Jump to content

Τα ενοικιαζόμενα e-scooters της Hive ήρθαν στην Αθήνα!


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Administrators

Τα ηλεκτρικά πατίνια της Hive (θυγατρικής του ομίλου Daimler) έφτασαν στους δρόμους της Αθήνας. Σε εκδήλωση στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, η εταιρεία ανακοίνωσε την άφιξή της στην ελληνική πρωτεύουσα με μία υπηρεσία ενοικίασης e-scoooters, που φαίνεται πως είναι το νέο hot trend της πόλης.

 

Τα e-scooters της Hive θα βρίσκονται πλέον σε κεντρικά σημεία εντός του Δήμου Αθηναίων, αποτελώντας έναν εναλλακτικό (και οικολογικό) τρόπο για τις μετακινήσεις σας, κάτι που αποτελεί και όραμα της ίδιας της εταιρείας.

 

Χρησιμοποιώντας την ειδική εφαρμογή μέσω του Android ή iOS κινητού σας μπορείτε να εντοπίσετε το κοντινότερο σημείο σε εσάς όπου βρίσκεται ένα e-scooter της Hive και κατόπιν να το ξεκλειδώσετε και να το χρησιμοποιήσετε για το χρόνο που επιθυμείτε. Αφού ολοκληρώσετε τη διαδρομή σας (η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω πιστωτικής στο app) μπορείτε να κλειδώσετε εκ νέου το πατίνι και να το αφήσετε στο σημείο που επιθυμείτε, εντός των ορίων που είναι διαθέσιμη η υπηρεσία.

 

http://content.myphone.gr/photo/full/73584/hive-escooters06.jpg

 

Αυτές τις μέρες, εκμεταλλευτείτε το δωρεάν κωδικό helloathens για δωρεάν διαδρομές ώστε να γνωρίσετε τα e-scooters της Hive στην Αθήνα.

 

Το ξεκλείδωμα του πατινιού κοστίζει 1 ευρώ, ενώ η επιπρόσθετη χρέωση είναι 0,15 ευρώ για κάθε λεπτό χρήσης. Να σημειώσουμε ότι τα πατίνια της Hive θα βρίσκονται στους δρόμους της πόλης όλο το εικοσιτετράωρο. Να σημειωθεί πως τα μοντέλα που χρησιμοποιεί η εταιρεία είναι τα Ninebot ES2 με επιπλέον μπαταρία και πως αν κάποιος χρήστης προσπαθήσει να τα οδηγήσει εκτός της οριοθετημένης ζώνης, δηλαδή τον Δήμο Αθηναίων, αυτά θα απενεργοποιούνται αυτόματα.

 

Στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου, η εταιρεία σημείωσε ότι η άφιξή της στην ελληνική αγορά θα φέρει μαζί της και νέες θέσεις εργασίας, ενώ, πέρα από την Αθήνα, σχεδιάζει την επέκτασή της και σε άλλες ελληνικές πόλεις. Επιπλέον, θα συνεργαστεί σε δράσεις με το Δήμο Αθηναίων, ενώ θα πραγματοποιήσει σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης e-scooters σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς.

 

Η Hive ξεκίνησε τη λειτουργία της το Νοέμβριο από τη Λισαβόνα, ενώ σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 140
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν ικανοποιητικοί ποδηλατόδρομοι, πού θα οδηγούνται; Στο πεζοδρόμιο; Στο δρόμο χωρίς δίπλωμα και χωρίς ασφάλιση; Εαν συμβεί ατύχημα με αυτοκίνητο, τί θα συμβεί;

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Επισης, το να μην έχει κάποιος δίπλωμα οδήγησης, σημαίνει οτι δε γνωρίζει τον Κωδικα Οδικης Κυκλοφορίας. Συνέχεια βλέπω ποδηλάτες να περνούν κόκκινα φανάρια, πινακίδες STOP, άλλοι φορώντας ακουστικά για μουσική...

Link to comment
Share on other sites

Από το να λεμε συνεχεια αρνητικά , ας σταθούμε ότι είναι μια κίνηση καλη . Προφανώς πιστεύω θα είναι για τον πεζοδρομο από Θησιο μέχρι στήλες Ολύμπιου Διός

Τώρα για τα πεζοδρομια κλπ , δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα μιας και στα πεζοδρομια βρίσκει κανεις αυτοκίνητα μηχανάκια σκουπίδια αδιαφοροντας για τους πεζούς

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο ακριβώς concept/τιμολογιακή πολιτική και από την εταιρεία Lime που δραστηριοποιείται τους τελευταίους 3 μήνες στη Θεσσαλονίκη...

 

https://www.digitallife.gr/dokimasame-ta-ilektrika-patinia-lime-pou-irthan-pros-enoikiasi-kai-stin-ellada-osa-prepei-na-gnorizete-32312

Link to comment
Share on other sites

Από το να λεμε συνεχεια αρνητικά , ας σταθούμε ότι είναι μια κίνηση καλη . Προφανώς πιστεύω θα είναι για τον πεζοδρομο από Θησιο μέχρι στήλες Ολύμπιου Διός

Τώρα για τα πεζοδρομια κλπ , δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα μιας και στα πεζοδρομια βρίσκει κανεις αυτοκίνητα μηχανάκια σκουπίδια αδιαφοροντας για τους πεζούς

Εάν πατήσεις έναν και μετά τρέχεις στην αστυνομία με δικηγόρους, επειδή ο άλλος δεν ήξερε ότι σταματαει στο stop, πες τους οτι είναι καλή κίνηση. Οσο αφορά τη νοοτροπία για τα πεζοδρόμια, ατομα σαν εσένα αντι να προσπαθούν για κατι καλυτερο, το κανουν χειρότερο. Δηλαδή στο εξωτερικό που ζητούν δίπλωμα οδηγησης και κρανος είναι οι χαζοι και εμεις εδω ειμαστε οι εξυπνοι;

Link to comment
Share on other sites

Πριν απο κανένα μήνα που ήρθαν τα lime γέμισαν τα φόρουμς με γνώμες "ειδικων" που προδίκαζαν οτι θα κλαπούν όλα, οτι θα σκοτωθούμε όλοι κτλ κτλ. Ένα μήνα μετά βλέπω οτι ο κόσμος τα χρησιμοποιεί, κανένας δεν σκοτώθηκε και κανένα δεν κλάπηκε.
Link to comment
Share on other sites

H αληθεια ειναι επειδη τα εχω δει σε full speed το κρανος ειναι απαραιτητο και απορω γιατι δεν το εχουν ως requirement

anyway

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

H αληθεια ειναι επειδη τα εχω δει σε full speed το κρανος ειναι απαραιτητο και απορω γιατι δεν το εχουν ως requirement

anyway

 

Και τα ποδήλατα αναπτύσουν μεγάλη ταχύτητα αλλά δεν είναι υποχρεωτικό το κράνος

Ο καθένας ας σκεφτεί για τον εαυτό του τι είναι καλύτερο

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Έτσι και μου χτυπήσει κανείς το παιδί στο πεζοδρόμιο καλύτερα να κρυφτούν τα Lime, τα Hive και όλα τα συναφή! Άντε πια με τον κάθε βλάκα που οδηγάει στα πεζοδρόμια.

If it isn't Amstrad, it isn't good enough

Amstrad CPC 6128, Zilog Z80, 4 MHz, 128 kb RAM, 64 kb ROM, 27 colours (16 on screen) 3+1 sound channels, Disk Drive 3" 178k, AMSDOS-CP/M

Link to comment
Share on other sites

Έτσι και μου χτυπήσει κανείς το παιδί στο πεζοδρόμιο καλύτερα να κρυφτούν τα Lime, τα Hive και όλα τα συναφή! Άντε πια με τον κάθε βλάκα που οδηγάει στα πεζοδρόμια.

 

Εδω εγώ είδα 2 να περιμένουν πάνω στη ράμπα με τους πεζούς για να περάσουν πάνω στη διάβαση! Είναι τόσο ζαβά που μπορεί και να πιστεύουν οτι οι ράμπες είναι φτιαγμένες για αυτούς! Άλλον ενα τον είδα να οδηγαει στο δρομο αντιθετα στο ρευμα και να μπαινει αντιθετα σε μονόδρομο με μια απίστευτη άνεση! Εννοείται κανενα δεν εχω δει να φοραει κράνος. Επισης εχω δει "παρκαρισμένα" σε σημεια που ενοχλούν τον κοσμο, ακομη και σε σημειο εισοδου πυλωτής που δε μπορει να μπει ή να βγει αυτοκίνητο! Προφανώς ή δεν "πουλαει" και τα βαζουν επιτηδες σε ενοχλητικά σημεία για να τα δει με το ζορι ο κοσμος, ή αυτοι που τα χρησιμοποιούν είναι επικίνδυνα άσχετοι, χωρις βασικες γνωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εδω εγώ είδα 2 να περιμένουν πάνω στη ράμπα με τους πεζούς για να περάσουν πάνω στη διάβαση! Είναι τόσο ζαβά που μπορεί και να πιστεύουν οτι οι ράμπες είναι φτιαγμένες για αυτούς! Άλλον ενα τον είδα να οδηγαει στο δρομο αντιθετα στο ρευμα και να μπαινει αντιθετα σε μονόδρομο με μια απίστευτη άνεση! Εννοείται κανενα δεν εχω δει να φοραει κράνος. Επισης εχω δει "παρκαρισμένα" σε σημεια που ενοχλούν τον κοσμο, ακομη και σε σημειο εισοδου πυλωτής που δε μπορει να μπει ή να βγει αυτοκίνητο! Προφανώς ή δεν "πουλαει" και τα βαζουν επιτηδες σε ενοχλητικά σημεία για να τα δει με το ζορι ο κοσμος, ή αυτοι που τα χρησιμοποιούν είναι επικίνδυνα άσχετοι, χωρις βασικες γνωσεις.

 

Και πεζοδρόμιο να πας δεν είναι κακό αν πας σιγά σιγά

Και με το ποδήλατο πας παντού δεν υπάρχει πρόβλημα

Αναλογα πάντα για την φύση του δρόμου αν είναι πολύ στενός η πολύ φαρδύς όπως ο πεζόδρομος μπροστά από τον λευκό Πύργο

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Έτσι και μου χτυπήσει κανείς το παιδί στο πεζοδρόμιο καλύτερα να κρυφτούν τα Lime, τα Hive και όλα τα συναφή! Άντε πια με τον κάθε βλάκα που οδηγάει στα πεζοδρόμια.

 

Βαλτο σε μια γυαλα το παιδι και μην το βγαζεις ποτε εξω, δεν θα παθει ποτε τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι και μου χτυπήσει κανείς το παιδί στο πεζοδρόμιο καλύτερα να κρυφτούν τα Lime, τα Hive και όλα τα συναφή! Άντε πια με τον κάθε βλάκα που οδηγάει στα πεζοδρόμια.

εαν το παιδι δεν ειναι με το μπαμπα του χερακι χερακι ειτε το πατησουν η το κλεψουν σιγουρα δεν φταιει αυτος που το εκανε :lol::p

Link to comment
Share on other sites

Η στοιχειώδης οδηγική παιδεία (οδηγών, πεζών, ποδηλατών κλπ) είναι ανύπαρκτη σε αυτήν τη χώρα, δυστυχώς. Δρόμοι, πεζοδρόμια, ποδηλατόδρομοι κλπ, έχουν γίνει χυλός και ένα πράγμα. Γνώση του ΚΟΚ δεν υφίσταται και ο καθένας κάνει Ο,ΤΙ γουστάρει, όπως γουστάρει και όποτε γουστάρει. Για αυτό και αμέσως το vs σε ένα άσχετο topic. Δεν είναι οδηγοί εναντίον πεζών, ποδηλάτες εναντίον οδηγών, πεζών κλπ κλπ. Είναι παιδεία εναντίον καφρίλας, γνώση εναντίον τερατώδους άγνοιας και σεβασμός εναντίον ξεδιαντροπιάς.

Στα του θέματος. Νομίζω, ότι η μορφολογία των δρόμων στην Αθήνα και το σχετικό κόστος δεν θα οδηγήσουν σε μακροημέρευση αυτής της υπηρεσίας, μελλοντικά. Έξυπνη σαν ιδέα, πρωτοπόρα τεχνολογικά, αλλά προσωπικά δεν νομίζω να περπατήσει, πλην του αρχικού ενθουσιασμού.

Ο διάλογος μεταξύ ετεροφρόνων είναι αδύνατος και μεταξύ ομοδόξων περιττός..
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να γίνει το πρώτο μπαμ πίνω μπύρες και διαβάζω τα σχόλια.

Πολύ αψήφιστα έχουν πάρει το ζήτημα της ασφάλειας.

Όταν γίνει το ατύχημα. απλά λυπάμαι τον κακομοίρη ΙΧ η μοτοσυκλετιστή που θα μπλέξει και θα τον τραβάνε χωρίς λόγο για έναν με πατίνι.

Link to comment
Share on other sites

Η στοιχειώδης οδηγική παιδεία (οδηγών, πεζών, ποδηλατών κλπ) είναι ανύπαρκτη σε αυτήν τη χώρα, δυστυχώς. Δρόμοι, πεζοδρόμια, ποδηλατόδρομοι κλπ, έχουν γίνει χυλός και ένα πράγμα. Γνώση του ΚΟΚ δεν υφίσταται και ο καθένας κάνει Ο,ΤΙ γουστάρει, όπως γουστάρει και όποτε γουστάρει. Για αυτό και αμέσως το vs σε ένα άσχετο topic. Δεν είναι οδηγοί εναντίον πεζών, ποδηλάτες εναντίον οδηγών, πεζών κλπ κλπ. Είναι παιδεία εναντίον καφρίλας, γνώση εναντίον τερατώδους άγνοιας και σεβασμός εναντίον ξεδιαντροπιάς.

Στα του θέματος. Νομίζω, ότι η μορφολογία των δρόμων στην Αθήνα και το σχετικό κόστος δεν θα οδηγήσουν σε μακροημέρευση αυτής της υπηρεσίας, μελλοντικά. Έξυπνη σαν ιδέα, πρωτοπόρα τεχνολογικά, αλλά προσωπικά δεν νομίζω να περπατήσει, πλην του αρχικού ενθουσιασμού.

 

To προβλημα το ξερεις αλλα η αιτια ειναι αλλη. Δεν φταιει ο εκαστοτε καγκουρας οδηγος αλλα η ανομία και η μη-εφαρμογη του ΚΟΚ απο την αστυνομια και την τροχαια.

 

Εδω που ειμαι το οριο ειναι 100 και παει ο κοσμος με 80, γιατι αν παει με 110 θα φαει 400 δολλαρια προστιμο (καμια υπερβολη) και θα το φαει κατα 50%, δηλαδη δεν την γλυτωνει 1 στις 2 φορες θα φας το γραψιμο.

. Το αντιστοιχο ποσοστο στην Ελλαδα ειναι.....0%, απλα δεν δινουν κληση για 10 χλμ παραπανω

 

Το ιδιο και με το παρκινγκ, αν εχει πινακιδα οτι απαγορευεται η σταθμευση, ΔΕΝ παρκαρει ΚΑΝΕΙΣ ουτε για 3 λεπτα, γιατι θα του ερθει η κληση στο σπιτι.

 

Οταν λοιπον θα αρχισουν και στην ελλαδα να κοβουν κλησεις ΠΟΛΛΕΣ και για ΤΑ ΠΑΝΤΑ, θα το πενταπλοσκεφτει ο καγκουρας να οδηγησει μεθυσμενος ή να περασει το κοκκινο ή να κανει την παρανομη αναστροφη ή να διπλοπαρκαρει.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να γίνει το πρώτο μπαμ πίνω μπύρες και διαβάζω τα σχόλια.

Πολύ αψήφιστα έχουν πάρει το ζήτημα της ασφάλειας.

Όταν γίνει το ατύχημα. απλά λυπάμαι τον κακομοίρη ΙΧ η μοτοσυκλετιστή που θα μπλέξει και θα τον τραβάνε χωρίς λόγο για έναν με πατίνι.

 

Για κάποιο λόγο προδικάζεις οτι θα φταίει ο χρήστης του πατινιου.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει οι εταιρίες των ηλεκτρικών πατινιών να θέσουν όρους και όρια, οπως επισης να ξεκαθαρισουν νομικά τι ευθύνη φέρουν, αφού επιτρέπουν σε μη κατόχους διπλώματος οδήγησης (αρα και μη γνωστες του Κ.Ο.Κ.) να οδηγούν. Οσοι ψοφάτε για ζούγκλα, να πάτε εκεί. Δε θα σας πληρώνουμε κ από πάνω! Το ότι ένας κάγκουρας θα κάνει τη βλακεία είναι το μόνο σίγουρο. Αφήστε που αργά ή γρήγορα για μαρκετινγκ θα δημιουργησουν "ελαφρυ περιστατικο" για διαφήμιση.
Link to comment
Share on other sites

καλά είστε κάπως υπερβολικοί.

Τόσα χρόνια κυκλοφορούν ποδήλατα χωρίς να απαιτείται δίπλωμα και δεν βλέπω να πέφτουν οι ποδηλάτες σαν τις μύγες.

Κάτι αντίστοιχο είναι και το ηλεκτρικό πατίνι. Δεν είναι όχημα που απαιτεί δίπλωμα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέπω ατυχήματα μόνο που αυτοκίνητα χτύπησαν ποδηλάτες και τους παράτησαν κι έφυγαν

Επίσης βλέπω βίντεο με ποδηλάτες και 30-40 σκυλιά να τους κυνηγάνε

Επίσης μηχανάκια να χτυπάνε ποδηλάτες

Επίσης φορτηγά, λεωφορεία και λοιπά να χτυπάνε ποδηλάτες και πεζούς

Το αντίθετο δεν έχει συμβεί ποτέ. Και να συμβεί ποιός θα πάθει ζημιά;

 

Για όλα αυτά σύμφωνα με τα λεγόμενα μερικών εδώ μέσα φταίνε οι ποδηλάτες και οι πεζοί

 

Επειδή στην Ελλάδα συνέχεια φταίνε οι αδύναμοι αυτό φταίει

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες μέρες πάντως η lime είχε επικίνδυνο πρόβλημα με το firmware σε μια ξένη χώρα

 

https://knowtechie.com/lime-scooters-braking-issue/

 

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλά είστε κάπως υπερβολικοί.

Τόσα χρόνια κυκλοφορούν ποδήλατα χωρίς να απαιτείται δίπλωμα και δεν βλέπω να πέφτουν οι ποδηλάτες σαν τις μύγες.

Κάτι αντίστοιχο είναι και το ηλεκτρικό πατίνι. Δεν είναι όχημα που απαιτεί δίπλωμα.

Σαν τις μύγες δεν πέφτουν οι ποδηλάτες αλλά εγώ είμαι με βίδες και μέταλλα στο χέρι για ν' αποφύγω ταρίφα που αποφάσισε ν' αλλάξει λωρίδα χωρίς φλας.

Άμα είναι αντίστοιχο το ηλεκτρικό πατίνι, δεν το λες και τούμπανο.

Link to comment
Share on other sites

Εάν πατήσεις έναν και μετά τρέχεις στην αστυνομία με δικηγόρους, επειδή ο άλλος δεν ήξερε ότι σταματαει στο stop, πες τους οτι είναι καλή κίνηση. Οσο αφορά τη νοοτροπία για τα πεζοδρόμια, ατομα σαν εσένα αντι να προσπαθούν για κατι καλυτερο, το κανουν χειρότερο. Δηλαδή στο εξωτερικό που ζητούν δίπλωμα οδηγησης και κρανος είναι οι χαζοι και εμεις εδω ειμαστε οι εξυπνοι;

 

+1

 

Βαλτο σε μια γυαλα το παιδι και μην το βγαζεις ποτε εξω, δεν θα παθει ποτε τιποτα.

 

Από ό,τι καταλαβαίνω, παιδιά δεν έχεις....

 

Η στοιχειώδης οδηγική παιδεία (οδηγών, πεζών, ποδηλατών κλπ) είναι ανύπαρκτη σε αυτήν τη χώρα, δυστυχώς. Δρόμοι, πεζοδρόμια, ποδηλατόδρομοι κλπ, έχουν γίνει χυλός και ένα πράγμα. Γνώση του ΚΟΚ δεν υφίσταται και ο καθένας κάνει Ο,ΤΙ γουστάρει, όπως γουστάρει και όποτε γουστάρει. Για αυτό και αμέσως το vs σε ένα άσχετο topic. Δεν είναι οδηγοί εναντίον πεζών, ποδηλάτες εναντίον οδηγών, πεζών κλπ κλπ. Είναι παιδεία εναντίον καφρίλας, γνώση εναντίον τερατώδους άγνοιας και σεβασμός εναντίον ξεδιαντροπιάς.

 

Αν υπήρχε παιδεία, δε θα αγόραζαν το δίπλωμα οδήγησης χωρίς εξετάσεις και μετά ένα μεγάλο αυτοκίνητο, "για να μην πάθουν οι ίδιοι εξυπνάκηδες τίποτα"....

 

To προβλημα το ξερεις αλλα η αιτια ειναι αλλη. Δεν φταιει ο εκαστοτε καγκουρας οδηγος αλλα η ανομία και η μη-εφαρμογη του ΚΟΚ απο την αστυνομια και την τροχαια.

 

Εδω που ειμαι το οριο ειναι 100 και παει ο κοσμος με 80, γιατι αν παει με 110 θα φαει 400 δολλαρια προστιμο (καμια υπερβολη) και θα το φαει κατα 50%, δηλαδη δεν την γλυτωνει 1 στις 2 φορες θα φας το γραψιμο.

. Το αντιστοιχο ποσοστο στην Ελλαδα ειναι.....0%, απλα δεν δινουν κληση για 10 χλμ παραπανω

 

Το ιδιο και με το παρκινγκ, αν εχει πινακιδα οτι απαγορευεται η σταθμευση, ΔΕΝ παρκαρει ΚΑΝΕΙΣ ουτε για 3 λεπτα, γιατι θα του ερθει η κληση στο σπιτι.

 

Οταν λοιπον θα αρχισουν και στην ελλαδα να κοβουν κλησεις ΠΟΛΛΕΣ και για ΤΑ ΠΑΝΤΑ, θα το πενταπλοσκεφτει ο καγκουρας να οδηγησει μεθυσμενος ή να περασει το κοκκινο ή να κανει την παρανομη αναστροφη ή να διπλοπαρκαρει.

 

Για δολάρια βλέπω γράφεις... Όταν έρθεις Ελλάδα, τα ξαναλέμε...

 

P.S.: Στην υπογραφή σου γιατί δε βάζεις κι αυτούς που σε έχουν κάνει ignore; :rolleyes: Ξεκίνα τη λίστα με το δικό μου nickname....

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...