Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

re min vazete kilindropistona shark .eleos . einai provlimatika . sas protinw AaSa i takegawa . AaSa einai polu kali eteria k antexoun polu ta pragmata ths . oso gia ton kilyndro mantemi einai kalitera gia kilindro giati 8a antexei stis 8ermokrasies eno o alouminenios dn 8a anteksei k toso alla an valeis AaSa 8a anteksei arketa min sou pw dn 8a vgalei k provlima.

 

sry filaraki alla ston tomea to mantemi einai kalitero apo to aluminio petakses kotsana kai sto oti mas protinis kilidropistona takegawa petakses akoma megaliteri kotsana

 

o shark kilindros einai me epistrosi nikasil

to aluminio krataei to moter se xamiloteres thermokrasies apo oti to mantemi

kai psixete kai pio grigora

ta takegawa pistonia dn aksizou gia ta lefta tous me ta antistixa xrimata vazis wosner pistonaki kai apla ksexnas ola ta alla

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

kai top kit pistoni na valis dn patheni tpt

apla i epidosis dn 8a einai idies

 

Τα top kit δεν ειναι για υψηλες επιδοσεις ε??????Τα εχει δοκιμασει κανεις εκει???Γιατι βλεπω φθηνα ειναι και:shifty:.Τα aasa εχω ακουσει ειναι καπως βαρια,ισχυει αυτο????

 

ama valis px ena wosner pistoni to mixanaki 8a petaei alla einai kai akrivo

 

Εχει η wossner για παπια η παιρνετε απο μηχανες μεγαλου κυβισμου?????Και απο τα παιρνετε τα woosner,απο τον Δρακο???????

 

i magkia einai na valis stin cdi ton s35 tis takegawa

 

Χωραει ο S35 στην CDI??????Οχι λογικα........οπως τον βλεπω φαινεται οτι ειναι πολυ αγριος:cool:

 

θα με βοηθησει κανεισ????please

 

Βαλε κυλινδροπιστονα 58 και ενα στροφαλο 56 της aasa ολα,κεφαλη cdi με εκκεντροφορο της takegawa,και ισα που αγγιζεις τα 400€:D

 

ta takegawa pistonia dn aksizou gia ta lefta tous me ta antistixa xrimata vazis wosner pistonaki kai apla ksexnas ola ta alla

 

 

Και τα takegawa μια χαρα ειναι ρε,τωρα δεν ξερω αμα δεν αξιζουν τα λεφτα τους,δεν τα εχει φορεσει ακομα εδω για να ξερω,αλλα με αυτα τα λεφτα παιρνεις wossner και wiseco............

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

καμια αλλη γνωμη για το σουπρα μου????(ειπα χωρις να ανοιξω καρτερ)

 

lipon vale :

 

kilindro riken 54ari 23,50 € : http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=24705

 

 

mpistoni narita 54ari 25€ : http://www.stelpet.gr/narita-astrea-54mm-japan.html

 

ΚΕΦΑΛΗ 125cc ΚΟΜΠΛΕ CDI 60,20 € : http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=16896

 

kai ekendroforo 3 stadio shark apo 20 €

 

kai me 128,70 € ftiaxneis ena axiopisto papi me liga lefta:happy::happy:

 

ala 8elei kai ala pragmata opos flantzes kai strofalo 56ari

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

καμια αλλη γνωμη για το σουπρα μου????(ειπα χωρις να ανοιξω καρτερ)

 

Γιατι,για να το κανεις 58mm πρεπει να ανοιξεις τα καρτερ????????

 

lipon vale :

 

kilindro riken 54ari 23,50 € :

 

mpistoni narita 54ari 25€ :

 

ΚΕΦΑΛΗ 125cc ΚΟΜΠΛΕ CDI 60,20 € :

 

kai ekendroforo 3 stadio shark apo 20 €

 

kai me 128,70 € ftiaxneis ena axiopisto papi me liga lefta

 

ala 8elei kai ala pragmata opos flantzes kai strofalo 56ari

 

Ε οχι και τοσο αξιοπιστο με κυλιδρο riken:O.Θα λιωσει στην πρωτη κοντρα:lol:.Και οι εκκεντροφοροι shark τοσες φορες εχουμε πει γι αυτους ρε slias,οσοι εχουν βαλει οι εχουν χαλασει η εχουν φαει τα κοκορακια βαλβιδων-του blackΧ ε-.Τουλαχιστον μετα απο την ολοκληρωτικη καταστροφη του μοτερ θα μεινει το πιστονι:lol:

 

Ελπιζω οταν φτιαξεις το μοτερ του challaκιου 57mm να μην βαλεις shark και riken ε:p

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ε οχι και τοσο αξιοπιστο με κυλιδρο riken:O.Θα λιωσει στην πρωτη κοντρα:lol:.Και οι εκκεντροφοροι shark τοσες φορες εχουμε πει γι αυτους ρε slias,οσοι εχουν βαλει οι εχουν χαλασει η εχουν φαει τα κοκορακια βαλβιδων-του blackΧ ε-.Τουλαχιστον μετα απο την ολοκληρωτικη καταστροφη του μοτερ θα μεινει το πιστονι:lol:

 

Ελπιζω οταν φτιαξεις το μοτερ του challaκιου 57mm να μην βαλεις shark και riken ε:p

 

i riken kilindri einai japan kai oxi made in china kai an xereis ta giaponezika pragmata den einai skarta gia tin shark xero pos einai kinezika kai den 8a antexei pano apo ena mina kai i kefali 8a skorpisei... gia to kilindrompistono 8a antexei gia pola xronia min sou po gia panta!!

 

filika panta !! :happy::happy:

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

pedia prin kati mines agorasame apo athina mia cdi kefali mazi me mia patenta pou zitisame na tis kanoune tin pirame 120 euro (90euro kefali 30 euro patenta)

prin milisate gia mia cdi pou kani 60 euro iparxi kapia diafora ? einai diaforetika montela? ti pezei akrivos gt dn kserw

Link to comment
Share on other sites

pedia prin kati mines agorasame apo athina mia cdi kefali mazi me mia patenta pou zitisame na tis kanoune tin pirame 120 euro (90euro kefali 30 euro patenta)

prin milisate gia mia cdi pou kani 60 euro iparxi kapia diafora ? einai diaforetika montela? ti pezei akrivos gt dn kserw

 

einai i idies aplos se eklepse!!:lol::lol:

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα.

 

Εδώ σας έχω ένα βιντεάκι με το πώς πάει το δικό μου Honda Astrea Supra που είναι απο την κορυφή μέχρι τα νύχια μανίσιο. (με καθρέφτες κτλ κτλ.)

 

http://www.youtube.com/watch?v=pQ6zud8qNrk

 

Υ.Γ 1 Η στάση μου στο μηχανάκι ήταν κανονική και ο αέρας αντίθετος.

 

Υ.Γ 2 Την αναλογία την γράφω και στην περιγραφή του video.

1η 30km, 2α 60km, 3η 90km, 4η 100km.

 

 

Και εδώ 2 φωτογραφίες. Σε καλοκαιρινή(1η) και χειμωνιάτικη(2η) version. :p

 

http://i230.photobucket.com/albums/ee101/gigolo16/064.jpg

 

http://i230.photobucket.com/albums/ee101/gigolo16/DSC00063.jpg

 

Υ.Γ Σκυλί το παπί, Honda βέβαια... και έχει επάνω αυτή τη στιγμή γύρω στα 30.000 km. (χωρίς να παρουσιάσει το παραμικρό φυσικά)

Για 97c.c πάντως πάει πολύ καλά πιστεύω... σε μικρή κλίση του δρόμου και ψαρομένος έχω δεί και 110 km\h. (στο κοντέρ πάντα)

Link to comment
Share on other sites

πωω! ποσο καιρο εχω να μπω εδω μεσα??? δεν ξερω κανεναν!

ελεος! τεσπα παιδια οποιος εχει αποριες για honda ευπροσδεκτες οι ερωτησεις, και περισσοτερο για innova και glx. για οσους δν με θυμουνται η δν με ξερουν εχω ενα innova 60mm με 64mm στροφαλο, βολαν και πηνια απο glx και ελευθερη ηλεκτρονικη.

 

einai i idies aplos se eklepse!!:lol::lol:

 

sorry που θα σε στενοχορησω αλλα δν υπαρχει μονο μια κεφαλη cdi... γι αυτο μην εισαι σιγουρος. Η κεφαλη που λεει ο αλλος πιθανοτατα ειναι η πιο μεγαλη π βγαινει, την ειχαμε βαλει σε ενα glx και οι βαλβιδες ειναι σχεδον ιδιες με της takegawa. επισης ειναι ανοιγμενες τερμα και γυαλισμενες θυριδες και εδρες απο το εργοστασιο και εχει χωρο για μεγαλυτερο εκκεντροφορο, τον οποιο ομως δεν θα χρειαστεις γτ βγαινει γεμισμενη με ενα αντιστοιχο του fuego f200.

Ξυπνήστε αυτούς που κοιμούνται, αφήστε αυτούς που ονειρεύονται...

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Το innova μου!

Link to comment
Share on other sites

sorry που θα σε στενοχορησω αλλα δν υπαρχει μονο μια κεφαλη cdi... γι αυτο μην εισαι σιγουρος. Η κεφαλη που λεει ο αλλος πιθανοτατα ειναι η πιο μεγαλη π βγαινει, την ειχαμε βαλει σε ενα glx και οι βαλβιδες ειναι σχεδον ιδιες με της takegawa. επισης ειναι ανοιγμενες τερμα και γυαλισμενες θυριδες και εδρες απο το εργοστασιο και εχει χωρο για μεγαλυτερο εκκεντροφορο, τον οποιο ομως δεν θα χρειαστεις γτ βγαινει γεμισμενη με ενα αντιστοιχο του fuego f200.

am bravo maga mou aftin elega ;)

Link to comment
Share on other sites

sorry που θα σε στενοχορησω αλλα δν υπαρχει μονο μια κεφαλη cdi... γι αυτο μην εισαι σιγουρος. Η κεφαλη που λεει ο αλλος πιθανοτατα ειναι η πιο μεγαλη π βγαινει, την ειχαμε βαλει σε ενα glx και οι βαλβιδες ειναι σχεδον ιδιες με της takegawa. επισης ειναι ανοιγμενες τερμα και γυαλισμενες θυριδες και εδρες απο το εργοστασιο και εχει χωρο για μεγαλυτερο εκκεντροφορο, τον οποιο ομως δεν θα χρειαστεις γτ βγαινει γεμισμενη με ενα αντιστοιχο του fuego f200.

 

ρε φιλε να σε ρωτησω λιγο.. μηπως ξερεις αν μπαινει μοτερ ινοβα σε dv???

Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε να σε ρωτησω λιγο.. μηπως ξερεις αν μπαινει μοτερ ινοβα σε dv???

 

κοιτα φιλε αυτο π λεω παντα ειναι οτι με κλωτσιες ολα μπαινουν. το θεμα ειναι οτι πρεπει να φτιαξεις βασεις και πρεπει να βρεις καλο μαστορα να τις κανει, γιατι αν ο κινητηρας δν ειναι ευθυγραμμισμενος σε γωνια λειτουργιας θα σου εχει προβληματα οπως υπερβολικη ροη λαδιου η καθολου ροη λαδιου στην κεφαλη, μπερδεματα κ αλλα πολλα. επισης αν βαλεις το μοτερ αυτο, να σκεφτεις καλα αν θα το αφησεισ μαμισιο, γιατι για να σου πω την αληθεια, θελει καποια τσιμπηματακια για να τραβηξει σωστα. το μοτερ σου εσενα ειναι 50αρι?

Ξυπνήστε αυτούς που κοιμούνται, αφήστε αυτούς που ονειρεύονται...

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Το innova μου!

Link to comment
Share on other sites

πωω! ποσο καιρο εχω να μπω εδω μεσα??? δεν ξερω κανεναν!

ελεος! τεσπα παιδια οποιος εχει αποριες για honda ευπροσδεκτες οι ερωτησεις, και περισσοτερο για innova και glx. για οσους δν με θυμουνται η δν με ξερουν εχω ενα innova 60mm με 64mm στροφαλο, βολαν και πηνια απο glx και ελευθερη ηλεκτρονικη.

 

:lol::lol:Ειδες κοσμο που εχει το forum??????Ρε sniper τι στροφαλο εβαλες και ειναι 64mm????Δουλευει σωστα το μηχανακι???Εννοω το εχεις για να τρεχεις η για κοντρες η το εχεις και για βολτες?????Ελευθερη ηλεκτρονικη τι εννοεις??Α και επειδη δεν εχω καταλαβει κατι,αμα αλλαξεις ηλεκτρονικη τι αλλαζει στην αποδοση και πηγαινει καλυτερα το μηχανακι?????Και αξιζει να αλλαξεις μπουζοπιπα και πολλαπλασιαστη η δεν θα δεις μεγαλη διαφορα στην αποδοση του κινητηρα,και δεν εννοω μονο τελικη αλλα γενικα στην αποδοση του:rolleyes:

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

:lol::lol:Ειδες κοσμο που εχει το forum??????Ρε sniper τι στροφαλο εβαλες και ειναι 64mm????Δουλευει σωστα το μηχανακι???Εννοω το εχεις για να τρεχεις η για κοντρες η το εχεις και για βολτες?????Ελευθερη ηλεκτρονικη τι εννοεις??Α και επειδη δεν εχω καταλαβει κατι,αμα αλλαξεις ηλεκτρονικη τι αλλαζει στην αποδοση και πηγαινει καλυτερα το μηχανακι?????Και αξιζει να αλλαξεις μπουζοπιπα και πολλαπλασιαστη η δεν θα δεις μεγαλη διαφορα στην αποδοση του κινητηρα,και δεν εννοω μονο τελικη αλλα γενικα στην αποδοση του:rolleyes:

 

το μηχανακι βγαινει στο τελος του μηνα ετοιμο, αλλα σε οσες δοκιμες εχουν γινει δουλευει σαν ελβετικο ρολοι. ο στροφαλος ειναι μονο για innova καθως εχει τεραστιο χωρο, λογω του 57,9 εργοστασιακου. ελευθερη ηλεκτρονικη εννοω οτι μαζι με το βολαν και τα πηνια των ρευματων δεν εχει ολοκληρωμενο κυκλωμα αλλα ενα απλο καλωδιο, που επιτρεπει σε σωστα στημενο παπι με δυνατο μοτερ να ανεβαζει τον εξωφρενικο αριθμο των 22.500 στροφων, οπως και το δικο μου. μπουζοπιπα και πολλαπλασιαστη δεν εχω καν σκεφτει να αλλαξω γιατι δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος.

Ξυπνήστε αυτούς που κοιμούνται, αφήστε αυτούς που ονειρεύονται...

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Το innova μου!

Link to comment
Share on other sites

το μηχανακι βγαινει στο τελος του μηνα ετοιμο, αλλα σε οσες δοκιμες εχουν γινει δουλευει σαν ελβετικο ρολοι. ο στροφαλος ειναι μονο για innova καθως εχει τεραστιο χωρο, λογω του 57,9 εργοστασιακου. ελευθερη ηλεκτρονικη εννοω οτι μαζι με το βολαν και τα πηνια των ρευματων δεν εχει ολοκληρωμενο κυκλωμα αλλα ενα απλο καλωδιο, που επιτρεπει σε σωστα στημενο παπι με δυνατο μοτερ να ανεβαζει τον εξωφρενικο αριθμο των 22.500 στροφων, οπως και το δικο μου. μπουζοπιπα και πολλαπλασιαστη δεν εχω καν σκεφτει να αλλαξω γιατι δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος.

xaxaxaxaxaxa sry re sniper alla dn pisteuo na les sovara to 22.500strofes sto innova? kai genika se opiodipote papi....

to na allaksis pollaplasiasti mpouzokalodio kai mpouzopipa tin stigmi pou foras reumata prepei na ta allaksis gia na afksisis tin dinami tis spithas

 

afta apo mena

Link to comment
Share on other sites

xaxaxaxaxaxa sry re sniper alla dn pisteuo na les sovara to 22.500strofes sto innova? kai genika se opiodipote papi....

to na allaksis pollaplasiasti mpouzokalodio kai mpouzopipa tin stigmi pou foras reumata prepei na ta allaksis gia na afksisis tin dinami tis spithas

 

afta apo mena

 

πιστεψε με φιλε, δεν το χεις ακουσει το παπι μου απο κοντα, επισης δεν ειπα οτι ανεβαζει 22.500 αλλα οτι εκει εχει τον κοφτη η ηλεκτρονικη. για να ανεβουν ομως οι στροφες αυτες χρειαζονται πολλα κυβικα. μην νομιζεις ομως οτι δεν υπαρχουν dragster με μοτερ απο glx που να ανεβαζουν τετοιες στροφες, και ευελπιστω οτι με αυτη την επισκευη θα το καταφερω κ εγω. Επισης, οσον αφορα στα παπια παντα, (εννοειται οτι σε μεγαλα μοτερ εχει διαφορα το μπουζοκαλοδιο κλπ.) η μονη διαφορα που μπορεις να πετυχεις ειναι η καλυτερευση της καυσεως ωστε να μην μαυριζει το μπουζι κλπ. προσωπικα, δεν μου εχει χρειαστει κατι τετοιο και το παπι βγαινει περιπου 200+ κυβικα. μεχρι τωρα, σε στροφομετρο δυναμομετρου εχει δειξει 17.000 στροφες. επισης δεν μου απαντησες για το μοτερ. να περιμενω κατι η οχι?

Ξυπνήστε αυτούς που κοιμούνται, αφήστε αυτούς που ονειρεύονται...

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Το innova μου!

Link to comment
Share on other sites

exo ena glx kai tou exo psigio ladiou alla epidi alaksa karbirater kai ebala pio megalo den to perni ekei pou to exo kai tha to balo na to piaso mprosta sto nikel pou einai sto timoni apo mia apopsi kalitera giati tha psixete perisotero alla an to balo ekei prepi kai na alakso antlia ladiou exete tipota ipopsi sas to papi einai glx 90 amizo me 3ari sasman
Link to comment
Share on other sites

πιστεψε με φιλε, δεν το χεις ακουσει το παπι μου απο κοντα, επισης δεν ειπα οτι ανεβαζει 22.500 αλλα οτι εκει εχει τον κοφτη η ηλεκτρονικη. για να ανεβουν ομως οι στροφες αυτες χρειαζονται πολλα κυβικα. μην νομιζεις ομως οτι δεν υπαρχουν dragster με μοτερ απο glx που να ανεβαζουν τετοιες στροφες, και ευελπιστω οτι με αυτη την επισκευη θα το καταφερω κ εγω. Επισης, οσον αφορα στα παπια παντα, (εννοειται οτι σε μεγαλα μοτερ εχει διαφορα το μπουζοκαλοδιο κλπ.) η μονη διαφορα που μπορεις να πετυχεις ειναι η καλυτερευση της καυσεως ωστε να μην μαυριζει το μπουζι κλπ. προσωπικα, δεν μου εχει χρειαστει κατι τετοιο και το παπι βγαινει περιπου 200+ κυβικα. μεχρι τωρα, σε στροφομετρο δυναμομετρου εχει δειξει 17.000 στροφες. επισης δεν μου απαντησες για το μοτερ. να περιμενω κατι η οχι?
des na sou eksigiso 5 pramatakia

ena moter papiou monokilindro tetraxrono ante na ta kataferis na to pas 13000strofes

alla oxi se megala kivika milame gia 52-54 xiliosta oso megaliteri i diametros tou pistoniou toso ligoteres strofes aneuazi to mixanaki dld an esena evgale to papi 17000strofes dn to pisteuo kai poso mallon apo innova pou i diadromi tis mpielas einai terastia

17000 strofes ante na tis dis se kanena Z.

oso gia to moter aurio 8a sou apantiso to pio pithano allios triti

Link to comment
Share on other sites

des na sou eksigiso 5 pramatakia

ena moter papiou monokilindro tetraxrono ante na ta kataferis na to pas 13000strofes

alla oxi se megala kivika milame gia 52-54 xiliosta oso megaliteri i diametros tou pistoniou toso ligoteres strofes aneuazi to mixanaki dld an esena evgale to papi 17000strofes dn to pisteuo kai poso mallon apo innova pou i diadromi tis mpielas einai terastia

17000 strofes ante na tis dis se kanena Z.

oso gia to moter aurio 8a sou apantiso to pio pithano allios triti

 

ο μονος λογος να μην ανεβαζει παραπανω στροφες ειναι το περριτο βαρος που αποκτουν τα κομματια που περιεχει οπως πιστονι στροφαλος κλπ. ελαφρωνοντας τα στη σωστη αναλογια μπορεις να το επιτυχεις. δεν υπαρχουν ορια στους κινητηρες. να στο πω παρα πολυ απλα, 25cc κινητηρες ανεβαζουν 29.000 στροφες, αυτο δεν ειναι πολυ πιο παραξενο? και ομως ειναι το πιο απλο πραγμα του κοσμου αν ρωτησεις καποιον μοντελιστη, υπαρχουν βενζινοκινητα που ανεβαζουν τριανταρες. με τη σωστη δουλεια ολα γινονται, ισως οχι σε ενα παπι που θα δωσεις καποια χρηματα, αλλα οταν η δουλεια του μοτερ ξεπερναει τα 3.000 ευρω αλλαζει κατι... τεσπα δες για τον κινητηρα γτ με βιαζει λιγο. thanks! (αν μπορει καποιος admin να το διαγραψει αυτο γτ μ εκανε resend. ευχαριστω και συγνωμη για το πρηξιμο)

 

des na sou eksigiso 5 pramatakia

ena moter papiou monokilindro tetraxrono ante na ta kataferis na to pas 13000strofes

alla oxi se megala kivika milame gia 52-54 xiliosta oso megaliteri i diametros tou pistoniou toso ligoteres strofes aneuazi to mixanaki dld an esena evgale to papi 17000strofes dn to pisteuo kai poso mallon apo innova pou i diadromi tis mpielas einai terastia

17000 strofes ante na tis dis se kanena Z.

oso gia to moter aurio 8a sou apantiso to pio pithano allios triti

 

ο μονος λογος να μην ανεβαζει παραπανω στροφες ειναι το περριτο βαρος που αποκτουν τα κομματια που περιεχει οπως πιστονι στροφαλος κλπ. ελαφρωνοντας τα στη σωστη αναλογια μπορεις να το επιτυχεις. δεν υπαρχουν ορια στους κινητηρες. να στο πω παρα πολυ απλα, 25cc κινητηρες ανεβαζουν 29.000 στροφες, αυτο δεν ειναι πολυ πιο παραξενο? και ομως ειναι το πιο απλο πραγμα του κοσμου αν ρωτησεις καποιον μοντελιστη, υπαρχουν βενζινοκινητα που ανεβαζουν τριανταρες. με τη σωστη δουλεια ολα γινονται, ισως οχι σε ενα παπι που θα δωσεις καποια χρηματα, αλλα οταν η δουλεια του μοτερ ξεπερναει τα 3.000 ευρω αλλαζει κατι κ ετσι κ αλλιως σου μιλαω για στροφες σε στροφομετρο δυναμομετρου. εγω δεν υποστηριζω κατι, το δυναμομετρο ομως το υποστηριζει, οποτε μην κολλαμε σε αυτο το θεμα.... τεσπα δες για τον κινητηρα γτ με βιαζει λιγο. thanks!

Ξυπνήστε αυτούς που κοιμούνται, αφήστε αυτούς που ονειρεύονται...

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Το innova μου!

Link to comment
Share on other sites

ο στροφαλος ειναι μονο για innova καθως εχει τεραστιο χωρο, λογω του 57,9 εργοστασιακου.

 

Ναι,αλλα τι μαρκα ειναι,αυτο θελω να μαθω.Και ποσα € τον πηρες.

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

ο μονος λογος να μην ανεβαζει παραπανω στροφες ειναι το περριτο βαρος που αποκτουν τα κομματια που περιεχει οπως πιστονι στροφαλος κλπ. ελαφρωνοντας τα στη σωστη αναλογια μπορεις να το επιτυχεις. δεν υπαρχουν ορια στους κινητηρες. να στο πω παρα πολυ απλα, 25cc κινητηρες ανεβαζουν 29.000 στροφες, αυτο δεν ειναι πολυ πιο παραξενο? και ομως ειναι το πιο απλο πραγμα του κοσμου αν ρωτησεις καποιον μοντελιστη, υπαρχουν βενζινοκινητα που ανεβαζουν τριανταρες. με τη σωστη δουλεια ολα γινονται, ισως οχι σε ενα παπι που θα δωσεις καποια χρηματα, αλλα οταν η δουλεια του μοτερ ξεπερναει τα 3.000 ευρω αλλαζει κατι κ ετσι κ αλλιως σου μιλαω για στροφες σε στροφομετρο δυναμομετρου. εγω δεν υποστηριζω κατι, το δυναμομετρο ομως το υποστηριζει, οποτε μην κολλαμε σε αυτο το θεμα.... τεσπα δες για τον κινητηρα γτ με βιαζει λιγο. thanks!

me to na elfrosis to mixanaki 8a to ftasis se kapies strofes alla meta apo kapio orio to mixanaki 8a kremasi gt polu apla dn iparxoun antivara na to kratisoun sto dinamometro isos to edikse alla se sinthikes dromou dn pisteuo to mixanaki na exei tin dinami gia na sikosi aftes tis strofes oso gia ta 25cc mixanakia kai ta idi montelismou sikonoun aftes tis strofes gia ton logo tis diametrou pistoniou to idio efkola 8a kinithi ena pistoni pou exei diametro 20mm kai to idio ena pistoni me 60mm? dn to nomizo tespa otan to vgalis ston dromo kai ontos piasi 17000 strofes se euthia tote bravo sou kataferes kati poli kalo kai pisteuo pos to moter sou 8a skotoni

 

Ναι,αλλα τι μαρκα ειναι,αυτο θελω να μαθω.Και ποσα € τον πηρες.

o strofalos einai o mamisios tis honda mpeni se opio HONDA papi thes me kana dio patentes kai me allagi konviou mpielas o strofalos apo 57,8 ginete 64mm

Link to comment
Share on other sites

me to na elfrosis to mixanaki 8a to ftasis se kapies strofes alla meta apo kapio orio to mixanaki 8a kremasi gt polu apla dn iparxoun antivara na to kratisoun sto dinamometro isos to edikse alla se sinthikes dromou dn pisteuo to mixanaki na exei tin dinami gia na sikosi aftes tis strofes oso gia ta 25cc mixanakia kai ta idi montelismou sikonoun aftes tis strofes gia ton logo tis diametrou pistoniou to idio efkola 8a kinithi ena pistoni pou exei diametro 20mm kai to idio ena pistoni me 60mm? dn to nomizo tespa otan to vgalis ston dromo kai ontos piasi 17000 strofes se euthia tote bravo sou kataferes kati poli kalo kai pisteuo pos to moter sou 8a skotoni

θα συμφονησω απολυτα!17.000 στροφες δεν νομιζω να βγαλεισ φιλε,R1 ειναι;;και απο προβληματα;;εχεισ σκεφτει οτι αμα ο κινητηρας φτασει στις 17.000 στροφες το πιστονι θα φτασει στον θεο και πιο περα.να μου ελεγε 13.000 θα το πιστευα.τεσπα.μεχρι να δουμε δεν μπορουμε να πουμε τπτ παραπανω!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...