Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Katarxin eyxaristo.To aytokinito ayto dilothike apo tin antiprosopia tis VW os test-drive.Omos to odigouse mono o dieythintis.H adeia tou egine stis 4 septemvriou.Eine 5thiro k full extra k exei 1465 km.Ego agorasa ayto to aytokino giati kostizei molis 20.000 eyro.Diladi glitosa konta sta 2500 me 3000 eyro.Tosi eine i aksia tou 5thirou full extra.k fisika exei teli kikloforias tou 06

 

Παραπάνω γλύτωσες. Το 5θυρο κοστίζει 24.850€. Αν δεν το έχουν σκίσει στα γκάζια, το πήρες σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παραπάνω γλύτωσες. Το 5θυρο κοστίζει 24.850€. Αν δεν το έχουν σκίσει στα γκάζια, το πήρες σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή.
tsi πήρε όχι gt...
Link to comment
Share on other sites

amelidis έχουμε φτάσει σε σημείο να μη μας φαίνονται πολλά τα 140 άλογα...

 

Τέσπα, εγω φίλοι μου απο εβδομάδα κλείνω GT σε candy white με πακέτο φωτισμού, 4 επιπλέον ηχεία, υποβραχιόνιο, κόκκινο-ανθρακί brick...Μου είπαν απο την αντιπροσωπεία της Karenta στη Συγγρoύ οτι αν βάλω κάτι εξτρα πάει ειδική παραγγελία και έχει 3,5 μήνες παράδοση...κρίμα, δεν αντέχω...

 

Υ.Γ1: Αξίζει να βάλω χειριστήρια στο τιμόνι?

 

Υ.Γ2: Αυτό το εξτρά πακετάκι που κάνει 80 ευρώ και έχει '' Δίχτυ χώρου αποσκευών, κάλυμμα χ'ωρου αποσκευών με δίχτυ και ντουλαπάκια κάτω απο τα καθίσματα'' αξίζει? Τί είναι τα δίχτυα αυτά ρε σεις?

 

ΥΓ3: Και κάτι που θα χαλάσει λιγο μερικούς: αναμένεται αύξηση στην τιμή του GT περι τα 300 ευρώ απο το νέο χρόνο και επειδή η τιμή αγοράς παραμένει ανοιχτή μας πιάνει η αύξηση...

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο δεν το πρόσεξα.

Θεωρεις λοιπον οτι ενα αυτοκινητο με 140 αλογα και ροπη μεγαλυτερη απο αυτη που εχει το Golf GT, δεν ειναι ικανο να "τρεξει"...

Μακαρι να ειχε στομα η 147 μου με τα "μολις" 120 αλογα και την ατμοσφαιρικη της ροπη για να πει αν την τρεχω και ποσο!?!?...

Link to comment
Share on other sites

Θεωρεις λοιπον οτι ενα αυτοκινητο με 140 αλογα και ροπη μεγαλυτερη απο αυτη που εχει το Golf GT, δεν ειναι ικανο να "τρεξει"...

Μακαρι να ειχε στομα η 147 μου με τα "μολις" 120 αλογα και την ατμοσφαιρικη της ροπη για να πει αν την τρεχω και ποσο!?!?...

 

Αυτό από που προκύπτει??

Link to comment
Share on other sites

Θεωρεις λοιπον οτι ενα αυτοκινητο με 140 αλογα και ροπη μεγαλυτερη απο αυτη που εχει το Golf GT, δεν ειναι ικανο να "τρεξει"...

Μακαρι να ειχε στομα η 147 μου με τα "μολις" 120 αλογα και την ατμοσφαιρικη της ροπη για να πει αν την τρεχω και ποσο!?!?...

Επειδή ανέφερε τη τιμή του gt γι αυτό το είπα, όχι ότι δε μπορεί να τρέξει. Και εγώ tsi έχω ;)

 

Επίσης πληροφοριακά δεν έχει μεγαλύτερη ροπή (το gt έχει 2kg μεγαλύτερη ροπή) απλώς την εμφανίζει από ποιο χαμηλά.

Link to comment
Share on other sites

Με καλύψατε Konin και Gka. Φίλε amelidi δεν ανέφερα πουθενά ότι το tsi δεν είναι γρήγορο. Εγώ για την τιμή μίλησα.

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Link to comment
Share on other sites

 

Υ.Γ1: Αξίζει να βάλω χειριστήρια στο τιμόνι?

 

Υ.Γ2: Αυτό το εξτρά πακετάκι που κάνει 80 ευρώ και έχει '' Δίχτυ χώρου αποσκευών, κάλυμμα χώρου αποσκευών με δίχτυ και ντουλαπάκια κάτω απο τα καθίσματα'' αξίζει? Τί είναι τα δίχτυα αυτά ρε σεις?

 

ΥΓ3: Και κάτι που θα χαλάσει λιγο μερικούς: αναμένεται αύξηση στην τιμή του GT περι τα 300 ευρώ απο το νέο χρόνο και επειδή η τιμή αγοράς παραμένει ανοιχτή μας πιάνει η αύξηση...

 

 

Χρόνια πολλά σε όλους! Μήπως υπάρχει κάποιος που μπορεί να με κατατοπίσει με το παραπάνω:happy: ?

Link to comment
Share on other sites

Νέο σπορ πακέτο εξοπλισμού VW

 

Όπως στην περίπτωση των εκδόσεων Cross, έτσι και η σειρά R-Line της VW δεν είναι τίποτε άλλο από ένα πακέτο αισθητικής αναβάθμισης. Στην περίπτωση της σειράς R-Line η έμφαση δίνεται στη σπορ εμφάνιση των μοντέλων με στοιχεία εμπνευσμένα από τις εκδόσεις Golf R32 και το πρόσφατο Passat R36. Πέρα από το bodykit και τις χαρακτηριστικές ζάντες, οι εκδόσεις R-Line ξεχωρίζουν και για το αναβαθμισμένο εσωτερικό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σπορ τιμόνι, μπάκετ καθίσματα και αλουμινένιες επενδύσεις. Θα αρχίσει να διατίθεται στην αγορά στις αρχές του 2007.

 

Απο drive magazine

 

εικόνες εδώ----> http://www.xelopolis.com/photos/index.php?spgmGal=Volkswagen/Volkswagen_Golf_R_Line_2007#?

 

Εκπληκτικό εσωτερικό...

 

Αντε να δούμε και τιμή για το GT R-Line...

Link to comment
Share on other sites

 

Υ.Γ1: Αξίζει να βάλω χειριστήρια στο τιμόνι?

 

Υ.Γ2: Αυτό το εξτρά πακετάκι που κάνει 80 ευρώ και έχει '' Δίχτυ χώρου αποσκευών, κάλυμμα χ'ωρου αποσκευών με δίχτυ και ντουλαπάκια κάτω απο τα καθίσματα'' αξίζει? Τί είναι τα δίχτυα αυτά ρε σεις?

 

 

Υ.Γ. 1

Αν μιλάς για τα χειριστήρια για το ράδιο, δεν αξίζει, μην βάλεις.

 

Υ.Γ. 2

Το δίχτυ το προσαρμόζεις στο χώρο αποσκευών για να συγκρατεί τα πράγματά σου. Όλο το πακέτο είναι αρκετά πρακτικό. Στο προτείνω.

http://www.signaturebar.com/uploads/images/33845.png
Link to comment
Share on other sites

pantos emena mou fenete arketa grigoro to amaksi.An skaseis ti proti den arpazei kateytheian alla meta tis 3.000 strofes to amaksi trellenete.Arketes fores malista epiasa ta kokkina sto strofometro k gia ayto kateytheian to ekopsa.To mono spastiko eine o ekneyristikos ixos otan de forao zoni.Alla kata ta alla den exo parapono.Ta ixia eine arketa dinata.Pira til stin HKS k se mia alli eteria k mou eipan oti den exei vgei akoma skastra gia TSI.Epipleon mia eksatmisi anoiktou tipou me dipli eksagogi stis dio akres pisteyo oti tha itan oti pio teleio...
[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

 

:) 1.Χρόνος πίστας για GOLF GT: 1'40''80.

Συγκρίνετέ τον με το GTI (1'40'05''), με το FOCUS ST (1'40''40''), RENAULT MEGANE RS (1'40''35) και δείτε πόσο κοντά είναι! Ξέρετε τι εξηγεί αυτό πέραν όποιων άλλων θεμάτων? Πως σε μια κλειστή normal διαδρομή, π.χ. ανάβαση, στημένη (με φίλους) ή τυχαία, ουσιαστικά ξεκινάς από κοινή βάση (δηλαδή "το υλικό σου" είναι αντίστοιχου επιπέδου) με τα 2λιτρα Hot Hatch (ίσως και με μεγαλύτερης κατηγορίας) και η διαφορά μπορεί να γίνει βάση οδηγικών ικανοτήτων!

 

4. Και κάτι επίσης σημαντικό, συγρίνετέ το με ένα παλιό και καλό GTi, το προηγούμενο AUDI S3 , που κάνει χρόνο 1'41''10!!!

8α προτιμουσα να μαθω χρονους απο κατι πιο εγκυρο για την αξιοπιστια του,π.χ. top gear π τα οδηγει παντα ο ιδιος...

κ πιο μεγαλη εντυπωση μ κανει π το s3 το παλιο κανει χειροτερο χρονο απο ολα:p ενω ειναι 220-240 κ 4χ4 κ ολα αυτα σε πιστα...

Link to comment
Share on other sites

το s3 το παλιο κανει χειροτερο χρονο απο ολα:p ενω ειναι 220-240 κ 4χ4 κ ολα αυτα σε πιστα...

 

Μα ακριβώς επειδή είναι σε πίστα, η τετρακίνηση μόνο βάρος και αδράνεια προσθέτει. Το πλεονέκτημα της αυξημένης πρόσφυσης που έχει στο δρόμο εξαλείφεται, μιας και όλα τα αυτοκίνητα έχουν πολύ καλή πρόσφυση σε πίστα. Αρκεί να σκεφτείς ότι σε όλα τα πρωταθλήματα του κόσμου που διεξάγονται σε πίστες τα αυτοκίνητα είναι πισωκίνητα, ή κάποια ελάχιστα προσθιοκίνητα. Η μόνη εξαίρεση -κατά ειρωνική σύμπτωση- αφορά τα αυτοκίνητα της Audi (Α4 DTM), κάτι που γίνεται βέβαια περισσότερο για λόγους marketing.

 

Για να γράψει ένα αυτοκίνητο στην πίστα, το σημαντικότερο στοιχείο είναι η ανάρτηση. Και του παλιού Α3 είναι κάπως ξεπερασμένη. Γιατί πρόκειται για ειδική τροποποίηση σε πολλαπλούς συνδέσμους ώστε να "χωρέσει" την τετρακίνηση, ενώ τα καινούρια Golf/Α3 έχουν ούτως ή άλλως σε όλες τις εκδόσεις αυτή την ανάρτηση.

 

Όσο για το Top Gear, μετά το πρόσφατο review του Clarkson δε νομίζω να το φέρουν ποτέ στην εκπομπή και να το δοκιμάσουν. Αλλά ούτως ή άλλως, και οι εκεί δοκιμές δεν είναι 100% αξιόπιστες. Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι ο οδηγός είναι πάντα σε άριστη κατάσταση, δεν ισχύει το ίδιο για την πίστα ή ακόμα και το αυτοκίνητο.

 

Οστόσω, κανένα από αυτά δεν είναι αυτοκίνητο για πίστες, ούτε καν trackday car. Καλύτερα να μη δίνουμε και πολύ σημασία στους χρόνους λοιπόν. Σε τελική ανάλυση ποτέ δε θα το μάθουμε στην πράξη γιατί προσωπικά δε με ενδιαφέρει να περάσω ένα S3, πόσο μάλλον αν την ώρα που θα το κάνω θα καταστρέφω ένα σετ λάστιχα.

Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι Χρόνια Πολλά σε όλους.

 

Καλά αυτός ο Clarkson τι έπαθε με το Golf GT??? Τόσο χάλια ρε γαμώτο του το βρήκε? Ένα από τα χειρότερα 5 αυτοκίνητα που έχει οδηγήσει? και ότι ήθελε να το πετάξει στην θάλασσα? Υπερβολικός πολύ μου φάνηκε.

Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

εχω ιδιαιτερη εκτιμηση σε ατομα που διαλεγουν το λευκο για χρωμα του αμαξιου τους.......

 

καλοταξιδο αλλα βαλε και καμια φωτο γιατι το λινκ που δινεις θελει να εισαι μελος για να δεις....;) :happy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...