Jump to content

All about Honda


songless_bird
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ρε παιδιά θέλω να κάνω μια ερώτηση για ένα φαινόμαινο που δεν ξέρω αν παρατηράται σε όλους. Όταν έχω κουμπομένη ταχύτητα με το που βάζω νεκρά και αφήνω το αμάξι να τσουλίσει η κατανάλωση εκτινάσεται στο 20 στιγμηαία και μετα πεφτει στο μηδέν.

Είναι φυσιολογικό αυτό???

Θέλω να πώ συμβαίνει σε κανέναν άλλο ή μόνο σε μένα?

είναι φυσιολογικό διότι ενεργοποιείται το cut off του κινητήρα...

Δείτε το επίσημο βίντεο του μοτέρ για να καταλάβετε ότι πρόκειται για κινητήρα διαμάντι...

 

http://www.youtube.com/watch?v=ECB5yFaWmVM

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

μιας και ειμαστε πια καμποσοι ας γραψουμε ποσα χιλιομετρα εχουμε κανει με το σιβικ και αν εχουμε καποια παρατηρηση...

 

εγω ειμαι στα 33.050χλμ και καποια παρατηρηση δεν εχω να κανω...ολα καλα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ 2.200χλμ και να οι παρατηρήσεις μου:

1) Ήξερα ότι είναι σκληρό αλλά με τους καρόδρομους που έχουμε στο Ελλάδα καταντάει ενευριστηκό.

2) Ακόμα δεν μπορώ να προσδιορίσω αν έχει όντως καλή κατανάλωση ή όχι, βέβαια για να λέτε οι υπόλοιποι ότι είναι ένα απ'τα θετικά του αυτ. μάλλον έτσι θα'ναι...

3) Απαράδεκτο τρίξημο στο ταμπλό (μερικές φορές), συνήθως όταν το αυτ. ξεκινάει απο στάση.

4) Αν και δεν το έχω πιέσει αρκετά στις στροφές λόγω στρωσίματος αλλά λίγο που έχω δοκιμάσει να παίξω με το τιμόνι είδα ότι το πίσω μέρος φεύγει σχετικά εύκολα αλλά επανέρχεται εύκολα επίσης.

 

Μπορεί να θεωρήσετε χαζές τις πιο πάνω παρατηρήσεις ή και βιαστηκές λόγω του ότι έχω το αυτ. μόλις ένα μήνα και ακόμα το στρώνω αλλά ο κάθε οδηγός κοιτάζει διαφορετικά κάποια πράγματα από έναν άλλο. Και για να μην βιαστήτε να κράξετε να πώ για χιλιοστή φορά ότι το αυτ. τα σπάει σε όλους τους τομείς, βρίσκεται ένα και δυο σκαλοπάτια παραπάνω απ'τον ανταγ. και όλοι όσοι το επιλέξαμε ξέραμε από πριν όλα τα + και τα μηδαμηνά - του.

Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

είναι φυσιολογικό διότι ενεργοποιείται το cut off του κινητήρα...

Δείτε το επίσημο βίντεο του μοτέρ για να καταλάβετε ότι πρόκειται για κινητήρα διαμάντι...

 

http://www.youtube.com/watch?v=ECB5yFaWmVM

 

Τι φοβερό βιντεο είναι αυτό φίλε spyros_s?

Καλά πως το ανακάλυψες?

Ωραίος...

 

Είδατε πόσα γίνονται κάτω απ'το καπό κι εμείς ούτε ιδέα..............

Link to comment
Share on other sites

kαλησπερα μαγκες

Εχτες γηρισα απο ιαπονια ειμουνα μια εβδομαδα εκει κοιταζα παντου

να βρω το αμαξη μας δεν το ειδα πουθενα :cry: ξερω οτι βγαινει england αλλα οχι οτι δεν υπαρχη καθολου στην ιαπονια θελω να πιστευω οτι απλα δεν το ειδα ;)

Link to comment
Share on other sites

kαλησπερα μαγκες

Εχτες γηρισα απο ιαπονια ειμουνα μια εβδομαδα εκει κοιταζα παντου

να βρω το αμαξη μας δεν το ειδα πουθενα :cry: ξερω οτι βγαινει england αλλα οχι οτι δεν υπαρχη καθολου στην ιαπονια θελω να πιστευω οτι απλα δεν το ειδα ;)

ΔΕΝ υπάρχει καθόλου στην Ιαπωνία. Το μοντέλο παράγεται για την αγορά της Ευρώπης της Μέσης Ανατολής και της Νοτίου Αφρικής. Ίσως το φέρνουν και στην Αυστραλία. Σίγουρα δεν πάει στην Άπω Ανατολή και στις ΗΠΑ
Link to comment
Share on other sites

Αισίως έφτασα τα 10000χλμ. Μέσα στην εβδομάδα θα πάω για το πρώτο service. Τι λογαριασμό να περιμένω???
Link to comment
Share on other sites

εγω τα λαδια που αλλαξα 3 φορες εδωσα και τις 3 γυρω στα 55 ευρω

Μιλάς για επίσημο αντιπρόσωπο, σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω 8.000 χιλιομετρα και προχθες συμπληρωσα εξαμηνο και επρεπε να κανω στο καθιερωμενο σερβις..

Ωστοσο αυτο εγινε μονο στα χαρτια!!! η καλυτερα στο......βιβλιαρακι...

Ο κολλητος ειναι μηχανικος στην επισημη αντιπροσωπια και μου ειπε και κανονισε να το κανω σερβις με τα χιλιομετρα και οχι με το χρονικο οριο..

Ετσι βαλαμε μονο την σφραγιδα για να ειμαι καλυμενος και θα κανω το σερβις στα 10.000 χιλιομετρα...:cool:

Use your Illusions..
Link to comment
Share on other sites

stin ellada eimaste oti theloume sygrinoume exalou sta periodika exoume dei kai xeirotera. apla tha po pio yperterei pou gia tous fillous tou forum, ( alaxa to octavia kai pira ti civic )

thesi odigou. octavia logo rithnizomenou ypovraxioniou kai xerouli portas pou itan pio anapautika sto taxidi

ergonomia tablo. makran civic

xwros epivatwn. civic eidika gia tous piso

hxomonosi isopalia

aisthsi asfaleias sthn odigisi . civic

mion sto skoda kai se olo ton omilo vw oi mixanismoi sta parathira pou espage to plastiko ths vasis kai epefte to parathiro tis pio apithanes stigmes. 100 peripou europoula

sto civic kopanaei to piso amorteser sigoura!

kata t alla. opios den exei klisto parking makrya apo iliorofi kai dermatina.

katanalosi epitaxinseis klp sta periodika paidia

foveri i oratotita sto civic apo tous kathreftesapo to piso tzami parolo to kopsimo to civic anotero tou skoda.

exo alaxei autobianci abarth, bmw318, atos, micra, leon 1800 (ekege perisootera ladia apo venzinh)kai edo kai 3 meres katoxos civic 1,4

Link to comment
Share on other sites

an spane oi mixanismoi gia ta parathira sta germanika autokinita?

se ola ektos bmw. se olo ton omoli vw akoma kai sta mercedes. to exo rotisei kai to exo psaxei giati tous exo plirosei sto octavia

ti ena xrono anamoni vre paides se 15 meres to pira to civic to 1,4 apo konogiorga patra

Link to comment
Share on other sites

an spane oi mixanismoi gia ta parathira sta germanika autokinita?

se ola ektos bmw. se olo ton omoli vw akoma kai sta mercedes. to exo rotisei kai to exo psaxei giati tous exo plirosei sto octavia

ti ena xrono anamoni vre paides se 15 meres to pira to civic to 1,4 apo konogiorga patra

dkit42001 σε mercedes c180 μοντ94 που ειχε η οικογενεια μου δεν ειχαν σπασει ποτε μετα απο 320.000χλμ οταν και το πουλησαμε χωρις να μας εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα.στο καινουργιο mercedes c230k μοντ2005 που αγορασαμε και τωρα εχει 60.000χλμ κανενα προβλημα με παραθυρα και οτιδηποτε αλλο. στο προσωπικο μου golf gt μοντελο αυγουστος2007 8000χλμ το παραμικρο προβλημα δεν εχει σημειωθει ουτε φυσικα στα παραθυρα γιατι πολυ απλα αυτο το προβλημα αφορα την προιγουμενη γενια.οποτε ολα τα αλλα τα ακουω βερεσε...

Link to comment
Share on other sites

dkit42001 σε mercedes c180 μοντ94 που ειχε η οικογενεια μου δεν ειχαν σπασει ποτε μετα απο 320.000χλμ οταν και το πουλησαμε χωρις να μας εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα.στο καινουργιο mercedes c230k μοντ2005 που αγορασαμε και τωρα εχει 60.000χλμ κανενα προβλημα με παραθυρα και οτιδηποτε αλλο. στο προσωπικο μου golf gt μοντελο αυγουστος2007 8000χλμ το παραμικρο προβλημα δεν εχει σημειωθει ουτε φυσικα στα παραθυρα γιατι πολυ απλα αυτο το προβλημα αφορα την προιγουμενη γενια.οποτε ολα τα αλλα τα ακουω βερεσε...

 

 

Μα δεν αναφέρθηκε σε σένα

Link to comment
Share on other sites

dkit42001 σε mercedes c180 μοντ94 που ειχε η οικογενεια μου δεν ειχαν σπασει ποτε μετα απο 320.000χλμ οταν και το πουλησαμε χωρις να μας εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα.στο καινουργιο mercedes c230k μοντ2005 που αγορασαμε και τωρα εχει 60.000χλμ κανενα προβλημα με παραθυρα και οτιδηποτε αλλο. στο προσωπικο μου golf gt μοντελο αυγουστος2007 8000χλμ το παραμικρο προβλημα δεν εχει σημειωθει ουτε φυσικα στα παραθυρα γιατι πολυ απλα αυτο το προβλημα αφορα την προιγουμενη γενια.οποτε ολα τα αλλα τα ακουω βερεσε...
Καλέ μου φίλε δεν ξέρω για την Mercedes αλλά για το golfaki σου είσαι από τους λίγους και από τους τυχερούς που δεν είχες πρόβλημα. Αυτό φυσικά δεν ισχύει μόνο για τα VW αλλά για όλο τον όμιλο VAG με εξαίρεση τα Audi. Εγω προσωπικά είχα και Golf και Ibiza και αφού έσπασα τα μούτρα μου με τα VW και τα Seat στις αντιπροσωπείες επιτέλους έβαλα μυαλό και άλλαξα εταιρεία και χώρα και πήγα προς Ιαπωνία και Honda μπας και βρω την υγεία μου και δεν μου σπάνε τα νεύρα με το συνεχόμενο συνεργείο. Φυσικά ακόμη δεν μπορώ να πω γνώμη για τα Honda γιατί έχω μικρη εμπειρία απο το αμάξι αλλά μέχρι τώρα δεν έχω κανένα απολύτος παράπονο μηχανικό και ηλεκτρονικό.
Link to comment
Share on other sites

μιας και ειμαστε πια καμποσοι ας γραψουμε ποσα χιλιομετρα εχουμε κανει με το σιβικ και αν εχουμε καποια παρατηρηση...

 

εγω ειμαι στα 33.050χλμ και καποια παρατηρηση δεν εχω να κανω...ολα καλα

Συμφωνώ οτι πρέπει σιγά σιγά να αρχίσουμε να γράφουμε και τις παρατηρήσεις για το αμάξι.

Εγώ 1.500 χλμ και να οι παρατηρήσεις μου:

1) Οι αναρτήσεις που πολλοί γράφετε οτι έχουν πρόβλημα δεν με πολύ ενοχλούν ίσως επειδή ακόμη είμαι συνηθισμένος απο τα προηγούμενα αυτοκίνητα μου που είχαν αρκετά σκληρές αναρτήσεις

2) Η κατανάλωση που είναι πλέον πολύ σημαντική παρατήρηση γιατί η βενζίνη έχει ξεφύγει στις τιμές μπορώ να πω οτι είμαι αρκετά ευχαριστημένος αφού σε αυτά τα χιλιόμετρα που έχω κάνει είναι στα 7 Lt/100khm. Σε ταξίδι που έκανα από Αθήνα - Καρπενήσι με επιστροφη η κατανάλωση έκανε ρεκόρ αφου το trip computer έγραψε 6.6 Lt/100khm και με ταχύτητα που κοιμαινόταν από 100 μέχρι 120 που σημαίνει οτι οι στροφές του κινητήρα ήταν μέχρι 3000 στροφές.

3) Το τρίξημο του ταμπλό (μερικές φορές), ειδικά όταν υπάρχει συντονισμός και όταν ο καιρός είναι αρκετά κρύος. Το μοναδικό τρίξιμο που έχω εντοπίσει προέρχεται απο το "πλαστικό στεφανι" που καλύπτει το τζαμάκι που βρίσκεται το στροφόμετρο και το κυρίως ταμπλό.

4) Το εξωτερικό καπάκι της βενζίνης θα μπορούσε να είχε καλύτερη εφαρμογή με το υπόλοιπο αυτοκίνητο.

5) Το τιμόνι δεν κόβει αρκετά σε σχέση με τον όγκο του αυτοκινήτου.

 

Οι παρατηρήσεις μου προέρχονται από τον λίγο καιρό που έχω το αυτοκίνητο (λιγότερο απο 1 μήνα) και ελπίζω να παραμείνουν αυτές και να μην υπάρξουν άλλες στο μέλλον. Ελπίζω κάποιες απο αυτές όπως το τρίξιμο του ταμπλό να το διορθώσω στο πρώτο service εντός εγγύησης και χωρίς γκρίνιες.

Link to comment
Share on other sites

[Θέμα: gia comisar

 

an spane oi mixanismoi gia ta parathira sta germanika autokinita?

se ola ektos bmw. se olo ton omoli vw akoma kai sta mercedes. to exo rotisei kai to exo psaxei giati tous exo plirosei sto octavia

ti ena xrono anamoni vre paides se 15 meres to pira to civic to 1,4 apo konogiorga patra]

 

tempes se emena anaferotan [Θέμα: gia comisar] me egrapse lathos

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ οτι πρέπει σιγά σιγά να αρχίσουμε να γράφουμε και τις παρατηρήσεις για το αμάξι.

Εγώ 1.500 χλμ και να οι παρατηρήσεις μου:

1) Οι αναρτήσεις που πολλοί γράφετε οτι έχουν πρόβλημα δεν με πολύ ενοχλούν ίσως επειδή ακόμη είμαι συνηθισμένος απο τα προηγούμενα αυτοκίνητα μου που είχαν αρκετά σκληρές αναρτήσεις

2) Η κατανάλωση που είναι πλέον πολύ σημαντική παρατήρηση γιατί η βενζίνη έχει ξεφύγει στις τιμές μπορώ να πω οτι είμαι αρκετά ευχαριστημένος αφού σε αυτά τα χιλιόμετρα που έχω κάνει είναι στα 7 Lt/100khm. Σε ταξίδι που έκανα από Αθήνα - Καρπενήσι με επιστροφη η κατανάλωση έκανε ρεκόρ αφου το trip computer έγραψε 6.6 Lt/100khm και με ταχύτητα που κοιμαινόταν από 100 μέχρι 120 που σημαίνει οτι οι στροφές του κινητήρα ήταν μέχρι 3000 στροφές.

3) Το τρίξημο του ταμπλό (μερικές φορές), ειδικά όταν υπάρχει συντονισμός και όταν ο καιρός είναι αρκετά κρύος. Το μοναδικό τρίξιμο που έχω εντοπίσει προέρχεται απο το "πλαστικό στεφανι" που καλύπτει το τζαμάκι που βρίσκεται το στροφόμετρο και το κυρίως ταμπλό.

4) Το εξωτερικό καπάκι της βενζίνης θα μπορούσε να είχε καλύτερη εφαρμογή με το υπόλοιπο αυτοκίνητο.

5) Το τιμόνι δεν κόβει αρκετά σε σχέση με τον όγκο του αυτοκινήτου.

 

Οι παρατηρήσεις μου προέρχονται από τον λίγο καιρό που έχω το αυτοκίνητο (λιγότερο απο 1 μήνα) και ελπίζω να παραμείνουν αυτές και να μην υπάρξουν άλλες στο μέλλον. Ελπίζω κάποιες απο αυτές όπως το τρίξιμο του ταμπλό να το διορθώσω στο πρώτο service εντός εγγύησης και χωρίς γκρίνιες.

΄

 

Πως το κάνετε ρε παιδιά αυτό και κρατιέστε μέχρι τις 3000 στροφές; Πίστευα ότι είμαι σχετικά υπομονετικός και ήρεμος, αλλά δεν μπορώ με τίποτα να κρατηθώ με αυτό το αυτοκίνητο - ελιξήριο.

Μετά από 2 μήνες, ακόμη ...

δεν μου αρέσει το σκληρό πλαστικό που διάλεξαν για το ταμπλό,

η πίσω ορατότητα,

και ο φτωχός εξοπλισμός σε σχέση με τη τιμή (Μόνος υπεύθυνος ο Σαρακάκης και όχι το αυτοκίνητο).

Στα θετικά ξεχωρίζω τα φρένα - άγκυρες, την κατανάλωση (αν και όχι τόσο καλή όσο διαφημίζεται - με αναίτια μικρό ρεζερβουάρ) και το διαπεραστικό look της ενιαίας μάσκας μπροστά.

Με ξενερώνει η συζήτηση για το αν ισχύει η εγγύηση αν έχεις βάλει 3rd party συναγερμό και αν έκανες σερβις στα 10002 χλμ. (Πάλι Made by σαkaρακάκης).

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να μπούμε σε αντιπαράθεση με οδηγούς άλλων αυτοκινήτων. Καλά να είμαστε όλοι και να χαιρόμαστε ότι έχουμε. Αυτό είναι ο κανόνας.

Τα όποια προβλήματα των tsi είναι γνωστά άλλωστε και στην ίδια την vw γι' αυτό και προχώρησε διπλωματικά και μαρκετινίστικα, αρχικά στην αναδίπλωση με το νέο μοτέρ των 122 ίππωνμε ένα τούρμπο και μελλοντικά, στην σταδιακή κατάργηση της τεχνολογίας των 2 τούρμπο από αυτό το μοτέρ αλλά και το 1,8tsi με τα 160 άλογα στο όνομα της παρόμοιας ροπής, της καλύτερης κατανάλωσης αλλά και της καλύτερης φιλικότητας στο περιβάλλον μέσω της μικρότερης εκπομπής ρύπων.

Τα 2 αυτά μοτέρ είναι πολύ καλύτερα από τα διπλότουρμπα και αξίζουν περισσότερο την αγορά. Το έχει ξανακάνει άλλωστε η vw με την σειρά g την δεκαετία του 90. Εύχομαι πάντως οι έλληνες ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων υλοποιήσεων να μην αντιμετωπίσουν τα προβλήματα του εξωτερικού και να χαρούν και αυτοί όπως και εμείς τα καινούρια τους αυτοκίνητα. :O

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να μπούμε σε αντιπαράθεση με οδηγούς άλλων αυτοκινήτων. Καλά να είμαστε όλοι και να χαιρόμαστε ότι έχουμε. Αυτό είναι ο κανόνας.

Τα όποια προβλήματα των tsi είναι γνωστά άλλωστε και στην ίδια την vw γι' αυτό και προχώρησε διπλωματικά και μαρκετινίστικα, αρχικά στην αναδίπλωση με το νέο μοτέρ των 122 ίππωνμε ένα τούρμπο και μελλοντικά, στην σταδιακή κατάργηση της τεχνολογίας των 2 τούρμπο από αυτό το μοτέρ αλλά και το 1,8tsi με τα 160 άλογα στο όνομα της παρόμοιας ροπής, της καλύτερης κατανάλωσης αλλά και της καλύτερης φιλικότητας στο περιβάλλον μέσω της μικρότερης εκπομπής ρύπων.

Τα 2 αυτά μοτέρ είναι πολύ καλύτερα από τα διπλότουρμπα και αξίζουν περισσότερο την αγορά. Το έχει ξανακάνει άλλωστε η vw με την σειρά g την δεκαετία του 90. Εύχομαι πάντως οι έλληνες ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων υλοποιήσεων να μην αντιμετωπίσουν τα προβλήματα του εξωτερικού και να χαρούν και αυτοί όπως και εμείς τα καινούρια τους αυτοκίνητα. :O

Συμφωνούμε οτι όλοι πρέπει να χαιρόμαστε τα υατοκίνητα που έχουμε και μακάρι κανένας μας να μην αντιμετωπίζει προβλήματα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να λέμε τα αρνητικά των δικών μας και των άλλων αυτοκινήτων ομοίως καλό είναι να αναφέρουμε και τα θετικά σχόλια.

Link to comment
Share on other sites

είναι φυσιολογικό διότι ενεργοποιείται το cut off του κινητήρα...

Δείτε το επίσημο βίντεο του μοτέρ για να καταλάβετε ότι πρόκειται για κινητήρα διαμάντι...

 

http://www.youtube.com/watch?v=ECB5yFaWmVM

 

Παιδιά μήπως μπορείτε να μου περιγράψετε πως λειτουργεί αυτό το cut off του κινητήρα? Έχω ακούσει ότι όταν είσαι σταματημένος στο ρελαντί πάνω απο 30δ είναι ποιο οικονομικό να κλεισεις την μηχανή και να ξαναναψεις όταν θες να ξεκινησεις πχ το κάνω σε ένα φαναρι που περιμενω πάνω απο 3 λεπτα να ανάψει πρασινο.

Μήπως τελικα το cut off που λετε κάνει την ίδια δουλειά και μειώνεται η κατανάλωση?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους τους κατόχους του έρωτα μου!!! :love: (όπου έρωτας, βλέπε civic!)

Απ' ότι αντιλαμβάνομαι, πρέπει να ειμαι η πρώτη γυναίκα που συμμετέχω στο συγκεκριμένο topic!!! :cool: Αυτό οφείλεται στην αγιάτρευτη λατρεία του civic, αλλα κ της τετρακίνησης γενικώς!!!

Παρόλο που δεν είμαι κάτοχος, ακομα, του συγκεκριμένου αυτοκινητού, (αν κ ελπίζω σύντομα στην αγορά του) ενημερώνομαι καθημερινώς κ αδιαλλήπτως οτι αφορά το civicaki! Θεωρώ οτι αξίζει τα λεφτά του, αν κ προβληματίζομαι για τις μικρο-ατέλειες που ακούγονται εδω μέσα....:( Ίσως να περίμενα το τέλειο!!!)

Παρόλα αυτα, πρόσφατα επισκέφτηκα (για ακόμη μια φορά :O ) μια αντιπροσωπία κ προς εκπληξην μου με ενημέρωσαν οτι πλέον το αμάξι ειναι ετοιμοπαράδοτο, σε όποιο χρωμα κ εκδοση επιθυμώ! Κ όχι μόνο αυτο, αλλα μου κάνουν κ δώρο αρκετά extra!!!! (πέρα από τα πατακια-φαρμακέιο:mad:)

Λέτε να επηρεάζει η "καλή" προκαταβολή ή το φύλλο μου;;;; :lol::lol:

 

Πολλά κ ασφαλή χιλ. σε όλους! :D

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μήπως μπορείτε να μου περιγράψετε πως λειτουργεί αυτό το cut off του κινητήρα? Έχω ακούσει ότι όταν είσαι σταματημένος στο ρελαντί πάνω απο 30δ είναι ποιο οικονομικό να κλεισεις την μηχανή και να ξαναναψεις όταν θες να ξεκινησεις πχ το κάνω σε ένα φαναρι που περιμενω πάνω απο 3 λεπτα να ανάψει πρασινο.

Μήπως τελικα το cut off που λετε κάνει την ίδια δουλειά και μειώνεται η κατανάλωση?

Ευχαριστώ

 

 

 

Εγώ ως την ώρα ξέρω οτι με απλά το cut off "κόβει" την παροχή καυσίμων όταν αυτή "υπερβεί" ένα όριο. Δλδ, όταν ανιχνεύσει κρουστική καύση.

Έπίσης, έχω ακούσει οτι πραγματοποιείται κ σε άλλες περιπτώσεις. Όταν πχ το immobolizer διαπιστώσει ότι υπάρχει απόπειρα ενεργοποίησης του οχήματος χωρίς να έχει εισαχθεί το κλειδί, ή όταν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν παραμόρφωση, σε περίπτωση τροχαίου....

 

Αν κάνω κάποιο λάθος, κατανόηση! Είμαι θήλυν!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...