Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αγαπητοί φίλοι, επειδή έχω αμφιβολίες ότι το όχημά μου (Touran Tsi140-DSG) δουλεύει κανονικά ψάχνω κάποιον με το ίδιο όχημα ή οποιοδήποτε με Tsi-DSG για να δοκιμάσω ή να δοκιμάσει ο πρόθυμος φίλος τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου. Και επειδή λίγα πράγματα γίνονται τσάμπα, κερνάω καφέ και VAG-COM διάγνωση-ρύθμιση. Όποιος πρόθυμος ας στείλει PM.

Μην φοβάσται απλά χρειάζομαι μια βόλτα μαζί σας με μέγιστη ταχύτητα 40-50 χλμ. την ώρα. Αν θέλετε μάλιστα οδηγείται εσείς.

Δε μας λες ποιο ειναι το προβλημα, μηπως μπορεσεις και βρεις λυση χωρις να χρειαστει να κερασεις καφε?:)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εσυ δουλευεις τσαμπα?;)

 

φιλε eliasj δεν την καταλαβαίνω την επίθεση :confused:

 

το συγκεκριμενο κόστος δεν βγαίνει από κάποιο κοστολόγιο/ώρα αλλά επειδή τόσο χρεώνουν τα εξουσιοδοτημένα την αλλαγή λαδιών και φίλτρου ακριβώς επειδή λόγω εγγύησης δεν μπορείς να πας αλλού (οπότε καταρίπτεται και το επιχείρημα σου περί "ελεύθερης αγοράς")

Προσωπικά το θεωρώ υπερβολικό τη στιγμή που σε άλλες μάρκες (πχ Peugeot) πράγματι, χρεώνουν τα εργατικά γύρω στα 20€. Εδώ είναι απλά κοροϊδία

 

Ούτε,νομίζω ότι είναι off-topic

Link to comment
Share on other sites

φιλε eliasj δεν την καταλαβαίνω την επίθεση :confused:

 

το συγκεκριμενο κόστος δεν βγαίνει από κάποιο κοστολόγιο/ώρα αλλά επειδή τόσο χρεώνουν τα εξουσιοδοτημένα την αλλαγή λαδιών και φίλτρου ακριβώς επειδή λόγω εγγύησης δεν μπορείς να πας αλλού (οπότε καταρίπτεται και το επιχείρημα σου περί "ελεύθερης αγοράς")

Προσωπικά το θεωρώ υπερβολικό τη στιγμή που σε άλλες μάρκες (πχ Peugeot) πράγματι, χρεώνουν τα εργατικά γύρω στα 20€. Εδώ είναι απλά κοροϊδία

 

Ούτε,νομίζω ότι είναι off-topic

 

δεν ισχύει αυτό περί εγγύησης , μπορείς να πας όπου θέλεις ΚΑΙ κρατάς την εγγύηση ... αρκεί να είναι πιστοποιημένος μηχανικός ...

http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif
Link to comment
Share on other sites

φιλε eliasj δεν την καταλαβαίνω την επίθεση :confused:

 

το συγκεκριμενο κόστος δεν βγαίνει από κάποιο κοστολόγιο/ώρα αλλά επειδή τόσο χρεώνουν τα εξουσιοδοτημένα την αλλαγή λαδιών και φίλτρου ακριβώς επειδή λόγω εγγύησης δεν μπορείς να πας αλλού (οπότε καταρίπτεται και το επιχείρημα σου περί "ελεύθερης αγοράς")

Προσωπικά το θεωρώ υπερβολικό τη στιγμή που σε άλλες μάρκες (πχ Peugeot) πράγματι, χρεώνουν τα εργατικά γύρω στα 20€. Εδώ είναι απλά κοροϊδία

 

Ούτε,νομίζω ότι είναι off-topic

Δεν υπαρχει καμμια επιθεση Αρη. Επειδη η Peugeot χρεωνει €20 δε σημαινει τιποτα. Και η Toyota δινει 7 χρονια εγγυηση στο RAV kai καθε 7500 χλμ το πηγαινει η μανα μου συνεργειο για service και τις τα παιρνουν κανονικα. Και αν ψαξεις λιγο τα εξουσιοδοτημενα της Kosmocar θα βρεις διαφορετικες τιμες στη Karenta, Mpourma, Gratsia, etc. Αθηνα εισαι? Σε ποιο πηγες?

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει καμμια επιθεση Αρη.?

Αμα απαντάς σε κάποιον με ειρωνικό σχόλιο, τι είναι?

 

Επειδη η Peugeot χρεωνει €20 δε σημαινει τιποτα. Και η Toyota δινει 7 χρονια εγγυηση στο RAV kai καθε 7500 χλμ το πηγαινει η μανα μου συνεργειο για service και τις τα παιρνουν κανονικα.

Το είπα αυτό για την Peugeot, γιατί άλλες εταιρίες χρεώνουν τα προγραμματισμένα και αναγκαστικά service βάση του τιμοκαταλόγου της εργατοώρας. Δεν καταλαβαίνω τη λογική, για αυτά τα service να ισχύει κάτι διαφορετικό. Τώρα, εγώ δεν είπα ότι μόνο στη VW συμβαίνει αυτό, οπότε το παράδειγμα της Toyota δεν μου λέει κάτι.

 

Και αν ψαξεις λιγο τα εξουσιοδοτημενα της Kosmocar θα βρεις διαφορετικες τιμες στη Karenta, Mpourma, Gratsia, etc. Αθηνα εισαι? Σε ποιο πηγες?

Ναι, Αθήνα είμαι. Η αλήθεια έιναι ότι πήρα μόνο κανα δυο τηλέφωνα που μου είπαν την ίδια τιμή και επέλεξα αυτόν που ήταν πιο κοντά, αλλά τις ίδιες τιμές είδα ότι έχουν πληρώσει και άλλοι συμφορμίτες που πήγαν σε άλλα συνεργεία. Εσύ ξέρεις κάτι διαφορετικό, δηλαδή για 1ο service γύρω στα 130 με 150€ ?

Link to comment
Share on other sites

Δε μας λες ποιο ειναι το προβλημα, μηπως μπορεσεις και βρεις λυση χωρις να χρειαστει να κερασεις καφε?:)

 

Να λοιπόν ποια είναι η συμπερειφορά του DSG που με προβληματίζει:

1.Στην θέση D ανεβάζει τόσο νωρίς σχέσεις που βρίσκεσαι με 4η ή 5η και 1000 στροφές. Αν τώρα έχεις και λίγη ανηφόρα και θές να επιταχύνεις λίγο έχεις τρείς επιλογές.

Α. να πατήσεις αρκετό γκάζι και να έχουμε kick-down και επιτάχυνση μεγαλύτερη απο αυτή που θέλεις.

β. να πατήσεις λιγότερο γκάζι, αρκετό όμως ώστε να εμπλακεί ο κομπρέσσορας που θα ανεβάσει αμέσως στροφές και σχέση και θα βρεθείς πάλι με 1000 στρφές και μια σχέση παραπάνω.

γ. να πατήσεις τόσο λίγο το γκάζι ώστε να μείνεις με τις ίδιες στροφές ή να ανεβάσει στροφές με ρυθμούς χελώνας.

2. Σε δρόμο με στροφιλίκια και ανηφόρα ή κατήφορα μόνο με manual μπορείς να οδηγήσεις αξιοπρεπώς.

 

Απορώ είναι δυνατόν ένα τέτοιο κιβώτιο να μην ρυθμίζει τη συμπεριφορά του με κάποια παράμετρο (έστω μέσω του VAG-COM).

Δηλαδή ή αλλάζουμε σχέση στον κόφτη (θέση S) ή στις 1000 στροφές ? Έλεος.

 

Σε ένα ξένο φορουμ κάποιοι ανέφεραν ότι αυτή η συμπεριφορά άλλαξε με την αναβάθμιση εγκεφάλου (ecu update) 24Μ3. Έχει κάνει κανείς την αναβάθμιση ώστε να μας πει την γνώμη του

Link to comment
Share on other sites

Αμα απαντάς σε κάποιον με ειρωνικό σχόλιο, τι είναι?

 

 

Το είπα αυτό για την Peugeot, γιατί άλλες εταιρίες χρεώνουν τα προγραμματισμένα και αναγκαστικά service βάση του τιμοκαταλόγου της εργατοώρας. Δεν καταλαβαίνω τη λογική, για αυτά τα service να ισχύει κάτι διαφορετικό. Τώρα, εγώ δεν είπα ότι μόνο στη VW συμβαίνει αυτό, οπότε το παράδειγμα της Toyota δεν μου λέει κάτι.

 

 

Ναι, Αθήνα είμαι. Η αλήθεια έιναι ότι πήρα μόνο κανα δυο τηλέφωνα που μου είπαν την ίδια τιμή και επέλεξα αυτόν που ήταν πιο κοντά, αλλά τις ίδιες τιμές είδα ότι έχουν πληρώσει και άλλοι συμφορμίτες που πήγαν σε άλλα συνεργεία. Εσύ ξέρεις κάτι διαφορετικό, δηλαδή για 1ο service γύρω στα 130 με 150€ ?

Δεν απαντησα ειρωνικα, ερωτηση εκανα. Για το πρωτο στα 15000 χλμ που εκανα στη Karenta νομιζω πληρωσα γυρω στα €120-€130 με αλλαγη λαδιων φιλτρο, κλπ. Στο service των 30000 στο Μπουρμα πληρωσα €300

Να λοιπόν ποια είναι η συμπερειφορά του DSG που με προβληματίζει:

1.Στην θέση D ανεβάζει τόσο νωρίς σχέσεις που βρίσκεσαι με 4η ή 5η και 1000 στροφές. Αν τώρα έχεις και λίγη ανηφόρα και θές να επιταχύνεις λίγο έχεις τρείς επιλογές.

Α. να πατήσεις αρκετό γκάζι και να έχουμε kick-down και επιτάχυνση μεγαλύτερη απο αυτή που θέλεις.

β. να πατήσεις λιγότερο γκάζι, αρκετό όμως ώστε να εμπλακεί ο κομπρέσσορας που θα ανεβάσει αμέσως στροφές και σχέση και θα βρεθείς πάλι με 1000 στρφές και μια σχέση παραπάνω.

γ. να πατήσεις τόσο λίγο το γκάζι ώστε να μείνεις με τις ίδιες στροφές ή να ανεβάσει στροφές με ρυθμούς χελώνας.

2. Σε δρόμο με στροφιλίκια και ανηφόρα ή κατήφορα μόνο με manual μπορείς να οδηγήσεις αξιοπρεπώς.

 

Απορώ είναι δυνατόν ένα τέτοιο κιβώτιο να μην ρυθμίζει τη συμπεριφορά του με κάποια παράμετρο (έστω μέσω του VAG-COM).

Δηλαδή ή αλλάζουμε σχέση στον κόφτη (θέση S) ή στις 1000 στροφές ? Έλεος.

 

Σε ένα ξένο φορουμ κάποιοι ανέφεραν ότι αυτή η συμπεριφορά άλλαξε με την αναβάθμιση εγκεφάλου (ecu update) 24Μ3. Έχει κάνει κανείς την αναβάθμιση ώστε να μας πει την γνώμη του

Αν δε κανω λαθος σου εχω απαντησει εγω και ο S8N εδω και μηνες στο vwclub.gr στην ερωτηση σου. Οσο αφορα το Update ειναι η πρωτη φορα που το διαβαζω

Link to comment
Share on other sites

Να λοιπόν ποια είναι η συμπερειφορά του DSG που με προβληματίζει:

1.Στην θέση D ανεβάζει τόσο νωρίς σχέσεις που βρίσκεσαι με 4η ή 5η και 1000 στροφές. Αν τώρα έχεις και λίγη ανηφόρα και θές να επιταχύνεις λίγο έχεις τρείς επιλογές.{...}

2. Σε δρόμο με στροφιλίκια και ανηφόρα ή κατήφορα μόνο με manual μπορείς να οδηγήσεις αξιοπρεπώς.

{...}

 

1. Φαντάζομαι ότι αν πηγαίνεις "αργά και ήρεμα" γενικά, (το κιβώτιο ανεβάζει γρήγορα ταχύτητες) θα θες να πηγαίνεις με τον ίδιο ρυθμό στις ανηφόρες.

 

Αν πηγαίνεις "γρήγορα και επιθετικά" παντού, τότε δε θα ανεβάζει αμέσως σχέση, ούτε στο D, oπότε στην ανηφόρα θα έχεις πάλι γκάζι.

 

Αν τώρα θες να πηγαίνεις ήρεμα στις ευθείες και γρήγορα στις ανηφόρες, θα έχεις το πρόβλημα που περιγράφεις...

 

Προσωπικά δε με προβληματίζει κάτι. Το οδηγώ 5 μήνες (σήμερα κλείνουν). Φυσικά στο D είναι "άλλο αυτοκίνητο" και καμιά φορά νιώθεις πως "δεν τραβάει", αλλά είναι καλό γιατί κάνει οικονομία.

 

2. Να το βάλεις σε Sport και να το αφήσεις το δοκίμασες?

Φυσικά η σωστή λύση είναι να αλλάζεις συνέχεια ταχύτητες σε σειριακό.. (παραπονιέσαι? πιστεύεις ότι θα έπρεπε να έχει "auto -steep greek turns- descent mode" ε?)

Link to comment
Share on other sites

Το έβαλα και το multimedia

 

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&showtopic=22003&view=findpost&p=254476

 

 

 

 

Τώρα έχουν σειρά κοι τα ηχεία και τέλος

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Το έβαλα και το multimedia

 

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&showtopic=22003&view=findpost&p=254476

 

 

 

 

Τώρα έχουν σειρά κοι τα ηχεία και τέλος

 

 

 

.

 

Αν μπορείς δώσε λεπτομέρειες ποιο ακριβώς μοντέλο είναι αυτό τιμές και τα σχετικά!

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορείς δώσε λεπτομέρειες ποιο ακριβώς μοντέλο είναι αυτό τιμές και τα σχετικά!

 

Αυτό είναι το μηχάνημα D720V

http://www.witson.com/view_pro.php?id=1154

 

430Ευρω απο ebay

 

 

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

τα παμε και στο αλλο θεμα...

το πισω μερος ειναι G.T.P.K...

Ενδιαφερουσα προταση αλλα θα ηταν καλυτερα να φοραγε τον νεο 1,8Τ αντι του twincharged...

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφερουσα προταση αλλα θα ηταν καλυτερα να φοραγε τον νεο 1,8Τ αντι του twincharged...

downsizing με κινητήρα 1.8; :down:

Link to comment
Share on other sites

γνωριζει κανεις που μπορω να κατεβασω κανενα manual για το golf?θελω να αλλαξω μια λαμπα,θα πρεπει να τρεχω συνεργειο να μου την αλλαξουν?

και κατι ακομα που εχω ρωτησει στο συνεργειο και απαντηση δεν πηρα.οταν στριβω το κλειδι για να βαλω μπροστα,αναβουν καποια λαμπακια(πιεση λαδιου κλπ) τα οποια σβηνουν μετα απο λιγο.να περιμενω να σβησουν πριν γυρισω τη μιζα?

Link to comment
Share on other sites

γνωριζει κανεις που μπορω να κατεβασω κανενα manual για το golf?θελω να αλλαξω μια λαμπα,θα πρεπει να τρεχω συνεργειο να μου την αλλαξουν?

και κατι ακομα που εχω ρωτησει στο συνεργειο και απαντηση δεν πηρα.οταν στριβω το κλειδι για να βαλω μπροστα,αναβουν καποια λαμπακια(πιεση λαδιου κλπ) τα οποια σβηνουν μετα απο λιγο.να περιμενω να σβησουν πριν γυρισω τη μιζα?

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20051

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=19422

Link to comment
Share on other sites

Στο 122 στο οποιο φαινεται η τουρμπινα,απο πανω της εχει ενα μαλλον αλουμινενιο προστατευτικο (?) τι ειναι αυτο? Εδω και καμια βδομαδα εχει εμφανιστει μια ρωγμη πανω του περιπου 1εκατοστου.
Link to comment
Share on other sites

Εχθές έκανα το 1ο Servive: Αλλαγή λαδιών και φίλτρου:

65€ εργατικά!!!!:shock:

 

ευτυχώς τους πήγα τα λάδια και δεν πλήρωσα 20€λίτρο αλλά 12!

 

κάτι πρέπει να κάνουμε γι' αυτό :mad:

 

Χαχα Εδωσε 27000 για το αμαξι , και κοιταει να γλιτωσει 8 ευρω απο τα λαδια.

καλο και αυτο

Link to comment
Share on other sites

Χαχα Εδωσε 27000 για το αμαξι , και κοιταει να γλιτωσει 8 ευρω απο τα λαδια.

καλο και αυτο

 

 

Καλό συμφωνώ και εγω. Φίλε aris71 έπρεπε να δώσεις για τα λάδια 27.000Ευρω το βρίσκω πιο λογικό :cry:

 

 

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Χαχα Εδωσε 27000 για το αμαξι , και κοιταει να γλιτωσει 8 ευρω απο τα λαδια.

καλο και αυτο

 

Ωραίος. :lol::lol::lol: Επειδή εδωσε δλδ 27k πρέπει να χαρίζει τα 8 ευρώ στους άλλους; Για ποιόν λόγο ακριβώς; :X

Link to comment
Share on other sites

Στο 122 στο οποιο φαινεται η τουρμπινα,απο πανω της εχει ενα μαλλον αλουμινενιο προστατευτικο (?) τι ειναι αυτο? Εδω και καμια βδομαδα εχει εμφανιστει μια ρωγμη πανω του περιπου 1εκατοστου.

 

ραγισμα τουρμπινας ισως???

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ραγισμα τουρμπινας ισως???

 

Οχι ρε συ..η τουρμπινα ειναι κατω απο αυτο που λεω :p Οποιος το εχει καταλαβε τι λεω, απο βδομαδα μαλλον θα το παω για αλλαγη λαδιων οποτε θα δουμε τι παιζει. Τωρα τι ρολο βαραει αυτο το πραγμα δε ξερω :O

 

Σε αυτη τη φωτο φαινεται καθαρα http://www.engineforall.com/archivio/2007/06/13-new-volkswagen-tsi-122-cv-engine/large-volkswagen-tsi-122cv-2007-03.jpg τι εννοω, ειναι το αλουμινενιο "καπακι - περιβλημα" πανω απο τη τουρμπινα.

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος. :lol::lol::lol: Επειδή εδωσε δλδ 27k πρέπει να χαρίζει τα 8 ευρώ στους άλλους; Για ποιόν λόγο ακριβώς; :X

 

+1 αν και εδώ ο φίλος λέει κέρδος 8€ το λίτρο άρα συνολικά κάπου 30€!

Link to comment
Share on other sites

Χαχα Εδωσε 27000 για το αμαξι , και κοιταει να γλιτωσει 8 ευρω απο τα λαδια.

καλο και αυτο

 

Μάλλον κάτι τύπους σαν κι εσένα βρήσκουν γι' αυτό τα κάνουν αυτά

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...