Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λυπάμαι αλλά δεν έχω γνώμη για τις ερωτήσεις σου.

 

Νομίζω όμως ότι όλοι θέλουμε να μάθουμε:

1. που έκανες τη μετατροπή?

2. πόσο κόστισε ΜΟΝΟ ο επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου

3. Πως πάει τώρα? Τα 170 είναι μετά την αλλαγή εξάτμισης?

4. Για εγγύηση δεν το συζητάμε ε? Με τόσες μετατροπές..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Λυπάμαι αλλά δεν έχω γνώμη για τις ερωτήσεις σου.

 

Νομίζω όμως ότι όλοι θέλουμε να μάθουμε:

1. που έκανες τη μετατροπή?

2. πόσο κόστισε ΜΟΝΟ ο επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου

3. Πως πάει τώρα? Τα 170 είναι μετά την αλλαγή εξάτμισης?

4. Για εγγύηση δεν το συζητάμε ε? Με τόσες μετατροπές..

 

 

1. Στην ΑΜΤ DEVELOPMENTS http://www.amt.com.gr

2. 1000 euro με γραπτή εγγύηση ''ισόβια''

3. ''Σαν GTI μαζί με το σύνολο της εξάτμησης''

4. Εγγύηση ειναι πως το ''ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ''

Link to comment
Share on other sites

Φιλε οταν λες σκαστρα εννοεις ανοιχτου τυπου? υπαρχει? Αν ναι δωσε πληροφοριες για μαρκα...
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

geia sas.. mipos kserei kaneis pos mporei na bgei to diabrotiko apo tin lamarina tou amaksiou?? kapoios m....s erikse ugro diabrotiko se polla meri tou autokinitou. rotisa se enan gnosto k mou eipe mono bapsimo k oti den uparxei allos tropos na bgei.. gnorizei kaneis tpt? euxaristo
Μέγιστη επιτρεπόμενη εικόνα 420Χ150 και 16Κ.
Link to comment
Share on other sites

πηγα ρωτησα και μου ειπαν 250-280 ευρω το κοστος τοποθετησης..ελεος

 

εγω εβαλα ανταπτορα με 180ε μαζι με την τοποθετηση. Δουλευει τελεια.

το ραδιοcd rcd300 που εχω δεν ειναι mp3 (εδω και 20 μηνες εχω το αμαξι) αλλα βλεπει τον ανταπτορα σαν cdιερα. τελεια

Link to comment
Share on other sites

1. Στην ΑΜΤ DEVELOPMENTS http://www.amt.com.gr

2. 1000 euro με γραπτή εγγύηση ''ισόβια''

3. ''Σαν GTI μαζί με το σύνολο της εξάτμησης''

4. Εγγύηση ειναι πως το ''ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ''

 

- kalispera file mou pira tilefono stin AMT DEVELOPMENTS kai mou eipan oti den exoun etoimo kati gia to tsi pou na to pigainei sta 170ps.

Gia tin eksatmisi posa edoses mporeis na mas peis? Oso gia chip tuning exo vrei arketes etaireis pou anevazoun ta alloga, me tin poio aksiopisti kata tin gnomi mou ayti tis overload performance i opoia sinergazetai me tin austriaki etaireia digitune kai auto pou leo einai testarismeno giati pira tilefono stin aystria kai rotisa an ontos sinergazontai me tin sigkekrimeni elliniki etaireia kai mou to epivaivaiosan. to mono provlima einai to ekseis oti gia na ginei i anavathmisi prepei na anoixoun ton egkefalo, auto ti simainei? oti otan anoigeis ton egkefalo ksevidoneis kapoies vides oi opoies exoun kola pano apo to ergostasio kai fainetai an kapoios exei anoiksei ton egkefalo ayto simainei oti tha exeis provlima kai me tin egyhsh an kapoios proseksei kai dei peiragmeno to kapaki tou egkefalou. pantos an kapoios den katsei na psaksei to kapaki tou egkefalou poy spania to koitane stin antiprosopoia i alitheia einai oti ta diagnostika tis volkswagen den mporoun na doun tin allagi stin xartografisi.

Telospanton ta erotimatika polla pantos i alitheia einai oti exoun arxisei kai vgainoun apo polles etaireies sto eksoteriko alla kai stin ellada xartografiseis gia to tsi pou to anevazoun apo 30 eos 60 aloga.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με το φιλο Aris71.Το bit rate παιζει σημασια.

Το γραφει αλλωστε και το manual.

Βit rate πανω απο 256kb/sec δεν υποστηριζεται.

Παρολα αυτα στο δικο μου παιζουν και τα 320αρια,χωρις προβλημα.

Τις διακοπες στην αναπαραγωγη,τις παρατηρησα σε ενα Octavia κατασκευης 2007,σε CD το οποιο επαιζε κανονικα στο Golf.

Κανε την εξης δοκιμη Μιχαλη.

Γραψε ενα CD με bit rate μικροτερο απο 256 και δοκιμασε να δεις αν κολλαει.Αν ναι και αν το κανει συνεχεια,παρτο και πηγαινε αντιπροσωπεια...

 

Τελικά μέσα στο σαββατοκύριακο βρήκα χρόνο και έγραψα ένα Cd (της ίδιας μάρκας) με ταχύτητα 16 και παιζει μια χαρά.

Τελικά η ταχύτητα ήτανε το πρόβλημα.

Ευχαριστώ όλα τα παιδιά για τις ενημερώσεις τους.

Τα λέμε αργότερα .

[sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend .....
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μέσα στο σαββατοκύριακο βρήκα χρόνο και έγραψα ένα Cd (της ίδιας μάρκας) με ταχύτητα 16 και παιζει μια χαρά.

Τελικά η ταχύτητα ήτανε το πρόβλημα.

Ευχαριστώ όλα τα παιδιά για τις ενημερώσεις τους.

Τα λέμε αργότερα .

 

Λοκικά το πρόβλημα 8α πρέπει να το είχες και με audio CD (και όχι μόνο με mp3) που γράφτηκαν με x32, σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Λοκικά το πρόβλημα 8α πρέπει να το είχες και με audio CD (και όχι μόνο με mp3) που γράφτηκαν με x32, σωστά?

 

Να σου πω την αληθεία δεν το είχα δοκιμάσει σε audio cd μόνο σε mp3. Υποθέτω ότι θα μου έβγαζε το ίδιο πρόβλημα .

Πάντως σκέφτομαι να βάλω και usb stick .

Που λες να μου κάνουνε την εγκατάσταση και πόσο θα πάει ?

Ευχαριστώ !

[sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend .....
Link to comment
Share on other sites

Έχει αναφερθεί παλαιότερα σε προηγούμενα Post από κατόχους TSI καθώς και στο τεύχος 060 του Evo magazine ότι ο TSI μερικές φορές δεν τουρμπίζει (συμπεριφέρεται δηλαδή σαν απλό 1400αρι και οχι σαν turbo).Το τελευταίο καιρό λοιπόν έχω παρατηρήσει και στο δικό μου TSI ότι όταν είναι κρύος ο κινητήρας ακόμα (δηλαδή η βελόνα που δείχνει την θερμοκρασία είναι ακόμα χαμηλά και δεν έχει φτάσει στη θερμοκρασία όπου παραμένει σταθερή) άμα τύχει και πατήσω απότομα το γκάζι να το δώσω το αμάξι παρουσιάζει κάποιο κόμπιασμα και δεν ανεβάζει (τραβάει) όπως όταν ανέβει η θερμοκρασία.Το έχω παρατηρήσει μόνο 2-3 φορές γιατί πάντα σχεδόν το περιμένω να ανέβει η θερμοκρασία και μετά να το δώσω!Επαναλαμβάνω ότι μεχρι στιγμής το έχω παρατηρήσει μόνο όταν είναι κρύο το αμάξι και ουδέποτε απο τη στιγμή που θα έρθει σε θερμοκρασία σταθερή!Παρόλο και μετά απο έντονη ταλαιπωρία και πολλές απότομες επιταχύνσεις με το γκάζι στο πάτωμα δεν το κάνει ποτέ τουλ. μέχρι στιγμής όταν είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας!Τα ερωτήματά μου λοιπόν είναι τα εξής:

 

1)Το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος αυτό το κόμπιασμα??Επειδή δεν ξέρω και πάρα πολλά απο την τεχνολογία του TSI και γενικά των turbo κινητήρων υπάρχει περίπτωση ο κινητήρας και γενικά η ηλεκτρονική του διαχείριση (ο εγκεφάλος του) να τον προστατεύουν από "κακή χρήση".Εννοώ δηλ. από ότι έχω διαβάσει καλό είναι να περιμένεις να ανέβει η θερμοκρασία και μετά να το δώσεις το αυτοκίνητο αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστό αυτό και αν αληθεύει??Επίσης στο Evo και οι 2 ιδιοκτήτες αναφέρουν προβλήματα μειωμένης απόδοσης του κινητήρα σε υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού και αναρωτιέμαι λοιπόν αν υπάρχει κάποιο σύστημα στο αυτοκίνητο το οποίο αντιλαμβάνεται τέτοιους παράγοντες και ρίχνοντας την απόδοση προσπαθεί κατά κάποιον τρόπο να προστατέψει τον κινητήρα απο ενδεχόμενη ζημιά στο turbo ή οπουδήποτε αλλού!Δεν ξέρω ίσως και να φαίνεται λιγάκι χαζό αυτό που λέω για αυτό και περιμένω και τις δικιές σας απόψεις αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ή αν έχει ρωτήσει!

 

2)Να καταφύγω λέτε στην αντιπροσωπεία και να τους ρωτήσω?υπάρχει περίπτωση να είναι βλάβη στο δικό μου αυτοκίνητο αν και το ξανατονίζω το έχω παρατηρήσει μόνο όταν ειναι αρκετά ως πολύ κρύο το αυτοκίνητο (υπόψην μένω Κοζάνη και έχουμε ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες κυρίως τα βράδια:)).Ουδέποτε μέχρι στιγμής δεν μου το χει κάνει όταν ζεσταθεί και μετά απο αρκετή ταλαιπωρία συνεχίζει και αποδίδει όπως πρέπει!

 

Συγγνώμη για το μεγάλο Post απλώς έχω αρχίσει λιγάκι να ανησυχώ για την αξιοπιστία του TSI και για αυτό περιμένω να ακούσω και την δικιά σας άποψη πάνω στο θέμα ή αν κάποιος-οι έχουν παρατηρήσει και στα δικά τους TSI kai GT το ίδιο κόμπιασμα

 

Εμενα μου το ειχε κανει κανα δυο φορες στην αρχη, αλλα το συνεδεσα με το οτι αυτο εγινε οταν αλλαξα τη βενζινη απο απλη σε σουπερ (ετσι για να δω αν υπαρχει διαφορα) και το απεδωσα σε νοθευμενη σουπερ.Αληθεια η ψεμα απο τοτε βαζω μονο απλη χωρισ πλεον κανενα προβλημα. Σημειοτεον οτι παντα χρησιμοποιω το ιδιο παρτηριο (το ιδιο ηταν και οταν εβαλα τη σουπερ αλλα δεν ειπα τιποτα γιατι ποιος θα με ακουγε. Βαζω μονο απλη και εχω το κεφαλι μου ησυχο, καθοτι η σουπερ λιγο/πολυ νοθευεται πολυ περισσοτερο απο την απλη).

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά να δίνεις τόσα λεφτά και να σου βγαίνει ελαττωματικό;!

 

Το μονο καλο του ειναι ο δεκτης του. Κατα τα αλλα ειναι απλως για πεταμα, δυστυχως. Πρεπει να το δεχτεις ετσι και αν σε ενδιαφερει η μουσικη να το ξηλωσεις και να παρεις μια αλλη μοναδα, οχι εργοστασιακη, που κυκλοφορουν πολλες (και με usb υποδοχη στη προσοψη). Οτι και να του προσθεσεις θα ειναι απλως χαμενα χρηματα και χρονος.

Link to comment
Share on other sites

- kalispera file mou pira tilefono stin AMT DEVELOPMENTS kai mou eipan oti den exoun etoimo kati gia to tsi pou na to pigainei sta 170ps.

Gia tin eksatmisi posa edoses mporeis na mas peis? Oso gia chip tuning exo vrei arketes etaireis pou anevazoun ta alloga, me tin poio aksiopisti kata tin gnomi mou ayti tis overload performance i opoia sinergazetai me tin austriaki etaireia digitune kai auto pou leo einai testarismeno giati pira tilefono stin aystria kai rotisa an ontos sinergazontai me tin sigkekrimeni elliniki etaireia kai mou to epivaivaiosan. to mono provlima einai to ekseis oti gia na ginei i anavathmisi prepei na anoixoun ton egkefalo, auto ti simainei? oti otan anoigeis ton egkefalo ksevidoneis kapoies vides oi opoies exoun kola pano apo to ergostasio kai fainetai an kapoios exei anoiksei ton egkefalo ayto simainei oti tha exeis provlima kai me tin egyhsh an kapoios proseksei kai dei peiragmeno to kapaki tou egkefalou. pantos an kapoios den katsei na psaksei to kapaki tou egkefalou poy spania to koitane stin antiprosopoia i alitheia einai oti ta diagnostika tis volkswagen den mporoun na doun tin allagi stin xartografisi.

Telospanton ta erotimatika polla pantos i alitheia einai oti exoun arxisei kai vgainoun apo polles etaireies sto eksoteriko alla kai stin ellada xartografiseis gia to tsi pou to anevazoun apo 30 eos 60 aloga.

 

Επειδη οπως σωστα αναφερεις οτι η αντιπροσωπεια δεν ασχολειται με το καπακι του εγκεφαλου, εκτος και αν ειναι καποιος πονηρεμενος για οπιοδηποτε λογο, π.χ. εξωτερικες βελτιωσεις, εξατμιση κλπ, αυτη ειναι

η καλυτερη λυση για τσιπαρισμα καθοτι απ' οτι ξερω ετσι δεν φαινεται στο διαγνωστικο της VW. Στο κατω κατω αν βρεθει κατι πας παιρνεις ενα εγκεφαλο 'μαμα' και εισαι παλι μεσα στην εγγυηση.

Και εγω εχω μιλησει με τα παιδια και λογω τιμης (περ 700 ευρω) θεωρειται καλη λυση, αν και δεν ξερω περι της αξιοπιστιας της.

Link to comment
Share on other sites

geia sas.. mipos kserei kaneis pos mporei na bgei to diabrotiko apo tin lamarina tou amaksiou?? kapoios m....s erikse ugro diabrotiko se polla meri tou autokinitou. rotisa se enan gnosto k mou eipe mono bapsimo k oti den uparxei allos tropos na bgei.. gnorizei kaneis tpt? euxaristo

 

Ο γνωστος σου εχει δικιο. Δυστυχως μονο βαψιμο, καθοτι το διαβρωτικο (εξ ου και η λεξη) αυτο κανει, διαβρωνει, χαλαει το χρωμα χωρις επαναφορα.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου το ειχε κανει κανα δυο φορες στην αρχη, αλλα το συνεδεσα με το οτι αυτο εγινε οταν αλλαξα τη βενζινη απο απλη σε σουπερ (ετσι για να δω αν υπαρχει διαφορα) και το απεδωσα σε νοθευμενη σουπερ.Αληθεια η ψεμα απο τοτε βαζω μονο απλη χωρισ πλεον κανενα προβλημα. Σημειοτεον οτι παντα χρησιμοποιω το ιδιο παρτηριο (το ιδιο ηταν και οταν εβαλα τη σουπερ αλλα δεν ειπα τιποτα γιατι ποιος θα με ακουγε. Βαζω μονο απλη και εχω το κεφαλι μου ησυχο, καθοτι η σουπερ λιγο/πολυ νοθευεται πολυ περισσοτερο απο την απλη).

 

Αν ξέρεις πρατήριο που μόνιμα νοθεύει μπορείς να το καταγγείλεις στο αρμόδιο τμήμα του υπουργείου, και θα στείλουν βανάκι σε 2-72 ώρες για να ελέγξουν.

 

Θυμάσαι αν έβαλες βενζίνη σαββατοκύριακο? Τα βανάκια δεν κάνουν αιφνιδιαστικούς ελέγχους τα ΣΚ, και οι βενζινάδες σίγουρα το ξέρουν, οπότε μη βάζετε βενζίνη ΣΚ!

 

Τα παραπάνω τα άκουσα σε εκπομπή του Alpha 989, οπότε τα πιστεύω. Είχε και μαγνητοφωνημένη συνομιλία με την "υπεύθυνη" των βαν, που τα ρωτούσε όλα αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Οσο αναφορα το προβλημα με το τουρμπισμα στα TSI/GT επειδη και εγω το ειχα παρατηρησει καποιες φορες πηγα στην αντιπροσωπια και απαιτησα να αλλαχθει η ηλεκτρομαγνητικη βαλβιδα(20 ευρω) που δινει εντολη απο τον κομπρεσσορα να μπει το τουρπο.Δυστυχως δεν εφτιαξε και μετα ειπαν στο εργοστασιο για την βλαβη και εστειλαν αναβαθμιση του εγκεφαλου.Μετα απο αυτο ολα οκ!Οποτε ειναι μαλλον θεμα αναβαθμισης εαν το διαγνωστικο δεν βγαλει ενδειξη κακης λειτουργιας της σκαστρας η της ηλεκτρομαγνητικης βαλβιδας.
Link to comment
Share on other sites

Οσο αναφορα το προβλημα με το τουρμπισμα στα TSI/GT επειδη και εγω το ειχα παρατηρησει καποιες φορες πηγα στην αντιπροσωπια και απαιτησα να αλλαχθει η ηλεκτρομαγνητικη βαλβιδα(20 ευρω) που δινει εντολη απο τον κομπρεσσορα να μπει το τουρπο.Δυστυχως δεν εφτιαξε και μετα ειπαν στο εργοστασιο για την βλαβη και εστειλαν αναβαθμιση του εγκεφαλου.Μετα απο αυτο ολα οκ!Οποτε ειναι μαλλον θεμα αναβαθμισης εαν το διαγνωστικο δεν βγαλει ενδειξη κακης λειτουργιας της σκαστρας η της ηλεκτρομαγνητικης βαλβιδας.

 

Poly endiaferon auto!!!Pote to exeis parei to autokinito???Emena einai paragwgh martios 2007!Se rwtaw epeidi paizei na exw tin teleutaia ekdosi logismikou gia ton egkefalo h exei bgei kapoia pio kainourgia???Epeidi se kana 2 mines tha to kanw service ama einai na tous pw na to koitaksoun kai an pragmati ftaiei auto kai oxi kapoio ellatwmatiko eksartima tou kinitira na apaitisw na mou kanoun anavathmisi tou egkefalou!einai dwrean auth h diadikasia?An htan provlima tis valvidas pisteuw tha mou to kane poly syxna ti na pw!Paizei kai auto me tis venzines pou anaferthike se proigoumeno post an kai to tonizw an to xete paratirisei mou to kanei emena MONO otan einai kryo to autokinhto akoma!

Link to comment
Share on other sites

Αν ξέρεις πρατήριο που μόνιμα νοθεύει μπορείς να το καταγγείλεις στο αρμόδιο τμήμα του υπουργείου, και θα στείλουν βανάκι σε 2-72 ώρες για να ελέγξουν.

 

Θυμάσαι αν έβαλες βενζίνη σαββατοκύριακο? Τα βανάκια δεν κάνουν αιφνιδιαστικούς ελέγχους τα ΣΚ, και οι βενζινάδες σίγουρα το ξέρουν, οπότε μη βάζετε βενζίνη ΣΚ!

 

Τα παραπάνω τα άκουσα σε εκπομπή του Alpha 989, οπότε τα πιστεύω. Είχε και μαγνητοφωνημένη συνομιλία με την "υπεύθυνη" των βαν, που τα ρωτούσε όλα αυτά.

 

Αυτο εγινε πριν περιπου ενα χρονο οποτε δεν θυμαμαι αν και νομιζω οτι πρεπει να ηταν Παρασκευη καθοτι γεμισα για ταξειδι.

Το θεμα ειναι οτι δεν προκειται τουλαχιστον προς το παρον να ξαναβαλω σουπερ και μαλιστα αυτο ειναι και το ανασταλτικο μου για να βαλω προγραμμα στο αυτοκινητο γιατι απ' οτι ξερω ολα θελουν σουπερ (οππως και τα GT).

Το αλλο που εχω προσεξει σε ολα τα πρατηρια ειναι οτι κλεβουν πανω απο 5% που ειναι το νομιμο.

Με λιγο κατω απο το τεταρτο χρειαζεσαι 50 λιτρα για γεμισμα, δηλ αν λαβουμε υπ' οψιν τα 55 λιτρα χωρητικοτητα που δινει η VW, τοτε λιγο πιο κατω απο το τεταρτο και φυσικα πολυ πριν αναψει ρεζερβα 'φαινεται' σαν να εχει μονο 5 λιτρα διαθεσιμα.

Εχει τυχει να κανω φασαρια, αλλα το μονο αποτελεσμα ειναι οτι δεν ξαναπηγα στο συγκεκριμενο πλεον και το γνωστοποιησα και στους συναδελφους μου (αν και ενας με ειχε ηδη προειδοποιησει).

Οσο για τα περαιτερω, δεν πιστευω οτι μπορει να υπαρχει αδιαβλητος ελεγχος και να μην εχουν κλεισει τα μισα τουλαχιστον πρατηρια στην Αττικη. Οταν βαζω μερικες φορες το destinator στην Αθηνα, σε ορισμενες περιοχες ιδιως (Νικαια, Κερατσινι κλπ) τρελλενεται να μαρκαρει καθε σχεδον βενζιναδικο 'με προστιμο'. Αραγε αυτα τα προστιμα πληρωνονται ποτε?

Link to comment
Share on other sites

H eksatmisi poso sou kostise???Ton profylaktira ton allakses kai evales ayton tou R32?

 

450 ευρώ το D.PIPE, και 550 ευρώ τα διπλά καζανάκια R32 μαζί με την μεσαία μπούκα. Δέν άλαξα τον προφυλακτήρα, μου τον κόψανε στην μέση.

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αληθεία δεν το είχα δοκιμάσει σε audio cd μόνο σε mp3. Υποθέτω ότι θα μου έβγαζε το ίδιο πρόβλημα .

Πάντως σκέφτομαι να βάλω και usb stick .

Που λες να μου κάνουνε την εγκατάσταση και πόσο θα πάει ?

Ευχαριστώ !

 

Εψαξα στο internet και βρηκα μια αγγλικη εταιρια η οποια κατασκευαζει ανταπτορες για πολλα εργοστασιακα ραδιοcd. connects2 η εταιρια. στην Ελλαδα μετα απο email βρηκα αντιπροσωπο και τελικα πηγα στην "ηχοκινηση" ωραιοκαστρου 101, 2310650451. Εμεινα ικανοποιημενος απο τον ηλεκτρολογο. 180 ευρω κ το μονο που βλεπει κανεις ειναι η προεκταση USB στο ντουλαπακι του συνοδηγου οπου βαζεις το usb stick.

μπορεις να βαλεις 6 αρχεια απο 99 τραγουδια mp3 σε ενα stick. το εργοστασιακο μας ραδιοcd, αναγνωριζει πλεον οτι εχει συνδεθει με cdιερα με 6 cd με μεχρι 99 mp3 ! ενα 2gb stick αρκει. πηρα το μινι kingston απο mediamark 18ευρω.

επισης στον ιδιο ανταπτορα μπορω να συνδεσω ipod

 

 

http://www.connects2.com/Instructions/USB_OEM.pdf

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου το ειχε κανει κανα δυο φορες στην αρχη, αλλα το συνεδεσα με το οτι αυτο εγινε οταν αλλαξα τη βενζινη απο απλη σε σουπερ (ετσι για να δω αν υπαρχει διαφορα) και το απεδωσα σε νοθευμενη σουπερ.Αληθεια η ψεμα απο τοτε βαζω μονο απλη χωρισ πλεον κανενα προβλημα. Σημειοτεον οτι παντα χρησιμοποιω το ιδιο παρτηριο (το ιδιο ηταν και οταν εβαλα τη σουπερ αλλα δεν ειπα τιποτα γιατι ποιος θα με ακουγε. Βαζω μονο απλη και εχω το κεφαλι μου ησυχο, καθοτι η σουπερ λιγο/πολυ νοθευεται πολυ περισσοτερο απο την απλη).

 

Συμφωνω μαζι σου.Βία και νοθεία παντου!

Απλα φροντισε να βαζεις 95αρες με προσθετα καθαρισμου βαλβιδων/θαλαμου καυσεως,οπως προτεινει το manual του αυτοκινητου,οι οποιες βγαζουν και καποια χλμ απόστασης παραπανω.

Στο δικο μου βαζω 95αρες (ΕΚΟ Κinitron ,7 στις 10 φορες και V-power τις υπολοιπες) απο 2 συγκεκριμενα βενζιναδικα που μεχρι τωρα εχουν αποδειχθει ασφαλη.

Ιδιως στην ΕΚΟ που δεν εχει απλη αμολυβδη,μπορεις να εισαι σιγουρος για το τι πληρωνεις.

Κατι αλλο που "παιζει" επισης,ειναι ο καθαρισμος των δεξαμενων του καθε πρατηριου,ο οποιος ειναι δυστυχως ενας παραγοντας που εχει να κανει καθαρα με τον ιδιοκτητη του και το ποσο επαγγελματιας ειναι...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχε πει κάποιος ότι με 95άρα έχει +20% κατανάλωση?

Μιλούσε για GT?

 

Προσωπικά δεν έχω βάλει σχεδόν ποτέ 100άρα βενζίνη. Έχω δει όμως διαφορά ανάμεσα σε 95ρες, όχι τόσο ανάλογα με τη μάρκα, όσο με το πρατήριο. Έτσι έχω καταλήξει σε ένα και μόνο.

 

Δε νομίζω πάντως ότι είμαι σε θέση να διακρίνω μια πιο "καλή" βενζίνη από μια χειρότερη όσον αφορά στις επιδόσεις, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο δεν είναι αργό ώστε να φαίνονται αυτές οι διαφορές.

 

Μπορώ όμως να διακρίνω διαφορά στην κατανάλωση. Πήγα κ γύρισα Αθήνα (από Πάτρα) με λίγη κίνηση εντός Αθήνας και το ρεζερβουάρ είναι πάνω από το 1/4...

 

Γιατί δεν ψάχνετε ένα βενζινάδικο με ανόθευτη 98άρα?

 

Γιατί δεν υπάρχει! Σοβαρά τώρα, στην Ελλάδα πωλείται μόνο 95αρα κ 100αρα. Μη ρωτάς το γιατί...

Link to comment
Share on other sites

!!

Εντάξει, δε ρωτάω, αλλά αυτό σημαίνει ότι ΟΛΟΙ όσοι λεν ότι έχουν 98αρα έχουν νοθευμένη 95αρα ή απλή 95άρα.

 

Γιατί δεν καλούμε καθημερινά την υπηρεσία του υπουργείου, μέχρι να βάλουν μυαλό?

Γιατί δεν το κάνει φασαρία κάποιος δημοσιογράφος?

Πώς είμαστε τόσο σίγουροι ότι δεν υπάρχει 98άρα?

 

Τα παραπάνω τα ρωτάω φυσικά με καλό τόνο προς εσάς, οργισμένο προς την κοινότητα των βενζινάδων! γκρρρ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...