Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και τι θα πω? Να απενεργοποιησουν το ιντερνετ ολη μερα? Δε θελω να απενεργοποιησουν γενικα το ιντερνετ.

 

Δυστυχώς, έτσι όπως το έχουν οι 3 αδερφές, δεν υπάρχει τρόπος να απενεργοποιήσεις το Ίντερνετ με την ημέρα και να χρεώνεσαι ανά kb. Οπότε, ή κρατάς το internet όλη μέρα και βάζεις ένα προφίλ για όποτε δε θες να μπαίνεις ιντερνετ ή απενεργοποιείς τελείως το ιντερνετ.

Link to comment
Share on other sites

O πρώτος τρόπος είναι να έχεις μονίμως πακέτο internet. Ο δεύτερος τρόπος είναι να αλλάξεις τα settings για να μην μπαίνει αν δεν θές εσύ .

 

Θα κανω αυτο που λες.

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είχα μία εισερχόμενη κλήση από το νούμερο +301399 Απάντησα αλλά δεν μιλούσε κανείς. Δεν ακουγόταν κανένας απολύτως ήχος σαν να είχε το mic στο mute. Μετά από περίπου 10 δευτερόλεπτα η κλήση τερματίστηκε. Δοκίμασα να καλέσω τον αριθμό και φυσικά όπως ήταν αναμενόμενο βγήκε ένα μήνυμα που λέει "ο αριθμός που καλέσατε δεν είναι σωστός". Καμία αναζήτηση στο ίντερνετ δεν μου έβγαλε κάτι για τον αριθμό.

Έχει κανείς καμιά ιδέα για τι πρόκειται; Πέρα από τις εταιρίες τηλεφωνίας που καθορίζουν τον αριθμό που θα φαίνεται στην αναγνώριση κλήσεων του δέκτη της κλήσης επιτρέπεται να παραποιήσει κάποιος άλλος τον αριθμό;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είχα μία εισερχόμενη κλήση από το νούμερο +301399 Απάντησα αλλά δεν μιλούσε κανείς. Δεν ακουγόταν κανένας απολύτως ήχος σαν να είχε το mic στο mute. Μετά από περίπου 10 δευτερόλεπτα η κλήση τερματίστηκε. Δοκίμασα να καλέσω τον αριθμό και φυσικά όπως ήταν αναμενόμενο βγήκε ένα μήνυμα που λέει "ο αριθμός που καλέσατε δεν είναι σωστός". Καμία αναζήτηση στο ίντερνετ δεν μου έβγαλε κάτι για τον αριθμό.

Έχει κανείς καμιά ιδέα για τι πρόκειται; Πέρα από τις εταιρίες τηλεφωνίας που καθορίζουν τον αριθμό που θα φαίνεται στην αναγνώριση κλήσεων του δέκτη της κλήσης επιτρέπεται να παραποιήσει κάποιος άλλος τον αριθμό;

 

Λογικά το εταιρικό της Βόνταφον ήταν. 1399 είναι το 4-ψηφιο νούμερό της.

Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω να απαντήσω!:confused:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. panagiwtis εσένα γιατί σε κάλεσαν; Σε εμένα δεν μιλούσε κανείς. Εγώ έχω καρτοκινητό και από ότι λέει ο greeksalad και βλέπω στο site της vodafone είναι μάλλον εξυπηρέτηση πελατών για τα εταιρικά προγράμματα.
Link to comment
Share on other sites

Με πήραν κι εμένα την Παρασκευή που πέρασε από αυτό το κινητό.

Με ρώτησαν αν είχα διαβάσει ένα mail τους για μια προσφορά του καρτοπρογράμματος κι αν ενδιαφέρομαι...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

 

Είναι η πρώτη φορά που ποστάρω γιατί η κατάσταση με τις τιμές των εταιριών vodafone/cosmote/wind με έχει εκνευρίσει αφάνταστα...

 

παραθέτω μια συνομιλία που είχα με το customer support της vodafone (για προφανείς λόγους έχω σβήσει τα ονόματα) σχετικά με τη δυσαρέσκεια μου για την τιμή σε συγκεκριμένη συσκευή και την επιδότηση που μου έκαναν.

 

Είμαι συνδρομητής vodafone πολλά χρόνια. Για ένα διάστημα περίπου 1,5 χρόνου για προσωπικούς λόγους είχα σταματήσει τη σύνδεση μου με αποτέλεσμα να χάσω τον αριθμό επειδή είχα χάσει και τη κάρτα SIM (694*******). Πέρσυ τέτοια εποχή έκανα πάλι συμβόλαιο vodafone 45. Χτές πήγα σε ένα κατάστημα για να ρωτήσω αν έχω επιδότηση συσκευής. Μου είπανε πως είναι περίππου 50 ευρώ. Προσωπικά ενδιαφέρομαι για την συσκευή samsung galaxy s II. Μου είπαν πως με την επιδότηση από 599 που κάνει η συσκευή θα πληρώσω 599-50 δηλαδή 549!!! Αν κοιτάξετε θα δείτε ότι στο εμπόριο η συσκευή υπάρχει σε χαμηότερη τιμή (465 euro) από ότι την δίνεται εσείς χρησιμοποιόντας και την επιδότηση. Θεωρώ ότι προσβάλετε την νοημοσύνη των πελατών σας με τέτοιες τακτικές.. Ορίστε και μια λίστα με τις τιμές του εμπορίου http://www.skroutz.gr/s/323248/Samsung-Galaxy-S-II-16GB.html Ουσιαστικά θα πρέπει να είναι κάποιος καθυστερημένος για να αγοράσει με επιδότηση την συσκευή αυτή μέσο της vodafone. Αφού ουασιαστικά θα χάσει 549 - 465 = 84 euro.... Θα ήθελα να με ενημερώσετε αν υπάρχει κάποια καλύτερη τιμή για να πάρω την συγκεκριμένη συσκευή χρησιμοποιόντας την επιδότηση, η οποία προφανώς θα είναι χαμηλότερη από αυτές που υπάρχουν στο εμπόριο από ανεξάρτητους εμπόρους και θα μου κάνετε μια επιδότηση της προκοπής. Αναμένω απάντησή σας.

 

Αγαπητέ ***,

Σε απάντηση του τελευταίου mail σας , θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η τιμή που σας ανέφερε το κατάστημα είναι και η επίσημη πρόταση της εταιρίας όσο αναφορά την ανανέωση του συμβολαίου σας.

Δεν υπάρχει δυνατότητα ώστε να μπορέσουμε να διαχειριστούμε εμείς την επιδότησης σας. Ενημερωτικά απλά , να σας ενημερώσουμε πως για συγκεκριμένες συσκευές υπάρχει η δυνατότητα αύξησης του ποσού της επιδότησης . Υπάρχουν δηλαδή συγκεκριμένες συσκευές , οι συνάδελφοι του καταστήματος είναι ενήμεροι φυσικά, για τις οποίες το ποσό σας μπορεί να αυξηθεί σημαντικά.

 

Όσον αναφορά την διαφοροποίηση στην λιανική τιμή της συσκευής , είναι γεγονός πως κατά καιρούς έχουν παρατηρηθεί διαφοροποιήσεις σε τιμές συσκευών σε σχέση με εμπορικά καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών. Κάποιες φορές υπέρ τις Vodafone, κάποιες κατά. Προφανώς εξαρτάται από την παραγγελία αλλά και την ειδική συμφωνία που έχει κάνει η κάθε εταιρία ξεχωριστά. Δυστυχώς δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες για το θέμα.

 

Κύριε *****,

Αν δεν έχουν τα κεντρικά της vodafone περισσότερες πληροφορίες αναρωτιέμαι ποιός είναι αυτός που έχει?

 

Δεν μου απαντήσατε ευθέως. Τώρα για την συγκεκριμένη συσκευή σε ποιον να απευθυνθώ για να μου δώσει μια σοβαρή τιμή? Σε κάποιο άλλο κατάστημα? Θεωρείται δηλαδή ότι η διαφορά τιμής των 134 ευρώ (599 - 465) είναι φυσιολογική??? Αν το καταλάβατε η επιδότηση συσκευής που κάνετε είναι άχρηστη. Για ποιο λόγο να την χρησιμοποιήσω αν βρίσκω τη συσκευή με λιγότερα χρήματα και χωρίς επιδότηση. Απαντήστε μου σας παρακαλώ συγκεκριμένα. Για ποιο λόγο η συσκευή έχει τόσο μεγάλη διαφορά από άλλα καταστήματα λιανικής. Για ποιο λόγο υπάρχει η επιδότηση σε αυτή την περίπτωση.

 

Παλιότερα κατά τύχη είχα δει προσφορά στο site για το samsung galaxy note από 699 στα 599..όταν σε άλλα καταστήματα έχει 560-570. Δηλαδή προσπαθείτε να κοροϊδέψετε τους αδαής και τίποτα άλλο. Και τότε είχα στείλει email και μου απάντησαν τηλεφωνικός, ότι θα έχει γίνει κάποιο λάθος..

 

Αν δεν έχετε κάτι συγκεκριμένο να μου απαντήσετε, δεν θα δεχτώ γενικολογίες και απλά θα κάνω φορητότητα αριθμού σε άλλη εταιρία. Δεν είναι κάτι που θέλω να κάνω, και για αυτό έστειλα πρώτα email για να μου διευκρινίσετε το θέμα.

 

Ευχαριστώ,****

 

Κύριε ****,

Η Vodafone διατηρεί το δικαίωμα να τιμολογήσει τα προϊόντα που διακινεί στα καταστήματα της με βάση την χονδρική αγορά τους και φυσικά τα περιθώριο κέρδους που θεωρεί πως είναι το σωστό.

Δεν μπορώ να σας απαντήσω περισσότερα για την πολιτική κοστολόγησης των προϊόντων της Vodafone.

Όσο αναφορά για την επιδότηση την δική σας και τις δυνατότητες που έχετε, όπως προανέφερα, θα πρέπει να απευθυνθείτε εκ νέου σε κατάστημα Vodafone ώστε να ενημερωθείτε. Εδώ και σχεδόν ένα χρόνο την διαχείριση των επιδοτήσεων την έχουν οι συνάδελφοι των καταστημάτων και όχι η εξυπηρέτηση πελατών. Για αυτόν λοιπόν το λόγω δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε πρακτικά.

Μπορούμε όμως και θα καταγράψουμε την δυσαρέσκεια σας για την τιμή της συγκεκριμένης συσκευή.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

 

Κύριε ***,

Μη μου λέτε τα αυτονόητα περί δικαιωμάτων ελεύθερης αγοράς. Είναι γνωστά. Δεν επέμεινα στο θέμα επιδότησης, αλλά στο θέμα τιμής της συσκευής.

 

Καταγράψτε τη δυσαρέσκεια μου, αν και αμφιβάλω ότι έχει και σημασία. Το κύριο πρόβλημα είναι η τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας σας, η οποία βασίζετε στην άγνοια πολλών πελατών της. Προφανώς είναι δικαίωμα της να βάζει ότι τιμές θέλει και να ακολουθεί μονοπωλιακές πρακτικές.

 

Το δικό μου σχόλιο..απλά εμετός με πιάνει..

 

Η τακτική είναι καθαρά μονοπωλιακή..έχουν συμφωνήσει μεταξύ τους και δεν τους ενδιαφέρει..

 

Τι λέτε εσείς? έχετε αντιμετωπίσει παρόμοια κατάσταση?

Ashes to Ashes and Dust to Dust
Link to comment
Share on other sites

Φυσιολογικά σου απαντήσανε. Το cc δεν είναι αρμόδιο να σου πει για τις τιμές της Vodafone και των άλλων καταστημάτων...

Και έχω την εντύπωση πως από τότε που κατακλύστηκε η αγορά με φτηνότερες συσκευές παραεισαγωγής, δημιουργήθηκαν ένα σωρό προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν τα έχω με τον άνθρωπο που μου απάντησε, τη δουλειά του κάνει, απλά αναρωτιέμαι πως έχουν τόσο μεγάλη διαφορά οι τιμές και αυτό δεν πτοεί καθόλου τις τιμές της vodafone.. Edited by oforous_bilatos
Ashes to Ashes and Dust to Dust
Link to comment
Share on other sites

Δεν τα έχω με τον άνθρωπο που μου απάντησε, τη δουλειά του κάνει, απλά αναρωτιέμαι πως έχουν τόσο μεγάλη διαφορά οι τιμές και αυτό δεν πτοεί καθόλου τις τιμές της vodafone..

 

Αυτοί που έχουν χαμηλές τιμές μήπως δεν έχουν τα ελληνικά και έχουν παραεισαγωγής; Εικασίες κάνω, δεν ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να υποστηρίξω τις εταιρίες κινητής, θέλω να ξεκαθαρίσω και εγώ πιστεύω πως πρόκειται για καρτελ τιμών σε ακριβές συσκευές (Galaxy, iPhone, Note, Razr κτλ) από τις 3 εταιρίες κινητής, αλλά τουλάχιστον στο παράδειγμα από skroutz.gr που ανέφερες οι περισσότεροι πωλητές είναι online με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό. Διαφορετικά έξοδα έχει ένα κατάστημα, από μια αποθήκη... Όσο για Κωτσόβολο και τέτοιου τύπου καταστήματα έχουν ακουστεί αρκετές φορές σχόλια για συσκευές παραεισαγωγής.

 

Δυστυχώς οι εταιρίες κινητής καθορίζουν την ΕΠΙΣΗΜΗ τιμή μιας συσκευής που θα έρθει στην Ελλάδα. Δες για παράδειγμα το iPhone 4s 16GB VODAFONE-COSMOTE-WIND έχουν σχεδόν ίδιες τιμές 659€ (≈10€) κάτι το οποίο συμβαίνει και με την τιμή που πουλάει το iStorm ή Public (αν δεν κάνω λάθος)

Οπότε αν ρωτήσεις την Apple σε ποια τιμή φέρνει το iPhone 4s 16GB θα σου πει 660€

Αντίστοιχα συμβαίνει για Samsung. Δυστυχώς αυτές οι εταιρίες δεν έχουν επίσημα καταστήματα στη χώρα όπως πχ Nokia Care

Μια συσκευή από Nokia Care έχει ακριβώς την ίδια τιμή σε WIND-VODAFONE-COSMOTE (μικρές διαφορές μπορεί να υπάρξουν)

 

Οπότε γίνεται μια συφωνία με την κατασκευάστρια εταιρία και τις εταιρίες κινητής για το ποια θα είναι η ΙΔΙΑ τιμή που θα το διαθέσουν... Σωστός ο συλλογισμός σου και η διαμαρτυρία σου αλλά δεν νομίζω να αλλάξουν εύκολα οι τιμές στο μέλλον (ακόμα και να μην πουλάνε κομμάτια στις ίδιες τιμές θα είναι)

 

Για την περίπτωσή σου, πήγαινε σε ένα κατάστημα VODAFONE ζητά να σου δώσουν μια καλύτερη προσφορά σε 18μηνο συμβόλαιο για τη συγκεκριμένη συσκευή που σε ενδιαφέρει, ίσως δες και κάποιο προγράμματα με internet μιας και δίνουν παραπάνω επιδότηση (περισσότερα ρώτα στα "Συμβόλαια" να σε βοηθήσουν για καλύτερη επιδότηση)

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι παράνομα εισηγμένα προφανώς υπάρχει πρόβλημα, αλλά δεν μπορώ να το ξέρω.
Ashes to Ashes and Dust to Dust
Link to comment
Share on other sites

Το πιο περίεργο σε μένα είναι πως γίνεται προιόντα αγορασμένα εστω με τιμή κόστους με σκοπό τη διαθεση τους σε άλλη αγορά συν κέρδος του καταστηματος συν το ΦΠΑ που πληρώνεται 23% να βγαίνει τελικά μέχρι και 100€ κάτω από την τιμή που το δινει η ελληνική αντιπροσωπεια συν κερδος και ΦΠΑ πάντα. Δηλαδή η ελληνική samsyng το δίνει αρχική 300€ και φτανει 500 ενώ η Ρουμάνικη πχ το δίνει πχ 200€ και φτάνει τα 400;

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

κανε μεταφορα αριθμου σε αλλη εταιρεια και θα δεις με το που γινει η αιτηση για μεταφορα την επιδοτηση σου στην vodafone να εκτοξευεται.
iphone xs max ipad 6th gen
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

 

Είναι η πρώτη φορά που ποστάρω γιατί η κατάσταση με τις τιμές των εταιριών vodafone/cosmote/wind με έχει εκνευρίσει αφάνταστα...

 

παραθέτω μια συνομιλία που είχα με το customer support της vodafone (για προφανείς λόγους έχω σβήσει τα ονόματα) σχετικά με τη δυσαρέσκεια μου για την τιμή σε συγκεκριμένη συσκευή και την επιδότηση που μου έκαναν.

 

Το δικό μου σχόλιο..απλά εμετός με πιάνει..

 

Η τακτική είναι καθαρά μονοπωλιακή..έχουν συμφωνήσει μεταξύ τους και δεν τους ενδιαφέρει..

 

Τι λέτε εσείς? έχετε αντιμετωπίσει παρόμοια κατάσταση?

 

εγω απορω και που σου απαντησανε. εχω στειλει πανω απο 10 mail για ενα συγκεκριμενο θεμα και απαντηση δεν πηρα ποτε

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει η κατάσταση είναι γελοία μιλάμε για καρτέλ..τους έχω σιχαθεί..αλλά που να πας...
Ashes to Ashes and Dust to Dust
Link to comment
Share on other sites

Όπως ειπώθηκε τα ιντερνετικά καταστήματα τις περισσότερες φορές είναι απλώς αποθήκες. Βάλτε πόσα άτομα χρειάζεται για να λειτουργήσει ένα ιντερνετικό και ένα άλλο σαν των παρόχων. Βάλτε τις ασφαλιστικές εισφορές, συν και τις διαφημήσεις που κάνουν αυτές....Είναι γνωστό ότι όταν παίρνεις ένα προϊόν, στην τελική εσύ πληρώνεις την διαφήμηση που γίνεται σε αυτό.

 

Επίσης στην περίπτωση του neo V, ή των trophy, optimus 7 ήταν πιο φθηνοί από τα σκρουτζομάγαζα για ένα διάστημα...

 

Εγώ πάντως δεν είμαι υπέρ του να στέλνεις email. Τηλεφωνικώς να γίνεται η επικοινωνία, να ναι όσο πιο άμεση γίνεται...Τώρα το ποσό της επιδότησης είναι γελοίο...στην ουσία ένα πάγιο σου...Πες τους ότι με φορητότητα το λιγότερο που θα σου δώσουν είναι 100euro, μόνο και μόνο για την μεταφορά...

Link to comment
Share on other sites

Απλά έτσι δημιουργείται μια αντίφαση, να σου δίνουν επιδότηση συσκευής και ουσιαστικά να μην έχει νόημα να την χρησιμοποιήσεις.

 

Το email το έστειλα γιατί έτσι έχω ένα αποδεικτικό των απαντήσεων..αλλιώς δεν μπορώ να αποδείξω τι ειπώθηκε.

Ashes to Ashes and Dust to Dust
Link to comment
Share on other sites

Απλά έτσι δημιουργείται μια αντίφαση, να σου δίνουν επιδότηση συσκευής και ουσιαστικά να μην έχει νόημα να την χρησιμοποιήσεις.

 

Το email το έστειλα γιατί έτσι έχω ένα αποδεικτικό των απαντήσεων..αλλιώς δεν μπορώ να αποδείξω τι ειπώθηκε.

 

Ζήτα να στην ανεβάσουν στο επίπεδο των παραμάγαζων. Χώρια ότι οι συνομιλίες καταγράφονται. Αν και δεν νομίζω το mail πέραν της γνωστοποίησης στα forum να κάνει τίποτα άλλο...

Link to comment
Share on other sites

Ζήτα να στην ανεβάσουν στο επίπεδο των παραμάγαζων. Χώρια ότι οι συνομιλίες καταγράφονται. Αν και δεν νομίζω το mail πέραν της γνωστοποίησης στα forum να κάνει τίποτα άλλο...

 

δεν καταγραφονται οι συνομιλιες. βασει νομου οταν μια συνομιλια καταγραφεται, πρεπει να ενημερωνεσε στην αρχη της συνομιλιας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δεν καταγραφονται οι συνομιλιες. βασει νομου οταν μια συνομιλια καταγραφεται, πρεπει να ενημερωνεσε στην αρχη της συνομιλιας

 

Κάποιες φορές σου λέει από την αρχή ότι καταγράφονται κάποιες όχι.. Στο cc της cosmote πάντα όταν παίρνω μου λένε ότι η κλήση μου θα καταγραφεί.

Link to comment
Share on other sites

ερωτηση

 

αγοραζω απο ενα εμπορα κατι 200€ και περνω 500κομματια, την επομενη μερα τον πληρωνω τα 200€ * 500κομματια και ειμαι ετοιμος να τα βαλω στο μαγαζι μου, την μερα που τα κοτσαρω και ειναι ετοιμα για πωληση ο εμπορας το πουλαει 100€. τι κανω?

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

ερωτηση

 

αγοραζω απο ενα εμπορα κατι 200€ και περνω 500κομματια, την επομενη μερα τον πληρωνω τα 200€ * 500κομματια και ειμαι ετοιμος να τα βαλω στο μαγαζι μου, την μερα που τα κοτσαρω και ειναι ετοιμα για πωληση ο εμπορας το πουλαει 100€. τι κανω?

 

Ρίχνεις και εσύ στην τιμή που το πουλάει αυτός! Απλά είναι τα πράγματα ο νόμος της αγοράς...

Δηλ. αν ένα κατάστημα κινητής VODAFONE-SHOP προμηθευτεί από την εταιρία του VODAFONE 5 Samsung Galaxy Y στα 149€ και η VODAFONE με τη SAMSUNG αποφασίσουν να ρίξουν την τιμή στα 120€ όσα από αυτά τα 5 κομμάτια που είχε αγοράσει το κατάστημα δεν πρόλαβε να τα πουήσει στα 149€ θα χρεωθεί ουσιαστικά το VODAFONE SHOP τη διαφορά... Ίδιος κατάλογος, ίδια τιμή παντού!

Θεωρητικά και λογικά όλα αυτά! Αν είναι κάποιος σίγουρος πως η VODAFONE θα στείλει στο κατάστημα το πιστωτικό ας ενημερώσει...

 

Αυτά γίνονται σε εταιρίες κινητής που είναι το θέμα μας... Αν εσύ αναφέρεσαι σε μπακάλικο ή μίνι-μάρκετ πιστεύω είσαι πιο ευέλικτος!

Για αυτό πάντα πρέπει να προσέχεις τις παραγγελίες και να μην σου μένει stock.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...