Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν και έχει απαντηθεί πολλάκις σε προηγούμενα posts, έχω βάλει στις υποδοχές (USB και Line-in) του xcarlink δύο προεκτάσεις καλωδίων και το μηχανηματάκι το έκρυψα μέσα και πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού (το στρίμωξα πίσω και πλάγια από τη θήκη για το βιβλίο του αυτοκινήτου). Αποτέλεσμα: φαίνονται μόνο οι δύο προεκτάσεις (οι είσοδοι) μέσα στο ντουλαπάκι και το βιβλίο κανονικά στη θέση του. :D

 

τον ανταπτορα τον τοποθετησαν πισω απο το rcd300 και συνδεσαν τις προεκτασεις που ειχε μεσα στο κουτι, κ αι το μονο που βλε΄πεις ειναι η προεκταση στο ντουλαπακι του συνοδηγου

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδιά help Έχω παραγγείλει ένα Golf V Gt DSG.. αλλά μου έχει προκύψει ένα θέμα και δεν ξέρω τι να κάνω ρε ****το!! Το αυτοκίνητο το παρήγγειλα τον Οκτώβριο και μου είπε σε τέσσερις μήνες θα το έχω δηλαδή τον Φεβρουάριο. Τον παίρνω τηλέφωνο τον Φεβρουάριο και μου λέει κάτι προέκυψε και τελικά θα το πάρεις Μάρτιο. Λέω δεν γ…ται άνθρωποι είμαστε κάτι θα του έτυχε… και με παίρνει χτες το απόγευμα από το γραφείο του στον Φιλιπαίο και μου λέει τελικά θα έρθει Απρίλιο. Του λέω και εγώ λοιπόν οκ φέρε μου πίσω τα 2500 ευρώ που σου έδωσα προκαταβολή γιατί δεν το θέλω!!!! Πάντα με την λογική ότι το αυτοκίνητο το ήθελα ένα χρόνο πριν έρθει το Golf VI , πας να πάρεις αυτοκίνητο το οποίο αλλάζει σε έξι μήνες??? Εντωμεταξύ τον Απρίλιο έχω φορολογικές δηλώσεις και θα τελειώσω την πολύ δουλειά τέλος Ιουλίου (είμαι λογιστής),άρα δεν θα μπορώ να το πάω ούτε μια βόλτα! Και λέω μήπως είναι καλύτερο να περιμένω το VI GTi γιατί θα έχω μαζέψει περισσότερα λεφτά?? Δεν ξέρω τι να κάνω…

 

 

 

το νεο gt θα βγει μετα απο 2 χρονια , επισης μη ξεχνας αλλαζουν το μοντελο γιατι ειναι πιο οικονομικο το νεο, αρα χαμηλοτερη ποιοτητα παραγωγης

Αρα περιμερνε αυτο που παρηγγειλες. εγω αγορασα GTI πριν20μηνες και τοτε ενας μου ελεγε να περιμενω γιατι το 2007 θααλλαξει! εγω ελεγα πως το GTI ειναι μολις ενος ετους και αρα αν δεν αγορασω τωρα, θ α αγορασω 2010... δικαιωθηκα καθως τγελικα ακομα ουτε το απλο golf δεν βγηκε ακομα... και μετα απο 2 χρονια απο το απλο θα βγει κ το GTI οποτε ορμα και αγορασετο κ εσυ το δικο σου.

Link to comment
Share on other sites

elega gia tin GT sport ekdosi basika giauto!!

milisa prin ligo me to anthrwpo pou tha to ferei kai mou eipe oti brike ena TSI 122 GT sport me 18.500! kai oti peripou ekei koimenontai oi times! stin ellada opia antiprosopia tilephonisa exoun mono 140 upous apo test drive oximata!

 

P.S: epidei prwti fora xriastike na asxolithw me agora autokinitou kathe protasi kai idea einai pera gia pera euprosdexti.. kserw oti mborw na diathesw 16000 peripou +- kai oti thelw na parw ena golfaki opote oti gnwrizete panw sto thema tha me boithouse polu :)

Γιατί δεν παίρνεις ένα Αuto Bild (1.5 ευρώ) να βλέπεις τιμές? Αν δε θες, μπες στο 4troxoi.gr.

 

Λοιπόν, 3θυρο ή 5θυρο θες?

3θυρο 122ps gt sport καινούργιο: 19510

5θυρο 122ps gt sport καινούργιο: 20340

 

Τι 18500 σου λέει ο μάστορας?

Πόσο φορτωμένο με extras να είναι πια? DSG δε νομίζω να έχει..

Link to comment
Share on other sites

+1000€ μεταλλικο χρωμα,τελη κυκλοφοριας,πινακιδες.

+1000€ ηλιοροφη,τεμπελης για ετοιμοπαραδοτο,συνηθως...

 

 

Nekskillor,για το Golf VI συμφωνω με την παρεα.

Σε 2 χρονια και βλεπουμε,εαν υπολογισεις και το χρονο που θα κανει να εκτελεστει η παραγγελια σου.

Εδω με το τωρινο μοντελο και ακομη παλευεις...

Βαλε και τα οποια παιδικα προβληματα,μπορει να εμφανιστουν και το γεγονος οτι θα πρεπει να εντοπιστουν και να επιλυθουν,+1 χρονος τουλαχιστον...

Αγορασε τωρα και σε 4 χρονια παιρνεις το VI καθαρο και δοκιμασμενο!!!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πήρα το αυτοκίνητό μου από το συνεργείο. Φαίνεται ότι ο επιμένων νικά.

 

Τη Δευτέρα με πήραν μόνοι τους τηλέφωνο (χωρίς να έχω επιχειρήσει να επικοινωνήσει μαζί τους μετά από τη διαφωνία που είχαμε) καιμου έκλεισαν ραντεβού για Τετάρτη πρωί, προτείνοντάς μου μάλιστα να μου δώσουν όχημα αντικατάστασης πριν προλάβω να το ζητήσω.

 

Όταν πήγα στο συνεργείο εξυπηρετήθηκα αμέσως και μάλιστα συμπεριελήφθει και το μεγάλο service (30.000) στις εργασίες χωρίς να έχω κλείσει ραντεβού για κάτι τέτοιο.

 

Παρέλαβα το αυτοκίνητό μου σήμερα το μεσημέρι, με όλες τις προγραμματισμένες επισκευές και με πολύ λογικό κόστος για το service (230€).

 

Παρά λοιπόν την απαράδεκτη συμπεριφορά τους αρχικά, οφείλω να παραδεχτώ ότι με εξυπηρέτησαν άψογα.

Link to comment
Share on other sites

3porto mou aresei pio polu.. me 5 portes ginetai polu oikogeniako style :P

 

18.500 prepei na mou eipe mazi me telwnio apo oti katalaba!! diladi kalitera na paw me gia kainourio me ligotera extra kai ama thelw na simblirwsw monos mou otan exw lefta?

 

http://www.4troxoi.gr/times.php autes oi times einai i basiki ekdosi ?

 

ps: zitw siggnwmi gia ta greekenglish alla exw spaspemna windows kai mou dimiourgoun problima me ta ellinika tha to ftiaksw sintoma! :)

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/5226DragonTiger.jpg
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι να σου πω.. 18500 τελική, είναι καλή τιμή αν έχει αρκετά extras. Σου είπε τι έχει?

 

Αν είσαι διατεθιμένος να κάνεις παραγγελία, εγώ θα έλεγα να πάρεις καινούργιο και να μη βάλεις πολλά έξτρα. Μπορείς ας πούμε να πάρεις και με 17350+550(τέλη) = 17900 αυτοκίνητο! Άντε με δυό τρία πραματάκια να πάει 19000. Αλλά θα το περιμένεις 5 μήνες!

 

Αν όμως πάρεις ετοιμοπαράδοτο, θα πληρώσεις αρκετά έξτρα, (2000eur όπως λέει ο eagle1) που ίσως και να μη θέλεις. Και η τιμή ξεφεύγει από τα όρια που θέτεις.

 

Βέβαια άλλο το gt sport, άλλο το trendline..

 

Το λινκ που δίνεις είναι γενικό, το σάιτ δε δίνει ειδικά λινκ. Καλύτερα κοίτα εδώ: http://www.autobild.gr/techchars.php?submodel=450&model=Golf

Link to comment
Share on other sites

ειναι το πρώτο μου τουτου που να αντεξώ 5 μηνες!!! :)

 

εκτος απο κλήμα αντι για A/C στην βασικη τιμη και νομιζώ και σπορ amortiser, υπαρχουν και αλλες αλλαγες?

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/5226DragonTiger.jpg
Link to comment
Share on other sites

Μόλις πήρα το αυτοκίνητό μου από το συνεργείο. Φαίνεται ότι ο επιμένων νικά.

 

Τη Δευτέρα με πήραν μόνοι τους τηλέφωνο (χωρίς να έχω επιχειρήσει να επικοινωνήσει μαζί τους μετά από τη διαφωνία που είχαμε) καιμου έκλεισαν ραντεβού για Τετάρτη πρωί, προτείνοντάς μου μάλιστα να μου δώσουν όχημα αντικατάστασης πριν προλάβω να το ζητήσω.

 

Όταν πήγα στο συνεργείο εξυπηρετήθηκα αμέσως και μάλιστα συμπεριελήφθει και το μεγάλο service (30.000) στις εργασίες χωρίς να έχω κλείσει ραντεβού για κάτι τέτοιο.

 

Παρέλαβα το αυτοκίνητό μου σήμερα το μεσημέρι, με όλες τις προγραμματισμένες επισκευές και με πολύ λογικό κόστος για το service (230€).

 

Παρά λοιπόν την απαράδεκτη συμπεριφορά τους αρχικά, οφείλω να παραδεχτώ ότι με εξυπηρέτησαν άψογα.

 

Αρη ....πολυ χαιρομαι ρε φιλε...

Μπραβο!!!

Οι πιεση που ασκησες ....απέδωσε!!

Χρωστας εναν καφε.....και συζητηση απο κοντα ...και οχι μεσα απο αυτα τα "μαραφετια"....:lol:;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

ειναι το πρώτο μου τουτου που να αντεξώ 5 μηνες!!! :)

 

εκτος απο κλήμα αντι για A/C στην βασικη τιμη και νομιζώ και σπορ amortiser, υπαρχουν και αλλες αλλαγες?

Ω ναι, 5 μήνες είναι πολλοί.. εγώ μετράω μέρες... μία μία..

Και δεν περνάνε, δεν περνάνε φίλε μου..

 

Τί εννοείς "άλλες αλλαγές"?

Ρωτάς τι αξεσουάρ υπάρχουν ΓΕΝΙΚΑ? Ή τι έξτρα έχει το gt sport, σε σχέση με τη βασική έκδοση trendline?

Link to comment
Share on other sites

Ε, αυτό είναι μεγάλο θέμα..

 

Καλύτερα να πας σε VW να πάρεις τη λίστα με τα μοντέλα και τα αξεσουάρ τους.

Να μη σου στείλω εγώ μια παλιά που έχω..

Link to comment
Share on other sites

 

Nekskillor,για το Golf VI συμφωνω με την παρεα.

Σε 2 χρονια και βλεπουμε,εαν υπολογισεις και το χρονο που θα κανει να εκτελεστει η παραγγελια σου.

Εδω με το τωρινο μοντελο και ακομη παλευεις...

Βαλε και τα οποια παιδικα προβληματα,μπορει να εμφανιστουν και το γεγονος οτι θα πρεπει να εντοπιστουν και να επιλυθουν,+1 χρονος τουλαχιστον...

Αγορασε τωρα και σε 4 χρονια παιρνεις το VI καθαρο και δοκιμασμενο!!!

 

Έχεις δίκιο αυτά σκεφτομαι και εγώ και δεν ξέρω τι να κάνω!!!!! To be or not to be???:lol::lol::lol::lol: Την Δευτέρα λέω να πάω από εκεί ίσως για το σπάσιμο νεύρων που μου κάνει, να μου κάνει καμιά προσφορά καλύτερη.. θα δούμε! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πήρα το αυτοκίνητό μου από το συνεργείο. Φαίνεται ότι ο επιμένων νικά.

 

Τη Δευτέρα με πήραν μόνοι τους τηλέφωνο (χωρίς να έχω επιχειρήσει να επικοινωνήσει μαζί τους μετά από τη διαφωνία που είχαμε) καιμου έκλεισαν ραντεβού για Τετάρτη πρωί, προτείνοντάς μου μάλιστα να μου δώσουν όχημα αντικατάστασης πριν προλάβω να το ζητήσω.

 

Όταν πήγα στο συνεργείο εξυπηρετήθηκα αμέσως και μάλιστα συμπεριελήφθει και το μεγάλο service (30.000) στις εργασίες χωρίς να έχω κλείσει ραντεβού για κάτι τέτοιο.

 

Παρέλαβα το αυτοκίνητό μου σήμερα το μεσημέρι, με όλες τις προγραμματισμένες επισκευές και με πολύ λογικό κόστος για το service (230€).

 

Παρά λοιπόν την απαράδεκτη συμπεριφορά τους αρχικά, οφείλω να παραδεχτώ ότι με εξυπηρέτησαν άψογα.

 

 

Το μεγαλο σερβις ειναι στα 60000 χλμ.

Μεχρι τοτε μονο λαδια φιλτρο. Τουλαχιστον αυτα λεει επισημως η VW για τα longlife σερβις της, και συμφωνα με το δεικτη σερβις του αυτοκινητου που τσεκαρεται απο την οθονη του. Εαν σου εχουν αλλαξει τα διαστηματα σερβις σε χιλιομετρικα απο το συνεργειο χωρις να σε ρωτησουν τοτε ...

Παντως εχουν κανει τακτικη να κανουν οτι γουσταρουν και φυσικα οτι τους συμφερει (οχι οτι βεβαια ειναι κακο να αλλαζεις λαδια καθε 15000

αλλα η VW δεν το προβλεπει εκτος και αν το αυτοκινητο κινειται συνεχεια σε βεβαρυμενο περιβαλλον δηλ κεντρο Αθηνας η κανει μικρες και συχνες διαδρομες η ειναι ταξι κλπ,). Φυσικα και τα διαφορα αλλα φιλτρα τοτε πρεπει να αλλαζονται και οχι στα 15 η 30 χιλ χλμ. Αν διαβασετε προσεκτικα το service manual (για longlife που πρεπει να ειναι στα αυτοκινητα μας) θα καταλαβετε, για να μην μας θεωρουν του χεριου τους.

Αυτα τα λεω μετα απο σχετικη εμπειρια και σχετικη φασαρια με τους σχετικους και τους ασχετους της Κοσμοκαρ και της αντιπροσωπειας.

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο μικρο σερβις ειναι στα 2 χρονια ή 30.000χλμ ή οταν αναψει το λαμπακι στην οθονη. Οποια απο τα 3 ερθει πρωτο σημαινει οτι πρεπει να πας για αλλαγη λαδιων και φιλτρου. Εχεις δικιο πως πολλοι εκμεταλλευονται την ελλειπη ενημερωση και σου λενε να πας κατευθειαν στα 15.000χλμ για το μικρο σερβις, αλλα οπως λες και ο ιδιος το να αλλαζεις λαδια καθε 15k σε μια χωρα που αρκετοι κινουνται μεσα στην κινηση και οχι στον ανοιχτο δρομο δεν ειναι υπερβολικο. Συν το οτι τα turbo μοτερ καταπονουνται παραπανω το καλοκαιρι με τους +40 βαθμους της Ελλαδας, συν το οτι πολλοι Ελληνες παιρνουν το αμαξι για 5 λεπτα αποσταση και το λαδι δεν εχει προλαβει να φτασει σε σωστη θερμοκρασια με αποτελεσμα να εχουμε αυξημενες φθορες, ασε που πολλοι δεν ξερουν καν τι παει να πει ζεσταμα στα πρωτα χιλιομετρα. Το πιο σωστο απ'ολα θα ηταν να μετραμε την χρηση οπως στα αγωνιστικα μοτερ, δηλαδη ωρες και συνθηκες λειτουργιας του κινητηρα. Και οσον αφορα το 'longlife' σερβις εγω κραταω επιφυλαξεις για το κατα ποσο αυτο δεν ειναι μια λυση που περιεχει στοιχεια marketing μεσα του. Και εισαι σιγουρος πως θελεις να περιμενεις 60.000χλμ για να αλλαξεις φιλτρο βενζινης στην...Ελλαδα ?

 

DJ Aris τι προβλημα ειχε το κιβωτιο, γραναζι 2ας? Ποιες ειναι οι εντυπωσεις μετα την αλλαγη?

Link to comment
Share on other sites

Κλασικά γρανάζι δευτέρας, αλλά μου άλλαξαν κ κάτι στο compressor με την ευκαιρία.

 

Τώρα ναι μεν οι ταχύτητες αλλάζουν μια χαρά, μόνο που προς το παρόν έχει πολύ σφιχτή αίσθηση (σαν καινούριο). Προφανώς πρέπει να χρησιμοποιηθεί λίγο για να στρώσει.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑιδιά τελικά από ό,τι μαθαίνω από συνομιλίες με κατόχους του GT με τα 170 άλογα, μόνο 170 δεν είναι.Πρέπει να παίζουν με καλό στρώσιμο στα 190+ και να πλησιάζει αρκετά το GTI με τα 200 άλογα.

Οπότε μιλάμε για συνολικά 1 πολύ καλή επιλογή, εφόσον δίνεις 4.000€ λιγότερα για την αγορά του +τα χρήματα που γλυτώνεις από ασφάλειες, τέλη κλπ.

 

170 ειναι 170

200 ειναι 200

Ως κατοχος GTI εχω να πω πως ισα ισα που θεωρω λιγα τα 4000 διαφορα για να τα λυπασαι και να μη παρεις το GTI που εχει παρα πολλες διαφορς με το GT.

Αξιζει τα 30000 αλλα και τα 33500-34000 με οροφη DSG

Εχει πολλες σημαντικες διαφορες οποτε μη τρελενομαστε πως το GT εχει σχεδον την ιδια δυναη με εμας

Link to comment
Share on other sites

Άποψη μου: το GT είναι "ένα γρήγορο Golf". Το GTI έχει άλλη φιλοσοφία. Κουβαλάει πίσω του ιστορία και αποτελεί ξεχωριστή οντότητα στη γκάμα της εταιρείας. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν γράφει πουθενά Golf. Και λόγω αυτής της κουλτούρας επικρατεί και απέναντι στους αντιπάλους του, παρότι δεν ξεχωρίζει πουθενά, γιατί είναι το καλύτερο συνολικά, καταφέρντας υψηλές επιδόσεις σε κάθε επί μέρους τομέα της συνολικής αξιολόγησης.

 

Το GT πάλι, επικρατεί και αυτό απέναντι στους αντιπάλους του (οι οποίοι ξεφύτρωσαν σα μανιτάρια τον τελευταίο χρόνο λίγο μετά την έλευση του GT - βλ Astra 1,6T, Megane GT, Bravo T-JET, κτλ) με μια όμως διαφορά: είναι σημαντικά ακριβότερο από αυτά...

 

ΥΓ: για το Type-R να χαρείτε όχι σχόλια... Δε φτάνει που το κάνανε χειρότερο από το προηγούμενο, θα το συγκρίνουμε πάλι με το GTI; Αφήστε το στην ησυχία του το κακόμοιρο...

 

Συμφωνω απολυτα για GTI.

Ειχα παλιοτερα το 2ο GTI (1989 μοντελο, 16V)

Αυτο που εχω τωρα εδω και 18μηνες με εντυπωσιασε. Ειναι τελειο, το τελειοτερο GTI που

εχει βγει.

Οσο για την ιστορια μυθο που κουβαλαει, ισχυει. το καταλαβαινουν οσοι εχουν το αυτοκινητο αυτο

Link to comment
Share on other sites

χμμμμ ευχαριστα τα νεα λοιπόν...:happy:

τη φωτο από το xcarlink.com την ειδες; εκει που το "κουτακι" παίρνει και SD.Μιας και επιασες "φιλιες" με τον Jan δεν τον ρωτας και αυτό; (αν έχει έξοδο για USB, line in & SD) όχι ότι με καιει κίολας αλλα από περιέργια...

 

 

εχω βαλει τον ανταπτορα της connects2 . τωρα βλεποντας τον ανταπτορα της xcarlink βλεπω πως ειναι ιδιοι!

και εμενα εχει 3 εξοδους usb ipod kai SD

παντως ασχετα με τον ανταπτορα , την προεκταση για το usb memoey stick την εχω στο ντουλαπακι κατω απο το βιβλιο. τωρα διαβαζοντας καπου "Αυτό που θέλω τώρα είναι να βρώ ένα όμορφο φωτιζόμενο USB Panel που θα τοποθετηθεί στο Key Pad που βρίσκεται μπροστά από τον λεβιέ ταχυτήτων"

θελω να ρωτησω αν εχετε βρει κατι αναλογο, ωστε να βαλουμε την ποοεκταση διπλα στο κουμπι του ESP

Link to comment
Share on other sites

εχω βαλει τον ανταπτορα της connects2 . τωρα βλεποντας τον ανταπτορα της xcarlink βλεπω πως ειναι ιδιοι!

και εμενα εχει 3 εξοδους usb ipod kai SD

παντως ασχετα με τον ανταπτορα , την προεκταση για το usb memoey stick την εχω στο ντουλαπακι κατω απο το βιβλιο. τωρα διαβαζοντας καπου "Αυτό που θέλω τώρα είναι να βρώ ένα όμορφο φωτιζόμενο USB Panel που θα τοποθετηθεί στο Key Pad που βρίσκεται μπροστά από τον λεβιέ ταχυτήτων"

θελω να ρωτησω αν εχετε βρει κατι αναλογο, ωστε να βαλουμε την ποοεκταση διπλα στο κουμπι του ESP

 

Βλέπω ότι έρχεσαι στα λόγια μου.. ακόμα ψάχνω μια καλή εφαρμογή. Εαν βρεις κάτι πες μου

 

Κώστας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Βλέπω ότι έρχεσαι στα λόγια μου.. ακόμα ψάχνω μια καλή εφαρμογή. Εαν βρεις κάτι πες μου

 

Κώστας

 

Οχι οτι με χαλαει να ειναι κρυμμενο στο ντουλαπακι αλλα αν εβρισκα μια ομορφη υποδοχη που να μπαινει σε μια αδεια θεση μπροστα απο το λεβιε τοτε δε θα ελεγα οχι.

Παντως προς το παρον δεν βρηκα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...