Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

To καλυτερο help desk στην ΕΕ έχει η  vodafone hellas ... όποιος έχει μιλήσει καταλαβαίνει - δεν μπορείς να κάνεις εναν δυσαρεστημένο υπαλληλο να φέρεται έτσι ... του Οτε που σα να εχουν παρει το χαρτί απόλυσης . 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, blizard said:

To καλυτερο help desk στην ΕΕ έχει η  vodafone hellas ... όποιος έχει μιλήσει καταλαβαίνει - δεν μπορείς να κάνεις εναν δυσαρεστημένο υπαλληλο να φέρεται έτσι ... του Οτε που σα να εχουν παρει το χαρτί απόλυσης . 

Έχεις δουλέψει σε οποιαδήποτε θέση εξυπηρέτηση πελατών ή τεχνική υποστήριξη κλπ στην συγκεκριμένη εταιρεία; Να δεις πως σου συμπεριφέρονται οι ανώτεροι σου; Το πως οφείλεις να συμπεριφέρεσαι στον πελάτη όταν μιλάς στο τηλέφωνο δεν έχει να κάνει αν είσαι ευχαριστημένος αλλά έχει δημιουργηθεί ένα ολόκληρο σενάριο που πρέπει να ακολουθήσεις αλλιώς χαιρετάς την θέση εργασίας σου. 

Edited by AlexM2
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, AlexM2 said:

Έχεις δουλέψει σε οποιαδήποτε θέση εξυπηρέτηση πελατών κλπ στην συγκεκριμένη εταιρεία; Να δεις πως σου συμπεριφέρονται οι ανώτεροι σου; Το πως οφείλεις να συμπεριφέρεσαι στον πελάτη όταν μιλάς στο τηλέφωνο δεν έχει να κάνει αν είσαι ευχαριστημένος αλλά έχει δημιουργηθεί ένα ολόκληρο σενάριο που πρέπει να ακολουθήσεις αλλιώς χαιρετάς την θέση εργασίας σου. 

Ναι αυτό λέω ... οι άνθρωποι εκει μιλάνε και ως άνθρωποι . Με πήραν τηλέφωνο για να μου πουν οτι τελικά μπορούν να κάνουν κάτι καλυτερο απο ότι ειχαμε πει στο chat και μέχρι  συζήτηση που δεν πιάσαμε .Το κανουν αρκετα συχνα αυτό να σε παιρνουν μετά απο λίγο χωρις να ειναι και απόλυτη αναγκη πρεπει να ειναι νεα πολιτική ... οι γυναίκες ειναι πιο τυπικές φυσικά αλλά με αντρες τις πιο πολλές φορές μιλάς κανονικά και δεν μπορείς να υποκριθείς αυτό το σεναριο.

Στο Οτε ήταν πάντα μια  αηδία υπό την ένοια ότι ο υπάλληλος είναι διακοσμητικός ... δλδ έπαιρνα πριν χρόνια γιατι εκανε διακοπες το ιντερνετ και το μόνο που μου ελεγε ηταν θα το μεταφερω στο τεχνικό τμήνα με ενα στυλ ρομποτ και παρατα μας αυριο θα αυτοκτονήσω . Ενας φίλος μου που εχει τώρα διακοπες επισης του λένε τα ίδια - δεν βλέπω πρόβλημα (που δεν έχουν επαφή με καποια κονσολα να δουνε ουτε γνώσεις απλα ετσι το λενε μηχανικά ) , και πόσα χρονια να αντέξεις τέτοια δουλεια ? τωρα έχει και αναμονη τεραστια, θα χάσουν και την δουλεια τους πιθανοτατα με τον νεο προεδρο ...  τέλος παντων μην τρέχετε για δουλεια στον οτε ουτε να αγοράσετε μετοχές, εχω σας το είπα 😉 

Edited by blizard
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, blizard said:

 τέλος παντων μην τρέχετε για δουλεια στον οτε ουτε να αγοράσετε μετοχές, εχω σας το είπα 😉 

https://techmaniacs.gr/cosmote-megadeal-apo-tin-cosmote-tv-os-to-2026/

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το fiba basket  δλδ προμηθέας Αεκ αυριο και αγώνες χειρότεροι από αυτους που εχει η ΕΤ3 ... υποθέτω ειρωνεύεσαι ακριβώς τα σενάρια που εχουν στον Οτε οταν σου μιλάνε ? Αν όχι έκατσε καλά γιατι αυτό ακριβώς είναι που δεν θα δεις στην vodafone ξέρουν γενικα τι είναι σημαντικο και μιλάνε ανθρώπινα ... το έχω πετύχει και στην forthnet στο τεχνικό τμήμα και αλλου αν σε συνδέουν με τεχνικούς, αλλά γενικα είναι σπανιο   

Link to comment
Share on other sites

Όταν είναι η μόνη εταιρεία που σου λύνει εύκολα και άμεσα το πρόβλημα;;;;Πουθενά στον κόσμο δεν έχω δει γρηγορότερη και καλύτερη εξυπηρέτηση από την vf-GR. Επίσης τα περί κλεισίματος ΟΤΕ δεν τα σχολιάζω καθόλου 

7 ώρες πριν, H2SO4 said:

To "αρθρο" αυτό , τι σχέση εχει με τα έσοδα? Οι καταστάσεις δημοσιεύονται, προτείνω να τις διαβάσεις να δεις πόσο ασήμαντα ειναι τα έσοδα Ελλάδας συγκριτικά. (και την ..κερδοφορία που έχει [?]) 

 

https://www.vodafone.gr/files/1490795362113-oikonomiki-ekthesi-2022-2022.pdf

https://www.vodafone.gr/vodafone-ellados/arthra/dimosieusi-oikonomikon-katastaseon/

Παράλληλα ,μπορεις να βρεις και για το group συνολικά. 

PS.  Αν πραγματικά τωρα νομιζεις οτι ειναι και ο κορυφαιος εργοδότης, τι να πω. 

αυτη ειναι μια "πιστοπόηση" (ο θεος να την κανει) , επι πληρωμή. 

Κοινώς, οτι καταλαβαίνεις... 

 

Δεν λεω οτι ειναι κακος εργοδότης, αλλα όχι και κορυφαιος. Λιγη λογική να ξεχωρίζουμε τα marketing φρου φρου .... 

Η vf Ελλάδας φέρνει ικανοποιητικά έσοδα στον όμιλο. Είναι υγιής εταιρεία

Link to comment
Share on other sites

Το ότι η βονταφον έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατων το έχω πει και εγώ. Είναι πολύ αυστηροί σε αυτόν τον τομέα επειδή ακολουθουν τα standards της αγγλικής μαμάς εταιρίας. Όμως η ελληνική βονταφον προσπαθει να κρατήσει αυτά τα standards με λιγότερο προσωπικό και μεγαλύτερη πίεση. Ο υπάλληλος πρεπει, εκτός από τις κλασσικές γνώσεις, να κάνει και την δουλειά του λογιστή και τεχνικού. Μόνο σε extreme περιπτώσεις γίνεται προωθηση στο (υποστελεχωμενο) αρμόδιο τμήμα. Πιο παλια δεν υπήρχαν αυτές οι καταστάσεις. Επίσης μειώθηκαν κατά πολύ τα wellness και bonding happenings. Όλα αυτά δείχνουν πόσο οικονομικά ζορίζεται η εταιρία. Δεν είναι τυχαίο ότι 3 εργολάβοι έχουν συνέχεια αγγελίες για customer service για τη βόνταφον. Δεν αντέχουν πολυ καιρό οι υπάλληλοι εκεί και συνέχεια ψάχνουν καινούριους. Να κάνεις δουλειά 3 ατόμων με βασικό μισθό, χάλια ωράρια και να έχεις και πιεση από πανω (τα διαλείμματα τους είναι με χρονόμετρο στην οθόνη) δεν το λες και ευχάριστο. 

Link to comment
Share on other sites

Καμια σχέση ... σε vodafone σου απαντάνε σε 1-2 λεπτά και φαίνονται   ανετοι - σου περιέγραψα πιο πανω, σε αυτό δεν μπορείς να ξεγελάσεις τον πελάτη 

Μπορεί το ότι βγαίνει αποτέλεσμα (πχ εχουν δικαιωμα να σου δώσουν κάτι ευκολα και έχουν πρόσβαση σε αρκετα πράγματα) συν οτι μιλάνε κανονικά να τους κάνει χαρουμενους και φυσιολογικούς ας δουλέυουν πολυ , που δεν νομίζω γιατι πως εξηγείς τους μικρούς χρόνους ?

Στον Οτε και περιμένεις, και σαν ρομποτ μιλάνε, και χάλια όλα , πράγμα που είναι φυσιολογικό γιατι σε κάθε τηλεφώνημα πρεπει να λένε ενα κατεβατο σεναριο με δικαιολογίες, σου πετάνε και κανα μπασκετ με το περιστέρι μηχανικά αλλά σχεδόν τίποτα ουσιαστικά , αν έχεις πρόβλημα την εκατσες και ξέρουν οτι τους βρίζεις ...
Και πολλούς υπαλλήλους να είχαν δεν γίνεται έτσι δουλεια , έχουν λίγους με δεμενα χέρια και τους πετάνε κυριολεκτικά να υπεραπίζονται την εταιρία και να κουκουλώνουν οτι μπορουν μεχρι να βαρεθεί ο αλλος , εσυ έχεις όρεξη τουλάχιστον να λες διάφορα αυτοί είναι πτώματα και αντιμετωπίζουν πραγματικά προβλήματα .

Edited by blizard
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, blizard said:

Καμια σχέση ... σε vodafone σου απαντάνε σε 1-2 λεπτά και φαίνονται   ανετοι - σου περιέγραψα πιο πανω, σε αυτό δεν μπορείς να ξεγελάσεις τον πελάτη 

Μπορεί το ότι βγαίνει αποτέλεσμα (πχ εχουν δικαιωμα να σου δώσουν κάτι ευκολα και έχουν πρόσβαση σε αρκετα πράγματα) συν οτι μιλάνε κανονικά να τους κάνει χαρουμενους και φυσιολογικούς ας δουλέυουν πολυ , που δεν νομίζω γιατι πως εξηγείς τους μικρούς χρόνους ?

Στον Οτε και περιμένεις, και σαν ρομποτ μιλάνε, και χάλια όλα , πράγμα που είναι φυσιολογικό γιατι σε κάθε τηλεφώνημα πρεπει να λένε δικαιολογίες, σου πετάνε και κανα μπασκετ με το περιστέρι μηχανικά αλλά σχεδόν τίποτα ουσιαστικά , αν έχεις πρόβλημα την εκατσες και ξέρουν οτι τους βρίζεις ...
Και πολλούς υπαλλήλους να είχαν δεν γίνεται έτσι δουλεια , έχουν λίγους με δεμενα χέρια και τους πετάνε κυριολεκτικά να υπεραπίζονται την εταιρία , εσυ έχεις όρεξη τουλάχιστον να λες διάφορα αυτοί είναι πτώματα και αντιμετωπίζουν πραγματικά προβλήματα .

Δεν κάνω σύγκριση. Γράφω αυτό που ισχύει. Όσο και να την αρνείσαι αυτή είναι η πραγματικοτητα. 

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω πολυ καλα τι μου λες , είναι ένα σενάριο που λεει οτι δεν υπάρχει πρόβλημα, η γραμμή είναι καλά, η μεση αναμονή δεν ειναι 30 λεπτα κλπ . Η vodafone δεν έχει καμια σχέση με αυτά και εκει είναι όλη η διαφορά. 

Edited by blizard
Link to comment
Share on other sites

@Gv2008πες την γνώμη σου για κέντρο εξυπηρέτησης vf Ελλάδας. Ξέρω ότι έχεις μιλήσεις και εσύ με πολλά στον κόσμο 

Link to comment
Share on other sites

Στο τοπικ του CU LIQIUD γράφει ενας φιλος οτι εχει το γνωστό πρόβλημα που ειχε πολυς κοσμος από τον Νοεμβρη και από την σουπερ εξυπηρέτηση πελατών τον εχουν στο περίμενε εδω και 8 μερες! Για πρόβλημα που ηδη το επαθαν πολλοι και τους φτιαχτηκε! Γιατι τον αφηνουν να περιμενει τοσες μερες; Αφου ξερουν ποιο ειναι το προβλημα!

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

@Gv2008πες την γνώμη σου για κέντρο εξυπηρέτησης vf Ελλάδας. Ξέρω ότι έχεις μιλήσεις και εσύ με πολλά στον κόσμο 

Αναμφίβολα η εξυπηρέτηση της vf GR είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Από όσες έχω επικοινωνήσει. Ενδεικτικά vf IT, Turkcell, Cyta, primetel, SFR, nova, Orange, Cosmote και αλλα

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, VIPdriver said:

Στο τοπικ του CU LIQIUD γράφει ενας φιλος οτι εχει το γνωστό πρόβλημα που ειχε πολυς κοσμος από τον Νοεμβρη και από την σουπερ εξυπηρέτηση πελατών τον εχουν στο περίμενε εδω και 8 μερες! Για πρόβλημα που ηδη το επαθαν πολλοι και τους φτιαχτηκε! Γιατι τον αφηνουν να περιμενει τοσες μερες; Αφου ξερουν ποιο ειναι το προβλημα!

Παντως το liquid είναι μια τρομερή ιδέα της vodafone Ελλας , επανασταση στο χώρο και οτι πιο φτηνό ισως στο κόσμο που  μάλιστα έφτιαξαν το μεγαλύτερο μέρος και του software οι δικοί μας ... Κάθε νέο και διαφορετικο εχει προβληματα που δεν μπορεί να τα λύσει παντα ενα help desk .
 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, blizard said:

Παντως το liquid είναι μια τρομερή ιδέα της vodafone Ελλας , επανασταση στο χώρο και οτι πιο φτηνό ισως στο κόσμο που  μάλιστα έφτιαξαν το μεγαλύτερο μέρος και του software οι δικοί μας ... Κάθε νέο και διαφορετικο εχει προβληματα που δεν μπορεί να τα λύσει παντα ενα help desk .
 

Αρα λες οτι το τεχνικο τμήμα είναι προβληματικό...

Link to comment
Share on other sites

Οι ανθρωποι που έφτιαξαν ολόκληρο software κόντρα σε όλους τους άχρηστους που δεν κανουν τίποτα ... δεν το έκαναν τέλειο με την 1η . Σε μια συντηρητική εταιρία δεν θα το έβγαζαν πότε και θα πεθαίναμε με τα ίδια 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, blizard said:

Οι ανθρωποι που έφτιαξαν ολόκληρο software κόντρα σε όλους τους άχρηστους που δεν κανουν τίποτα ... δεν το έκαναν τέλειο με την 1η . Σε μια συντηρητική εταιρία δεν θα το έβγαζαν πότε και θα πεθαίναμε με τα ίδια 

Εκ του αποτελέσματος υπάρχει ενα ηδη λυμενο προβλημα απο τον Νοέμβριο και συνεχιζουν να το αφηνουν να υπαρχει. 8η ημερα και ο φιλος εχει κολλημενο liquid.

ΥΓ. Την 1η φορα δικαιολογειται. Περασαν ομως τόσοι μηνες χωρις προβλημα και μετα ξεκινησαν τα προβλήματα απο τον Νοεμβρη και μετα λυθηκαν (2η φορα) και τωρα ξαναηρθαν τα προβλήματα (3η φορα). Καποιο τμημα στη βονταφον δεν κανει σωστα τη δουλεια του, ή το κανουν επιτηδες. Οταν ο φιλος καλεί την εξυπηρέτηση πελατων να του λυσει το προβλημα και τον αφηνουν κολλημενο για 8η ημερα, δεν το λες και καλή εξυπηρέτηση...

ΥΓ2: δωσε μου λιγο το email της κυράς CEO να της γράψω 2 λογάκια....

Link to comment
Share on other sites

Ειναι διαφορετικό το τμήμα του Οτε που απαντάνε τα τηλέφωνα μετα απο μιση ώρα και σου λενε θα το μεταφέρουμε συν δικαιολογίες του στυλ "δεν έχετε πρόβλημα, μην πατε liquid , παρε και μια αρνητική" και αλο επιπεδο όσοι φτιάχνουν προγράμματα νεα με επαναστατικές ιδές και τιμές, και βελτιώνονται συνεχώς ... 

Link to comment
Share on other sites

Just now, blizard said:

Ειναι διαφορετικό το τμήμα του Οτε που απαντάνε τα τηλέφωνα μετα απο μιση ώρα και σου λενε θα το μεταφέρουμε συν δικαιολογίες του στυλ "δεν έχετε πρόβλημα, μην πατε liquid , παρε και μια αρνητική" και αλο επιπεδο όσοι φτιάχνουν προγράμματα νεα με επαναστατικές ιδές και τιμές, και βελτιώνονται συνεχώς ... 

Δικαιολογεις τα προβληματα της βονταφον ασχολουμενος με τον ανταγωνισμο; Εαν θελεις να μαθεις στις αλλες 2 εταιριες οταν υπηρξε προβλημα σε γραμμες μου τους πηρα τηλ, το έφτιαξαν και δεν ξαναχρειαστηκε να τους παρω τηλ...

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

Τα συμβόλαια κανονικά θα επρεπε να είναι φτηνα λόγο δέσμευσης , αλλα εκμεταλευονται την άγνοια του κόσμου και του βάζουν καπέλο 2 και 3 φορές ... πολύ καλά θα κάνουν αφου οι πολίτες δεν ειναι έξυπνοι και δεν εχουν το χρόνο να ασχολούνται , να επιβάλει το κράτος να μην τους δεσμέυεις ώστε τουλάχιστον να είναι πιο έυκολο να ξεγλυστρήσουν και να πανε liquid

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, blizard said:

Τα συμβόλαια κανονικά θα επρεπε να είναι φτηνα λόγο δέσμευσης , αλλα εκμεταλευονται την άγνοια του κόσμου και του βάζουν καπέλο 2 και 3 φορές ... πολύ καλά θα κάνουν αφου οι πολίτες δεν ειναι έξυπνοι και δεν εχουν το χρόνο να ασχολούνται , να επιβάλει το κράτος να μην τους δεσμέυεις ώστε τουλάχιστον να είναι πιο έυκολο να ξεγλυστρήσουν και να πανε liquid

liquid έχουν γίνει τα μυαλά μας με το liquid 🤣

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, cmvr said:

liquid έχουν γίνει τα μυαλά μας με το liquid 🤣

Διάβασα μια είδηση μόλις οτι η κυβέρνηση σκέφτεται να καταργήσει τα συμβόλαια με νόμο και να τα κανει όλα 1 μηνα το μεγιστο (δλδ  liquid) .... γιατι  εκμεταλευόμενα την κούραση του κόσμου που περιγραφεις να συγκρίνουν και να καταλαβουν ανεβάζουν τις τιμές στα ύψη 

Δλδ σε λιγο μπορεί ΟΛΑ τα συμβόλαια να ειναι 1 μηνας και liquid  ... να φέυγεις απο το ενα στο αλλο ανάλογα αν θες 10 gb και 100 λεπτα ή απεριόριστα και 3gb χωρις να σου φέρνουν εμπόδια ...  ακριβώς αυτό που κάνει το liquid εσωτερικά αυτόματα και τελεια αλλα μπερδευει.

Τα νεα συμβόλαια του μηνα πλεον θα σου τρώνε τα λεφτά αν δεν καταναλώσεις όλες τις παροχές  όχι όπως το liquid που σου κάνει δώρο e-food , οπότε ενα ακόμα κέρδος και θα ειναι πιο έυκολη η σύγκριση πλέον και λιγοτερο κουραστική .

Ξέρουμε ολοι ότι τους συμφέρει τρελα το 24 μηνο απο τον μηνα και λογικά θα θελήσουν να ανεβάζουν τις τιμές στα νεα συμβόλαια του μηνα, αλλά αν το κανουν θα κάνουν το liquid ακόμα πιο φτηνό και θα είναι πολύ ευκολο να καταλαβεις την διαφορά και πολύ πιο δύσκολο  να σε κοροιδέψουν ... αρα αν γίνει εχουμε τέλος εποχής συμβολαίων και εποχή liquid μετά απο μια περιοδο που θα περασει για να καταναλεις ο κόσμος τι είναι να μπορείς αλλαζεις παροχες καθε μήνα και μαλιστα φτηνά πλέον (ότι θα γινόταν έτσι και αλλιως αφου έχουμε liquid και σημερα αλλά θα έπαιρνε πιο πολυ χρόνο)

Edited by blizard
Link to comment
Share on other sites

Η πηγή του άρθρου;

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερο θα ήταν να φέρουν αυτό που γίνεται στην Μεγάλη Βρετανία, μιας και αυτή την χώρα αναφέρουν, δηλαδή να αλλάζεις πάροχο απλά και μόνο με ένα sms. 

Ούτε να αλλάζεις sim κάθε 3 και λίγο, ούτε να υπογράφεις σε courier, ούτε τίποτα. Η φορητότητα μόνο με ένα sms.

Edited by EllinikoNisi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...