Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οταν αναφερομαι στις ιδιες στροφες,δεν εννοω οτι λειτουργουν και ο κομπρεσσορας και η τουρμπινα μαζι, αλλα εννοω τις στροφες που πρεπει να αποσυμπλεχτει ο κομπρεσσορας και να αρχισει η τουρμπινα να δουλευει.

Και το λεω αυτο γιατι αν ειναι να αλλαχτει η τουρμπινα,μετα να χρειαζεται ρυθμισμα ο συμπλεχτης για να απεμπλεκεται σε υψηλωτερες στροφες,τοτε αργα η γρηγορα θα εχει προβλημα μιας και σε μια τετοια υλοποιηση(κομπρεσσορα με τουρμπο) το ποιο ευθραστο μερος τον συμπλεκτη ενναλαγης,και ακομα περισσορετο οταν αυτη η αλλαγη θα γινιε Ελλαδα,αλλα μεχρι να κανει καποιος κατι τετοιο νομιζω θα ειμαστε(τουλαχιστον εγω:worry: ) με την αποροια.

μα σιγα δεν εχεις δυο κομπρεσσορες για α πεις οτι θα φαει λουκι εναν εχει αλλωστε δεν ειναι το μονο αμαξι που εχει αυτο το συστημα.... υπαρχουν και αλλα και με χειροτερο ως προς το μοτερ (δυο υπερσυμπιεστες) που ειναι τρελα

αμα αλλαξεις την τουρμπινα δεν χρεαιζεται να αλλαξεις τις στροφες αλλωστε δεν θα βαλεις καμια που για να στροφαρει πρεπει το μοτερ να βαραει 6αρες θα βαεις μια για ας πουμε 300 αλογα το μαξ ωστε να εισαι περιπου μεσα τωρα αμα αλλαξεις κομπρεσσορα και δη να βαλεις αλλου τυπου εκει αλλαζει το θεμα:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Συμπληρωματικα με τις μετρησεις του Power Techniques, οι μετρησεις ιπποδυναμης κ ροπης των 2 αυτοκινητων βασει του περιοδικου ειναι οι εξης:

 

Golf GT Εργοστασιακο:

193.4 PS/6.085 rpm

25.6 kgm/3.827 rpm

 

Golf GT με προγραμμα:

213.9 PS/6.179 rpm

27.8 kgm/2.713 rpm

 

Τις μετρησεις του εργοστασιακου (τουλαχιστον ροπης κ ιπποδυναμης) ουσιαστικα τις πηρε αυτουσιες απο το Evo, κατι το οποιο αναφερει και στο αρθρο. Οσο για το βελτιωμενο, φοραγε 18αρες ζαντες με λαστιχα 225/40. Το εργοστασιακο φυσικα ειχε τις κλασσικες 17αρες με διασταση ελαστικων 225/45.

Link to comment
Share on other sites

Το EVO δυναμομέτρησε το GT στο δυναμόμετρο του Power; Για να μπορέσουμε να συγκρίνουμε τις μετρήσεις.

 

Οι ζάντες είναι αρκετά σημαντικός παράγοντας, με τις εργοστασιακές θα έγραφε λίγο καλύτερους χρόνους.

Link to comment
Share on other sites

μα σιγα δεν εχεις δυο κομπρεσσορες για α πεις οτι θα φαει λουκι εναν εχει αλλωστε δεν ειναι το μονο αμαξι που εχει αυτο το συστημα.... υπαρχουν και αλλα και με χειροτερο ως προς το μοτερ (δυο υπερσυμπιεστες) που ειναι τρελα

αμα αλλαξεις την τουρμπινα δεν χρεαιζεται να αλλαξεις τις στροφες αλλωστε δεν θα βαλεις καμια που για να στροφαρει πρεπει το μοτερ να βαραει 6αρες θα βαεις μια για ας πουμε 300 αλογα το μαξ ωστε να εισαι περιπου μεσα τωρα αμα αλλαξεις κομπρεσσορα και δη να βαλεις αλλου τυπου εκει αλλαζει το θεμα:rolleyes:

Σιγουρα,αλλα αυτο που με προβληματιζει λιγο ,ειναι ποσο ομαλη θα ειναι η μεταβαση απο κομπρεσσορα σε τουρμπινα και αν θα χει κανα σκαλοπατι η αποδοση(γιατι οσο να κανει θα το επηρεασει η αλλαγη τουρμπινας).

Εχεις δικιο οτι αν αλλαξεις και κομπρεσσορα μετα γινοντε πολυ πιο πολυπλοκα τα πραγματα.

Δώσε στους άλλους αυτό που θέλουν να δούν,και κάντους να πιστέψουν αύτο που βλέπουν.
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μην γελασετε, αλλα το GT και κατ'επεκταση το TSI εχουν intercooler?:X

 

Ναι, έχει, και ο αέρας περνάει από αυτό ακριβώς πριν μπει στην εισαγωγή.

Link to comment
Share on other sites

Το EVO δυναμομέτρησε το GT στο δυναμόμετρο του Power; Για να μπορέσουμε να συγκρίνουμε τις μετρήσεις.

 

Τελικα το αυτοκινητο το δυναμομετρησε το Power Techniques, οποτε και το εργοστασιακο κ το βελτιωμενο ειναι απο το ιδιο δυναμομετρο. Απλα το εργοστασιακο GT το δανειστηκαν για το τεστ κ τις μετρησεις απο το Evo, ειναι το αμαξι που εχουν για τεστ μακρας διαρκειας στο Evo (Fast Fleet).

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα,αλλα αυτο που με προβληματιζει λιγο ,ειναι ποσο ομαλη θα ειναι η μεταβαση απο κομπρεσσορα σε τουρμπινα και αν θα χει κανα σκαλοπατι η αποδοση(γιατι οσο να κανει θα το επηρεασει η αλλαγη τουρμπινας).

Εχεις δικιο οτι αν αλλαξεις και κομπρεσσορα μετα γινοντε πολυ πιο πολυπλοκα τα πραγματα.

 

Μετά λογικά πρέπει να παρέμβεις στον εγκέφαλο, καθώς η αποσύμπλεξη του κομπρέσσορα δεν γίνεται πάντα στάνταρ σε κάποιες στροφές αλλά με βάση πόσο γκάζι πατάει ο οδηγός και με άλλα στοιχεία που παίρνει ο εγκέφαλος υπόψη του για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα κάθε φορά.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το αυτοκινητο το δυναμομετρησε το Power Techniques, οποτε και το εργοστασιακο κ το βελτιωμενο ειναι απο το ιδιο δυναμομετρο. Απλα το εργοστασιακο GT το δανειστηκαν για το τεστ κ τις μετρησεις απο το Evo, ειναι το αμαξι που εχουν για τεστ μακρας διαρκειας στο Evo (Fast Fleet).

 

Μάλιστα άρα έχει 20 άλογα και 2 κιλά ροπή διαφορά. Οπότε λαμβάνοντας υπόψιν και τις ζάντες οι διαφορές είναι λογικές.

Link to comment
Share on other sites

Ti na po re pedia?Mia erotisi ekana sxetika me to an mporeso na patiso kanena rallaki kai egine olokliri fasaria.Telos panton.Mporei kapoios na mas enimerosei gia tous xronous pou kanei to TSI
[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Άντε πάλι.. Έχεις προσωπική εμπειρία;

 

Εσύ τι λες να μιλάω στη τύχη; Θες να μας πεις δηλαδή ότι το rallye είναι ποιο σταθερο στα 200 απ ότι το golf... Μη το παρακάνεις. Το rallye είναι ένα σβέλτο αυτοκίνητο στημένο για στροφιλίκια πίστα κτλ αλλά μέχρι εκει. Gt από στάση δεν πατάει (μαμά και τα 2) ειδικά από ρεπρίζ μένει ακόμη ποιο πίσω...
Link to comment
Share on other sites

Εσύ τι λες να μιλάω στη τύχη; Θες να μας πεις δηλαδή ότι το rallye είναι ποιο σταθερο στα 200 απ ότι το golf... Μη το παρακάνεις. Το rallye είναι ένα σβέλτο αυτοκίνητο στημένο για στροφιλίκια πίστα κτλ αλλά μέχρι εκει. Gt από στάση δεν πατάει (μαμά και τα 2) ειδικά από ρεπρίζ μένει ακόμη ποιο πίσω...

 

"Άσε που το rallye στα 180 - 200 τρέμει ολόκληρο όπως επίσης το παίρνει ο αέρας στην εθνική... "

 

Σε αυτό διαφώνησα ρε φίλε...Ούτε ο αέρας το παίρνει στην εθνική ούτε τρέμει ολόκρηρο. Γι'αυτό αμφιβάλλω για τη προσωπική σου εμπειρία. Ή μπήκες σε παρτάλι.

 

Νορμάλ 106 με νορμάλ GT άμα κάνει καλή εκκίνηση το GT δε θα έχει πρόβλημα. Το έχω γράψει 100 φορές. Όταν το 106 είναι σκούπα-εξάτμιση, είναι μπροστά.

Link to comment
Share on other sites

"Άσε που το rallye στα 180 - 200 τρέμει ολόκληρο όπως επίσης το παίρνει ο αέρας στην εθνική... "

 

Σε αυτό διαφώνησα ρε φίλε...Ούτε ο αέρας το παίρνει στην εθνική ούτε τρέμει ολόκρηρο. Γι'αυτό αμφιβάλλω για τη προσωπική σου εμπειρία. Ή μπήκες σε παρτάλι.

Επέτρεψε μου να έχω τη γνώμη μου. Δε χρειάζεται να εξηγω τι και πως...

 

Νορμάλ 106 με νορμάλ GT άμα κάνει καλή εκκίνηση το GT δε θα έχει πρόβλημα. Το έχω γράψει 100 φορές. Όταν το 106 είναι σκούπα-εξάτμιση, είναι μπροστά.
Δε μιλάω για βελτιωμένα. Μετά μπαίνουμε σε άλλα μονοπάτια ;)
Link to comment
Share on other sites

Επέτρεψε μου να έχω τη γνώμη μου. Δε χρειάζεται να εξηγω τι και πως...

 

Δε μιλάω για βελτιωμένα. Μετά μπαίνουμε σε άλλα μονοπάτια ;)

 

Σαν κάτοχος του αυτοκινήτου που αναφέρεσαι, και το οποίο οδηγώ κάθε μέρα και πάω με αυτά τα χιλιόμετρα αρκετά συχνά, σου λέω ότι απλά κάνεις λάθος. Αν νομίζεις ότι ξέρεις καλύτερα από εμένα, πάω πάσο.

 

Όσο για τα άλλα μονοπάτια τα αναλύσαμε παραπάνω..

Link to comment
Share on other sites

1on

loipon konv... se poia antiprwsopoia piges? exw t idio provlima... stis 4 fores ti 1 m kollise katw kai smr... logika dn einai oti kalutero gia tn kinhthra auto:(

 

2on

H VW toulaxiston anakoinonei(xamiloterous de) ippous stn troxo kai oxi opoudipote allou kai eimai 96%sigouros g auto...

 

3on

exei termatisei kaneis t TSI tou-GT tou na ma8oume kana neo?

Link to comment
Share on other sites

Τι κόλημα είναι αυτό ρε παιδιά με το 106 vs golf έχει κανένα νόημα? το 106 είναι φτιαγμένο για να στρίβει:respect: :respect: :respect: και το άλλο για να ταξιδεύει με χίλια, γιατί δεν ανοίγετε ένα καινούριο thread να ξεσπαθώσετε εκεί?

 

:offtopic: θα συμφωνήσω με τον lumens ότι όποιος γράφει ότι το rally (αλλά και οποιοδήποτε σαξόραλο ακόμα και 1100) είναι επικύνδυνο πολύ απλά δεν τοχει οδηγήσει. Είναι ότι καλύτερο και απολαυστικότερο έχω οδηγήσει ποτέ, Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Ο. Πρέπει να κλαίμε που δεν σχεδιάζονται πλέον αυτοκίνητα με αυτήν την νοοτροπία και όχι να κάνουμε χαρακτηρισμούς τύπου "τάφος" κλπ λίγος σεβασμός παρακαλώ, υποθέτω ότι εδω μέσα όλοι αγαπάμε την αυτοκίνηση σαν ιδέα.:offtopic:

 

Φιλικά πάντα έτσι?

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

δεν εχει Intercooler?:blink: :blink: χριστος και παναγια δεν θελω να δω τι θα γινει το καλοκαιρι εδω.........θυμιζει εποχες Scoupe που ηταν καλο χρυσο και αγιο αλλα δεν ειχε intercooler και φυσικα καθε καλοκαιρι δεινοπαθουσε με αποτελεσμα τοσα σπαμενα μοτερ οσα και α αμαξια

 

μεγα λαθος...

Link to comment
Share on other sites

Το golf δεν έχει intercooler μάλλον για να περιορίσουν το lag.

 

Τι κόλημα είναι αυτό ρε παιδιά με το 106 vs golf έχει κανένα νόημα? το 106 είναι φτιαγμένο για να στρίβει:respect: :respect: :respect: και το άλλο για να ταξιδεύει με χίλια, γιατί δεν ανοίγετε ένα καινούριο thread να ξεσπαθώσετε εκεί?

 

:offtopic: θα συμφωνήσω με τον lumens ότι όποιος γράφει ότι το rally (αλλά και οποιοδήποτε σαξόραλο ακόμα και 1100) είναι επικύνδυνο πολύ απλά δεν τοχει οδηγήσει. Είναι ότι καλύτερο και απολαυστικότερο έχω οδηγήσει ποτέ, Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Ο. Πρέπει να κλαίμε που δεν σχεδιάζονται πλέον αυτοκίνητα με αυτήν την νοοτροπία και όχι να κάνουμε χαρακτηρισμούς τύπου "τάφος" κλπ λίγος σεβασμός παρακαλώ, υποθέτω ότι εδω μέσα όλοι αγαπάμε την αυτοκίνηση σαν ιδέα.:offtopic:

 

Φιλικά πάντα έτσι?

τοσα και τοσα υπαρχουν αλλα εδω εχω δει 360 vs golf r32...........

Link to comment
Share on other sites

κοιτα λιγο πιο πανω να δεις...

 

βασικα λειπει το chargecooler αλλα ετσι οπως το εχουν κανει τι να πει κανεις..

 

τελικα ποσα βγαζει πραγματικα?

Link to comment
Share on other sites

κοιτα λιγο πιο πανω να δεις...

 

βασικα λειπει το chargecooler

 

Τι ακριβώς εννοείς; Intercooler για τον compressor ξεχωριστό; Νομίζω ότι αυτό που έχουν επαρκεί...

 

δείτε το και εδώ:

 

http://img338.imageshack.us/img338/3889/1023bigqs8.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το αντίθετο θα έλεγα ότι συμβαίνει. Άσε που το rallye στα 180 - 200 τρέμει ολόκληρο όπως επίσης το παίρνει ο αέρας στην εθνική... :rolleyes:

 

 

Κομπλεξικός είναι αυτός που έρχεται στο θέμα του tsi gt να αναλύσει τα πλεονεκτήματα του rallye ;)

 

 

Λοιπον επειδη καταλαβαινω οτι εμπειρια απο rallye δεν εχεις, αρα σταματα να κανεις τον "εξυπνο". Δεν αναλυω πλεονεκτηματα απλα ξεκαθαριζω καποια πραγματα που για σενα και καποιους αλλους που δεν ετυχε να οδηγησουν rallye ειναι αγνωστα!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...