Jump to content

LG G6


mpompa
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το noise reduction το ανοίγουμε στις ρυθμίσεις η όχι;

 

Υπάρχει ως επιλογή στις ρυθμίσεις της κάμερας αλλά μόνο στο χειροκίνητο πρόγραμμα.

Σε γενικές γραμμές, πάντως, περιμένω βελτιώσεις στις επιλογές των ρυθμίσεων σε κάποιο επόμενο update...

Όπως, για παράδειγμα στην συμπίεση των jpg που αυτή τη στιγμή λείπει, ή στην δυνατότητα επιλoγής HDR μέσω του flash...

Edited by socos72

“You don't take a photograph, you make it.”

― Ansel Adams

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Υπάρχει ως επιλογή στις ρυθμίσεις της κάμερας αλλά μόνο στο χειροκίνητο πρόγραμμα.

Σε γενικές γραμμές, πάντως, περιμένω βελτιώσεις στις επιλογές των ρυθμίσεων σε κάποιο επόμενο update...

Όπως, για παράδειγμα στην συμπίεση των jpg που αυτή τη στιγμή λείπει, ή στην δυνατότητα επιλoγής HDR μέσω του flash...

 

Πολλα θες για Lg...Μαλλον δεν θα δουμε αλλα εξτρα χαρακτηριστικα οσων αφορα την καμερα,ισως μονο μικριβελτιωσεις στην ποιοτητα των ληψεων.Τιποτα παραπανω

Poco X3 nfc 6/128
Link to comment
Share on other sites

από Ελλάδα και μόνο, γι΄αυτό ρωτάω και για τις αντιπροσωπείες και την όποια αντιμετώπιση τους (ιδίως της LG που η αξιοπιστία δεν είναι το ατού της στις συσκευές της) :X

πληρωσε τα διπλα χρηματα, για κατωτερο προιον (γτ στην ελλαδα φερνουν το "μικρο" μοντελο) και για εγγυηση την οποια "αν" εχεις και δεν σου πουν κανα μυστηριο οταν σου προκυψει κακη στιγμη. Κατι ακομη που μερικοι δεν το εχετε καταλαβει στα επωνυμα προιοντα, ειτε lg ειτε sony ειτε samsung ειτε bmw ειτε toyota ειτε πλυντηριο ειτε ψυγειο ειναι... εισαι πελατης μιας εταιρειας και εχεις αγορασει το προιον της και εχεις "worldwide guarantee" ολα αυτα που σας κοπανανε τα ελληνικα μαγαζια ειναι φυκια, σταχτη, μπουρδες να το πω αλλιως, δλδ εχω παρει lg g6 απο ελλαδα, και μετακομιζω ολλανδια.... δεν εχω εγγυηση? πηρα την καινουρια bmw x6 και παω με την οικογενεια μου ταξιδι στην ρωσια, μενει το αυτοκινητο, δεν εχω εγγυηση???? Πηρα την νεα lg oled 650 ιντσες και μετακομιζουμε λογο εργασιας για 5 χρονια στο καταρ, δεν εχω εγγυηση????!!!!! Αυτα τα

μεγαλα" super market ηλετρικων ειδων που πηγαινετε ειναι ολο ιδεες, στο πλαισιο πριν 2 χρονια τα xiaomi τα ελεγαν "κινεζικα" , τωρα που τα εφεραν και αυτοι.....τα προωθουν ως ευρωπαικα, κινεζικα ειναι αυτα λεει που ερχονται απο την κινα με αλλο τροπο..... και αν αγορασω δλδ απο σενα κυριε πλαισιο xiaomi redmi note 4 και μου χαλασει στην κινα, δεν εχω εγγυηση?????? μουγκα ο πωλητης......

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

πληρωσε τα διπλα χρηματα, για κατωτερο προιον (γτ στην ελλαδα φερνουν το "μικρο" μοντελο) και για εγγυηση την οποια "αν" εχεις και δεν σου πουν κανα μυστηριο οταν σου προκυψει κακη στιγμη. Κατι ακομη που μερικοι δεν το εχετε καταλαβει στα επωνυμα προιοντα, ειτε lg ειτε sony ειτε samsung ειτε bmw ειτε toyota ειτε πλυντηριο ειτε ψυγειο ειναι... εισαι πελατης μιας εταιρειας και εχεις αγορασει το προιον της και εχεις "worldwide guarantee" ολα αυτα που σας κοπανανε τα ελληνικα μαγαζια ειναι φυκια, σταχτη, μπουρδες να το πω αλλιως, δλδ εχω παρει lg g6 απο ελλαδα, και μετακομιζω ολλανδια.... δεν εχω εγγυηση? πηρα την καινουρια bmw x6 και παω με την οικογενεια μου ταξιδι στην ρωσια, μενει το αυτοκινητο, δεν εχω εγγυηση???? Πηρα την νεα lg oled 650 ιντσες και μετακομιζουμε λογο εργασιας για 5 χρονια στο καταρ, δεν εχω εγγυηση????!!!!! Αυτα τα

μεγαλα" super market ηλετρικων ειδων που πηγαινετε ειναι ολο ιδεες, στο πλαισιο πριν 2 χρονια τα xiaomi τα ελεγαν "κινεζικα" , τωρα που τα εφεραν και αυτοι.....τα προωθουν ως ευρωπαικα, κινεζικα ειναι αυτα λεει που ερχονται απο την κινα με αλλο τροπο..... και αν αγορασω δλδ απο σενα κυριε πλαισιο xiaomi redmi note 4 και μου χαλασει στην κινα, δεν εχω εγγυηση?????? μουγκα ο πωλητης......

 

πρωτα απο ολα δεν ειναι διπλα τα λεφτα καθως το 32αρι απο ελλαδα και το 64αρι απο eglobal εχουν την ιδια τιμη.το μονο που χανεις ειναι το Quad DAC.το 32αρι απο ελλαδα εχει εγγυηση απο την ιδια την lg(χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος) ενω απο το eglobal εχεις μονο του μαγαζιου.

Link to comment
Share on other sites

πρωτα απο ολα δεν ειναι διπλα τα λεφτα καθως το 32αρι απο ελλαδα και το 64αρι απο eglobal εχουν την ιδια τιμη.το μονο που χανεις ειναι το Quad DAC.το 32αρι απο ελλαδα εχει εγγυηση απο την ιδια την lg(χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος) ενω απο το eglobal εχεις μονο του μαγαζιου.

 

Ακριβως οπως τα γραφεις ειναι...

Poco X3 nfc 6/128
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρομαι για το LG G6 Dual Sim. Κάποιες ερωτήσεις:

1. Ο φορτιστής που έχει μέσα είναι για ελληνική μπρίζα; Μπορεί κάποιος που το πήρε να μας ενημερώσει;

2. Δεν υπάρχει root ακόμα σωστά;

3. Το H870DSU (128GB) το έχει πάρει κανείς;

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρομαι για το LG G6 Dual Sim. Κάποιες ερωτήσεις:

1. Ο φορτιστής που έχει μέσα είναι για ελληνική μπρίζα; Μπορεί κάποιος που το πήρε να μας ενημερώσει;

2. Δεν υπάρχει root ακόμα σωστά;

3. Το H870DSU (128GB) το έχει πάρει κανείς;

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

 

1) Από eglobal σου δίνουν αντάπτορα

2) Όχι, ακόμα τουλάχιστον

 

ποια η γνωμη σας για την μπροστινη καμερα;

 

Μια τυπικά μέτρια selfie κάμερα.

Link to comment
Share on other sites

ποια η γνωμη σας για την μπροστινη καμερα;

 

Παρε sony xa ultra και τελειωνε μια για παντα απο την σελφοκαμερα τελος. :lol:

LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

1) Από eglobal σου δίνουν αντάπτορα

 

Το θέμα είναι να αποφύγεις τον αντάπτορα γιατί είχα στο προηγούμενο κινητό και δεν είναι βολικό.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να αποφύγεις τον αντάπτορα γιατί είχα στο προηγούμενο κινητό και δεν είναι βολικό.

 

Κορεάτικο μοντέλο με ελληνικό φορτιστή δύσκολα να βρεις σε μαγαζί πάντως.

Το πολύ πολύ αγόρασε έναν ευρωπαικό μόνος σου.

Edited by adversus
Link to comment
Share on other sites

ναι σου δινουν ανταπτορακι αλλα ειναι μη βολικο!εγω πηγα και αγορασα ενα μπριζακι γνησιο!
I Want To Believe
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πως τα πάει από μπαταρία. Το s6 edge που έχω αν και με άφησε απόλυτα ευχαριστημένο , από μπαταρία δεν....

 

Στάλθηκε από το SM-G925F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πρωτα απο ολα δεν ειναι διπλα τα λεφτα καθως το 32αρι απο ελλαδα και το 64αρι απο eglobal εχουν την ιδια τιμη.το μονο που χανεις ειναι το Quad DAC.το 32αρι απο ελλαδα εχει εγγυηση απο την ιδια την lg(χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος) ενω απο το eglobal εχεις μονο του μαγαζιου.

 

δεν υπαρχει εγγυηση "μαγαζιου" σε προιον απο κατασκευαστη οπως η lg εφοσον αυτο ειναι επισημα και νομιμα αγορασμενο απο την lg ή τον authorized reseller της, οποιος εχει lg απο eglobal ας το κανει ενα register με τον σειριακο του στην lg και ας μας πει α το δεχτηκε ή οχι και ας ρωτησει για worldwide guarantee, αυτα που λετε ειναι ελληνικες φανφαρες , στυλ support+ κοτσοβωλου και χαζα, ριξε μια ματια και εσυ και ο/η nikaki71 σε νομικο επιπεδο τι οριζει η ΕΕ και μετα ελατε και οι δυο για κουβεντα. Σε εταιρεια του χωρου εργαζομουν για 10 χρονια, εκπαιδευση και πλυση εγκεφαλου περνουσαμε, μεχρι που πιστευαμε οτι δεν υπαρχει καν αντιπροσωπεια. Μονο εμεις ημασταν!

Edited by FIREBLADE1
With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

Στο σαητ της Lg παντως γραφει τα εξης:

Your mobile phone warranty will vary depending on where you purchased. Please check with your retailer.

http://www.lg.com/uk/support/warranty

Link to comment
Share on other sites

Στο σαητ της Lg παντως γραφει τα εξης:

Your mobile phone warranty will vary depending on where you purchased. Please check with your retailer.

http://www.lg.com/uk/support/warranty

 

Αυτο δεν σημαινει οτι μπορει να εχεις αλλα και να μην εχεις εγγυηση, λεει "will vary depending" οχι "will depend" . Τεσπα δεν με αφορα , ο καθενας ειναι κυριος της τσεπης του και αγοραζει απ οπου θελει, φυσικα σαν καταναλωτης μπορει να ενημερωθει πριν αγορασει να συγκρινει και να κρινει, εμενα στο mediamarkt για μια tv 32" samsung που πηρα, η πωλητρια ηθελε με το στανιο να μου πουλησει την "εγγυηση" τους, φτανοντας μαλιστα στο σημειο να μου πει οτι η εγγυηση της samsung δεν ισχυει και οτι αν δεν παρω το δικο τους πακετο "δεν εχω" εγγυηση!!!!! offtopic συγνωμη.

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

Τι να λέμε τώρα ρε παιδιά!!! Τηλεφωνάρα!!! Πρώτη φορά που έχω lg συσκευή ( είχα lg optimus, lg αυτό με το 3d, lg g2, g3, g4, g5, V10) και δεν ζηλεύω καμία μα καμία άλλη συσκευή. Με τη μόνη που θα μπορούσα να το αλλάξω θα ήταν το pixel2 γιατί μου αρέσει το pure stock. Από εκεί και πέρα με τίποτα άλλο. Συσκευάρα!!!
:p
Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει εγγυηση "μαγαζιου" σε προιον απο κατασκευαστη οπως η lg εφοσον αυτο ειναι επισημα και νομιμα αγορασμενο απο την lg ή τον authorized reseller της, οποιος εχει lg απο eglobal ας το κανει ενα register με τον σειριακο του στην lg και ας μας πει α το δεχτηκε ή οχι και ας ρωτησει για worldwide guarantee, αυτα που λετε ειναι ελληνικες φανφαρες , στυλ support+ κοτσοβωλου και χαζα, ριξε μια ματια και εσυ και ο/η nikaki71 σε νομικο επιπεδο τι οριζει η ΕΕ και μετα ελατε και οι δυο για κουβεντα. Σε εταιρεια του χωρου εργαζομουν για 10 χρονια, εκπαιδευση και πλυση εγκεφαλου περνουσαμε, μεχρι που πιστευαμε οτι δεν υπαρχει καν αντιπροσωπεια. Μονο εμεις ημασταν!

 

Με ξερεις προσωπικα και χρησιμοποιεις προσβλητικους χαρακτηρισμους γραφοντας οτι λεω χαζα?

Poco X3 nfc 6/128
Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει εγγυηση "μαγαζιου" σε προιον απο κατασκευαστη οπως η lg εφοσον αυτο ειναι επισημα και νομιμα αγορασμενο απο την lg ή τον authorized reseller της, οποιος εχει lg απο eglobal ας το κανει ενα register με τον σειριακο του στην lg και ας μας πει α το δεχτηκε ή οχι και ας ρωτησει για worldwide guarantee, αυτα που λετε ειναι ελληνικες φανφαρες , στυλ support+ κοτσοβωλου και χαζα, ριξε μια ματια και εσυ και ο/η nikaki71 σε νομικο επιπεδο τι οριζει η ΕΕ και μετα ελατε και οι δυο για κουβεντα. Σε εταιρεια του χωρου εργαζομουν για 10 χρονια, εκπαιδευση και πλυση εγκεφαλου περνουσαμε, μεχρι που πιστευαμε οτι δεν υπαρχει καν αντιπροσωπεια. Μονο εμεις ημασταν!

 

Η Ελληνική νομοθεσία (κατ' εφαρμογή Ευρωπαϊκής Οδηγίας) υποχρεώνει τους πωλητές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, να παρέχουν εγγύηση για 2 χρόνια από την πώληση του προϊόντος. Επιπλέον, είναι νομικά υπεύθυνοι για την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων στον αγοραστή, ανεξάρτητα από την ύπαρξη επίσημης αντιπροσωπείας ή όχι.

Βεβαίως, κάθε πωλητής μπορεί να παρέχει επιπλέον εγγύηση (σε διάρκεια ή παροχές) σε σχέση με αυτήν που ούτως ή άλλως είναι υποχρεωμένος να δώσει. Αυτή προφανώς μπορεί να χρεωθεί, εφόσον ο πελάτης συμφωνήσει.

Link to comment
Share on other sites

Η Ελληνική νομοθεσία (κατ' εφαρμογή Ευρωπαϊκής Οδηγίας) υποχρεώνει τους πωλητές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, να παρέχουν εγγύηση για 2 χρόνια από την πώληση του προϊόντος. Επιπλέον, είναι νομικά υπεύθυνοι για την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων στον αγοραστή, ανεξάρτητα από την ύπαρξη επίσημης αντιπροσωπείας ή όχι.

Βεβαίως, κάθε πωλητής μπορεί να παρέχει επιπλέον εγγύηση (σε διάρκεια ή παροχές) σε σχέση με αυτήν που ούτως ή άλλως είναι υποχρεωμένος να δώσει. Αυτή προφανώς μπορεί να χρεωθεί, εφόσον ο πελάτης συμφωνήσει.

 

Καλα αυτοι οι αλλοι το περνουν απο κινες μινες και καθε τυχομαγαζο και θελουν με το στανιο να τους δινουν εγγυηση οι αντιπροσωπειες,δηλαδη να μην πουλανε τηλεφωνα οι εδω,αλλα μονο να επισκευαζουν σε εγγυηση απο ολη την υφηλιο,ε δε θα γινουν κλεφτες στο τελος?:X

LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

Με ξερεις προσωπικα και χρησιμοποιεις προσβλητικους χαρακτηρισμους γραφοντας οτι λεω χαζα?

 

το χαζα πηγαινε σ αυτα που λενε τα μαγαζια περι εξτρα εγγυησεων και οχι στα λεγομενα σου, δεν σε ξερω προσωπικα και ουτε θελω να σε μαθω.

 

----- προσθήκη μηνύματος 13 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Η Ελληνική νομοθεσία (κατ' εφαρμογή Ευρωπαϊκής Οδηγίας) υποχρεώνει τους πωλητές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, να παρέχουν εγγύηση για 2 χρόνια από την πώληση του προϊόντος. Επιπλέον, είναι νομικά υπεύθυνοι για την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων στον αγοραστή, ανεξάρτητα από την ύπαρξη επίσημης αντιπροσωπείας ή όχι.

Βεβαίως, κάθε πωλητής μπορεί να παρέχει επιπλέον εγγύηση (σε διάρκεια ή παροχές) σε σχέση με αυτήν που ούτως ή άλλως είναι υποχρεωμένος να δώσει. Αυτή προφανώς μπορεί να χρεωθεί, εφόσον ο πελάτης συμφωνήσει.

 

Η νομοθεσια λεει, οτι ο πωλητης εχει ευθυνη απεναντι στον καταναλωτη ΜΟΝΟ οσο αφορα την καλυψη των αναγκων του πελατη, δλδ αν το προιον που του πουλησε το καταστημα καλυπτει αυτα που ζηταει ο πελατης, σε περιπτωση που δεν ειναι ικανοποιημενος ο αγοραστης, το καταστημα υποχρεουται να επιστρεψει τα χρηματα στον πελατη, προσοχη ομως, μονο εαν αυτο ειναι στην αρχικη συσκευασια του και συσκευασμενο σωστα, υπαρχει παραθυρακι μαλιστα για αθικτη συσκευασια. Προφανως μπερδευεσαι με τα προιοντα που φερουν επωνυμια ελληνικων super market ηλεκτρονικων-ηλεκτρικων ειδων και Η/Υ , εκει λοιπον αυτοι φαινονται και ως κατασκευαστες, ειχαν μαλιστα σοβαρο θεμα με την εγγυηση γιατι στις αρχες εδιναν μολις ενα χρονο, ενω νομικα επρεπε να ειναι 2 ετη, πρωτο το eshop συμμορφωθηκε με την οδηγια αυτη και εδωσε 2 ετη, να μην αναφερθω οτι η νομοθεσια λεει οτι στην σελιδα του προιοντος ή του κατασκευαστη πρεπει να υπαρχει διαθεσιμο για ληψη το software της συσκευης (drivers) αυτο ακομη το παλευουν.....

Καλη ωρα εχει φροντισει ο νομοθετης και τα προιοντα end of life, απαξιωμενα δλδ, στο πλαισιο καθε χρονο ερχοταν λιστα με αυτα και με τιμη εξευτελιστικη, πχ προβολεας 15ευρω.

Εγγυηση σε προιον μπορει να παρεχει ο κατασκευαστης και μονο αυτος, και εφοσον διαπιστωθει οτι το προιον εχει αστοχια υλικου, ο κατασκευαστης δε, μπορει να δωσει service level σε επισημους μεταπωλητες του, καλη ωρα γερμανος. Oχι ανταλλακτικα ομως, μονο συγκεκριμενους τομεις ελεγχου του κινητου.

Απο την αλλη, υπαρχει εγγυηση παγκοσμια, απο την στιγμη που η χωρα που βρισκεσαι με χαλασμενο το προιον του εχει authorization να κανει επισκευη, εαν εχει και σου αρνηθει, εχει σοβαρο θεμα μετα αν το πας πιο πανω.

Η εξτρα εγγυηση που λες, ειναι στην θεληση του πωλητη να την παρεχει και φυσικα με χρεωση, το συγκεκριμενο "κολπο" βασιζεται στον νομο των ασφαλιστικων εταιρειων και λειτουργει με στατιστικη, δεν εχουν ολα τα ειδη εξτρα εγγυηση, αυτο γτ οι εισαγωγεις εχουν ηδη συμφωνησει με τους πωλητες οτι ενα 4% των ειδων προοριζεται για εσωτερικη χρηση καταστηματος (επιδειξη).

Υπαρχει και αλλη μορφη εγγυησης που λεγεται DOA. Παμε πολυ μα πολυ offtopic Ομως.

Edited by FIREBLADE1
With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

το χαζα πηγαινε σ αυτα που λενε τα μαγαζια περι εξτρα εγγυησεων και οχι στα λεγομενα σου, δεν σε ξερω προσωπικα και ουτε θελω να σε μαθω.

 

----- προσθήκη μηνύματος 13 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Η νομοθεσια λεει, οτι ο πωλητης εχει ευθυνη απεναντι στον καταναλωτη ΜΟΝΟ οσο αφορα την καλυψη των αναγκων του πελατη, δλδ αν το προιον που του πουλησε το καταστημα καλυπτει αυτα που ζηταει ο πελατης, σε περιπτωση που δεν ειναι ικανοποιημενος ο αγοραστης, το καταστημα υποχρεουται να επιστρεψει τα χρηματα στον πελατη, προσοχη ομως, μονο εαν αυτο ειναι στην αρχικη συσκευασια του και συσκευασμενο σωστα, υπαρχει παραθυρακι μαλιστα για αθικτη συσκευασια.

Καλη ωρα εχει φροντισει ο νομοθετης και τα προιοντα end of life, απαξιωμενα δλδ, στο πλαισιο καθε χρονο ερχοταν λιστα με αυτα και με τιμη εξευτελιστικη, πχ προβολεας 15ευρω.

Εγγυηση σε προιον μπορει να παρεχει ο κατασκευαστης και μονο αυτος, και εφοσον διαπιστωθει οτι το προιον εχει αστοχια υλικου, ο κατασκευαστης δε, μπορει να δωσει service level σε επισημους μεταπωλητες του, καλη ωρα γερμανος. Oχι ανταλλακτικα ομως, μονο συγκεκριμενους τομεις ελεγχου του κινητου.

Απο την αλλη, υπαρχει εγγυηση παγκοσμια, απο την στιγμη που η χωρα που βρισκεσαι με χαλασμενο το προιον του εχει authorization να κανει επισκευη, εαν εχει και σου αρνηθει, εχει σοβαρο θεμα μετα αν το πας πιο πανω.

Η εξτρα εγγυηση που λες, ειναι στην θεληση του πωλητη να την παρεχει και φυσικα με χρεωση, το συγκεκριμενο "κολπο" βασιζεται στον νομο των ασφαλιστικων εταιρειων και λειτουργει με στατιστικη, δεν εχουν ολα τα ειδη εξτρα εγγυηση, αυτο γτ οι εισαγωγεις εχουν ηδη συμφωνησει με τους πωλητες οτι ενα 4% των ειδων προοριζεται για εσωτερικη χρηση καταστηματος (επιδειξη).

Υπαρχει και αλλη μορφη εγγυησης που λεγεται DOA. Παμε πολυ μα πολυ offtopic Ομως.

 

Ποιός σου είπε ότι έχεις παγκόσμια εγγύηση? Υπάρχει κάπου οδηγία ή οτιδήποτε που υποχρεώνει την αντιπροσωπεία να επισκευάσει συσκευή που δεν προορίζεται για χώρα της ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά για Ασία , μέση ανατολή.....?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...