Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το τμήμα εξυπηρέτησης της Vodafone απλά προτείνει φραγή για αποφυγή χρέωσης στο μέλλον, η «τρίτη εταιρεία» δεν απαντά στο τηλέφωνο.

 

Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη διαδικασία για την αμφισβήτηση «εγγραφής» σε συνδρομητική υπηρεσία με χρεώσιμα εισερχόμενα SMS από 5ψήφιο αριθμό;

 

Αν υπάρχει ανάλογη εμπειρία, σε πόσο χρόνο επιλαμβάνεται η ΕΕΤΤ σε περίπτωση καταγγελίας;

Γράφουμε όσα ζούμε: www.pella24.gr
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

καλησπέρα σε όλο το φορουμ , αποφάσισα να γράψω για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει η κοπέλα μου με την vodafone και όλο αυτό την έχει ανχώσει λιγάκι ..

To θέμα έχει ως εξής.. Η κοπέλα μου δουλευε σε μια εταιρία και τις είχαν δώσει καποιο εταιρικό τηλέφωνο, το οποίο ηταν στο όνομα της, όταν λοιπόν έφυγε απο την συγκεκριμένη εταιρία πρίν 8 μήνες πήγε σε ένα κατάστημα vodafone και έκανε διακοπή ΚαρτοΣυμβολαίου , μαλιστα πλήρωσε το τελευταίο λογαριασμο της κανονικά και μάλιστα μετά απο μερικές μέρες δέχτηκε και τηλεφώνημα απο τα κεντρικά όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις όπου και εκεί τους είπε οτι δεν επιθυμεί περαιτέρω συνεργασία και θελει να διακόψει το καρτοσυμβόλαιο της , προφανός λοιπόν αυτός απο τα κεντρικά ακυρωσε το κατάστημα και δεν έκανε την διακοπή ή τέλος πάντων κάτι έγινε που εμείς δεν γνωριζουμε σε εκεινη την φάση με αποτέλεσμα εδώ και 8 μήνες να μην δέχεται η κοπέλα μου κανεναν εντυπο λογαριασμό , όπως και λαμβανε μέχρι εκείνη την στιγμή και μάλιστα πριν απο 3 μήνες έληξε και ολοκληρωτικά το καρτοσυμβολαιο , απλά το αναφέρω) Μετά απο όλα αυτά και πιστευοντας οτι εχει διακόψει την σύνδεση, της σκάει ενα τηλεφωνο προχτές μια δικηγόρος και καλά.. η καποια βλαμένη απο καποια εισπρακτική και με απειλητικό ύφος και σχεδόν βριζωντας και απειλώντας την, της έλεγε εν ολίγοις ότι χρωστάει 160 ευρώ μαζι με κατι προσαυξίσεις και οτι πρεπει να τα πληρώσει γιατί θα κινηθουν νομικά και κατι τέτοια .. Το θεμα ειναι γιατί να πληρώσει αυτά τα χρήματα που δεν την περισσευουν αφενός και αφετέρου, πως είμαστε εμείς κατοχυρωμένοι σαν καταναλωτές σε ενα παρόμοιο σενάριο αφου η vodafone μας λέει οτι δεν βρισκει καποια αίτηση διακοπής ουτε η κοπέλα μου έχει καποιο χαρτί στα χέρια της , πώς πρεπει να κινηθούμε τώρα έχει παθει κανεις κάτι αντίστοιχο και πώς εξελίχθηκε;

Edited by puntix
Link to comment
Share on other sites

Πως γίνεται να έχετε κάνει διακοπή και να μην έχετε κάποιο χαρτί στα χέρια σας;

 

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν δίνουν η όχι καποιο χαρτί σε ανάλογες περιπτώσεις , ας μου το επιβεβαιώσει καποιος παρακαλώ , πάντως στην κοπέλα σίγουρα δεν δόθηκε κάποιο χαρτί ωστε να να μπορεί να αποδίξει αυτή την στιγμή οτι ειχε ζήτησει διακοπή.
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν μπορεί να το αποδείξει, πρέπει να τα πληρώσει. Ειδάλλως αν δεν μπορεί λόγο οικονομικής αδυναμίας, το αφήνει έτσι.

 

Όμως, μελλοντικά, δεν θα έχει τη δυνατότητα σύναψης νέου συμβολαίου, αν δεν πληρωθούν οι όποιες οφειλές.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Είναι αυτονόητο ότι έπρεπε να πάρει χαρτί διακοπής. Επίσης, για μένα, είναι αυτονόητο ότι ελέγχεις αν κόπηκε το σήμα την ημερομηνία που σου είπαν ότι θα γίνει η διακοπή.

 

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εδώ εμένα η φορθνετ ζητάει χρήματα για πριν καμιά δεκαετία (χοντρικά) και λέει ότι της χρωστάω χρήματα.

 

Φυσικά δε χρωστάω κάτι.

Απλα μετά από κάποια χρόνια πέταξα ότι χαρτιά/λογαριασμούς είχα.

Τώρα άντε να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας.

Απλά δε θα ξαναπάω στη εταιρεία και όλα καλά (πρόταση υπαλλήλου σε forthnet/nova κατάστημα. Για την ακρίβεια είπε: μη σκας, απλά δε θα ξανακάνεις αίτηση με το ίδιο όνομα/αφμ και θα είσαι μια χαρά)

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πως γίνεται να έχετε κάνει διακοπή και να μην έχετε κάποιο χαρτί στα χέρια σας;

 

Απο vodafone δεν εχω εμπειρια, αλλα απο cosmote αρνουνταν πεισματικα να μου δωσουν οποιοδηποτε χαρτι σε αιτηση διακοπης σε καταστημα. Επρεπε να τους κανω απολυτως σαφες οτι δεν υπηρχε περιπτωση να φυγω χωρις χαρτι για να υποχρεωθει ο υπευθυνος να μου δωσει ενα αποδεικτικο οτι εγινε καταθεση αιτηματος διακοπης.

Link to comment
Share on other sites

Α και κάτι ακόμη από ότι ξέρω αν γίνεται κάποια διακοπή συμβολαίου πριν την λήξη του πέρα από την πληρωμή τελευταίο πρέπει να πληρώσεις και ενα βαρβάτο πέναλτι που έσπασες το συμβόλαιο η κοπέλα το πλυρωσεε?
Link to comment
Share on other sites

Α και κάτι ακόμη από ότι ξέρω αν γίνεται κάποια διακοπή συμβολαίου πριν την λήξη του πέρα από την πληρωμή τελευταίο πρέπει να πληρώσεις και ενα βαρβάτο πέναλτι που έσπασες το συμβόλαιο η κοπέλα το πλυρωσεε?

 

Ισχύει και για καρτοσυμβόλαιο;

Η σιμ πότε βγήκε ανενεργή;

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει και για καρτοσυμβόλαιο;

Η σιμ πότε βγήκε ανενεργή;

 

ανάλογα με το καρτοσυμβολαιο.... υπαρχει με υποχρεωτική δεσμευση υπαρχει χωρίς.........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Λοιπόν εδώ και 4 μέρες διάφορες εταιρίες με το όνομα : dimoco, paydash, mix content και τέλος shoopadoo μου έχουν στείλει πανω απο 55 μηνύματα! Και εγώ δεν έχω δώσει τον αριθμό μου πουθενά. Παλι καλα που δεν έχασα μονάδες μιας και ήδη ήμουν-1 ευρώ :lol: . Πώς μπορώ να κανω αυτές τις βλακείες να σταματήσουν επειδη πρέπει να βάλω κάρτα αλλά ούτε που θα προλάβω να βάλω κάνα πακέτο αφού θα μου τα πάρουν.
Link to comment
Share on other sites

https://m.facebook.com/groups/243559902805929?id=243559902805929&ref=content_filter&_rdr

 

Επισης μην ντραπεις να πεις οτι χρεωθηκες και να βγεις και τυχόν κερδισμένος απο αυτο.

images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν εδώ και 4 μέρες διάφορες εταιρίες με το όνομα : dimoco, paydash, mix content και τέλος shoopadoo μου έχουν στείλει πανω απο 55 μηνύματα! Και εγώ δεν έχω δώσει τον αριθμό μου πουθενά. Παλι καλα που δεν έχασα μονάδες μιας και ήδη ήμουν-1 ευρώ :lol: . Πώς μπορώ να κανω αυτές τις βλακείες να σταματήσουν επειδη πρέπει να βάλω κάρτα αλλά ούτε που θα προλάβω να βάλω κάνα πακέτο αφού θα μου τα πάρουν.

 

Θα πρέπει να ζητήσεις τη φραγή εισερχομένων μηνυμάτων από πενταψήφιους αριθμούς, πλην του CU Around. Είτε καλώντας στην εξυπηρέτηση πελατών, είτε μέσω της συνομιλίας στο vodafonecu.gr.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να ζητήσεις τη φραγή εισερχομένων μηνυμάτων από πενταψήφιους αριθμούς, πλην του CU Around. Είτε καλώντας στην εξυπηρέτηση πελατών, είτε μέσω της συνομιλίας στο vodafonecu.gr.

Τωρα που και καλα εχει κανει εγγραφη στις "υπηρεσίες" και φραγη να ζητησει δεν νομίζω οτι θα σταματήσει να χρεώνεται, απλα δεν θα βλεπει το sms.

images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

Τωρα που και καλα εχει κανει εγγραφη στις "υπηρεσίες" και φραγη να ζητησει δεν νομίζω οτι θα σταματήσει να χρεώνεται, απλα δεν θα βλεπει το sms.

 

Για να σταματήσει να χρεώνεται, πρέπει να γίνει φραγή πενταψήφιων. Ειδάλλως η χρέωση δεν σταματά.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου που ετυχε το ιδιο,δεν απαντησα σε τιποτα, δεν εκανα καμια φραγη και σε επικοινωνια με αυτους που μου εστειλαν το sms ειχα επιστροφη ποσου στην καρτα μου και μαλιστα μεγαλυτερου απο αυτο που με χρεωσαν.

Αν ειχα μπλεξει τη Cosmote ακομα θα ετρεχα.

images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου που ετυχε το ιδιο,δεν απαντησα σε τιποτα, δεν εκανα καμια φραγη και σε επικοινωνια με αυτους που μου εστειλαν το sms ειχα επιστροφη ποσου στην καρτα μου και μαλιστα μεγαλυτερου απο αυτο που με χρεωσαν.

Αν ειχα μπλεξει τη Cosmote ακομα θα ετρεχα.

 

Ξαναγράφω φίλε,

 

Εάν δεν ζητήσεις φραγή, θα αναγκάζεσαι να ζητάς τα χρήματά σου πίσω και να χρεώνεσαι.

 

Δεν υφίσταται κανένα απολύτως μπλέξιμο. Ζητάς φραγή εισερχομένων μηνυμάτων από πενταψήφιους και ησυχάζεις μια και έξω. Το έπραξα και στα δύο μου νούμερα. COSMOTE και Vodafone αντίστοιχα.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλησπέρα σε όλους,

 

Μετα από ένα εκατομμύριο προβλήματα με το μαμά ρούτερ της εταιρίας ένα oxygen iad είπα να πάρω ένα νέο μπας κ δω φως. Έτσι επέλεξα ένα τις tp-link αλλά μόλις το πήρα διαπίστωσα ότι δεν είχα σκεφτεί την τηλεφωνία που είναι ip. Τώρα τι κάνω; Υπάρχει περίπτωση να το σεταρω έτσι ώστε να παίζει κ το τηλέφωνο κ το ίντερνετ;

 

Και αν δεν γίνεται με το συγκεκριμένο που πήρα td-w8960n έχετε να μου προτείνεται κάποιο που να παίζει.

 

Ευχαριστώ.

 

Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Όχι και δέν το βλέπω για φέτος οχι οτι περίμενα κάτι άλλο απο τον αιώνιο δευτερο.

 

 

c79bf424458329bfb133d8c277403e8c.jpg

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Edited by Vasileios
Άλλη εταιρεία.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα σε όλους!

 

Είμαι συνδρομητής της Vodafone λόγω σύνδεσης Internet (Fiber) και επειδή το κινητό μου είναι dual-sim σκεφτόμουν μήπως για δεύτερη sim έπαιρνα από Vodafone.

 

Γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιου είδους έκπτωση ή παροχή επειδή είμαι ήδη πελάτης σταθερής & internet; π.χ. κάποια δωρεάν λεπτά ή ΜΒ κάθε μήνα;

Ρωτάω γιατί θυμάμαι πως παλιότερα που είχα Wind σταθερή και Q καρτοκινητό κάθε μήνα μου έβαζαν 1GB δωρεάν.

 

Σας ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!

 

Είμαι συνδρομητής της Vodafone λόγω σύνδεσης Internet (Fiber) και επειδή το κινητό μου είναι dual-sim σκεφτόμουν μήπως για δεύτερη sim έπαιρνα από Vodafone.

 

Γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιου είδους έκπτωση ή παροχή επειδή είμαι ήδη πελάτης σταθερής & internet; π.χ. κάποια δωρεάν λεπτά ή ΜΒ κάθε μήνα;

Ρωτάω γιατί θυμάμαι πως παλιότερα που είχα Wind σταθερή και Q καρτοκινητό κάθε μήνα μου έβαζαν 1GB δωρεάν.

 

Σας ευχαριστώ!

 

Nαι η wind έχει μόνιμα εδώ και πολλά χρόνια με κάθε συνδρομητή double play 1GB ιντερνετ σε καρτούλα mobile broadband και 120 λεπτά από κινητό f2go για vodafone δε νομίζω να δίνει κάτι αντίστοιχο. Κάποιες φορές έδινε κάποια λεπτά ομιλίας θυμάμαι αλλά δε ειδικές προωθητικές για νέες συνδέσεις όχι όπως της wind που είναι για όλους

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ! Είναι σίγουρο αυτό έτσι; Θέλω να ξέρω σίγουρα για να βάλω cosmote ως δεύτερη αν είναι.

 

Κάνε ενα τηλέφωνο και στην εξυπηρέτηση πελατών σου για σιγουριά, δε χάνεις κάτι

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...