Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος vangg ( 9 Φεβ. 2004 , 14:43)

 

Υπάρχει τρόπος να μαθαίνει κάποιος (μέσω Vodafone πχ. στο 13830 ??) πόσα λεπτά ομιλίας έχει κάνει ώστε να ξέρει αν έχει καταναλώσει τον προπληρωμένο χρόνο ομιλίας ?

Νομίζω ότι από το Avatar που έχω είναι προφανής ο λόγος που ρωτάω !

 

 

Δε νομίζω να βλέπουν το χρόνο. Μπορούν, όμως, να δουν το ύψος του λογαριασμού σου έως και 2 ημέρες πριν!

Τηλ/σε στο 13830 (ΔΩΡΕΑΝ από το κινητό σου) και ρώτησε τους.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Panagioths ( 7 Φεβ. 2004 , 01:11)

 

1. e-bill στα απλα συμβολαια

5. real time ενημερωση της κινησης του λογαριασμου μας μεσω web

 

 

ΝΑΙ! ΝΑΙ! ... ΘΕΛΟΥΜΕ REAL-TIME e-Bill :!:

Και... τραπεζικές συναλλαγές από το VF live! σε σύνδεση με CitiBank, EuroBank, NovaBank, ALPHA. :wacko:

 

Θέλουμε και VIDEOS (εκτός από τα αθλητικά) στο VF live! με μουσική (ελληνική & Ξένη) σε συνεργασία με τους καλύτερους ξένους & εγχώριους content providers! :o

 

Γιατί όχι... να μη δούμε στο VF live! φωτογραφίες και VIDEOS με porno :confused: :cry: :p ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟY! Ηοw are youououou? :lol: Εκεί να δεις... €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€... ΠΑΝΤOTE, OMΩΣ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ με Vodafone adult security principles. :cry:

Link to comment
Share on other sites

Το cc της Voda είναι άψογο... το μόνο "δυσάρεστο" που μπορεί κανείς να παρατηρήσει είναι ο χρόνος αναμονής κατά τις ώρες αιχμής. Το σίγουρο είναι ότι θα "απαντήσουν" στην κλήση σου. Αν μετά από 3 λεπτά (?5? ΔΕΝ έχω παρατηρήσει) "κλείσει" αυτόματα η γραμμή και ξανα-τηλ/σεις, "απαντούν"... "έχεις προτεραιότητα?"... Το "σύστημα", πάντως είναι ρυθμισμένο όπως πρέπει! Καλό θα ήταν φυσικά να αλλάξει και το soundtrack που "ακούγεται" στην αναμονή... το "How are you?" ... Mπορούμε να ακούμε το live! soundtrack ενώ παράλληλα ο συνδρομητής να "ακούει" εν συντομία τι ευκολίες παρέχει το VF live! και πως μπορεί να το "ζήσει-αποκτήσει"! :rolleyes: :alien:

 

Στην CosmOTE, "ακούς" ΠΟΛΥ συχνά "Καλέστε αργότερα".... σε περίπτωση δε που "χτυπήσει"... περιμένεις... περιμένεις... περιμένεις, και όταν "απαντήσουν" και "ρωτήσεις" κάτι ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ, περιμένεις, ξανα-περιμένεις. :κακία: :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος vangg ( 9 Φεβ. 2004 , 16:43)

 

Υπάρχει τρόπος να μαθαίνει κάποιος (μέσω Vodafone πχ. στο 13830 ??) πόσα λεπτά ομιλίας έχει κάνει ώστε να ξέρει αν έχει καταναλώσει τον προπληρωμένο χρόνο ομιλίας ?

Νομίζω ότι από το Avatar που έχω είναι προφανής ο λόγος που ρωτάω !

 

 

Καλεις 13830 και σου κρατανε το αιτημα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος dream_GR ( 8 Φεβ. 2004 , 00:54)

 

Εξυπηρέτηση?? Καταρχάς αλλάζουν νούμερα σαν πουκάμισα , απαντάνε όποτε θέλουν αυτοί και άν θέλουν, σε αφήνουν στην αναμονή΄και μετά απο την ακρόαση του εμμετικού τους τραγουδιού σου κλείνουν ΚΛΑΤΣ το τηλέφωνο στην μούρη!!!!

 

Ασε αν εχεις κανα corporate θέλεις να στήσεις και κ.λο για να σου κάνουν πράξη το ποιοδήποτε αίτημα σου !!! Λες και ισχύει το φθηνά πληρώνεις θα σε σκίσω τώρα ρε αλήτη!!!!!

 

Δεν εχω εμπειρία απο άλλες εταιρίες κινητής αλλά χειρότερα απο την ΒΟΙΔΑΦΟΝ αποκλείεται!!!!!!!

 

 

Απλα, έχεις άδικο.

Απλά, "ισοπεδώνεις και τίποτε άλλο.

Τα επιχειρήματά σου...δεν υπάρχουν...η δε προσέγγισή σου...σε εκθέτει...ως Πελάτη...

Κυρίως, δε, για το Corporate Line...θα στο γράψω ωμά...ή είσαι βαθιά νυχτωμένος...ή την συγχέεις με άλλη Εταιρεία...ή είσαι προκατειλημμένος...διάλεξε και πάρε :rolleyes: :whistle:

Και για να γίνω πιό ωμός: είσαι άσχετος, απαράδεκτος και αγροίκος...sorry, αλλά είσαι μια "κατηγορία" από μόνος σου. :wacko:

 

Έχοντας, δε, δοκιμάσει και την STET/TIM και την COSMOTE (η Q, για μένα, απλά δεν υφίσταται :rolleyes: ), θεωρώ ότι η VODAFONE όχι απλώς είναι μακράν η καλύτερη, αλλά "παίζει" σε άλλα επίπεδα...και που είσαι ακόμα...λογικά, αυτή η Εταιρεία, αναμένεται να αποτελέσει τον ΓΙΓΑΝΤΑ του χώρου...διότι κατέχει τον παλμό του χώρου...

 

Αυτά... :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος pepa ( 8 Φεβ. 2004 , 11:53)

 

Εγώ σκέφτομαι και τις καυμένες τις τηλεφωνήτριες τι ζόρι τραβάνε..να ακούνε το κάθετι..βεβαια δουλειά τους είναι αλλα θα μπορούσατε να ήσασταν στην θέση τους? στεναχωρημένοι ή λυπημένοι θα πρέπει να εξυπηρετήσουν και αν τύχει και κανένας πιο απαιτητικός να ακούνε τα εξ αμάξης!!

 

 

"πιάνομαι" από το off topic του φίλου και "επαυξάνω"

 

Σκέψου τι αγενείς και ¨γαϊδουρινούς πελάτες" είναι υποχρεωμένοι /ες να εξυπηρετούν...Διότι, η γνωστή καραμέλα "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" είτε δημιουργήθηκε από "κακούς πελάτες", είτε δημιουργήθηκε από "γλυφτες" πωλητές...

 

 

Αυτά :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος jackal ( 9 Φεβ. 2004 , 18:06)

 

Απλα, έχεις άδικο.

Απλά, "ισοπεδώνεις και τίποτε άλλο.

Τα επιχειρήματά σου...δεν υπάρχουν...η δε προσέγγισή σου...σε εκθέτει...ως Πελάτη...

Κυρίως, δε, για το Corporate Line...θα στο γράψω ωμά...ή είσαι βαθιά νυχτωμένος...ή την συγχέεις με άλλη Εταιρεία...ή είσαι προκατειλημμένος...διάλεξε και πάρε :rolleyes: :whistle:

Και για να γίνω πιό ωμός: είσαι άσχετος, απαράδεκτος και αγροίκος...sorry, αλλά είσαι μια "κατηγορία" από μόνος σου. :wacko:

 

Έχοντας, δε, δοκιμάσει και την STET/TIM και την COSMOTE (η Q, για μένα, απλά δεν υφίσταται :rolleyes: ), θεωρώ ότι η VODAFONE όχι απλώς είναι μακράν η καλύτερη, αλλά "παίζει" σε άλλα επίπεδα...και που είσαι ακόμα...λογικά, αυτή η Εταιρεία, αναμένεται να αποτελέσει τον ΓΙΓΑΝΤΑ του χώρου...διότι κατέχει τον παλμό του χώρου...

 

Αυτά... :)

 

 

@jackal : σωστός ! ;)

 

:)

...ένα μήλο την ημέρα, το γιατρό το κάνει πέρα...

...ένα σκόρδο την ημέρα, τον καθένα κάνει πέρα...

...ένα APPLE μες τη μέρα, κάθε gadget κάνει πέρα...:music:

Link to comment
Share on other sites

Όσες φορές έχω πάρει τηλ. έχω βρει άκρη. Ο χρόνος αναμονής όμως παραμένει πρόβλημα. Μου έχει τύχει να περιμένω ΠΟΛΥ ώρα και να πέφτει η γραμμή και φτου και απο την αρχή για να πάρεις προταιρεότητα. Φυσικά ο χρόνος 3 λεπτών που αναφέρθηκε από κάποιους πριν δε νομίζω να ισχύει, τουλάχιστον εγώ έχει τύχει να περιμένω και σχεδόν 10 λεπτο

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5479&dateline=1263640289

get a life...

Link to comment
Share on other sites

Το μονο προβλημα ειναι η μεγαλη αναμονη στις ωρες αιχμης. Κατα τα αλλα σε ποιοτητα δεν τιθεται θεμα. Inside πληροφοριες. Η Vodafone εχει μια πορωση με την ποιοτητα. Ετσι μετρα συνεχως την ποιοτητα τοσο του δικου της customer οσο και των αλλων εταιριων αλλα και των μεγαλων ISP. Ακομα ρωτα του συνδρομητες που καλεσαν την εξυπηρετηση, ποια η γνωμη τους για αυτη. Και με βαση τα αποτελεσματα, σκιζει.

 

Το μονο προβλημα ειναι αυτες οι αναμονες.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος SuRfer ( 9 Φεβ. 2004 , 16:55)

 

To web2sms της Voda χρεώνει... το MyCosmos SMS της CosmOTE ΔΕ χρεώνει (αλλά ισχύει ο περιορισμός 10 FREE SMS/day).

 

Αυτό το μήνα διεξάγεται "τηλεφωνική έρευνα" της Voda... για το πόσο ευχαριστημένοι είναι οι συνδρομητές της και τι θέλουν να "αλλάξει"?

 

Επίσης, ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ, στα προγράμματα Parent&Child να μειωθεί το πάγιο των Child κατά το ήμισυ... ενώ παράλληλα αυτό το πρόγραμμα σε συνδυασμό με ένα υποτιθέμενο "Friends&Family" να φέρει τα πάνω-κάτω στις "ελληνικές κινητές τιμές". Επιβάλλονται... νέα "πακέτα DATA" ... πρέπει να περιλαμβάνουν ΜΜS, GPRS (Wireless Internet) και SMS (10%-15% φθηνότερα απ' ότι σήμερα, εκτός "πακέτου")... το δε GPRS traffic στα live! (wap) θα πρέπει να κοστολογείται με μηνιαίο πάγιο (στη χειρότερη περίπτωση, μπορείτε να ορίσετε ένα limit 5MB και μετά χρέωση €0.005/ΚΒ - €0.007/ΚΒ + Φ.Π.Α.), έτσι κι αλλιώς πληρώνουμε per event (π.χ. download ringtone ή ανάγνωση Nαυτεμπορικής)... αυτό το "μοντέλο" ακούγεται ότι θα "υιοθετήσει" η i-mode στην Ευρώπη, προκειμένου να "πετύχει"!

 

 

Εισακουστηκες. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο surfer! Επάνω τους!!!!!

You can dream, so dream out loud

Don't let the bastards grind you down!

 

Όποια πόρτα σου ανοίγεται, μπες και δες τι σε περιμένει. Μη μασάς πουθενά!

Link to comment
Share on other sites

Ο μονος τροπος ειναι να μηδενιζεις καθε πρωτη του μηνα το χρονομετρητη εξερχομενων κλησεων απο το κινητο σου ;)
Link to comment
Share on other sites

Τι λες ρε συ jackal???

 

Μήπως είσαι ο κύριος Κομινάκης in disguise (απορώ όμως γιατί αυτός είναι ΚΥΡΙΟΣ)???? Η είσαι ο Θείος που έχει καμιά μετοχούλα ακόμα στο ΒΟΙΝΤΑ???

 

Εχεις εμπειρία απο corporate εσύ???? Εχεις δεί τι μου έχουν κάνει εμένα??? Εχεις ιδέα τι λές και πώς το λές? Πώς τολμάς να ξεφουρνίζεις τόσες βαρίες κουβεντες έτσι χωρίς να τεκμηριώνεις ότι λές???? Απλά χέιμαρος βλακέιας και αγένειας. Είσαι πολύ ωραίος ρε μάστορα, και σε συγχαίρω για τους τρόπους σου.

 

Θα σου δώσω μόνο 5 απλα παραδείγματα για να τεκμηριώσω τα εκτός τόπου και ότι άλλο ισχυρίζεσαι εσύ...

 

1) Αίτηση εταιρική για ενεργοποίηση MMS GPRS σε όλα τα κινητά του πακέτου. Εντάξει μετα απο σχεδόν μετακόμιση όλου του γραφείου μας, καταστατικά ΦΕΚ ΜΕΚ εκμέκ και 20 αιτήσεις υπογραφές σφραγίδες και ΣΙΑ τα πάμε στο κοντινότερο Voda shop. Περιμένουμε 5 μέρες και καμία ενεργοποίηση κανένα τηλέφωνο. Καλούμε εμέις τι γίνεται κύριοι? Ααα ξέρετε η αίτηση σας τώρα μόλις μας ηρθε. Θα περιμένετε φυσικ΄αγια Δευτέρα. Πειμένουμε μέχρι και την Τετάρτη και μετά απο τηλέφωνό μας (6 φορές εκλεισε η αναμονή) μας λένε θα σας στείλουμε τις ρυθμίσεις με ΣΜΣ. Απο τα 14 τηλέφωνα του κορπορειτ, μόνο σε 3 ήρθαν. ΚΑλόοοοο εε?? Μετά 5 μήνες και μετά απο απειρους καυγάδες ολα έγιναν ΟΚ. (Αφού στέιλαμε 2 αιτήσεις ακόμα με όλη την γνωστή μετακόμιση)

2) Trade in συσκευής. 8/2002 Ποσό trade=180 Euro. Τηλέφωνο ξανά στον πωλητή μας 12/2002 10 μέρες πρίν λήξει η συμβαση μας, ποσό=50 euro !!!! Τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση... τι γίνεται??? Α το ποσό αυτό εχετε και αν σας αρέσει δεν μπορώ να κάνω τίποτε. (Σημ οι λογαριασμοί του group Μας ανω των 1000 Euro τον μήνα) Μετά απο 6-7 τηλέφωνα σε εξυπηρετηση και στον πωλητή μου, και αφού κανείς δεν μου έδινε κανένα δίκιο, μιλάω με τον Νο1 της εξυπηρέτησης (το όνομα του το προανέφερα) ο οποίος ήταν ΣΟΥΠΕΡ ευγενής και κατάλαβε ότι ενας δυσαρεστημένος πελάτης θέλει να τον γλυκάνεις, αποτέλεσμα? τα 50 Ευρώ στο σύνολο γίνανε 50χ14 =700 Ευρώ στο όλο γκρουπ. Ετσι και μείναμε για αλλους 12 μήνες.

3) Ζητησα για την νέα μου συσκευή 6600 ρυθμίσεις MMS & internet. Ωράια στέιλτε μας το καταστατικό, υπέυθυνη δήλωση σφραγίδα και το αίτημα σας θα πάει στην αρμόδια υπήρεσία ιντερνετ και μετά με φαξ θα σας στέιλουν τις ρυθμίσεις. Ρε παιδιά δεν θέλω να πάρω μάστερ στα κινητά, μόνο το gateway nameserver etc θέλω... Οχι κύριε πρέπει να πάτε όπως σας λέω... Ε οχι μαντάμ δεν θα πάω όπως θέλετε γιατί βαρέθηκα... και τελικά πήρα σαν απλός ιδιώτης με νούμερο non-corporate φίλου και εξυπηρετήθηκα με την γνωστή αναμονή των 2-3 τηλεφωνημάτων.

4) Είδα κάτι χρεώσεις μετά απο ταξίδι στο εξωτερικό που τις βρήκα αρκετά υπερβολικές και ηθελα εξήγηση για ταρίφες κλπ. Δυστυχώς ήμουν πάλι ατυχος και έπεσα σε μια αγενέστατη κοπέλα που μου λέει αυτές έιναι οι ταρίφες μας κύριε αν δεν σας αρέσουν δεν μπορώ να κάνω τίποτε για σας και σχεδόν μου το έκλεισε στην μούρη.

5) Η λογίστρια απο το γραφείο δοκίμασε 3 φορές να τις έρθει ο τιμοκατάλογος με τις χρεώσεις του πακέτου μας. Μετά απο χεσίδι στην τηλεφωνήτρια το καταφέραμε.

 

Δεν ξέρω για το επιθετικό σου ύφος ποιός ο σκοπός απλά όπως θέλω να σου δώσω να καταλάβεις και πιστέυω να συμφωνήσεις ότι αν εσύ είσαι ευχαιστημένος και εγώ δεν έιμαι δεν πάει να πέι ότι ετσι είναι τα ρπάγματα τελέια και πάυλα... απλά ίσως εγώ να είμαι άτυχος και εσύ τυχερός, ή εσύ να ανέχεσε καταστάσεις και εγώ όχι. Η απλά για να τελειώσω εδώ το μακροσκελές να με έιχαν καλομάθει σαν PANAVOX Emboriki και τώρα σαν Vodafone να έγιναν χλωμοί και απρόσωποι και να μήν μας/με εχουν τόσο ανάγκη...

 

Φιλικά και χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης απλά σου επισημαίνω το πολύ ασχημο τρόπο σου κάτι που δεν πιστέυω να σου έδωσα με τα γρφώμενα μου δικάιωμα να μου αντιπαραταχθέις με τόσο αισχρό τρόπο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος gdp77 ( 9 Φεβ. 2004 , 18:47)

 

Φυσικά ο χρόνος 3 λεπτών που αναφέρθηκε από κάποιους πριν δε νομίζω να ισχύει, τουλάχιστον εγώ έχει τύχει να περιμένω και σχεδόν 10 λεπτο

 

 

This is me...

Λοιπον φιλτατε gdp77, θυμησου σε παρακαλω ποτε ηταν η τελευταια φορα που περιμενες 10 συνεχομενα λεπτα στην αναμονη μεχρι να σου απαντησουν, και ελα να μου το πεις.

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος TakeOverNet ( 9 Φεβ. 2004 , 17:45)

 

Καλεις 13830 και σου κρατανε το αιτημα.

 

 

Και τι σημαινει αυτο?

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος SuRfer ( 9 Φεβ. 2004 , 16:55)

 

 

Αυτό το μήνα διεξάγεται "τηλεφωνική έρευνα" της Voda... για το πόσο ευχαριστημένοι είναι οι συνδρομητές της και τι θέλουν να "αλλάξει"?

 

 

:mad: SuRfer...Που τα μαθαινεις ολα αυτα?

Σσ. Η ερευνα δε ξεκινησε ακομη. Απο αυριο! Και μαλιστα μονο με αποκρυψη οι κλησεις! Αυστηρα!

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος swiffer ( 9 Φεβ. 2004 , 23:02)

 

Και τι σημαινει αυτο?

 

 

Παρε 13830 και ζητα το. Και πες μας τι σου ειπαν. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ego tin teleftea fora pou pira (2 meres prin) perimena 8 lepta.To ekleisa giati varethika kai stin epomeni klisi perimena 10lepta!!!!!!!!!!!!!!
Mutilator :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Stratos (30 Ιαν. 2004 , 20:32)

 

ekei giro sto martio tha einai etoimo einai gegonos...

 

 

Strato είσαι σίγουρος ή αστειεύεσαι? ADSL από την Panafonet???

Μόνο στα καταστήματα της Vodafone όπως λέει παραπάνω ο TakeOverNet 'H θα το παρέχουν σε "πακέτα" με νέες συνδέσεις? ΕΑΝ ΠΟΤΕ... το παρέχουν σε συνδυασμό με νέες συνδέσεις π.χ. στα προγράμματα VF480, VF600 +++ με ένα χαμηλό μηνιαίο πάγιο (€3-€5?) και το διαφημίσουν σωστά (€5 για 24ωρο internet, ΧΩΡΙΣ επιπλέον χρονοχρέωση με ταχύτητες π.χ. 256/128 με κάθε νέα σύνδεση Vodafone 480 'H Vodafone 600)... ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΑΜΟΣ! ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ ΚΙΝΗΣΗ... αλλά βέβαια απαιτεί και την απαραίτητη τεχνική υποδομή από πλευράς Voda... Έχει η Voda-Panafonet τη δυνατότητα να "αντέξει" ADSL συνδέσεις? EYXOMAI... NA TO YΛOΠOIHΣOYN... ώστε να απευθύνεται και σε ιδιώτες! ... Τα VF Shops ΔΕ ΘΑ προλαβαίνουν να κάνουν συνδέσεις VF480+... :confused: :confused: :confused:

 

ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? :confused: :confused: :confused:

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος SuRfer (10 Φεβ. 2004 , 01:57)

 

π.χ. στα προγράμματα VF480, VF600 +++ με ένα χαμηλό μηνιαίο πάγιο (€3-€5?) και το διαφημίσουν σωστά (€5 για 24ωρο internet, ΧΩΡΙΣ επιπλέον χρονοχρέωση με ταχύτητες π.χ. 256/128 με κάθε νέα σύνδεση Vodafone 480 'H Vodafone 600)... ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΑΜΟΣ! ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ ΚΙΝΗΣΗ... αλλά βέβαια απαιτεί και την απαραίτητη τεχνική υποδομή από πλευράς Voda... Έχει η Voda-Panafonet τη δυνατότητα να "αντέξει" ADSL συνδέσεις? EYXOMAI... NA TO YΛOΠOIHΣOYN... ώστε να απευθύνεται και σε ιδιώτες! ... Τα VF Shops ΔΕ ΘΑ προλαβαίνουν να κάνουν συνδέσεις VF480+... :confused: :confused: :confused:

 

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη......................... http://cmw.dailymoviereviews.com/otn/other/11baby.gif

Don't criticize... what you can't understand...!
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kakofonixx ( 9 Φεβ. 2004 , 22:33)

 

Ο μονος τροπος ειναι να μηδενιζεις καθε πρωτη του μηνα το χρονομετρητη εξερχομενων κλησεων απο το κινητο σου ;)

 

 

Αυτό έκανα με τα προηγούμενα κινητά που είχα. Το Sharp όμως έχει την παγκόσμια πρωτοτυπία να αθροίζει εισερχόμενες και εξερχόμενες μαζί !!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος supernet (10 Φεβ. 2004 , 01:39)

 

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη......................... http://cmw.dailymoviereviews.com/otn/other/11baby.gif

 

... σου στέλνω αυτό το γράμμα, γιατί χθες ονειρεύτηκα το VF ADSL! :p :lol: :lol:

XAXAXAXAXA!

Μη γελάς... γιατί δεν ξέρεις ΠΟΤΕ τι "σκαρώνουν" στη Voda! :wacko: :wacko:

 

( Vodafone Στρουμφοχωριό... ακούει? :lol: :lol: :p )

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...