Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

εχω ενα glx που πλέον φοράει κυλινδρο και στροφαλο απο 90αρι, μπιέλα astrea, κεφαλή απο astrea ,πιστόν 51 χλστ. της narita και καρμπυρατέρ 22 delorto και με βήμα 14-36..σκέφτομαι να βάλω έναν εκκεντροφόρο αλλα δεν ξέρω ποιόν .. αν και χαμηλά έχει δύναμη στις υψηλές δεν εχει τελικές και περιορίζεται στα 75 ζόρικα..τι προτείνεται εκκεντροφόρο και ποιο στάδιο? fuego ή aasa ?

 

Ετσι οπως τα λες με 90αρη στροφαλο και 51mm εισαι γυρω στα 100cc ετσι? εχεις 22αρι καρμπ και βγαζει μονο 75??το μαμα το astrea βγαζει 100 τελικη χωρις τιποτα.. μαλλον αυτο που θες ειναι παραπανω συμπιεση και ισως κατι να παιζει με το καρμπ..διοτι το 90αρι το μοτερ με 14-36 γραναζωμα πρεπει να βγαζει πολλα παραπανω.....

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

τι πως εγινε. εχεις παρατηρησει οτι τα takegawa εχουν μεινει πισω. μονο η κεφαλη αξηζει. ολοι τωρα προτημανε aasa kitaco και φυσικα χειροποιητα ανταλλακτικα. ασε που ειναι φθηνοτερα.

 

στα takegawa το μονο που αξιζει ειναι η κεφαλη. στροφαλος υπαρχει aasa η χειροποιητος που ειναι μεγαλυτερος,πιο ελαφρομενος και καλυτερος. περνας στου δρακο nicasil χιτωνιο {πολυ καλυτερο απο takegawa κιλυνδρο} βαζεις kitaco πιστονι, βαζεις χειροποιητο εκκεντροφορο που αν φτιαξεις τον honda ειναι ανωτερος απο τον takegawa και τον φτιαχνεις αναλογα με τα χιλιοστα του. τα καρμπυρατερ takegawa ειναι μαπα. βαζεις η fcr η pwk και εισαι οκ. υπαρχουν ρευματα kitaco στις 22 000 στροφες ενω τα takegawa στις 17 000, πολλαπλασιαστης kitaco cover oil, μπορεις να φτιαξεις την καμπανα και να την ελαφροσεις και κανεις τριπα για να βαλεις συμπλεχτη στο χερι αντι να δινεις 500-700 ευρω . ειδες εχεις γρηγοροτερο μηχανακι με πολυ λιγοτερα λευτα. εγω φιλε θα εφτιαχνα ενα μηχανακι ολο με χειροποιητα πραγματα και θα εβαζα μονο κεφαλη takegawa . εκει να δεις γκαζι. εμενα αυτη ειναι η γνωμη μου. εσυ μπορει να πιστευεις αλλα . αλλα αμα ασχολειθεις με το θεμα και το ψαξεις τοτε θα με θυμηθεις. sorry για το μεγαλο ποστ

 

Και που κολλαει αυτο με το οτι τα Kitaco ειναι καλυτερα?Η ΤΑΚΕ ως σωστη εταιρια βγαζει ολοκληρα κιτακια με οτι χρειαστεις οπως και η ΚΙΤΑΚΟ αν ειμαι σωστος.Οπως καθε σωστη εταιρια εχει κανει καποια μελετη για καποια συγκεκριμενα κυβικα.Αυτη η μελετη στοχευει στην αξιοπιστια στις επιδισεις και φυσικα στην καταναλωση.Ενω στον συνδυασμο πραγματων που εκανες εσυ πριν δεν εχει γινει τιποτα απ αυτα.Οσο για το πιστονι και επειδη προτιμαει ο Α μαστορας και ο Β μαστορας ΚΙΤΑΚΟ δεν μπορουμε να τα ισοπεδωνουμε ολα.

Link to comment
Share on other sites

για σας ειμαι καινοθργιοσ στο σιτε...θα ηθελα να ρωτισο κατι γιατι δν τα παο καλα με τιν μιχαλολογια σε ενα σουπρα 59χιλιοστψν με 54αρι στροφαλο και συμπλεκτι και ασφαλοσ με το καταλιλο καρμπιλατερ ποσα χιλιομετρα θα μου βγαζει?
Link to comment
Share on other sites

στα takegawa το μονο που αξιζει ειναι η κεφαλη. στροφαλος υπαρχει aasa η χειροποιητος που ειναι μεγαλυτερος,πιο ελαφρομενος και καλυτερος. περνας στου δρακο nicasil χιτωνιο {πολυ καλυτερο απο takegawa κιλυνδρο} βαζεις kitaco πιστονι, βαζεις χειροποιητο εκκεντροφορο που αν φτιαξεις τον honda ειναι ανωτερος απο τον takegawa και τον φτιαχνεις αναλογα με τα χιλιοστα του. τα καρμπυρατερ takegawa ειναι μαπα. βαζεις η fcr η pwk και εισαι οκ. υπαρχουν ρευματα kitaco στις 22 000 στροφες ενω τα takegawa στις 17 000, πολλαπλασιαστης kitaco cover oil, μπορεις να φτιαξεις την καμπανα και να την ελαφροσεις και κανεις τριπα για να βαλεις συμπλεχτη στο χερι αντι να δινεις 500-700 ευρω . ειδες εχεις γρηγοροτερο μηχανακι με πολυ λιγοτερα λευτα. εγω φιλε θα εφτιαχνα ενα μηχανακι ολο με χειροποιητα πραγματα και θα εβαζα μονο κεφαλη takegawa . εκει να δεις γκαζι. εμενα αυτη ειναι η γνωμη μου. εσυ μπορει να πιστευεις αλλα . αλλα αμα ασχολειθεις με το θεμα και το ψαξεις τοτε θα με θυμηθεις. sorry για το μεγαλο ποστ

 

ρε φιλε που μπορεις να φτιαξεις χειροποιητο στροφαλο? και ποσα mm μπορει να παει? και η τιμη του ποσα θα παει και η τιμη για εναν χειροποιητο εκεντροφο ποσο παει?:) σε ροταω γιατη θελω να φτιαξω το μοτερ μου :D

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

Και που κολλαει αυτο με το οτι τα Kitaco ειναι καλυτερα?Η ΤΑΚΕ ως σωστη εταιρια βγαζει ολοκληρα κιτακια με οτι χρειαστεις οπως και η ΚΙΤΑΚΟ αν ειμαι σωστος.Οπως καθε σωστη εταιρια εχει κανει καποια μελετη για καποια συγκεκριμενα κυβικα.Αυτη η μελετη στοχευει στην αξιοπιστια στις επιδισεις και φυσικα στην καταναλωση.Ενω στον συνδυασμο πραγματων που εκανες εσυ πριν δεν εχει γινει τιποτα απ αυτα.Οσο για το πιστονι και επειδη προτιμαει ο Α μαστορας και ο Β μαστορας ΚΙΤΑΚΟ δεν μπορουμε να τα ισοπεδωνουμε ολα.

 

καλα οτι πεις. θα μαθεις καποια μερα. και εγω ειπα οτι η γνωμη μου ειναι ενα τετοιο μοτερ. γιατι στα dragster δεν τα βαζουν ολα takegawa ενω εχουν τα λεφτα ?

Link to comment
Share on other sites

καλα οτι πεις. θα μαθεις καποια μερα. και εγω ειπα οτι η γνωμη μου ειναι ενα τετοιο μοτερ. γιατι στα dragster δεν τα βαζουν ολα takegawa ενω εχουν τα λεφτα ?

 

Εγω δηλαδή που θελω να φτιάξω ενα 57 mm (εχω ηδη 55 mm) τι συνδυασμούς πρέπει να κανω με χειροποιητα πραγματα? Δεν με πολυνοιάζουν τα λεφτά αλλά τα takegawa δεν τα γουστάρω και πολύ

Link to comment
Share on other sites

καλα οτι πεις. θα μαθεις καποια μερα. και εγω ειπα οτι η γνωμη μου ειναι ενα τετοιο μοτερ. γιατι στα dragster δεν τα βαζουν ολα takegawa ενω εχουν τα λεφτα ?

 

Καλα εγω θα μαθω.Εσυ ομως δεν ξερεις οτι σε αγωνες οπως τα dragster δεν σε νοιαζει ουτε καταναλωση ουτε αξιοπιστια παρα για 450 μετρα?Αρα για να μιλαμε σωστα απο την αρχη ξεκαθαριζουμε για ποια χρηση θελουμε το μηχανακι και μετα μιλαμε με τι πραγματα θα βαλουμε.

Link to comment
Share on other sites

Καλα εγω θα μαθω.Εσυ ομως δεν ξερεις οτι σε αγωνες οπως τα dragster δεν σε νοιαζει ουτε καταναλωση ουτε αξιοπιστια παρα για 450 μετρα?Αρα για να μιλαμε σωστα απο την αρχη ξεκαθαριζουμε για ποια χρηση θελουμε το μηχανακι και μετα μιλαμε με τι πραγματα θα βαλουμε.

 

εεεεεεεεετσιιιιιιι,ε τοτε να παμε να παρουμε ολοι shark ετσι για 3-4 κοντρες και μετα να τα τοιναξουνε,η take φτιαχνει ολοκληρα μηχανακια...δν λεμε οτι η kitaco klp ειναι gtp αλλα οταν ερ8ει ο αλλος και σ πει εχω τakekawa η daytona εσυ τι θα του πεις εχω aasa?δν τα συγκρινεις αυτα....γτ πολυ απλα οπως ειπε κ ο φιλος παραπανω ασε τα 450 μετρα,αν ειναι για 450 μετρα παω και περνω ενα κυλινδροπιστονο shark 56mm,ενα carb 24μμ της πλακας με 30 ευρω,καμια ηλεκτρονικη κινεζικη,κανα εκεντροφορο shark ασ πουμε,και μια εξατμιση moto sport και ειμαι κοντρακιας,αλλα αν τα παρεις αυτα δν πρεπει να το στρωσεις το μηχανακι γτ θα σπορησει στα 1000 km,ενω η takekawa πανω στην μπιελα της π.χ εχει το ονομα της αναγλυφο την βλεπεις κ λες οτι κ να κανω δν ειναι κ ευκολο να βαρεσει,θα ειναι λες και ειναι εργοστασιακο,δλδ μιλαμε για μεγαλη αξιοπιστια κ αποδοση,δν παιζει λοιπον....για εμενα οι καλες μαρκες και αυτεσ που θα ηθελα να ειναι στο μηχανακι μ ειναι take,κ daytona...assa,shark,kitaco,aspira,top και τετοια ειναι προιοντα που ψιλο-δισταζψ να αγορασω,αλλα φυσικα οταν το τακε το πιστονι κανει 170 ευρω και το aasa 60 τοτε τι θα διαλεξεις?το φτηνοτερο......

Link to comment
Share on other sites

εεεεεεεεετσιιιιιιι,ε τοτε να παμε να παρουμε ολοι shark ετσι για 3-4 κοντρες και μετα να τα τοιναξουνε,η take φτιαχνει ολοκληρα μηχανακια...δν λεμε οτι η kitaco klp ειναι gtp αλλα οταν ερ8ει ο αλλος και σ πει εχω τakekawa η daytona εσυ τι θα του πεις εχω aasa?δν τα συγκρινεις αυτα....γτ πολυ απλα οπως ειπε κ ο φιλος παραπανω ασε τα 450 μετρα,αν ειναι για 450 μετρα παω και περνω ενα κυλινδροπιστονο shark 56mm,ενα carb 24μμ της πλακας με 30 ευρω,καμια ηλεκτρονικη κινεζικη,κανα εκεντροφορο shark ασ πουμε,και μια εξατμιση moto sport και ειμαι κοντρακιας,αλλα αν τα παρεις αυτα δν πρεπει να το στρωσεις το μηχανακι γτ θα σπορησει στα 1000 km,ενω η takekawa πανω στην μπιελα της π.χ εχει το ονομα της αναγλυφο την βλεπεις κ λες οτι κ να κανω δν ειναι κ ευκολο να βαρεσει,θα ειναι λες και ειναι εργοστασιακο,δλδ μιλαμε για μεγαλη αξιοπιστια κ αποδοση,δν παιζει λοιπον....για εμενα οι καλες μαρκες και αυτεσ που θα ηθελα να ειναι στο μηχανακι μ ειναι take,κ daytona...assa,shark,kitaco,aspira,top και τετοια ειναι προιοντα που ψιλο-δισταζψ να αγορασω,αλλα φυσικα οταν το τακε το πιστονι κανει 170 ευρω και το aasa 60 τοτε τι θα διαλεξεις?το φτηνοτερο......

 

Οτι και να πάρεις εσυ φίλε κοντρακιας δεν προκειται να γινεις ποτέ. Εσυ από οτι φαινεται ξέρεις να κοιτας μονο τις μαρκες και την εμφάνιση και όχι πως να συνδυάζεις τα πραγματα μεσα στο μοτέρ σου. Εχω δει πολλά μηχανακια να δουλεύουν με πραγματα shark και aasa και να ρίχνουν λεωφορεία στα takegawa και παρόλα αυτα να αντέχουν κιόλας. Και όταν αγοράζεις κατι να μην κοιτάζεις μονο την τιμη

Link to comment
Share on other sites

Οτι και να πάρεις εσυ φίλε κοντρακιας δεν προκειται να γινεις ποτέ. Εσυ από οτι φαινεται ξέρεις να κοιτας μονο τις μαρκες και την εμφάνιση και όχι πως να συνδυάζεις τα πραγματα μεσα στο μοτέρ σου. Εχω δει πολλά μηχανακια να δουλεύουν με πραγματα shark και aasa και να ρίχνουν λεωφορεία στα takegawa και παρόλα αυτα να αντέχουν κιόλας. Και όταν αγοράζεις κατι να μην κοιτάζεις μονο την τιμη

 

Σωστο σε βρισκω...Εχω 3 χρονια κυλινδρομπιστονα shark 52mm και το παπι το εχω για σκισιμο κοντρες βολτες κλπ ολα μαζι....τπτ δεν εχουν παθει και να παθουν ειναι πολυ φτηνα να τα αγορασεις και καλα στις επιδοσεις

Link to comment
Share on other sites

Πωπω μαγκες γουσταρα να διαβαζω τα ποστς σας σημερα!:)

Εχω μια απλη ερωτηση στο glx για να βαλλω λαδια το βαζω στα δυο ποδαρακια και το γεμιζω μεχρι να καλυφτει η κατω περιοχη του δεικτη (αυτη με τα διαγωνια σχεδια) τον δεικτη πρεπει να τον εχω βιδωμενο ή οχι;ποσα ml περιπου ή λιτρα να βαλλω για σιγουρια αλλα οχι και υπερβολικα γιατι ακουω οτι πατινιαρει με το πολυ λαδι....Επισης ειναι δυνατον σε ενα παπι με φθαρμενα κυλιδροπιστονα να πιασει ροπη με ολες τις ταχυτητες;(ξερετε να τρανταζει το μοτερ στα σπασιματα)

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια!!λοιπον θελω να σας ροτησω πιο ειναι καλιτερο μοτερ για φτιαξημο c50 ή astra?? δλδ ενοω για τα 60mm που θελω να κανω το μοτερ με στροφαλο Aasa στα 56mm ή χιροποιητο στα 58mm πιο θα ειναι πιο γριγορο και πιο πομπα?? μιλαμε για καλο φτιαξιμο με χιροποιητα ανταλακτικα εκεντροφορους στα cc του που θα ειναι 160-165cc και πομπε μιστονι κεφαλι full στις θιριδες και τερμα φτιαγμενει και fcr καρμπιρατερ και ρευματα με ηλεκτρονικη take πολαπλασιαστη kitaco και μπουζοπιπα daytona και αλλα πολλα!:)

 

ευχαριστω σε οπιον με βοηθησει!:happy:

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

εεεεεεεεετσιιιιιιι,ε τοτε να παμε να παρουμε ολοι shark ετσι για 3-4 κοντρες και μετα να τα τοιναξουνε,η take φτιαχνει ολοκληρα μηχανακια...δν λεμε οτι η kitaco klp ειναι gtp αλλα οταν ερ8ει ο αλλος και σ πει εχω τakekawa η daytona εσυ τι θα του πεις εχω aasa?δν τα συγκρινεις αυτα....γτ πολυ απλα οπως ειπε κ ο φιλος παραπανω ασε τα 450 μετρα,αν ειναι για 450 μετρα παω και περνω ενα κυλινδροπιστονο shark 56mm,ενα carb 24μμ της πλακας με 30 ευρω,καμια ηλεκτρονικη κινεζικη,κανα εκεντροφορο shark ασ πουμε,και μια εξατμιση moto sport και ειμαι κοντρακιας,αλλα αν τα παρεις αυτα δν πρεπει να το στρωσεις το μηχανακι γτ θα σπορησει στα 1000 km,ενω η takekawa πανω στην μπιελα της π.χ εχει το ονομα της αναγλυφο την βλεπεις κ λες οτι κ να κανω δν ειναι κ ευκολο να βαρεσει,θα ειναι λες και ειναι εργοστασιακο,δλδ μιλαμε για μεγαλη αξιοπιστια κ αποδοση,δν παιζει λοιπον....για εμενα οι καλες μαρκες και αυτεσ που θα ηθελα να ειναι στο μηχανακι μ ειναι take,κ daytona...assa,shark,kitaco,aspira,top και τετοια ειναι προιοντα που ψιλο-δισταζψ να αγορασω,αλλα φυσικα οταν το τακε το πιστονι κανει 170 ευρω και το aasa 60 τοτε τι θα διαλεξεις?το φτηνοτερο......

 

Δεν κερδίζουν πάντα οι μάρκες. Πρέπει να ξέρεις να συνδυάζεις τα πράγματα που θα φορέσεις στο μοτεράκι σου για να έχει τις ανάλογες επίδοσης. Επειδή κάποιος φοράει Takegawa πιστόνι πχ δεν πάει να πει πως θα νικήσει κάποιον που φοράει TOP (μιλάμε ίδια κυβικά, χιλιοστά αν και πεζή ρολο και ο οδηγός) Αν κάτσεις και φτιάξεις το TOP στον τόρνο επίσης φτιάξεις την κεφάλι σου και όλα τα σχετικά τότε όπως είπε και το παιδί τα Takegawa θα τρώνε λεωφορεία και νταλίκες. Πάνω από όλα σωστός συνδυασμός και κατάλληλο χειροποίητο φτιάξιμο, αυτό κερδίζει και όχι να βάζουμε Takegawa και να νομίζουμε πως τα γ@μανε όλα. A και δεν νομίζω εφόσον μπαίνουμε στην διαδικασία να φτιάξουμε μοτέρ να μας νιαζί η κατανάλωση του... όταν πας για κόντρα δεν σε νιαζί ποσο θα κάψει αλλα ποιος θα είναι μπροστά άλλωστε γιαυτο τα πιο πολλά παιδιά φτιάχνουν ένα μοτέρ (όχι όλα υπάρχουν εξαίρεσης που τα θέλουν για σούζες πχ) τα φτιάχνουν για κόντρες... Εγώ φοράω 32ari καρμπιλατερ στο 53mm το μηχανάκι για τα χιλιοστά τους πάει πολύ πολύ καλά αλλα μου τρώει την βενζίνα στο πι και φι.... αλλα δεν με νιαζί εφόσον το μοτέρ έχει γκάζι.... Αυτά :)

Link to comment
Share on other sites

αυτο πρεπει να το πας στον ηλεκτρολογο. καταρχην τι καλωδια εχει ?

 

Δε το έχω πάρει ακόμη το στροφόμετρο απλά έχω ένα φίλο που το μηχανάκι του έχει στροφόμετρο και αναρωτιέμαι που συνδέεται και δουλεύει... (ούτε και αυτός ξέρει έτσι το πήρε το GLX του)

Link to comment
Share on other sites

θελω help αμεσαα πως γινεται να βαλω συμπλεκτι στο daytona m?? εκτος απτο να παρω σκριπ απο μπομπο.. γτ δεν θα λειτουργουν τα παντα με λιγα λογια θελω βασει μανετας.. thx.

My Bike:Daytona Dy50Rs

Dream Bike1:KTM 250 EXC

Dream Bike2:Modenas Dynamic 125

Dream Bike3:Suzuki Fx 125

Dream Bike5:Kawasaki Z750

Link to comment
Share on other sites

Οτι και να πάρεις εσυ φίλε κοντρακιας δεν προκειται να γινεις ποτέ. Εσυ από οτι φαινεται ξέρεις να κοιτας μονο τις μαρκες και την εμφάνιση και όχι πως να συνδυάζεις τα πραγματα μεσα στο μοτέρ σου. Εχω δει πολλά μηχανακια να δουλεύουν με πραγματα shark και aasa και να ρίχνουν λεωφορεία στα takegawa και παρόλα αυτα να αντέχουν κιόλας. Και όταν αγοράζεις κατι να μην κοιτάζεις μονο την τιμη

 

:lol::lol::lol: καλα τα λες:lol:,δν νομιζω νζ μιλησα για την εμφανιση....αλλα αν ειπα κατι η εμφανιση απο την μερια μ ειναι κατι παρα πολυ σημαντικο τεσπα,κοιτα τι συνδιασα στο lifan πριν κανα χρονο περιπου,εκεντροφορο που μ τον ειχε δωσει ο μαστορασ μ(δν ξερω τι μαρκα ειναι μ φαινετε μ ειχε πει οτι ηταν χειροποιητος,αλλα ηταν αγριος)κεφαλη astrea απο του ξαδερφου μ το μηχανακι ο οποιος ειχε πεσει πριν κανα 2 χρονια και μ την εδωσε,και συνδυασα και κυλινδριπιστονο shark 54mm,το καρμπ ηταν 22mm,εξατμιση πρωτα ειχα motosport χοντρομπουρα αλλα μετα πειρα protech,γραναζωμα 36-14...το πρωτο 2-3 μηνο το μηχανακι ηταν οκ,ο μαστορασ ξερει καλα και μ το εφτιαξε ωραια το μηχανακι(α ξεχασα να προσθεσω ειχα και ηλεκτρονικη shark racing με 35 ευρω)το κοντερ μ εκλαιβε 12km στην ευθεια πηγαινε 110(στο κοντερ)στην κατηφορα το ειχα παει και 130km(στο κοντερ παντα)καρφωτεσ κλπ κα8ε μερα μετα το σχολειο,μια μερα καθως ημουν πανω στο μηχανακι και περιμενα να ζεστανει,μυρισα λαδι να καιγεται,καπνο δν εβλεπα ομως,πηγα στο μαστορα και μ ειπε οτι το μηχανακι εκαιγε λιγο λαδι,οσο περναγε ο καιρος το μηχανακι εκαιγε ολο και περισσοτερο,ειχα το νου μ να βαζω λαδια,αλλα ειχα παρατηρησει πως κραταγε για μερεσ το λαδι οποτε ημουν οκ,μια μερα οι αλλοι μ ειπαν να παμε μακρινοι βολτα,στο γυρισμο το μηχανακι ΚΟΛΛΗΣΕ!!!!!!!και μετα πειρα αλλο μοτερ το lifan 125

 

Σωστο σε βρισκω...Εχω 3 χρονια κυλινδρομπιστονα shark 52mm και το παπι το εχω για σκισιμο κοντρες βολτες κλπ ολα μαζι....τπτ δεν εχουν παθει και να παθουν ειναι πολυ φτηνα να τα αγορασεις και καλα στις επιδοσεις

πετυχε το φτιαξιμο ρε φιλε τι να σ πω...εμενα παντως καλα ηταν οσο κρατησε:cry:

Link to comment
Share on other sites

για σας παιδια..θα ηθηελα να ρωτησο ποσα κυβικα και ποσα χλμ θα πιανει το παπι μου..εχο ενα σουπρα 59 με στροφαλο 54αρι με συμπλεκτη και με το καταλυλο καρμπιλατερ που το ψαχνω ακομα μπορειται να μου πειτε?
Link to comment
Share on other sites

Δεν κερδίζουν πάντα οι μάρκες. Πρέπει να ξέρεις να συνδυάζεις τα πράγματα που θα φορέσεις στο μοτεράκι σου για να έχει τις ανάλογες επίδοσης. Επειδή κάποιος φοράει Takegawa πιστόνι πχ δεν πάει να πει πως θα νικήσει κάποιον που φοράει TOP (μιλάμε ίδια κυβικά, χιλιοστά αν και πεζή ρολο και ο οδηγός) Αν κάτσεις και φτιάξεις το TOP στον τόρνο επίσης φτιάξεις την κεφάλι σου και όλα τα σχετικά τότε όπως είπε και το παιδί τα Takegawa θα τρώνε λεωφορεία και νταλίκες. Πάνω από όλα σωστός συνδυασμός και κατάλληλο χειροποίητο φτιάξιμο, αυτό κερδίζει και όχι να βάζουμε Takegawa και να νομίζουμε πως τα γ@μανε όλα. A και δεν νομίζω εφόσον μπαίνουμε στην διαδικασία να φτιάξουμε μοτέρ να μας νιαζί η κατανάλωση του... όταν πας για κόντρα δεν σε νιαζί ποσο θα κάψει αλλα ποιος θα είναι μπροστά άλλωστε γιαυτο τα πιο πολλά παιδιά φτιάχνουν ένα μοτέρ (όχι όλα υπάρχουν εξαίρεσης που τα θέλουν για σούζες πχ) τα φτιάχνουν για κόντρες... Εγώ φοράω 32ari καρμπιλατερ στο 53mm το μηχανάκι για τα χιλιοστά τους πάει πολύ πολύ καλά αλλα μου τρώει την βενζίνα στο πι και φι.... αλλα δεν με νιαζί εφόσον το μοτέρ έχει γκάζι.... Αυτά :)

 

+1.Ακριβως ετσι ειναι.Απλα αν ειχα 4χρονο παπι και τα χρηματα θα του εβαζα το μοτερ της ΤΑΚΕ και θα ημουνα και γρηγορος σχετικα και απο αξιοπιστια καλυμμενος.

Και στο μηχανακι μου ΤΟΡ πιστονι και ΚOSO καρμπ εχω λογω οικονομικης λυσης.Αλλα σε συγκριση με τα Wossner, Wiseco και Keihin καμια σχεση.Και απο θεμα ποιοτητας και αντοχης αλλα και σωστης λειτουργιας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κερδίζουν πάντα οι μάρκες. Πρέπει να ξέρεις να συνδυάζεις τα πράγματα που θα φορέσεις στο μοτεράκι σου για να έχει τις ανάλογες επίδοσης. Επειδή κάποιος φοράει Takegawa πιστόνι πχ δεν πάει να πει πως θα νικήσει κάποιον που φοράει TOP (μιλάμε ίδια κυβικά, χιλιοστά αν και πεζή ρολο και ο οδηγός) Αν κάτσεις και φτιάξεις το TOP στον τόρνο επίσης φτιάξεις την κεφάλι σου και όλα τα σχετικά τότε όπως είπε και το παιδί τα Takegawa θα τρώνε λεωφορεία και νταλίκες. Πάνω από όλα σωστός συνδυασμός και κατάλληλο χειροποίητο φτιάξιμο, αυτό κερδίζει και όχι να βάζουμε Takegawa και να νομίζουμε πως τα γ@μανε όλα. A και δεν νομίζω εφόσον μπαίνουμε στην διαδικασία να φτιάξουμε μοτέρ να μας νιαζί η κατανάλωση του... όταν πας για κόντρα δεν σε νιαζί ποσο θα κάψει αλλα ποιος θα είναι μπροστά άλλωστε γιαυτο τα πιο πολλά παιδιά φτιάχνουν ένα μοτέρ (όχι όλα υπάρχουν εξαίρεσης που τα θέλουν για σούζες πχ) τα φτιάχνουν για κόντρες... Εγώ φοράω 32ari καρμπιλατερ στο 53mm το μηχανάκι για τα χιλιοστά τους πάει πολύ πολύ καλά αλλα μου τρώει την βενζίνα στο πι και φι.... αλλα δεν με νιαζί εφόσον το μοτέρ έχει γκάζι.... Αυτά :)

 

 

μπραβο ρε φιλε πες τα και εσυ. καταρχην τον μεγαλυτερο ρολο τον παιζει ο μαστορας. εγω πιστευω οτι τα χειροπιητα ειναι τα καλυτερα σε συνδυασμο με καποια αλλα μαρκας οπως πιστονι κεφαλη κτλ. καποιος που ρωτησε για εκκεντροφορο και στροφαλο. εκκεντροφορο κανεις reprofile τον δικο του και στον στροφαλο βαζεις μακρια μπιελα ενυσχημενα ρουλεμαν και τον ελαφρενεις. μετα μπορεις να τον γιαλισεις κιολας. για εκκεντροφορο υπολογισε απο 90 ως 220 ευρω αναλογος τον εκκεντροφορο και στροφαλο τωρα δεν ξερω γιατι ειναι αναλογος τα πραγματα που θα βαλεις και την δουλεια του μηχανουργου. αυτα.

Link to comment
Share on other sites

μπραβο ρε φιλε πες τα και εσυ. καταρχην τον μεγαλυτερο ρολο τον παιζει ο μαστορας. εγω πιστευω οτι τα χειροπιητα ειναι τα καλυτερα σε συνδυασμο με καποια αλλα μαρκας οπως πιστονι κεφαλη κτλ. καποιος που ρωτησε για εκκεντροφορο και στροφαλο. εκκεντροφορο κανεις reprofile τον δικο του και στον στροφαλο βαζεις μακρια μπιελα ενυσχημενα ρουλεμαν και τον ελαφρενεις. μετα μπορεις να τον γιαλισεις κιολας. για εκκεντροφορο υπολογισε απο 90 ως 220 ευρω αναλογος τον εκκεντροφορο και στροφαλο τωρα δεν ξερω γιατι ειναι αναλογος τα πραγματα που θα βαλεις και την δουλεια του μηχανουργου. αυτα.

 

Που μπορω να ρωτησω για χειροποιητους στροφαλους και εκκεντροφορους ρε φιλε? Γιατι ειμαι απο επαρχια και δεν ξερω τι παιζει αθηνα

Link to comment
Share on other sites

λοιπον πηγα χθες το μηχανακι στη honda........:mad::mad:

του ειπα το προβλημα μου οτι σβηνει και να καθαρισει το καρμπ μηπως φταιει αυτο......η απαντηση του ηταν οτι θα εχω κανει ******* και θα την βρει.....:confused:

τελος παντων χεστον ειπα...........πηγα σημερα το πηρα.......το μονο που παρατηρησα ηταν οτι το ρελαντι ηταν πολυ ψηλα,το κατεβασα και το αφησα....

μετα απο 2 ωρες που πηγα να βαλω μπρος το μχνακι δεν επερνε με τπτ και μετα απο μερικα δενυτερολεπτα εβγαζε ολη την βενζινη απο την υπερχιληση....το πηγα παλι και μου ειπε οτι μπορει να φταει η βενζινη..εγω του ειπα να βγαλει την ποδια ολη και να κοιταξει καλα το μχνακι...........για να δουμε

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδες! Πιγα και ρωτισα για τα χιλ. στο Lifan 125 (cdi) και εκει που ηξερα οτι ηταν 54(πιστονι)χ 52 ή 54(στροφαλος)! Μου ειπε 52.4(πιστονι) και στροφαλος στο 57χιλ..... ξερει κανεις τι παιζει? και οι 3οις συνδιασμοι ωγαοθν 120 με 125 εκει μεσα! απλα αυτοσ που μοθ ειπε στο μαγαζι βγαζει 123cc οσο γραφει και ο κυλ/δρος....! Θελω να βαλω πιστονι Aasa ultra light μπομπε και δν ξερω ποσα χιλ. θα ηταν καλα! και για κυλ/δρο μαντεμι ι αλυμ??? θελω να τον θυριδωσω κιολας γι αυτο...! στον αλυμ γινετ να θυριδωθει??
Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια!!λοιπον θελω να σας ροτησω πιο ειναι καλιτερο μοτερ για φτιαξημο c50 ή astra?? δλδ ενοω για τα 60mm που θελω να κανω το μοτερ με στροφαλο Aasa στα 56mm ή χιροποιητο στα 58mm πιο θα ειναι πιο γριγορο και πιο πομπα?? μιλαμε για καλο φτιαξιμο με χιροποιητα ανταλακτικα εκεντροφορους στα cc του που θα ειναι 160-165cc και πομπε μιστονι κεφαλι full στις θιριδες και τερμα φτιαγμενει και fcr καρμπιρατερ και ρευματα με ηλεκτρονικη take πολαπλασιαστη kitaco και μπουζοπιπα daytona και αλλα πολλα!:)

 

ευχαριστω σε οπιον με βοηθησει!:happy:

 

ρε παιδια κανεις καπια βοηθεια?:worry:

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια κανεις καπια βοηθεια?:worry:

 

Κοιτα φιλε στην περιπτωση σου το μονο που διαλεγεις οταν λες μοτερ ειναι τα καρτερ γτ σασμαν θαβαλει απο αστρεα και λογικα μεγαλυτερα γραναζια! αρα αστρεα....!

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια!!λοιπον θελω να σας ροτησω πιο ειναι καλιτερο μοτερ για φτιαξημο c50 ή astra?? δλδ ενοω για τα 60mm που θελω να κανω το μοτερ με στροφαλο Aasa στα 56mm ή χιροποιητο στα 58mm πιο θα ειναι πιο γριγορο και πιο πομπα?? μιλαμε για καλο φτιαξιμο με χιροποιητα ανταλακτικα εκεντροφορους στα cc του που θα ειναι 160-165cc και πομπε μιστονι κεφαλι full στις θιριδες και τερμα φτιαγμενει και fcr καρμπιρατερ και ρευματα με ηλεκτρονικη take πολαπλασιαστη kitaco και μπουζοπιπα daytona και αλλα πολλα!:)

 

ευχαριστω σε οπιον με βοηθησει!:happy:

 

και κανενα κρανος γιατι μ αυτα τα πραματα θα το φας το κεφαλι σου,σ αυτα τα χιλ,αστρεα και θυριδες δεν εχουν τα 4τ αλλα τελος παντων θα εννοεις ανοιγμα (ροικη εξελιξη) :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...