Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΑΝ η εταιρεια θελησει να σε βγαλει φταιχτη θα σε βγαλει οτι και να τους πεις , οτι και να κανεις...Μην ξεχνας οτι στον εγκεφαλο του αυτοκινητο αποθηκευονται ολα απο θερμοκρασιες min/max , καταναλωση min/max μεχρι τελικη ταχυτητα.

Αυτο που δεν γνωριζω ειναι αν μπορουν να αποθηκευτουν και τα RPM που καποιος παει ενα αμαξι αλλα αν μπορουν και ο αλλος χτυπαει κοκκινο συνεχεια λες η εταιρεια να δεχτει πως εφταιγε ο κινητηρας η ο οδηγος ??

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τί λες τώρα???

 

Το αυτοκίνητο εφόσον είναι σε στοκ μορφή πρέπει να μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάθε κατάσταση πίεσης. Όχι κακομεταχείρισης βέβαια (πχ. καρφωτές αλλαγές) ο κινητήρας όμως οφείλει να λειτουργεί στο κόκκινο (αν υπάρχουν περιορισμοί αυτοί αναγράφονται στο βιβλιαράκι) επ'αόριστον...αυτή τη δουλεία εξυπηρετεί και ο κόφτης.

 

Σε περίπτωση που κάτι στραβώσει επειδή πχ. από 5η>4η έβαλες 2α και ο κινητήρας ξεπέρασε πολύ τα κόκκινα (κακομεταχείριση) δεν είναι υποχρεωμένοι, συνήθως όμως το αλλάζουν χωρίς ερωτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Οφειλει να λειτουργει στο κοκκινο επαοριστον ????? Τι ειναι αυτα που ακουω ?? Παρε το αμαξι σου και πηγαινε με 100 στροφες πανω απο το κοκκινο σε οποια ταχυτητα θελεις / πηγαινει (εμενα πριν αφαιρεσω τον κοφτη επιανε μετα απο το κοκκινο σε ολες εκτος τις 5ης) και κρατησε το 5 λεπτα , αν μπορεσεις να το κανεις χωρις να σου κανει μπαμ ο κινητηρας θα σου πω μπραβο. ( Το εκανε ενας φιλος σε Lancia Delta HF και μαζευαμε κομματια του κινητηρα. ).

Το κοκκινο αυτο τον ρολο βαραει, να σε προειδοποιει οτι πουσαρεις πολυ τον κινητηρα. Ο κοφτης δυστυχως δεν ειναι αρκετος για να προστατευσει τον κινητηρα σε ενα αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

22Κ με 24Κ δεν είναι μικρή διαφορά...και τα απλά 1400άρια είναι φτηνότερα στην Ελλαδα.

 

Δεν αντιλέγω...αλλά αυτά να τα πεις στην Κοσμοκαρ.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Οφειλει να λειτουργει στο κοκκινο επαοριστον ????? Τι ειναι αυτα που ακουω ?? Παρε το αμαξι σου και πηγαινε με 100 στροφες πανω απο το κοκκινο σε οποια ταχυτητα θελεις / πηγαινει (εμενα πριν αφαιρεσω τον κοφτη επιανε μετα απο το κοκκινο σε ολες εκτος τις 5ης) και κρατησε το 5 λεπτα , αν μπορεσεις να το κανεις χωρις να σου κανει μπαμ ο κινητηρας θα σου πω μπραβο. ( Το εκανε ενας φιλος σε Lancia Delta HF και μαζευαμε κομματια του κινητηρα. ).

Το κοκκινο αυτο τον ρολο βαραει, να σε προειδοποιει οτι πουσαρεις πολυ τον κινητηρα. Ο κοφτης δυστυχως δεν ειναι αρκετος για να προστατευσει τον κινητηρα σε ενα αμαξι.

 

To "κόκκινο" είναι σχηματικό, εννοείται πως το όριο είναι ο κόφτης.

Στα κόκκινα ποτέ δεν έχω βρεθεί για τόση ώρα, έχω κάνει όμως πολύ ώρα στις 6000+ συνεχώς (με κόκκινο 6500σαλ.)

Γενικά έναν κινητήρα με ηλεκτρονικό γκάζι δεν μπορείς να τον βλάψεις ό,τι και να κάνεις (εκτός του να τον πιέσεις κρύο, να τον εξαναγκάσεις με κατέβασμα να λειτουργήσει πολύ πέρα από το όριο περιστροφής του, ή να τον έχεις συνέχεια στο κόκκινο με 1η-2α που μετά από κάποια ώρα θα τον υπερθερμάνει). Αυτός είναι και ο λόγος, μαζί με κάποια ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας, που μπαίνει το ηλ. γκάζι.

Link to comment
Share on other sites

Οφειλει να λειτουργει στο κοκκινο επαοριστον ????? Τι ειναι αυτα που ακουω ?? Παρε το αμαξι σου και πηγαινε με 100 στροφες πανω απο το κοκκινο σε οποια ταχυτητα θελεις / πηγαινει (εμενα πριν αφαιρεσω τον κοφτη επιανε μετα απο το κοκκινο σε ολες εκτος τις 5ης) και κρατησε το 5 λεπτα , αν μπορεσεις να το κανεις χωρις να σου κανει μπαμ ο κινητηρας θα σου πω μπραβο. ( Το εκανε ενας φιλος σε Lancia Delta HF και μαζευαμε κομματια του κινητηρα. ).

Το κοκκινο αυτο τον ρολο βαραει, να σε προειδοποιει οτι πουσαρεις πολυ τον κινητηρα. Ο κοφτης δυστυχως δεν ειναι αρκετος για να προστατευσει τον κινητηρα σε ενα αμαξι.

 

To Wagon R+ (:blink: ) πάντως που έχουμε για την πόλη βαράει για πλάκα 9αρες (8900 για την ακρίβεια) και μετά από 115.000 χλμ και πολύ σκίσιμο δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό (ειλικρινά δεν έχει ζητήσει ποτέ τίποτα)

 

Άσχετο το post με το GT αλλά μια και αναφέρατε το θέμα του κόφτη...:p

Link to comment
Share on other sites

Eγω παντως την θεωρω μια τιμια αγορα ...αφου..1ον ..πας να παρεις ενα αξιοπιστο γερμανικο η ιαπωνικο 1.600αρι και σου βγαινει ουτε λιγο ουτε πολυ 20χιλιαρικα...!

Απο την αλλη δεν νομιζω η VW ναι ειναι τοσο χαζη ωστε να αμαυρωσει ενα ονομα σαν του golf με μια αποτυχια(στον κινητηρα) ..ειναι ακρως ρυθμισμενο-ζυγισμενο σωστα το gt που θα αφησει εποχη....(βλεπε Punto gt)

IPHONE 4 The Ultimate
Link to comment
Share on other sites

1ον ) Δεν εχει πλευρικους αεροσακους, εχει προσκεφαλων.

2ον ) Με αυτη την λογικη παρε αμαξι χωρις ηχεια και βαλε μονος σου.

3ον ) Σχεδον ΟΛΑ τα αμαξια πια εχουν ενσωματωμενο στερεο στην κονσολα, μονο θετικο ΔΕΝ ειναι αυτο αφου η ποιοτητα των ενσωματωμενων ειναι ΧΑΛΙΑ.

4ον ) Δινεις 25.000 κοντα και δεν εχεις δερμα στο αμαξι...Να συνεχισω ?

5ον ) Γιατι να μην σου λεω ?? Εχει τεμπελη ? Θηκη για γυαλια ? Ποτηροθηκη ? Πανοραμικη ηλιοροφη ? Ψεκαστηρες φωτων πορειας ? Αυτοματο συστημα γυαλοκαθαριστηρων ? Φωτα Xenon ??

 

Το αυτοκινητο αυτο δυστυχως δεν εχει Basic και Full Extra εκδοση οποτε δεν εχει ελαφρυντικα.

Αν ολα τα παραπανω εσενα σου λενε πως πληρωνεις "Ολοκληρωμενο" αυτοκινητο τοτε το ιδιο μπορει να πει και ο εκαστοτε κατοχος Peugeot Rallye.

 

 

ΥΓ : Οσο για την καταταξη μην ξεχναμε πως ο Ελληνας εχει εναν θαυμασμο για τα Golf θυμουμενος την χρυση εποχη του Golf 2 και αυτο το λεω ειδικα για μερικους Test Drivers τοσο των 4ων τροχων οσο και του Auto Τριτη. Σε οποιοδηποτε site του εξωτερικου τα Golf εχουν πεσει καταλορυφα σε σχεση με τα παλιοτερα μοντελα.

 

 

το υποβραχινιο κοινως τεμπελης δεν ειναι σταντερ σε ολα ακομη και σε ακριβα αυτοκινητα.

εχω το α3 ambition και δεν εχει .....αυτοκινητο 28000 ευρω.....

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

εμενα πριν αφαιρεσω τον κοφτη...

 

καλά, πραγματικά βρείτε κάποιος ένα λόγο γιατί να το κάνει αυτό κάποιος στο αυτοκίνητό του...

 

Όσο για τις HF, θαυμάσια αυτοκίνητα μεν, αλλά μάλλον ατυχές παράδειγμα, γιατί δεν είναι αυτό που θα ονομάζαμε "αξιόπιστο αυτοκίνητο". Και κάθε άλλο παρά παραπονεμένος είμαι από τα Ιταλικά αυτοκίνητα: Fiat έχω αυτή τη στιγμή και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος...

 

Info: η επέκταση της εγγύησης κατά 2 έτη (Kosmocar) στοιχίζει 340€. Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο; Μέχρι να έρθει πάντως το αυτοκίνητο έχω καιρό να το σκεφτώ, οπότε περιμένω προτάσεις...

 

Info 2: για όσους λένε ότι ο TSI έχει ήδη οριακή απόδοση: http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/de/produkte/motoren/vw/golf/V/mvw_golf_v_14tsi.php. Παρατηρείστε το κόστος. Κι αυτό είναι μόνο η αρχή!

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και αξίζουν τα μηδαμινά 340 ευρώ [170 ανα έτος] για 2 ολόκληρα χρόνια εγγύησης!

 

Dont even think about it!

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Και'γω θα επέκτεινα την εγγύηση, αν το έπαιρνα κάποτε...

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Το PuntoGT αφησε ιστορια σαν κινουμενος ταφος, αδικο παραδειγμα.

Οσο για τον κοφτη η Opel για ενα περιεργο λογο περιοριζει ηλεκτρονικα την τελικη του Astra H 1.8 στα 200χλ/ω πραγμα που δεν καταλαβαινουν πολλα περιοδικα του χωρου ξενα και Ελληνικα εφοσον η 5η δεν ανεβαινει πανω απο τις 5.900rpm. Ετσι βγαζοντας τον περιορισμο αυτο το αυτοκινητο χτυπαει 215 στις 6.400rpm πραγμα που δεν με χαλασε καθολου ( Το κοντερ κοκκινιζει μετα τις 6.500rpm ).

Αν καθεσαι και κοιτας οτι αυτο το αμαξι φτανει τα 240 αλογα μαλλον δεν χρειαζεσαι εγγυηση αφου στραφι θα παει.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και οχι...Ακομα και το CORSA GSI το θεωρω Too Much για τα κιλα και το στησιμο του.

 

 

Το corsa too much:blink: ; Με 125 άλογα και 1160 κιλά:blink: ;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

εγω πιστευω δεν θα εχει προβλημα.απλως αν κοστιζει αρκετα θα προτιμουσα το astra 2.0t.
Link to comment
Share on other sites

Επίσης ο κινητήρας είναι ήδη στο meriva οπότε αν βγει προβληματικός θα το μάθουμε πριν μπει στο new corsa.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

To GSI εχει 1090 κιλα και κοντα 130 αληθινα αλογα...Προσωπικα το εχω οδηγησει και δεν μαρεσε σαν κρατημα.

Πιστευω πως 190 αλογα για αυτο το αμαξι θα ειναι overkill κυριολεκτικα.

Απο οσο ξερω δεν θα κοστιζει πανω απο 23.000ε αφου θα προσπαθησουν να χτυπησουν το Golf GT και το Ibiza CupraR.

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας αυτός θα μπει στο καινούριο. Δεν ξέρουμε ακόμα πως θα είναι. Τα 1160 τα δίνει η εταιρεία. Τώρα αν βάζει επίτηδες περισσότερα κιλά στα αυτοκινητά της δεν το ξέρω.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας αυτός θα μπει στο καινούριο.

 

Σωστός ο NickTG. Θα μπει στο πλαίσιο του νέου Corsa, το οποίο είναι του νέου Punto. Ίσως να μπορεί να κρατήσει 190 άλογα, αφού η επόμενη κατηγορία φτάνει στα 250 (R32, 130i, GTA, OPC).

 

Για να μην ξεφεύγουμε πάντως, το ότι το TSI το έφτασαν ήδη στα 240 άτια, δε σημαίνει ότι θα το κάνω κι εγώ. Ούτε καν τον "περιοριστή τελικής ταχύτητας" δε θα σκεφτόμουν να βγάλω. Ότι κάνει ένα εργοστάσιο στο αυτοκίνητο έχει κάποιο λόγο που το κάνει.

 

ΥΓ: Επίσης, ετοιμάζεται και TSI στα 1,2 λίτρα με γύρω στα 120 άλογα. Για τα νέα Polo-Ibiza-Fabia μια χαρά δεν είναι;

 

Και θα προσθέσω κάτι ακόμα που είχα πει και στην αρχή: το 1986 Lancia Delta S4 (αγωνιστικό Group B για όσους δεν ξέρουν)έβγαζε 460 ίππους από 1,8 λίτρα (ήτοι 255 ίππους στο λίτρο) με τη χρήση turbo+compressor. Μετά από 20 χρόνια βγαίνει ένα αυτοκίνητο παραγωγής που με την ίδια τεχνολογία (+ πολύ καλύτερο management + άμεσο ψεκασμό κτλ) αποδίδει 121 ίππους στο λίτρο (λιγότερο από τα μισά από αγωνιστικό 20ετίας δηλαδή). Εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι είναι παράλογη απόδοση (για τη συγκεκριμένη τεχνολογία); Απλά ήταν θέμα χρόνου, και η VW, όπως και να το κάνουμε, έχει το know-how τόσο σε turbo (1,8T) όσο και σε compressor (G40, G60).

Link to comment
Share on other sites

Και μιας και επανήλθαμε στο gt να πω και εγώ με τη σειρά μου ότι πρέπει να κάνεις την επέκταση εγγύησης αφου το ποσό είναι μηδαμινό μπροστά στη σιγουριά που προσφέρει.

 

Πάντως σύμφωνα με τον Dr Hermann Middendorf(υπεύθυνο εξέλιξης βενινοκινητήρων ΕΑ 111 σρη VW) θα ήταν πιο εύκολο να μειώσουν την ιπποδύναμη του 1400αρη παρά να φτιάξουν έναν μικρότερο με το ίδιο σύστημα.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση ποσα αλογα θα βγαλει ενας 1400 ακομη?....

καποτε ειχα ενα αμαξι που λεγοταν Punto gt και μαμα εβγαζε 130 140 δεν θυμαμαι πια :p και το ειχα στα 350 εκεινο ηταν θαυμα να δουμε ποσο ακομη θα πουσαριστει ο 1400αρης για να βγαλει πανω απο 210 αλογα

 

αλλωστε δεν θα το παρεις για να το φτιαξεις αλλα για αυτο που ειναι και μονο ενα κλειδωμενο gt

Link to comment
Share on other sites

Mε εκτεταμένες αλλαγές θα βγάλει πολλά παραπάνω άλογα ο TSI.

To ερώτημα είναι πόσα μπορεί να βγάλει χωρίς να πειράξεις το μοτέρ με κλασσική βενζίνη, και βέβαια αν γίνεται διατηρώντας τον κομπρέσσορα και τη γραμμική λειτουργία...

Έχουμε να δούμε πολλά πάντως!

Προς το παρόν με ένα πρόγραμμα βγάζει 200 άλογα, τα αναμενόμενα δλδ που λέγαμε από την αρχή αυτού του thread!

 

Όσο για το που φτάνει ο κινητήρας... τα ~30κιλά ροπής της έκδοση με το απλό "τσίπωμα" σημαίνει ότι τόσο ο κινητήρας όσο και τα καύσιμα ανταποκρίνονται στην απαίτηση υπερπλήρωσης για αυτήν την τιμή.

Το όριο περιστροφής του κινητήρα είναι περίπου 7300σαλ. όπου με αυτήν τη ροπή μιλάμε για πάνω από 300 άλογα...χωρίς να πειράξεις το καθ'αυτό μοτέρ.

Όχι και...άσχημα! lol!

Link to comment
Share on other sites

κοιτα αμα το μπλοκ του ειναι ιδιο με το 1400 χωρις καμια ενισχυση τοτε κλαφτα χαραλαμπε.......

 

και 100 κιλα να βγαλει δεν λεει τιποτα κατι camaro εχω δει οι οποιες εχουν 40 +κιλα αλλα δεν μπορουν να πανε πανω απο 280 αλογα.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...