Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

γεια σας.. ειμαι υποψηφιος αγοραστης του golf gt alla, 8ελω να ξερω αν αξιζει... η 8α χαλασει μετα απο καποια χλμ η μηχανη του οπως λενε καποιοι... (αν και δεν το πιστευω προσωπικα) εσεισ τι εχετε να μου πειτε, ή αν εχει καποιο αλλο προοβλημα ή αν καιει λαδι; eyxaristw

 

Καινούργιο gt 5?? δεν θα έπαιρνα με τίποτα περίμενε το 6

Link to comment
Share on other sites

γεια σας.. ειμαι υποψηφιος αγοραστης του golf gt alla, 8ελω να ξερω αν αξιζει... η 8α χαλασει μετα απο καποια χλμ η μηχανη του οπως λενε καποιοι... (αν και δεν το πιστευω προσωπικα) εσεισ τι εχετε να μου πειτε, ή αν εχει καποιο αλλο προοβλημα ή αν καιει λαδι; eyxaristw

 

Πολυσυζητημενη ερωτηση και πολυαπαντημενη επισης !! σε βαθμο που εχει κουρασει πια. κοιτα αυτο το τοπικ απο την αρχη και θα δεις απειρες φορες να εχει ξαναγινει αυτη η ερωτηση και να εχει απαντηθει. επισης μπες και στο ελληνικο φορουμ VW κλαμπ να διαβασεις κι απο εκει πολλα.

 

Θα απαντησω με μια λεξη. ΑΞΙΖΕΙ . τελεια και παυλα ;)

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

Πολυσυζητημενη ερωτηση και πολυαπαντημενη επισης !! σε βαθμο που εχει κουρασει πια. κοιτα αυτο το τοπικ απο την αρχη και θα δεις απειρες φορες να εχει ξαναγινει αυτη η ερωτηση και να εχει απαντηθει. επισης μπες και στο ελληνικο φορουμ VW κλαμπ να διαβασεις κι απο εκει πολλα.

 

Θα απαντησω με μια λεξη. ΑΞΙΖΕΙ . τελεια και παυλα ;)

 

Τι αξίζει βρε παιδιά για να καταλάβω. Αξίζει να αγοράσεις καινούργιο ενα αυτοκίνητο που πλέον δεν παράγετε???

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Καινούργιο gt 5?? δεν θα έπαιρνα με τίποτα περίμενε το 6

 

Το οτι δε θα επαιρνες εχει μια βαση και την καταλαβαινω. αυτοκινητο που φευγει απο τη κυκλοφορια χανει σε μεταπωληση σιγουρα και καποιος μπορει να πει οτι ειναι και παλιομοδιτικο πλεον...

 

Ομως ας το δουμε κι απο την αλλη πλευρα. Μιλωντας παντα για καινουριο κι οχι μεταχειρισμενο. (και φυσικα ΑΝ υπαρχει καποιο ακομα διαθεσιμο για αγορα)

1)Το GT 5 ειναι ενα αμαξι στο τελος της κυκλοφοριας του κι ειναι απλα οσο καλυτερο θα μπορουσε να ειναι. καποια θεματακια με τον κομπρεσορα λυθηκαν, εχει αναβαθμισμενο εγκεφαλο, καλυτερο σασμαν και ειναι καλυτερο απο ποτε γιατι απο τη στιγμη που κυκλοφορησαν τα πρωτα η VW ειδε καποια λαθη και τα διορθωσε.

2)Αποδεδειγμενα ειναι εξαιρετικο αμαξι.

3)Το 6 ειναι βασισμενο στο 5, δε θα εχει τρανταχτες διαφορες και δεν αναμενεται να ειναι πολυ καλυτερο. επισης μπορει να προκυψουν καποια θεματακια που θα διορθωθουν στην πορεια στα πρωτα που θα κυκλοφορησουν , γι αυτο κ επιμενω οτι η καλυτερη στιγμη για να παρεις αμαξι δεν ειναι αμεσως μολις βγει αλλα κανα χρονο μετα.

4)Το GT μολις κυκλοφορησει το 6 θα ειναι συλλεκτικο κομματι ! ;) αν και ο TSI θα συνεχισει την πορεια του στο 6αρι και σε αλλα μοντελα του VW group δε θα τον ξαναδουμε με την μορφη και τη χαρτογραφηση των 170 αλογων που υπαρχει στο GT. (θα υπαρχουν πλησιεστερες εκδοσεις τα 160 αλογα του 6αριου και τα 180 του Ibiza Cupra) Τα 170 αλογα ειναι η αρχικη και κλασσικη χαρτογραφηση του TSI κινητηρα. Επισης ονομασια GT δε βλεπω πλεον να διατηρειται και στο 6αρι...επομενως.....

Το GT ειναι η απαρχη του TSI και οπως φαινεται θα αποτελει ενα ιστορικο αμαξι ειδικα αν καθιερωθουν οι τουρμπο κινητηρες μικρου κυβισμου.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

Το οτι δε θα επαιρνες εχει μια βαση και την καταλαβαινω. αυτοκινητο που φευγει απο τη κυκλοφορια χανει σε μεταπωληση σιγουρα και καποιος μπορει να πει οτι ειναι και παλιομοδιτικο πλεον...

 

Ομως ας το δουμε κι απο την αλλη πλευρα. Μιλωντας παντα για καινουριο κι οχι μεταχειρισμενο. (και φυσικα ΑΝ υπαρχει καποιο ακομα διαθεσιμο για αγορα)

1)Το GT 5 ειναι ενα αμαξι στο τελος της κυκλοφοριας του κι ειναι απλα οσο καλυτερο θα μπορουσε να ειναι. καποια θεματακια με τον κομπρεσορα λυθηκαν, εχει αναβαθμισμενο εγκεφαλο, καλυτερο σασμαν και ειναι καλυτερο απο ποτε γιατι απο τη στιγμη που κυκλοφορησαν τα πρωτα η VW ειδε καποια λαθη και τα διορθωσε.

2)Αποδεδειγμενα ειναι εξαιρετικο αμαξι.

3)Το 6 ειναι βασισμενο στο 5, δε θα εχει τρανταχτες διαφορες και δεν αναμενεται να ειναι πολυ καλυτερο. επισης μπορει να προκυψουν καποια θεματακια που θα διορθωθουν στην πορεια στα πρωτα που θα κυκλοφορησουν , γι αυτο κ επιμενω οτι η καλυτερη στιγμη για να παρεις αμαξι δεν ειναι αμεσως μολις βγει αλλα κανα χρονο μετα.

4)Το GT μολις κυκλοφορησει το 6 θα ειναι συλλεκτικο κομματι ! ;) αν και ο TSI θα συνεχισει την πορεια του στο 6αρι και σε αλλα μοντελα του VW group δε θα τον ξαναδουμε με την μορφη και τη χαρτογραφηση των 170 αλογων που υπαρχει στο GT. (θα υπαρχουν πλησιεστερες εκδοσεις τα 160 αλογα του 6αριου και τα 180 του Ibiza Cupra) Τα 170 αλογα ειναι η αρχικη και κλασσικη χαρτογραφηση του TSI κινητηρα. Επισης ονομασια GT δε βλεπω πλεον να διατηρειται και στο 6αρι...επομενως.....

Το GT ειναι η απαρχη του TSI και οπως φαινεται θα αποτελει ενα ιστορικο αμαξι ειδικα αν καθιερωθουν οι τουρμπο κινητηρες μικρου κυβισμου.

 

Όλα αυτα ειναι καλά που λες και συμφωνώ γιατι και εγω το 5 έχω, αλλά οταν φτάσεις στην έκθεση και δεν υπάρχει πουθενά το 5 να σου το δείξουν παρά μόνον τα 6αρια. Τι θα τους πεις εσύ? οτι εγω και καλά θέλω το 5, άσε που αμα δεν πληρώνεις όπως εμείς, λεμε οτι θέλουμε αυτός που θα ακουμπήσει κάποια 25 χιλιαρικάκια τον ρωτάς. Εσυ θα το έκανες?

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

γεια σας.. ειμαι υποψηφιος αγοραστης του golf gt alla, 8ελω να ξερω αν αξιζει... η 8α χαλασει μετα απο καποια χλμ η μηχανη του οπως λενε καποιοι... (αν και δεν το πιστευω προσωπικα) εσεισ τι εχετε να μου πειτε, ή αν εχει καποιο αλλο προοβλημα ή αν καιει λαδι; eyxaristw

 

Αυτοί που λένε οτι χαλάει, το λένε γιατί ζηλεύουν κ επειδή βλέπουν ένα αμάξι λιγότερων κυβικών από το δικό τους, να μην μπορούν να το ακολουθήσουν.Εγώ έχω κάνει με το GT 29500 χλμ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ το αμάξι είναι απλά κορυφαίο στην κατηγορία του.Τώρα αν σε συμφέρει, από την άποψη οτι αλλάζει το μοντέλο αυτό είναι καθαρά δικιά σου επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια...μου ειπε ενας καθηγητης μου οτι ειδικα η προηγουμενη εκδοση του golf ηταν για τν.....ισχυει???
:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτα ειναι καλά που λες και συμφωνώ γιατι και εγω το 5 έχω, αλλά οταν φτάσεις στην έκθεση και δεν υπάρχει πουθενά το 5 να σου το δείξουν παρά μόνον τα 6αρια. Τι θα τους πεις εσύ? οτι εγω και καλά θέλω το 5, άσε που αμα δεν πληρώνεις όπως εμείς, λεμε οτι θέλουμε αυτός που θα ακουμπήσει κάποια 25 χιλιαρικάκια τον ρωτάς. Εσυ θα το έκανες?

 

 

.

 

Βασικα κι εγω εν γνωση μου αγορασα το GT προς το τελος της παραγωγης του. το παραγγειλα Ιουνιο και το πηρα Οκτωβριο. Ελαβα υποψιν μου αρκετα απο τα παραπανω που ανελυσα και κατεληξα σε αυτην την αποφαση, αν και ηδη γνωριζα ποτε θα κυκλοφορησει το 6.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

Τι αξίζει βρε παιδιά για να καταλάβω. Αξίζει να αγοράσεις καινούργιο ενα αυτοκίνητο που πλέον δεν παράγετε???

Ο φίλος δεν έκανε λόγο για καινούριο. Αλλά και καινούριο να θέλει, μπορώ να σκεφτώ πάρα πολλούς λόγους να κάνει κάποιος αυτή την αγορά.

Ρε παιδια...μου ειπε ενας καθηγητης μου οτι ειδικα η προηγουμενη εκδοση του golf ηταν για τν.....ισχυει???

Προφανώς ο καθηγητής σου έχει και επιχειρήματα γι'αυτό που λέει... :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Ο φίλος δεν έκανε λόγο για καινούριο. Αλλά και καινούριο να θέλει, μπορώ να σκεφτώ πάρα πολλούς λόγους να κάνει κάποιος αυτή την αγορά.

 

Προφανώς ο καθηγητής σου έχει και επιχειρήματα γι'αυτό που λέει... :whistle:

 

Ειχε...βασικα μου ειπε παραδειγματα κατι γνωστων του......

:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όποιος ενδιαφέρεται για Golf V GT καλύτερα να περιμένει το Golf 6. Μου είπαν ότι τα GT V που υπάρχουν ως stock θα πέσουν έως και 2.000 ευρώ από το Γενάρη.

 

Στο μεταξύ αν κάποιος βιάζεται τοοοοσο πολύ μπορεί να πάρει το δικό μου! :D

(έχω βάλει σχετική αγγελία στο αντίστοιχο τμήμα)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όποιος ενδιαφέρεται για Golf V GT καλύτερα να περιμένει το Golf 6. Μου είπαν ότι τα GT V που υπάρχουν ως stock θα πέσουν έως και 2.000 ευρώ από το Γενάρη.

 

Στο μεταξύ αν κάποιος βιάζεται τοοοοσο πολύ μπορεί να πάρει το δικό μου! :D

(έχω βάλει σχετική αγγελία στο αντίστοιχο τμήμα)

 

Χλωμο να εχουν μεινει ως τον Γεναρη...αλλα κι οσα εχουν μεινει θα ειναι τελειως γυμνα χωρις κανενα εξτρα.

 

Οσο για το δικο σου γιατι το πουλας?? κριμα...καινουριο αυτοκινητο ειναι ουσιαστικα.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

Οσο βλεπω και ξαναβλεπω το 6 , ευχαριστω το ενστικτο μου που μου υπαγορευσε να παραγγειλω το 5 στα τελη ιουλιου , κι αφου ειχα δει τις πρωτες φωτο του 6.

Το 6 κατα τη ταπεινη μου αποψη , απλα δεν βλεπεται , ειδικα δε αν το συγκρινεις με το 5 με τη μασκα gt sport μοιαζει λες και ειναι το 6 το προηγουμενο μοντελο.

Για το πισω μερος , τα εχει πει ολος ο κοσμος...εμενα μου 8υμιζει κατι honda civic του 90.

Link to comment
Share on other sites

Οσο βλεπω και ξαναβλεπω το 6 , ευχαριστω το ενστικτο μου που μου υπαγορευσε να παραγγειλω το 5 στα τελη ιουλιου , κι αφου ειχα δει τις πρωτες φωτο του 6.

Το 6 κατα τη ταπεινη μου αποψη , απλα δεν βλεπεται , ειδικα δε αν το συγκρινεις με το 5 με τη μασκα gt sport μοιαζει λες και ειναι το 6 το προηγουμενο μοντελο.

Για το πισω μερος , τα εχει πει ολος ο κοσμος...εμενα μου 8υμιζει κατι honda civic του 90.

 

Συμφωνω. Το πισω μερος του 6 ειναι σε γενικες γραμμες τραγικο και χειροτερο απο οτι στο 5. το μπροστινο μερος ειναι σε γενικες γραμμες καλο , χωρις να ενθουσιαζει με την πρωτη ματια. Πιστευω με τον καιρο θα το συνηθισουμε κι αυτο και θα μας αρεσει κι αυτο. Μην ξεχναμε οτι και το 5 δε μας αρεσε τοσο οταν πρωτοκυκλοφορησε , αλλα πλεον ειναι κοινης αποδοχης.

Ισως το πιο βελτιωμενο ειναι το εσωτερικο τελικα... Εμενα απο αυτα που εχω δει ειναι, η εντυπωση μου ειναι οτι ισως σε μερικα τμηματα του αμαξιου η κατασκευη ειναι λιγοτερη συνθετη και με λιγοτερα τμηματα συγκριτικα με το 5, κατι που ισως εξυπηρετει στην μειωση του χρονου κατασκευης.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

Γιατί απλούστατα ερωτεύτηκα το Scirocco! :love:

 

Οσο για σενα φιλε Αρη, επειδη κι εγω ειδα χτες το Scirocco μπορω να πω οτι ειναι καταπληκτικο κουπε αμαξι. Θα σου προτεινα να το παρεις σε κανα χρονο , ετσι ωστε καποιες ατελειες των πρωτων αμαξιων να διορθωθουν....;)

Οι διαπιστωσεις μου παντως ηταν : σιγουρα εχει πολυ ωραια εμφανιση και πανεμορφο εσωτερικο, αλλα ας μην το συγκρινουμε με το Γκολφ γιατι ειναι σε αλλη κατηγορια και αυτο ειναι εμφανες βλεπωντας το απο κοντα. ειναι ενα κουπε αμαξι, για το οποιο πληρωνεις την εμφανιση κυριως. Στο Γκολφ πληρωνεις τους χωρους. Οι κινητηρες ειναι οι ιδιοι.

Αυτα που μου αρεσαν στο Scirocco πολυ ηταν...το πολυ ομορφο μπροστινο του μερος που ειναι επιθετικο, το τιμονι σε στυλ GTI , τα μπακετ καθισματα που ειναι μισα δερματινα και μισα υφασματινα, οι ζαντες και αυτο που μου αρεσε παρα πολυ ηταν η πανοραμικη τεραστια ηλιοροφη που ειχε και η οποια αξιζει με τα χιλια να την παρει καποιος.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

και αυτο που μου αρεσε παρα πολυ ηταν η πανοραμικη τεραστια ηλιοροφη που ειχε και η οποια αξιζει με τα χιλια να την παρει καποιος.

 

Kαι το καλυτερο ΔΕΝ ανοιγει απλα ερχεται σε θεση ανακλισης..Ελεος εαν ανοιγε πραγματικα θα ηταν υπεροχη ηλιοροφη+πανοραμα στυλ

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Περίπου αυτό είχα στο μυαλό μου.

...Το δεύτερο μέρος δεν το κατάλαβα ( :O ) αλλά δε χρειάζεται να τα καταλαβαίνουμε κι όλα..

 

Το πλουσιο μειγμα θεωρειται αυτο που εχει υψηλη αναλογια σε αερα (σε σχση με το νορμαλ). Φτωχα αυτα που εχουν λιγοτερο.

Link to comment
Share on other sites

το gt δεν φοραει καποιο προγραμμα περα απο την αρχικη χαρτογραφηση απο τη μαμα εταιρεια.

και οταν λεω για μειωση καταναλωσης εννοω στην ηπια οδηγηση. με χαλαρες αλλαγες, χωρις αποτομες εκκινησεις. αν σανιδωσεις το γκαζι η καταναλωση εννοειτε οτι ανεβαινει πολυ ψηλα.

 

Με τα 'προγραμματα' εννοω φυσικα τα προγραμματα βελτιωσης.

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε ειναι στην έκθεση

 

http://www.imageshack.gr/files/h7n3jwgixth16m2lteiw_thumb.jpg http://www.imageshack.gr/files/51evyva5sgts6v90ptv0_thumb.jpg

 

Το σηματάκι TSI στο πίσω μέρος για το 122 είναι έτσι TSI και για το 160 ετσι TSI κατά τα άλλα δεν είδα καμία διαφορά μεταξύ τους, το ΤΙΜΟΝΙ τους είναι καταπληκτικό. Την ζάντα εκείνη την ωραία που έχουν σε όλα τα site δεν την φόραγε κανένα.

 

Το πισω τους με αυτα τα φωτιστικα κατι για Κορεα μερια μου θυμιζουν.

Το τιμονι με τα μεταλλικα μπρατσακια ειναι ωραιο για κυριλε καταστασεις αλλα διαφορετικα μου θυμιζει το τιμονι του τωρινου Civic, και δεν μου αποπνεει σπορ χαρακτηρα (βεβαια δεν λεω οτι και τα συγκεκριμενα προοριζονται για σπορ καταστασεις, εκτος του GTI που και αυτο ομως νομιζω το ιδιο τιμονι θα εχει).

Κατα τα αλλα καλα αλλα και παλι εξωτερικα μου αρεσει περισσοτερο το 5 (οχι στην απλη αλλα στην gt sport/gti εκδοση τους).

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτα ειναι καλά που λες και συμφωνώ γιατι και εγω το 5 έχω, αλλά οταν φτάσεις στην έκθεση και δεν υπάρχει πουθενά το 5 να σου το δείξουν παρά μόνον τα 6αρια. Τι θα τους πεις εσύ? οτι εγω και καλά θέλω το 5, άσε που αμα δεν πληρώνεις όπως εμείς, λεμε οτι θέλουμε αυτός που θα ακουμπήσει κάποια 25 χιλιαρικάκια τον ρωτάς. Εσυ θα το έκανες?

 

 

.

 

Εγω μολις το εκανα καθοτι παρελαβα την Παρασκευη το 5αρι TSI gt sport DSG (εχοντας δωσει το προηγουμενο tsi sportline).

Θα μπορουσα να περιμενω για το 6αρι αλλα τα 1.4 tsi θα εχουν το 7αρι dsg ενω εγω ηθελα το 6αρι dsg(για λογους βελτιωσης και πιο σπορ λειτουργιας), μου αρεσει σαν εμφανιση πιο πολυ απο το 6αρι, ειναι σχεδον ακριβως τα ιδια αυτοκινητα μηχανολογικα και δεν θα εχει τις αρρωστιες του πρωτοεμφανιζομενου.

Α και το σημαντικοτερο ειναι οτι εχοντας το πρωτο και μενοντας απολυτως ικανοποιημενος δεν εχω σκοπο να το αλλαξω αμεσα, οποτε δεν τιθεται θεμα ματαπωλητικης αξιας.

Πανω απ'ολα ομως μου αρεσει σαν εμφανιση πιο πολυ απο το καινουργιο και σε αυτο δεν μπορω να συμβιβαστω με το υποθετικο θεμα της οποιας μεταπωλητικης αξιας.

Link to comment
Share on other sites

Εγω μολις το εκανα καθοτι παρελαβα την Παρασκευη το 5αρι TSI gt sport DSG (εχοντας δωσει το προηγουμενο tsi sportline).

Θα μπορουσα να περιμενω για το 6αρι αλλα τα 1.4 tsi θα εχουν το 7αρι dsg ενω εγω ηθελα το 6αρι dsg(για λογους βελτιωσης και πιο σπορ λειτουργιας), μου αρεσει σαν εμφανιση πιο πολυ απο το 6αρι, ειναι σχεδον ακριβως τα ιδια αυτοκινητα μηχανολογικα και δεν θα εχει τις αρρωστιες του πρωτοεμφανιζομενου.

Α και το σημαντικοτερο ειναι οτι εχοντας το πρωτο και μενοντας απολυτως ικανοποιημενος δεν εχω σκοπο να το αλλαξω αμεσα, οποτε δεν τιθεται θεμα ματαπωλητικης αξιας.

Πανω απ'ολα ομως μου αρεσει σαν εμφανιση πιο πολυ απο το καινουργιο και σε αυτο δεν μπορω να συμβιβαστω με το υποθετικο θεμα της οποιας μεταπωλητικης αξιας.

 

Έλα ρε. Καλοτάξιδο. Ποιο πήρες το 170 ή το 140? Μεταχειρισμένο ή Καινούργιο. Πάντως να σου πω, αν κι εγώ έχω το GT170 DSG και είμαι ενθουσιασμένος, με τίποτα δε θα ξαναέπαιρνα το ίδιο αυτοκίνητο, όπως και να το κάνεις, είναι ωραία να οδηγάς καινούργιο.... Αν και με DSG σαν άλλο αυτοκίνητο θα είναι...

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω.

Το 140αρι πηρα παλι αλλα με 17αρες, ηλιοροφη και πολλα εξτρα καινουργιο (πρεπει να φτανει στα 1400+ κιλα πλεον). Θα του βαλω οπωσδηποτε και ενα προγραμμα μετα τα 5000 χλμ. χωρις περιφερειακα (στα 190) και θα ειναι υπεραρκετο.

Εχω αλλαξει 6 αυτοκινητα καινουργια μεσα σε 8 χρονια γι'αυτο λεω να σταματησω λιγο (ειναι και εξτρα αντιοικονομικο) και απο την εμπειρια μου το Γκολφακι με dsg ειναι οτι καλυτερο για τα δεδομενα μου και την κινηση στην Αθηνα αλλα και εκτος. Απλως με καλυπτει παντου χωρις να κανω πουθενα ακραιους συμβιβασμους.

Επλιζω να μου βγει καλο οπως το 140αρι που εδωσα (με μηχανικο κιβωτιο).

Το dsg παντως ειναι αμαρτια να μην το εχεις πλεον, στις συνθηκες που οδηγουμε, ειναι καταπληκτικο. Εχω και ενα Mitsubishi Colt 1300 με σειριακο/αυτοματο 6ταχυτο, πολυ καλο αλλα καμια επαφη με το dsg, μα καμμια (ιεροσυλια να τα συγκρινω)!!.

Γιτι δεν περιμενα το καινουργιο?

Το εξηγω παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...