Jump to content

Sniper_23

Members
  • Δημοσιεύσεις

    135
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Sniper_23

  • Ημ. Γέννησης 23/02/1990

Sniper_23's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. ο μονος λογος να μην ανεβαζει παραπανω στροφες ειναι το περριτο βαρος που αποκτουν τα κομματια που περιεχει οπως πιστονι στροφαλος κλπ. ελαφρωνοντας τα στη σωστη αναλογια μπορεις να το επιτυχεις. δεν υπαρχουν ορια στους κινητηρες. να στο πω παρα πολυ απλα, 25cc κινητηρες ανεβαζουν 29.000 στροφες, αυτο δεν ειναι πολυ πιο παραξενο? και ομως ειναι το πιο απλο πραγμα του κοσμου αν ρωτησεις καποιον μοντελιστη, υπαρχουν βενζινοκινητα που ανεβαζουν τριανταρες. με τη σωστη δουλεια ολα γινονται, ισως οχι σε ενα παπι που θα δωσεις καποια χρηματα, αλλα οταν η δουλεια του μοτερ ξεπερναει τα 3.000 ευρω αλλαζει κατι... τεσπα δες για τον κινητηρα γτ με βιαζει λιγο. thanks! (αν μπορει καποιος admin να το διαγραψει αυτο γτ μ εκανε resend. ευχαριστω και συγνωμη για το πρηξιμο) ο μονος λογος να μην ανεβαζει παραπανω στροφες ειναι το περριτο βαρος που αποκτουν τα κομματια που περιεχει οπως πιστονι στροφαλος κλπ. ελαφρωνοντας τα στη σωστη αναλογια μπορεις να το επιτυχεις. δεν υπαρχουν ορια στους κινητηρες. να στο πω παρα πολυ απλα, 25cc κινητηρες ανεβαζουν 29.000 στροφες, αυτο δεν ειναι πολυ πιο παραξενο? και ομως ειναι το πιο απλο πραγμα του κοσμου αν ρωτησεις καποιον μοντελιστη, υπαρχουν βενζινοκινητα που ανεβαζουν τριανταρες. με τη σωστη δουλεια ολα γινονται, ισως οχι σε ενα παπι που θα δωσεις καποια χρηματα, αλλα οταν η δουλεια του μοτερ ξεπερναει τα 3.000 ευρω αλλαζει κατι κ ετσι κ αλλιως σου μιλαω για στροφες σε στροφομετρο δυναμομετρου. εγω δεν υποστηριζω κατι, το δυναμομετρο ομως το υποστηριζει, οποτε μην κολλαμε σε αυτο το θεμα.... τεσπα δες για τον κινητηρα γτ με βιαζει λιγο. thanks!
  2. πιστεψε με φιλε, δεν το χεις ακουσει το παπι μου απο κοντα, επισης δεν ειπα οτι ανεβαζει 22.500 αλλα οτι εκει εχει τον κοφτη η ηλεκτρονικη. για να ανεβουν ομως οι στροφες αυτες χρειαζονται πολλα κυβικα. μην νομιζεις ομως οτι δεν υπαρχουν dragster με μοτερ απο glx που να ανεβαζουν τετοιες στροφες, και ευελπιστω οτι με αυτη την επισκευη θα το καταφερω κ εγω. Επισης, οσον αφορα στα παπια παντα, (εννοειται οτι σε μεγαλα μοτερ εχει διαφορα το μπουζοκαλοδιο κλπ.) η μονη διαφορα που μπορεις να πετυχεις ειναι η καλυτερευση της καυσεως ωστε να μην μαυριζει το μπουζι κλπ. προσωπικα, δεν μου εχει χρειαστει κατι τετοιο και το παπι βγαινει περιπου 200+ κυβικα. μεχρι τωρα, σε στροφομετρο δυναμομετρου εχει δειξει 17.000 στροφες. επισης δεν μου απαντησες για το μοτερ. να περιμενω κατι η οχι?
  3. το μηχανακι βγαινει στο τελος του μηνα ετοιμο, αλλα σε οσες δοκιμες εχουν γινει δουλευει σαν ελβετικο ρολοι. ο στροφαλος ειναι μονο για innova καθως εχει τεραστιο χωρο, λογω του 57,9 εργοστασιακου. ελευθερη ηλεκτρονικη εννοω οτι μαζι με το βολαν και τα πηνια των ρευματων δεν εχει ολοκληρωμενο κυκλωμα αλλα ενα απλο καλωδιο, που επιτρεπει σε σωστα στημενο παπι με δυνατο μοτερ να ανεβαζει τον εξωφρενικο αριθμο των 22.500 στροφων, οπως και το δικο μου. μπουζοπιπα και πολλαπλασιαστη δεν εχω καν σκεφτει να αλλαξω γιατι δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος.
  4. μισοοο λεπτο. τα reed ειναι το αντιστοιχο των βαλβιδων του τετραχρονου (reed valve system στα αγγλικα). οι θυριδες ειναι αυτες που αν δεν υπηρχαν δεν θα υπηρχε τιποτα. η μια θυριδα ειναι εκει που κουμπωνει το καρμπυρατερ και η αλλη εκει που κουμπωνει η εξατμιση. αρα καταλαβαινουμε οτι προκειται περι θυριδας εισαγωγης και θυριδας εξαγωγης. στα διχρονα λοιπον, εχει παρα πολυ μεγαλη σημασια η ροη καυσιμου/καυσαεριου να ειναι σταθερη. για να δουλεωει λοιπον απολυτωσ σωστα ενα μοτερ, πρεπει να ειναι η διατομη του λαιμου του καρμπυρατερ ιδια ακριβως με αυτην της θυριδας εισαγωγης. αντιστοιχα η διατομη της εξατμισης με την θυριδα εξαγωγης. τωρα, οσο συμμετρικα μεγαλυτερο ειναι αυτο το συνολο σημαινει οτι μεγαλυτερη τρυπα- μεγαλυτερη ευκολια ροης - καλυτερη αποδοση. η ηλεκτρονικη οριζει τον κοφτη οπως σωστα ειπες φιλε μου, και αν μιλαμε για ολο το συστημα ρευματων, οριζει την ταση και την ενταση του ρευματος που καταληγει στο μπουζι. Το ypvs (yamaha power valve system) ειναι ενα συστημα που οριζει την ροπη κρατωντας το reed εξαγωγης κλειστο μεχρι να θεωρησει οτι το μοτερ πρεπει να δουλεψει τη ροπη του. αυτο ειναι καλο, αλλα ειναι ακομα καλυτερο αν το κολλησεις αυτο, ωστε να δουλευει διαρκως. με αυτο τον τροπο, το μηχανακι νοιωθει οτι εχει ροπη συνεχως. ρε παιδια, να ξεκαθαρισουμε κατι. μην τα βαζετε ολα σε ενα κουβα. υπαρχουν πολυ καλυτερα δισκοφρενα απο τα εργοστασιακα. εννοειται οτι οταν μιλαμε για ενα μηχανακι οπως το z δεν νομιζω οτι καποιος θα εβαζε απλη αλουμινενια δισκοπλακα των 20 €, η τουλαχιστον το ελπιζω. με τα φρενα δεν παιζουμεεεεεε! γι αυτο, ρωτηστε ολους οσους ξερετε με δισκοφρενα braking και θα μαθετε αν ειναι ικανοποιητικα. ακριβα, δεν λεω, αλλα εχεις ομορφια, και τελειο φρεναρισμα. εγω και στο ιννοβα braking βαζω, και στο z το ιδιο. απλα τελεια. επ! τι κανεις φιλε? με θυμασαι? πριν λιγο καιρο μιλουσαμε για ιννοβα, τωρα εγω πηρα και z και θες κ εσυ... καλη κινηση, αλλα σκεψου το καλα πριν δωσεις το ιννοβα. ισως να το μετανοιωσεις, αρκει να χρειαστει να αλλαξεις συρματοσχοινο στο z και θα θελεις πισω το innova. γι αυτο τα κρατησα και τα 2
  5. κοιτα φιλε αυτο π λεω παντα ειναι οτι με κλωτσιες ολα μπαινουν. το θεμα ειναι οτι πρεπει να φτιαξεις βασεις και πρεπει να βρεις καλο μαστορα να τις κανει, γιατι αν ο κινητηρας δν ειναι ευθυγραμμισμενος σε γωνια λειτουργιας θα σου εχει προβληματα οπως υπερβολικη ροη λαδιου η καθολου ροη λαδιου στην κεφαλη, μπερδεματα κ αλλα πολλα. επισης αν βαλεις το μοτερ αυτο, να σκεφτεις καλα αν θα το αφησεισ μαμισιο, γιατι για να σου πω την αληθεια, θελει καποια τσιμπηματακια για να τραβηξει σωστα. το μοτερ σου εσενα ειναι 50αρι?
  6. πωω! ποσο καιρο εχω να μπω εδω μεσα??? δεν ξερω κανεναν! ελεος! τεσπα παιδια οποιος εχει αποριες για honda ευπροσδεκτες οι ερωτησεις, και περισσοτερο για innova και glx. για οσους δν με θυμουνται η δν με ξερουν εχω ενα innova 60mm με 64mm στροφαλο, βολαν και πηνια απο glx και ελευθερη ηλεκτρονικη. sorry που θα σε στενοχορησω αλλα δν υπαρχει μονο μια κεφαλη cdi... γι αυτο μην εισαι σιγουρος. Η κεφαλη που λεει ο αλλος πιθανοτατα ειναι η πιο μεγαλη π βγαινει, την ειχαμε βαλει σε ενα glx και οι βαλβιδες ειναι σχεδον ιδιες με της takegawa. επισης ειναι ανοιγμενες τερμα και γυαλισμενες θυριδες και εδρες απο το εργοστασιο και εχει χωρο για μεγαλυτερο εκκεντροφορο, τον οποιο ομως δεν θα χρειαστεις γτ βγαινει γεμισμενη με ενα αντιστοιχο του fuego f200.
  7. δεν καταλαβες φιλε τι εννοω. εννοειται οτι παει καλα αλλα το θεμα ειναι οτι σε ενα dinamik ποτε δεν θα εχεις την αποδοση που θα επρεπε... ενω σε ενα z ειναι πολυ διαφορετικο...
  8. βασικα σε διχρονο ειναι πολυ δυσκολο να γινει. επισης δεν δινει το ιδιο, και αν μου βρεις dinamik 70 που να ειναι οχι γρηγορο, αλλα γρηγορο για τα κυβικα του θα σε παραδεχτω. ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΣΤΟ ΠΟΔΙ... ρωτα με για λεπτομερειες... Α) Τσεκαρε μηπως ειναι ανοιχτο το τσοκ (αερας) Β) μπουζι Γ) Καθαρισμα καρμπυρατερ Δ) Ηλεκτρονικη.... αν δεν σου φτανουν πες το! Ο ασπρος καπνος αν εχει μπλε αποχρωση ειναι λαδακι...
  9. ξερω ποια λες ρε φιλε. βρισκεις και στην ελλαδα. φερνουν οντως περισσοτερο αερα αλλα μπουκωνει το καρμπυρατερ. αν τελικα καταφερει να δουλεψει, δινει παρα πολυ λιγο...
  10. δεν κανουν δουλεια φιλε αυτα που λες... ισα ισα μπουκωνουν τα καρμπυρατερ....
  11. οχι ρε παιδια δεν εχω ξεφυγει ακομα.... αφτο που λετε ουσιαστικα ειναι μια χοανη που βαζει πιο πολυ αερα μεσα... δεν κανει τιποτα. εγω μιλαω για κανονικο turbo οπως των αυτοκινητων... στην εξατμιση με σκαστρα και απ'ολα, οχι ανεμιστηρακια στο καρμπυρατερ.... αυτο που περιγραφετε οχι απλως δεν βοηθαει, σε κοροιδευουν και στο δρομο αν σε δουν... οσο για το cbr οπως σωστα λετε η ομορφια ειναι υποκειμενικη, η δικη μ γνωμη ειναι πως δεν εχει ταυτοτητα αυτο το μηχανακι... οι μισοι το λενε μηχανη, οι αλλοι παπι, επειδη εχω οδηγησει και απλο και πολυ πειραγμενο, οοοοσο καλα και να πηγαινει, παντα θα επρεπε να πηγαινει καλυτερα.... και το βαρος δεν ειναι τρομερο, δεν αποτελει σοβαρη δικαιολογια... γυρω στα 100 + κιλα ειναι αν θυμαμαι καλα... οτι βγαζουν καλα χιλιομετρα ειναι αληθεια, αλλα θα προτιμουσα -20 τελικη για να νιωσω λιγο νευρο...
  12. κ εγω θα παρω μια 1000 σε κανενα χρονο... σορρυ που θα προσβαλλω καποια ατομα, αλλα εχω πειστει οτι τα cbr 125 εν πανε ποτε οπως θα επρεπε... εχω ενα ξαδερφακι που στην 4η δημοτικου ειχε cr 125 και εκανε πιστες κανονικα και γυριζε με σουζα ολο το χωριο... το 1.5 ιππος δεν παιζει απλα δεν στεκει. ασχετα τι λεει ο ιδιοκτητης. αυτα ειναι αλογα φραπεδοσυζητησης. τα αλογα φαινονται πανω στο δυναμομετρο. πες διαδρομη στροφαλου και οταν λες honda ννοεις γνησιος??? δεν νομιζω να βγαινει τριγωνικος... εδω συμφωνω με τον siamo ... σκεψου λιγο οτι τα λιφαν ειναι πολυ πιο καινουρια.... ρε παιδια ξερει κανεις απο τι μηχανακι ειναι η κεφαλη η 3v Ηοndα? οσο για το turbo εξαρταται απο παρα πολλα πραγματα αλλα σε γενικες γραμμες οταν ενα turbo δουλευει πιεση 1 bar θεωρητικα διπλασιαζεται ο κυβισμος και η αποδοση εκτοξευεται... αλλα πιο πολυ μετραει η ροπη που δινει...
  13. nai re file ipologise omos mono tin 4valvidi... eixa k ego glx kai me 4valvidi.. ksero ti leo... kai me 5o stadio ekk? einai k kamposa xil. ta 70 xil den einai k liga...
  14. i aftonomia den eksartatai mono apo to poio kaiei pio poli. eksartatai kai apo to megethos tou ntepozitou... etsi k allios to modenas leei 60 ego eipa apo 50-70... alla se genikes grammes tha kaiei poli perissotero apo ergostasiako 2t... pistepse me eixa k ego glx...
×
×
  • Create New...