Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σκεφτομαι να αγορασω κινητο κλειδωμενο σε Vodafone Live απο το ebay Αγγλιας και αναρωτιομουν αν χρειαζεται ξεκλειδωμα ή αν η Vodafone στην ελλαδα ειναι συμβατη με κινητα Vodafone Live αγγλιας (Αν η καρτα μου θα δουλεψει κατευθειαν στο κινητο χωρις φλασαρισμα). Εχω συνδεση στην vodafone αλλα λογω το γεγονοτος οτι ειναι κλεφτες και η επιδοτηση ειναι για γελια θα προτιμουσα να το παρω απο αγγλια και να κρατησω την επιδοτηση για δευτερο κινητο.

 

απο μια μικρη εμπειρια που εχω με κλειδωμενα εξωτερικου...το βλεπω πολυ δυσκολο να δουλεψει με Vodafone Ελλαδος....το κινητο κλειδωνεται στο συγκεκριμενο δικτυο της χωρας και οχι στην εταιρεια σαν συνολο...

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

re paidia mipws 3erete ti paizei me ta sms pou stelnoume/dexomaste apo e3wteriko se vodafone ?? prepei n kanw kamia ry8misi ?? gt edw k kati wres perimenw sms apo e3wteriko k enw m exoun pei pws t esteilan dn exw lavei tpt...... :O
Link to comment
Share on other sites

re paidia mipws 3erete ti paizei me ta sms pou stelnoume/dexomaste apo e3wteriko se vodafone ?? prepei n kanw kamia ry8misi ?? gt edw k kati wres perimenw sms apo e3wteriko k enw m exoun pei pws t esteilan dn exw lavei tpt...... :O

 

 

κανονικα δεν χρειαζεται τιποτα αλλα υπαρχει περιπτωση το δικτυο που σου εχουν στειλει το μηνυμα να μην εχει συμφωνια με την Voda...οποτε το μηνυμα να μην ερθει ποτε....:wacko:

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως. Για ποια χωρα προκειται?

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Απο προσφατη μου εμπειρια οχι δεν ειναι ξεκλειδωτα -εκτος αν αναφερεται διαφορετικα- καταφεραμε ομως και το ξεκλειδωσαμε. Υπαρχουν διαφοροι τροποι, απλοι με πληρωμη και ποιο περιπλοκοι δωρεαν, μια ερευνα στο google θα σε διαφωτισει. Υπαρχουν και αξιολογα ελληνικα καταστηματα που προσφερουν αναλογες υπηρεσιες.
Link to comment
Share on other sites

Η Ελληνική κυβέρνηση επιδοτεί μέσω του προγράμματος «Δες την Ψηφιακά»τους πρωτεύσαντες πρωτοετείς φοιτητές και σπουδαστές που εισήχθησαν σε κάθε σχολή ΑΕΙ /ΤΕΙ με τις εισαγωγικές εξετάσεις του 2007 για να αποκτήσουν φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή (laptop).Σύνολο φοιτητών 14.700.

Κάθε δικαιούχος φοιτητής θα επιχορηγηθεί με:80%της αξίας του φορητού υπολογιστή της επιλογής του με μέγιστη επιδότηση τα 500€Για φοιτητές με σοβαρές ασθένειες: 80% της αξίας του φορητού υπολογιστή της επιλογής τους με μέγιστη επιδότηση τα 1000€.

Οι δικαιούχοι φοιτητές θα λάβουν μια επιστολή από την αρμόδια υπηρεσία του κράτους, η οποία θα αναγράφει τα στοιχεία τους και τον προσωπικό τους κωδικό (ο προσωπικός κωδικός είναι 16ψήφιος).

 

 

•Από την Δευτέρα 17/03 οι δικαιούχοι φοιτητές θα μπορούν να επισκέπτονται τα καταστήματα Vodafone και να αποκτούν φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή εκμεταλλευόμενοι την επιχορήγηση του «Δες την Ψηφιακά»

 

 

Οι δικαιούχοι φοιτητές θα πρέπει οπωσδήποτε να έχουν μαζί τους τα παρακάτω δικαιολογητικά:

1.Έγκυρο προσωπικό κωδικό φοιτητή (είτε στην επιστολή, είτε ανακοινώσιμο από τον φοιτητή)

2.Αστυνομική ταυτότητα

3.Φοιτητική ταυτότητα ή Φοιτητικό πάσο ή Βεβαίωση σπουδών από τη Γραμματεία της σχολής του φοιτητή.

 

Δικαιούχοι φοιτητές με σοβαρές ασθένειες:

1.Έγκυρο προσωπικό κωδικό φοιτητή

2.Αστυνομική ταυτότητα

3.Φοιτητική ταυτότητα ή Φοιτητικό πάσο ή Βεβαίωση σπουδών από τη Γραμματεία της σχολής του φοιτητή

4.Πρωτότυπη Βεβαίωση από τη σχολή του , στην οποία θα πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρεται:

•ο αριθμός Μητρώου του φοιτητή

•ότι ενεγράφη με βάση τις διατάξεις της Υπ. ΑπόφασηςΑριθ. Φ.151/17104/Β6 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 259 της 1/3/2006 ή με τις διατάξεις της Υπ.ΑπόφασηςΑριθ. Φ.151/20049/Β6 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 272 της 1/3/2007.

 

Βάσει των απαιτήσεων του προγράμματος «Δες τη Ψηφιακά» Τα Laptop που θα διατίθενται στους φοιτητές θα πρέπει να έχουν τις παρακάτω προδιαγραφές:

􀀹12μηνη τηλεφωνική υποστήριξη

􀀹24μηνη εγγύηση

􀀹υποχρεωτική αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης κατά τον πρώτο μήνα κτήσης.

Οι προμηθεύτριες εταιρίες των υπολογιστών (Dell, HP, Πλαίσιο –Τurbox) καλύπτουν όλες τις προδιαγραφές που απαιτούνται για το πρόγραμμα‘’Δες την Ψηφιακά’’.

 

􀂃Οι δικαιούχοι φοιτητές θα μπορούν να πραγματοποιήσουν σύνδεση σε οποιοδήποτε από τα διαθέσιμα προγράμματα Vodafone Mobile Broadband.

􀂃Η Vodafone Mobile Broadband κάρτα δεδομένων είναι ήδη ενσωματωμένη στα laptops.

􀂃Η επιδότηση στη νέα σύνδεση της VMB θα αφαιρείται από την αρχική τιμή του laptop.

 

Για όλους τους δικαιούχους φοιτητές του προγράμματος «Δες την Ψηφιακά» που θα πραγματοποιήσουν νέα σύνδεση σε οποιοδήποτε πρόγραμμα από το V250 και πάνω:Θα δίνεται ΔΩΡΕΑΝ το Sony Ericsson V640i.

 

Ποιοι μπορούν να αγοράσουν Laptop

􀀹Οι δικαιούχοι φοιτητέςτου προγράμματος «Δες την Ψηφιακά» εκμεταλλευόμενοι την επιχορήγηση του κράτους.

􀀹Φοιτητές οι οποίοι δεν είναι δικαιούχοι του προγράμματος «Δες την Ψηφιακά» στην αρχική τιμή λιανικής.

􀀹Όλοι οι πελάτες που επισκέπτονται τα καταστήματα Vodafone αγοράζοντας τα στην αρχική τιμή λιανικής.

􀀹Όλοι θα μπορούν να πραγματοποιήσουν σύνδεση Vodafone Mobile Broadband.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Αρχίζει να χώνεται και στην εμπορία πληροφορικής;;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Υποθετω πως ναι, αλλα προς το παρον ας αρκεστει σε αυτο...

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Θυμίζει e-motion εποχές...

Καμια ειδική προσφορά δεν έχει για την mobilecard για τους φοιτητές που δικαιούνται την επιδότηση;;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Μπα...προς το παρον ισχυει για Vodafone Mobile Broadband.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Όλοι οι δικαιούχοι φοιτητές του «Δες την Ψηφιακά» που θα πραγματοποιήσουν νέα σύνδεση στα προγράμματα από V100 και πάνω και κάνουν ταυτόχρονη αγορά laptop Θα έχουν…20% έκπτωση στα μηνιαία πάγια…Για τα επόμενα 4 χρόνια.

Η παραπάνω προσφορά ισχύει μόνο για τους δικαιούχους φοιτητές με ταυτόχρονη αγορά laptop με ή χωρίς σύνδεση Vodafone Mobile Broadband.

•Η έκπτωση θα παρέχεται μόνο στο βασικό πάγιο του προγράμματος χρήσης κι όχι στο σύνολο του παγίου με επιπρόσθετες προγράμματα ή υπηρεσίες, όπως sms ή πρόγραμμα για κλήσεις προς σταθερά,mms κ.λπ

Αν o φοιτητής αλλάξει το πρόγραμμα χρήσης του κατά τη διάρκεια του έτους και μεταφερθεί σε πρόγραμμα που διατέθηκε εμπορικά ΜΕΤΑ το διάστημα που ήταν ενεργή η προσφορά, η έκπτωση θα πάψει να ισχύει. Η έκπτωση διατηρείται μόνο αν ενταχθεί σε πρόγραμμα χρήσης που ήταν εμπορικά διαθέσιμο κατά το διάστημα που ήταν ενεργή η προσφορά.

Σε περίπτωση που κάποιος φοιτητής μεταβιβάσει τον αριθμό που συμμετέχει στην προσφορά σε άλλο πρόσωπο που δεν δικαιούται την έκπτωση, η προσφορά παύει να ισχύει.

Σε περίπτωση που κάποιος φοιτητής έχει συνδεθεί σε πρόγραμμα με 20% έκπτωση και κατά την διάρκεια του χρόνου μεταφερθεί σε άλλο συμβατό πρόγραμμα χρήσης, θα συνεχίσει να έχει την έκπτωση στο πάγιο του.

Αν ένας φοιτητής αλλάξει το πρόγραμμα χρήσης του κατά την διάρκεια του έτους και μεταφερθεί σε πρόγραμμα που δεν είναι συμβατό με την προωθητική (π.χ. ένταξη σε ομάδα ‘’Όλοι σε ένα’’ ή αλλαγή προγράμματος σεChild/ Vodafone 10) η έκπτωση θα πάψει να ισχύει.

Ο συνδυασμός με την φοιτητική προσφορά «Sony Ericsson V640 δωρεάν από το V25 0και πάνω» είναι εφικτός. Δηλαδή, ένας δικαιούχος φοιτητής θα μπορεί να πάρει και το V640 δωρεάν και να έχει την έκπτωση 20% στα μηνιαία πάγια του βασικού του προγράμματος.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Καλή η προσφορά με το 20% ;)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Guest dog1971

Εγώ πάντως λέω να αγοράσω το Vodafone 1520 (κατά κόσμον Asus Solaris) και για τα λεφτά του είναι ΤΕΛΕΙΟ!

 

Για το λογισμικό δεν ξέρω, αλλα στην ανάγκη θα το φορμάρω....

Link to comment
Share on other sites

Έχει βάλει κανένας το Vodafone Mobile broadband?Ενδιαφέρομαι για έναν φίλο ο οποίος δεν έχει σταθερό τηλ και αναρωτιέμαι αν τα 5Gb είναι αρκετά για σερφάρισμα

και για κανενα msn.Αν το έχει κάποιος ας πεί αν ξεπερνάει τα 5Gb γιατί σε αυτή τη περίπτωση οι τιμές φτάνουν σε αστρονομικά επίπεδα.Για της WIND απο την άλλη θεωρώ οτι τα 50Ε που ζητάνε για το υποτιθέμενο απεριόριστο download είναι υπερβολικό.Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Link to comment
Share on other sites

Σε μερικά κινητά βάζουν ή είναι χαλασμένα τα λογισμικά και μετά οταν πας να το κανεις κανονικό μερικά κινητά τρώνε damage.

Ε γ@#ω την vodafone στα κινητά :angry::mad::angry::mad::angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δυστυχώς στην Ελλάδα έχουμε μπερδέψει τη χρήση internet. Όπως τη πάτησε ο κ. zakstefanou πιθανόν να έτυχε και σε άλλους χρήστες. Όμως όταν θέλεις να κάνεις χρήση internet ασύρματα εκτός οικείας, η χρήση θα πρέπει να περιορίζεται αυστηρά και μόνο για ανταλλαγή e-mail. Εδώ το έχουνε παρεξηγήσει και νομίζουν ότι έχουν σύνδεση adsl. Η κάρτα αφορά συγκεκριμένους χρήστες και όχι αυτούς που θέλουν την άνεση τους και τη φιγούρα τους.

Όσες καταγγελίες κι αν γίνουν τίποτα δεν θα γίνει και είμαι της άποψης ότι ο καθένας μας είναι υπεύθυνος για κάτι που χρησιμοποιεί. Άν δεν ξέρει πως να το χρησιμοποιεί, να μάθει και μετά να το πάρει.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω ότι αρκετοί το έχουν ψάξει περισσότερο, θέλω να ρωτήσω κάτι.

 

Μια φίλη που έχει το πρόγραμμα των 5GB στον τελευταίο λογαριασμό από 25/2 έως 24/3 της ήρθε μια χρέωση η οποία εμφανίζεται στις 29/2 και πριν και μετά είναι μηδενικά όλα!

Πήρε τηλέφωνο την Voda και της είπαν ότι τα δωρεάν MB είναι για κάθε ημερολογιακό μήνα και για αυτό την τελευταία μέρα του Φεβρουαρίου την χρέωσαν έξτρα ΜΒ γιατί τα 5GB τελείωσαν. Το θέμα είναι ότι εκείνη από την αρχή που έχει την κάρτα εδώ και μερικούς μήνες πάντα υπολόγιζε τα MB με βάση τους λογαριασμούς, δηλαδή από 25 του μήνα έως τις 24 του επόμενου και σύμφωνα με αυτό ποτέ δεν τα ξεπέρασε.

 

Επίσης στον λογιαριασμό το πάγιο το χρεώνει η Voda σύμφωνα με αυτή την λογική 25 έως 24 του επόμενου και όχι με τον ημερολογιακό μήνα και ούτε στο συμβόλαιο αναφέρει κάτι τέτοιο. Με λίγα λόγια η Vodafone χρέωσε όπως την βόλεψε και ότι όπως θα έπρεπε. Την συμβούλεψα να κάνει έγγραφη καταγγελία στην Vodafone σχετικά και αν δεν κάνουν αλλαγή της χρέωσης να κάνει καταγγελία στις αρμόδιες αρχές (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ΕΕΤΤ κλπ).

 

Έχει συμβεί σε κανένα κάτι αντίστοιχο?

Βαρέθηκα με αυτά που ακούω...
Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω ότι αρκετοί το έχουν ψάξει περισσότερο, θέλω να ρωτήσω κάτι.

 

Μια φίλη που έχει το πρόγραμμα των 5GB στον τελευταίο λογαριασμό από 25/2 έως 24/3 της ήρθε μια χρέωση η οποία εμφανίζεται στις 29/2 και πριν και μετά είναι μηδενικά όλα!

Πήρε τηλέφωνο την Voda και της είπαν ότι τα δωρεάν MB είναι για κάθε ημερολογιακό μήνα και για αυτό την τελευταία μέρα του Φεβρουαρίου την χρέωσαν έξτρα ΜΒ γιατί τα 5GB τελείωσαν. Το θέμα είναι ότι εκείνη από την αρχή που έχει την κάρτα εδώ και μερικούς μήνες πάντα υπολόγιζε τα MB με βάση τους λογαριασμούς, δηλαδή από 25 του μήνα έως τις 24 του επόμενου και σύμφωνα με αυτό ποτέ δεν τα ξεπέρασε.

 

Επίσης στον λογιαριασμό το πάγιο το χρεώνει η Voda σύμφωνα με αυτή την λογική 25 έως 24 του επόμενου και όχι με τον ημερολογιακό μήνα και ούτε στο συμβόλαιο αναφέρει κάτι τέτοιο. Με λίγα λόγια η Vodafone χρέωσε όπως την βόλεψε και ότι όπως θα έπρεπε. Την συμβούλεψα να κάνει έγγραφη καταγγελία στην Vodafone σχετικά και αν δεν κάνουν αλλαγή της χρέωσης να κάνει καταγγελία στις αρμόδιες αρχές (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ΕΕΤΤ κλπ).

 

Έχει συμβεί σε κανένα κάτι αντίστοιχο?

Στη vodafone πάντα, τόσο στα προγράμματα χρόνου ομιλίας όσο και στα προγράμματα δεδομένων, ο προπληρωμένος χρόνος και τα προπληρωμένα kbytes ξεκινούν από την πρώτη κάθε μήνα, ημορολογιακά. Δεν καταλαβαίνω πού είναι το παράξενο και με ποια λογική θα μπορέσει να σταθεί μια καταγγελία. Και τι θα έπρεπε να γράφει το συμβόλαιο; Γράφει η cosmote ότι ξεκινάει τον προπληρωμένο όγκο κάθε φορά που εκδίδεται ο λογαριασμός; όποιος δεν το ξέρει το ρωτάει τη στιγμή που κάνει τη σύνδεση και το μαθαίνει!

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Στη vodafone πάντα, τόσο στα προγράμματα χρόνου ομιλίας όσο και στα προγράμματα δεδομένων, ο προπληρωμένος χρόνος και τα προπληρωμένα kbytes ξεκινούν από την πρώτη κάθε μήνα, ημορολογιακά. Δεν καταλαβαίνω πού είναι το παράξενο και με ποια λογική θα μπορέσει να σταθεί μια καταγγελία. Και τι θα έπρεπε να γράφει το συμβόλαιο; Γράφει η cosmote ότι ξεκινάει τον προπληρωμένο όγκο κάθε φορά που εκδίδεται ο λογαριασμός; όποιος δεν το ξέρει το ρωτάει τη στιγμή που κάνει τη σύνδεση και το μαθαίνει!

 

Cosmote που έχω η χρέωση γίνεται πάντα με βάση την περίοδο χρέωσης του παγίου και όχι ημερολογιακού μήνα άσχετα αν (κακώς) δεν το αναφέρουν στην σύμβαση.

 

Αυτό το :

 

"Στη vodafone πάντα, τόσο στα προγράμματα χρόνου ομιλίας όσο και στα προγράμματα δεδομένων, ο προπληρωμένος χρόνος και τα προπληρωμένα kbytes ξεκινούν από την πρώτη κάθε μήνα, ημορολογιακά..... Και τι θα έπρεπε να γράφει το συμβόλαιο; "

 

Δεν είναι καθόλου βάσιμο καθώς είναι υποχρεωτικό να αναγράφονται στο συμβόλαιο που υπογράφεις ποιες είναι οι χρεώσεις και πότε γίνονται και για πότε ισχύουν. Με την λογική ότι δεν το γράφει στο συμβόλαιο αλλά το ρωτάς θα μπορούσαν οι εταιρίες να σου λένε ότι αυτό τον μήνα γίνεται έτσι η χρέωση και τον επόμενο έτσι. Για αυτό είναι τα συμβόλαια και δεν δίνουμε απλά τον λόγο μας ;)

 

 

Οπότε επανέρχομαι στην αρχική ερώτηση, έχει βγάλει κανείς άκρη με κάτι παρόμοιο ?

Βαρέθηκα με αυτά που ακούω...
Link to comment
Share on other sites

Cosmote που έχω η χρέωση γίνεται πάντα με βάση την περίοδο χρέωσης του παγίου και όχι ημερολογιακού μήνα άσχετα αν (κακώς) δεν το αναφέρουν στην σύμβαση.

 

Αυτό το :

 

"Στη vodafone πάντα, τόσο στα προγράμματα χρόνου ομιλίας όσο και στα προγράμματα δεδομένων, ο προπληρωμένος χρόνος και τα προπληρωμένα kbytes ξεκινούν από την πρώτη κάθε μήνα, ημορολογιακά..... Και τι θα έπρεπε να γράφει το συμβόλαιο; "

 

Δεν είναι καθόλου βάσιμο καθώς είναι υποχρεωτικό να αναγράφονται στο συμβόλαιο που υπογράφεις ποιες είναι οι χρεώσεις και πότε γίνονται και για πότε ισχύουν. Με την λογική ότι δεν το γράφει στο συμβόλαιο αλλά το ρωτάς θα μπορούσαν οι εταιρίες να σου λένε ότι αυτό τον μήνα γίνεται έτσι η χρέωση και τον επόμενο έτσι. Για αυτό είναι τα συμβόλαια και δεν δίνουμε απλά τον λόγο μας ;)

 

 

Οπότε επανέρχομαι στην αρχική ερώτηση, έχει βγάλει κανείς άκρη με κάτι παρόμοιο ?

Oυσιαστικά το ερώτημά σου είναι με ποιά λογική να φανταστεί κανείς ότι ο χρόνος/όγκος ανανεώνεται ημερολογιακά. Από την άλλη όμως μπορεί κανείς να πει με ποιά λογική νόμιζε ότι η ανανέωση γίνεται τιμολογιακά. Επειδή έτσι γίνεται στη Cosmote? Εξάλλου πιο λογικό είναι η ανενέωση να γίνεται κάθε πρώτη του μήνα.

 

Εσένα το συμβόλαιό σου γράφει ότι έχεις Χ GB το μήνα με X ευρώ. Και αυτό προφανώς ισχύει και δεν μπορεί να αλλάξει από μήνα σε μήνα. Από εκεί και πέρα σχετικά με το πως χρησιμοποιείς τη παρεχόμενη υπηρεσία, αυτό δεν είναι κάτι που υπάρχει ανάγκη (έστω νομικά) να υπάρχει στο συμβόλαιο. Διότι είτε στα δίνει τη πρώτη του μήνα είτε στις 24 π.χ του μήνα, στα δίνει.

Link to comment
Share on other sites

Oυσιαστικά το ερώτημά σου είναι με ποιά λογική να φανταστεί κανείς ότι ο χρόνος/όγκος ανανεώνεται ημερολογιακά. Από την άλλη όμως μπορεί κανείς να πει με ποιά λογική νόμιζε ότι η ανανέωση γίνεται τιμολογιακά. Επειδή έτσι γίνεται στη Cosmote? Εξάλλου πιο λογικό είναι η ανενέωση να γίνεται κάθε πρώτη του μήνα.

 

Το λογικό είναι να χρεώνεσαι με βάση το χρονικό διάστημα που σου χρεώνει το πάγιο και αυτό δεν είναι ημερολογιακά αλλά όπως το έγραψες τιμολογιακά. Και δεν έγραψα ότι επειδή η Cosmote το κάνει έτσι, θα ισχύει και για τους άλλους. Έγραψα ότι η Cosmote το κάνει έτσι και όπως και η Vodafone κακώς δεν το γράφει στο συμβόλαιο.

 

Εσένα το συμβόλαιό σου γράφει ότι έχεις Χ GB το μήνα με X ευρώ. Και αυτό προφανώς ισχύει και δεν μπορεί να αλλάξει από μήνα σε μήνα. Από εκεί και πέρα σχετικά με το πως χρησιμοποιείς τη παρεχόμενη υπηρεσία, αυτό δεν είναι κάτι που υπάρχει ανάγκη (έστω νομικά) να υπάρχει στο συμβόλαιο. Διότι είτε στα δίνει τη πρώτη του μήνα είτε στις 24 π.χ του μήνα, στα δίνει.

 

Όταν χρεώνεις μια υπηρεσία με βάση ένα χρονικό διάστημα πρέπει να ορίζεις το χρονικό διάστημα και πότε ξεκινάει το χρονικό διάστημα. Το ερώτημα μου δεν είναι 'πως νομίζω ή πως νομίζει κάποιος', αυτό είναι κάτι που αν έμενε στην φαντασία καθενός τότε το τιμολογιακό σύστημα θα ήταν υπό αμφισβήτηση! Μια υπηρεσία που χρεώνεις με βάση ένα χρονικό διάστημα δεν αρκεί να δίνεις αυτά που παρέχεις αλλά να τα δίνεις και στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

 

Αυτό πάντως που παρατηρώ είναι ότι ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο να ερμηνεύει την υπηρεσία γιατί ακριβώς δεν περιγράφεται στο συμβόλαιο, το οποίο φτάνει για να θεωρηθεί αμφισβητήσιμη η χρέωση και να ζητηθεί αναθεώρηση.

 

Thx για τις γνώμες.

Βαρέθηκα με αυτά που ακούω...
Link to comment
Share on other sites

Το λογικό είναι να χρεώνεσαι με βάση το χρονικό διάστημα που σου χρεώνει το πάγιο και αυτό δεν είναι ημερολογιακά αλλά όπως το έγραψες τιμολογιακά. Και δεν έγραψα ότι επειδή η Cosmote το κάνει έτσι, θα ισχύει και για τους άλλους. Έγραψα ότι η Cosmote το κάνει έτσι και όπως και η Vodafone κακώς δεν το γράφει στο συμβόλαιο.

 

 

 

Όταν χρεώνεις μια υπηρεσία με βάση ένα χρονικό διάστημα πρέπει να ορίζεις το χρονικό διάστημα και πότε ξεκινάει το χρονικό διάστημα. Το ερώτημα μου δεν είναι 'πως νομίζω ή πως νομίζει κάποιος', αυτό είναι κάτι που αν έμενε στην φαντασία καθενός τότε το τιμολογιακό σύστημα θα ήταν υπό αμφισβήτηση! Μια υπηρεσία που χρεώνεις με βάση ένα χρονικό διάστημα δεν αρκεί να δίνεις αυτά που παρέχεις αλλά να τα δίνεις και στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

 

Αυτό πάντως που παρατηρώ είναι ότι ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο να ερμηνεύει την υπηρεσία γιατί ακριβώς δεν περιγράφεται στο συμβόλαιο, το οποίο φτάνει για να θεωρηθεί αμφισβητήσιμη η χρέωση και να ζητηθεί αναθεώρηση.

 

Thx για τις γνώμες.

Ίσως έχει να κάνει και με το τι έχει συνηθίσει ο καθένας. Εγώ είχα συνηθίσει με το σύστημα της βόντα και το βρίσκω ακόμη καλύτερο, γιατί ξέρεις ότι στάνταρ κάθε πρώτη του μήνα μηδενίζεις! Όσες γραμμές και αν έχεις. Αντιθέτως στις άλλες δύο, πρέπει να θυμάσαι πότε βγαίνει ο λογαριασμός σου και σκέψου να έχεις π.χ. δύο γραμμές φωνής και μία για δεδομένα. Μπέρδεμα. Όπως και να 'χει συμβιβάζεσαι και θα ξαναπώ ότι έχουμε μάθει στην Ελλάδα να λέμε "καταγγελία" πλέον για οτιδήποτε δεν συμφωνεί με τη δική μας λογική.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Το λογικό είναι να χρεώνεσαι με βάση το χρονικό διάστημα που σου χρεώνει το πάγιο και αυτό δεν είναι ημερολογιακά αλλά όπως το έγραψες τιμολογιακά. Και δεν έγραψα ότι επειδή η Cosmote το κάνει έτσι, θα ισχύει και για τους άλλους. Έγραψα ότι η Cosmote το κάνει έτσι και όπως και η Vodafone κακώς δεν το γράφει στο συμβόλαιο.

Αν όχι λοιπόν πιο λογική, σίγουρα πιο βολική η υλοποίηση της Vodafone αφού όπως είπε ο Petros ξέρεις ότι κάθε 1η του μήνα έχεις και το δωρεάν χρόνο/όγκο σου. Γιατι έτσι όπως το θέτεις τίποτα δεν είναι αυτονόητο, συνεπώς δεν είναι αυτονόητο και ότι θα σε χρέωνε τιμολογιακά, όπως η Cosmote. Έχοντας συνηθίσει έτσι κάποιος από τη Cosmote εύλογο είναι να μπερδευτεί. Το καλύτερο θα ήταν να γινόταν και έκδοση του λογαριασμού κάθε 1η του μήνα αλλά για ευνόητους λόγους αυτό δεν είναι δυνατό.

 

 

 

Όταν χρεώνεις μια υπηρεσία με βάση ένα χρονικό διάστημα πρέπει να ορίζεις το χρονικό διάστημα και πότε ξεκινάει το χρονικό διάστημα. Το ερώτημα μου δεν είναι 'πως νομίζω ή πως νομίζει κάποιος', αυτό είναι κάτι που αν έμενε στην φαντασία καθενός τότε το τιμολογιακό σύστημα θα ήταν υπό αμφισβήτηση! Μια υπηρεσία που χρεώνεις με βάση ένα χρονικό διάστημα δεν αρκεί να δίνεις αυτά που παρέχεις αλλά να τα δίνεις και στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

 

Σου το ορίζει το χρονικό διάστημα. Κάθε μήνα.:O Kαι στα δίνουν στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Θεωρούν αυτονόητο ότι ο μήνας ξεκινάει κάθε 1η του μήνα. Υπό αυτή την έννοια βρίσκω και πιο λογικό το σύστημα της Vodafone.

 

Το θέμα είναι πως έτσι λειτουργεί το όλο σύστημα από εποχής Panafon. Τι να πω, ίσως να μας ακούγεται λίγο περίεργο (τουλάχιστον σε όσους είμαστε χρόνια συνδρομητές της εταιρείας) να το αμφισβητεί κάποιος τώρα. Καλό θα ήταν βέβαια να υπάρχει και μια ενημέρωση με κάποιο τρόπο στους νέους συνδρομητές, αλλά πίστεψε με, τα νομικά τους τμήματα μόνο άσχετα δεν είναι με το αντικείμενο, αν ήταν υποχρεωμένοι νομικά να το περιλαμβάνουν ως όρο στο συμβόλαιο θα το είχαν κάνει. Από εκεί και πέρα το όλο σκεπτικό της καταγγελίας είναι λίγο άτοπο.

 

Και για να είμαστε και πιο συγκεκριμένοι, το συμβόλαιο λέει πως "ο συνδρομητής χρεώνεται για κάθε κλήση που πραγματοποιεί με βάση τον ισχύοντα τιμοκατάλογο"(παρ.4). Eδώ είναι ο ισχύων τιμοκατάλογος ο οποίος αναφέρει ξεκάθαρα αν τον διαβάσεις ότι "Η καταμέτρηση των δωρεάν Μegabyte γινεται ανά ημερολογιακό μήνα".

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...