Nagata Δημ. June 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2009 Πήγα σε τρία καταστήματα vodafone χθές και δεν το είχε κανένα,μου είπαν ότι ακόμα δεν υπάρχει για επίδειξη. Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hellsangel81 Δημ. June 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2009 φίλε μου τι έγινε τελικά? είδες φώς? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
moment_v Δημ. June 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2009 Οι κρατήσεις του καταστήματος προηγούνται. Επίσης βάση δίνουν στις συνδέσεις και καλά κάνουν. Μετά περιμένεις. Όχι μόνο στο συγκεκριμένο κινητό βέβαια. Παράθεση Κάποτε ήμουν moderator. Τώρα απλώς μεγάλωσα 😎 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hellsangel81 Δημ. June 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2009 Οι κρατήσεις του καταστήματος προηγούνται. Επίσης βάση δίνουν στις συνδέσεις και καλά κάνουν. Μετά περιμένεις. Όχι μόνο στο συγκεκριμένο κινητό βέβαια. ο μεγάλος χαμός έγινε με το Iphone οπότε πιστεύω οτι θα γίνουν τα ίδια και χειρότερα με το s Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
moment_v Δημ. June 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2009 Πήγα σε τρία καταστήματα vodafone χθές και δεν το είχε κανένα,μου είπαν ότι ακόμα δεν υπάρχει για επίδειξη. Θεσσαλονίκη Μακρυγιάννη & Αντιγόνου 1 Θεσσαλονίκη Εγνατίας 118 Θεσσαλονίκη Βασ.Όλγας 165 Θεσσαλονίκη Τσιμισκή 82 Θεσσαλονίκη Πολυτεχνείου 16 Θεσσαλονίκη Τσιμισκή 116 & Δ.Γούναρη Θεσσαλονίκη Εγνατίας 59 Θεσσαλονίκη Γρηγ.Λαμπράκη 207 Τούμπα Τομπάζη 15 (εντός Careffour) Πυλαία Εθν.Αντιστάσεως 4 Kαλαμαριά http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=6932 Παρεπιπτόντως ξέρουμε αν η vodafone θα το φέρει και στα δύο χρώματα?? Παράθεση Κάποτε ήμουν moderator. Τώρα απλώς μεγάλωσα 😎 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreas1022 Δημ. June 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2009 Oι κρατησεις δεν σημαινουν τπτ...Θα παει η Σαρα κ η Μαρα να κανουν κρατηση..το θεμα ειναι ποιοι θα το αγορασουν... Παράθεση :w00t: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hellsangel81 Δημ. June 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2009 Oι κρατησεις δεν σημαινουν τπτ...Θα παει η Σαρα κ η Μαρα να κανουν κρατηση..το θεμα ειναι ποιοι θα το αγορασουν... αν ήταν αυτό το θέμα δεν θα υπήρχε πρόβλημα. για να το πάρεις θέλει σύνδεση! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
researcher Δημ. June 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 21, 2009 Γεια σας παιδιά, Αν είδα φώς ρωτάς φίλε hellasangel81; Είδα τόσο φώς που τυφλώθηκα, σκόνταψα και έπεσα πάλι στο σκοτάδι, χειρότερο αυτή τη φορά και με διαφορά!!! Την τετάρτη 17 Ιουνίου τηλεφωνώ στο κατάστημα όπου παρέδωσα τη συσκευή γιατί σκέφτηκα πως στο τμήμα παραπόνων της vodafone δεν βγαίνει νόημα. Μου λέει ο πωλητής ότι έχει φύγει το τηλέφωνο από τη v-services (μάλλον το service της vodafone) και πήγε στην alpha copy. Αν δεν σε πάρω τηλέφωνο μου λέει πάρε με την παρασκευή να δούμε τι γίνεται. Φυσικά καμιά επικοινωνία, παίρνω την παρασκευή και ελέγχει το PC για να μου πεί "τίποτα ακόμη, πάρε με την τετάρτη ένα τηλέφωνο". Λέω, συγνώμη αλλά την τετάρτη που μιλήσαμε σε ρώτησα και μου είπες ότι 7-10 ημέρες κάνει στον έλεγχο. Ναί μου λέει, όταν είναι στην v-services, αν πάει έξω (δηλ. στην alpha copy) δεν ξέρω πόσο θα κάνει γιατί έχουν πολλές συσκευές προς έλεγχο! Ε τι να πείς μετά από αυτά! Πήρα τηλέφωνο στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή που είναι του Υπουργείου Ανάπτυξης και καλέις το 1520. Είχα στείλει προηγουμένως μια επιστολή παραπόνων μέσω φάξ και μέσω email. Μου λέει λοπον το κρατόσκυλο (σκυλί του κράτους, δηλαδή προστατεύει το κράτος από τους πολίτες τελικά) θηλυκού γένους, γιατί περί σκύλου πρόκειται. αλλά κακου σκύλου, μου λέει λοιπόν αφού έχω εξιστορίσει όλο το πρόβλημα μου, ότι "είναι κακή πολιτική των εταιρειών και δεν μπορείς να κάνεις κάτι" της λέω, μα γι'αυτό πήρα σε εσάς για να κάνω κάτι, δηλαδή δεν με προστατεύει ό νόμος; Δεν είναι έτσι ακριβώς μου λέει, κατ'αρχήν δεν είναι υποχρεωμένοι να σου αλλάξουν τη συσκευή (μου πέφτουν λίγα μαλλιά) μα, της λέω, εγώ πήρα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι είναι υποχρεωμένοι να μου την αλλάξουν. Οχι, μου ανταπαντά, δεν είναι απαραίτητο, στο τέλος μου λέει, αν δεν σας δώσουν συσκευή σε εύλογο χρονικό διάστημα, τότε ξαναπάρτε για να τους ρωτήσουμε τι γίνεται!!!! Τη ρωτάω, πόσο διάστημα θεωρείται εύλογο, 1 μήνας ας πούμε; Ναί, 1 μήνας είναι αρκετό διάστημα. Αντε γειά της λέω, σιγά μη με εξυπηρετούσε κρατική υπηρεσία. Παίρνω σε ιδιωτική καταναλωτική οργάνωση, εκεί μου λένε ότι έχω δίκιο αλλά για να επέμβουν πρέπει να εγγραφώ μέλος και να πληρώσω 35 ευρώ. Δηλαδή σε αυτή τη χώρα πρέπει να είσαι πολυτάλανος, και με δείκτη ευφηίας 280 για να αγοράσεις χωρις να την πατήσεις, κι αυτό πάλι παίζεται!!!! Α. και κάτι άλλο, ένας φίλος παρέλαβε τον 1ο λογαριασμό από τη vodafone, έκανε σύνσεση στο πρόγραμμα 45 και του ήρθε να πληρώσει 65 ευρώ, χωρίς άλλες χρεώσεις, αναλυτικά: 49,5+ΦΠΑ+τέλη κινητής 5 και κάτ, σύνολο 65 περίπου ευρώ. Σήμερα είδα στο site της vodafone ότι το πάγιο στο πρόγραμμα 45 είναι 45 ευρώ με ΦΠΑ. Ποιόν κοροιδεύουν; Οταν πήγε στο κατάστημα για την αίτηση ρώτησε 3 φορές τι θα πληρώνει και του είπαν 49 ευρώ τελική τιμή. Έχουμε χάσει τη μπαλα λέω εγώ, θα περιμένω να μου έρθει λογαριασμός και άν είναι υψηλός πάω για ακύρωση συμβολαίου. Οσο για τη συσκευή, μόνο ο ΘΕΟΣ ξέρει τι γίνεται!!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hellsangel81 Δημ. June 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 21, 2009 καλά απαράδεκτη η τύπισσα.πίστευα οτι το ινστιτούτο καταναλωτή είναι στην υπηρεσία του πολίτη αλλά ακόμα και σε αυτό, απ ότι φαίνεται, για να έχεις σωστή αντιμετώπιση πρέπει να πληρώσεις. για τον φίλο σου τώρα. τα παραπάνο λεφτά που έδωσε είναι ένα προπληρωμένο πάγιο, πρέπει α είσαι ένα πάγιο μπροστά. και αυτό γίνεται για να μετράει ο δωρεάν χρόνος ομιλίας απο 1 του μηνός Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Angeldust Δημ. June 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 21, 2009 Α. και κάτι άλλο, ένας φίλος παρέλαβε τον 1ο λογαριασμό από τη vodafone, έκανε σύνσεση στο πρόγραμμα 45 και του ήρθε να πληρώσει 65 ευρώ, χωρίς άλλες χρεώσεις, αναλυτικά: 49,5+ΦΠΑ+τέλη κινητής 5 και κάτ, σύνολο 65 περίπου ευρώ. Σήμερα είδα στο site της vodafone ότι το πάγιο στο πρόγραμμα 45 είναι 45 ευρώ με ΦΠΑ. Ποιόν κοροιδεύουν; Οταν πήγε στο κατάστημα για την αίτηση ρώτησε 3 φορές τι θα πληρώνει και του είπαν 49 ευρώ τελική τιμή. Έχουμε χάσει τη μπαλα λέω εγώ, θα περιμένω να μου έρθει λογαριασμός και άν είναι υψηλός πάω για ακύρωση συμβολαίου Αυτό ισχύει σε όλες τις εταιρίες και όχι μόνο στη Vodafone. Προπληρώνεις και το πάγιο του επόμενου μήνα, γι'αυτό πάντα ο πρώτος λογαριασμός είναι μεγαλύτερος. Ο επόμενος λογαριασμός θα είναι ΟΚ. ΥΓ. τα 49€ που του είπαν δεν ισχύει. Αυτό που θα πληρώνει συνολικά είναι 45 + 5,95 (τέλη συνδρομητών+φπα) = 50,95 Παράθεση Phantom Of The Opera Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hellsangel81 Δημ. June 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 21, 2009 Αυτό ισχύει σε όλες τις εταιρίες και όχι μόνο στη Vodafone. Προπληρώνεις και το πάγιο του επόμενου μήνα, γι'αυτό πάντα ο πρώτος λογαριασμός είναι μεγαλύτερος. Ο επόμενος λογαριασμός θα είναι ΟΚ. ΥΓ. τα 49€ που του είπαν δεν ισχύει. Αυτό που θα πληρώνει συνολικά είναι 45 + 5,95 (τέλη συνδρομητών+φπα) = 50,95 τα τέλη συνδρομητών αλλάζουν ανάλογα με την κίνηση του λογαριασμού. το ελάχιστο είναι τα 5,95 επίσης το ποσό που έδωσε για το προπληρωμένο πάγιο θα του πιστωθεί όταν κάνει διακοπή ή αλλάξει δίκτυο (ξέχασα να το αναφέρω πρίν) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
moment_v Δημ. June 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 21, 2009 Φίλε σε καταλαβαίνω. Όλα είναι μπάχαλο. Έδωσα το Storm στο Πλαίσιο γιατί είχε βλάβη. Μου λένε σε 15 μέρες θα το έχεις πίσω. Μετά μου είπαν 15 εργάσιμες και τέλος ένα μήνα. Παίρνω και value services διότι εκεί πάνε τα blackberry. Δεν βλέπουν τίποτα γιατί όπως μαθαίνω με πολύ αγώνα, ο τρόπος αποστολής είναι τρέχα γύρευε. Λέω να αποτανθώ στο ΙΝΚΑ, γιατί δεν μπορώ ΕΣΤΩ να μάθω τι γίνεται. Παράθεση Κάποτε ήμουν moderator. Τώρα απλώς μεγάλωσα 😎 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
WormeR Δημ. June 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 21, 2009 Γεια σας παιδιά, Αν είδα φώς ρωτάς φίλε hellasangel81; Είδα τόσο φώς που τυφλώθηκα, σκόνταψα και έπεσα πάλι στο σκοτάδι, χειρότερο αυτή τη φορά και με διαφορά!!! Την τετάρτη 17 Ιουνίου τηλεφωνώ στο κατάστημα όπου παρέδωσα τη συσκευή γιατί σκέφτηκα πως στο τμήμα παραπόνων της vodafone δεν βγαίνει νόημα. Μου λέει ο πωλητής ότι έχει φύγει το τηλέφωνο από τη v-services (μάλλον το service της vodafone) και πήγε στην alpha copy. Αν δεν σε πάρω τηλέφωνο μου λέει πάρε με την παρασκευή να δούμε τι γίνεται. Φυσικά καμιά επικοινωνία, παίρνω την παρασκευή και ελέγχει το PC για να μου πεί "τίποτα ακόμη, πάρε με την τετάρτη ένα τηλέφωνο". Λέω, συγνώμη αλλά την τετάρτη που μιλήσαμε σε ρώτησα και μου είπες ότι 7-10 ημέρες κάνει στον έλεγχο. Ναί μου λέει, όταν είναι στην v-services, αν πάει έξω (δηλ. στην alpha copy) δεν ξέρω πόσο θα κάνει γιατί έχουν πολλές συσκευές προς έλεγχο! Ε τι να πείς μετά από αυτά! Πήρα τηλέφωνο στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή που είναι του Υπουργείου Ανάπτυξης και καλέις το 1520. Είχα στείλει προηγουμένως μια επιστολή παραπόνων μέσω φάξ και μέσω email. Μου λέει λοπον το κρατόσκυλο (σκυλί του κράτους, δηλαδή προστατεύει το κράτος από τους πολίτες τελικά) θηλυκού γένους, γιατί περί σκύλου πρόκειται. αλλά κακου σκύλου, μου λέει λοιπόν αφού έχω εξιστορίσει όλο το πρόβλημα μου, ότι "είναι κακή πολιτική των εταιρειών και δεν μπορείς να κάνεις κάτι" της λέω, μα γι'αυτό πήρα σε εσάς για να κάνω κάτι, δηλαδή δεν με προστατεύει ό νόμος; Δεν είναι έτσι ακριβώς μου λέει, κατ'αρχήν δεν είναι υποχρεωμένοι να σου αλλάξουν τη συσκευή (μου πέφτουν λίγα μαλλιά) μα, της λέω, εγώ πήρα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι είναι υποχρεωμένοι να μου την αλλάξουν. Οχι, μου ανταπαντά, δεν είναι απαραίτητο, στο τέλος μου λέει, αν δεν σας δώσουν συσκευή σε εύλογο χρονικό διάστημα, τότε ξαναπάρτε για να τους ρωτήσουμε τι γίνεται!!!! Τη ρωτάω, πόσο διάστημα θεωρείται εύλογο, 1 μήνας ας πούμε; Ναί, 1 μήνας είναι αρκετό διάστημα. Αντε γειά της λέω, σιγά μη με εξυπηρετούσε κρατική υπηρεσία. Παίρνω σε ιδιωτική καταναλωτική οργάνωση, εκεί μου λένε ότι έχω δίκιο αλλά για να επέμβουν πρέπει να εγγραφώ μέλος και να πληρώσω 35 ευρώ. Δηλαδή σε αυτή τη χώρα πρέπει να είσαι πολυτάλανος, και με δείκτη ευφηίας 280 για να αγοράσεις χωρις να την πατήσεις, κι αυτό πάλι παίζεται!!!! Α. και κάτι άλλο, ένας φίλος παρέλαβε τον 1ο λογαριασμό από τη vodafone, έκανε σύνσεση στο πρόγραμμα 45 και του ήρθε να πληρώσει 65 ευρώ, χωρίς άλλες χρεώσεις, αναλυτικά: 49,5+ΦΠΑ+τέλη κινητής 5 και κάτ, σύνολο 65 περίπου ευρώ. Σήμερα είδα στο site της vodafone ότι το πάγιο στο πρόγραμμα 45 είναι 45 ευρώ με ΦΠΑ. Ποιόν κοροιδεύουν; Οταν πήγε στο κατάστημα για την αίτηση ρώτησε 3 φορές τι θα πληρώνει και του είπαν 49 ευρώ τελική τιμή. Έχουμε χάσει τη μπαλα λέω εγώ, θα περιμένω να μου έρθει λογαριασμός και άν είναι υψηλός πάω για ακύρωση συμβολαίου. Οσο για τη συσκευή, μόνο ο ΘΕΟΣ ξέρει τι γίνεται!!!!! σε καταλαβαίνω απόλυτα. θα σχολιάσω μόνο το θέμα με το ΙΝΚΑ και όλα τα σχετικά. όταν είχα πρόβλημα με ένα κατάστημα με μια συσκευή που μου πούλησαν πήρα 10 τηλεφωνήματα στο ΙΝΚΑ ή οπως αλλιώς λέγεται και σε ότι υπηρεσία μπορούσα να βρω! το αποτέλεσμα? 10 διαφορετικές απαντήσεις! 10!! κάποια οδηγία έτσι να πούμε οτι ακολουθούμε κατι δεν υπάρχει! λύση? το μαγαζί μπάχαλο! κάκιστη διαφήμιση του καταστήματος από μέρους μας σε όλους τους γνωστούς! αυτά ήθελα να πω γιατί μου έχει μείνει μέσα μου. σόρυ για το οφ-τοπικ! Παράθεση Μαμά έφαγα και τα 1000 λεπτά αυτό τον μήνα! Μπορώ να φάω τώρα παγωτό?:happy: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
avrfreak Δημ. June 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2009 Καλησπέρα σε όλους. Ξέρει κανείς αν γίνεται φραγή κλήσης και αποστολής μηνυμάτων πρός συγκεκριμένο αριθμό κινητής τηλεφωνίας? Και εάν ναι πώς γίνεται? Ευχαριστώ πολύ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
researcher Δημ. June 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2009 Καλημέρα σε όλους, Να ξεκινήσω από το τέλος, σχετικά με το ΙΝΚΑ, μια φορά πήρα κι εγώ για να κάνω καταγγελία και μου άρχισε ένας τύπος το κήρυγμα, για μισή ώρα άκουσα ενδιαφέροντα πράγματα αλλά και πολλές χαζομάρες, τελικά καταλήξαμε να κλαίμε την τύχη μας μιας και απογοητεύτηκα τόσο πολύ έτσι όπως μιλούσε που συνειδητοποίησα ότι πρέπει να ζούμε πάνω στα βουνά και να τρώμε σκουλήκια, όλα τα άλλα είναι απλώς μπελάδες για μάς αλλά και για αυτούς στο ΙΝΚΑ που πρέπει να δικαιολογήσουν και τα χρήματα που πιθανόν παίρνουν! Παλιότερα πάντως που είχα μια υπόθεση με ένα DVD Player αγορασμένο από μεγάλο Σούπερ μάρκετ, επικοινώνησα με το ΚΕ.Π.ΚΑ και πραγματικά πολύ γρήγορα λύθηκε το πρόβλημα και χωρίς να είμαι μέλος. Μόνο ένα τηλέφωνο έκαναν. Πάλι στο ΚΕ.Π.ΚΑ απευθύνθηκα τώρα αλλά μου είπαν ότι επειδή είναι αυτοχρηματοδοτούμενοι στηρίζονται στις συνδρομές, το δέχομαι αυτό αλλά και τα 25+10 η εγγραφή για έναν ιδιωτικό υπάλληλο δεν είναι και τόσο ευκαταφρόνητο ποσό. Το σκέφτομαι πάντως να γραφτώ, γιατί με τόσες φορές που πήρα στη Vodafone 50 θα πληρώσω και όχι 35. Όσο αφορά το πάγιο που είπατε πιο πάνω, ο λογαριασμός έγραφε: χρήση 1-9 Ιουνίου, δηλαδή (και έτσι όπως το κατάλαβε αυτός) θα του έρθει κι άλλος λογαριασμός τέλος του μήνα. Επίσης από τα 50 μέχρι τα 64 τί πάγιο είναι αυτό, αφού στο πρόγραμμα 45 το πάγιο είναι 45 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ όπως γράφει στη σελίδα τους στο διαδίκτυο, έτσι 45+45=90 και όχι 65, αυτό λέει η απλή αριθμητική και η κοινή λογική, παρακαλώ διαψεύστε με, δηλαδή του κάνουν και έκπτωση στο δεύτερο πάγιο; αν είναι έτσι να τους πάρει για ευχαριστώ! Τα τέλη αλλάζουν πρώτα ανάλογα με το πάγιο και μετά προστίθεται και το κόστος ομιλίας, έτσι κάποιος με πάγιο 22 ευρώ πληρώνει τέλη 2,38 ενώ από 30 και πάνω πας στα 5 και κάτι. Η χρέωση (είδα κι εγώ τον λογαριασμό) ήταν: 45 πάγιο+5,95 τέλη+ΦΠΑ=60,63, ενώ, επαναλαμβάνω στο ίντερνετ γράφουν 45 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hellsangel81 Δημ. June 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2009 Καλησπέρα σε όλους. Ξέρει κανείς αν γίνεται φραγή κλήσης και αποστολής μηνυμάτων πρός συγκεκριμένο αριθμό κινητής τηλεφωνίας? Και εάν ναι πώς γίνεται? Ευχαριστώ πολύ. δεν γίνεται απο την vodafone. είναι ανάλογα με την συσκευή σου, υπάρχουν πρόγραμματα για τα Uiq3 και ΒΒ (απ όσο ξέρω) που κάνουν αυτή τη δουλειά. νομίζω οτι υποστηρίζουν μόνο κλήσεις Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
avrfreak Δημ. June 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2009 Ευχαριστώ για την απάντηση. Ξέρεις κάποιο πρόγραμμα για W910? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hellsangel81 Δημ. June 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2009 δεν νομίζω, απ ότι είχα ψάξει δεν είχε κάποι java εφαρμογή. δες στο http://www.getjar.com αν υπάρχει κάτι είναι πολυ πιθανό να το βρείς εκεί Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hellsangel81 Δημ. June 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2009 είναι αναλογία παγίου! απο την ημέρα της αλλαγής είχε κάποιον δωρεάν χρόνο ομιλίας, ε αυτόν χρεώθηκε ουσιαστικά. ο δωρεάν χρόνος ομιλίας είναι ασχετος απο την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού. έτσι γίνεται για λόγους τιμολόγησης. ισχύει σε όλες τις εταιρίες, απλά έπρεπε να τον ενημερώσει ο υπάλληλος Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanw595 Δημ. June 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2009 Oχι δεν υπαρχει τετοιο προγραμμα για SE κινητα. Ειχα ψαξει και γω παλιοτερα. Μονο για symbian windows mobile κτλ υπαρχει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hellsangel81 Δημ. June 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2009 Oχι δεν υπαρχει τετοιο προγραμμα για SE κινητα. Ειχα ψαξει και γω παλιοτερα. Μονο για symbian windows mobile κτλ υπαρχει. avrfreak ατύχησες! ελπίζω να βοήθησα όσο μπορούσα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanw595 Δημ. June 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2009 Οντως ειναι κριμα να μην υπαρχει καμια εφαρμογη blacklist σε java. Θα ηταν πολυ χρησιμο αλλα δεν υπαρχει κατι τετοιο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
avrfreak Δημ. June 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2009 Παιδιά έψαξα και δεν βρήκα τίποτααα!:( Και έψαξα πολύ. Άμα παρόλα αυτά κάποιος βρεί κάτι σε java θα βοηθήσει πολύ.:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
researcher Δημ. June 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 23, 2009 Έχεις δίκιο hellsangel81, είναι πάγιο αναλογικό, ο λογαριασμός είναι 1/6 έως 9/7, οπότε είναι η μια εβδομάδα παραπάνω. Χθες πήρα κι εγώ τον πρώτο μου λογαριασμό και πήρα στο 13830 και ρώτησα. Καλά τι ευγενική η κοπέλα που στο τμήμα λογαριασμών, με συνεπήρε με την ηρεμία που μιλούσε και με τη γαλήνια φωνή της. Αφού συνεχώς τη ρωτούσα για να την ακούω να μιλάει. Δηλαδή αν κάποιος μιλήσει με αυτή την κοπέλα, μόνο τα καλύτερα μπορεί να πει για την εταιρεία. Αλλά από την άλλη, είναι και μια θέση που αφορά λογαριασμούς, δεν είναι ότι κι ότι, σωστά; Πάντως να είναι καλά, μου έφτιαξε το απόγευμα. Κάτι που διάβασα στη ιστοσελίδα της vodafone και το ρώτησα θέλω να το μοιραστώ μαζί σας, πολλοί ίσως να το ξέρετε ήδη. Έγραφε λοιπόν ότι αν κάποιος συνδρομητής επιθυμεί τη μεταφορά του υπολειπόμενου χρόνου ομιλίας στον επόμενο μήνα πρέπει να κάνε αίτηση για να ενεργοποιήσει την υπηρεσία. Η Κοπέλα μου είπε ότι ναι μεν γίνεται αυτό αλλά με ποιο τρόπο (γιατί ρε γ@μ*τ* να υπάρχει πάντα ένα αλλά): Αν για παράδειγμα περίσσεψαν 50 λεπτά από το μήνα Ιούνιο και μεταφερθούν στον μήνα Ιούλιο, πρώτα καταναλώνονται τα λεπτά του προγράμματος και μετά τα μεταφερμένα, στο λογαριασμό όμως του Αυγούστου αυτά τα 50 λεπτά θα εμφανίζονται ως χρεώσιμες μονάδες που έχουν καταναλωθεί και τον επόμενο μήνα, (στο παράδειγμα μας τον Αύγουστο) θα γίνεται αντιλογισμός και εκκαθάριση. Δηλαδή πρώτα θα πληρώνουμε 50 λεπτά ομιλίας παραπάνω και μετά θα αφαιρούν το ποσό που πληρώσαμε στο επόμενο λογαριασμό. Αν κάποιος αποφασίσει να το κάνει ας το γνωρίζει αυτό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hellsangel81 Δημ. June 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 23, 2009 ευχαριστούμε για την πληροφορία! σωστό αυτό που λές! πάλι για λόγους τιμολόγησης χρεώνεσαι κανονικά και μετα σου γίνεται πίστωση τον επόμενο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.