Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

Όχι μην βάλεις cdi γιατί έχεις μικρό πιστόνι, καλύτερα βρες μια astrea γνήσια και άνοιξε την. Στην astrea μπαίνει ο fuego f200
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Όχι μην βάλεις cdi γιατί έχεις μικρό πιστόνι, καλύτερα βρες μια astrea γνήσια και άνοιξε την. Στην astrea μπαίνει ο fuego f200

 

νμζ η cdi δουλευει πολλη καλα με ενα πιστονακι πομπε:O αν κανω λαθος διορθοστεμε εγω παντος στο moto m σκευτομε να βαλω πιστονακι πομπε με cdi :)

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

το πομπε ειναι για να εχεις διναμι αλλα δε εχεις καλι τελικι το flat εχει τελικι αλλα δε εχει διναμι και το ιμιπομπε ειναι κατι εδιαμεσο η κανο λα8ος?:blink:

Ενας φιλος μου εχει το ιδιο φιαξιμο 53mm και εχει καρμπ το μικουνι το 24 που εδιξα πιο πανο και cdi κεφαλι αν βαλο μια αστερα ποσο 8α μου κοστισει? και τι ανοιγμα 8ελει? επισεις δε μου ειπατε τι καρμπιλατερ να βαλο απο τα 2 πανο... και αν παο εγο και ο φιλος μου να τα ανοιξουμε πιο 8α εχει καλιτερι επιδοσει? συγνομι για τις πολες εροτισεις αλλα δε ξερο απο αυτα:O

Link to comment
Share on other sites

για να σου δώσω να καταλάβεις, καλύτερα 53 με astrea κεφαλή παρά 53πομπέ με cdi. H cdi θέλει χιλιοστά
δεν ειναι για πολα χιλιοστα το λιφαν το μοτερ με την cdi ine 53mm ειναι θεμα συμπιεσης γιατι νε μεν 53μμ αλα εχι και και μεγαλη διαδρομη αρα περισοτερα cc.. ενα πομπε πιστονι σε κοντη διαδρομι τουλαχιστον 51mm με αν καλο καρμπ.. Στα 53μμ σαφος θα ειναι η cdi καλητερη γιατι εχει μεγαλιτερουσ αυλους και βαλβιδες αρα καλιτερη ροη.. το μονο προβλημα ειναι πος το γραναζι του εκκεντροφορου της ενα 4 δοντια παραπανο και να την παρεισ απο μοτερ λιφαν θελει μια πατεντουλα και διστιχος δεν ξερω τι να κανω γτ εχω αφτο ακριβοσ το προβλιμα..
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι για πολα χιλιοστα το λιφαν το μοτερ με την cdi ine 53mm ειναι θεμα συμπιεσης γιατι νε μεν 53μμ αλα εχι και και μεγαλη διαδρομη αρα περισοτερα cc.. ενα πομπε πιστονι σε κοντη διαδρομι τουλαχιστον 51mm με αν καλο καρμπ.. Στα 53μμ σαφος θα ειναι η cdi καλητερη γιατι εχει μεγαλιτερουσ αυλους και βαλβιδες αρα καλιτερη ροη.. το μονο προβλημα ειναι πος το γραναζι του εκκεντροφορου της ενα 4 δοντια παραπανο και να την παρεισ απο μοτερ λιφαν θελει μια πατεντουλα και διστιχος δεν ξερω τι να κανω γτ εχω αφτο ακριβοσ το προβλιμα..

διλαδι εγο με αυτο το καρμπιλατερ http://www.akyriakopoulos.gr/shop/product_info.php?products_id=177&osCsid=9650258cadf801409a04d5b3728b1153 στα 53mm τι πρεπει να βαλο για να πιγενει καλιτερα αστερα η cdi??

Link to comment
Share on other sites

Λοπον παιδια...Αναρρώνω σιγα σιγα και οπως καταλαβαινετε μετα το τροχαιο λεω να πουλησω το παπι..Πρέπει όμως να το φτιάξω πρώτα..Λοιπον ο μαστορας που τον ειδα σημερα ειπε οτι θελει τα εξής:

 

1)Ζαντολαστιχα μπρος πισω: Λεω να βάλω ζάντες αλουμινιου σε ασημι (νορμαλ χρώμα) και ακτινες παλι αλουμινιου.Τεσπα να μην σκουριαζουν..Αν εχετε κατι συγκεκριμενο υποψην σας πειτε μου..

 

2)Μπροστινο συστημα: Τιμονι,καλαμια κλπ ολα...Λέει οτι μόνο ημιτασιον υπάρχουν πλέον για glx και θα είναι για 90αρη αυτα που έχει οπότε θα θέλουν και βάψιμο μετα για να μην είναι τσιρκο σαν συνολο..

 

3)Φλας φαναρια κλπ βλακειουλες..

 

4)Θα πρέπει να αλλάξω και εξάτμιση γιατι η άλλη έκανε τρύπα (μην ρωτάτε)...Οπότε ψάχνω sebring γνήσια και όχι τις μούφες τις "serbing" του stelpet.

 

Ξέρετε με έναν πρόχειρο υπολογισμο πόσο θα πάνε περίπου;Το ημιτασιον συστημα λεει ή @@;(εννοω μην σκορπισει).Αν ξέρετε αν πουλάνε κάπου ή καποιος αυθεντική sebring πλζ με μηνυμα.Ευχαριστώ...

Edited by Skymoto
Link to comment
Share on other sites

αγαπητέ manos3 καλώς ήλθες στο φόρουμ...:)

δυστυχώς το ποστ σου δε μπορεί να παραμείνει με αυτήν την μορφή , λόγω του ότι είναι εντελώς μη αναγνώσιμο....θα σε παρακαλέσω λοιπόν, πρωτίστως για δικό σου όφελος και δευτερευόντως για να πάρεις απαντήσεις στο ερώτημά σου, να δοκιμάσεις να γράψεις σωστά ελληνικά, είτε με βοήθεια κάποιου φίλου είτε κάποιου προγράμματος και έπειτα να επαναδιατυπώσεις αυτό που θες να πεις...

σε ευχαριστώ πολύ...συνεχίζουμε..

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας λοιπόν θα μπω κατευθείαν στο θέμα μας. Ύστερα από πολύ ψάξιμο για το τι πράγματα θα βάλω στο Daytona Sprider κατέληξα στα εξής:

 

 

 

 

• Κύλινδρος : AaSa 56mm

• Πιστόνι : AaSa ultra light πομπέ 56mm

• Κεφαλή : CDI

• Κεντροφόρος : Fuego f 200

• Καρμπιλατέρ : Keihin 26mm + λαιμός

• Στρόφαλος : AaSa 54mm τριγωνικός

• Εξάτμιση : Protech Oval

• Ηλεκτρονική με σκάλες

• Τρόμπα λαδιού με μεγαλύτερη ροή Takegawa

• Αξονάκι τρόμπας λαδιού λεπτό

• Άνοιγμα Κάρτερ

• Αλυσιδογράναζα Japan 14/38

• Φλάντζες 56mm μπροστά, μεγαλύτερες πίσω

• Δίσκοι συμπλέκτη ενισχυμένοι

• Ελατήρια καμπάνας σκληρά

• Ελατήρια βαλβίδων ενισχυμένα

• Ψυγείο λαδιού (ποίας εταιρίας μου προτείνεται να βάλω και πόσα € έχει?)

• Ένα κιτ συμπλέκτη (ποίας εταιρίας μου προτείνεται να βάλω και πόσα € έχει?

• Δοχείο αναθυμιάσεων (το δοχείο αναθυμιάσεων σε τι χρησιμεύει? Και

ποίας εταιρίας μου προτείνεται να βάλω και πόσα € έχει? )

 

 

 

 

Όλα αυτά θα μου κοστίσουν περίπου 500 € . Και μια τελευταία ερώτηση το μηχανάκι θα είναι αξιόπιστο? Ή θα είμαι κάθε Τρίτη στον μάστορα?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σου έλεγα να βάλεις ηλεκτρονική takegawa (δεν έχει σκάλες), ελατήρια βαλβίδων takegawa, καρμπυρατερ keihin pwk 28. Δοχείο αναθυμιάσεων μην βάλεις τζάμπα λεφτά, όπως επισής δεν θα έβαζα ούτε συμπλέκτη στο χέρι.

 

Τώρα για ψυγείο λαδιου δεν ξέρω, αλλά μου φαίνεται κάνει πολυ 'κρα' για το τίποτα. Αν τελικά βάλεις βάλε της shark (όλα κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά & το συγκεκριμένο είναι το πιο φθηνό)

Link to comment
Share on other sites

Εβαλα τα pilot 70/90 μπρος πισω και για σαμπρελες κρατησα τις ιδιες που λενε πανω 2.50-2.75.αυτος εκει μου ειπε δεν θα υπαρχει προβλημα γιατι ηταν λιγο μεγαλες.τωρα παρατηρησα οτι πισω εχει βγει λιγο η σαμπρελα στα πλαγια.να ξεφουσκωσω το λαστιχο και να την ξαναβαλω και θα ειναι οκ?η θα ξαναβγει?γιατι τωρα ειναι ταλαιπωρια να βγαλω ροδες και να παρω αλλες σαμπρελες να τις αλλαξω.
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδες ακουω απο μερικους οτι ο στροφαλος ο AaSa ο τριγωνικος κοπαναει (η μπιελα) ισχυει?? και κατι αλλο οι βαλβιδες παιζουνε περα δοθε μεσα στον οδηγο?? γτ εμενα παιζουνε
Link to comment
Share on other sites

Εβαλα τα pilot 70/90 μπρος πισω και για σαμπρελες κρατησα τις ιδιες που λενε πανω 2.50-2.75.αυτος εκει μου ειπε δεν θα υπαρχει προβλημα γιατι ηταν λιγο μεγαλες.τωρα παρατηρησα οτι πισω εχει βγει λιγο η σαμπρελα στα πλαγια.να ξεφουσκωσω το λαστιχο και να την ξαναβαλω και θα ειναι οκ?η θα ξαναβγει?γιατι τωρα ειναι ταλαιπωρια να βγαλω ροδες και να παρω αλλες σαμπρελες να τις αλλαξω.

 

Κανονικα θελουν αλλαγμα και οι σαμπρελες.

Link to comment
Share on other sites

• Καρμπιλατέρ : Keihin 26mm + λαιμός

• Ψυγείο λαδιού (ποίας εταιρίας μου προτείνεται να βάλω και πόσα € έχει?)

• Ένα κιτ συμπλέκτη (ποίας εταιρίας μου προτείνεται να βάλω και πόσα € έχει?

• Δοχείο αναθυμιάσεων (το δοχείο αναθυμιάσεων σε τι χρησιμεύει? Και

ποίας εταιρίας μου προτείνεται να βάλω και πόσα € έχει? )

 

Καταρχάς δεν νομίζω η keihin να βγάζει 26mm καρμπυρατέρ.Ψυγείο λαδιού βρες κανά κινέζικο,για μένα δεν αξίζει να δώσεις 200€ για να βάλεις takegawa η daytona.Το δοχείο αναθυμιάσων μην το βάλεις καθόλου,ούτε απόδοση θα δώσει,απλά ίσως λίγη ομορφιά παραπάνω.Η takegawa βγάζει κιτ συμπλέκτη με 170€ το απλό κιτ,και με 500 το πιο καλό

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς δεν νομίζω η keihin να βγάζει 26mm καρμπυρατέρ.Ψυγείο λαδιού βρες κανά κινέζικο,για μένα δεν αξίζει να δώσεις 200€ για να βάλεις takegawa η daytona.Το δοχείο αναθυμιάσων μην το βάλεις καθόλου,ούτε απόδοση θα δώσει,απλά ίσως λίγη ομορφιά παραπάνω.Η takegawa βγάζει κιτ συμπλέκτη με 170€ το απλό κιτ,και με 500 το πιο καλό

 

Εχει ρε η Keihin 26αρι ΡΕ.Εχω εγω κιολας.Ψυγειο λαδιου μην βαλεις ουτε δοχειο αναθυμιασεων,

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα καλησπέρα...προσφατα εβαλα ενα 24 mikuni στο glx και οπως καταλαβαινεται επρεπε να βάλω και κολαρο μαζί με δυο κολιέδες για να δεσει..το κολαρο ηταν ενα της νικμε πλαστικό.. ομως απο τους κραδασμος παλλινδρομει με αποτελεσμα να κοβεται..υπάρχει κάποια λύση η κάποιο αξιοπιστο κολαρο.?
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα καλησπέρα...προσφατα εβαλα ενα 24 mikuni στο glx και οπως καταλαβαινεται επρεπε να βάλω και κολαρο μαζί με δυο κολιέδες για να δεσει..το κολαρο ηταν ενα της νικμε πλαστικό.. ομως απο τους κραδασμος παλλινδρομει με αποτελεσμα να κοβεται..υπάρχει κάποια λύση η κάποιο αξιοπιστο κολαρο.?

 

Το κολάρο σου απ'τη μία μπαίνει φυτευτό και από την άλλη με βίδες?

Αν ναι, κόβετε απ'την μεριά που είναι οι βίδες?

 

Σε περίπτωση που γίνεται αυτό η μόνη λύση είναι να αλλάξεις λαιμό και να πάρεις τέτοιον ωστε να μπαίνει φυτευτό το καρμπυρατέρ

Link to comment
Share on other sites

Παιδια απτη μεριά των πηνιων αν αφαιρέσω το αλυσιδάκι και το γραναζάκι της μίζας κερδίζω τιποτα σε αποδοση;Επίσης γινεται να βγει ή θα εχω προβλήματα;
Link to comment
Share on other sites

παιδια τελικα εγο τι να βαλο στα 53mm στο glx μου? cdi η αστερα? και πιο απο αυτα τα 2 καρμπιλατερ? αυτο....http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=33284 η αυτο....http://www.akyriakopoulos.gr/shop/product_info.php?products_id=177&osCsid=9650258cadf801409a04d5b3728b1153
Link to comment
Share on other sites

παιδια τελικα εγο τι να βαλο στα 53mm στο glx μου? cdi η αστερα? και πιο απο αυτα τα 2 καρμπιλατερ? αυτο....http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=33284 η αυτο....http://www.akyriakopoulos.gr/shop/product_info.php?products_id=177&osCsid=9650258cadf801409a04d5b3728b1153

 

για το καρμπιρατερ σου προτινω τον keihin κοριφεα τωρα για τα υπολοιπα δεν ειμαι σιγουρος.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια απτη μεριά των πηνιων αν αφαιρέσω το αλυσιδάκι και το γραναζάκι της μίζας κερδίζω τιποτα σε αποδοση;Επίσης γινεται να βγει ή θα εχω προβλήματα;

 

πολλοι λενε οτι κερδιζεις δυναμη βγαζοντας την μιζα ( ελαχιστη βεβαια;)) δεν νομιζω να εχεις προβλημα!!!

anonimos42 βαλε ενα μομπε πιστονακι και cdi, εναν f200σκληρα ελλατηρια και καλες βαλβιδες , απο καρμπ keihin γω θα εβαζα 26αρι pwk αλλα και το 24αρι καλο ειναι

Edited by honda_100
Link to comment
Share on other sites

πολλοι λενε οτι κερδιζεις δυναμη βγαζοντας την μιζα ( ελαχιστη βεβαια;)) δεν νομιζω να εχεις προβλημα!!!

anonimos42 βαλε ενα μομπε πιστονακι και cdi, εναν f200σκληρα ελλατηρια και καλες βαλβιδες , απο καρμπ keihin γω θα εβαζα 26αρι pwk αλλα και το 24αρι καλο ειναι

 

Την μιζα δε μπορω να την βγαλω διοτι μετα θα εχει κενο!Αυτο που λες μπορω να το κάνω αν βγάλω το αλυσιδακι και το γραναζάκι (να βγάλει παραπάνω ροπή και τελική εννοώ);

Link to comment
Share on other sites

πολλοι λενε οτι κερδιζεις δυναμη βγαζοντας την μιζα ( ελαχιστη βεβαια;)) δεν νομιζω να εχεις προβλημα!!!

anonimos42 βαλε ενα μομπε πιστονακι και cdi, εναν f200σκληρα ελλατηρια και καλες βαλβιδες , απο καρμπ keihin γω θα εβαζα 26αρι pwk αλλα και το 24αρι καλο ειναι

 

εγο σκευτομαι να το φιαξο καπος ετσι...

εκκεντροφορος f200 60Ε

καρμπ keihin 24 120E

κεφαλι cdi (τιμι δε ξερο πιτε μου αν ξερετε)

κιλινδρο aasa και εμβολο aasa 100Ε (το εμβολο λεει μικρο πομπε)

εξατμισι μαλον λεο level

με τι νομιζεις 8α πιγενει καλιτερα? με μικρο πομπε η με πομπε?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...