Jump to content

[CAR] Αντιηλιακές Μεμβράνες


Dr_Michael
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είτε έχετε πιστοποιητικό από την εταιρεία που τις έβαλε είτε από το ΚΤΕΟ,δεν αλλάζει τίποτα όταν έρθει η ώρα να σας γράψουν.Το μόνο που μετράει εκείνη την στιγμή είναι αν έχετε χαρτί από δημόσιο νοσοκομείο που να δικαιολογεί την χρήση μεμβρανών στο αυτοκίνητο για ιατρικούς λόγους.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 556
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Φίλε sorry!Δεν πρόσεξα ότι είσαι Ηράκλειο...΄Δεν ξέρω τότε να σου πω κάποιον συγκεκριμένο.τα υπόλοιπα πάντως ισχύουν..

ok dn peirazei. eyxaristw.

Samsumg Galaxy S GT-I9000

Running cm 10.11-SNAPSHOT M5

Έκδοση Android: 4.4.2, RAM: 371 MB

Ευχαριστω που λυνετε τις αποριες μου:)

Link to comment
Share on other sites

φιλε εγω φοραω lummar 3χρονια και ειναι οπως την πρωτη μερα,κολλητος μου φοραει 3Μ και ειναι ολο φουσκωματα και ανοιγματα αλλα δεν παιζει αυτο σημασια αλλα ποιος θα τις βαλει..αν θελεις στειλε pm για λεπτομεριες

[sIGPIC][/sIGPIC] Aλέξης

rotary power

Link to comment
Share on other sites

φιλε εγω φοραω lummar 3χρονια και ειναι οπως την πρωτη μερα,κολλητος μου φοραει 3Μ και ειναι ολο φουσκωματα και ανοιγματα αλλα δεν παιζει αυτο σημασια αλλα ποιος θα τις βαλει..αν θελεις στειλε pm για λεπτομεριες

+1........

Link to comment
Share on other sites

psinete kaneis na kanoume omadiki efarmogi mebranon gia na petixoume kamia kali timi?

εγω ετσι εκανα με 3 αυτοκινητα και κερδισα 23 ευρω :p

Link to comment
Share on other sites

Είτε έχετε πιστοποιητικό από την εταιρεία που τις έβαλε είτε από το ΚΤΕΟ,δεν αλλάζει τίποτα όταν έρθει η ώρα να σας γράψουν.Το μόνο που μετράει εκείνη την στιγμή είναι αν έχετε χαρτί από δημόσιο νοσοκομείο που να δικαιολογεί την χρήση μεμβρανών στο αυτοκίνητο για ιατρικούς λόγους.

 

βασικα ειναι τελειως στο χερι του στρουμφ αν θα σου κοψει τη κληση...

για το ΚΤΕΟ δεν υπαρχει κανενα θεμα....

Link to comment
Share on other sites

Καλά την ώρα που θα πάει να σε γράψει ο μπάτσος, ρώτα τον αν έχει το φωτόμετρο μαζί του και αν δεν μπορεί να σε διακρίνει ο ίδιος όταν είσαι μέσα στο αμάξι..

Αν το πάει μέχρι τέλους, τράβα τον στο τμήμα που ανήκει και κάνε τον ρόμπα μπροστά στον Διοικητή, αφού ρωτήσεις και τον Διοικητή πού είναι το φωτόμετρό τους.

 

2 φορές σε ΚΤΕΟ με llumar ποτέ καν δε με ρώτησαν για τα τζάμια.Αλλά δεν είναι τα τέρμα σκούρα.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Aπό ότι έμαθα από φιλο μου που έχει μαγαζι της llumar Πειραιά, πρόκειτε να αλλάξει η νομοθεσία με τις μεμβράνες από 01-Οκτ'08. Σύμφωνα με τις νέες προοπτικές θα απογορεύται η τοποθέτηση μεμβράνων στην θεση οδηγού και συνοδηγου. Δηλαδη απο την μέση και εμπρός πρέπει να είναι όπως το δίνει η μαμά εταιρεία. Απο την μέση και πίσω επιτρέπεται η τοποθέτηση και με απαχρωση όσο σκούρο θέλει ο καθένας.

 

Επϊσης θα αναγράφονται με σχετικό stick πάνω στο αυτοκίνητο το εξουσιοδοτημένο καταστημα με τηλέφωνο και όνομα του εμπόρου που έγινε η τοποθέτηση.

 

Για να έρθει ο Οκτώβριος και να δούμε τι θα ισχύσει τελικα!!! Ολο αλλαγες!!! Τεκμήρια και άλλα πολλά!!!

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τις νέες προοπτικές θα απογορεύται η τοποθέτηση μεμβράνων στην θεση οδηγού και συνοδηγου. Δηλαδη απο την μέση και εμπρός πρέπει να είναι όπως το δίνει η μαμά εταιρεία. Απο την μέση και πίσω επιτρέπεται η τοποθέτηση και με απαχρωση όσο σκούρο θέλει ο καθένας.

 

Μα αυτό ακριβώς δεν ισχύει και τώρα;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τις νέες προοπτικές θα απογορεύται η τοποθέτηση μεμβράνων στην θεση οδηγού και συνοδηγου. Δηλαδη απο την μέση και εμπρός πρέπει να είναι όπως το δίνει η μαμά εταιρεία. Απο την μέση και πίσω επιτρέπεται η τοποθέτηση και με απαχρωση όσο σκούρο θέλει ο καθένας.
Μα αυτό ακριβώς δεν ισχύει και τώρα;
Ακριβώς. Παραθέτω (νομίζω έχει ξαναγίνει) από τον Κ.Ο.Κ.

7. Τα διαφανή μέρη των αυτοκινήτων, οχημάτων και των ρυμουλκουμέ-

νων, τα οποία αποτελούν τμήμα του αμαξώματος αυτών, περιλαμβανομένου

και του ανεμοθώρακα καθώς και οποιουδήποτε εσωτερικού χωρίσματος, επι-

βάλλεται να είναι κατασκευασμένα κατά τρόπο ώστε, αφ’ ενός μεν, σε περί-

πτωση θραύσης τους, ο κίνδυνος τραυματισμού προσώπων να μειώνεται στο

ελάχιστο, αφ’ ετέρου δε να είναι ορατός τόσο ο οδηγός όσο και οι επιβαίνο-

ντες αυτού. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνι-

ών και Δημόσιας Τάξης καθορίζονται οι προδιαγραφές των μεμβρανών που

επιτρέπεται να επικολλώνται στα παράθυρα [highlight]πίσω από τη θέση του οδηγού

- συνοδηγού, όταν το αυτοκίνητο διαθέτει δεξιό καθρέπτη[/highlight], καθώς και οι περι-

πτώσεις εκείνες που για ιατρικούς λόγους επιτρέπεται η επικόλληση μεμβρα-

νών σε όλα τα παράθυρα του αυτοκινήτου.

Τέλος πάντων, ίδωμεν τι αλλαγές θα γίνουν γιατί πάλι για οίκο ανοχής το κόβω... :rolleyes:

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Δείτε το παρακάτω link για τις μεμβράνες!Εϊναι η καινούργια νομοθεσία όπως αυτή θα ισχύσει από 1/10!

 

'Τοποθέτηση μεμβρανών σε υαλοπίνακες αυτοκινήτων", κοινή απόφαση αρ. 29039/2123/07/08 των υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνιών και Εσωτερικών

 

http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=679&id=&tid=679

 

Γραφειοκρατεία....Θα γεμίσουμε βεβαιώσεις τελικά και αυτοκόλλητα..

Link to comment
Share on other sites

Άρθρο 3

Προϋποθέσεις και περιορισμοί στην επικόλληση

μεμβρανών σε υαλοπίνακες οχημάτων

1. Οι μεμβράνες που επικολλούνται στους υαλοπίνακες

των οχημάτων θα πρέπει να είναι πιστοποιημένες από

κράτος μέλος της Ε.Ε., από κράτος της ΕΖΕΣ το οποίο

είναι συμβαλλόμενο μέρος της Συνθήκης ΕΟΧ ή από την

Τουρκία, για τοποθέτηση και χρήση σε οχήματα.

2. Δεν επιτρέπεται σε κανένα όχημα τόσο στον εμπρό−

σθιο ανεμοθώρακα όσο και στους υαλοπίνακες εκατέ−

ρωθεν της θέσης του οδηγού, η επικόλληση μεμβρα−

νών οι οποίες μεταβάλλουν το συντελεστή μετάδοσης

φωτός των εδαφίων (α) και (β) της παρ. 1 του άρθρου

2 της παρούσας. Επιτρέπεται, όμως:

α) Η επικόλληση «λωρίδας» μεμβράνης πλάτους έως

10 εκατοστών (μετρούμενη από την πάνω πλευρά του

υαλοπίνακα) για την αντιθαμβωτική προστασία του

οδηγού και

β) Η επικόλληση μεμβράνης περιορισμού υπεριώδους

ακτινοβολίας.

3. Στους υπόλοιπους υαλοπίνακες του οχήματος γί−

νεται αποδεκτή η επικόλληση μεμβράνης σύμφωνα με

τη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 4 της πα−

ρούσας.

4. Δεν επιτρέπεται σε κανένα υαλοπίνακα οχήματος

η επικόλληση μεμβρανών τύπου καθρέφτη. Ως τέτοιες

θεωρούνται μεμβράνες με συντελεστή ανάκλασης με−

γαλύτερο του 25%.

5. Στις περιπτώσεις που το όχημα είναι εφοδιασμένο

με φως πέδησης στον πίσω υαλοπίνακα, στο σημείο

της φωτιστικής επιφάνειας αυτού δεν επιτρέπεται η

επικόλληση μεμβράνης.

 

 

 

Εδώ μπορούμε α στηριχτούμε? Τι δικαιολογητικά χρειαζόμαστε ωστε να αποδείξουμε οτι οι μεμβράνες μας προφυλάσουν απο την υπεριώδη ακτινοβολία? Εγώ προσωπικά έχω μεμβράνες της MADICO βαλμένες απο το Γιαννικέλη.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αν καταλαβα καλα θα επιτρεπονται μεμβρανες ακομα κ στο παραθυρο οδηγου-συνοδηγου αλλα με την προυποθεση οτι δεν θα πεφτει η διαπεραστικοτητα του φωτος κατω απο το 70%..? Αν δεν κανω λαθος η πρωτη σκαλα δεν εχει τετοια διαπεραστικοτητα??
Link to comment
Share on other sites

Που ακριβώς γράφει αυτό για το 70%; Άκυρο, το βρήκα στο υπόλοιπο άρθρο...

 

Μακάρι πάντως να γεμίσουμε αυτοκόλλητα και βεβαιώσεις, παρά να είναι στην ευχέρεια του κάθε βλαχο-στρουμφακίου να κάνει ότι του καπνίσει. Ας κόψει κλήση τώρα με την βεβαίωση να γελάσουμε στα δικαστήρια. :D

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Τοποθέτησε μήπως κανείς μεμβράνες, να μας πει τι παίζει με τα αυτοκόλλητα που κολλάνε στα τζάμια;
http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Αν και έχω καιρό να γράψω, τα περισσότερα από αυτά που έχουν αναφερθεί τα είχα γράψει προ καιρού στο http://www.bloka.com ότι θα γίνουν. Ξεκινώ, λοιπόν, άμεσα με τις παρατηρήσεις μου:

 

1. Η αναφορά σε μεμβράνες περιορισμού της UV ακτινοβολίας γίνεται για να επιτρέπονται οι άχρωμες που έχουν βγάλει αρκετές εταιρείες (3M, V-KOOL κτλ) που δεν υπήρχε λόγος να απαγορεύονται αφού πληρούσαν όλες τις προδιαγραφές διαπερατότητας, ακόμα και για το παρπρίζ.

 

2. Αυτή τη στιγμή, υπάρχει αναντιστοιχία ΚΟΚ και υπουργικής απόφασης, όπως ακριβώς είχα αναφέρει και στο bloka ότι θα γινόταν. Γίνομαι πιο σαφής. Ο ΚΟΚ απαγορεύει ΤΕΛΕΙΩΣ μεμβράνες εκατέρωθεν οδηγού-συνοδηγού και στο παρπρίζ και ΤΟΝΙΖΕΙ πως η Υπουργική απόφαση θα αφορά τα ΠΙΣΩ τζάμια. Είχα αναφέρει στο παρελθόν πως η απαίτηση αυτή του ΚΟΚ ήταν παράλογη και στηριζόταν σε 2 λανθασμένες προκαταλήψεις της εξουσίας: (α) μεμβράνη = κοντράκιας και (β) μεμβράνη = εγκληματίας = ναρκωτικά, πορνεία, τρομοκρατία κτλ. Σήμερα, ουσιαστικά τα επιτρέπει όλα, αρκεί να πληρούνται οι προδιαγραφές τις Ε.Ε. περί διαπερατότητας, ακριβώς δηλαδή όπως είχα προβλέψει ότι θα κάνει η υπουργική απόφαση. Φυσικά, στον ΚΟΚ δεν έχει αλλάξει τίποτε, οπότε εμφανίζεται αυτό το πρόβλημα που αναφέρω από τη στιγμή που δημοσιεύθηκε το προσχέδιο του ισχύοντος ΚΟΚ.

 

3. Η διαπερατότητα του 1ου σταδίου στις μεμβράνες, αν μιλάμε για τις κοινές μεμβράνες, είναι κάτω του 70%, άρα όλοι όσοι έχουμε είμαστε παράνομοι ουσιαστικά. Το πόσο παράνομοι είμαστε, εξαρτάται από την εταιρεία και το είδος της μεμβράνης. Άλλος έχει διαπερατότητα 65%, άρα είναι πολύ κοντά στο όριο (ένα φωτόμετρο έχει σφάλμα 1-2% ανάλογα με την ποιότητα του οργάνου), άλλος έχει διαπερατότητα 60%, άλλος 70% ή και 75% και άλλος ακόμα και 55%. Σε αυτές τις τιμές όμως, προσθέστε και τον ρόλο του ίδιου του τζαμιού και καταλαβαίνετε ότι ουσιαστικά όλοι είμαστε παράνομοι εκτός και αν έχουμε τις άχρωμες που κυκλοφορούν και κοστίζουν αρκετά = ελάχιστοι τις τοποθετούν.

 

* Ενδεικτικά αναφέρω πώς σε Opel Astra G Elegance 1.4 του 2000 = αυτοκίνητο 8 ετών = σκεφθείτε σήμερα με τον επιπλέον εξοπλισμό τι συμβαίνει από πλευράς τζαμιών, όλα τα τζάμια είναι ελαφρώς φιμέ (η Opel βγάζει τελείως διάφανο τζάμι, ελαφρώς φιμέ και φιμέ για τα πίσω μόνο τζάμια). Σε αυτά, φόρεσα μεμβράνες με διαπερατότητα 65% και εννοείται πως σήμερα είμαι 1000% παράνομος αν και δεν έχω κάνει μέτρηση με φωτόμετρο. Το υπολογίζω πάντως περίπου στο 50-60% διαπερατότητα. Μικρή διαφορά για να υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα, αλλά σύμφωνα με το νόμο είμαι παραβάτης.

 

4. Οι στάμπες που ζητάει η Υπουργική απόφαση, είναι εύκολο να μπουν και πολλές εταιρείες τις χρησιμοποιούσαν ήδη. Όταν τοποθέτησα τις μεμβράνες πριν 3 χρόνια, δεν έβαζαν τέτοια στάμπα εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. Στο ενδιάμεσο όμως, μου έτυχε ένα περιστατικό (ιπτάμενο ποτήρι από πολυκατοικία = αλλαγή στο πίσω παρπρίζ) και αλλάζοντας τζάμι έβαλα μεμβράνη από την αρχή και η στάμπα είναι εμφανής αν το κοιτάξεις από κοντά, χωρίς φυσικά να με ενοχλεί στην οδήγηση γιατί πολύ απλά δε φαίνεται από τόσο μακριά.

 

Ελπίζω να βοήθησα και να ξεκαθάρισα λιγάκι τα πράγματα. Για περισσότερα, αν και όταν επανέλθω στο bloka, θα εξηγήσουμε αρκετά περισσότερα. Μέχρι τότε, ευχαριστώ το ΥΜΕ που με διαβάζει (του γράψαμε την Υπουργική απόφαση χωρίς να παιδευτούν καθόλου), όπως και τον κ. Καθηγητή με τους Υπ. Διδάκτορές του. Ας δώσουν όμως λίγο χρήμα και σε εμάς γιατί τους κάνουμε τσάμπα δουλειά τόσο καιρό και όλοι ζουν κάνοντας νόμους τις δημοσιεύσεις μου στο bloka. Πόσο καιρό πάει αυτό; 3 χρόνια τώρα; Να θυμηθώ μεμβράνες, ανιχνευτές, jammer; Χρειάζονται και άλλα;

 

Ευχαριστώ.

 

ΥΓ. Συγγνώμη για το προσωπικό του μηνύματος, αλλά δεν μπορεί να βγάζουν νόμους που είναι εμφανώς παράνομοι σύμφωνα με την Ε.Ε. και στη συνέχεια Υπουργικές αποφάσεις που είναι αντίθετες με τον νόμο τη στιγμή που γνωρίζω ότι διαβάζουν αυτά που γράφω και απλά μέχρι να κινηθούν κάποιος άσχετος έχει περάσει διατάξεις τελείως άκυρες και άκαιρες. Ισχύει ό,τι είχα γράψει παλαιότερα. Στην Ελλάδα, οι Νόμοι είναι αντισυνταγματικοί και οι Υπουργικές αποφάσεις παράνομες. Το είχα γράψει για τους ανιχνευτές, το είχα γράψει για τις μεμβράνες. Δικαιώνομαι σε όλα και αυτό είναι άσχημο τελικά γιατί σημαίνει πως ένα ολόκληρο κράτος με 3 Υπουργεία εμπλεκόμενα δεν μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα από έναν απλό χρήστη του διαδικτύου που τυχαίνει να είναι οδηγός από χόμπι.

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι πρίν απο 10 μέρες πέρασα Δημόσιο ΚΤΕΟ με τις μεμβράνες Llumar Titanium χωρίς κανένα πρόβλημα επιδεικνύοντας το πιστοποιητικό με την οδηγία της ΕΕ που μου χορήγησαν στο κατάστημα. Απο το 2002 έως σήμερα σε όλους τους ελέγχους απο την τροχαία έδειχνα το πιστοποιητικό και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

Εννοείται ότι μπροστά δεν έχω τοποθετήσει μεμβράνη. Δεν λέμε να έχεις τζάμια για "οξυγονοκόλληση-ηλεκτροκόλληση" ή για να βλέπεις την έκλειψη ηλίου.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα, ουσιαστικά τα επιτρέπει όλα, αρκεί να πληρούνται οι προδιαγραφές τις Ε.Ε. περί διαπερατότητας, ακριβώς δηλαδή όπως είχα προβλέψει ότι θα κάνει η υπουργική απόφαση.

 

Τι ακριβώς εννοείς ότι τα επιτρέπει όλα; Αν κατάλαβα καλά, αυτό που επιτρέπει επιπλέον η υπουργική απόφαση, είναι μεμβράνες περιορισμού της UV ακτινοβολίας. Οι φιμέ αντηλιακές μεμβράνες, συνεχίζονται να μην επιτρέπονται. Για τα τζάμια εκατέρωθεν του οδηγού πάντα.

 

Το θέμα είναι το εξής. Αν κάποιος για ιατρικούς λόγος, τοποθετήσει αντηλιακές μεμβράνες, στα τζάμια εκατέρωθεν του οδηγού, τι επιτρέπεται να βάλει; Και προφανώς να μπορεί να περάσει απο ΚΤΕΟ... Ίσως ότι και στα πίσω; Γνωρίζει κανείς;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβώς εννοείς ότι τα επιτρέπει όλα; Αν κατάλαβα καλά, αυτό που επιτρέπει επιπλέον η υπουργική απόφαση, είναι μεμβράνες περιορισμού της UV ακτινοβολίας. Οι φιμέ αντηλιακές μεμβράνες, συνεχίζονται να μην επιτρέπονται. Για τα τζάμια εκατέρωθεν του οδηγού πάντα.

 

Μα και τα σκουροχρωμα φιμε (φιμε ειναι κ οι διαφανεις μεμβρανες) περιοριζουν την ακτινοβολια..Δεν λεει καπου οτι απαγορευονται οι σκουροχρωμες μεμβρανες.. Κ το λεει καθαρα οτι επιτρεπονται οι μεμβρανες αρκει να μην μειωνεται η διαπερατοτητα του φωτος κατω απο 70%.. Απο τη στιγμη που υπαρχει μια μεμβρανη η οποια ειναι σκουροχρωμη αλλα πληρει αυτην την προυποθεση τοτε πρεπει να θεωρειται νομιμη..

Link to comment
Share on other sites

Μα και τα σκουροχρωμα φιμε (φιμε ειναι κ οι διαφανεις μεμβρανες) περιοριζουν την ακτινοβολια..Δεν λεει καπου οτι απαγορευονται οι σκουροχρωμες μεμβρανες.. Κ το λεει καθαρα οτι επιτρεπονται οι μεμβρανες αρκει να μην μειωνεται η διαπερατοτητα του φωτος κατω απο 70%.. Απο τη στιγμη που υπαρχει μια μεμβρανη η οποια ειναι σκουροχρωμη αλλα πληρει αυτην την προυποθεση τοτε πρεπει να θεωρειται νομιμη..

 

Όντως έχεις δίκιο...είχα στο μυαλό μου τον ισχύοντα ΚΟΚ, διαβάζοντας την υπουργική απόφαση... η αναντιστοιχία που αναφέρει και ο pipinos1976...:wacko:

Που σημαίνει δηλαδή πως στην παρούσα φάση, αν έχεις πιστοποιημένες φιμέ ζελατίνες που πληρούν τις προϋποθέσεις, σε όλα τα τζάμια, είσαι νόμιμος απέναντι στην τροχαία, αλλά όχι απέναντι στο ΚΤΕΟ(απο την στιγμή που δεν έχει τροποποιηθεί και ο ΚΟΚ);

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Ωραία όλα τα παραπάνω αλλά πείτε μου κάτι βασικό...

 

ΠΟΙΟΣ ΜΠΑΤΣΟΣ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΦΩΤΟΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ???

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Μα μπορει να μην ειναι απαραιτητο να εχει ο μπατσος φωτομετρο.. Μπορει με το πιστοποιητικο που θα παρεις οταν τις τοποθετεις, οτι ειναι συμφωνες με τις προκαθορισμενες προδιαγραφες, να αποδεικνυει οτι εισαι νομιμος..
Link to comment
Share on other sites

Μα μπορει να μην ειναι απαραιτητο να εχει ο μπατσος φωτομετρο.. Μπορει με το πιστοποιητικο που θα παρεις οταν τις τοποθετεις, οτι ειναι συμφωνες με τις προκαθορισμενες προδιαγραφες, να αποδεικνυει οτι εισαι νομιμος..

 

Παιδια στην Ελλαδα ζουμε... Εαν θελει να σε γραψει, θα σε γραψει!:X

Link to comment
Share on other sites

Ναι, και να τον δω μετά να τρέχει στα δικαστήρια και να γελάω, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι νόμιμος και με έγγραφα αυτή τη φορά, να με γράψει και να μην παω δικαστικώς...

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...