Jump to content

All about Honda


songless_bird
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

to type-r vgainei se aspro? sto honda.gr exei mono 4 xrwmata kai to aspro den perilamvanetai ...
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εχω ένα μωρό και με καλύπτει 100%! όσο για τα 480L νομίζω ότι περιλμβάνουν και το χώρο κάτω από το πορτάκι της ρεζέρβας..

υπερκαλυπτει!!! και εγω εχω 2,5 χρονων κορη με το καρεκλακι στη μεση καθονται 2 ατομα αρκετα καλα αρκει να μην ειναι ανω των 85.4 κιλων:lol:. να σου πω οτι πια δεν παιρνω μαζι καροτσια κλπ αλλα και τοτε δεν ειχα προβλημα λογω υψους του χωρου που χωραει σχεδων τα παντα. διακοπες 10 μερες με μωρο :cool: νομιζω τα λεει ολα

Link to comment
Share on other sites

SARAKAKIS 4 EVER!!!

Μεγαλύτερο χαράτσι δεν υπάρχει!

Αν δεν ήταν αυτός η αγορά της Ελλάδος θα ήταν ΠΟΛΥ πιο δυνατή όσον αφορά τα HONDA!

 

Φημολογείται στην πιάτσα οτι ο Σφακιανάκης θα εξαγοράσει την Γενική Αυτοκινήτων (Θυγατρική του ομίλου Σαρακάκη και εισαγωγέας της HONDA στην ελλάδα).Ξέρει κανείς κάτι γι αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Αυτά είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του TypeR. Μου έκανε εντύπωση το Cd που έχει τιμή 0.26 και μάλλον είναι ο συντελεστής αεροδυναμικής. Αν είναι έτσι μιλάμε για σημείο αναφοράς του Honda Civic και επίτευγμα της Honda. Αυτοκίνητο παραγωγής που είχε τέτοιον συντελεστή ήταν το Opel Calibra που φυσικά είχε άλλο τύπο αμαξώματος κι όχι hatchback στο οποίο είναι δυσκολότερο να επιτευχθεί καλύτερη αεροδυναμική λόγω έλλειψης ουράς που εντείνει τους στροβιλισμούς του αέρα. Αυτά απο τα λίγα που ξέρω...Γιατί όμω δεν ανακοινώνεται ο αεροδυναμικός συντελεστής απο την Honda στην Ευρώπη?

 

http://asia.vtec.net/Reviews/eCTR/index.html

 

 

Model Code : FN2 Civic Type R

Engine 2.0l DOHC i-VTEC

Displacement 1988 c.c.

Bore X Stroke 86mm X 86mm

CR 11.0

Max Power 201ps at 7,800rpm

Max Torque 19.7kgm (193 Nm) at 5,600rpm

RedLine 8,000rpm

Steering System EPS

Overall Steering ratio 12.3

Turns (lock to lock) 2.29

Transmission 6speed Close-Ratio Manual (no LSD)

Gear Ratios n/a

Final Drive n/a

Kerb Weight 1,345 kg

Dimentions (LXWXH) 4,265 X 1,785 X 1,445 (mm)

Wheel Base 2,620 mm

Wheel Size 225/40 R 18

Cd 0.26

Suspension (F) MacPherson Struts ® Torsion Beam

Brakes (F) Ventilated disc ® Solid Disc

Anti-Roll Bar Front & Rear

Performance (Manufacturer's Specifications)

Top Speed 231kph (Honda Singapore) 146mph (Honda U.K.)

0-100kph 7.0 sec. (Honda Singapore)

0-60mph 6.6 sec. (Honda U.K.)

Mileage 9.1 l/100km combined (Honda U.K.)

[sIGPIC][/sIGPIC]

"Without racing there is no Honda"

Soichiro Honda

Link to comment
Share on other sites

Εαν παρουνε χαμπαρι οτι παιζει τετοιο νουμερο ...Cd 0.26 ...

Την Πατησαμε!!! Θα γεμισει ο τοπος civic...

Kαλυτερα αφηστε να το ξερει μονο η Ασια.....

Link to comment
Share on other sites

fn2 είναι ο κωδικός του ευρωπαϊκού σιβικ. Το ιαπωνικό είναι το fd2...κάποιο λάθος έχει γίνει. (Δεν υπάρχει λάθος...οι τρελοί ασιάτες βρήκαν ευρωπαϊκό σιβικ και το τσέκαραν... απλα δεν το περιμενα στο asia vtec)

Για τον αεροδυναμικό συντελεστή δεν έχω στοιχεία παρόλο που το έχω ψάξει. Εκείνοι που τα βρήκαν;;;

 

Αυτό για τον σφακιανάκη που γράφτηκε δεν το πιστεύω. Ο Σ κάνει δυναμική διαφημιστική καμπάνια παντού σε τηλεόραση και περιοδικά για χοντα και μιτσουμπίσι, ξεκαθάρισε την εγγύηση στα 10 χρόνια με και τις όποιες παροχές της στον πελάτη ενώ δίνει το κομμάτι των ανταλλακτικών σε εξωτερικό συνεργάτη. Παράλληλα η χόντα κάνει ρεκορ πωλήσεων στην Ευρώπη... Για ποιο λόγο να πουλήσει τώρα;;;

Link to comment
Share on other sites

fn2 είναι ο κωδικός του ευρωπαϊκού σιβικ. Το ιαπωνικό είναι το fd2...κάποιο λάθος έχει γίνει. (Δεν υπάρχει λάθος...οι τρελοί ασιάτες βρήκαν ευρωπαϊκό σιβικ και το τσέκαραν... απλα δεν το περιμενα στο asia vtec)

Για τον αεροδυναμικό συντελεστή δεν έχω στοιχεία παρόλο που το έχω ψάξει. Εκείνοι που τα βρήκαν;;;

 

Αυτό για τον σφακιανάκη που γράφτηκε δεν το πιστεύω. Ο Σ κάνει δυναμική διαφημιστική καμπάνια παντού σε τηλεόραση και περιοδικά για χοντα και μιτσουμπίσι, ξεκαθάρισε την εγγύηση στα 10 χρόνια με και τις όποιες παροχές της στον πελάτη ενώ δίνει το κομμάτι των ανταλλακτικών σε εξωτερικό συνεργάτη. Παράλληλα η χόντα κάνει ρεκορ πωλήσεων στην Ευρώπη... Για ποιο λόγο να πουλήσει τώρα;;;

 

εγω δεν ξερω εαν ειναι αληθεια η οχι,θελω να πουληθει η honda,και για να απαντησω στο ερωτημα σου απο επιχειρηματικης αποψης,μια εταιρεια την πουλας στο peak της κερδοφοριας της,αλλιως διαπραγματευεσαι τιμες λογω χρεων κλπ.

Επισης μην ξεχνατε οτι και οταν η volvo ηρθε σαν volvo ελλας,πουληθηκαν αρκετα κομματια και λογω τιμης και λογο διαφημισης,ενω επι σαρακακη επαιρνες volvo και μηχανη + ροδες ηταν εξτρα.Sτην παρουσα παντως κατασταση με τον αντiπροσωπο της honda το καλο ειναι οτι το honda ειναι ακριβο,δεν κυκλοφορουν πολλα,αρα στην μεταπωληση δεν υπαρχουν πολλες επιλογες,κατα συνεπεια εχεις καλη τιμη μεταπωλησης με μικρο χρονο αναμονης, μεχρι να πουληθει. :D

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

kALHspera!!!Exw hdh 20700 KM me to civicaki apo sthsimo kai odikh suberifora einai apla CART polu kala frena kai ABS.2 fores xreiasthka ta frena kai eriksa agkyra!!!! Hxomwnwsh POLU KALH meta APO 6500 STROFES akous ton "thoryvo tou V-TEC!! DEN THELW NA SE EPHREASW ALLWSTE EXEIS CIVIC KAI KSEREIS KALUTERA.

 

Ton "HXO" tou V-TEC the na peis....

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

 

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΤΟ 5Θ CIVIC 1.8.BEBAIA EXW ΑΓΧΩΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ.ΑΛΛΑ ΠΕΡΑ ΑΠ' ΑΥΤΑ...

ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΝΕΙ ΗΛΙΘΙΑ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΛΛΑ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 480L ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΜΕ ΕΝΑ FOCUS 5Θ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 370L ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΟΥΡΑΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΟ ΔΗΛ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΩΡΟ.......!ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Έχω ένα (παιδί και civic) και πάω για το 2ο (παιδί, και αν είχα λεφτά - για ξόδεμα - type S). Δεν είναι ατελείωτος ο χώρος, αλλά είναι αρκετός και πάρα πολύ λειτουργικός. Μ΄έχει βολέψει πολύ το κάθετο άνοιγμα της πόρτας και η πλήρης αναδίπλωση των καθισμάτων με τον διαθέσιμο χώρο από κάτω τους. Είναι γεμάτο δε τρυπούλες που ανά μήνα φροντίζω να καθαρίζω από τα διάφορα που πετάω (αποθηκεύω!) καθημερινά. Δεν είμαι βέβαια τύπος Mondeo, οπότε η προσωπική δοκιμή θα σε πείσει. Αν το οδηγήσεις πρώτα, θα δεις ότι και ο χώρος θα σου φαίνεται μεγαλύτερος...χεχε

Link to comment
Share on other sites

Ενώ οι απόψεις πάνω στο θέμα του Civic διαφέρουν αρκετά στις κριτικές που διαβάζω (π.χ. μερικοί λένε ότι το ταμπλώ του χρειάζεται εξοικείωση, άλλοι ότι είναι θέμα λίγων λεπτών ενασχόλησης), όλοι σχεδόν αναφέρουν και συμφωνούν ότι ο κινητήρας είτε είναι θορυβώδης, είτε η ηχομόνωση της καμπίνας κακή!

 

Αληθεύει τόσο πολύ πια; Σε σημείο να ενοχλεί και να γίνεται σημείο αναφοράς; Έχω διαβάσει κάποιους να το αναφέρουν και μέσα στο forum!

 

Ευχαριστώ...

"Never make anyone a priority in your life when you're only an option in theirs..."
Link to comment
Share on other sites

έχει ένα συγκεκριμένο εύρος στροφών όπου γίνεται τραχύς. Αυτό είναι μεταξύ 3800-4500 περίπου. Αυτό δεν το κάνει ανυπόφορο απλά ενοχλητικό με βάση τα γούστα κάποιων. Δεν το θεωρώ αποτρεπτικό λόγο αγοράς. Προσωπικά μόνο η σκληρή ανάρτηση με τσατίζει σε αυτό το αυτοκίνητο. Όλα τα άλλα είναι πάνω από το μέσο όρο.
Link to comment
Share on other sites

Ενώ οι απόψεις πάνω στο θέμα του Civic διαφέρουν αρκετά στις κριτικές που διαβάζω (π.χ. μερικοί λένε ότι το ταμπλώ του χρειάζεται εξοικείωση, άλλοι ότι είναι θέμα λίγων λεπτών ενασχόλησης), όλοι σχεδόν αναφέρουν και συμφωνούν ότι ο κινητήρας είτε είναι θορυβώδης, είτε η ηχομόνωση της καμπίνας κακή!

 

Αληθεύει τόσο πολύ πια; Σε σημείο να ενοχλεί και να γίνεται σημείο αναφοράς; Έχω διαβάσει κάποιους να το αναφέρουν και μέσα στο forum!

 

Ευχαριστώ...

Άκου εδώ θα ακούσεις πολλά και περίεργα πράγματα που άλλους τους ενοχλούν και άλλους όχι. Το θέμα είναι εσένα τι σε ενοχλεί σε ένα αυτοκίνητο. Εγώ για παράδειγμα το ταμπλώ του αυτοκινήτου το συνήθισα μέσα στην πρώτη μικρή βόλτα που έκανα αλλά πριν είχα διαβάσει το Manual του αυτοκινήτου για να πάρω μια ιδέα το τι παίζει με το ταμπλώ. Οι περισσότεροι παίρνουν ένα αυτοκίνητο και δεν ανοίγουν καν το manual επείδη θεωρούν οτι ξέρουν τα πάντα οπότε λένε οτι του φταίει το ταμπλώ ή τους φταίνε τα πολλά κουμπάκια κλπ. Για τον κινητήρα θα σου πω οτι αν σου αρέσουν τα sport συτοκίνητα δεν θα σε ενοχλήσει καθόλου ο παραπάνω ήχος που ακούς απο τον κινητήρα του αυτοκινήτου τώρα αν δεν θες να ακούς τίποτα πιθανόν να έχεις ένα μικρό πρόβλημα με αυτό το κομμάτι του θορύβου τον οποίο ίσως να τον θεωρήσεις ενοχλητικό απο τις 3800 ως τις 4500 στροφές. Όσο για την ανάρτηση αμα έχει συνηθίσει να οδηγείς αυτοκίνητο βάρκα με μαλακά αμορτισερ και με μαλακή γενικά ανάρτηση τότε σίγουρα θα έχεις πρόβλημα γιατί το συγκεκριμένο έχει αρκετά σκληρή ανάρτηση. Γενικά είναι τι γουστάρεις απο ένα αυτοκίνητο να έχει. Εγώ πάντως το έχω περίπου 3 μήνες και είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο το μόνο πρόβλημα που μπορώ να πω οτι είχα ήταν το τρίξιμο του ταμπλώ στο σημείο που ενώνεται το τζαμάκι της κεντρικής κονσόλας με ένα στεφάνι που έχει απο πάνω αλλά αν πας λίγο παραπίσω θα βρείς την λύση η οποία είναι και η καλύτερη και δεν πρόκειτε ποτέ να ξαναντιμετωπίσεις πρόβλημα. Αλλά αυτό το πρόβλημα δεν αναφέρεται σε όλα τα αυτοκίνητα αλλά σε μερικά οπότε μπορεί να μην το αντιμετωπίσεις καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά για το χρόνο σας! Εϊμαι ερωτευμένος με αυτό το αμάξι!

Για το τρίξιμο το ήξερα, το είχα διαβάσει...

Για την ανάρτηση, επίσης ελπίζω να παλεύεται. Τόσο πολύ πια; Εξάλλου καλό είναι να είναι και λίγο sportive η αίσθηση στο αυτοκίνητο!

Νέα παιδιά είμαστε... ;-)

 

Υ.Γ. Στις 3800 με 4500 στροφές, τι ταχύτητα πιάνει το αμάξι;

"Never make anyone a priority in your life when you're only an option in theirs..."
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά για το χρόνο σας! Εϊμαι ερωτευμένος με αυτό το αμάξι!

Για το τρίξιμο το ήξερα, το είχα διαβάσει...

Για την ανάρτηση, επίσης ελπίζω να παλεύεται. Τόσο πολύ πια; Εξάλλου καλό είναι να είναι και λίγο sportive η αίσθηση στο αυτοκίνητο!

Νέα παιδιά είμαστε... ;-)

 

Υ.Γ. Στις 3800 με 4500 στροφές, τι ταχύτητα πιάνει το αμάξι;

Η ταχύτητα που δείχνει το κοντερ είναι γύρω στα 150 χιλ/ώρα αν θυμάμαι καλά και αυτή είνα γύρω στις 4000 στροφές. Τώρα αν ανοίξει και άλλο ο κινητήρας στο μέλλον δεν το γνωρίζω γιατί εγώ ακόμη έχω 3100 χιλ. και πάνω απο 4000 στροφές δεν το ανοίγω.

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι τελευταίο.

Το τιμόνι που τραβούσε δεξιά, όπως αναφέρουν πολλοί κάτοχοι, είναι πράγματι χαρακτηριστικό - πρόβλημα του αυτοκινήτου;

Το αντιμετωπίζουν όλοι;

"Never make anyone a priority in your life when you're only an option in theirs..."
Link to comment
Share on other sites

Και κάτι τελευταίο.

Το τιμόνι που τραβούσε δεξιά, όπως αναφέρουν πολλοί κάτοχοι, είναι πράγματι χαρακτηριστικό - πρόβλημα του αυτοκινήτου;

Το αντιμετωπίζουν όλοι;

Αυτό από οτι φαίνετε μάλλον όλοι το αντιμετωπίζουν αλλά άλλοι το καταλαβαίνουν και άλλοι δεν το καταλαβαίνουν. Αλλά απο οτι διαβάζουμε στα διάφορα forum μάλλον δεν είναι πρόβλημα και απλά έτσι είναι απο την κατασκευή του το αυτοκίνητο. Πάντως δεν είναι στο μόνο αυτοκίνητο που έχει παρατηρηθεί αυτό το φαινόμενο αλλά στα περισσότερα νέα αυτοκίνητα παρατηρείται αυτό το φαινόμενο. Γενικότερα για αυτο το θέμα ακούγονται διάφορα και μην φανταστεί οτι τραβάει τόσο πολύ που δεν κρατιέται το αυτοκίνητο στην ευθεία. Πάντως τελευταία δεν έχει αναφερθεί ούτε απο τα περιοδικά οτι το αυτοκ΄νητο αντιμετωπίζει πρόβληματα ευστάθειας. Πίστευω να υπάρχουν και ποιο ειδικοί απο εμένα και να σου δώσουν ποιο κατάτοπιστικές απαντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Οδηγησα επιτελους λιγες μερες πριν το νεο honda civic type-r fn2 και εμεινα με τις καλυτερες εντυπωσεις.Συνδυαζει κομψοτητα,γκαζι και αξιοπιστια!

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα μάγκες.Είμαι ένα νέο μέλος στην παρέα , αν και παρακολουθώ αρκετούς μήνες αυτό το forum. Σήμερα έκλεισα και εγώ με τη σειρά μου αυτό το ευλογημένο αυτοκίνητο (civic 1.8 sport Μαύρο sunroof). Διάβασα και διαβάζω αρκετούτσικα "μειονεκτήματα" (ο θεός να τα κάνει) για το συγκεκριμένο και έχω να πω ότι όσο αλήθεια η ψέμα να είναι, πραγματικά δεν με απέτρεψε και δεν με φρέναρε στο να το αγοράσω. Πείτε με επιπόλαιο, πείτε με παρορμητικό αλλά αν δεν ερωτευτώ ένα αυτοκίνητο δεν μπορώ να συμβιώσω μαζί του. Το ίδιο ισχύει και για άλλα πράγματα. Αντικειμενικά και υποκειμενικά είναι το πιο όμορφο και προχωρημένο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή. Της επόμενες μέρες θα σας πω και της εντυπώσεις μου για το οδηγικό κομμάτι. :happy:
Link to comment
Share on other sites

Πείτε με επιπόλαιο, πείτε με παρορμητικό αλλά αν δεν ερωτευτώ ένα αυτοκίνητο δεν μπορώ να συμβιώσω μαζί του. Το ίδιο ισχύει και για άλλα πράγματα. Αντικειμενικά και υποκειμενικά είναι το πιο όμορφο και προχωρημένο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή.:happy:

 

Συμφωνώ κι απαυξάνω! Είναι όπως ακριβώς τα λες. Χωρίς υπερβολές...

 

Άσχετο, αλλά η πανοραμική ηλιοροφή αξίζει τα 800€;

Μήπως χαμηλώνει την οροφή κι ακουμπάει το κεφάλι; (είμαι 1.90 ύψος).

 

Επίσης, το κλειδί για τέτοιο αμάξι (σχεδιασμός, τιμή) δεν είναι παραφωνία; Γίνεται να είναι τόσο μέτριο (αν όχι άσχημο;)

 

Τέσπα, δεν κολλάω εκεί, αλλά λέμε τώρα. Είναι το κερασάκι στην τούρτα, πώς να το κάνουμε δηλαδή... :O

 

Τέλος, το καλύτερο χρώμα ποιο είναι πιστεύετε για το συγκεκριμένο αμάξι;

Εκτός του μαύρου που είναι το best (αλλά και λίγο "σούπα")...

"Never make anyone a priority in your life when you're only an option in theirs..."
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ κι απαυξάνω! Είναι όπως ακριβώς τα λες. Χωρίς υπερβολές...

 

Άσχετο, αλλά η πανοραμική ηλιοροφή αξίζει τα 800€;

Μήπως χαμηλώνει την οροφή κι ακουμπάει το κεφάλι; (είμαι 1.90 ύψος).

 

Επίσης, το κλειδί για τέτοιο αμάξι (σχεδιασμός, τιμή) δεν είναι παραφωνία; Γίνεται να είναι τόσο μέτριο (αν όχι άσχημο;)

 

Τέσπα, δεν κολλάω εκεί, αλλά λέμε τώρα. Είναι το κερασάκι στην τούρτα, πώς να το κάνουμε δηλαδή... :O

 

Τέλος, το καλύτερο χρώμα ποιο είναι πιστεύετε για το συγκεκριμένο αμάξι;

Εκτός του μαύρου που είναι το best (αλλά και λίγο "σούπα")...

 

Η οροφή ΑΞΙΖΕΙ εγώ είμαι 1.84 και έχω αέρα από πάνω αλλά για το 1.90 κάνε δοκιμή.

Το κλειδί έχεις δίκιο ντρέπεσαι να το αποκαλύψεις ευτηχως πήρα ένα Honda Racing μπρελόκ κ σώζεται η κατάσταση.

Χρώμα ε Galaxy Grey for ever αλλά πάρτε μαύρα να μη γεμίσει ο τόπος...

Link to comment
Share on other sites

Η οροφή ΑΞΙΖΕΙ εγώ είμαι 1.84 και έχω αέρα από πάνω αλλά για το 1.90 κάνε δοκιμή.

Το κλειδί έχεις δίκιο ντρέπεσαι να το αποκαλύψεις ευτηχως πήρα ένα Honda Racing μπρελόκ κ σώζεται η κατάσταση.

Χρώμα ε Galaxy Grey for ever αλλά πάρτε μαύρα να μη γεμίσει ο τόπος...

Ορίστε αυτά τα ελαττώματα αναφέρετε στο forum και αποτρέπετε τους νέους αγοραστές από το Civic γιατί κάνετε να φαίνεται το αυτοκίνητο προβληματικό:p:p:p! Καλά συμφωνούμε οτι το κλειδί είναι απαράδεκτο και ελπίζω να βγάλει κανένα άλλο για να το αντικαταστήσω!

Link to comment
Share on other sites

klahspera paidia !!! eimai katoxos kai gw enos civic edw kai 8.5 mhnes.eixa thn atyxia na mou parabiasoun ton autokinhto mou prin mia bdomada mera meshmeri enw imoun sthn thalassa.to apotelesma einai oti den xtuphse o synagermos 1on gt einai ellatwmatikos (den exei radar!!!!!!!!) h o hlektrologos pou to sundese einai gia klwtsies kai na fadasthte oti o sunagermos einai ths META ALARM.parakalw opoios exei gnwsh tou thematos tha xarw polu na mou parathesh thn apopsh tou ep'autou.sas euxaristw ][][]= nikos !
Link to comment
Share on other sites

το κλειδι μια χαρα ειναι....απλο λιτο λειτουργικο και πανω απο ολα κομπακτ για να το βαζεις σκετο μεσα στην τσεπη χωρις χαζομπρελοκ.....

 

γκρινιαξτε για κατι αλλο

 

και για να μην ξεχασω το καλυτερο χρωμα ειναι το cosmic grey:!:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...