VeCo Δημ. September 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2006 Πάντως το πρώτο πράγμα που θα αλλάξουν στο facelift, θα είναι το πίσω μέρος... Αν γίνει όπως στις S - Class, E- Class (facelift), CL - Class, θα είναι εξαιρετικό. Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jackdaniels Δημ. September 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2006 Πάντως το πρώτο πράγμα που θα αλλάξουν στο facelift, θα είναι το πίσω μέρος... Αν γίνει όπως στις S - Class, E- Class (facelift), CL - Class, θα είναι εξαιρετικό. Στην CLS?:confused: Μάλλον το τελευταίο που θα πρέπει να αλάξουν είναι, το βρήσκο καταπλικτικό πίσω, λίγο τα μπρωστινά φανάρια με χαλάνε. Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. September 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2006 Καλά γούστα είναι αυτά! :) Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ablm Δημ. September 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2006 Στην CLS?:confused: Μάλλον το τελευταίο που θα πρέπει να αλάξουν είναι, το βρήσκο καταπλικτικό πίσω, λίγο τα μπρωστινά φανάρια με χαλάνε. Πράγματι πίσω είναι φανταστική και νομίζω πως αυτό είναι το στοιχείο που της δίνει αγριάδα ... Αλλά και τα φώτα μπροστά κατά τη γνώμη μου πάνε γάντι στο αμάξωμα της...:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. September 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2006 Όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν:lol: μουχαχαχαχαχαχα:shifty: :shifty: :shifty: :shifty: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
laios23 Δημ. September 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2006 παιδες καπου ακουσα οτι στον 1800αρι κινητηρα του CLK μπορεις να περασεις στην αντιπροσωπεια το προγραμμα του 2λιτρου κινητηρα και να αυξησεις την ιπποδθναμη απο 163 σε 192 ιππους.ισχυει αυτο???ξερει κανεις???αν ναι ποσο κοστιζει???και τι επιπτωσεις θα εχει στην μηχανη του αμαξιου?? Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/laios23/38168/578002 Το γούστο μου είναι πολύ απλό. Είμαι πάντα ικανοποιημένος, έχοντας το καλύτερο...''Oscar Wilde Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. September 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2006 Καμια σχεση... H Mercedes δεν εχει αυτη τη στιγμη στην γκαμα της καποιον 2λιτρο βενζινοκινητηρα! Μπορεις να βαλεις στον 1800αρη το προγραμμα που φορουσε παλαιοτερα απο την μαμα Mercedes οταν απεδιδε 192 αλογα! Καταργηθηκε για λογους ρυπων... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
laios23 Δημ. September 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2006 Καμια σχεση... H Mercedes δεν εχει αυτη τη στιγμη στην γκαμα της καποιον 2λιτρο βενζινοκινητηρα! Μπορεις να βαλεις στον 1800αρη το προγραμμα που φορουσε παλαιοτερα απο την μαμα Mercedes οταν απεδιδε 192 αλογα! Καταργηθηκε για λογους ρυπων... what???η ξαδερφη μου εχει φερει απο απο αγγλια το C180 του '03 με 2λιτρο κινητηρα και αποδιδει μια χαρα τους 192 ιππους.τωρα αυτο για το προγραμμα δεν το ξερω ουτε εγω.απο αλλους εχω ακουσει και προσπαθω να το διασταυρωσω.στην τελευταια θα κανω ενα τηλ στην αντιπροσωπεια να ρωτησω...!! Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/laios23/38168/578002 Το γούστο μου είναι πολύ απλό. Είμαι πάντα ικανοποιημένος, έχοντας το καλύτερο...''Oscar Wilde Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. September 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2006 Ειναι 1800αρης ο κινητηρας και αποδιδει τα αλογα με την βοηθεια του μηχανικου υπερσυμπιεστη (κομπρεσσορας!)... Αναλογα με το προγραμμα που θα του φορεσεις θα βγαλει και διαφορετικα αλογα! Η μαμα Mercedes εδινε 163 και 192 για τα μοντελα της... Αν πας σε κατι aftermarket μπορεις να φτασεις ευκολα τα 210! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
laios23 Δημ. September 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2006 Ειναι 1800αρης ο κινητηρας και αποδιδει τα αλογα με την βοηθεια του μηχανικου υπερσυμπιεστη (κομπρεσσορας!)... Αναλογα με το προγραμμα που θα του φορεσεις θα βγαλει και διαφορετικα αλογα! Η μαμα Mercedes εδινε 163 και 192 για τα μοντελα της... Αν πας σε κατι aftermarket μπορεις να φτασεις ευκολα τα 210! φιλαρακι αυτο που λες δεν το ξερω αλλα μπορω ευκολα να το μαθω.θα ρωτησω και θα σου πω.παντως μου ειχε πει 2λιτρο στανταρ.τεσπα δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα αυτο.με ενδιαφερει το εξης.αν του περασω το προγραμμα που λες θαχει καμια επιπτωση στον κινητηρα??ποσο κοστιζει?? Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/laios23/38168/578002 Το γούστο μου είναι πολύ απλό. Είμαι πάντα ικανοποιημένος, έχοντας το καλύτερο...''Oscar Wilde Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. September 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2006 Δεν υπαρχε κατι να μαθεις... Ολες οι συγχρονες Μερσεντες ειτε μιλαμε για C/SLK/CLK 180 η 200 η 230 εχουν ως βαση το ιδιο μοτερ το οποιο ειναι 1800cc! Το να αλλαξεις το προγραμμα του κινητηρα εφοσον μιλαμε για κατι επωνυμο δεν θα δημιουργησει κανενα προβλημα στον κινητηρα... Δεν γνωριζω ομως τι γινεται με την εγγυηση της αντιπροσωπειας!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasp Δημ. September 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2006 akrivws opws ta eipe o amelidis twra ean pas kai skaseis 2000+fpa gia anavathmish egkefalou prepei na eisai megalo koroido kai gia na ftaseis ta peripou 230 aloga thelei sta epomena stadia na allakseis kamposa pragmatakia epanw...2o stadio mou eipan gyrw sta 3500-4000! h eggyhsh eksakolouthei na isxyei ean pas se epishmo antiproswpo opws h EKKA poy exei anavathmiseis ths mkb Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gary Kokkin Δημ. September 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2006 Καμια σχεση... H Mercedes δεν εχει αυτη τη στιγμη στην γκαμα της καποιον 2λιτρο βενζινοκινητηρα! Μπορεις να βαλεις στον 1800αρη το προγραμμα που φορουσε παλαιοτερα απο την μαμα Mercedes οταν απεδιδε 192 αλογα! Καταργηθηκε για λογους ρυπων... O 1800cc/192PS δεν καταργήθηκε για λόγους ρύπων,κυρίως λόγω υψηλού κόστους ,αφού όλοι προτιμούσαν την Ε200 classic μ'ελάχιστη διαφορά τιμής (πιό μεγάλο αμάξι άσχετα των 163PS) από την C class όπου "φορέθηκαν" οι 192PS -Στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και μερικές άλλες,αυτή η έκδοση εξακολουθεί να πωλείται ακόμα περιορισμένα.Εξάλλου στη sedan C έκδοση με 192PS,μόνο 5000 αμάξια είχε ανακοινωθεί θα παραχθούν εξ'αρχής (3/2004) Παρεπιπτώντος τώρα με to facelift της Ε200,τοποθετήθηκε ο ίδιος κινητήρας α,αλλά αποδίδει 184PS λόγω βαρύτερου αμαξώματος (αλλά τσίμπησε λίγο και η τιμή) -Ο ίδιος προγραμματισμός και κάποιες ψιλοβελτιώσεις σαν kit (δεν είναι μόνο ο εγκέφαλος),υπάρχει και χρεώνεται περίπου 3000ε σαν αναβάθμιση σ'όλα τα αμάξια με 163PS ,άμα ρωτήσεις σε σοβαρό εξουσιοδοτημένο service. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. September 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2006 αλλος ο διλιτρος με τα 192 και αλλος ο 1,800αρης με τα 193.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gary Kokkin Δημ. September 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2006 Ο δίλιτρος με 192PS δεν είναι ο σύχρονος-Εμπαινε το μέχρι το 1999 στην προηγούμενη C class,στην Ε class,και SLK -Aυτός είχε προβλήματα με κατανάλωση ,και θόρυβο μετά τα 100000χλμ,και καταργήθηκε. -Δεν έχει καμιά σχέση με τον δίλιτρο 163PS που εμφανίστηκε αρχικά με την υπάρχουσα C-class,μπήκε στο facelift της τότε Ε και SLK από το 2000 ,και τελικά έγινε 1800cc/163PS,με την εμφάνιση της υπάρχουσας E το 2002 και γενικεύτηκε στα υπόλοιπα C και νέας SLK. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
laios23 Δημ. September 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2006 και ομως οπως ειπα πιο πανω το 180 της ξαδερφης μου του 03 μοντελο φοραει 2λιτρο κινητηρα και αποδιδει 192 ιππους.το ειδα με τα ματια μου.εαν μπορεσω θα βγαλω και καμια φωτο να το δειτε και εσεις. Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/laios23/38168/578002 Το γούστο μου είναι πολύ απλό. Είμαι πάντα ικανοποιημένος, έχοντας το καλύτερο...''Oscar Wilde Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doctor-gio Δημ. September 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2006 Ο δίλιτρος με 192PS δεν είναι ο σύχρονος-Εμπαινε το μέχρι το 1999 στην προηγούμενη C class,στην Ε class,και SLK -Aυτός είχε προβλήματα με κατανάλωση ,και θόρυβο μετά τα 100000χλμ,και καταργήθηκε. -Δεν έχει καμιά σχέση με τον δίλιτρο 163PS που εμφανίστηκε αρχικά με την υπάρχουσα C-class,μπήκε στο facelift της τότε Ε και SLK από το 2000 ,και τελικά έγινε 1800cc/163PS,με την εμφάνιση της υπάρχουσας E το 2002 και γενικεύτηκε στα υπόλοιπα C και νέας SLK. SOSTA...k na prostheso oti meta to telos tou 2002 oloi oi kinitires einai 1800 cc eite einai c180 eite c200...i c180 ehei 143 ippous k i c 200 163...den uparhei c180 me dilitro kinitira ...k min mperdevese me tin imerominia pou grafei i adeia kukloforias tou autokinitou...an einai eisagogis stin elliniki adeia grafei tin imerominia pou kukloforise stin ellada Tora gia tis anavathmiseis...me 2000 euro k se antiprosopeia mono ginetai nea hartografisi tou kinitira k eite einai me 2000 cc eite me 1800 cc pernei 30 ippous parapano...VEVAIA mporei na ginei k alagi trohalia me 1500 euro k dinei 25-30 ippous...enas tupos stin ameriki allakse trohalia monos (agorase to set 750 dollaria apo online shop)k malista ehei valei k fotos sto site tou k leei oti einai eukolo...vevaia uparhei k me 200 euro sto internet to legomeno KWP 2000 to opoio flasharei tin eeprom k sou stelnoun mazi k diafora arheia apo idi hartografimenous kinitires opote esu epilegeis ena apo auta k ta pernas sto amaksi horis na hreiazetai na eheis gnoseis....vevaia to kata poso einai aksiopisto auto pios kserei??? Παράθεση οτι ποναει δεν σημαινει πως αξιζει κιολας..... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasp Δημ. September 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2006 SOSTA...k na prostheso oti meta to telos tou 2002 oloi oi kinitires einai 1800 cc eite einai c180 eite c200...i c180 ehei 143 ippous k i c 200 163...den uparhei c180 me dilitro kinitira ...k min mperdevese me tin imerominia pou grafei i adeia kukloforias tou autokinitou...an einai eisagogis stin elliniki adeia grafei tin imerominia pou kukloforise stin ellada Tora gia tis anavathmiseis...me 2000 euro k se antiprosopeia mono ginetai nea hartografisi tou kinitira k eite einai me 2000 cc eite me 1800 cc pernei 30 ippous parapano...VEVAIA mporei na ginei k alagi trohalia me 1500 euro k dinei 25-30 ippous...enas tupos stin ameriki allakse trohalia monos (agorase to set 750 dollaria apo online shop)k malista ehei valei k fotos sto site tou k leei oti einai eukolo...vevaia uparhei k me 200 euro sto internet to legomeno KWP 2000 to opoio flasharei tin eeprom k sou stelnoun mazi k diafora arheia apo idi hartografimenous kinitires opote esu epilegeis ena apo auta k ta pernas sto amaksi horis na hreiazetai na eheis gnoseis....vevaia to kata poso einai aksiopisto auto pios kserei??? kai pws to syndeeis me ton egkefalo?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. September 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2006 Μεσω της θυρας OBD2 προφανως... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ak89 Δημ. October 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2006 O 1.8 με τον μηχανικο υπερσυμιεστη στην ισχυρότερή του μορφη (C230 Kompressor) απέδιδε 192 ιππους στις 5800σαλ και 26,5 χλγμ στις 3200σαλ.Αυτός ο κινητήρας δεν παραγεται πια αφηνοντας εναν 2.5 ατμοσφαιρικο V6 με 204 ιππους και 25 χλγμ στην C230.Τα 1800άρια υπερτροφοδοτουμενα σύνολα των 163 κ 143 ιππων παραμενουν(C-Ε-SLK-CLK 200 Kompressor και C180 Kompressor αντίστοιχα),αν και στην ανανεωμένη Ε ο ιδιος κινητηρας έχει βελτιωμενη αποδοση 184 ιππων και λιγο μειωμένη κατανάλωση.Ο νεος 2.0 με τον στροβιλοσυμπιεστη καυσαερίων (Α ή Β200 Turbo) που ουσιαστικα είναι μια ''χειρουργημενη''(για ρύπους-θόρυβο-κατανάλωση) εκδοχη του παλιού ''καλού'' 8βαλβιδου που έμπαινε στις Ε200 του '90 και μπορει κ πιο πριν(δεν ειμαι σιγουρος γι αυτο) αποδίδει 193 ιππους στις 5000 σαλ και 28,5χλγμ στις 1800σαλ...:) :) Παράθεση ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jackdaniels Δημ. October 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2006 Παιδιά σήμερα έβαλε για το πρώτο μεγάλο σέρβις ο κολητός μου την CLK του με 45.000χλμ, του πήραν 580 ευρώ για το σέρβις + 180 για ένα ακρόμπαρο, απ'το ταμείο ωστόσο ακούγωνταν τρελές ατάκες απ'αυτούς που πλήρωναν, ένας λέει ''καλά ελικόπτερο πήρα ή αυτοκίνητο κι είναι τόσο ακριβά'':lol: Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ak89 Δημ. October 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2006 Άντε!!:shock: Εδω σε κανονικό σερβις (C230 Kompressor),2 εχουμε κάνει μεχρι τωρα με αλλάγη ολων των φίλτρων και λαδιου μας πηραν πανω-κατω 280Ε για το καθενα σερβις:mad: !!!!! Χρυσόσκονη είχαν;(Άλλη μεγαλη ατακα που ακουστηκε):D .Κ η συμπεριφορά τους δεν ήταν κ η καλύτερη...Το επόμενο ειναι το μεγαλο σερβις σε 3000χλμ περιπου.Είναι απαραιτητα τα υπογλώσσια;;:dizzy: Βέβαια,περα απο το κωμικοτραγικο του θέματος,εδώ τιθεται αλλο ένα μεγάλο ζητημα.Είναι σωστο το σερβις της Μερτσεντες στην Ελλάδα η όχι; κ με τις τιμές των σερβις τι γίνεται; Εντάξει,τα αμάξια της εταιρείας είναι....ΑΜΑΞΑΡΕΣ αλλα αξίζουν αυτες τιμες για τη συντηρηση και την διόρθωσή τους;:confused:και μην ξεχνάμε οτι η εταιρεία σκοπεύει να γυρισει στην παλια ένδοξη εποχη και στη απολυτη ικανοποίηση του πελατη!Έτσι κάνει την αρχη; Παράθεση ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jackdaniels Δημ. October 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2006 Άντε!!:shock: Εδω σε κανονικό σερβις (C230 Kompressor),2 εχουμε κάνει μεχρι τωρα με αλλάγη ολων των φίλτρων και λαδιου μας πηραν πανω-κατω 280Ε για το καθενα σερβις:mad: !!!!! Χρυσόσκονη είχαν;(Άλλη μεγαλη ατακα που ακουστηκε):D .Κ η συμπεριφορά τους δεν ήταν κ η καλύτερη...Το επόμενο ειναι το μεγαλο σερβις σε 3000χλμ περιπου.Είναι απαραιτητα τα υπογλώσσια;;:dizzy: Βέβαια,περα απο το κωμικοτραγικο του θέματος,εδώ τιθεται αλλο ένα μεγάλο ζητημα.Είναι σωστο το σερβις της Μερτσεντες στην Ελλάδα η όχι; κ με τις τιμές των σερβις τι γίνεται; Εντάξει,τα αμάξια της εταιρείας είναι....ΑΜΑΞΑΡΕΣ αλλα αξίζουν αυτες τιμες για τη συντηρηση και την διόρθωσή τους;:confused:και μην ξεχνάμε οτι η εταιρεία σκοπεύει να γυρισει στην παλια ένδοξη εποχη και στη απολυτη ικανοποίηση του πελατη!Έτσι κάνει την αρχη; τη να πω, στη μπεμβέ το ινσπέκτιον πάει γύρω στα 300 ευρώ, βέβαια έχω ακούσει και περιπτώσεις για 500άρες, ήμαρτον!:blink: Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
laios23 Δημ. October 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2006 Παιδιά σήμερα έβαλε για το πρώτο μεγάλο σέρβις ο κολητός μου την CLK του με 45.000χλμ, του πήραν 580 ευρώ για το σέρβις + 180 για ένα ακρόμπαρο, απ'το ταμείο ωστόσο ακούγωνταν τρελές ατάκες απ'αυτούς που πλήρωναν, ένας λέει ''καλά ελικόπτερο πήρα ή αυτοκίνητο κι είναι τόσο ακριβά'':lol: παιδια το ποσο θα σου στοιχισει το σερβις του μερσεντες ακομα και μια απλη αλλαγη λαδιων εξαρταται απο το που θα το πας.εαν πας στην εθνικη οδο στην κηφισια για σερβις εννοειτε οτι θα σου κοψουν τον κωλο αφου σε χρεωνουν και εργατωρες δλδ σε χρεωνουνε για καθε ωρα που θα ειναι το αμαξι μεσα στο συνεργειο.γενικα εδω στην αθηνα ετσι ειναι τα πραματα.εγω παντως την εχω βρει την λυση.το παω στην αντιπρωσοπεια στο Αγρινιο οπου ειναι απειρος πιο φθηνοι(δεν χρεωνουνε εργατωρες) και εξυπηρετικοι.δεν το συζητω.ειμαι σουπερ ευχαριστημενος.τωρα για οσους δεν εχουν καμια σχεση με τα μερη μου και δεν μπορουν να σηκωθουν απο αθηνα να πανε αιτωλοκαρνανια εχω ακουσει πολυ καλα λογια και για το σερβις στην πατρα χωρις ομως να το εχω δοκιμασει ποτε ο ιδιος.παντως για το αγρινιο βαχω το χερι μου στην φωτια...! Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/laios23/38168/578002 Το γούστο μου είναι πολύ απλό. Είμαι πάντα ικανοποιημένος, έχοντας το καλύτερο...''Oscar Wilde Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2006 τη να πω, στη μπεμβέ το ινσπέκτιον πάει γύρω στα 300 ευρώ, βέβαια έχω ακούσει και περιπτώσεις για 500άρες, ήμαρτον!:blink: Oliko inspection 2 265 euros(kai me allagh twn imantwn mesa sth timh......) Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.