Jump to content

Huawei Mate 20 Pro


CPR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το επαθε κανεις αυτο απο κωτσοβολο θεσσαλονικης? γιατι απο εκει ειχαν στοκ μια συσκευη και μου την εστειλαν , σημερα αυριο θα την εχω.
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι από παλιά παρτίδα θα είσαι από τους τυχερούς αν δεν έχει θέμα. Για καινούργιες δεν είδαμε-ακούσει τίποτα. Και δεν υπάρχει σοβαρή πληροφόρηση.

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το charge gate του iphone.

Αυτό ήταν software bug και διορθώθηκε στο επόμενο update. Δεν νομίζω ότι έχει κάποια σχέση με το hardware πρόβλημα του Mate.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ο τεχνικός υποτίθεται ρώτησε διότι δεν είχε ετοιμοπαραδοτο και του είπαν ότι είναι επόμενη φουρνιά και όχι από την πρώτη τους παραλαβή. Αλλά τζιφος, άσε που μπορεί είτε αυτός είτε η Huawei να είπαν μπαρούφες. Πέμπτη το πήρα πρώτη μέρα ήταν ψιλό εντάξει δεν με ενοχλούσε αλλά κλασικά με τις μέρες χειροτέρεψε θεαματικά

From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible.

--Alvar Hanso--

Link to comment
Share on other sites

Απο το Πλαίσιο με έχουν τρελάνει στα τηλέφωνα . Ανα δύο μέρες με παίρνει κάποιος απο το τμήμα Τεχνολογίας και μου λέει : ¨Γεια σας , έχετε ένα πιστωτικό για ένα mate 20 pro . Το έχουμε διαθέσιμο και απο αύριο θα σας το στείλουμε¨

Κάθε φορά η ίδια απάντηση: Ευχαριστώ θέλω να το σκεφτώ να ξεκαθαρίσει το πρόβλημα η ίσως πάρω κάτι άλλο .. :lol::lol:

 

Να οι πωλήσεις πως γράφονται στο mate .. χαχαχα!!

 

Δεν γίνεται να είμαστε μόνο εμείς περίεργοι , θεωρώ πως η Huawei έδειξε πόσο μικρούλα είναι ακόμα !

Link to comment
Share on other sites

Ακούστε να φρίξετε μου είχαν πει από το Service στη Μιχαλακοπούλου να τους πάρω σήμερα προκειμένω να μου πουν αν παρέλαβαν καινούργιες συσκευές προκειμένου να μου κάνουν αντικατάσταση με σωστό τηλέφωνο, τους πήρα λοιπόν και μου λέει η κοπέλα αλλά και η προϊσταμένη ότι ακόμα δεν παραλάβαμε αλλά μπορεί και σήμερα αύριο και σε ερώτηση μου αν θα μου δώσουν σφραγισμένη συσκευή μου λένε κυρίε θα ανοίξουμε την καινούργια συσκευή θα την ελέγξουμε αν είναι σωστή και θα την πάρετε... Εκεί λοιπόν πάθαινω το πρώτο εγκεφαλικό και της απαντάω και που ξέρω εγώ αν είναι καινούργια και δεν είναι κάποια από αυτές που σας φέρνουν πίσω τους έχετε αλλάξει οθόνη και καλά να μου την πλασαρετε καινούργια....Οχι λέει κύριε για την δική σας ασφάλεια θα γίνει αυτό για να πάρετε σωστή συσκευή και όχι η συσκευή θα είναι κλειστή κτλ κτλ

(Συγνώμη αλλά έχω ψιλό-καταλάβει πως πάνε να την "γλυτώσουν" ανώδυνα οικονομικά....) Και λέω στα καπάκια μια εταιρία που θέλει να λέγεται μεγάλη και σωστή που πουλάει 1000 ευρώ συσκευή θα πρέπει να έχει και ανάλογη πολιτική απέναντι στον πελάτη, δηλαδή κανονικά θα έπρεπε να κάνετε ανάκληση μια και το πρόβλημα είναι στις LG οθόνες και να σας στείλουν από τη μαμά εταιρεία σωστά τηλέφωνα με σωστές οθόνες σωστό batch.... Μάλιστα κύριε θα τα μεταφέρω μου απάντησε ότι και να πω τέτοια αντιμετώπιση δεν έχω ξαναδεί από εταιρία πραγματικά! Σήμερα πίσω και την δεύτερη συσκευή στον Κωτσόβολο πιστωτικό και καλημέρα σας.... Θα μου πείτε γιατί δεν το έκανες τόσο καιρό? Απάντηση γιατί ήθελα να δω και την αντιμετώπιση από την εταιρεία και τη είδα.......!!! Καλημέρα σας!!

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι.

Δείτε μια φωτογραφία πριν το επιστρέψω,d4ba49c4250f5fb6f68e7b86ceae139d.jpg σε σύγκριση με το note 8.

Η φοβερή τεχνολογια της Huawei στα καλύτερα της!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

iMac 27 - MacBook Pro - iPad Pro 12.9 - Iphone 11 pro max
Link to comment
Share on other sites

Ακούστε να φρίξετε μου είχαν πει από το Service στη Μιχαλακοπούλου να τους πάρω σήμερα προκειμένω να μου πουν αν παρέλαβαν καινούργιες συσκευές προκειμένου να μου κάνουν αντικατάσταση με σωστό τηλέφωνο, τους πήρα λοιπόν και μου λέει η κοπέλα αλλά και η προϊσταμένη ότι ακόμα δεν παραλάβαμε αλλά μπορεί και σήμερα αύριο και σε ερώτηση μου αν θα μου δώσουν σφραγισμένη συσκευή μου λένε κυρίε θα ανοίξουμε την καινούργια συσκευή θα την ελέγξουμε αν είναι σωστή και θα την πάρετε... Εκεί λοιπόν πάθαινω το πρώτο εγκεφαλικό και της απαντάω και που ξέρω εγώ αν είναι καινούργια και δεν είναι κάποια από αυτές που σας φέρνουν πίσω τους έχετε αλλάξει οθόνη και καλά να μου την πλασαρετε καινούργια....Οχι λέει κύριε για την δική σας ασφάλεια θα γίνει αυτό για να πάρετε σωστή συσκευή και όχι η συσκευή θα είναι κλειστή κτλ κτλ

(Συγνώμη αλλά έχω ψιλό-καταλάβει πως πάνε να την "γλυτώσουν" ανώδυνα οικονομικά....) Και λέω στα καπάκια μια εταιρία που θέλει να λέγεται μεγάλη και σωστή που πουλάει 1000 ευρώ συσκευή θα πρέπει να έχει και ανάλογη πολιτική απέναντι στον πελάτη, δηλαδή κανονικά θα έπρεπε να κάνετε ανάκληση μια και το πρόβλημα είναι στις LG οθόνες και να σας στείλουν από τη μαμά εταιρεία σωστά τηλέφωνα με σωστές οθόνες σωστό batch.... Μάλιστα κύριε θα τα μεταφέρω μου απάντησε ότι και να πω τέτοια αντιμετώπιση δεν έχω ξαναδεί από εταιρία πραγματικά! Σήμερα πίσω και την δεύτερη συσκευή στον Κωτσόβολο πιστωτικό και καλημέρα σας.... Θα μου πείτε γιατί δεν το έκανες τόσο καιρό? Απάντηση γιατί ήθελα να δω και την αντιμετώπιση από την εταιρεία και τη είδα.......!!! Καλημέρα σας!!

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

 

O Kωτσοβολος πάντως δεν σε υποχρεώνει για πιστωτικό . Εμένα μου επέστρεψε κανονικά τα λεφτά μου πίσω .

Link to comment
Share on other sites

Προφανως τα σερβις δεν εχουν καμια επαφη με την μαμα εταιρια.Μπας και ειναι τιποτα μαγαζια που εχουν εξειδικευτει να ανοιγουν huawei ; Δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.Και να συμπληρωσω στα λεγομενα του φιλου πιο πανω εαν κανουν πονηρια και αλλαζουν οθονες σε καινουργιες συσκευες που μολις την αγορασε καποιος...Ε τοτε δεν υπαρχουν λογια:confused:
Link to comment
Share on other sites

Αντί να βγουν να πουν ξεκάθαρα κάνω ανάκληση και ναι τρώω το κόστος αυτό γιατί στο φινάλε ας μην σου ξέφευγε κάτι τέτοιο, κάθονται και βάζουν τον κόσμο και σε ταλαιπωρία και σε αμφιβολία ούτε μια ανακοίνωση τπτ αλλά στο μιλιτό και κουραφέξαλα....

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι.

Δείτε μια φωτογραφία πριν το επιστρέψω,d4ba49c4250f5fb6f68e7b86ceae139d.jpg σε σύγκριση με το note 8.

Η φοβερή τεχνολογια της Huawei στα καλύτερα της!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Όντως πρόκειται για οθόνη ανώτερης τεχνολογίας....άσε μας ρε Χαβάη κάνουν την πάπια τώρα, όμως πριν λίγο καιρό πήγαινε το τρολάρισμα κάργα στις δύο άλλες τις γνωστές...

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι.

Δείτε μια φωτογραφία πριν το επιστρέψω,d4ba49c4250f5fb6f68e7b86ceae139d.jpg σε σύγκριση με το note 8.

Η φοβερή τεχνολογια της Huawei στα καλύτερα της!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

έχεις ενεργοποιήσει το dark mode στο youtube? παραξενεύτηκα γιατι σε εμενα δεν ειναι μαυρο αλλα σκουρο γκρι

Link to comment
Share on other sites

Ακούστε να φρίξετε μου είχαν πει από το Service στη Μιχαλακοπούλου να τους πάρω σήμερα προκειμένω να μου πουν αν παρέλαβαν καινούργιες συσκευές προκειμένου να μου κάνουν αντικατάσταση με σωστό τηλέφωνο, τους πήρα λοιπόν και μου λέει η κοπέλα αλλά και η προϊσταμένη ότι ακόμα δεν παραλάβαμε αλλά μπορεί και σήμερα αύριο και σε ερώτηση μου αν θα μου δώσουν σφραγισμένη συσκευή μου λένε κυρίε θα ανοίξουμε την καινούργια συσκευή θα την ελέγξουμε αν είναι σωστή και θα την πάρετε... Εκεί λοιπόν πάθαινω το πρώτο εγκεφαλικό και της απαντάω και που ξέρω εγώ αν είναι καινούργια και δεν είναι κάποια από αυτές που σας φέρνουν πίσω τους έχετε αλλάξει οθόνη και καλά να μου την πλασαρετε καινούργια....Οχι λέει κύριε για την δική σας ασφάλεια θα γίνει αυτό για να πάρετε σωστή συσκευή και όχι η συσκευή θα είναι κλειστή κτλ κτλ

(Συγνώμη αλλά έχω ψιλό-καταλάβει πως πάνε να την "γλυτώσουν" ανώδυνα οικονομικά....) Και λέω στα καπάκια μια εταιρία που θέλει να λέγεται μεγάλη και σωστή που πουλάει 1000 ευρώ συσκευή θα πρέπει να έχει και ανάλογη πολιτική απέναντι στον πελάτη, δηλαδή κανονικά θα έπρεπε να κάνετε ανάκληση μια και το πρόβλημα είναι στις LG οθόνες και να σας στείλουν από τη μαμά εταιρεία σωστά τηλέφωνα με σωστές οθόνες σωστό batch.... Μάλιστα κύριε θα τα μεταφέρω μου απάντησε ότι και να πω τέτοια αντιμετώπιση δεν έχω ξαναδεί από εταιρία πραγματικά! Σήμερα πίσω και την δεύτερη συσκευή στον Κωτσόβολο πιστωτικό και καλημέρα σας.... Θα μου πείτε γιατί δεν το έκανες τόσο καιρό? Απάντηση γιατί ήθελα να δω και την αντιμετώπιση από την εταιρεία και τη είδα.......!!! Καλημέρα σας!!

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Να πας και να στην ανοίξουν μπροστά σου. Μη σου πω να τους βάλεις να διαλέξουν. Ανακύκλωση μου φαίνεται θέλουν να κάνουν.. Τα imei τα έχετε κρατήσει? Να κάνουμε λίστα...

 

Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ότι και να λέμε προσωπικά πριν πάω στο mate 20 pro είχα κ έχω το 10αρι. Απλά είπα να πάω σε αναβάθμιση γιατί με έτρωγε να το κάνω και γιατί με παρακίνησε κ η προσφορά με το smartwatch. Τελικά παρατηρώ όλη την περίεργη αντιμετώπιση της εταιρίας και απομακρυνομαι. Πίστευα ότι οκ θα βγει θα πει ότι τα ελαττωματικά να γυρίσουν έγινε λάθος κάτι. Αλλά οχι πουλάει τρελιτσα η εταιρεία κ φαίνεται ακόμα και απο τα social που παρά τα πολλά σχόλια για το πρόβλημα δεν αναφέρει τίποτα!! Κρίμα ρε HUAWEI.. Έστω να βγει και να πει περιμένετε μάγκες θα το φτιάξουμε το πρόβλημα. Τίποτα. Μια υψηλή ποιότητα οθόνης μια το ένα μια το άλλο.
Link to comment
Share on other sites

έχεις ενεργοποιήσει το dark mode στο youtube? παραξενεύτηκα γιατι σε εμενα δεν ειναι μαυρο αλλα σκουρο γκρι

 

 

 

Ναι το έχω ενεργοποιήσει.

Η πραγματικότητα είναι πιο κοντά προς το γκρι.

Έχω χαμηλώσει την φωτεινότητα για να αναδείξω την διαφορά στην εικόνα και για αυτό φαίνεται τόσο έντονο το μαύρο.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

iMac 27 - MacBook Pro - iPad Pro 12.9 - Iphone 11 pro max
Link to comment
Share on other sites

Πήγα και το δεύτερο πίσω ζήτησα επιστροφή χρημάτων με παρέπεμψαν στον διευθυντή ο οποίος μου είπε ότι πρέπει δήθεν να πάρει έγκριση από τα κεντρικά πρώτα και θα με πάρουν τηλέφωνο μέσα στη μέρα. Η άρνηση επιστροφής χρημάτων παράνομη δεν είναι όταν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν; Φοβάμαι μη μου προτείνουν πιστωτικό. Για πείτε καμιά συμβουλή να απαντήσω να είμαι έτοιμος

From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible.

--Alvar Hanso--

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ρε φίλε πλέον έχω χάσει κάθε εμπιστοσύνη με την όλη μέχρι τώρα αντιμετώπιση... Το πρόβλημα θα λυθεί μόνο με καινούργια παραλαβή σωστών τηλεφώνων όλα τα άλλα είναι μισές δουλειές που λένε και στο χωριό μου.

Να πας και να στην ανοίξουν μπροστά σου. Μη σου πω να τους βάλεις να διαλέξουν. Ανακύκλωση μου φαίνεται θέλουν να κάνουν.. Τα imei τα έχετε κρατήσει? Να κάνουμε λίστα...

 

Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πήγα και το δεύτερο πίσω ζήτησα επιστροφή χρημάτων με παρέπεμψαν στον διευθυντή ο οποίος μου είπε ότι πρέπει δήθεν να πάρει έγκριση από τα κεντρικά πρώτα και θα με πάρουν τηλέφωνο μέσα στη μέρα. Η άρνηση επιστροφής χρημάτων παράνομη δεν είναι όταν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν; Φοβάμαι μη μου προτείνουν πιστωτικό. Για πείτε καμιά συμβουλή να απαντήσω να είμαι έτοιμος
Πες του άλλα καταστήματα κάνουν επιστροφή χρημάτων χωρίς εγκρίσεις και μπαρουφες.

 

Να ρωτήσω κάτι άλλο, η αντιπροσωπεία στην Αθήνα της Χαβάη είναι η ίδια που αναλαμβάνει και LG συσκευες;

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω το νήμα από την αρχή, μιας και είμαι κάτοχος του Mate 20 pro από 30/10, έχοντας προπαραγγείλει μερικές μέρες νωρίτερα.

Ευτυχώς δε μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα με την πράσινη οθόνη.

Δυστυχώς, βλέπω εδώ μέσα μερικούς να λέτε και να γράφετε ότι θέλετε.

Άλλος για το ότι η HUAWEI μιλάει για ανώτερης τεχνολογίας οθόνη, άλλος ότι δεν τους δίνει η HUAWEI πιστωτικό, άλλος ότι στην HUAWEI κάνουν τους κινέζους, ο παραδίπλα ότι η HUAWEI απέδειξε πόσο μικρή εταιρεία είναι με τις πρακτικές της κλπ κλπ. Αμέτρητα μπορούμε να αναφέρουμε

 

Προς ενημέρωσή σας λοιπόν, η HUAWEI γενικότερα και η HUAWEI Ελλάδας ειδικότερα, ΔΕΝ έχει πει το οτιδήποτε. Το τι σας λέει ο κάθε ένας υπάλληλος των καταστημάτων ή του κάθε service ΔΕΝ αποτελεί και συγχρόνως δήλωση της HUAWEI.

 

Μέχρι και σήμερα, η μόνη επίσημη τοποθέτηση από την HUAWEI, είναι εκείνη της HUAWEI Φιλανδίας, όπου και αναφέρεται πως σε περίπτωση προβλήματος οθόνης, παρέχεται αντικατάσταση συσκευής.

 

Ίσως το μόνο που μπορεί να χρεωθεί στην εταιρεία, είναι το ότι επισήμως δεν τοποθετήθηκε προβάλλοντας λύση για τις συσκευές που παρουσιάζουν πρόβλημα, αλλά όπως και αν έχει, οι συσκευές αντικαθίστανται μόλις παρουσιάσουν το πρόβλημα στην οθόνη, οπότε δεν παίζει ρόλο αν υπάρχει ανακοίνωση η όχι. Επίσης, τελικά το πρόβλημα φαίνεται να είνια σε αρκετή μικρότερη κλίμακα απ' ότι θέλουν μερικοί να το παρουσιάσουν, είτε από σωστή αγανάκτηση λόγο της αγοράς του με 1000+, είτε για τους δικούς τους λόγους.

 

Προσωπικά δε βλέπω το λόγο ούτε για ανακοινώσεις, ούτε για πανικό, ούτε για τίποτε άλλο. όποιος θέλει πάει και αγοράζει το κινητό και το χαίρεται, με πιθανότητα να πάει 1-2 φορές ακόμη στο μαγαζί για αλλαγές, είτε περιμένει και το παίρνει αργότερα, είτε δεν το παίρνει καθόλου.

 

Ούτε hate χρειάζεται, ούτε ανυπόστατες πληροφορίες και προσβολές προς τη HUAWEI.

 

Μόλις 12 μέρες έχουν περάσει από όταν και έγινε γνωστό το πρόβλημα με τις οθόνες, και επί της ουσίας μόνο χρόνο χάνει κάποιος, αντίθετα με τον Σεπτέμβρη του 2016 και τους τραυματισμούς(!!!), όπου η πρώτη εταιρεία του χώρου έκανε την πάπια για 1.5 μήνα, πριν ανακαλέσει το note 7 στις 10/10...

Μην έχετε κοντή μνήμη μερικοί, ειδικά για ένα πρόβλημα που λύνεται.

 

Αυτά από εμένα, καλημέρα, και παρακάλω όχι πολύ κράξιμο, όπως έναν φίλο (@PapaDarxon) παραπάνω που τόλμησε να πει το πιο λογικό, (πρόβλημα=το πας πίσω και τέλος)

Edited by rioener
Όνομα

- Vivo X80 Pro

- ZTE MC888 Pro

- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

ASUS TUF-AX3000 V2

Οδηγός επιβίωσης Android

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα αυτο βασικα εχει και λαθος τιτλο πλεον μιας και εχει μετατραπει στην ουσια σε ενα γκαλοπ του αν εχει η οθονη του καθε κατοχου πρασινη οθονη ή οχι(σαν το αντιστοιχο πιο παλια με τα bootloop των G4).

 

Απολυτα κατανοητο να αναφερθει το οποιο προβλημα απο τον καθενα προς ενημερωση και των υπολοιπων(κυριως υποψηφιων αγοραστων ή και κατοχων),αλλα παιδια το θεμα αφορα γενικα το mate 20 pro και οχι μονο τα προβληματα που εχουν παρουσιαστει.

 

Και οχι τιποτα αλλο αλλα ετσι οπως το εχετε κανει το θεμα στις τελευταιες ουτε και εγω ξερω σελιδες,εχετε δημιουργησει μια τρομολαγνεια προς τους υποψηφιους αγοραστες ή ακομα και κατοχους τους στυλ''θα πεφτεις για υπνο το βραδυ και θα βλεπεις εφιαλτες με πρασινες οθονες''.

 

Και να πω οτι αρνηθηκε το επισημο service να αλλαξει την συσκευη να πω εχουν δικιο τα παιδιαι και κραζουν(αλα παλια Arvato με υγρασιες ξερω γω).

 

Ελεος δηλαδη,το εχετε παει στο τερμα ακρο της υπερβολης στο θεμα των οθονων.

Link to comment
Share on other sites

Χαχα είμαστε και υπερβολικοί λέει με το θέμα των οθονών, εντάξει παιδιά συγγνώμη κιόλας ε; Εσείς που είστε η μειοψηφία και σας έτυχε το Τζόκερ , γιατί περί λαχείου πρόκειται, και πέσατε σε σωστό κομμάτι χαρείτε το κινητό που είναι ΚΙΝΗΤΑΡΑ όντως αλλά επιτρέψτε μας να είμαστε ξενερωμενοι και αγανακτισμένοι αντί να υποβαθμίζουμε το πρόβλημα όπως εσείς. Γιατί μόνο περιορισμένης κλίμακας δεν είναι...

From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible.

--Alvar Hanso--

Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε ούτε hate προς την εταιρία ούτε τπτ ίσα ίσα έχουμε πει οι περισσότεροι ότι είναι κρίμα ένα τόσο καλό τηλέφωνο κατά τα άλλα να το "θάβει" η ίδια η Huawei με την συμπεριφορά της απέναντι στο πρόβλημα και ναι δεν είναι αυτή αντιμετώπιση να μου λένε σήμερα στο Service θα ανοίξουμε την υποτίθεται καινούργια συσκευή για να μου το αλλάξουν και θα την ελέγξουμε και να σας την δώσουμε!! Αν εσύ ξέρεις κάπου συγκεκριμένα που δίνουν σωστά σφραγισμένα τηλέφωνα η Huawei εκτός από το Service να μας το πεις γιατί είπες πριν να μην ακούμε τη λέει το Service κτλ δηλαδή που κάνουν αντικατάσταση των προβληματικών συσκευών με καινούργιες? Για να τελειώνουμε με το θέμα το λέμε από αρχής είναι πρόβλημα ΚΑΚΗΣ ΠΑΡΤΙΔΑΣ το σωστό θα ήταν ανάκληση αυτής της παρτίδας και μια επίσημη ανακοίνωση ότι περιμένουμε καινούργιο batch με σωστές συσκευές και όχι όλος αυτός ο χαμός με την αντιμετώπιση στον καθένα με ότι να ναι συμβουλές!

Διαβάζω το νήμα από την αρχή, μιας και είμαι κάτοχος του Mate 20 pro από 30/10, έχοντας προπαραγγείλει μερικές μέρες νωρίτερα.

Ευτυχώς δε μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα με την πράσινη οθόνη.

Δυστυχώς, βλέπω εδώ μέσα μερικούς να λέτε και να γράφετε ότι θέλετε.

Άλλος για το ότι η HUAWEI μιλάει για ανώτερης τεχνολογίας οθόνη, άλλος ότι δεν τους δίνει η HUAWEI πιστωτικό, άλλος ότι στην HUAWEI κάνουν τους κινέζους, ο παραδίπλα ότι η HUAWEI απέδειξε πόσο μικρή εταιρεία είναι με τις πρακτικές της κλπ κλπ. Αμέτρητα μπορούμε να αναφέρουμε

 

Προς ενημέρωσή σας λοιπόν, η HUAWEI γενικότερα και η HUAWEI Ελλάδας ειδικότερα, ΔΕΝ έχει πει το οτιδήποτε. Το τι σας λέει ο κάθε ένας υπάλληλος των καταστημάτων ή του κάθε service ΔΕΝ αποτελεί και συγχρόνως δήλωση της HUAWEI.

 

Μέχρι και σήμερα, η μόνη επίσημη τοποθέτηση από την HUAWEI, είναι εκείνη της HUAWEI Φιλανδίας, όπου και αναφέρεται πως σε περίπτωση προβλήματος οθόνης, παρέχεται αντικατάσταση συσκευής.

 

Ίσως το μόνο που μπορεί να χρεωθεί στην εταιρεία, είναι το ότι επισήμως δεν τοποθετήθηκε προβάλλοντας λύση για τις συσκευές που παρουσιάζουν πρόβλημα, αλλά όπως και αν έχει, οι συσκευές αντικαθίστανται μόλις παρουσιάσουν το πρόβλημα στην οθόνη, οπότε δεν παίζει ρόλο αν υπάρχει ανακοίνωση η όχι. Επίσης, τελικά το πρόβλημα φαίνεται να είνια σε αρκετή μικρότερη κλίμακα απ' ότι θέλουν μερικοί να το παρουσιάσουν, είτε από σωστή αγανάκτηση λόγο της αγοράς του με 1000+, είτε για τους δικούς τους λόγους.

 

Προσωπικά δε βλέπω το λόγο ούτε για ανακοινώσεις, ούτε για πανικό, ούτε για τίποτε άλλο. όποιος θέλει πάει και αγοράζει το κινητό και το χαίρεται, με πιθανότητα να πάει 1-2 φορές ακόμη στο μαγαζί για αλλαγές, είτε περιμένει και το παίρνει αργότερα, είτε δεν το παίρνει καθόλου.

 

Ούτε hate χρειάζεται, ούτε ανυπόστατες πληροφορίες και προσβολές προς τη HUAWEI.

 

Μόλις 12 μέρες έχουν περάσει από όταν και έγινε γνωστό το πρόβλημα με τις οθόνες, και επί της ουσίας μόνο χρόνο χάνει κάποιος, αντίθετα με τον Σεπτέμβρη του 2016 και τους τραυματισμούς(!!!), όπου η πρώτη εταιρεία του χώρου έκανε την πάπια για 1.5 μήνα, πριν ανακαλέσει το note 7 στις 10/10...

Μην έχετε κοντή μνήμη μερικοί, ειδικά για ένα πρόβλημα που λύνεται.

 

Αυτά από εμένα, καλημέρα, και παρακάλω όχι πολύ κράξιμο, όπως έναν φίλο (@PapaDarxon) παραπάνω που τόλμησε να πει το πιο λογικό, (πρόβλημα=το πας πίσω και τέλος)

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά αποτύπωσα την δική μου εμπειρία , διαβάζοντας και άλλους φίλους εδώ μέσα που αντιμετώπισαν τα ίδια προβλήματα με τις συσκευές τους . Μου την δίνει που έδωσα 1000+ ευρώ , εν έτη 2018 κοντά 2019 και έμπλεξα με αντικαταστάσεις , τσακωμούς ώστε να πάρω πίσω τα λεφτά μου , η το πιστωτικό η το οτιδήποτε. Έδωσα αυτά τα χρήματα ώστε να ικανοποιήσω την τρέλα μου , να πάρω το νέο μοντέλο , το πιο καλό , το πιο γαμάτο ! Νομίζω πως , όπως προείπα , εν έτη 2018 που θεωρητικά εκτός απο τα intelligent smartphones , θα έπρεπε να είναι και ο ποιοτικός έλεγχος "intelligent " ! Μιας και εκεί φαντάζομαι πως εξελίσσονται οι διαδικασίες ελεγχου , τα μηχανήματα και οι τρόποι που έχει κάθε εταιρεία διαθέσιμους ώστε να παραδώσει μια άριστη συσκευή ( απο θέμα προβλημάτων τουλάχιστον )

Δεν έχω τίποτα με την huawei ούτε είμαι μέτοχος η οτιδήποτε ( μακάρι να ήμουν βασικά χαχα ) ώστε να λυπάμαι το όνομα της η στον αντίποδα να θάβω το όνομα της .

Απλά κρίμα , που κάποιοι απο μας έμπλεξαν με διαδικασίες και δεν χάρηκαν την εξέλιξη της τεχνολογίας μέσα απο την συσκευή ..

 

Thats my opinion ..

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα αυτο βασικα εχει και λαθος τιτλο πλεον μιας και εχει μετατραπει στην ουσια σε ενα γκαλοπ του αν εχει η οθονη του καθε κατοχου πρασινη οθονη ή οχι(σαν το αντιστοιχο πιο παλια με τα bootloop των G4).

 

Απολυτα κατανοητο να αναφερθει το οποιο προβλημα απο τον καθενα προς ενημερωση και των υπολοιπων(κυριως υποψηφιων αγοραστων ή και κατοχων),αλλα παιδια το θεμα αφορα γενικα το mate 20 pro και οχι μονο τα προβληματα που εχουν παρουσιαστει.

 

Και οχι τιποτα αλλο αλλα ετσι οπως το εχετε κανει το θεμα στις τελευταιες ουτε και εγω ξερω σελιδες,εχετε δημιουργησει μια τρομολαγνεια προς τους υποψηφιους αγοραστες ή ακομα και κατοχους τους στυλ''θα πεφτεις για υπνο το βραδυ και θα βλεπεις εφιαλτες με πρασινες οθονες''.

 

Και να πω οτι αρνηθηκε το επισημο service να αλλαξει την συσκευη να πω εχουν δικιο τα παιδιαι και κραζουν(αλα παλια Arvato με υγρασιες ξερω γω).

 

Ελεος δηλαδη,το εχετε παει στο τερμα ακρο της υπερβολης στο θεμα των οθονων.

 

Πες τα ρε φίλε, γιατί στο τέλος θα πάω να κοιταχτώ μπας και είμαι τρελός και μου φαίνονται παράξενα όλα αυτά...

 

Χαχα είμαστε και υπερβολικοί λέει με το θέμα των οθονών, εντάξει παιδιά συγγνώμη κιόλας ε; Εσείς που είστε η μειοψηφία και σας έτυχε το Τζόκερ , γιατί περί λαχείου πρόκειται, και πέσατε σε σωστό κομμάτι χαρείτε το κινητό που είναι ΚΙΝΗΤΑΡΑ όντως αλλά επιτρέψτε μας να είμαστε ξενερωμενοι και αγανακτισμένοι αντί να υποβαθμίζουμε το πρόβλημα όπως εσείς. Γιατί μόνο περιορισμένης κλίμακας δεν είναι...

 

Δηλαδή οι λιγοστές αναφορές σε όλο το ιντερνετ δεν πρόκειται περί περιορισμένης κλίμακας? Εκτός φυσικά κι αν θεωρείς κι εσύ ότι η HUAWEI έχει πληρώσει όλα τα site και όλα τα reviews ώστε να το κρύψει το πρόβλημα...

 

Ρε φίλε ούτε hate προς την εταιρία ούτε τπτ ίσα ίσα έχουμε πει οι περισσότεροι ότι είναι κρίμα ένα τόσο καλό τηλέφωνο κατά τα άλλα να το "θάβει" η ίδια η Huawei με την συμπεριφορά της απέναντι στο πρόβλημα και ναι δεν είναι αυτή αντιμετώπιση να μου λένε σήμερα στο Service θα ανοίξουμε την υποτίθεται καινούργια συσκευή για να μου το αλλάξουν και θα την ελέγξουμε και να σας την δώσουμε!! Αν εσύ ξέρεις κάπου συγκεκριμένα που δίνουν σωστά σφραγισμένα τηλέφωνα η Huawei εκτός από το Service να μας το πεις γιατί είπες πριν να μην ακούμε τη λέει το Service κτλ δηλαδή που κάνουν αντικατάσταση των προβληματικών συσκευών με καινούργιες? Για να τελειώνουμε με το θέμα το λέμε από αρχής είναι πρόβλημα ΚΑΚΗΣ ΠΑΡΤΙΔΑΣ το σωστό θα ήταν ανάκληση αυτής της παρτίδας και μια επίσημη ανακοίνωση ότι περιμένουμε καινούργιο batch με σωστές συσκευές και όχι όλος αυτός ο χαμός με την αντιμετώπιση στον καθένα με ότι να ναι συμβουλές!

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

 

Αντικατάσταση των συσκευών κάνει το κατάστημα αγοράς, επισκευή κάνει το εκάστοτε service. Οπότε το πας πίσω στο κατάστημα που το αγόρασες, και παίρνεις άλλη συσκευή, όπως έχουν κάνει και οι υπόλοιποι που τους έτυχε το πρόβλημα.

Όσον αφορά το άνοιγμα της συσκευής που αναφέρεις, όλες οι συσκευές έχουν ανοικτεί για έλεγχο πριν έρθουν σε εμάς, και για το λόγο αυτό πάντα θα δεις ένα ποσοστό υπάρχουσας μπαταρίας. Αναγκαίο κακό, παλιότερα ερχόντουσαν από το εργοστάσιο σφραγισμένα και αχρησιμοποίητα, με 0% μπαταρία, φρέσκα. Αν την έχουν κάνει την κουτσουκέλα τους και σου δώσουν refurbished συσκευή, δυστυχώς δεν πρόκειται να το μάθεις ποτέ.

 

Προσωπικά αποτύπωσα την δική μου εμπειρία , διαβάζοντας και άλλους φίλους εδώ μέσα που αντιμετώπισαν τα ίδια προβλήματα με τις συσκευές τους . Μου την δίνει που έδωσα 1000+ ευρώ , εν έτη 2018 κοντά 2019 και έμπλεξα με αντικαταστάσεις , τσακωμούς ώστε να πάρω πίσω τα λεφτά μου , η το πιστωτικό η το οτιδήποτε. Έδωσα αυτά τα χρήματα ώστε να ικανοποιήσω την τρέλα μου , να πάρω το νέο μοντέλο , το πιο καλό , το πιο γαμάτο ! Νομίζω πως , όπως προείπα , εν έτη 2018 που θεωρητικά εκτός απο τα intelligent smartphones , θα έπρεπε να είναι και ο ποιοτικός έλεγχος "intelligent " ! Μιας και εκεί φαντάζομαι πως εξελίσσονται οι διαδικασίες ελεγχου , τα μηχανήματα και οι τρόποι που έχει κάθε εταιρεία διαθέσιμους ώστε να παραδώσει μια άριστη συσκευή ( απο θέμα προβλημάτων τουλάχιστον )

Δεν έχω τίποτα με την huawei ούτε είμαι μέτοχος η οτιδήποτε ( μακάρι να ήμουν βασικά χαχα ) ώστε να λυπάμαι το όνομα της η στον αντίποδα να θάβω το όνομα της .

Απλά κρίμα , που κάποιοι απο μας έμπλεξαν με διαδικασίες και δεν χάρηκαν την εξέλιξη της τεχνολογίας μέσα απο την συσκευή ..

 

Thats my opinion ..

 

Συμφωνώ με αυτά που λες, και ειδικά με την τελευταία πρότασή σου!

Απλώς δυστυχώς κανένας δε μπορεί να ελέγχει στο 100% το σύνολο των συσκευών που πουλάει (αν και πραγματικά θα έπρεπε), και ειδικά όσον αφορά ένα πρόβλημα που δε φαίνεται εξ αρχής, αλλά παρουσιάζεται σε 2-3 μέρες κι έπειτα.

 

Να κάνω και μια ερώτηση σε όποιον κράτησε και το ρολόι, γνωρίζετε τι ρυθμίσεις να κάνω στο κινητό, για να έρχονται πάντα οι ειδοποιήσεις? Γιατί μετά από ώρα μη χρήσης, δεν περνάει push notifications στο ρολόι

Edited by rioener
Ορθογραφία

- Vivo X80 Pro

- ZTE MC888 Pro

- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

ASUS TUF-AX3000 V2

Οδηγός επιβίωσης Android

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...