jackdaniels Δημ. August 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2005 Τι παει να πει αυτο...?? Και αυτο που θα παρει ενα Lancer EVO, ενα Impreza, μια ///M3 γιατι κανει μαλακιουλες...? Γιατή έχεις δει πολλές Μ3 να τρέχουν? Εγω συνήθως Punto,Rallye κλπ βλέπω να τρέχουν σε στροφιλίκια,ακόμα δεν είδα Μ3, Evo, ή κάτι τέτοιο να τρέχει σε ορεινή διαδρομή, και ξαναλέω, ΰπερβάλεις, οι ηλικίες που αγοράζουν Mercedes δεν έχουν λόγω να πουλάνε μούρη (αντιθέτος με την δική μας ηλικία) και η μεταφορά απ'το Α στο Β με merc δεν είναι απλή μεταφορά, είναι γρήγορη και άνετη μεταφορά! Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JustMe Δημ. August 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2005 Τι παει να πει αυτο...?? Και αυτο που θα παρει ενα Lancer EVO, ενα Impreza, μια ///M3 γιατι κανει μαλακιουλες...(το ιδιο ακριβα ειναι, αν οχι ακριβοτερα!!)??? Το οτι δεν βλεπει συχνα ενα Mercedes να τσιλιμπουρδιζει εχει να κανει με το αγοραστικο τους κοινο και την ηλικια αυτου! Απλα τα Mercedes, τουλαχιστον αυτα στα οποια αναφερομαστε, ΔΕΝ ειναι με καμια Παναγια σπορ κατασκευες! Ειναι για καποιον ανθρωπο που απλα θελει να μεταφερετε απο το Α στο Β και να πουλαει και την μουρη του! Απλα... 1.M3 δεν έχω δει ποτέ μα ποτέ να κάνει μαλακιούλες..Εσύ έχεις δει πολλά?Δε νομίζω κανένας να παίζει με 80 χιλιάδες ευρώ τόσο εύκολα! 2.Τι έχει η ηλικία του αγοραστικού κοινού της Μερσέντες?Εγώ έχω δει πολλούς 20αρηδες να έχουν μερσέντες (clk200,slk200 etc) .. Απλά είναι γεγονός ότι ο μέσος 20άρης δεν έχει την οικονομική άνεση να αγοράσει αμάξι 50 χιλιάδων ευρώ!... 3.Το slk200 πάντως απέσπασε αρκετά εώς πολύ καλά σχόλια για το στήσιμο του και για πολλά άλλα πάνω του. Τώρα δε θα το συγκρίνω με Ζ4,είναι ιεροσυλία. Το ένα είναι καθαρόαιμο σπορ αμάξι με μια σχετική πολυτέλεια το άλλο είναι ένα μερικώς σπορ αμάξι με άπλετη πολυτέλεια το οποίο παράλληλα προσφέρει και απλετη άνεση + ότι έχει καμπίνα αντί υφάσματος (μεγάλο ++) 4.Τη γνωστή πιπίλα με το πουλ μουρ την έχουμε ακούσει άπλετες φορές κ αυτή εντυπώθηκε στο μυαλό όλων σας από την εποχή που η μερσέντες έφτιαχνε πολύ exclusive αυτοκίνητα. Πλέον έχει φτάσει να φτιάχνει και πολύ πιο προσιτά αμάξια για τον μέσο αγοραστή,λέγε με νέα A-klasse κ ίσως κ B-klasse. Με την ίδια λογική και ένας άλλος αγοραστής προτιμάει το νέο Focus αντί της 147 επειδή ζητάει πουλ μουρ...ΕΛΕΟΣ δηλαδή... Σημ. Αυτά τα λέει άτομο που στην οικογένεια έχει και BMW (Z4) και Fiat(Punto) και σύντομα Mercedes(E200) ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nick Δημ. August 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2005 Αγορι μου Nick, εσυ που εισαι 21 χρονων τα εμαθες ολα??? Τι να την κανω εγω την Μερσεντες με τον V6 που για να την πας με το πλαι πρεπει μπαινεις μεσα σε κρυφα μενου με τρελους συνδιασμους κουμπιων?!?!? Οπως ειπα και πιο πανω "να μου λειπει"!!! Ασε που η διαδικασια μου αναφερεις οπως πολυ σωστα ειπαν και τα παιδια πιο πανω ειναι ΜΟΝΟ για δυναμομετρηση και εκτος απο το ESP απενεργοποιει και αλλα ηλεκτρονικα βοηθηματα οπως το ABS, EBD κλπ κλπ.... Παλικάρι, δεν ξέρεις τι έχει κάνει ο καθένας. Δεν ξέρεις τι οδηγεί ο καθένας ή τι αμάξια έχουν περάσει από τα χέρια-πόδια του. Λοιπόν για το ESP... Απενεργοποιόντας το ESP, μπορείς άνετα να driftαρεις, κάτι, που δεν γίνεται με την 147 σου, μπορείς άνετα να κόβεις μπάντες κτλ. Απλά, όταν φθάσεις σε κάποια γωνία, ( απ` ότι έχουμε μετρήσει) πάνω από 80μοίρες, το ESP, μπαίνει τόσο, ώστε να σε βοηθήσει...και να μη σου φέρει τετάκα... Το ίδιο συμβαίβει και στα BMW. Αν καταλάβεις πως λειτουργεί το ESP, μπορείς να οδηγήσεις, πολύ πολύ εντυπωσιακά το "γαμπριάτικο". Για να μην σου δινει την δυνατοτητα απενεργοποιησης η Μερσεντες σημαινει πως το αυτοκινητο δεν κανει για αυτη την δουλεια... Οταν το αμαξωμα με τις εργοστασιακες αναρτησεις ειναι σαν πλοιο κατι ξερουν οι μηχανικοι!! Για την δικη σου ασφαλεια το κανουν... Για να έδωσε η Mercedes το Dyno Mode, σημαίνει πως το αυτοκίνητο κάνει ΚΑΙ γι` αυτήν τη δουλειά. Και δεν είναι μόνο για δυναμομέτρηση... Αν θες more info με PM. Γι` αυτό υπάρχουν σαν extra οι sport αναρτήσεις ή οι αναρτήσεις της AMG... Γι` αυτό υπάρχει και το Airmatic DC. Για αυτο σου λεω! Αυτο το αυτοκινητακι ειναι για τους "γαμπρους"! Για να πουλανε μουρη στις χαζογκομενιτσες και να το δινουν ολο καμαρι στους παρκαδορους!!!! Τι να κανουμε δηλαδη!?!?!? Όσα δε φθάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια... Και μη νομίζεις, πως τα Mercedes είναι μόνο τα 4κύλινδρα kompressorάκια... Μη νομίζεις πως οι οδηγοί, κάνουν τα αμάξια.... Και θα σου πω πάλι το εξής... Αν δεν έχεις οδηγήσει, μην κρίνεις... τόσο απόλυτα! Μη μου λες, πως για να πας με το πλάι (στα 6κύλινδρα, όπως ανέφερες), πρέπει να κάνεις μαγικά... Απλά είναι τα πράγματα, αλλά αν δεν είσαι αντικειμενικός, δεν μπορείς να κρίνεις. Παράθεση Nick Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jackdaniels Δημ. August 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2005 + ότι έχει καμπίνα αντί υφάσματος (μεγάλο ++) Δεν Ξέρω ρε φίλε αλλά το μεταλικό σκέπαστρο αρχίζει τα τριξίματα μετά απο μερικά χρόνια, ειλικρινά δεν ξέρω αν η Mercedes έχει κάνει καλά που επέλεξε μεταλικό έναντι υφασμάτινου, όλοι οι άλλοι κατασκευαστές κάμπριο είναι μαλ@κες κι έχουν υφασμάτινο δηλαδή? :confused: Απλά, όταν φθάσεις σε κάποια γωνία, ( απ` ότι έχουμε μετρήσει) πάνω από 80μοίρες, το ESP, μπαίνει τόσο, ώστε να σε βοηθήσει...και να μη σου φέρει τετάκα... Το ίδιο συμβαίβει και στα BMW. Στο πρώτο στάδιο απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών στις Bmw ίσως είναι έτσι τα πράγματα αλλά στο δέυτερο τα ηλεκτρονικά φέυγουν εκτός τελίως΄, στο λέω από πρωσοπική εμπειρία ;) Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. August 23, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2005 Καλα ρε παιδια πλακο μου κανετε??? Δεν εχετε δει ///Μ3 να πηγαινει... οπως πρεπει???? Μηπως εχετε προβλημα με τα ματακια σας?? Δεν υπαρχει λογος να δωσει 80.000€ για να την πηγαινεις... αργα! Αλλιως θα επαιρνες μια 330Ci και θα εβαζες τα κερατα σου απο εξτρα ωστε να πηγαινες σβελτα αλλα να εχεις και την πολυτελεια σου!! Απο την αλλη πλευρα οι μοναδικοι 20αρηδες που εχω δει να οδηγουν Slk, Clk ειναι αυτοι που παιρνουν τα αμαξακια των μπαμπαδων τους... Προσωπικα δεν γνωριζω κανεναν συνομιλικο μου που να επελεξε για αυτοκινητο του μια Mercedes και πιστεψε λογο του σχολειου στο οποιο πηγαινα γνωριζω πολυ ευκαταστατα παιδια! Οι περισσοτεροι επελεξαν ΤΤ, Rx8 και Ζ4! Το dyno mode εχω την εντυπωση οτι λεγετε ετσι ακριβως επειδη ειναι σχεδιασμενο για δυναμομετρησεις! Ειναι πολυ συγκεκριμενη η ονομασια του για να την παρανοησω... Η ΒΜW που ανεφερες απο την αλλη πλευρα εχει 2 επιπεδα απενεργοποιησης των ηλεκτρονικων της συστηματων! Στο πρωτο σου δινει απλα μια προτοβουλια αλλα οταν σκουραινουν τα πραγματα επεμβαινει ενω αντιθετα στο 2ο απενεργοποιουνται πληρως για να ευχαριστηθεις το αυτοκινητο και την διαδρομη! Μην συγχεουμε ανομοια πραγματα...! Τι σχεση λοιπον μπορει να εχει μια SLK με μια Boxster, με μια Z4 2.5, με ενα 350Ζ η ακομα και ενα ΤΤ??? Τι οδηγικη ευχαριστηση μπορει να σου προσφερει το ενα και τι τα υπολοιπα! Δυστυχως η ευτυχως αυτη ειναι η γνωμη μου και οποιος θελει την συμεριζετε ενω οποιος δεν θελει απλα την αποριπτει! Και στις δυο περιπτωσεις ποσως με ενδιαφερει... Οσο για την 147 καλυτερα να την αφησουμε εκτος παιχνιδιου... Βεβαιως VDC ΔΕΝ εχει ακριβως επειδη δεν απενεργοποιειται μιας και θελω να οδηγω εγω το αυτοκινητο μου και οχι αυτο εμενα (αλλα τουλαχιστον η Alfa Romeo μου εδωσε την επιλογη να μην το βαλω καθολου!!!!) Επισης δεν την αγορασα με τα δικα μου λεφτα για να επιλεξω οτι ηθελα χωρις περιορισμους και ετσι μου εκατσε η 147! Αν ειχα τα λεφτα που κοστιζει μια SLK μαλλον θα πηγαινα προς Ζ4 μερια... Με τον 2,5αρι ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ 6κυλινδρο! Τελος ακριβως επειδη ΔΕΝ γνωριζεις τι εχω οδηγησει και τι οχι καλο θα ηταν να μην μιλας πολυ για αυτο το θεμα... ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnypatras Δημ. August 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2005 Λοιπόν για το ESP... Απενεργοποιόντας το ESP, μπορείς άνετα να driftαρεις, κάτι, που δεν γίνεται με την 147 σου, μπορείς άνετα να κόβεις μπάντες κτλ. Απλά, όταν φθάσεις σε κάποια γωνία, ( απ` ότι έχουμε μετρήσει) πάνω από 80μοίρες, το ESP, μπαίνει τόσο, ώστε να σε βοηθήσει...και να μη σου φέρει τετάκα... Το ίδιο συμβαίβει και στα BMW. Αν καταλάβεις πως λειτουργεί το ESP, μπορείς να οδηγήσεις, πολύ πολύ εντυπωσιακά το "γαμπριάτικο". Πώς το έχετε μετρήσει δηλαδή;;:wacko:Και τι εννοείς 80 μοίρες;;; 80 μοίρες μετατόπιση του πίσω μέρους;;;:X Αποκλείεται, όταν έχεις τόσο μεγάλη μετατόπιση κατά 99% το έχεις χάσει τελείως το παιχνίδι και έχεις φέρει τετάκα, οπότε τι νόημα έχουν τα ηλεκτρονικά εκεί;;;; Τα ηλεκτρονικά χοντρικά ( για το πίσω πέρος μιλάμε) παρεμβαίνουν σε ένα εύρος ( ανάλογα με τον κατασκευαστή ) μετατόπισης 5-15%, άντε 20...από εκεί και πέρα είναι δύσκολο ακόμα και για τα ηλεκτρονικά να ελέγξουν την κατάσταση...τι 80% μου λες εσύ;;; Και στην τελική, για τους πελάτες στους οποίους απευθύνεται η Mercedes, είναι απόλυτα λογικό να έχει τέτοιες ρυθμίσεις στα αυτοκίνητά της.... Και κάπου εδώ κολλάει αυτό που είπε και ο amelidis: Για να μην σου δινει την δυνατοτητα απενεργοποιησης η Μερσεντες σημαινει πως το αυτοκινητο δεν κανει για αυτη την δουλεια... Οταν το αμαξωμα με τις εργοστασιακες αναρτησεις ειναι σαν πλοιο κατι ξερουν οι μηχανικοι!! Για την δικη σου ασφαλεια το κανουν... Όντως, δεν κάνει για αυτήν την δουλειά Nick, και ο λόγος είναι το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορείς να το δεχτείς αυτό. Αλλά, please, να μην βγάλουμε τα mercedes και τα πιο driftaδόρικά ή απολαυστικά (με την έννοια της οδηγικής απόλαυσης, όχι της ήρεμης, άνετης,χλιδάτης μετακίνησης) στην οδήγηση αμάξια...μην τρελαθούμε !!!Στον τομέα αυτό είναι από τα πιο συντηρητικά ( τονίζω: χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι κακά ) και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με BMW, Nissan,Boxter κλπ. Είναι ιεροσυλία! Για να έδωσε η Mercedes το Dyno Mode, σημαίνει πως το αυτοκίνητο κάνει ΚΑΙ γι` αυτήν τη δουλειά. Και δεν είναι μόνο για δυναμομέτρηση... Αν θες more info με PM. Γι` αυτό υπάρχουν σαν extra οι sport αναρτήσεις ή οι αναρτήσεις της AMG... Γι` αυτό υπάρχει και το Airmatic DC. Μα το λέει και το όνομα : Dyno Mode .Μόνο για δυναμομέτρηση δηλαδή. Τι θες να πεις "ΚΑΙ γι` αυτήν τη δουλειά";;:wacko: Παράθεση Ζήσε τη ζωή σου!!!! Bubby's Community : www.viennas.net/cs Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jackdaniels Δημ. August 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2005 Καλα ρε παιδια πλακο μου κανετε??? Δεν εχετε δει ///Μ3 να πηγαινει... οπως πρεπει???? Μηπως εχετε προβλημα με τα ματακια σας?? Φίλε ειλικρινά σου μιλάω, στην περιοχή μου είναι 3 Μ3 και μια 330Ci και δεν τις έχω πετύχη πουθενά να τρέχουν, τη μία μάλιστα την έχει ο αντιπρώσοπος της Bmw που με έκανε και βόλτα και μου εξομολογήθηκε ότι δεν την έχει πάει πάνω απο 220 ακόμα :cry: Αν ειχα τα λεφτα που κοστιζει μια SLK μαλλον θα πηγαινα προς Ζ4 μερια... Με τον 2,5αρι ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ 6κυλινδρο! Ενοείτε :D Όντως, δεν κάνει για αυτήν την δουλειά Nick, και ο λόγος είναι το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορείς να το δεχτείς αυτό. Εγω ακόμη πιστέυω ότι υπερβάλεται, δηλαδή όταν δεν υπήρχαν τα ηλεκτρονικά, στη 10ετία του 90 οι Merc ήταν επικύνδηνές?Βέβαια όχι, πάντα τα Mercedes θεωρούνταν απ'τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα! και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με BMW Συμφωνό αλλά δεν καταλαβένω γιατή η Bmw παραμένει η μεγαλύτερη ανταγωνίστρια της Mercedes! Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. August 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2005 Οταν ανεφερα οτι δεν τιθεται θεμα συγκρισης με την BMW εννοουσα σε επιπεδο ηλεκτρονικων βοηθηματων... Απο την μια η BMW σου δινει την δυνατοτητα για 2 επιπεδα απενεργοποιησης, ενω η Merc κανενα! ;) Αν δεν εχεις δει Μ3 να πηγαινει οπως πρεπει κανε μια βολτα στην παραλιακη της Θεσσαλονικης! Χθες αργα το βραδυ (η νωρις τα ξημερωματα :lol: ) εθεαθησαν γνωστο ασημι ///Μ3 να κοντραρετε με κοκκινο S3! Ειναι τρελα να ακους τον 6κυλινδρο της Μ3 και να την βλεπεις να μην μπορει να βρει προσφυση ακομα και με 3η!!! Λογω της διαδρομης (πολλα φαναρια ανα τακτα διαστηματα) το S3 εκτος απο μια περιπτωση ηταν ο νικητης... ps: Πες στο γειτονα σου οτι ειναι μεγαλος μπουφος!! Τετοια αυτοκινητα δεν ειναι για πηγαινουν αργα... Ας επαιρνε μια 320Ci! Και αυτη τα πιανει ανετα τα 220! ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nick Δημ. August 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2005 Απαντώ πολύ σκόρπια... γιατί γράφετε, ότι να `ναι, χωρίς να έχετε οδηγήσει... Πάντως βλέπω πολύ μίσος, για τα Benz. Πολύ άτοπο να μιλάς για M3. Δε θα ήθελες να μιλήσουμε για C55 AMG. Μπορεί να έχεις οδηγήσει διαστημόπλοιο, μα Mercedes, δεν έχεις οδηγήσει. Το είχαμε μετρήσει, σε μία πίστα της Mercedes. Αν θες να πάθεις PM. Άλλες φορές έπιανε πιο νωρίς το ESP. Εξαρτάται από την ταχύτητα, το είδους ασφάλτου, η επιφάνεια του εδάφους κτλ. Κάποιος μίλησε για το αγοραστικό κοινό της Mercedes. Μην βλέπετε μόνο τους ποζεράτους 20-30-40δες ή τους 60δες+ με τα απλά kompressorάκια.. Δείτε λίγο και πιο πάνω... Η Mercedes δεν βγάζει αυτοκινητάκια μόνο με 163ps. Παράθεση Nick Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nick Δημ. August 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2005 ... Αλλά, please, να μην βγάλουμε τα mercedes και τα πιο driftaδόρικά ή απολαυστικά (με την έννοια της οδηγικής απόλαυσης, όχι της ήρεμης, άνετης,χλιδάτης μετακίνησης) στην οδήγηση αμάξια...μην τρελαθούμε !!!Στον τομέα αυτό είναι από τα πιο συντηρητικά ( τονίζω: χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι κακά ) και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με BMW, Nissan,Boxter κλπ. Είναι ιεροσυλία! Μα το λέει και το όνομα : Dyno Mode .Μόνο για δυναμομέτρηση δηλαδή. Τι θες να πεις "ΚΑΙ γι` αυτήν τη δουλειά";;:wacko: Όσο drift-able είναι ένα Ζ4, άλλο τόσο είναι ένα SLK. Όσο είναι ένα 3ρι, άλλο τόσο είναι ένα C. Αν τώρα εσύ θέλεις να συμμετάσχεις στο D1, με ένα αμάξι 1.5+ τόνων, τι να σου πω... Όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής, έχουν ένα setup, που θα ικανοποιήσει τον μέσο όρο των οδηγών. Αν εσύ θέλεις κάτι άλλο, δώξα το Θεό, υπάρχουν πολλές, πολλές επιλογές. Αυτό που λες με την οδηγική απόλαυση με μπερδεύει... Τι εννοείς οδηγική απόλαυση? Μπορεί για `μένα, να είναι κάτι διαφορετικό, απ` ότι εννοείς εσύ. Και μια που λες πως τα Mercedes δεν είναι driftάδικα και δεν ξέρω `γω τι, ξέρεις ποιος νίκησε στο DriftChallenge 2005? Ένα Mercedes... Και ελπίζω να ξέρεις, τι άλλα αυτοκίνητα συμμετείχαν στον αγώνα... http://www.auto-motor-und-sport.de/d/83943 Παράθεση Nick Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jackdaniels Δημ. August 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2005 Λογω της διαδρομης (πολλα φαναρια ανα τακτα διαστηματα) το S3 εκτος απο μια περιπτωση ηταν ο νικητης... κοίταξε και 3 καρότσες να τις έριξε το χόντα δεν μου λέει τίποτα,η Bmw είναι Bmw, ας τα στήσουν σε δρόμο με στροφιλίκια! Πολύ άτοπο να μιλάς για M3. Δε θα ήθελες να μιλήσουμε για C55 AMG. Σωστοοος Το είχαμε μετρήσει, σε μία πίστα της Mercedes. Αν θες να πάθεις PM. Άλλες φορές έπιανε πιο νωρίς το ESP. Εξαρτάται από την ταχύτητα, το είδους ασφάλτου, η επιφάνεια του εδάφους κτλ. Sorry αλλά επειδή μου ακούγετε ψιλοκουφό και εμένα θα ήθελα να μου εξηγήσεις μέσω P.M. πως έγινε η μέτρησει! Δηλαδή τη σχέση έχει αν το οδόστρωμα είναι καλό ή κακό και γιατή αυτό επηρεάζει το πότε θα μπουν τα ηλεκτρονικά στο παιχνίδι, λογικά ασχέτος οδοστρώματος τα ηλεκτρονικά μπένουν όταν χαθή η μπάλα :confused: Η Mercedes δεν βγάζει αυτοκινητάκια μόνο με 163ps. :cry: Αν είχα 163 άλογα αυτοκίνητο θα το θεωρούσα ΠΥΡΑΥΛΟ :cry: Όσο drift-able είναι ένα Ζ4, άλλο τόσο είναι ένα SLK. Όσο είναι ένα 3ρι, άλλο τόσο είναι ένα C. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! Και μια που λες πως τα Mercedes δεν είναι driftάδικα και δεν ξέρω `γω τι, ξέρεις ποιος νίκησε στο DriftChallenge 2005? Ένα Mercedes... Και ελπίζω να ξέρεις, τι άλλα αυτοκίνητα συμμετείχαν στον αγώνα... Το Μερσέντη που ντριφτάρη στην εν λόγω φωτογραφία είναι μόνο κατα εμφάνιση Mercedes,είπαμε η ΜΚΒ και AMG αλάζουν τα αυτοκίνητα αυτά πολλύ, εδω μιλάμε για εργοστασιακές κατασκευές,Nick κόψε λίγο γιατή θα με κάνεις να τα μισίσο κι εγω που τα γουστάρο :lol: Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JustMe Δημ. August 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2005 Όσο έχει σχέση η AMG με την Mercedes άλλο τόσο έχει και η Μ(δεν θυμάμαι ποια εταιρία φτιάχνει τα Μ) με την BMW! Κ δεν μπορώ να καταλάβω γιατι οι τυπάδες(20-30) με την SLK200 είναι γαμπροί και αυτοί με την αντίστοιχη Ζ4 δεν είναι..Μα που εξαφανίστηκαν όλοι οι -γεμάτοι εμπειρίες- 20αρηδες που μπορούν να τρέξουν τόσο πολύ και να πηγαίνουν συνέχεια με το πλάι?Όσο για τους Ζ4αδες,αν ήθελαν πραγματική απόλαυση και δεν τους ένοιαζε καθόλου το πουλ-μουρ θα παίρνανε 350Ζ....Με τον 3.5αρη κινητήρα και όλα τα άλλα καλούδια δεν νομίζω να τον φτάνει ο 2.5αρης της BMW.... Δηλαδή φτάσαμε στο σημείο να λέμε ότι δύο αντίστοιχης αξίας αυτοκίνητα,στην ίδια κατηγορία,αντίστοιχης πουλ-μουραδας είναι το ένα για γαμπρούς και το άλλο για ντριφτάδες.Και για να λέμε τα σύκα σύκα όσοι ασχολούνται με ντριφτ και πολλά πολλά σίγουρα είναι πιο ψαγμένοι και θα ξέρουν να απενεργοποιούν και το ESP της μερσέντας... Σημ. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι τόσο κακό στον υπερτροφοδοτούμενο της Mercedes...Αποδίδει 10 ίππους περισσότερους,(αστε τα 163 και τα 170,151 και 140 είναι στην πραγματικότητα),είναι το ίδιο γραμμικός,καταναλώνει λιγότερο,έχει πιστεύω αντίστοιχη αντοχή (δεν άκουσα κανέναν να έχει πρόβλημα με υπερτροφοδοτούμενο της μερσέντες)..Τι τόσο κακό??Άσε που πληρώνει και λιγότερη άδεια :p :p ;) Πάντα φιλικά... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexel Δημ. August 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2005 OMG WTF; Τι έχει γίνει εδώ μέσα; :p Όσα ηλεκτρονικά και να βγάλεις από μια mercedes πάλι η αίσθηση απομόνωσης από τα οδηγικά δρώμενα θα είναι έντονη όχι γιατί έκανε κάτι λάθος η Mercedes αλλά γιατί είναι επιλογή της να φτιάχνει αυτοκίνητα που να προσφέρουν μέγιστη άνεση στους επιβάτες τους. Οι δε AMG εκδόσεις είναι ένας ακόμη πιο γρήγορος και ασφαλής τρόπος να φτάσεις στον προορισμό σου με μια πιο σπορ εμφάνιση. Mercedes μετά τα 50 για μένα ΑΝ έχω τα λεφτά και ΑΝ νιώσω τότε την ανάγκη της κοινωνικής καταξίωσης μέσω του αστεριού. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GTV Δημ. August 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2005 Γιατι τοσο κοντρα και "χολη"για τα μερσεντικα!Θεωρω οτι η μερσεντες σαν εταιρεια παιζει σε δικο της επιπεδο,με δικους της κανονες και δικα της μετρα και σταθμα!Δεν ειμαι φαν της μερσεντες και κραταω μια ουδετερη σταση σε αυτην την εταιρεια,πειτε το σεβασμο,πειτε το αδιαφορια η οπως αλλιως μεταφραζεται το ουτε κρυο ουτε ζεστη!Ποτε μου στον δρομο δεν εχω κοντραριστει με μερσεντες καθως ποτε δεν μου εχει κανει "κλικ" να παιξω με ενα αμαξι που ειναι κατασκευασμενο για ανετη αλλα αποστειρωμενη οδηγηση. Αν ποτε βαρεθω να παθιαζομαι με τις στροφες,την σπορ οδηγηση και δω το αμαξι απλα ενα μεσο μεταφορας,η πρωτη μου επιλογη θα ειναι μερσεντες! Παράθεση only Apple Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. August 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2005 Καλα ρε παιδια πλακα μας κανετε??? Τι θα πει πως ενα Ζ4 ειναι οσο driftable οσο μια SLK και ενα 3αρι οσο μια C?? Το Ζ4 ειναι οσο driftable ειναι και το SLK οταν εχει τα ηλεκτρονικα του ενεργοποιημενα... δηλαδη ελαχιστα εως καθολου!!! Βεβαιως με το πατημα ενος κουμπιου για 5 δευτερα η Z4 πηγαινει σε αλλο επιπεδο... Μπορει να μην εχει μπλοκε (μεγαλο φαουλ της BMW) αλλα και παλι διπλωνει! Αντιστοιχα ειναι και τα πραγματα στην κατηγορια των 3seiries, C-class! Αντιθετα το μονο μερος στο οποιο μπορουν να διπλωσουν ενα C και ενα SLK ειναι.... στο δυναμετρο! Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω γιατι καθομαστε και μιλαμε! Αναφερουμε γεγονοτα και οχι την αποψη μας... Οταν λοιπον δω στην κονσολα μιας Merc το μαγικο κουμπακι που θα λεει "ESP OFF" τοτε τα ξαναλεμε! ;) Δεν θα κατσω βεβαια να αναλωθω στη συγκριση της Z4 με το SLK μιας και δεν ειναι αυτο το θεμα μας... Δυστυχως το προβλημα δεν ειναι μονο τα ηλεκτρονικα στα νεα αυτοκινητα την Merc! Ο Alexel με καλυψε καπως... Αναρτησεις φτιαγμενες με γνωμονα την ανεση (ακομα και οι σπορ) και τιμονι με αισθηση μηδεν! Για να παρεις δε μια φουρκετα πρεπει να το γυρνας και να το γυρνας και το γυρνας... κοντα στις 3,5 στροφες απ'ακρη σ'ακρη αν δεν με απατα η μνημη μου! Σε οτι αφορα την συγκριση αναμεσα στην Μ3 και την C55 δυστυχως δεν εχω καποιο συγκριτικο προχειρο! Θα σε παραπεμψω ομως στο τευχος 58 (Φεβρουαριος 2005) του περιοδικου CAR οπου συγκρινουν την Μ5 με την CLS 55 AMG! Στην σελιδα 128 γραφει: "Παρα την απλοτητα της Mercedes ο οδηγος αισθανεται πιο αμεσα συνδεδεμενος με την BMW, η οποια δεν εχει πνευματικη αναρτηση, φορα τα λιγοτερο extreme Continental SportContact διαστασεων 255/40 και 285/35 σε ζαντες 19 ιντσων και διαθετει ακομα μεγαλυτερα φρενα. Το τιμονι της διαβαζει τον δρομο με ακριβεια παλμογραφου, τα φρενα αποτελουν προεκταση του δεξιου ποδιου του οδηγου και το πλαισιο μιλα με μια φωνη δινοντας παντα την σωστη ποιοτητα και ποσοτητα πληροφορησης. Οι εντονες διαφορες ερχονται στη επιφανεια οταν απενεργοποιησεις τα καθε ειδους ηλεκτρονικα βοηθηματα και στα δυο αυτοκινητα (στα αυτοκινητα της η AMG δινει την δυνατοτητα απενεργοποιησης). Ξαφνικα η Mercedes ειναι πιο δυσκολη να ελεγχθει, αντιδρωντας αλλοτε με υποστροφη και αλλοτε με γερες δοσεις υπερστροφης. Αντιθετα η BMW παραμενει πιστη στην γραμμη που διαλεγει ο οδηγος της, αρκει βεβαια αυτος να ξερει καλα τι του γινεται. Η Μ5 δεν ειναι το ιδανικο αυτοκινητοκαθημερινης χρησης και το συμβατικο αμαξωμα στερειται οποιασδηποτε αποκλισης απο το κατεξοχην οχημα τριων ογκων, αλλα η οδηγηση της ειναι μια ακρως απολαυστικη δραστηριοτητα. Ωστε λοιπον η Μ5 κερδιζει την CLS 55 σε οδικη συμπεριφορα! Αρα το πιθανοτερο ειναι να συμβαινει το αναλογο με την Μ3 και την C55! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nick Δημ. August 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2005 Άτομα που δεν έχουν οδηγήσει, εκφράζουν τόσο απόλυτες απόψεις. Επειδή δεν έχετε δει να διπλώνει ένα Benz, δεν σημαίνει πως δε γίνεται κιόλας. Πως μπορείτε και λέτε το τιμόνι της Benz στείρο, αν δεν το έχετε αγγίξει? Πως είναι δυνατόν να μιλάτε για στροφές, αν δεν έχετε στρίψει? Το ξέρω πως δεν είναι Lotus ή Porsche, αλλά μην ακούω πως δεν ξέρεις, που πατάει το αμάξι... Αυτό σημαίνει πως δεν ξέρεις το αμάξι. Αλλά λογικό είναι, πως δε θα οδηγήσεις μία Mercedes, όπως ένα Rallye. Όλα θέλουν τον τρόπο τους. Κάποιος γράφει τι λέει το CAR... το οποίο έπρεπε να ονομάζεται BMWMag... Μπορώ να σου αναφέρω και `γω κάποιες πηγές, που να εκθειάζουν εξίσου της CLS. Και επειδή το CAR (και ξανάλεω το CAR) βγάζει σκάρτη την CLS, πρέπει το αποτέλεσμα να είναι ίδιο και με την C55. Εδώ φάνηκε πόσα ξέρεις, από αυτοκίνητα. Μπράβο νέε μου! Υ.Γ. Ο Jeremy Clarkson είχε οδηγήσει την CLS55 AMG και είχε κάνει τον ίδιο χρόνο (ή 1δέκατο λιγότερο) με την Ferrari 575. Αυτό και μόνο λέει τι αμάξι βγάλαν οι άνθρωποι. Παράθεση Nick Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JustMe Δημ. August 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2005 Καλά,βρε άλεξ,συμφωνώ μαζί σου ότι δεν είναι τόσο σπορ όσο μια μπέμπα,αλλά ούτε και αλλού πατάω κ αλλού βρίσκομαι είναι όπως λες εσύ...Όπως μια μερσέντες είναι πιο άνετη και πιο χλιδάτη,έτσι ισχύει και με την σπιρτάδα και την σπΟρτάδα (:p :lol: ) ..Η μια συμπληρώνει την άλλη...Μωρε λες να τους προτείνω να συγχωνευθούν?? Και δεν μιλάω για 5αρα και E-klasse που ξέρεις ότι προτιμούσα την 5αρα,να βάζουμε και καμμιά κοντρίτσα αλλά δε μου κατσε :p Επειδή ακριβώς,ο Πατέρας μου ήθελε χλιδή και άνεση φτου τρομάρα του :p Απο cls55amg και Μ5 εννοείται η Μ5 είναι πιο σπορ,αλλά πιστεύω ότι η μερσέντα είναι πιο χλιδάτη και πιο ολοκληρωμένη σαν πακέτο...Άποψή μου... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jackdaniels Δημ. August 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2005 Όσο έχει σχέση η AMG με την Mercedes άλλο τόσο έχει και η Μ(δεν θυμάμαι ποια εταιρία φτιάχνει τα Μ) με την BMW! Όχι ακριβώς, η Μ δημιουργήθηκε απ'την Bmw και είναι εξολοκλήρου δικιά της απ'την αρχή, η AMG ήταν εταιρία βελτιώσεων που εξαιτίας της πολλύ καλής δουλείας που έκαναν τους ενσωμάτοσε η Mercedes ΚΑΤΑ 51% ΜΟΝΟ!Τα Μ τα φτιάχνει η Μ GmbH :D Καλα ρε παιδια πλακα μας κανετε??? Τι θα πει πως ενα Ζ4 ειναι οσο driftable οσο μια SLK και ενα 3αρι οσο μια C?? Μπορώ να πω ότι κι εγώ αγανάκτησα με αυτήν τη δύλωση :( Απο cls55amg και Μ5 εννοείται η Μ5 είναι πιο σπορ,αλλά πιστεύω ότι η μερσέντα είναι πιο χλιδάτη και πιο ολοκληρωμένη σαν πακέτο...Άποψή μου... Και δική μου ;) Παρ'όλα αυτα δίπλα της θα πάρκαρα και ένα Rallye για τις 'βουνίσιες' ώρες μου :D κοντα στις 3,5 στροφες απ'ακρη σ'ακρη αν δεν με απατα η μνημη μου! Καλά η Mercedes ακόμη δεν ανακάλυψε το Active steering? :blink: Μου φένεται ότι έχω το συγκριτικό Μ3-C55 AMG σε Autocar,το οποίο αν βρω μέσω ανασκαφών στο σπίτι μου θα το ποστάρω το απόγευμα. Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. August 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2005 Ρε Νικο τι να σου πω πια?? Δεν παιζεσαι... Αν θεωρεις την παλια SLK και την καινουρια CLK γνησιες Mercedes τοτε εχω οδηγησει και τα Mercedes! Δεν λεω πραγματα απο το κεφαλι μου και δεν ξυπνησα ενα ωραιο πρωινο και ειπα "Αφου δεν εχω τιποτα σημαντικο να κανω σημερα θα θαψω την Mercedes!!" Μαλιστα... Το Car δεν σου αρεσει! Να παρουμε τοτε το DRIVE που κυκλοφορησε στις 15/7/2005 οπου και συγκρινουν την Μ5 με την F430! Χαρακτηριστικα λεει "Το μονο σημειο στο οποιο η F430 ειναι ξεκαθαρα ανωτερη απο την Μ5 ειναι πανω απο τα 250 (λογω του ελεκτρονικου κοφτη)!" Ενω σαν αυτοκινητα χαρακτηριζει την Μ5 πιο ολοκληρωμενο! Αλλα μαλλον και το Drive θα επρεπε να λεγετε BMWmagII... Αν τελοσπαντως δεν σου αρεσει ουτε το Drive πες μου ποιο θεωρεις αξιοπιστο για να σου βρω κατι απο εκει! Τζαμπα κραταω 2 βιβλιοθηκες με περιοδικα αυτοκινητου??? Για αυτα που λες περι Clarkson εχεις καποιο link η εστω κατι που να στηριζει την αποψη σου?? Εγω μιλαω με συγκεκριμενα στοιχεια και αναφορες σε περιοδικα του χωρου (αλλα μαλλον εσυ θα ξερεις περισσοτερα απο αυτους... :lol: ) To τι ξερω εγω απο αυτοκινητα δεν ειναι δικο σου θεμα... Εχω αποδειξει αλλωστε 2-3 πραγματακια εδω μεσα σε ατομα που εχουν παραπανω απο 145 ποστ συνολικα! Αφου λοιπον θεωρεις τα Mercedes σπορ κατασκευες τοτε δεν υπαρχει λογος να συνεχισουμε την συζητηση αυτη παλικαρακι... Ειναι ανουσιο! Δεν προκειται να ανοιξεις τα ματακια σου και να δεις τι πραγματικα συμβαινει (μιας και προφανως οδηγεις Mercedes και αρα η γνωμη σου ειναι εντελως υποκειμενικη), ουτε εγω θα αλλαξω την αποψη μου για την μαρκα που κατασκευαζει τα αυτοκινητα που θα οδηγω οταν ξεπερασω την ηλικια των 50-55!! (δεν το λεω με κακια αυτο, το εννοω!) Οποτε Ciao...! ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. August 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2005 Και αφου αναφερθηκες στον Jeremy Clarkson οριστε τι ειπε στην εκπομπη του για την νεα ///Μ5 και με ποιο αυτοκινητο εκανε την συγκριση... (και με link!) Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good. http://www.autoclips.net/article.php?id=70 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. August 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2005 φορτωσε....... αλεξ chill out...... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geomiii3 Δημ. August 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2005 ''To τι ξερω εγω απο αυτοκινητα δεν ειναι δικο σου θεμα... Εχω αποδειξει αλλωστε 2-3 πραγματακια εδω μεσα σε ατομα που εχουν παραπανω απο 145 ποστ συνολικα'' dhladh kapios pu exei kanie pano apo 145 post edo mesa 8eoritai gnostis?!?!?!miso giati kapu edo berdeutika...h to gegonos oti exeis 2 biblio8ikes me periodika se kanun gnostoi ton pragmaton?!??!!? xoris na eimia epi8etikos h kati allo....edo mesa yparxun arketoi(mazi k ego) pu dne exume kapies gnoseis gia polla 8emeta...ekferume mia apopsh(oxi me fanatismo vevaia) k perimenume mesa apo sxolia/p;ost na ma8ume kati parapano.... oso gia ta periodika symfono oti dinun polytimes info(all k merikes fores analoga tis kaules/protimiseis tu ekastote grafon)-opote ti kanume oloi emeis(ean den exume thn dynatotita na ta dume/kanume idiossomasi:apla ta metaferume opos ta diavasame-mas ta serviran!!!!...den su leo oti lene malakies alla polles einia oi fores pu prospa8uun na sygrinun anomoia pragmata...h exun parei mia sygekrimenh rota gia to poio 8a bgalun nikiti ktl...afu les oti diavazeis otso poly sigura 8a to xereis kalitera apo mena! tora gia ta autokinita pu 8a odhgeis k meta ta 55 gusta einia auta(k malista kala gusta) alla opos leei k o laos...peri orexeos koloki8opita;-) panta filika k xoris dia8esh gia tsakomus k alles tetoies malakies Παράθεση :alien: we r not alone! :secret:.... :yahoo:!!!! :yinyang: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geomiii3 Δημ. August 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2005 oso anafora tora gia thn M5.....den yparxun logia apla mono mia lexh: respect Παράθεση :alien: we r not alone! :secret:.... :yahoo:!!!! :yinyang: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. August 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2005 Βεβαιως... Συμφωνω απολυτα geomiii3! Τον αριθμο των ποστ μου το ανεφερα απλα για να του δειξω οτι δεν γνωριζει και δεν μπορει να αμφισβητει τις γνωσεις εχω πανω στην αυτοκινηση, και τα περιοδικα απλα για να μου πει ποιο περιοδικο εμπιστευεται ωστε να του παραθεσω ορισμενα αποσπασματα απο το συγκεκριμενο! ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JustMe Δημ. August 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2005 Ανακαλω και γω τα λεγόμενα μου περι cls & M5...Είναι γεγονός ότι προτιμώ την Μ5...Μάλλον παρεξήγηση εκ μέρους μου γιατί και γω βρίσκω την Μ5 πολύ πιο σπορ...Εμφανιακά όμως,cls rulezz inside/outside... ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.