nikos523 Δημ. October 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2019 Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να έχω συσκευή από τις πρώτες γενικότερα παρτίδες που βγήκαν (Γερμανία), να μην έχω ούτε ένα θέμα ένα χρόνο τώρα και εδώ στο φόρουμ να εμφανίζονται ξανά και ξανά, ακόμα και σε φρεσκο-επισκευασμένα. Πραγματικά το ανάποδο απ ότι περιμένεις. Sent from my SM-N960F using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
katergaris1979 Δημ. October 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2019 Κι εδώ παιδιά κανένα θέμα. Συσκευή αγορασμένη τον προηγούμενο Δεκέμβριο πάει ρολόι σε όλα της. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
songless_bird Δημ. October 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2019 Εγώ ευτυχώς δεν έχω πρόβλημα ακόμη μετά την επισκευή στη smartec . Και παίζει να είμαι ο μόνος που το έχει στείλει 5 φορές στο service... Ένα πρόβλημα που προέκυψε τώρα είναι ότι δεν μου βρίσκει το τηλέφωνο το find my phone ενώ το ανάποδο γίνεται . Θυμάμαι ότι δούλευε . Τώρα τι έπαθε δεν ξέρω... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078 Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vivere Δημ. October 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2019 Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να έχω συσκευή από τις πρώτες γενικότερα παρτίδες που βγήκαν (Γερμανία), να μην έχω ούτε ένα θέμα ένα χρόνο τώρα και εδώ στο φόρουμ να εμφανίζονται ξανά και ξανά, ακόμα και σε φρεσκο-επισκευασμένα. Πραγματικά το ανάποδο απ ότι περιμένεις. Sent from my SM-N960F using TapatalkΜήπως εντέλει στους καλούς πελάτες (Γερμανία) έστειλαν τα καλά και την ελαττωματική παρτίδα (σαβούρα) εδώ; :lol: Εντελώς το μη ανάποδο αλλά υπαρκτό ενδεχόμενο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos523 Δημ. October 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2019 Δεν νομίζω. Δεν έχει καμία διαφορά η συσκευή γενικότερα για όλο τον πλανήτη. Να μιλούσαμε για κινητά που όντως μας θεωρούν δεύτερης διαλογής πελάτες σε σχέση με τους αμερικανούς, θα το πίστευα! Sent from my SM-N960F using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aroutis Δημ. October 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2019 Μια από τα ίδια. Κανενα πρόβλημα. Sent from my SM-N975F using Tapatalk Παράθεση Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pseiras Δημ. October 25, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2019 4 ειμαστε στην δουλεια μου και δεν εχει κανει κιχ σε κανεναν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mger Δημ. October 25, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2019 απο Γερμανία το δικο μου, εδω και 2 μηνες δεν εχει κανει τίποτα περίεργο. λειτουργεί άψογα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
margaritagr Δημ. October 25, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2019 Και το δικό μου σχεδόν 1 χρόνο τώρα, 0 πρόβλημα Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση :cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stelioz78 Δημ. October 26, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2019 Εγώ ευτυχώς δεν έχω πρόβλημα ακόμη μετά την επισκευή στη smartec . Και παίζει να είμαι ο μόνος που το έχει στείλει 5 φορές στο service... Ένα πρόβλημα που προέκυψε τώρα είναι ότι δεν μου βρίσκει το τηλέφωνο το find my phone ενώ το ανάποδο γίνεται . Θυμάμαι ότι δούλευε . Τώρα τι έπαθε δεν ξέρω... ναι αλλα αυτο software προβλημα δεν ειναι? τι θα του κανουν στο service? Παράθεση -Galaxy S23 green -Galaxy watch 7 44mm -Galaxy buds 2 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
songless_bird Δημ. October 26, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2019 ναι αλλα αυτο software προβλημα δεν ειναι? τι θα του κανουν στο service?Δεν θα το στείλω για αυτό στο σέρβις . Ίσως με κάποιο update να στρώσει . Ή μπορεί να φταίει το xiaomi .. στο σέρβις πάντως μπορούν να περάσουν εκ νέου το λειτουργικό. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078 Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mger Δημ. October 27, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2019 υπάρχει κανένα store για το ρολόι μας σαν το aptoide για κινητά; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Da_rudakos Δημ. October 27, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2019 Παιδιά έκανε κανείς μετάβαση σε galaxy watch active 2; Αξίζει το κόπο; Το μόνο που με χαλάει στο δικό μας είναι η εμβέλεια. (Bluetooth 4) Δουλεύω σε ενα αρκετά μεγάλο χώρο και πρέπει να έχω μαζί το τηλέφωνο γιατί το ρολόι χάνει τη σύνδεση. Αντίστοιχα συνάδελφος με apple watch κυκλοφορεί και μιλάει σε ολο το κτήριο απο το ρολόι αν χρειαστεί και λαμβάνει ειδοποιήσεις κανονικά. Υποθέτω είναι λόγο Bluetooth 5. Έχει κανείς άποψη; Στάλθηκε από το GM1913 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
songless_bird Δημ. October 28, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2019 Το apple watch μπορεί να κάνει κλήσεις μέσω wifi . Αν συνδεθείς και εσύ στο wifi θα λαμβάνεις ειδοποιήσεις αλλά όχι κλήσεις . Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078 Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Da_rudakos Δημ. October 28, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2019 Έτσι εξηγείται γιατί μου φάνηκε τεράστια η διαφορά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vivere Δημ. October 28, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2019 Υπάρχει κάποιος τρόπος που μπορούμε απλά να διαπιστώσουμε αν το ρολόι λειτουργεί σωστά; Τουλάχιστον, για τον λόγο, που τώρα είναι στην εγγύηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vivere Δημ. October 29, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2019 Το ρολόι έχει θέμα, ας μη κρυβόμαστε, κάτι δεν πάει καθόλου καλά και σε αυτό δεν ευθύνεται ο χρήστης. Αρχίζω να πιστεύω πως η ζημιά γίνεται κατά τη διάρκεια της φόρτισης. 2 φορές έχει πάει στη σμαρτεκ το δικό μου, και τις 2 φορές το πρόβλημα εμφανίστηκε αφού το έβγαλα από τη φόρτιση, μπορεί και να ήταν τυχαίο. Τη δεύτερη φορά ενώ στα τεστ ο αισθητήρας έβγαζε συνέχεια σφάλμα και δεν είχα καμία ένδειξη στη εφαρμογή, μου πετούσε και μήνυμα για ακραία καιρικά φαινόμενα ότι και καλά υπήρξε απότομη μεταβολή στο βαρόμετρο. Τι να λέμε τώρα...:lol: ----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Υπόψιν, μου έχει κάνει τεράστια εντύπωση επίσης ότι περνάει εγγύηση αβίαστα και αντικαθίστανται εκτός από τη κάσα και τη οθόνη όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα. Σε συζήτηση με τα παιδιά στη σμαρτεκ αν συνηθίζεται η αστοχία αυτή θα πάρεις αρνητική απάντηση. Εδώ μέσα αλλά παρατηρώ εγώ από τους χρήστες... Τεσπα, πραγματικά είμαι πολύ απογοητευμένος από το ρολόι, αν δεν υπήρχε η αψογη εξυπηρέτησή τής σμαρτεκ, που είναι και σχεδόν δίπλα μου, το σφυρί θα ήταν μονόδρομος... Αν λοιπόν μου κάτσει και τρίτη φορά το ίδιο πρόβλημα τα ξανά λέμε εκ νέου.Έχεις κάποια νεότερη εξέλιξη; Μήπως τα "ελαττώματα" που βγάζει το συγκεκριμένο ρολόι είναι από νερό δηλαδή υγρασία; Θέλω να πω μήπως εντέλει δεν είναι και τόσο αδιάβροχο; Δηλαδή είναι αδιάβροχο αλλά το νερό είναι καλό να το αποφεύγουμε; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
songless_bird Δημ. October 29, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2019 Υπάρχει κάποιος τρόπος που μπορούμε απλά να διαπιστώσουμε αν το ρολόι λειτουργεί σωστά; Τουλάχιστον, για τον λόγο, που τώρα είναι στην εγγύηση.Στο dialer τηλεφωνου στο ρολοι πληκτρολογεις *#0*# και σε βαζει σε test menu που μπορεις να δοκιμασεις αισθητηρες , ηχειο και οθονη. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078 Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vivere Δημ. October 29, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2019 Ευχαριστώ πολύ αλλά κατά πόσο αξιόπιστο είναι αυτό; Δηλαδή ό,τι μου δείξει αυτό είναι και στην πραγματικότητα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alex2539 Δημ. October 29, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2019 Ενδιαφέρομαι να πάρω την LTE version. Μπορεί κάποιος να μου πει πως ακριβώς λειτουργεί? (Αν λειτουργεί στη χώρα μας) Δηλαδή, από τη στιγμή που δεν παίρνει κάρτα sim πως συνδέεται με τον αριθμό σου? Από τον πάροχο με extra χρεώσεις? Επίσης θα μπορούσα να εχω το ιδιο νούμερο και στο κινητό μου με τη sim και στο ρολόι και όταν δεν έχω το κινητό μαζί μου να δέχομαι κλήσεις στο ρολόι? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos523 Δημ. October 29, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2019 Ενδιαφέρομαι να πάρω την LTE version. Μπορεί κάποιος να μου πει πως ακριβώς λειτουργεί? (Αν λειτουργεί στη χώρα μας) Δηλαδή, από τη στιγμή που δεν παίρνει κάρτα sim πως συνδέεται με τον αριθμό σου? Από τον πάροχο με extra χρεώσεις? Επίσης θα μπορούσα να εχω το ιδιο νούμερο και στο κινητό μου με τη sim και στο ρολόι και όταν δεν έχω το κινητό μαζί μου να δέχομαι κλήσεις στο ρολόι? Λειτουργεί όπως είπες στην τελευταία παράγραφο. Έχεις τον αριθμό σου μαζί σου, στο ρολόι σου. Πηγαίνεις στον πάροχο σου, ζητάς esim για το ρολόι σου και συνήθως είναι +10€ στο πάγιο σου. Τώρα στην Ελλάδα συγκεκριμένα που οι πάροχοι είναι ανέκδοτο και κανείς δεν έχει συμβόλαιο, δεν ξέρω τι παιχνίδι κάνουν, ποιοι δίνουν αυτή την δυνατότητα και πως. Sent from my SM-N960F using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NasosG4 Δημ. October 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2019 Υπάρχει κάποιος που αντιμετώπισε πρόβλημα με οξείδωση;δυστυχώς πέρασε νερό στο ρολόι και στην smartec δεν το καλύπτουν.αξίζει να μιλήσω με Samsung? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. October 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2019 Υπάρχει κάποιος που αντιμετώπισε πρόβλημα με οξείδωση;δυστυχώς πέρασε νερό στο ρολόι και στην smartec δεν το καλύπτουν.αξίζει να μιλήσω με Samsung?Και βέβαια να μιλήσεις.υποτίθεται πως είναι αδιάβροχο. Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vivere Δημ. October 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2019 (edited) Στο dialer τηλεφωνου στο ρολοι πληκτρολογεις *#0*# και σε βαζει σε test menu που μπορεις να δοκιμασεις αισθητηρες , ηχειο και οθονη.Εντάξει το δοκίμασα. Σε ότι καταλάβαινα σωστά τα έβγαζε πάντως. ----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Δηλαδή, από τη στιγμή που δεν παίρνει κάρτα sim (...) Είσαι σίγουρος; Υπάρχει κάποιος που αντιμετώπισε πρόβλημα με οξείδωση;δυστυχώς πέρασε νερό στο ρολόι και στην smartec δεν το καλύπτουν.αξίζει να μιλήσω με Samsung?Τα έλεγα (έγραφα) δεν τα έλεγα (έγραφα); Έχεις κάποια νεότερη εξέλιξη; Μήπως τα "ελαττώματα" που βγάζει το συγκεκριμένο ρολόι είναι από νερό δηλαδή υγρασία; Θέλω να πω μήπως εντέλει δεν είναι και τόσο αδιάβροχο; Δηλαδή είναι αδιάβροχο αλλά το νερό είναι καλό να το αποφεύγουμε; Προχθές κιόλας. Edited October 30, 2019 by Vivere Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vivere Δημ. October 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2019 Και μιας που "μιλούσαμε" για ελαττώματα και κουσούρια "πάμε" και στο δικό μου τώρα... Χθες το βράδυ μου έβγαλε την ένδειξη πως θέλει φόρτισμα. Το έκλεισα κατευθείαν και για να μην το αφήνω να φορτίζει όλη νύχτα για να αποφεύγω την υπερφόρτιση και είπα να το βάλω το πρωί. Με το που το βάζω για φόρτιση (απενεργοποιημένο το ρολόι) μου δείχνει αρχικώς 16% και στα καπάκια να πέφτει στο 14% και να το αφήνω. (Έχω την εντύπωση πως ήταν παραπάνω όταν το προηγούμενο βράδυ πριν το απενεργοποιήσω μου έβγαλε την ένδειξη για φόρτισμα. Το κοιτάω μετά από κάνα 40 λεπτο και παρέμενε στο 14%. Λέω δε μπορεί... το βγάζω από τον μαγνήτη και το ξανά βάζω για να μου ξανά δείξει πάλι 14% και το αφήνω. Μετά από κάνα τέταρτο που το κοίταξα επίτηδες πριν βγω έξω για κάτι δουλειές ήταν στο 28%. Δηλαδή καμία λογική βάση του χρόνου. Έως που επέστρεψα μετά από καμιά - μιάμιση ώρα για να έχει φορτίσει πλήρως. Είναι προφανές πως κάτι δεν πάει καλά με την μπαταρία του. Σημειώνω δε, πως το ρολόι το έχω κάνα μήνα, είναι η δεύτερη φόρτιση (δεν το χρησιμοποιώ ακόμα γιατί είμαι off από δραστηριότητες λόγο τραυματισμού) και δεν έχει πέσει σταγόνα νερού επάνω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.