Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Συμφωνώ με τον DIS.

Αυτή η ένδειξη ρυθμίζεται με VAG-COM για χιλιόμετρα ή διάρκεια σε ημέρες. Προφανώς κάποιος σου έβαλε λάθος ρύθμιση και τώρα ..

Από κερατιάτικα άλλο τίποτα. Την Τρίτη πάω για τα πρώτα λάδια στον Φιλοσίδη.. Τιμή : €150 για Λάδια/Φίλτρο/Εργασία!! ή πιο σωστά για μια σφραγίδα στο Service Book.

 

Νομίζω του φίλου είναι το πρώτο service και το Longlife είναι έτσι ρυθμισμένο από το εργοστάσιο. Επιλογή σε μέρες ή χιλιόμετρα δεν κάνεις. Το μόνο που ρυθμίζεις είναι τα km και ανάλογα με τη χρήση προσπαθεί να υπολογίσει τις ημέρες που απομένουν. Για να λέει 900 km ή 62 μέρες σημαίνει ότι ο μέσος όρος είναι 15 km την ημέρα.

 

Costas αν σου είναι εύκολο θέλω να αναφέρεις (από περιέργεια και μόνο) την εργατοώρα του συνεργείου που θα κάνεις το service και τη χρέωση στα αναλώσιμα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Νομίζω του φίλου είναι το πρώτο service και το Longlife είναι έτσι ρυθμισμένο από το εργοστάσιο. Επιλογή σε μέρες ή χιλιόμετρα δεν κάνεις. Το μόνο που ρυθμίζεις είναι τα km και ανάλογα με τη χρήση προσπαθεί να υπολογίσει τις ημέρες που απομένουν. Για να λέει 900 km ή 62 μέρες σημαίνει ότι ο μέσος όρος είναι 15 km την ημέρα.

 

Costas αν σου είναι εύκολο θέλω να αναφέρεις (από περιέργεια και μόνο) την εργατοώρα του συνεργείου που θα κάνεις το service και τη χρέωση στα αναλώσιμα.

 

Πρόσφατα έκανα τέτοια ρύθμιση με το VagCom τόσο για χιλιόμετρα όσο και ημέρες. Οποιο έρθει πρώτο εμφανίζει την ένδειξη "Oil Service". http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw_sri.html. Για τα λάδια τί πω, τα κοστολόγιά τους για 4 λίτρα λάδι + 1 φίλτρο δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα €80, οπότε δουλεύουν με €70 την ώρα.

Στο τιμολόγιο που θα πάρω θα είναι αναλυτικά.. και θα δούμε εαν είιναι έτσι.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τα λαδια ARAL SUPER TRONIC III LONG LIFE SAE 5W/30 έχουν 10 ευρω/λιτρο ή τα SYNPOWER 5W-30 εχουν 11 ευρω/λιτρο. Το φιλτρο λαδιου εχει ~10 ευρω.

Τα υπολοιπα πανε στην τσεπη του συνεργειου...

Link to comment
Share on other sites

Τα λαδια ARAL SUPER TRONIC III LONG LIFE SAE 5W/30 έχουν 10 ευρω/λιτρο ή τα SYNPOWER 5W-30 εχουν 11 ευρω/λιτρο. Το φιλτρο λαδιου εχει ~10 ευρω.

Τα υπολοιπα πανε στην τσεπη του συνεργειου...

 

Ουαου .. Εαν είναι οι τιμές των λαδιών είναι σε τέτοια επίπεδα.. τότε εαν πάω δικά μου λάδια και τους ζητήσω να μου τα αλλάξουν, τότε θα έχουν το θράσος να μουν ζητήσουν €100 εργατικά ?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά παιδια, έχω καιρό να μπω λόγω μακρυνού ταξιδιού και βλέπω πολλά νέα μηνύματα.

Για εμάς τους ταπεινούς που δε μας δείχνει η οθόνη πότε να κάνουμε service, τι προτείνετε?

 

thanx!

ilias
Link to comment
Share on other sites

Ουαου .. Εαν είναι οι τιμές των λαδιών είναι σε τέτοια επίπεδα.. τότε εαν πάω δικά μου λάδια και τους ζητήσω να μου τα αλλάξουν, τότε θα έχουν το θράσος να μουν ζητήσουν €100 εργατικά ?

 

Αν πας λαδια τα οποια καλυπτουν τις προδιαγραφες τοτε δεν μπορουν να αρνηθουν την τοποθετηση. Τα Aral κ τα Valvoline καλυπτουν ολες τις προδιαγραφες ;)

Τα λαδια τα παιρνω απο το http://www.trade-wind.gr χωρις κανενα προβλημα ως τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Ουαου .. Εαν είναι οι τιμές των λαδιών είναι σε τέτοια επίπεδα.. τότε εαν πάω δικά μου λάδια και τους ζητήσω να μου τα αλλάξουν, τότε θα έχουν το θράσος να μουν ζητήσουν €100 εργατικά ?

 

αναλυση απο πρώτο σερβις (με πρόλαβε ο ενας χρόνος με 13,500κμ)

4lt 74ευρώ + ΦΠΑ=88.06

φιλτρο 14.38ευρώ+ΦΠΑ=17.12

τσιμουχα 0.69ευρώ

εργασια 45ευρώ

 

και εγω δεν την ξαναπαταω με τα λαδια...

 

 

για το xcarlink τωρα την εκανα την εγκατασταση... ολα πηγαν καλα..

οπως σας ειχα πει εριξα και ενα καλωδιακι για τα πισω ηχεια και δοκιμασα με δυο δανεικα ηχεια (για δοκιμη)...

και ω του θαυματος ΕΙΔΑ ΕΝΔΕΙΞΗ FADER!!:yahoo:

για του λόγου το αληθες (αν και λιγο κουνημενη η φωτο. οχι η αληθεια...) :

http://www.myphone.gr/gallery/showphoto.php/photo/18880/cat/500/ppuser/82798

οποτε τωρα σειρα έχει μια ιδιοκατασκευη εταζερας και ειμαστε οκ...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μάλλον δεν καταλάβατε. Λάδια άλλαξα στις 15.000. Λέω για το πρώτο ΣΕΡΒΙΣ, τι κόστος έχει.

 

Εν πάσει περιπτώσει, πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία και το πρόβλημα ήταν ότι άλλαξα τα λάδια χωρίς να συνδεθεί ο εγκέφαλος στο μηχάνημα και να δηλωθεί αυτό. Άρα απλά χρειάζεται να συνδεθεί μια φορά για να μηδενιστεί το service interval.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο εχω ακουσει απο πολλους κατοχους διαφόρων αυτοκινητων που το χρησιμοποιουν.Ιδιως στην περιπτωση μου,60% κινηση σε αυτοκινητοδρομο πιστευω οτι ειναι πολυ χρησιμο.

 

Εαν συνδυαζεται και με αυτοματο κιβωτιο,το μονο που εχεις να σε ανησυχει ειναι μηπως παρεις κάνα υπνακο στο τιμονι...

Παρολο τον κινδυνο ομως...την πηρα την αποφαση!Επομενο project ,cruise control !!!

 

 

Σου ευχομαι να το πετυχεις για πιο ξεκουραστα και οικονομικα ταξιδια!!!

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δε με καταλάβατε. Λάδια άλλαξα στις 15.000. Μιλάω για ΣΕΡΒΙΣ, όχι αλλαγή λαδιών...

 

Η αλλαγή λαδιών δηλαδή δεν θεωρείται service ? Τέλος πάντων. Έχουν σημειώσει στο βιβλίο service πότε θα έπρεπε να είναι η επόμενη αλλαγή ? Στα πόσα km στο ρύθμισανε ξέρεις ? Η ημερομηνία ταιριάζει ώστε σε 60 μέρες να συμπληρωθεί χρόνος από την αλλαγή στα 15.000 km ?

 

EDIT : sorry, τώρα είδα το post σου στις 18:10. Δεν μηδένισαν το διάστημα service σε αλλαγή λαδιών ? Πού αν επιτρέπεται ? Στο Δούβρη ?

 

Το "δεύτερο" service ή για άλλους "μεγάλο service" που εκτός από το λιπαντικό service περιλαμβάνει και αλλαγή φίλτρων βενζινης, αέρα, καμπίνας σε επίσημη αντιπροσωπεία ανάλογα με τα λάδια που θα χρησιμοποιηθούν και την εργατοώρα που έχει ορίσει η αντιπροσωπεία κυμαίνεται από 200 εως 300 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά παιδια, έχω καιρό να μπω λόγω μακρυνού ταξιδιού και βλέπω πολλά νέα μηνύματα.

Για εμάς τους ταπεινούς που δε μας δείχνει η οθόνη πότε να κάνουμε service, τι προτείνετε?

 

thanx!

 

1. για reset του διαστήματος service κρατάς πατημένο το κουμπί που μηδενίζει τα km και γυρνάς την μίζα.

 

2. για check των km που απομένουν γυρνάς το κλειδί στη μίζα στην πρώτη σκάλα και πατας το κουμπί που μηδενίζει τα km για 2-3 sec και σου εμφανίζει στην οθόνη τα km που απομένουν.

 

Προφανώς εσύ ζητάς το 2.

Link to comment
Share on other sites

1. για reset του διαστήματος service κρατάς το κουμπί που μηδενίζει τα km και γυρνάς την μίζα.

 

2. για check των km που απομένουν γυρνάς το κλειδί στη μίζα στην πρώτη σκάλα και πατας το κουμπί που μηδενίζει τα km για 2-3 sec και σου εμφανίζει στην οθόνη τα km που απομένουν.

 

Προφανώς εσύ ζητάς το 2.

 

Να που μαθαίνουμε και κάποια πράγματα. Thanks DIS.

 

Κώστας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αναλυση απο πρώτο σερβις (με πρόλαβε ο ενας χρόνος με 13,500κμ)

4lt 74ευρώ + ΦΠΑ=88.06

φιλτρο 14.38ευρώ+ΦΠΑ=17.12

τσιμουχα 0.69ευρώ

εργασια 45ευρώ

 

και εγω δεν την ξαναπαταω με τα λαδια...

 

 

για το xcarlink τωρα την εκανα την εγκατασταση... ολα πηγαν καλα..

οπως σας ειχα πει εριξα και ενα καλωδιακι για τα πισω ηχεια και δοκιμασα με δυο δανεικα ηχεια (για δοκιμη)...

και ω του θαυματος ΕΙΔΑ ΕΝΔΕΙΞΗ FADER!!:yahoo:

για του λόγου το αληθες (αν και λιγο κουνημενη η φωτο. οχι η αληθεια...) :

http://www.myphone.gr/gallery/showphoto.php/photo/18880/cat/500/ppuser/82798

οποτε τωρα σειρα έχει μια ιδιοκατασκευη εταζερας και ειμαστε οκ...

 

Φίλε VWGT,

 

Μπράβο που τα κατάφερες. Το xcarlink που το έβαλες τελικά?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

για το xcarlink τωρα την εκανα την εγκατασταση... ολα πηγαν καλα..

οπως σας ειχα πει εριξα και ενα καλωδιακι για τα πισω ηχεια και δοκιμασα με δυο δανεικα ηχεια (για δοκιμη)...

και ω του θαυματος ΕΙΔΑ ΕΝΔΕΙΞΗ FADER!!:yahoo:

για του λόγου το αληθες (αν και λιγο κουνημενη η φωτο. οχι η αληθεια...) :

http://www.myphone.gr/gallery/showphoto.php/photo/18880/cat/500/ppuser/82798

οποτε τωρα σειρα έχει μια ιδιοκατασκευη εταζερας και ειμαστε οκ...

 

Το καλώδιο των πίσω ηχείων που δοκίμασες πώς το έβαλες ? Το κούμπωσες στη φύσα κανονικά ή το κρατούσες πρόχειρα ?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε VWGT,

 

Μπράβο που τα κατάφερες. Το xcarlink που το έβαλες τελικά?

 

thanks... αν και με τοσες πληροφορίες δεν ειχα και αλλη επιλογη παρα να τα καταφερω...:p (κλασσικη εκφραση ε;;;)

βεβαια το κεντρικο κοματι (αυτο που περιλαμβανει το κουμπι των alarm) μας δυσκόλεψε λιγακι...

προς το παρών το έχω ριξει χυμα στο ντουλαπακι...

με περισσοτερη ηρεμια θα δω αν καποια θεση ειναι βολικη ωστε να το στερεώσω με ταινια "σκριτς σκρατς"

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Το καλώδιο των πίσω ηχείων που δοκίμασες πώς το έβαλες ? Το κούμπωσες στη φύσα κανονικά ή το κρατούσες πρόχειρα ?

 

το έβαλα κανονικα στη φυσα...οποτε τωρα εχω τα καλώδια στο μικρο ντουλαπακι στα δεξια του τιμονιου και απο εκει θα τα απλώσω μεχρι πίσω οταν θα εχω ετοιμη την εταζερα...

 

στα μαγαζια μπορεις να βρεις "καρφακια" και να βάλεις στα τεσσερα κενα που υπάρχουν στη φυσα (θεσεις για τα πισω ηχεια). δηλαδη δε χρειαζεται να κοψεις την υπαρχουσα φυσα και να παρεις αλλη με 8 εξόδους.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

1. για reset του διαστήματος service κρατάς πατημένο το κουμπί που μηδενίζει τα km και γυρνάς την μίζα.

 

2. για check των km που απομένουν γυρνάς το κλειδί στη μίζα στην πρώτη σκάλα και πατας το κουμπί που μηδενίζει τα km για 2-3 sec και σου εμφανίζει στην οθόνη τα km που απομένουν.

 

Προφανώς εσύ ζητάς το 2.

 

Σ'ευχαριστώ πολύ! δεν το ήξερα αυτό το κόλπο!

ilias
Link to comment
Share on other sites

το έβαλα κανονικα στη φυσα...οποτε τωρα εχω τα καλώδια στο μικρο ντουλαπακι στα δεξια του τιμονιου και απο εκει θα τα απλώσω μεχρι πίσω οταν θα εχω ετοιμη την εταζερα...

 

στα μαγαζια μπορεις να βρεις "καρφακια" και να βάλεις στα τεσσερα κενα που υπάρχουν (θεσεις για τα πισω ηχεια) στη φυσα. δηλαδη δε χρειαζεται να κοψεις την υπαρχουσα φυσα και να παρεις αλλη με 8 εξόδους.

 

Έχω βάλει πίσω ηχεία (στις πόρτες) και σε ρώτησα μήπως δεν είχες τα καρφάκια αλλά βλέπω ότι το χεις ψάξει !!! ;) Γιατί θέλεις να τα βάλεις στην εταζέρα ? Μέτρια ηχεία που έβαλα στις πόρτες είναι μια χαρά. Και μπορεί στην εταζέρα ο ήχος να είναι καλύτερος (μπορεί δεν ειναι σίγουρο) η εργοστασιακή θέση όμως έχει άλλα πλεονεκτήματα. Τα καλώδια από που σκέφτεσαι να τα περάσεις ?

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει πίσω ηχεία (στις πόρτες) και σε ρώτησα μήπως δεν είχες τα καρφάκια αλλά βλέπω ότι το χεις ψάξει !!! ;) Γιατί θέλεις να τα βάλεις στην εταζέρα ? Μέτρια ηχεία που έβαλα στις πόρτες είναι μια χαρά. Και μπορεί στην εταζέρα ο ήχος να είναι καλύτερος (μπορεί δεν ειναι σίγουρο) η εργοστασιακή θέση όμως έχει άλλα πλεονεκτήματα. Τα καλώδια από που σκέφτεσαι να τα περάσεις ?

 

δεν ξερω αν έχεις το τριπορτο ή το πενταπορτο αλλά από όσο το έχω ψαξει στο τριπορτο είναι αρκετά μεγάλη βαβουρα να τα βαλω στις "πορτες". οπότε ο λόγος που επιλεγω εταζερα είναι η ευκολία και όχι τοσο για να έχω καλυτερα ηχητικα αποτελεσματα...

παράλληλα σε δυο μαγαζια μου έχουν πει ότι οι πισω θεσεις ειναι καπως προβληματικες σε ότι αφορα τη στηριξη (αν θυμαμαι καλα το πλαισιο στηριζεται σε μια πλαστικη βαση που μετα απο καιρο ειναι πηγη τριγμου κατι τετοιο). τωρα το τελευταιο μπορει και να ειναι μια δικαιολογια για να αποφυγουν το ξηλωμα... μεσαια κολωνα και επενδυση "πισω πορτας"....

οσο για τα καλωδια νομιζω πως θα τα περασω κατα μηκος του πλαστικου "μαρσπιε" υπαρχει πιο ευκολη λυση;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν έχεις το τριπορτο ή το πενταπορτο αλλά από όσο το έχω ψαξει στο τριπορτο είναι αρκετά μεγάλη βαβουρα να τα βαλω στις "πορτες". οπότε ο λόγος που επιλεγω εταζερα είναι η ευκολία και όχι τοσο για να έχω καλυτερα ηχητικα αποτελεσματα...

παράλληλα σε δυο μαγαζια μου έχουν πει ότι οι πισω θεσεις ειναι καπως προβληματικες σε ότι αφορα τη στηριξη (αν θυμαμαι καλα το πλαισιο στηριζεται σε μια πλαστικη βαση που μετα απο καιρο ειναι πηγη τριγμου κατι τετοιο). τωρα το τελευταιο μπορει και να ειναι μια δικαιολογια για να αποφυγουν το ξηλωμα... μεσαια κολωνα και επενδυση....

 

5θυρο έχω αλλά στο 3θυρο είναι πιο εύκολο ! Στο 5θυρο έχεις να υπολογίζεις και γρύλους και τζάμια παραθύρων και να βάλεις καρφάκια (σαν αυτά που έβαλες στο RCD αλλά μικρότερα) σε μια φύσα που υπάρχει πίσω από την κολώνα της ζώνης για να μπορεί να βγαίνει η πόρτα (κι ας μη χρειαστεί ποτέ) κτλ... Εγώ για λόγους ευκολίας και σωστής (εργοστασιακής) τοποθέτησης τα έβαλα στις πόρτες. Ειδικά σε 3θυρο από τη στιγμή που έχεις ανοίξει μόνο σου και το ταμπλώ θα σου φανεί πολύ εύκολο. Βάσεις θα χρειαστείς ανάλογα με τα ηχεία που θα χρησιμοποιήσεις. Εγώ έπρεπε να υπολογίσω και το βάθος του ηχείου γιατί έβρισκε το τζάμι κατεβασμένο. Εσύ δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα. Και για τους τριγμούς των βάσεων έχω βάλει ανάμεσα στις βάσεις και τη λαμαρίνα μονωτικό αυτοκόλλητο υλικό (παραθέτω και φωτό). Βάλτα στις πισω θέσεις. Ούτε καλώδια να φαίνονται, ούτε καταστρέφεις την ετζέρα ούτε τίποτα.

 

http://img110.imageshack.us/img110/3549/dsc4162xc9.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι,

 

Θα ήθελα και δημόσια να ευχαριστήσω τον φίλο DIS, ο οποίος συνεχώς με εντυπωσιάζει με τις γνώσεις του και τα σχόλιά του. Σε πρόσφατο off tοpic discussion ήταν πάντα πρόθυμος και διατεθημένος να ανταποκριθεί στις ερωτήσεις μου δίνοντας με πολλές & σημαντικές πληροφορίες. Μέλη σαν τον DIS πρέπει να γράφουν συχνά στο forum ώστε να μαθαίνουμε εμεις οι άλλοι.

 

Σε ευχαριστώ φίλε για την βοήθεια.

 

Κώστας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

5θυρο έχω αλλά στο 3θυρο είναι πιο εύκολο ! Εγώ για λόγους ευκολίας και σωστής (εργοστασιακής) τοποθέτησης τα έβαλα στις πόρτες. Εσύ δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα. Και για τους τριγμούς των βάσεων έχω βάλει ανάμεσα στις βάσεις και τη λαμαρίνα μονωτικό αυτοκόλλητο υλικό (παραθέτω και φωτό). Βάλτα στις πισω θέσεις. Ούτε καλώδια να φαίνονται, ούτε καταστρέφεις την ετζέρα ούτε τίποτα.

 

με βαζεις στην πριζα τωρα...να σου πω και εγω με μιση καρδια ειχα καταληξει στην εταζερα...

εχεις και αλλες οδηγιες αποσυναρμολογησης;; αν ναι δωσε μου κανενα link...(αν αναφερονται σε 3πορτο ακομα καλυτερα).

μεσαια κολωνα ξηλωσες και εσυ; αν δεν κανω λαθος υπαρχει αεροσακκος εκει μεσα ποσο πιθανό ειναι να γινει :X και να μη δουλεψει αν ου μη γεννητο χρειαστει; (αυτα φοβαμαι εγω)

τελος μεχρι ποσες ιντσες παιρνει πισω;

ευχαριστώ...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

με βαζεις στην πριζα τωρα...να σου πω και εγω με μιση καρδια ειχα καταληξει στην εταζερα...

εχεις και αλλες οδηγιες αποσυναρμολογησης;; αν ναι δωσε μου κανενα link...(αν αναφερονται σε 3πορτο ακομα καλυτερα).

μεσαια κολωνα ξηλωσες και εσυ; αν δεν κανω λαθος υπαρχει αεροσακκος εκει μεσα ποσο πιθανό ειναι να γινει :X και να μη δουλεψει αν ου μη γεννητο χρειαστει; (αυτα φοβαμαι εγω)

τελος μεχρι ποσες ιντσες παιρνει πισω;

ευχαριστώ...

 

Δεν είμαι πρόχειρος τώρα αλλά θα βρω λεπτομέρειες και θα σου πω.

 

Δυστυχώς φωτογραφίες θυμήθηκα να τραβήξω...στο τέλος πρίν βάλω τα πίσω ηχεία (το challenge ήταν ultimate - έβγαλα όλες τις ταπετσαρίες, έβαλα μονωτικά αυτοκόλλητα φύλλα στις 4 πόρτες, έβαλα τα ηχεία πίσω κι όλα αυτά χωρίς να ξέρω πώς και χωρίς παρέα). Υπάρχουν άλλες 5-6 αλλά είναι μόνο από τις πίσω πόρτες.

 

Στην κολώνα βγαίνει μόνο το κάτω τμήμα το πλαστικό και όχι το υφασμάτινο και δεν ανακετεύεσαι με αερόσακους. Το καλώδιο περνάει μαζί με τα υπόλοιπα καλώδια (στο 5θυρο υπάρχουν των πισω παραθύρων στο 3θυρο δεν πρέπει να έχει άλλα καλώδια αλλά έχει χώρο να περάσουν). Τα πλαστικά στην κολώνα και στους μαρσπιέδες βγαίνουν πολύ εύκολα. Επίσης εύκολα βγαίνουν και τα πλαινά πλαστικά στο ταμπλώ για να φτάσουν τα καλώδια στη πηγή. Το πλαστικό στις πίσω θέσεις στα 3θυρα για να είμαι ειλικρινή δεν ξέρω πως βγαίνει γιατι δεν έτυχε αλλα δεν νομίζω να έιναι πιο δύσκολο απ' ότι η ταπετσαρία της πόρτας.

 

Μέχρι ενός σημείου την ίδια δουλειά πρέπει να κάνεις είτε τα βάλεις στην εταζέρα είτε στις εργοστασιακές θέσεις. Το extra που χρειάζεται είναι να βγάλεις τα πλαινά σα πίσω καθίσματα. Πρέπει να είναι πολύ ευκολο. Μετά βάσεις (εγώ είχα βρει μιας εταιρίας της οποίας το όνομα δεν θυμάμαι αλλά κούμπωσαν κουτί αυτά που έγραφαν πως ταιριάζουν στο ibiza και όχι αυτά που ανέφεραν GOLF V) αυτοκόλλητο μονωτικό, πριτσίνια και έτοιμο.

 

Μόλις βρω διαστάσεις θα postάρω. Αν και σε οποιονδήποτε πας για βάσεις ή ηχεία θα ξέρει.

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι,

 

Θα ήθελα και δημόσια να ευχαριστήσω τον φίλο DIS, ο οποίος συνεχώς με εντυπωσιάζει με τις γνώσεις του και τα σχόλιά του. Σε πρόσφατο off tοpic discussion ήταν πάντα πρόθυμος και διατεθημένος να ανταποκριθεί στις ερωτήσεις μου δίνοντας με πολλές & σημαντικές πληροφορίες. Μέλη σαν τον DIS πρέπει να γράφουν συχνά στο forum ώστε να μαθαίνουμε εμεις οι άλλοι.

 

Σε ευχαριστώ φίλε για την βοήθεια.

 

Κώστας

 

Υπερβολές Κώστα.

 

Απλώς έτυχε να έχω δοκιμάσει κάποια πράγματα νωρίτερα από άλλους.

 

Κάποιοι άλλοι έχουν βοηθήσει κι εμένα.

 

Να σαι καλά πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...