eliasj Δημ. September 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 2, 2008 Αγαπητοί φίλοι, επειδή έχω αμφιβολίες ότι το όχημά μου (Touran Tsi140-DSG) δουλεύει κανονικά ψάχνω κάποιον με το ίδιο όχημα ή οποιοδήποτε με Tsi-DSG για να δοκιμάσω ή να δοκιμάσει ο πρόθυμος φίλος τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου. Και επειδή λίγα πράγματα γίνονται τσάμπα, κερνάω καφέ και VAG-COM διάγνωση-ρύθμιση. Όποιος πρόθυμος ας στείλει PM. Μην φοβάσται απλά χρειάζομαι μια βόλτα μαζί σας με μέγιστη ταχύτητα 40-50 χλμ. την ώρα. Αν θέλετε μάλιστα οδηγείται εσείς. Δε μας λες ποιο ειναι το προβλημα, μηπως μπορεσεις και βρεις λυση χωρις να χρειαστει να κερασεις καφε?:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aris71 Δημ. September 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 3, 2008 Εσυ δουλευεις τσαμπα?;) φιλε eliasj δεν την καταλαβαίνω την επίθεση :confused: το συγκεκριμενο κόστος δεν βγαίνει από κάποιο κοστολόγιο/ώρα αλλά επειδή τόσο χρεώνουν τα εξουσιοδοτημένα την αλλαγή λαδιών και φίλτρου ακριβώς επειδή λόγω εγγύησης δεν μπορείς να πας αλλού (οπότε καταρίπτεται και το επιχείρημα σου περί "ελεύθερης αγοράς") Προσωπικά το θεωρώ υπερβολικό τη στιγμή που σε άλλες μάρκες (πχ Peugeot) πράγματι, χρεώνουν τα εργατικά γύρω στα 20€. Εδώ είναι απλά κοροϊδία Ούτε,νομίζω ότι είναι off-topic Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jos3ph Δημ. September 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 3, 2008 φιλε eliasj δεν την καταλαβαίνω την επίθεση :confused: το συγκεκριμενο κόστος δεν βγαίνει από κάποιο κοστολόγιο/ώρα αλλά επειδή τόσο χρεώνουν τα εξουσιοδοτημένα την αλλαγή λαδιών και φίλτρου ακριβώς επειδή λόγω εγγύησης δεν μπορείς να πας αλλού (οπότε καταρίπτεται και το επιχείρημα σου περί "ελεύθερης αγοράς") Προσωπικά το θεωρώ υπερβολικό τη στιγμή που σε άλλες μάρκες (πχ Peugeot) πράγματι, χρεώνουν τα εργατικά γύρω στα 20€. Εδώ είναι απλά κοροϊδία Ούτε,νομίζω ότι είναι off-topic δεν ισχύει αυτό περί εγγύησης , μπορείς να πας όπου θέλεις ΚΑΙ κρατάς την εγγύηση ... αρκεί να είναι πιστοποιημένος μηχανικός ... Παράθεση http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. September 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 3, 2008 φιλε eliasj δεν την καταλαβαίνω την επίθεση :confused: το συγκεκριμενο κόστος δεν βγαίνει από κάποιο κοστολόγιο/ώρα αλλά επειδή τόσο χρεώνουν τα εξουσιοδοτημένα την αλλαγή λαδιών και φίλτρου ακριβώς επειδή λόγω εγγύησης δεν μπορείς να πας αλλού (οπότε καταρίπτεται και το επιχείρημα σου περί "ελεύθερης αγοράς") Προσωπικά το θεωρώ υπερβολικό τη στιγμή που σε άλλες μάρκες (πχ Peugeot) πράγματι, χρεώνουν τα εργατικά γύρω στα 20€. Εδώ είναι απλά κοροϊδία Ούτε,νομίζω ότι είναι off-topic Δεν υπαρχει καμμια επιθεση Αρη. Επειδη η Peugeot χρεωνει €20 δε σημαινει τιποτα. Και η Toyota δινει 7 χρονια εγγυηση στο RAV kai καθε 7500 χλμ το πηγαινει η μανα μου συνεργειο για service και τις τα παιρνουν κανονικα. Και αν ψαξεις λιγο τα εξουσιοδοτημενα της Kosmocar θα βρεις διαφορετικες τιμες στη Karenta, Mpourma, Gratsia, etc. Αθηνα εισαι? Σε ποιο πηγες? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aris71 Δημ. September 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 3, 2008 Δεν υπαρχει καμμια επιθεση Αρη.? Αμα απαντάς σε κάποιον με ειρωνικό σχόλιο, τι είναι? Επειδη η Peugeot χρεωνει €20 δε σημαινει τιποτα. Και η Toyota δινει 7 χρονια εγγυηση στο RAV kai καθε 7500 χλμ το πηγαινει η μανα μου συνεργειο για service και τις τα παιρνουν κανονικα. Το είπα αυτό για την Peugeot, γιατί άλλες εταιρίες χρεώνουν τα προγραμματισμένα και αναγκαστικά service βάση του τιμοκαταλόγου της εργατοώρας. Δεν καταλαβαίνω τη λογική, για αυτά τα service να ισχύει κάτι διαφορετικό. Τώρα, εγώ δεν είπα ότι μόνο στη VW συμβαίνει αυτό, οπότε το παράδειγμα της Toyota δεν μου λέει κάτι. Και αν ψαξεις λιγο τα εξουσιοδοτημενα της Kosmocar θα βρεις διαφορετικες τιμες στη Karenta, Mpourma, Gratsia, etc. Αθηνα εισαι? Σε ποιο πηγες? Ναι, Αθήνα είμαι. Η αλήθεια έιναι ότι πήρα μόνο κανα δυο τηλέφωνα που μου είπαν την ίδια τιμή και επέλεξα αυτόν που ήταν πιο κοντά, αλλά τις ίδιες τιμές είδα ότι έχουν πληρώσει και άλλοι συμφορμίτες που πήγαν σε άλλα συνεργεία. Εσύ ξέρεις κάτι διαφορετικό, δηλαδή για 1ο service γύρω στα 130 με 150€ ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bourasnik Δημ. September 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 3, 2008 Δε μας λες ποιο ειναι το προβλημα, μηπως μπορεσεις και βρεις λυση χωρις να χρειαστει να κερασεις καφε?:) Να λοιπόν ποια είναι η συμπερειφορά του DSG που με προβληματίζει: 1.Στην θέση D ανεβάζει τόσο νωρίς σχέσεις που βρίσκεσαι με 4η ή 5η και 1000 στροφές. Αν τώρα έχεις και λίγη ανηφόρα και θές να επιταχύνεις λίγο έχεις τρείς επιλογές. Α. να πατήσεις αρκετό γκάζι και να έχουμε kick-down και επιτάχυνση μεγαλύτερη απο αυτή που θέλεις. β. να πατήσεις λιγότερο γκάζι, αρκετό όμως ώστε να εμπλακεί ο κομπρέσσορας που θα ανεβάσει αμέσως στροφές και σχέση και θα βρεθείς πάλι με 1000 στρφές και μια σχέση παραπάνω. γ. να πατήσεις τόσο λίγο το γκάζι ώστε να μείνεις με τις ίδιες στροφές ή να ανεβάσει στροφές με ρυθμούς χελώνας. 2. Σε δρόμο με στροφιλίκια και ανηφόρα ή κατήφορα μόνο με manual μπορείς να οδηγήσεις αξιοπρεπώς. Απορώ είναι δυνατόν ένα τέτοιο κιβώτιο να μην ρυθμίζει τη συμπεριφορά του με κάποια παράμετρο (έστω μέσω του VAG-COM). Δηλαδή ή αλλάζουμε σχέση στον κόφτη (θέση S) ή στις 1000 στροφές ? Έλεος. Σε ένα ξένο φορουμ κάποιοι ανέφεραν ότι αυτή η συμπεριφορά άλλαξε με την αναβάθμιση εγκεφάλου (ecu update) 24Μ3. Έχει κάνει κανείς την αναβάθμιση ώστε να μας πει την γνώμη του Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. September 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 3, 2008 Αμα απαντάς σε κάποιον με ειρωνικό σχόλιο, τι είναι? Το είπα αυτό για την Peugeot, γιατί άλλες εταιρίες χρεώνουν τα προγραμματισμένα και αναγκαστικά service βάση του τιμοκαταλόγου της εργατοώρας. Δεν καταλαβαίνω τη λογική, για αυτά τα service να ισχύει κάτι διαφορετικό. Τώρα, εγώ δεν είπα ότι μόνο στη VW συμβαίνει αυτό, οπότε το παράδειγμα της Toyota δεν μου λέει κάτι. Ναι, Αθήνα είμαι. Η αλήθεια έιναι ότι πήρα μόνο κανα δυο τηλέφωνα που μου είπαν την ίδια τιμή και επέλεξα αυτόν που ήταν πιο κοντά, αλλά τις ίδιες τιμές είδα ότι έχουν πληρώσει και άλλοι συμφορμίτες που πήγαν σε άλλα συνεργεία. Εσύ ξέρεις κάτι διαφορετικό, δηλαδή για 1ο service γύρω στα 130 με 150€ ? Δεν απαντησα ειρωνικα, ερωτηση εκανα. Για το πρωτο στα 15000 χλμ που εκανα στη Karenta νομιζω πληρωσα γυρω στα €120-€130 με αλλαγη λαδιων φιλτρο, κλπ. Στο service των 30000 στο Μπουρμα πληρωσα €300 Να λοιπόν ποια είναι η συμπερειφορά του DSG που με προβληματίζει: 1.Στην θέση D ανεβάζει τόσο νωρίς σχέσεις που βρίσκεσαι με 4η ή 5η και 1000 στροφές. Αν τώρα έχεις και λίγη ανηφόρα και θές να επιταχύνεις λίγο έχεις τρείς επιλογές. Α. να πατήσεις αρκετό γκάζι και να έχουμε kick-down και επιτάχυνση μεγαλύτερη απο αυτή που θέλεις. β. να πατήσεις λιγότερο γκάζι, αρκετό όμως ώστε να εμπλακεί ο κομπρέσσορας που θα ανεβάσει αμέσως στροφές και σχέση και θα βρεθείς πάλι με 1000 στρφές και μια σχέση παραπάνω. γ. να πατήσεις τόσο λίγο το γκάζι ώστε να μείνεις με τις ίδιες στροφές ή να ανεβάσει στροφές με ρυθμούς χελώνας. 2. Σε δρόμο με στροφιλίκια και ανηφόρα ή κατήφορα μόνο με manual μπορείς να οδηγήσεις αξιοπρεπώς. Απορώ είναι δυνατόν ένα τέτοιο κιβώτιο να μην ρυθμίζει τη συμπεριφορά του με κάποια παράμετρο (έστω μέσω του VAG-COM). Δηλαδή ή αλλάζουμε σχέση στον κόφτη (θέση S) ή στις 1000 στροφές ? Έλεος. Σε ένα ξένο φορουμ κάποιοι ανέφεραν ότι αυτή η συμπεριφορά άλλαξε με την αναβάθμιση εγκεφάλου (ecu update) 24Μ3. Έχει κάνει κανείς την αναβάθμιση ώστε να μας πει την γνώμη του Αν δε κανω λαθος σου εχω απαντησει εγω και ο S8N εδω και μηνες στο vwclub.gr στην ερωτηση σου. Οσο αφορα το Update ειναι η πρωτη φορα που το διαβαζω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. September 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2008 Να λοιπόν ποια είναι η συμπερειφορά του DSG που με προβληματίζει: 1.Στην θέση D ανεβάζει τόσο νωρίς σχέσεις που βρίσκεσαι με 4η ή 5η και 1000 στροφές. Αν τώρα έχεις και λίγη ανηφόρα και θές να επιταχύνεις λίγο έχεις τρείς επιλογές.{...} 2. Σε δρόμο με στροφιλίκια και ανηφόρα ή κατήφορα μόνο με manual μπορείς να οδηγήσεις αξιοπρεπώς. {...} 1. Φαντάζομαι ότι αν πηγαίνεις "αργά και ήρεμα" γενικά, (το κιβώτιο ανεβάζει γρήγορα ταχύτητες) θα θες να πηγαίνεις με τον ίδιο ρυθμό στις ανηφόρες. Αν πηγαίνεις "γρήγορα και επιθετικά" παντού, τότε δε θα ανεβάζει αμέσως σχέση, ούτε στο D, oπότε στην ανηφόρα θα έχεις πάλι γκάζι. Αν τώρα θες να πηγαίνεις ήρεμα στις ευθείες και γρήγορα στις ανηφόρες, θα έχεις το πρόβλημα που περιγράφεις... Προσωπικά δε με προβληματίζει κάτι. Το οδηγώ 5 μήνες (σήμερα κλείνουν). Φυσικά στο D είναι "άλλο αυτοκίνητο" και καμιά φορά νιώθεις πως "δεν τραβάει", αλλά είναι καλό γιατί κάνει οικονομία. 2. Να το βάλεις σε Sport και να το αφήσεις το δοκίμασες? Φυσικά η σωστή λύση είναι να αλλάζεις συνέχεια ταχύτητες σε σειριακό.. (παραπονιέσαι? πιστεύεις ότι θα έπρεπε να έχει "auto -steep greek turns- descent mode" ε?) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. September 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2008 Το έβαλα και το multimedia http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&showtopic=22003&view=findpost&p=254476 Τώρα έχουν σειρά κοι τα ηχεία και τέλος . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thpap Δημ. September 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2008 Το έβαλα και το multimedia http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&showtopic=22003&view=findpost&p=254476 Τώρα έχουν σειρά κοι τα ηχεία και τέλος . Αν μπορείς δώσε λεπτομέρειες ποιο ακριβώς μοντέλο είναι αυτό τιμές και τα σχετικά! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. September 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2008 Αν μπορείς δώσε λεπτομέρειες ποιο ακριβώς μοντέλο είναι αυτό τιμές και τα σχετικά! Αυτό είναι το μηχάνημα D720V http://www.witson.com/view_pro.php?id=1154 430Ευρω απο ebay . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. September 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2008 Ίσως το 1ο αυτοκίνητο του Group που φοράει τον κινητήρα του GT! Παρακαλώ τα σχόλιά σας... :mad: Seat Ibiza Cupra Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. September 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2008 τα παμε και στο αλλο θεμα... το πισω μερος ειναι G.T.P.K... Ενδιαφερουσα προταση αλλα θα ηταν καλυτερα να φοραγε τον νεο 1,8Τ αντι του twincharged... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. September 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2008 Ενδιαφερουσα προταση αλλα θα ηταν καλυτερα να φοραγε τον νεο 1,8Τ αντι του twincharged... downsizing με κινητήρα 1.8; :down: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. September 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2008 oxi downsize... απλα μεγαλυτερο tuning potential... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
karapsaltis Δημ. September 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2008 γνωριζει κανεις που μπορω να κατεβασω κανενα manual για το golf?θελω να αλλαξω μια λαμπα,θα πρεπει να τρεχω συνεργειο να μου την αλλαξουν? και κατι ακομα που εχω ρωτησει στο συνεργειο και απαντηση δεν πηρα.οταν στριβω το κλειδι για να βαλω μπροστα,αναβουν καποια λαμπακια(πιεση λαδιου κλπ) τα οποια σβηνουν μετα απο λιγο.να περιμενω να σβησουν πριν γυρισω τη μιζα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dis Δημ. September 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2008 γνωριζει κανεις που μπορω να κατεβασω κανενα manual για το golf?θελω να αλλαξω μια λαμπα,θα πρεπει να τρεχω συνεργειο να μου την αλλαξουν? και κατι ακομα που εχω ρωτησει στο συνεργειο και απαντηση δεν πηρα.οταν στριβω το κλειδι για να βαλω μπροστα,αναβουν καποια λαμπακια(πιεση λαδιου κλπ) τα οποια σβηνουν μετα απο λιγο.να περιμενω να σβησουν πριν γυρισω τη μιζα? http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20051 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=19422 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. September 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2008 Στο 122 στο οποιο φαινεται η τουρμπινα,απο πανω της εχει ενα μαλλον αλουμινενιο προστατευτικο (?) τι ειναι αυτο? Εδω και καμια βδομαδα εχει εμφανιστει μια ρωγμη πανω του περιπου 1εκατοστου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hakef Δημ. September 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2008 Εχθές έκανα το 1ο Servive: Αλλαγή λαδιών και φίλτρου: 65€ εργατικά!!!!:shock: ευτυχώς τους πήγα τα λάδια και δεν πλήρωσα 20€λίτρο αλλά 12! κάτι πρέπει να κάνουμε γι' αυτό :mad: Χαχα Εδωσε 27000 για το αμαξι , και κοιταει να γλιτωσει 8 ευρω απο τα λαδια. καλο και αυτο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. September 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2008 Χαχα Εδωσε 27000 για το αμαξι , και κοιταει να γλιτωσει 8 ευρω απο τα λαδια. καλο και αυτο Καλό συμφωνώ και εγω. Φίλε aris71 έπρεπε να δώσεις για τα λάδια 27.000Ευρω το βρίσκω πιο λογικό :cry: . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drdino Δημ. September 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2008 Χαχα Εδωσε 27000 για το αμαξι , και κοιταει να γλιτωσει 8 ευρω απο τα λαδια. καλο και αυτο Ωραίος. :lol::lol::lol: Επειδή εδωσε δλδ 27k πρέπει να χαρίζει τα 8 ευρώ στους άλλους; Για ποιόν λόγο ακριβώς; :X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. September 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2008 Στο 122 στο οποιο φαινεται η τουρμπινα,απο πανω της εχει ενα μαλλον αλουμινενιο προστατευτικο (?) τι ειναι αυτο? Εδω και καμια βδομαδα εχει εμφανιστει μια ρωγμη πανω του περιπου 1εκατοστου. ραγισμα τουρμπινας ισως??? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. September 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2008 ραγισμα τουρμπινας ισως??? Οχι ρε συ..η τουρμπινα ειναι κατω απο αυτο που λεω :p Οποιος το εχει καταλαβε τι λεω, απο βδομαδα μαλλον θα το παω για αλλαγη λαδιων οποτε θα δουμε τι παιζει. Τωρα τι ρολο βαραει αυτο το πραγμα δε ξερω :O Σε αυτη τη φωτο φαινεται καθαρα http://www.engineforall.com/archivio/2007/06/13-new-volkswagen-tsi-122-cv-engine/large-volkswagen-tsi-122cv-2007-03.jpg τι εννοω, ειναι το αλουμινενιο "καπακι - περιβλημα" πανω απο τη τουρμπινα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. September 8, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2008 Ωραίος. :lol::lol::lol: Επειδή εδωσε δλδ 27k πρέπει να χαρίζει τα 8 ευρώ στους άλλους; Για ποιόν λόγο ακριβώς; :X +1 αν και εδώ ο φίλος λέει κέρδος 8€ το λίτρο άρα συνολικά κάπου 30€! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aris71 Δημ. September 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2008 Χαχα Εδωσε 27000 για το αμαξι , και κοιταει να γλιτωσει 8 ευρω απο τα λαδια. καλο και αυτο Μάλλον κάτι τύπους σαν κι εσένα βρήσκουν γι' αυτό τα κάνουν αυτά Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.