Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Α, ωραία και εδώ 5λεπτες κλήσεις; Για άλλη μια φορά δείχνουν την "πελατοκεντρική" πολιτική που έχουν, όπως διατυμπανίζουν και στις ανακοινώσεις τους!

Ε είναι φυσικό, ακολουθεί και η προσφορά τον τρόπο χρέωσης του a lot!

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Α, ωραία και εδώ 5λεπτες κλήσεις; Για άλλη μια φορά δείχνουν την "πελατοκεντρική" πολιτική που έχουν, όπως διατυμπανίζουν και στις ανακοινώσεις τους!

Προφανώς είναι κενό στο σύστημα τους, αλλιώς τι λόγο έχει να το κάνει έτσι?

Link to comment
Share on other sites

Ε είναι φυσικό, ακολουθεί και η προσφορά τον τρόπο χρέωσης του a lot!

Όχι ότι αν θέλουν δεν μπορούν να το αλλάξουν... Άλλωστε υπάρχει και το CU SMS... γιατί δεν ακολούθησαν τα πρότυπα αυτά (με το αντίστοιχο περιεχόμενο εννοείται). Άσε που εγώ δεν είδα πουθενά να γράφει κάτι για CU A LOT. Φαντάζομαι εννοείται... Αλλά πολλά εννοούνται γι αυτή την εταιρία. Ας πούμε ότι οι κλήσεις είναι 5λεπτες...

Προφανώς είναι κενό στο σύστημα τους, αλλιώς τι λόγο έχει να το κάνει έτσι?

Ο λόγος είναι φυσικά η... πελατοκεντρική πολιτική τους! (επιμένω στη λέξη γιατί μου προκάλεσε μισάωρο κύμα γέλοντος όταν το διάβασα στην ανακοίνωσή τους!)

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος είναι φυσικά η... πελατοκεντρική πολιτική τους! (επιμένω στη λέξη γιατί μου προκάλεσε μισάωρο κύμα γέλοντος όταν το διάβασα στην ανακοίνωσή τους!)

Πώς το δικαιολογείς αυτό? Αφού τα δίνει τα 1000 λεπτά, τι θα έχανε η Vodafone αν τα έδινε κανονικά και τι κερδίζει με το να τα δίνει σε 5λεπτες κλήσεις?

Link to comment
Share on other sites

Πώς το δικαιολογείς αυτό? Αφού τα δίνει τα 1000 λεπτά, τι θα έχανε η Vodafone αν τα έδινε κανονικά και τι κερδίζει με το να τα δίνει σε 5λεπτες κλήσεις?

Για σκέψου λίγο τι θα κέρδιζε από τις πεντάλεπτες κλήσεις...

Link to comment
Share on other sites

Για σκέψου λίγο τι θα κέρδιζε από τις πεντάλεπτες κλήσεις...

Για πες μου εσύ γιατι εγώ πραγματικά δεν καταλαβαίνω. Αφού οι συνδρομητές το γνωρίζουν!

Link to comment
Share on other sites

Για πες μου εσύ γιατι εγώ πραγματικά δεν καταλαβαίνω. Αφού οι συνδρομητές το γνωρίζουν!

Όχι όλοι. Αυτοί που είναι γνώστες των πραγμάτων γνωρίζουν.

Ας πούμε πρέπει να κοιτάς διαρκώς το χρονόμετρό σου. Αν ξεφύγεις από το χρονικό όριο χρεώνεσαι παραπάνω ενώ αν μιλήσεις λιγότερο χάνεις τον υπόλοιπο χρόνο σου διότι οι κλήσεις είναι σταθερές στον αριθμό.

Link to comment
Share on other sites

Όχι όλοι. Αυτοί που είναι γνώστες των πραγμάτων γνωρίζουν.

Ας πούμε πρέπει να κοιτάς διαρκώς το χρονόμετρό σου. Αν ξεφύγεις από το χρονικό όριο χρεώνεσαι παραπάνω ενώ αν μιλήσεις λιγότερο χάνεις τον υπόλοιπο χρόνο σου διότι οι κλήσεις είναι σταθερές στον αριθμό.

Κοίταξε να δεις, το μήνυμα που έρχεται σε όλους τους συνδρομητές το λέει ξεκάθαρα. Τώρα αν ο χρήστης είναι ηλίθιος αυτό είναι άλλο θέμα. Επειδή όμως ξέρω πολύ καλά εκ των έσω τι παίζει με το cualot πρέπει να σου πω πως υπάρχει κενό γενικά στο billing του cu. Για αυτό το λόγο υπήρχε και ασυμβατότητα με το passport.

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε να δεις, το μήνυμα που έρχεται σε όλους τους συνδρομητές το λέει ξεκάθαρα. Τώρα αν ο χρήστης είναι ηλίθιος αυτό είναι άλλο θέμα. Επειδή όμως ξέρω πολύ καλά εκ των έσω τι παίζει με το cualot πρέπει να σου πω πως υπάρχει κενό γενικά στο billing του cu. Για αυτό το λόγο υπήρχε και ασυμβατότητα με το passport.

Ωραία κενά! Και οι άλλες εταιρίες έχουν κενά αλλά προς το συμφέρον των καταναλωτών τους... :p Εγώ δεν σου μίλησα για το αν σε ενημερώνουν ή όχι. Αν δεν ενημέρωναν απλά θα έβρισκαν τον μπελά τους... Απλά οι περισσότεροι χρήστες ή δεν το θυμούνται ή το αγνοούν ή δεν καταλαβαίνουν καν τι θέλει να πει ο ποιητής οπότε επίσης το αγνοούν.

Το θέμα είναι πάντως ότι εφόσον έχουν την καλή διάθεση να μας ανταμείψουν ας το κάνουν ολοκληρωμένα και όχι με μικρο-απατεωνιές τύπου σου το δίνω έτσι και κανόνισε... Και άλλωστε δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να χρονομετρά τα λόγια του.

Μα δεν το καταλαβαίνουν ότι προκαλούν άγχος στους πελάτες τους; Δεν ξέρουν ότι το άγχος σκοτώνει; Τι θέλουν δηλαδή να τους ξεκάνουν όλους; Και μετά από ποιούς θα τα παίρνουν; :p :p

Link to comment
Share on other sites

Ωραία κενά! Και οι άλλες εταιρίες έχουν κενά αλλά προς το συμφέρον των καταναλωτών τους... :p Εγώ δεν σου μίλησα για το αν σε ενημερώνουν ή όχι. Αν δεν ενημέρωναν απλά θα έβρισκαν τον μπελά τους... Απλά οι περισσότεροι χρήστες ή δεν το θυμούνται ή το αγνοούν ή δεν καταλαβαίνουν καν τι θέλει να πει ο ποιητής οπότε επίσης το αγνοούν.

Το θέμα είναι πάντως ότι εφόσον έχουν την καλή διάθεση να μας ανταμείψουν ας το κάνουν ολοκληρωμένα και όχι με μικρο-απατεωνιές τύπου σου το δίνω έτσι και κανόνισε... Και άλλωστε δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να χρονομετρά τα λόγια του.

Μα δεν το καταλαβαίνουν ότι προκαλούν άγχος στους πελάτες τους; Δεν ξέρουν ότι το άγχος σκοτώνει; Τι θέλουν δηλαδή να τους ξεκάνουν όλους; Και μετά από ποιούς θα τα παίρνουν; :p :p

Για πες μου ένα κενό προς το συμφέρον του καταναλωτή? Το mobile tv?

Link to comment
Share on other sites

Για πες μου ένα κενό προς το συμφέρον του καταναλωτή? Το mobile tv?

Οι streaming υπηρεσίες γενικώς και... ρίξε μια ματιά στο forum της ΤΙΜ και της Cosmote και θα καταλάβεις. Δεν κάνει να επαναλαμβάνονται!! :X

Link to comment
Share on other sites

Οι streaming υπηρεσίες γενικώς και... ρίξε μια ματιά στο forum της ΤΙΜ και της Cosmote και θα καταλάβεις. Δεν κάνει να επαναλαμβάνονται!! :X

Εγώ ξέρω πάντως οτι και το call600 της Cosmote έχει ελάχιστο χρόνο χρέωσης 3 λεπτά. Τέλος πάντων, το σημαντικό είναι πως αν έχεις γνωστούς χρήστες cu η προσφορά είναι καλή, έστω και με 5λεπτες κλήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξέρω πάντως οτι και το call600 της Cosmote έχει ελάχιστο χρόνο χρέωσης 3 λεπτά. Τέλος πάντων, το σημαντικό είναι πως αν έχεις γνωστούς χρήστες cu η προσφορά είναι καλή, έστω και με 5λεπτες κλήσεις.

Μα δεν σου λέω το αντίθετο. Η προσφορά ως προσφορά και το CU A LOT, ως CU A LOT είναι μια χαρά. Οι πεντάλεπτες κλήσεις όμως...

Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια "προσφορά" από τη βόδιφον με τα απαραίτητα ψιλά γράμματα!

Κέρδος θα έχουν από τις "δώρο" 5λεπτες κλήσεις, μια και κανείς δεν μπορεί να είναι απόλυτα βέβαιος ότι δεν θα τις ξεπεράσει...

Τα βλαστάρια του μάρκετινγκ της voda σε ένα οργασμό λ@μογιάς!!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE ΤΗΣ VODAFON?

http://www.vodafone.com/home/0,3044,CATEGORY_ID%253D0%2526LANGUAGE_ID%253D3%2526CONTENT_ID%253D0,00.html

ΚΕΝΤΡΟ ΜΜΕ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΓΚΑΜΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ....

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE ΤΗΣ VODAFON?

http://www.vodafone.com/home/0,3044,CATEGORY_ID%253D0%2526LANGUAGE_ID%253D3%2526CONTENT_ID%253D0,00.html

ΚΕΝΤΡΟ ΜΜΕ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΓΚΑΜΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ....

Άντε και τρόμαξα! Προς στιγμήν νόμιζα ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το άλλαξαν... Αλλά τζάμπα η χαρά!

Από τη δημιουργία του site έτσι ήταν. Τι το καινούριο παρατήρησες;

Link to comment
Share on other sites

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ...ΑΛΛΑ ΜΗ ΒΑΛΕΙΣ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ...ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE ..ΕΙΧΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΤΙΑΧΤΙΚΕ ΚΑΠΩΣ ΤΩΡΑ... ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ONLINE ΟΠΩΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΩΡΩΝ ΑΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΛ.ΚΕΝΤΡΟ
http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ...ΑΛΛΑ ΜΗ ΒΑΛΕΙΣ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ...ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE ..ΕΙΧΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΤΙΑΧΤΙΚΕ ΚΑΠΩΣ ΤΩΡΑ... ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ONLINE ΟΠΩΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΩΡΩΝ ΑΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΛ.ΚΕΝΤΡΟ

Για που μιλάς γιατί με μπέρδεψες. Αυτά που λες θα έπρεπε να τα έχει το ελληνικό site. Το θέμα σου είναι για το διεθνές site.

Anyway, για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά ;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το ειδατε; http://www.vodafonejourney.com/

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Ε, βέβαια! Αυτό είναι το καλύτερο κομμάτι. Αλλά μόνο για αυτούς που έχουν ADSL. Άσε που ξέχασαν να αλλάξουν και το λογότυπό τους σε αυτό το site! ;)

Κάτι τέτοιο δεν μπορούσαν να κάνουν και στην κεντρική σελίδα τους; Σε non-flash version για όλους.

Link to comment
Share on other sites

H vodafone αλλαξε την εμφανιση στους λογαριασμους της!

 

Σημαντικη αλλαγη παρατηρησα στον αναλυτικο λογαριασμο! Πριν απο την αναλυση υπαρχει ομαδοποιηση των κλησεων και μηνυματων !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά οι καινούργιοι λογαριασμοί είναι τέλειοι! Επιτέλους, παλαιότερα είχε τη χειρότερη ανάλυση από όλες τις άλλες....
Link to comment
Share on other sites

Και αισθητικά τους άλλαξαν;

Ναι. Αν πας σε κατάστημα Vodafone θα βρεις και εδικό φυλλάδιο για να πάρεις μία γεύση...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...