Jump to content

iPhone 11 Pro Max


energetic
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

isystem
Θα συμφωνήσω με τον athanaso77, καλύτερα Document!

Στάλθηκε από το SM-F711B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 13/3/2022 at 2:24 ΠΜ, tfd1978 said:

Θα συμφωνήσω με τον athanaso77, καλύτερα Document!

Στάλθηκε από το SM-F711B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Μου έπεφτε λίγο μακρυά. Το πήγα τελικά isystem. Σε 3 ώρες ήταν έτοιμο. Όλα καλά....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 14/3/2022 at 6:47 ΜΜ, p_bourinos said:

Γεια μπορεί να μου πει κάποιος αν το κινητό είναι αγορασμένο από άλλη χώρα π.χ. Γερμανία η Αυστρία apple store δεν θυμαμαι , αν παίζει κανένα ρόλο, εδω στην Ελλαδα αν θα εχω καποιο προβλημα;

θέλω να το πάρω μεταχειρισμένα από κάποιον γνωστό μου, να δοκιμασω το ios λειτουργικό.

 

IPHONE 11 PRO MAX

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, tasosguru said:

 

οχι δεν εχει θεμα.Απλα ο αλλος θα πρεπει να σβησει τον λογαριασμο του στο στορ κ στην αππλ ωστε να εχεις μια καινουργια συσκευη

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, josuts said:

οχι δεν εχει θεμα.Απλα ο αλλος θα πρεπει να σβησει τον λογαριασμο του στο στορ κ στην αππλ ωστε να εχεις μια καινουργια συσκευη

Ευχαριστώ πολύ.

IPHONE 11 PRO MAX

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 Καλησπέρα παιδιά, 

Έχει περάσει κανείς την 4.1 στη συσκευή του; πως πάτε από αυτονομία;

Εμένα για κάποιο λόγο κατεβαίνει πολύ γρήγορα χωρίς να έχει αλλάξει κάτι ιδιαίτερα στη χρήση που του κάνω. 

Φιλικά Σπύρος

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5663692#post5663692 <--πωλείται

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Spireto_2158 said:

 Καλησπέρα παιδιά, 

Έχει περάσει κανείς την 4.1 στη συσκευή του; πως πάτε από αυτονομία;

Εμένα για κάποιο λόγο κατεβαίνει πολύ γρήγορα χωρίς να έχει αλλάξει κάτι ιδιαίτερα στη χρήση που του κάνω. 

Έχει καιρό που βγήκε. Μια χαρά είναι σε μένα...

ghosts.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 18/4/2022 at 12:20 ΠΜ, koutsis said:

Έχει καιρό που βγήκε. Μια χαρά είναι σε μένα...

 

Έσκασε μυτη η 15,5

IPHONE 11 PRO MAX

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...