου, αρκεί να οδηγήσεις κάποιο άλλο, πχ, 100 ίππων... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.