Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

οι συσκευες μειωνονται επειδη οσες ηταν να βγουν για πουλημα βγηκαν δεν υπαρχει ανανεωση εδω και καιρο.οπως ειναι φυσικο τα καλα μοντελα εχουν κανει ηδη φτερα..κριμα που δεν προλαβα το 3600 στα 396ευρω:)

[sIGPIC][/sIGPIC] Aλέξης

rotary power

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 15,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Σήμερα το πρωί αποφάσισα κι εγώ να εκμεταλλευτώ την επιδότηση που μου έχει δώσει η Vodafone. Πήγα στην Vodafone Αιγάλεω, και αφού μετά από κάάάάμποση ώρα βρήκαν το ποσό της επιδότησής μου αποφάσισα να αγοράσω το ΝΟΚΙΑ 5700. Ευγενέστατες και ωραιότατες οι δεσποινίδες στην εξυπηρέτηση, φέρνουν το κουτί του 5700 το οποίο δεν είχε ζελατίνα. Ανοίγουν το κουτί μπροστά μου, το οποίο ήταν ήδη ανοιχτό (απ' ότι κατάλαβα αργότερα). Μου δείχνουν το κινητό, κι όλα οκ. Πληρώνω, φεύγω.

Πάω σπίτι, ανοίγω την συσκευασία, βγάζω το κινητό και βλέπω ότι Memory Card και μπαταρία είναι ήδη τοποθετημένα στην θέση τους. Λεω δεν πειράζει, είναι λάθος από την ΝΟΚΙΑ. Διαβάζω το βιβλιαράκι και λέει ότι για να βγάλω το πίσω καπάκι την πρώτη φορά πρέπει να τραβήξω την ζελατίνα στο πίσω μέρος. Ψάχνω για ζελατίνα, τίποτα. Λεω και πάλι, παράλειψη από την ΝΟΚΙΑ. Βάζω το κινητό να φορτίσει και το ανάβω. Μπαίνω να το ψάξω λίγο και τι να δω?? Είχε δύο φωτογραφίες στην Memory Card. Ψάχνω στο βιβλιαράκι και δεν λέει κάπου ότι θα έχει αποθηκευμένες φωτογραφίες (λογικό να μην έχει φωτογραφία μικρού κοριτσιού σε δωμάτιο προχειροτραβηγμένη). Το ρίχνω και αυτό στην ΝΟΚΙΑ (μάλλον δεν ήθελα μέσα μου να παραδεχτώ ότι μου είχαν δώσει μεταχειρισμένο κινητό). Τεσπα, ανοίγω τον τηλεφωνικό κατάλογο και τι βλέπω? Γύρω στα 50 ονόματα περασμένα μέσα (παρεπιπτόντως δεν είχα βάλει sim μέσα) Εκεί ήταν που πραγματικά "νευρίασα". Πηγαίνω στα μηνύματα και είχε κι εκεί 4-5. Παίρνω στο κατάστημα τηλέφωνο και είχαν κλείσει (λογικό, λόγω του ότι ήταν 15:10). Καλώ κατευθείαν 13830. Απαντάει στην κλήση μου μια ευγενικότατη κυρία, η οποία με ενημέρωσε για το τι πρέπει να κάνω ζητώντας μου και συγγνώμη (μου είπε να πάω το κινητό πίσω κι αν συναντήσω κάποιο πρόβλημα να καλέσω στο 13830 και θα το αναλάβουν εκείνοι). Της ζήτησα να καταχωρήσει την κλήση μου ώστε να είμαι κι εγώ καλυμένος, πράγμα το οποίο κι έκανε απ' ό,τι μου είπε. Την Τρίτη, λοιπόν, θα πάω από εκεί για να δω τι θα μου πούνε. Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο αυτό? Ο κύριος που είχε χρησιμοποιήσει πρίν το κινητό δεν μπορεί να κινηθεί νομικά εναντίων τους λόγω "δημοσιοποίησης" των προσωπικών του στοιχείων? Για εμένα δεν το συζητώ. Αν δω ότι το παίζουν πολύ, μιας και είμαι κι εγώ στα πράγματα, ξέρω πως θα κινηθώ. Απλά δεν θέλω να γίνω ακόμα ένας σπαστικός πελάτης, σε περίπτωση που φερθούν σωστά. Είδωμεν....

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον επεσες στην περιπτωση που η συσκευη ειχε επιστραφει στο καταστημα με τακτικες DOA. Κοινως η συσκευη ειπστραφηκε στο καταστημα για καποιο λογο και σιγουρα κατα λαθος θα μπηκε στην αποθηκη...

 

Σε καμια περιπτωση εσυ δε θα εχεις προβλημα. Στο δηλωνω ρητα.

Πηγαινε τη Τριτη στο καταστημα, ενημερωσε την κοπελα που σε εξυπηρετησε και θα σου κανουν απευθειας αντικατασταση.

 

Αυτα

:X
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί αποφάσισα κι εγώ να εκμεταλλευτώ την επιδότηση που μου έχει δώσει η Vodafone. Πήγα στην Vodafone Αιγάλεω, και αφού μετά από κάάάάμποση ώρα βρήκαν το ποσό της επιδότησής μου αποφάσισα να αγοράσω το ΝΟΚΙΑ 5700. Ευγενέστατες και ωραιότατες οι δεσποινίδες στην εξυπηρέτηση, φέρνουν το κουτί του 5700 το οποίο δεν είχε ζελατίνα. Ανοίγουν το κουτί μπροστά μου, το οποίο ήταν ήδη ανοιχτό (απ' ότι κατάλαβα αργότερα). Μου δείχνουν το κινητό, κι όλα οκ. Πληρώνω, φεύγω.

Πάω σπίτι, ανοίγω την συσκευασία, βγάζω το κινητό και βλέπω ότι Memory Card και μπαταρία είναι ήδη τοποθετημένα στην θέση τους. Λεω δεν πειράζει, είναι λάθος από την ΝΟΚΙΑ. Διαβάζω το βιβλιαράκι και λέει ότι για να βγάλω το πίσω καπάκι την πρώτη φορά πρέπει να τραβήξω την ζελατίνα στο πίσω μέρος. Ψάχνω για ζελατίνα, τίποτα. Λεω και πάλι, παράλειψη από την ΝΟΚΙΑ. Βάζω το κινητό να φορτίσει και το ανάβω. Μπαίνω να το ψάξω λίγο και τι να δω?? Είχε δύο φωτογραφίες στην Memory Card. Ψάχνω στο βιβλιαράκι και δεν λέει κάπου ότι θα έχει αποθηκευμένες φωτογραφίες (λογικό να μην έχει φωτογραφία μικρού κοριτσιού σε δωμάτιο προχειροτραβηγμένη). Το ρίχνω και αυτό στην ΝΟΚΙΑ (μάλλον δεν ήθελα μέσα μου να παραδεχτώ ότι μου είχαν δώσει μεταχειρισμένο κινητό). Τεσπα, ανοίγω τον τηλεφωνικό κατάλογο και τι βλέπω? Γύρω στα 50 ονόματα περασμένα μέσα (παρεπιπτόντως δεν είχα βάλει sim μέσα) Εκεί ήταν που πραγματικά "νευρίασα". Πηγαίνω στα μηνύματα και είχε κι εκεί 4-5. Παίρνω στο κατάστημα τηλέφωνο και είχαν κλείσει (λογικό, λόγω του ότι ήταν 15:10). Καλώ κατευθείαν 13830. Απαντάει στην κλήση μου μια ευγενικότατη κυρία, η οποία με ενημέρωσε για το τι πρέπει να κάνω ζητώντας μου και συγγνώμη (μου είπε να πάω το κινητό πίσω κι αν συναντήσω κάποιο πρόβλημα να καλέσω στο 13830 και θα το αναλάβουν εκείνοι). Της ζήτησα να καταχωρήσει την κλήση μου ώστε να είμαι κι εγώ καλυμένος, πράγμα το οποίο κι έκανε απ' ό,τι μου είπε. Την Τρίτη, λοιπόν, θα πάω από εκεί για να δω τι θα μου πούνε. Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο αυτό? Ο κύριος που είχε χρησιμοποιήσει πρίν το κινητό δεν μπορεί να κινηθεί νομικά εναντίων τους λόγω "δημοσιοποίησης" των προσωπικών του στοιχείων? Για εμένα δεν το συζητώ. Αν δω ότι το παίζουν πολύ, μιας και είμαι κι εγώ στα πράγματα, ξέρω πως θα κινηθώ. Απλά δεν θέλω να γίνω ακόμα ένας σπαστικός πελάτης, σε περίπτωση που φερθούν σωστά. Είδωμεν....

 

Νομίζω ότι στη vodafone πρέπει να σοβαρευτούν λιγάκι όσον αφορά το θέμα «προσωπικά δεδομένα». Δεδομένου ότι εκτός από τις φωτογραφίες κοινοποιήθηκαν σε τρίτο, έστω από βαριά αμέλεια, γραπτά μηνύματα, συντρέχει αρμοδιότητα τόσο της Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών, όσο και της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (φωτογραφίες και μάλιστα ανηλίκου, στοιχεία επαφών κ.λπ.).

 

Αν φθάσει η συγκεκριμένη υπόθεση στα χέρια τους προβλέπω βαρύτατο πρόστιμο...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

και το 3300 και το 3600 ειχαν φοβερες τιμες !! αν το ειχα δει πιο νωρις το σιτε θα το ειχα παρει !! μια βδομαδα πριν δω το σιτε πηρε ενα 9000 μεταχειρισμενο :)
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Hostis σκέφτηκα να πάρω τηλέφωνο τον πρώην ιδιοκτήτη του κινητού και να του το πω, αλλά δεν θέλω να τον βάλω σε "λούκι". Ούτως ή άλλως δεν έκανα, και ούτε πρόκειται να κάνω κάτι με τις φωτογραφίες και τις επαφές που ήδη έχει.

Αν δω όμως οτι στην Vodafone το παίξουν πέρα βρέχει, τότε θα γίνει λίίίίίίγο χαμός... :X:cry::O

Link to comment
Share on other sites

Μήπως θα έπρεπε να είμαστε πιο απαιτητικοί (ουσιαστικά να κάνουμε χρήση των δικαιωμάτων μας) σαν πελάτες και να μην αγοράζουμε κινητό σε συσκευασία που δεν είναι σφραγισμένη; Τα περισσότερα πακέτα, είτε έχουν κάποια ταινία ασφαλείας είτε ζελατίνα. Αν δεν υπάρχουν αυτά τους λέμε ότι αν δεν φέρουν σφραγισμένο πάμε αλλού.

Τα αποσφραγισμένα ας τα έχουν για δείγματα ή ας τα δίνουν με έκπτωση και με ενημέρωση του αγοραστή ότι είναι ανοιγμένη η συσκευασία. Ας πληρώσουν κι αυτοί κάτι όχι μόνο εμείς.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Hostis σκέφτηκα να πάρω τηλέφωνο τον πρώην ιδιοκτήτη του κινητού και να του το πω, αλλά δεν θέλω να τον βάλω σε "λούκι". Ούτως ή άλλως δεν έκανα, και ούτε πρόκειται να κάνω κάτι με τις φωτογραφίες και τις επαφές που ήδη έχει.

Αν δω όμως οτι στην Vodafone το παίξουν πέρα βρέχει, τότε θα γίνει λίίίίίίγο χαμός... :X:cry::O

Γράμμα στα κεντρικά ή μάλλον καλύτερα στο εξωτερικό και θα απαντήσουν άμεσα! δεν νομίζω ότι τους πέρνει να χάσουν και άλλους πελάτες..

:X
Link to comment
Share on other sites

Γράμμα στα κεντρικά ή μάλλον καλύτερα στο εξωτερικό και θα απαντήσουν άμεσα! δεν νομίζω ότι τους πέρνει να χάσουν και άλλους πελάτες..

 

Γραμμα στο εξωτερικο το οποιο φυσικα θα το προωθησουν στην Ελλαδα.

 

Οποτε καλυτερα κατευθειαν στην Ελλαδα, μην χανει και χρονο.

Link to comment
Share on other sites

Γράμμα στα κεντρικά ή μάλλον καλύτερα στο εξωτερικό και θα απαντήσουν άμεσα! δεν νομίζω ότι τους πέρνει να χάσουν και άλλους πελάτες..

 

Ή πολύ πιο απλά πάμε αύριο στο κατάστημα και επιστρέφουμε τη συσκευή, χωρίς να προκαταβάλουμε καταστάσεις και να καταστροφολογούμε. Τόσο απλά.:O

Link to comment
Share on other sites

ναι γιατι εσεις οι ιδιοι που λετε αυτα, ειστε αυτοι που απαιτειτε να σας ανοιξουν το κινητο για να το δειτε οταν πατε στο καταστημα....

 

:mad:

 

Οπως και να χει , η συσκευη θα αλλαχθει. Ολο αυτο ειναι λαθος και σιγουρα ακομα και το καταστημα δε θα ξερει οτι εχει συμβει το γεγονος. Πηγαινε απλα να το αλλαξεις και μετα πες μας

 

Ολοι οι αλλοι , συνεχιστε την καταστροφολογια

:X
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι στη vodafone πρέπει να σοβαρευτούν λιγάκι όσον αφορά το θέμα «προσωπικά δεδομένα». Δεδομένου ότι εκτός από τις φωτογραφίες κοινοποιήθηκαν σε τρίτο, έστω από βαριά αμέλεια, γραπτά μηνύματα, συντρέχει αρμοδιότητα τόσο της Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών, όσο και της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (φωτογραφίες και μάλιστα ανηλίκου, στοιχεία επαφών κ.λπ.).

 

Αν φθάσει η συγκεκριμένη υπόθεση στα χέρια τους προβλέπω βαρύτατο πρόστιμο...

 

Χαλαρώστε λιγάκι με τη Vodafone και την καραμέλα των προσωπικών δεδομένων γιατί έχει καταντήσει λίγο γραφικό.... κατ' αρχήν ούτε οι επαφές ούτε τα μηνύματα ούτε η φώτογραφία αποτελούν "ευαίσθητα" προσωπικά δεδομένα, για τα οποία τίθενται νομικές υποχρεώσεις διαφύλαξης. Κατά δεύτερον, ο ίδιος ο πρώην κάτοχος (αυτός που επέστρεψε την συσκευή) δεν φρόντισε να διαφυλάξει τα δεδομένα του, συνεπώς δεν μπορεί να αξιώσει από το service ή το κατάστημα να σβήσει όλα του τα δεδομένα στη συσκευή που εκείνος παρέδωσε για επισκευή ή αντικατάσταση....

 

Είναι νομίζω καιρός να αναλογιστούμε και εμείς σαν ιδιώτες τις δικές μας υποχρεώσεις όπου υπάρχουν και να μην τα περιμένουμε όλα από το κράτος, την εκάστοτε αρχή, την εκάστοτε εταιρία...

Link to comment
Share on other sites

ναι γιατι εσεις οι ιδιοι που λετε αυτα, ειστε αυτοι που απαιτειτε να σας ανοιξουν το κινητο για να το δειτε οταν πατε στο καταστημα....

 

:mad:

 

Οπως και να χει , η συσκευη θα αλλαχθει. Ολο αυτο ειναι λαθος και σιγουρα ακομα και το καταστημα δε θα ξερει οτι εχει συμβει το γεγονος. Πηγαινε απλα να το αλλαξεις και μετα πες μας

 

Ολοι οι αλλοι , συνεχιστε την καταστροφολογια

Άμα ήτανε να δούμε την συσκευή υπάρχουν και τα live demos στα καταστήματα και άμα είναι να αγοράσουμε μεταχειρισμένη συσκευή την αγοράζουμε και από το e-shop της Vodafone. Εκτός από τα προσωπικά δεδομένα που δεν μίλησα προσωπικά η συσκευή από την στιγμή που έχει χρησιμοποιηθεί θεωρείται μεταχειρισμένη γι αυτά καλό είναι να σέβονται τα χρήματα που δίνουμε:respect:

:X
Link to comment
Share on other sites

Και επειδή όλοι δεν κοιμούνται όρθιοι σαν και σας:

 

http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20070910&nid=5947823&sn=%CA%CF%D3%CC%CF%D3&spid=877

 

Ευτυχως που εχουμε και τους φωστηρες σαν και σενα.

 

Θυμησε μου συμφωνα με τις εφημεριδες τι ειναι το MEAKS? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε. Τη δεδομένη στιγμή όμως μπορούμε να συζητάμε μόνο μα βάση τα επίσημα στοιχεία και όχι με σενάρια και πιθανότητες.:O

 

Καλή η συζήτηση, αλλά όταν η απόφαση υπάρχει έστω και μια ελάχιστη πιθανότητα να επηρεάσει την υγεία (ακόμα και αν θα είναι μακροπρόθεσμα), τότε πολλοί θα προτιμήσουν να μη παίξουν ούτε με την ελάχιστη αυτή πιθανότητα. Δεν νομίζω ότι μπορούμε να τους κατηγορήσουμε γιαυτό.

Link to comment
Share on other sites

Και επειδή όλοι δεν κοιμούνται όρθιοι σαν και σας:

 

http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20070910&nid=5947823&sn=%CA%CF%D3%CC%CF%D3&spid=877

 

Όλοι όχι, οι περισσότεροι όμως μάλλον "κοιμούνται όρθιοι" μαζί μας (σύμφωνα με το άρθρο πρόκειται για τον ΠΡΩΤΟ δήμο διεθνώς, που κάνει τέτοια δήλωση).

 

Παρόλα αυτά, υποτιμητικές εκφράσεις σαν την παραπάνω πιστεύω ότι δεν ταιριάζουν σε μια δημόσια συζήτηση όπου ο καθένας εκθέτει με αξιοπρέπεια τη γνώμη και τη γνώση του. Πόσο μάλλον, όταν το θέμα είναι τέτοιο που δεν μπορεί να οδηγήσει σε αδιαμφισβήτητα συμπεράσματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ΠΟΛΥ εκνευριστικό (για μένα καθαρή ένδειξη λαμογιάς εκ μέρους των εταιρειών) το μήνυμα "Η κλήση σας προωθείται" που βγαίνει όταν καλείς καρτοκινητό και είναι κλειστό; Είναι τόσο σύντομο που πολλές φορές δεν προλαβαίνεις να το κλείσεις εγκαίρως και χρεώνεσαι! Ειδικά αν καλείς με bluetooth που έχει μια καθυστέρηση στο να περάσει τις εντολές στο τηλέφωνο.

 

Αν δεν κάνω λάθος, το κάνει ΚΑΙ η Cosmote...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ΠΟΛΥ εκνευριστικό (για μένα καθαρή ένδειξη λαμογιάς εκ μέρους των εταιρειών) το μήνυμα "Η κλήση σας προωθείται" που βγαίνει όταν καλείς καρτοκινητό και είναι κλειστό; Είναι τόσο σύντομο που πολλές φορές δεν προλαβαίνεις να το κλείσεις εγκαίρως και χρεώνεσαι! Ειδικά αν καλείς με bluetooth που έχει μια καθυστέρηση στο να περάσει τις εντολές στο τηλέφωνο.

 

Αν δεν κάνω λάθος, το κάνει ΚΑΙ η Cosmote...

 

Αυτό ίσχύει και στις τρεις όταν έχεις ενεργοποιημένο τηλεφωνητή και έγινε μετά την αναβάθμιση της υπηρεσίας ώστε να λειτουργεί παράλληλα και η ειδοποίηση κλήσεων. :O ΚΑι δεν αφορά μόνο καρτοκινητά.

Link to comment
Share on other sites

Και επειδή όλοι δεν κοιμούνται όρθιοι σαν και σας:

 

Πάλι καλά που έχουμε και εσένα να μας ξυπνάς... Καλό θα είναι να σταματήσεις να το παίζεις ειδικός και κυρίως να προσέξεις λίγο τις εκφράσεις σου. Δεν σε προσέβαλλε κανείς με αυτό το τρόπο.:mad:

Καλή η συζήτηση, αλλά όταν η απόφαση υπάρχει έστω και μια ελάχιστη πιθανότητα να επηρεάσει την υγεία (ακόμα και αν θα είναι μακροπρόθεσμα), τότε πολλοί θα προτιμήσουν να μη παίξουν ούτε με την ελάχιστη αυτή πιθανότητα. Δεν νομίζω ότι μπορούμε να τους κατηγορήσουμε γιαυτό.

 

Δεν έχεις άδικο αλλά αν συγκεκριμένα για το θέμα των κεραιών σκεφτείς ότι με το να ξηλώνονται κεραίες κινητής δημιουργούνται πολλαπλάσια προβλήματα που θα επηρεάσουν ακόμα περισσότερο την υγεία αν τελικά η κινητή τηλεφωνία έχει επιπτώσεις σε αυτή (αύξηση εμβέλειας κεραιών που υπάρχουν ήδη για να καλύψουν τις περιοχές με πρόβλημα, πολλαπλασιασμός της ισχύος λειτουργίας του κινητού λόγω του κακού σήματος κ.λ.π) έχουμε δύο επιλογές, είτε αφήνουμε τις εταιρείες να δράσουν ελεύθερες ώστε έχοντας πυκνό δίκτυο κινητής να έχουμε σταθμούς με μικρή εμβέλεια και κινητά στη χαμηλότερη δυνατή ισχύ με καλή ποιότητα επικοινωνίας είτε καταργούμε εντελώς τα κινητά. Και δυστυχώς οι περισσότεροι που διαμαρτύρονται είναι χρήστες κινητών και δεν καταλαβαίνουν πως με τις ενέργειες τους δημιουργούν περισσότερα προβλήματα (άσε που μερικοί διαμαρτύρονται μετά και για το κακό σήμα).:O

Link to comment
Share on other sites

Χαλαρώστε λιγάκι με τη Vodafone και την καραμέλα των προσωπικών δεδομένων γιατί έχει καταντήσει λίγο γραφικό.... κατ' αρχήν ούτε οι επαφές ούτε τα μηνύματα ούτε η φώτογραφία αποτελούν "ευαίσθητα" προσωπικά δεδομένα, για τα οποία τίθενται νομικές υποχρεώσεις διαφύλαξης. Κατά δεύτερον, ο ίδιος ο πρώην κάτοχος (αυτός που επέστρεψε την συσκευή) δεν φρόντισε να διαφυλάξει τα δεδομένα του, συνεπώς δεν μπορεί να αξιώσει από το service ή το κατάστημα να σβήσει όλα του τα δεδομένα στη συσκευή που εκείνος παρέδωσε για επισκευή ή αντικατάσταση....

 

Είναι νομίζω καιρός να αναλογιστούμε και εμείς σαν ιδιώτες τις δικές μας υποχρεώσεις όπου υπάρχουν και να μην τα περιμένουμε όλα από το κράτος, την εκάστοτε αρχή, την εκάστοτε εταιρία...

 

Όσον αφορά τον χαρακτηρισμό «γραφικός», σας τον επιστρέφω και συμπληρώνω ότι γραφικοί είναι μάλλον όσοι δουλεύοντας σε κάποιο μαγαζάκι της Χ εταιρείας, θεωρούν αυτομάτως ότι αποτελούν και νομίμους εκπροσώπους της. Με τον τρόπο αυτό μάλλον βλάπτουν, παρά ωφελούν.

 

Όσον αφορά το νομικό θέμα, ας μου επιτραπεί να βάλω κάποια πράγματα στην θέση τους.

 

1ον. Το απόρρητο των επικοινωνιών κατοχυρώνεται στο άρθρο 19 του Συντάγματος και εξειδικεύεται από άλλες διατάξεις τόσο στον ποινικό κώδικα όσο και σε άλλους νόμους. Δεν νομίζω ότι κάποιος σοβαρός άνθρωπος θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι τα γραπτά μηνύματα (sms) εξαιρούνται από την προστασία αυτή του νόμου.

 

2ον. Το ζήτημα της προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι δυστυχώς πολύ παρεξηγημένο, πράγμα εν μέρει εύλογο, από τη στιγμή που ο καθένας βγαίνει και λέει το μακρύ του και το κοντό του.

 

Ο νόμος προστατεύει τον πολίτη από την επεξεργασία και τη χρήση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα γενικώς, και όχι μόνο των ευαίσθητων δεδομένων (πρβ. άρθρο 22§4 Ν. 2472/97).

 

Κοινοποίηση τέτοιων δεδομένων σε τρίτους, έστω και από αμέλεια, συνιστά προσβολή του δικαιώματος αυτού, καθώς και προσβολή της προσωπικότητας.

 

Άλλωστε, από την στιγμή που δεν γνωρίζουμε ούτε τί απεικόνιζε η φωτογραφία που βρέθηκε στο κινητό, ούτε το περεχόμενο των γραπτών μηνυμάτων, δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε αν πρόκειται για προσωπικά δεδομένα ευαίσθητου χαρακτήρα, πράγμα που θα επηύξηνε απλώς την ήδη δεδομένη ευθύνη της εταιρείας.

 

Η vodafone και κάθε εταιρεία παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών τελεί σε θέση εγγυητή ως προς το απόρρητο των επικοινωνιών των πελατών της, όσο και του ιδιωτικού τους βίου.

 

Στο περιστατικό αυτό -που μπορεί και να αποτελεί εξαίρεση- η vodafone απέτυχε, όπως και σε άλλες περιπτώσεις να ανταποκριθεί στον εγγυητικό της ρόλο.

 

Και το θέμα είναι ο καθένας να αντιλαμβάνεται το βάρος της ευθύνης του από μόνος του, και όχι υπό την απειλή κυρώσεων.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και επειδή όλοι δεν κοιμούνται όρθιοι σαν και σας:

 

http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20070910&nid=5947823&sn=%CA%CF%D3%CC%CF%D3&spid=877

 

Επειδή εσύ ξύπνησες .....πες μας τί σχέση έχει το Wi-Fi με το ερώτημα του φίλου για τοποθέτηση κεραίας.........? ..........:blink::blink::blink: Καλό θα είναι να είμαστε τουλάχιστον λίγο σχετικοί με το θέμα στις απόψεις μας αν και εκφράζονται με **** λόγια.

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

hostis UNrespect για την απάντησή σου..... κακώς μυγιάστήκες με το γραφικός - δεν σε αποκάλεσα γραφικό, αποκάλεσα το θέμα γραφικό, φαντάζομαι μπορείς να το διαβάσεις πιό πάνω και να το επιβεβαιώσεις...

 

Αντίθετα, σου απαντώ ευθέως οτι ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, μιας και εγώ αμφισβήτησα το αν τα sms είναι "ευαίσθητα" προσωπικά δεδομένα, και όχι αν είναι προσωπικά δεδομένα, οπότε αν θες δίνε λίγο περισσότερη προσοχή στις λέξεις πάνω στις οποίες σχολιάζεις... η δε κοινοποίηση (έστω και από αμέλεια) προσωπικών δεδομένων, όπως την αναφέρεις, δεν έχει σχέση με την διασφάλιση του απορρήτου των επικονωνιών την οποία επικαλείσαι- συναφή θέματα μεν αλλά όχι τα ίδια.

 

Και αφού μπορείς να βάλεις τα πράγματα στη θεση τους (είσαι δικηγόρος?) γιατί δεν γνωματεύεις και στο θέμα του πόση ευθύνη έχει η κάθε εταιρία κινητής ή service και πόση ο ίδιος ο κάτοχος που παρέδωσε οριστικά την συσκευή χωρίς ο ίδιος να φροντίσει την τύχη των προσωπικών του δεδομένων (σου υπενθυμίζω, όχι "ευαίσθητων"). Γιατί όλα τα ωραία που έγραψες αφορούν την διασφαλιση του απορρήτου των επικοινωνιών απο τις εταιρίες, και δεν έχουν άμεση εφαρμογή σε αυτό που συζητάμε εδώ....δεν υπήρξε μη νόμιμη επεξεργασία ή χρήση προσωπικών δεδομένων (αν τελικά αυτά που υπήρχαν μέσα ήταν προσωπικά δεδομένα).

 

Τέλος συμφωνώ απόλυτα με αυτό που αναφέρεις ως 2ον, (ο κθένας με το κοντό και το μακρύ του....)

 

 

Όσον αφορά τον χαρακτηρισμό «γραφικός», σας τον επιστρέφω και συμπληρώνω ότι γραφικοί είναι μάλλον όσοι δουλεύοντας σε κάποιο μαγαζάκι της Χ εταιρείας, θεωρούν αυτομάτως ότι αποτελούν και νομίμους εκπροσώπους της. Με τον τρόπο αυτό μάλλον βλάπτουν, παρά ωφελούν.

 

Όσον αφορά το νομικό θέμα, ας μου επιτραπεί να βάλω κάποια πράγματα στην θέση τους.

 

1ον. Το απόρρητο των επικοινωνιών κατοχυρώνεται στο άρθρο 19 του Συντάγματος και εξειδικεύεται από άλλες διατάξεις τόσο στον ποινικό κώδικα όσο και σε άλλους νόμους. Δεν νομίζω ότι κάποιος σοβαρός άνθρωπος θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι τα γραπτά μηνύματα (sms) εξαιρούνται από την προστασία αυτή του νόμου.

 

2ον. Το ζήτημα της προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι δυστυχώς πολύ παρεξηγημένο, πράγμα εν μέρει εύλογο, από τη στιγμή που ο καθένας βγαίνει και λέει το μακρύ του και το κοντό του.

 

Ο νόμος προστατεύει τον πολίτη από την επεξεργασία και τη χρήση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα γενικώς, και όχι μόνο των ευαίσθητων δεδομένων (πρβ. άρθρο 22§4 Ν. 2472/97).

 

Κοινοποίηση τέτοιων δεδομένων σε τρίτους, έστω και από αμέλεια, συνιστά προσβολή του δικαιώματος αυτού, καθώς και προσβολή της προσωπικότητας.

 

Άλλωστε, από την στιγμή που δεν γνωρίζουμε ούτε τί απεικόνιζε η φωτογραφία που βρέθηκε στο κινητό, ούτε το περεχόμενο των γραπτών μηνυμάτων, δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε αν πρόκειται για προσωπικά δεδομένα ευαίσθητου χαρακτήρα, πράγμα που θα επηύξηνε απλώς την ήδη δεδομένη ευθύνη της εταιρείας.

 

Η vodafone και κάθε εταιρεία παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών τελεί σε θέση εγγυητή ως προς το απόρρητο των επικοινωνιών των πελατών της, όσο και του ιδιωτικού τους βίου.

 

Στο περιστατικό αυτό -που μπορεί και να αποτελεί εξαίρεση- η vodafone απέτυχε, όπως και σε άλλες περιπτώσεις να ανταποκριθεί στον εγγυητικό της ρόλο.

 

Και το θέμα είναι ο καθένας να αντιλαμβάνεται το βάρος της ευθύνης του από μόνος του, και όχι υπό την απειλή κυρώσεων.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...