Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το Astra δεν είναι καθόλου ελαφρύ, αν και πράγματι λογικά θα είναι λίγο ελαφρύτερο από το GT.

 

O κινητήρας του Astra λεχει δυναμομετρηθεί* και βγάζει τροχό λίγα άλογα λιγότερα από τoν TSI του GT (νομίζω η διαφορά ήταν της τάξης των 2-5 ίππων) από τους 4TΡΟΧΟΥΣ

 

*Φορεμένος σε Opel Meriva

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αναρωτιεμαι ποσο γραμμικος θα ειναι ο 1.6 με τα 192 αλογα του Corsa OPC (τοσα δεν ειναι?). Λετε να ειναι twin-scroll το turbo οπως π.χ. στο 207 GT?

 

Παντως μιας κ το εφερε η κουβεντα, ενας ακομα λογος που οι Ευρωπαιοι κατασκευαστες στρεφονται στους turbo βενζινοκινητηρες λιγων κυβικων ειναι οι ολοενα και αυστηροτερες Κοινοτικες οδηγιες για τους ρυπους των diesel. Το 2010 θα ισχυσουν αυστηροτερες νορμες για τους diesel κινητηρες (Euro 5) με αποτελεσμα αφενος να αυξηθει κατα πολυ το κοστος εξελιξης τους κ αφετερου να χασουν το πλεονεκτημα της χαμηλης καταναλωσης.

 

Με την υπερτροφοδοτηση οι κατασκευαστες υποστηριζουν οτι επιτυγχανουν, με λογικο κοστος, την κατασκευη μικροτερων σε κυβισμο βενζινοκινητηρων, που καταναλωνουν κ ρυπαινουν λιγοτερο απο ενα αντιστοιχης αποδοσης ατμοσφαιρικο κινητηρα μεγαλυτερης χωρητικοτητας. Επιπλεον σε αντιθεση με τους diesel, οι turbo βενζινοκινητηρες μπορουν να χρησιμοποιησουν εναλλακτικα καυσιμα οπως μεθανιο.

Link to comment
Share on other sites

λετε οτι λεει η αμερικανικη βιομηχανια για τα κυβικα : οσο περισσοτερα τοσο το καλυτερο. και βγαζουν 5λιτρους κινητηρες με 260 αλογα, αντε 300.

Ο TSI ειναι ενα βημα παραπανω απο ολους τους υπολοιπους, οσον αφορα την ιπποδυναμη ανα λιτρο. Ειναι επιτευγμα το οτι συνδιαζουν δυο υπερσυμπιεστες με τοση αρμονια. Οδηγειστε ενα tsi και θα δειτε. συμπεριφερεται σαν 2λιτρος στα αλογα, και σαν 2λιτρος diesel στην ροπη. (και κανει και ενα ελαφρυ τσουφ στην αλλαγη :) ). Οχι ξεσπασματα σαν evo και impreza. Ειναι ενας κινητηρας με πολιτισμενη λειτουργια.

Διαβασα πιο πανω , οτι θα εχει περισσοτερες φθορες επειδη αποδιδει το ιδιο σε ολο το φασμα στροφων , σε σχεση με εναν απλα υπερσυμπιεσμενο. Αυτο ειναι απλα γελοιο. Ο κινητρας ειναι φτιαγμενος να αποδιδει με αυτην την υπερπληρωση: Ειτε λιγοτερη ειτε περισσοτερη ειναι μη ιδανικα για τετοια συμπιεση. και αν νομιζετε οτι οι υπολοιποι που "τουρμπιζουν" πιο πανω, οτι "ξεκουραζονται" στα χαμηλα, τοτε κανετε λαθος. Απλα δεν υπηρχε τροπος να επιτυχουν αλλη υπερπληρωση σε τετοιες στροφες.

ενα θα πω : 175NM στο ρελαντι

νομιζω οτι ξεκιναει απο 18.000 euro. για πειτε μου κατι ανταγωνιστικο σε αυτα τα λεφτα; και μην ακουσω το κλασσικο "Ειναι golf" γιατι ενα golf ειναι πολυ καλυτερο ποιοτικα απο πολλα αμαξια.

βραβευτηκε Best New Engine in 2006

(ΥΓ. δεν εχω το tsi)

Link to comment
Share on other sites

8a h8ela na kanw kapoies genikes erwthseis gia opoious gnwrizoun.

 

1on) Pisteuw einai koinos apodekto pws uparxei kapoio delay (logo tou hlektronikou gaziou profanos) apo th stigmh pou 8a pathseis to gazi mexri na arxizei h mhzanh na ropiazei. Rwthsa sthn antiproswpoia kai ema8a 'out of the record' pws auto ftiaxnete me after sale antalaktiko ston ais8hthra tou gaziou!!! To exei epixirhsei kaneis auto??

 

2on) Poso prepei na kratame sto relanti to kinhthra prin to sbhsoume? 1 lepto px gia ka8hmerinh xrhsh kai 2-3 lepta meta apo taksidi? Th kanete eseis?

 

3on) Uparxei epishmos kateu8ynsh apo antiproswpoia gia to th prepei na kanoume sto benzinadiko? H mhxanh prepei einai sbhsmenh h den uparxei problhma?(H aporeia mou profanos exei sxesh me to 2 apo panw.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Στο βενζινάδικο πάντα σβήνεις για λόγους ασφαλείας. Τώρα αν το "χώνεις" στην εθνική και σταματήσεις αμέσως για ανεφοδιασμό χωρίς να οδηγήσεις χαλαρά για 2-3 χιλιόμετρα...δεν ξέρω, αν αγχώνεσαι ίσως για κάνα λεπτό σταματάς πριν πλησιάσεις τις αντλίες στο ρελαντί.
Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

8a h8ela na kanw kapoies genikes erwthseis gia opoious gnwrizoun.

 

1on) Pisteuw einai koinos apodekto pws uparxei kapoio delay (logo tou hlektronikou gaziou profanos) apo th stigmh pou 8a pathseis to gazi mexri na arxizei h mhzanh na ropiazei. Rwthsa sthn antiproswpoia kai ema8a 'out of the record' pws auto ftiaxnete me after sale antalaktiko ston ais8hthra tou gaziou!!! To exei epixirhsei kaneis auto??

 

2on) Poso prepei na kratame sto relanti to kinhthra prin to sbhsoume? 1 lepto px gia ka8hmerinh xrhsh kai 2-3 lepta meta apo taksidi? Th kanete eseis?

 

3on) Uparxei epishmos kateu8ynsh apo antiproswpoia gia to th prepei na kanoume sto benzinadiko? H mhxanh prepei einai sbhsmenh h den uparxei problhma?(H aporeia mou profanos exei sxesh me to 2 apo panw.

 

1) Έχω ακούσει οτι μπορείς να βάλεις ντίζα αλλά δε ξέρω τι επιπτώσεις θα έχει...

 

2) Τουλάχιστον μετά απο "σκληρή" χρήση καλό είναι να το αφήνεις 2 λεπτά στο ρελαντί.

 

3)ΠΑΝΤΑ σβηστό στο βενζινάδικο...

Link to comment
Share on other sites

Poso prepei na kratame sto relanti to kinhthra prin to sbhsoume? 1 lepto px gia ka8hmerinh xrhsh kai 2-3 lepta meta apo taksidi? Th kanete eseis?

 

Καλυτερα να πηγαινεις χαλαρα για λιγα λεπτα πριν φτασεις στον προορισμο σου παρα να το αφηνεις στο ρελαντι, γιατι αυξανονται αρκετα οι θερμοκρασιες στην εισαγωγη (δεν εισαι εν κινησει να μπαινει κ αερας).

 

Για το ηλεκτρονικο γκαζι που λες δοκιμασε να πατας το πενταλ πιο προοδευτικα κ να αλλαζεις ταχυτητες με 'μισο' γκαζι κατα την αλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλοι!

Παρασκευή απόγευμα έφυγα για Ξάνθη (από Αθήνα) και γύρισα χθες το βράδυ.

Πριν φύγω το GT είχε 550 km στο κοντερ.

Παραθέτω κάποια στατιστικά (απο το trip computer) για όσους ενδιαφέρονται:

 

Διανυθέντα km: 1550

Μέση Κατανάλωση: 8.1 lit/100km

Μέση Ταχύτητα: 111 km/h

 

Σχόλια: Το αυτοκίνητο είναι απλά ΚΟΡΥΦΑΙΟ!!

Υ.Γ: Μέγιστη κοντερίσια ταχύτητα 230 km/h ...

Link to comment
Share on other sites

1) Έχω ακούσει οτι μπορείς να βάλεις ντίζα αλλά δε ξέρω τι επιπτώσεις θα έχει...

 

Einai la8os mou eipan na akhrwseis to hlektroniko Gazi me Ntiza.De kserw kan an ginete auto. To hlektroniko gazi exei logo pou elenxete apo ton egefalo kai isos einai la8os na to akurwseis!

 

Oso gia to benzinadiko.Uparxei apisimh gramh apo thn VW gia to an prepei na sbhneis ton kinhthra h oxi? To oti prepei na to sbhnoume panta to leei sto manual.?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

1) Έχω ακούσει οτι μπορείς να βάλεις ντίζα αλλά δε ξέρω τι επιπτώσεις θα έχει...

 

Einai la8os mou eipan na akhrwseis to hlektroniko Gazi me Ntiza.De kserw kan an ginete auto. To hlektroniko gazi exei logo pou elenxete apo ton egefalo kai isos einai la8os na to akurwseis!

 

Oso gia to benzinadiko.Uparxei apisimh gramh apo thn VW gia to an prepei na sbhneis ton kinhthra h oxi? To oti prepei na to sbhnoume panta to leei sto manual.?

 

Σίγουρα δεν είναι τόσο εύκολο και δε ξέρω τι ακριβως χρειάζεται για να βάλεις ντίζα, το σίγουρο είναι οτι γίνεται...

 

Το να σβήνουμε πάντα δεν έχει να κάνει με το αμάξι αλλά με το βενζινάδικο για λόγους ασφάλειας...

Link to comment
Share on other sites

To skeptiko mou basizete sto gegonos pws an gia logous asfaleias den epitrepotan giati na me afhnei na anoiksw to kapaki ths benzinhs me anoixth th mhxanh?

 

Opws palia pou gia na anoikseis to kapaki eprepe na xrhshmopoihseis to kleidi ths mhxanhs.To kanane giauto akribws to logo.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν για να τελειώσει το θέμα της κόντρας TSI vs GT

 

Σύμφωνα με πάρα πολλά περιοδικά και ειδικούς:

 

O κινητήρας και η εξάτμιση είναι ίδια στο μηχανικό κομμάτι και στα 2 αυτοκίνητα (TSI, GT)

Με διαφορά τα 30 άλογα λόγω εγκεφάλου.

 

Αλλά επίσης!:

Έχουμε τις εξής διαφορές:

1) 17' ζάντες, λάστιχα

2) Μεγαλύτερα φρένα

3) ESP

4) Εμφάνιση ( Μάσκα , εξάτμιση, διακριτικά GT...)

5) Πιο σπορ ανάρτηση

6) Radio-cd με 8 ηχεία αν 8υμάμαι καλά

 

Συμπληρώστε με αν ξεχνάω τπτ.

 

Επίσης όλα αυτά ισχύουν στην περίπτωση που το TSI είναι sportline γιατί αν είναι απλό (trendline) είναι πολύ χειρότερο.

 

Οπότε δεν πρέπει να τα συγκρίνουμε σε καμία περίπτωση.

 

Εγώ είμαι ευτυχής κάτοχος TSI sportline και για να το πάρουμε ανέβασα το προυπολογισμό μας. Για μένα όμως άξιζε τα λεφτά του. Αν είχα άλλα 4000 euro θα έπαιρνα το gt.

Link to comment
Share on other sites

Και τώρα η ερώτηση μου.

 

Διάβαζα στο manual του αυτοκινήτου οτι στον υπολογιστή ταξιδίου μπορείς να μπείς σε menu audio έτσι ώστε να σου δείχνει εκεί την κατάσταση του rcd.

 

Αλλά δεν μπορώ να το πετύχω έτσι όπως λέει το manual.

 

Μήπως πρέπει να έχω κάποιο άλλο extra?

Ή μήπως η οθόνη πολλαπλών λειτουργιών δεν είναι η είναι η ίδια μ'αυτή που αναφέρει το manual?

 

Έχουμε την έκδοση sportline του TSI και δεν έχουμε βάλει κανένα extra.

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια TSI-GT έχουν την ίδια τουρμπίνα και intercooler?

 

Aν ισχύει αυτό καο πράγματι είναι 100% ίδια μηχανικά λογικά θα μπορούν να δεχτούν τις βελτιώσεις μέσω λογισμικού του GT για 200+ άλογα!

 

Το κιβώτιο στο TSI είναι λίγο πιο μακρύ από του GT.

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια TSI-GT έχουν την ίδια τουρμπίνα και intercooler?

 

Aν ισχύει αυτό καο πράγματι είναι 100% ίδια μηχανικά λογικά θα μπορούν να δεχτούν τις βελτιώσεις μέσω λογισμικού του GT για 200+ άλογα!

 

Το κιβώτιο στο TSI είναι λίγο πιο μακρύ από του GT.

 

Λογικά θα το δέχεται αλλά όχι από την αντιπροσωπεία άρα μπάι μπάι εγγύηση...

Link to comment
Share on other sites

Και τώρα η ερώτηση μου.

 

Διάβαζα στο manual του αυτοκινήτου οτι στον υπολογιστή ταξιδίου μπορείς να μπείς σε menu audio έτσι ώστε να σου δείχνει εκεί την κατάσταση του rcd.

 

Αλλά δεν μπορώ να το πετύχω έτσι όπως λέει το manual.

 

Μήπως πρέπει να έχω κάποιο άλλο extra?

Ή μήπως η οθόνη πολλαπλών λειτουργιών δεν είναι η είναι η ίδια μ'αυτή που αναφέρει το manual?

 

Έχουμε την έκδοση sportline του TSI και δεν έχουμε βάλει κανένα extra.

Prepei na exeis thn o8wnh pollaplvn leitourgeiwn (PLUS) h opoia den einai idia me thn standard pou erxete to amaksi.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 

Σίγουρα δεν είναι τόσο εύκολο και δε ξέρω τι ακριβως χρειάζεται για να βάλεις ντίζα, το σίγουρο είναι οτι γίνεται...

 

Το να σβήνουμε πάντα δεν έχει να κάνει με το αμάξι αλλά με το βενζινάδικο για λόγους ασφάλειας...

Υπάρχει το sprint booster το οποίο κοστίζει γύρω στα 150€ και κάνει το γκάζι να συμπεριφέρεται σχεδον όπως η ντίζα. Αυτό που κάνει είναι να ανοίγει γρηγορότερα τη πεταλούδα στέλνοντας ποιο γρήγορα σήμα στον εγκέφαλο ;)
Link to comment
Share on other sites

1) Έχω ακούσει οτι μπορείς να βάλεις ντίζα αλλά δε ξέρω τι επιπτώσεις θα έχει...

 

Einai la8os mou eipan na akhrwseis to hlektroniko Gazi me Ntiza.De kserw kan an ginete auto. To hlektroniko gazi exei logo pou elenxete apo ton egefalo kai isos einai la8os na to akurwseis!

 

Oso gia to benzinadiko.Uparxei apisimh gramh apo thn VW gia to an prepei na sbhneis ton kinhthra h oxi? To oti prepei na to sbhnoume panta to leei sto manual.?

Δεν αναφερει τιποτα τετοιο το manual του αυτοκινητου... Η σβηστη μηχανη ειναι ΚΑΝΟΝΑΣ ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ στα πρατηρια ανεφοδιασμου!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει το sprint booster το οποίο κοστίζει γύρω στα 150€ και κάνει το γκάζι να συμπεριφέρεται σχεδον όπως η ντίζα. Αυτό που κάνει είναι να ανοίγει γρηγορότερα τη πεταλούδα στέλνοντας ποιο γρήγορα σήμα στον εγκέφαλο ;)

 

Αυτό φαντάζομαι θα λές... Sprint Booster

 

Ενδιαφέρον... :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Το έχει χρησιμοποιήσει κανείς που να μας πεί αν όντως έχει αποτέλεσμα; Γιατί το site λέει αερολογίες, συγνώμη κιόλας, επαναλαμβανόμενα πράματα χωρίς καμμία άλλη πληροφορία
Link to comment
Share on other sites

Επίσης πόσο κοστίζει; Και μήπως επηρεάζει την εργοστασιακή εγγύηση;

 

Επί τη ευκαιρία, βρήκα σετ xenon με 290 ευρώ. Όμως, για να το βάλεις απαιτείται απέμβαση στο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου, άρα προφανώς καταργείται η εγγύηση που αφορά στα ηλεκτρικά. Αυτό ισχύει βέβαια για όλα τα κιτ xenon οπότε όσοι θέλετε να βάλετε σκεφτείτε και αυτό τον παράγοντα. Πάντως αντικειμενικά έχουν πολύ δυνατό φωτισμό (αν και κάπου έχω διαβάσει ότι με πολύωρη χρήση αυτό το εκθαμβωτικό λευκό κουράζει τον οδηγό γιατί είναι πολύ πιο σκληρό σαν χρώμα από τα παραδοσιακά ...κίτρινα).

 

Αυτό που δεν καταλαβαίνω βέβαια είναι γιατί εγώ τα βρήκα 290 και η VW τα δίνει 1100... Σίγουρα πουλάει όνομα αλλά κάτι άλλο πρέπει να παίζει, δε μπορεί...

Link to comment
Share on other sites

Pragmati auto mou eixan anaferei kai mena! Kai mou eipan pws exei foberh diafora sthn apokrish tou gaziou. Thlefwnhsa kai mou eipan pws kostizei 170 telikh me 2 xronia eguhsh. http://www.sprintbooster.gr auto einai to site gia perissoteres plhrofories.

 

An to topo8ethsei kaneis as mas pei leptomeries.!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επίσης πόσο κοστίζει; Και μήπως επηρεάζει την εργοστασιακή εγγύηση;

 

Επί τη ευκαιρία, βρήκα σετ xenon με 290 ευρώ. Όμως, για να το βάλεις απαιτείται απέμβαση στο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου, άρα προφανώς καταργείται η εγγύηση που αφορά στα ηλεκτρικά. Αυτό ισχύει βέβαια για όλα τα κιτ xenon οπότε όσοι θέλετε να βάλετε σκεφτείτε και αυτό τον παράγοντα. Πάντως αντικειμενικά έχουν πολύ δυνατό φωτισμό (αν και κάπου έχω διαβάσει ότι με πολύωρη χρήση αυτό το εκθαμβωτικό λευκό κουράζει τον οδηγό γιατί είναι πολύ πιο σκληρό σαν χρώμα από τα παραδοσιακά ...κίτρινα).

 

Αυτό που δεν καταλαβαίνω βέβαια είναι γιατί εγώ τα βρήκα 290 και η VW τα δίνει 1100... Σίγουρα πουλάει όνομα αλλά κάτι άλλο πρέπει να παίζει, δε μπορεί...

 

Αυτά που βρήκες αντικαθιστούν και τα φώτα πορείας και τη μεγάλη σκάλα με xenon? Γιατί της VW νομίζω είναι bixenon που σημαίνει ότι έχει xenon και στις 2 σκάλες. Άρα αλλάζει αν είναι έτσι η τιμή σωστά;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το σκέφτηκα και εγώ, αλλά ο τύπος εκεί μου είπε ότι κανένα αυτοκίνητο δεν έχει xenon στη μεγάλη σκάλα γιατί τα xenon θέλουν 3-4 δευτερόλεπτα ώστε να φτάσουν σε θερμοκρασία λειτουργίας και να αποδόσουν σωστό φως. Άρα αμα είχες xenon στη μεγάλη σκάλα δε θα μπορούσες να κάνεις σινιάλο κτλ.

 

Τώρα βέβαια προκύπτει το ερώτημα τι είναι τα Bi-xenon...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το σκέφτηκα και εγώ, αλλά ο τύπος εκεί μου είπε ότι κανένα αυτοκίνητο δεν έχει xenon στη μεγάλη σκάλα γιατί τα xenon θέλουν 3-4 δευτερόλεπτα ώστε να φτάσουν σε θερμοκρασία λειτουργίας και να αποδόσουν σωστό φως. Άρα αμα είχες xenon στη μεγάλη σκάλα δε θα μπορούσες να κάνεις σινιάλο κτλ.

 

Τώρα βέβαια προκύπτει το ερώτημα τι είναι τα Bi-xenon...

 

Λοιπόν έβαλα στο google και βρήκα το εξής:

 

"Bi-xenon headlamps use a single xenon lamp to produce both the high beam and the low beam. The full light output is used to produce the high beam, while the low beam is formed by moving a shutter between the bulb and the lens, thus blocking off a portion of the light."

 

Άρα ισχύει και αυτό που λέω εγώ και αυτό που λέει ο μηχανικός που λές ταυτόχρονα :) και ίσως να εξηγεί και τη διαφορά τιμής

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...