dj_aris Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Δηλαδή είναι συνεχώς αναμμένη και η μεγάλη σκάλα, αλλά εμποδίζεται μέρος του φωτός προκειμένου να έχουμε μόνο μεσαία; Αν μη τι άλλο είναι πρωτότυπο σαν ιδέα... Παράλληλα, κάτι άλλο που έχω ακούσει (αν και ακούγεται λίγο χαζό) είναι ότι τα εργοστασιακά xenon έχουν και άλλα φανάρια, γιατί πλέον η δέσμη παράγει πολύ μεγαλύτερη θερμοκρασία και σταδιακά κιτρινίζει ή και λιώνει (!) το πλαστικό που έχουν τα απλά φανάρια... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Δηλαδή είναι συνεχώς αναμμένη και η μεγάλη σκάλα, αλλά εμποδίζεται μέρος του φωτός προκειμένου να έχουμε μόνο μεσαία; Αν μη τι άλλο είναι πρωτότυπο σαν ιδέα... Παράλληλα, κάτι άλλο που έχω ακούσει (αν και ακούγεται λίγο χαζό) είναι ότι τα εργοστασιακά xenon έχουν και άλλα φανάρια, γιατί πλέον η δέσμη παράγει πολύ μεγαλύτερη θερμοκρασία και σταδιακά κιτρινίζει ή και λιώνει (!) το πλαστικό που έχουν τα απλά φανάρια... Τώρα δυστυχώς και γω δεν ξέρω πολλά και θα προτιμούσα να μιλούσε κάποιος που να ξέρει. Πέραν από αυτό που λές έχω ακούσει και ότι έχουν και διαφορετικά κάτοπτρα από αυτά που έχουν τα απλά φώτα, άρα στην ουσία μιλάμε για άλλο φανάρι (αφού έχεις κιόλας για μεσαία και μεγάλα φώτα την ιδια λάμπα...)... Μήπως να πας να ρωτήσεις και απο την αντιπροσωπεία καμμιά τιμή για όλο το φανάρι γιατί νομίζω αυτό θα ήταν το πιο σωστό... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 To sprint booster ειναι κοροϊδια! Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 To sprint booster ειναι κοροϊδια! Χαίρομαι που το λες έτσι ωμά γιατί εγώ πριν προσπαθούσα να το πω απαλά απαλά! Για πες έχεις κάποιο λόγο που καταλήγεις σε αυτό το συμπέρασμα; εγώ έχω κάποια πράγματα στο μυαλό που έβγαλα με απλή λογική απλά δεν έχω και τις τρελλές γνώσεις απο αυτοκίνητα για να είμαι σίγουρος Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Το μονο που κανει ειναι να δινει σημα στον εγκεφαλο οτι πατας το γκαζι παραπανω. Δηλαδη αν πατησεις το γκαζι 20% αυτο θα δωσει σημα οτι το πατας 30% δημιουργοντας την εντυπωση οτι δουλευει. Αν ομως πατησεις το γκαζι τερμα δεν εχει καμια διαφορα. Το μονο που κανει ειναι να καιει παραπανω βενζινη οταν θες να πας χαλαρα. Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DimKav Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Emena mou eipan pws topo8etontas to sprint booster auksaneis th katanalwsh giauto to logo uparxei to delay eksarxeis,gia na kratane th katanalwsh se xamhla epipeda. Logiko mou akougete. NickTG gia poio logo les esy pws einai koroidia?(OK den eida to epomeno post sou!) Pantos mou eipan ela na sto topo8ethsoume na deis pws einai kai an de 8es mh to agorazeis. An kai stis 2 periptwseis pathseis terma to gazi kai deis oti pragmati uparxei diafora tote den 8a leitourgei pragmatika?? De kserw? Isos kai na exeis dikio Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Το μονο που κανει ειναι να δινει σημα στον εγκεφαλο οτι πατας το γκαζι παραπανω. Δηλαδη αν πατησεις το γκαζι 20% αυτο θα δωσει σημα οτι το πατας 30% δημιουργοντας την εντυπωση οτι δουλευει. Αν ομως πατησεις το γκαζι τερμα δεν εχει καμια διαφορα. Το μονο που κανει ειναι να καιει παραπανω βενζινη οταν θες να πας χαλαρα. Ναι ξέρεις τι σκέφτομαι και εγώ, το οτι αργεί η εντολή να φτάσει απο το ποτενσιόμετρο του πεντάλ στον κινητήρα πιστεύω ότι είναι θέμα του εγκεφάλου (οχι πρόβλημα μην παρεξηγούμαστε). Δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτό το πραγματάκι που απλά παρεμβάλλεται να αυξάνει την ταχύτητα του σήματος παρά μόνο την ένταση... Άρα αυτό που λες ακούγεται λογικό. Επομένως δε νομίζω οτι λύνει το πρόβλημα. Το μόνο που μένει είναι μια δοκιμή αν και αμφιβάλλω ότι όντως κάνει αυτό που λέει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jonnylokis Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 γι αυτο ρε μαγκες μου αρεσει αυτο το forum, γιατι μαθαινουμε και ενημερωνομαστε για οτι αφορα το golf μας, ετσι μπραβο, συγχαρητηρια Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
george_mech Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 γι αυτο ρε μαγκες μου αρεσει αυτο το forum, γιατι μαθαινουμε και ενημερωνομαστε για οτι αφορα το golf μας, ετσι μπραβο, συγχαρητηρια +1:happy: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasilis2006 Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Παιδιά να κάνω μια οικονομικού χαρακτήρα παρατήρηση όσον αφορά τα Xenon. Στο GT νομίζω τιμή καταλόγου είναι 1007 Euro, στο TSI π.χ. στο Jetta 860 Euro περίπου και στο GTI περίπου 1100+ Euro. Μην σας κάνει εντύπωση η διαφορά τιμής, αν και είναι ίδια ακριβώς φώτα! Η διαφορά οφείλεται στον ποσοστό του φόρου επί της αρχική τιμής του κάθε αυτοκινήτου καθώς και στα διαφορετικά κυβικά τους 1.4 με 2.0. Το ίδιο ισχύει και με όλα τα extra. Παράθεση Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε. Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VWRulez Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Δεν αναφερει τιποτα τετοιο το manual του αυτοκινητου... Η σβηστη μηχανη ειναι ΚΑΝΟΝΑΣ ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ στα πρατηρια ανεφοδιασμου!!! ;) Εχω βαλει βενζινη με ανοιχτη τη μηχανη ..... δε θυμαμαι και εγω ποσες φορες ..... (βεβαια ξεχναγα να την σβησω επειδη ειχα ανοιχτο το ραδιο :p) Παράθεση TSI 140 ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VWRulez Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Επίσης πόσο κοστίζει; Και μήπως επηρεάζει την εργοστασιακή εγγύηση; Επί τη ευκαιρία, βρήκα σετ xenon με 290 ευρώ. Όμως, για να το βάλεις απαιτείται απέμβαση στο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου, άρα προφανώς καταργείται η εγγύηση που αφορά στα ηλεκτρικά. Αυτό ισχύει βέβαια για όλα τα κιτ xenon οπότε όσοι θέλετε να βάλετε σκεφτείτε και αυτό τον παράγοντα. Πάντως αντικειμενικά έχουν πολύ δυνατό φωτισμό (αν και κάπου έχω διαβάσει ότι με πολύωρη χρήση αυτό το εκθαμβωτικό λευκό κουράζει τον οδηγό γιατί είναι πολύ πιο σκληρό σαν χρώμα από τα παραδοσιακά ...κίτρινα). Αυτό που δεν καταλαβαίνω βέβαια είναι γιατί εγώ τα βρήκα 290 και η VW τα δίνει 1100... Σίγουρα πουλάει όνομα αλλά κάτι άλλο πρέπει να παίζει, δε μπορεί... Μπορει να εχουν διαφορετικη ποιοτητα... Σιγουρα δηλ θα εχουν διαφορετικη ποιοτητα για να εχουν τοσο μεγαλη διαφορα αλλα και απο την αλλη σιγουρα θα πληρωνεις λιγο παραπανω για το ονομα VW Παράθεση TSI 140 ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egoeimai Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Παιδιά να κάνω μια οικονομικού χαρακτήρα παρατήρηση όσον αφορά τα Xenon. Στο GT νομίζω τιμή καταλόγου είναι 1007 Euro, στο TSI π.χ. στο Jetta 860 Euro περίπου και στο GTI περίπου 1100+ Euro. Μην σας κάνει εντύπωση η διαφορά τιμής, αν και είναι ίδια ακριβώς φώτα! Η διαφορά οφείλεται στον ποσοστό του φόρου επί της αρχική τιμής του κάθε αυτοκινήτου καθώς και στα διαφορετικά κυβικά τους 1.4 με 2.0. Το ίδιο ισχύει και με όλα τα extra. διαφορετικό τέλος ταξινόμησης στον εξτρά εξοπλισμό, ανάλογα με τον κυβισμό :mad: Παράθεση "There's a story still unread" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VWRulez Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Γιατι νευρiασες ??? :p Παράθεση TSI 140 ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ZILIA Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 παιδια για την τιμη του προσθετου εξοπλισμου που στο θεμα μας ειναι τα xenon μην ξεχνατε οτι περιλαμβανετε και το συστημα πλησης των φαναριων.επισεις απο τα λιγα που ξερω θα πρεπει να Χρησιμοποιείτε διαφορετικη καλωδιωση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egoeimai Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Γιατι νευρiασες ??? :p ...με τη "λογική" του τέλους ταξινόμησης στον εξοπλισμό :( Παράθεση "There's a story still unread" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Την τελευταία φορά που εφοδίασα το Golf Gt μου με βενζίνη αποφάσισα να ελέγξω αν η κατανάλωση που δείχνει το trip ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Έτσι μηδένισα τη συνολική ένδειξη κατανάλωσης μέχρι τη στιγμή που ξαναγέμισα το ρεζερβουάρ, δηλ.σήμερα. Το αποτέλεσμα ήταν το εξής: To trip έδειχνε μέση κατανάλωση 9,3 l/100km ενώ εγώ όπως την υπολόγισα (34,32 lit, 305 km) είναι 11,3 l/100km. Tελικά τι συμβαίνει; Είναι ψευδή τα στοιχεία που εμφανίζει το trip; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ZILIA Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 βασικα για να δεις σωστα την μεση καταναλωση πρεπει αυτα τα χιλιομετρα που εχεις κανει να ειναι συνεχομενα χθες εκανα και εγω ελεγχο της καταναλωσης.ειχα κανει 450 χιλιομετρα απο τα οποια 240 στην εθνικη με ταχυτητες απο 120-180 και τα αλλα 210 στην πολη(σπιτι-δουλεια-βολτες)φυσικα με μερικα ανοιγματα 1ης 2ας. εβαλα 38 λιτρα καταναλωση 8,4l/100km GT ΕΧΩ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gre Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Ο τρόπος που μέτρησε ο konv είναι ο πιο έγκυρος. Το trip μπορεί να λέει μέση κατανάλωση για κάθε φορά που βάζουμε μπροστά το αυτοκίνητο μέχρι να ολοκληρώσουμε την διαδρομή και να το σβήσουμε. Επειδή δεν έχω GT και δεν έχω δει τον μετρητή, μήπως ο μετρητής γράφει κάθε φορά την στιγμιαία κατανάλωση και όχι την μέση; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Ο τρόπος που μέτρησε ο konv είναι ο πιο έγκυρος. Το trip μπορεί να λέει μέση κατανάλωση για κάθε φορά που βάζουμε μπροστά το αυτοκίνητο μέχρι να ολοκληρώσουμε την διαδρομή και να το σβήσουμε. Επειδή δεν έχω GT και δεν έχω δει τον μετρητή, μήπως ο μετρητής γράφει κάθε φορά την στιγμιαία κατανάλωση και όχι την μέση; Yπάρχει μετρητής που σου λέει για στιγμιαία κατανάλωση αλλά και ξεχωριστός μετρητής για μέση κατανάλωση από 0-10.000km εκτός κι αν το μηδενίσεις ο ίδιος. ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
asmodeus Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Παιδια μην γελασετε με αυτο που θα ρωτησω αλλα θελω μια σιγουρη και αμεση απαντηση!Το GT εχει τεμπελι στον βασικο εξοπλισμο ή το πληρωνεις εξτρα?:cry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Επίσης πόσο κοστίζει; Και μήπως επηρεάζει την εργοστασιακή εγγύηση; Επί τη ευκαιρία, βρήκα σετ xenon με 290 ευρώ. Όμως, για να το βάλεις απαιτείται απέμβαση στο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου, άρα προφανώς καταργείται η εγγύηση που αφορά στα ηλεκτρικά. Αυτό ισχύει βέβαια για όλα τα κιτ xenon οπότε όσοι θέλετε να βάλετε σκεφτείτε και αυτό τον παράγοντα. Πάντως αντικειμενικά έχουν πολύ δυνατό φωτισμό (αν και κάπου έχω διαβάσει ότι με πολύωρη χρήση αυτό το εκθαμβωτικό λευκό κουράζει τον οδηγό γιατί είναι πολύ πιο σκληρό σαν χρώμα από τα παραδοσιακά ...κίτρινα). Αυτό που δεν καταλαβαίνω βέβαια είναι γιατί εγώ τα βρήκα 290 και η VW τα δίνει 1100... Σίγουρα πουλάει όνομα αλλά κάτι άλλο πρέπει να παίζει, δε μπορεί... Το θεμα aftermarket xenon ειναι αρκετα μεγαλη ιστορια... Θα σου λυσω 1-2 απορειες γιατι το εχω ψαξει λιγακι το θεμα!! 1)Η επεμβαση που απαιτειται για να μπουν τα xenon στα Golf ειναι παρα πολυ απλη... Συγκεκριμενα απλα πρεπει να μπει ενας μικρος πυκνωτης σε σειρα -αν δεν κανω λαθος- με το κυκλωμα για να μην βγαζει ενδειξη καμμενης λαμπας μεσα! 2)Εγω που ρωτησα στην αντιπροσωπεια της Alfa Romeo με ενημερωσαν οτι η εγγυηση ΔΕΝ καταργειται!! Μαλιστα η ιδια η αντιπροσωπεια μου προτεινε να μου βαλουν καποιο δικο τους κιτ με το αναλογο κοστος αντιπροσωπειας! 3)Το aftermarket xenon αν και εχει αρκετα κοινα σημεια με τα εργοστασιακα στην πραγματικοτητα ειναι αρκετα διαφορετικα! Συγκεκριμενα τα εργοστασιακα στα περισοτερα αυτοκινητα χρησιμοποιουν ενα μικρο προτζεκτορακι (αυτο που φαινεται σαν ματακι!) ενω στα aftermarket και ειδικοτερα για το Golf που εχει λαμπες Η7 το φαναρι φεγγει με βαση τους αντικατοπτρισμους στον καθρεπτη μεσα στο φαναρι! 4)Το επιπλεον κοστος δικαιολογειται εν μερη απο την πολυ καλυτερη ποιοτητα τοσο των ballasts οσο και των λαμπων που μπαινουν απο το εργοστασιο που δεν εχουν καμια σχεση με τα κινεζικα -κατα βαση- κιτ μετατροπης xenon! 5)Ακομα στα εργοστασιακα xenon, συμφωνα με τις οδηγιες της Ευρωπαικης Ενωσης, ειναι υποχρεωτικο να μπει ενα συστημα που καθοδηγει εσωτερικα το φαναρι και κατ επεκταση και την δεσμη φωτος αναλογα με την κλιση του οδοστροματος, το ποσο φορτωμενο ειναι στο πορτ μπαγκαζ και γενικα αναλογα με οποιοδηποτε παραγοντα που αλλαζει την κλιση του αυτοκινητου και οδηγει στο τυφλωμα των απενταντι οδηγων! Αυτο επιτυγχανεται με ενα αισθητηρα που βρισεται στον πισω αξονα του αυτοκινητο και μετραει συνεχως τις κλισεις το αμαξωματος... 6)Απο την ιδια οδηγια της ΕΕ ειναι υποχρεωτικο το συστημα πλυσης των φανων για τα εργοστασιακα xenon! Οπως και να εχει ανεβαζει και αυτο το κοστος... 7)Το λευκο φως που βγαζουν τα xenon φωτα ειναι οτι καλυτερο για το ματι του οδηγου και σε καμια περιπτωση δεν κουραζουν... Ισα ισα το κιτρινο φως των απλων λαμπτηρων αλογονου ειναι αυτο που κουραζει! Συγκεκριμενα μιλαω για το φως που βγαζουν τα xenon στους 4300 Kelvin που ειναι και το πιο αποτελεσματικο (πολυ πιο φωτεινο απο τους απλους λαμπτηρες!) και που κατα βαση χρησιμοποιουν τα εργοστασια!! Απο εκει και περα οσο ανεβαινουν τα Kelvin και μπλεδιζει το χρωμα χανει σε αποτελεσματικοτητα-φωτεινοτητα αλλα δειχνει καλυτερο, συμφωνα με μερικους μερικους! Εγω διαφωνω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DimKav Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Παιδια μην γελασετε με αυτο που θα ρωτησω αλλα θελω μια σιγουρη και αμεση απαντηση!Το GT εχει τεμπελι στον βασικο εξοπλισμο ή το πληρωνεις εξτρα?:cry: Einai extra file!Alla aksizei!!! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
asmodeus Δημ. February 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2007 Einai extra file!Alla aksizei!!! Δεν φανταζεσαι ποσο με ανακουφισε η απαντηση σου........:w00t:.Απλα ριξε μια ματια στο θεμα που ανοιξα παραπανω και θα καταλαβεις!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
george_mech Δημ. February 13, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 13, 2007 Ρε τι του λέτε του παιδιού και το αγχώνετε??? Ακου στο βασικό εξοπλισμο! Οχι φυσικά...εξτρά είναι και αξίζει όπως είπε ο φίλος...Αλήθεια τί χρώμα το πήρες? Asmodeus σ' αγαπάει πολύ ο πατέρας σου!:p Υ.Γ: Πίστεύω να έχεις καταλάβει οτι σου πήρε το GT... Καλορίζικο!:happy: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.