Jump to content

All about Honda


songless_bird
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κοιτάξτε πιέσεις στα ελαστικά, να έχουν όλα ίδια πίεση, από την αντιπροσωπεία βάζουν ότι να ναι πιέσεις.

Είχα ακούσει κάποτε ότι τα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε μετά από λίγη ώρα που δεν κρατάς το τιμόνι να παρεκκλίνουν δεξιά ώστε να σταματήσεις και αν το παρατηρήσετε αυτό γίνετε σε πολλά αυτοκίνητα, μήπως είναι αυτό που σας προβληματίζει??

Σε αυτό που λες δεν έχεις άδικο οτι σε πολλά καινούργια αυτοκίνητα παρατηρείται αυτό το φαινόμενο γιατί και ένα φιλός με Jimny το ίδιο πρόβλημα έχει απο την αρχή και κανένας δεν του λέει γιατί υπάρχει αυτή η μικρή παρέκκλιση.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Kαι εμενα τραβαει ελαφρα τονιζω ελαφρα,αλλα και το polo που ειχα παλι δεξια τραβαγε αλλα ποτε δεν καταφερε να φτιαχτει.Μηπως επειδη εχουμε δεξια κυβερνηση τα εχουνε ρυθμισει ετσι?

Σκεφτομαι να το παω για SERVICE των εξι μηνων στον ΓΚΙΟΥΛΜΠΑΛΟΓΛΟΥ στην μεταμορφωση με κοστος 60Ε.Εχετε ακουσει τιποτα η προτεινετε τιποτα αλλο για βορεια προαστεια που ειναι κοντα στη δουλεια μου?Η motor system κανει ανακαινησημαλλον και ο σωτηροπουλος ζηταει 80Ε.

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

Βασικά κάτι είχα ακούσει ότι έχει να κάνει με την ευθυγράμμιση ποιο πολύ για προστασία, αλλά αυτό το κάνει μετά από λίγο που αφήνεις το τιμόνι , δεν είναι αυτό που λέει ο gap ότι τραβάει αμέσως. Παντός το οδόστρωμα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, εγώ σε ένα άλλο όχημα σε οποίον μηχανικό και να πήγαινα μου έλεγε ότι φταίει το φαρδύ ελαστικό, και όντως σε καλό δρόμο δεν τραβούσε σε άλλους τραβούσε αρκετά.
Link to comment
Share on other sites

Πάντως πρέπει το πρόβλημα αυτό να το εξετάσουν τα συνεργεία για τι δεν είναι πιστεύω 1 ή 2 αυτοκίνητα που το έχουν αλλά αρκετά και θέλει τέλος πάντων μια περισσότερο προσοχή.
:what: Μην κάνεις αυτό που δεν θέλεις να σου κάνουν
Link to comment
Share on other sites

Βασικά κάτι είχα ακούσει ότι έχει να κάνει με την ευθυγράμμιση ποιο πολύ για προστασία, αλλά αυτό το κάνει μετά από λίγο που αφήνεις το τιμόνι , δεν είναι αυτό που λέει ο gap ότι τραβάει αμέσως. Παντός το οδόστρωμα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, εγώ σε ένα άλλο όχημα σε οποίον μηχανικό και να πήγαινα μου έλεγε ότι φταίει το φαρδύ ελαστικό, και όντως σε καλό δρόμο δεν τραβούσε σε άλλους τραβούσε αρκετά.

 

προστασια απο τι?:blink:

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και εγώ που υποστήριζα οτι το δικό μου δεν τραβάει χτες το βραδυ που βγήκα στην αττική στην ευθεία δεν είχα πρόβλημα αλλά στην κατεχάκη και στην κηφισσίας παρατήρησα οτι και σε εμένα μετά απο λίγο ψιλοτραβάει το τιμόνι. Θα πάω να ξανακοιτάξω τα λάστιχα και θα το ξανακάνω το τεστ και θα σας ενημερώσω αν τελικά φταίνε οι πιέσεις των ελαστικών.
Link to comment
Share on other sites

Kkaranta εγώ τα έχω τσεκάρει όλα αυτά πριν κανω το post. Τσέκαρα και πίεση σε ελαστικά και πήγα το αμάξι στον παπρά την επόμενη μέρα και μου έκανε ευθιγράμηση/ζυγοστάθμιση.....δεν άλαξε απολύτος τίποτα. Πάντως μην νομίζετε πως τραβάει πολύ το τιμόνι.....θέλει 6 δεύτερα περίπου για να αλάξεί λωρίδα ενώ κινούμαι με 100-120. Ίσως να είναι και ο δρόμος σε συνδιασμό με το φαρδί λάστιχο. Θα το ξανατσεκάρω πάντως και εγώ αττική οδό και θα σας πώ. Αν και νομίζω πως κανένας δρόμος δεν είναι ακριβώς ευθεία για να μην πλημυρίζει με τισ βροχές. Θα δείξει!!!
Link to comment
Share on other sites

Συγκριτικά με το προηγούμενο civic το 1,8 έχει καλύτερη ηχομώνωση? με 150 χμ/ω στην εγνατία κάνεις ευχάριστο ταξίδι ή ανοίγεις την ένταση του rcd? Διαβάζω στο forum για έντονους θορύβους στις 3800-4500 rpm!!
Link to comment
Share on other sites

Kkaranta εγώ τα έχω τσεκάρει όλα αυτά πριν κανω το post. Τσέκαρα και πίεση σε ελαστικά και πήγα το αμάξι στον παπρά την επόμενη μέρα και μου έκανε ευθιγράμηση/ζυγοστάθμιση.....δεν άλαξε απολύτος τίποτα. Πάντως μην νομίζετε πως τραβάει πολύ το τιμόνι.....θέλει 6 δεύτερα περίπου για να αλάξεί λωρίδα ενώ κινούμαι με 100-120. Ίσως να είναι και ο δρόμος σε συνδιασμό με το φαρδί λάστιχο. Θα το ξανατσεκάρω πάντως και εγώ αττική οδό και θα σας πώ. Αν και νομίζω πως κανένας δρόμος δεν είναι ακριβώς ευθεία για να μην πλημυρίζει με τισ βροχές. Θα δείξει!!!

Εγώ πάντως το ξανατσέκαρα το Σαββατοκύριακο και πιστεύω καθαρά οτι όλα αυτά οφείλονται στο οδόστρωμα σε συνδυασμό με τα φαρδιά λάστιχα του αυτοκινήτου. Στην εθνική Αθηνών-Λαμίας υπήρχαν κομμάτια του δρόμου που το αυτοκίνητο τράβαγε αρκετά σε ταχυτήτες μέχρι 130 χιλ ενώ υπήρχαν κομμάτια του δρόμου που το αμάξι ήταν τρένο με την ίδια ταχύτητα. Πάντως όταν ανέβασα ταχύτητα η οποία ήταν γύρω στα 150 χιλ το αμάξι συνέχιζε να ήταν τρένο ακόμα και όταν το οδόστρωμα ήταν ψιλοχάλια. Στην αττική οδό πάντως δεν παρατήρησα κανένα φαινόμενο τραβήγματος σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων απο 100 χιλ μέχρι και 120χιλ. Μια άλλη παρατήρηση είναι το εξωτερικό καπάκι της βενζίνης το οποίο νομίζω ανοίγει αρκετά εύκολα χωρίς να το ανοίξεις απο μέσα απο το αυτοκίνητο. Πιθανός να μην το είχα κλείσει καλά αλλά είναι το επόμενο που πρέπει να δω αν θέλει αλλάγη μιας και πιστεύω οτι είναι το μοναδικό πρόβλημα που πραγματικά μπορεί να έχει το αυτοκίνητο! Μέχρι τώρα έχω 2600χιλ και πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστήμένος απο το αυτοκίνητο και σαν οδήγηση και σαν κατανάλωση. Αν δεν είχα παρατηρήσει και αυτά τα ψιλοπράγματα σίγουρα θα έδινα άριστα στην Honda για το αυτοκίνητο που έφτιαξε! Μακάρι να βγαίνουν τέτοια αυτοκίνητα!:):):):):)

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως μου τραβάει και σε αττική και σε εθνική και παντού απ'την πρώτη μέρα που το πήρα!

Άλλο ένα πρόβλημα που με εκνευρίζει πολύ είναι ένα μικρό σκούξιμο που κάνουν τα τακάκια (πάλι απ'την μέρα που το πήρα).

Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει...

Και κάτι τελευταίο, έχει προσέξει κανείς το κομμάτι πάνω απ'τα πετάλια?

Εμένα μου μοιάζει λές και ξέχασαν να βάλουν ταπετσαρία στο συγκεκριμένο κομμάτι(!)

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως μου τραβάει και σε αττική και σε εθνική και παντού απ'την πρώτη μέρα που το πήρα!

Άλλο ένα πρόβλημα που με εκνευρίζει πολύ είναι ένα μικρό σκούξιμο που κάνουν τα τακάκια (πάλι απ'την μέρα που το πήρα).

Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει...

Και κάτι τελευταίο, έχει προσέξει κανείς το κομμάτι πάνω απ'τα πετάλια?

Εμένα μου μοιάζει λές και ξέχασαν να βάλουν ταπετσαρία στο συγκεκριμένο κομμάτι(!)

Δεν ξέρω τι να υποθέσω με αυτό το πρόβλημα του τραβήγματος που έχουμε. Όταν θα το πάω για service θα βγάλω και τα λάστιχα από το τις ζάντες για να δω αν απο τις λακούβες έχει στραβώσει καμμιά ζάντα και μου τραβάει το αυτοκίνητο αν και εμένα δεν μου το κάνει συνέχεια και έχω παρατηρήσει οτι μου το κάνει μόνο όταν το οδόστρωμα είναι ψιλοχάλια. Στην αττική οδό πάντως στην ευθεία στον κόμβο της κηφησσίας οτι και να έκανα το αμάξι δεν μου τράβαγε και το συγκεκριμένο σημείο το χρησιμοποιώ αρκετά συχνά αλλά και σε άλλες ευθείες της αττικής δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα. Ελπίζω πως όλα οφείλονται στο κακό οδόστρωμα που υπάρχει γενικότερα στην Ελλάδα!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά παιδιά το τσέκαρα με άλλο τρόπο για να σιγουρευτώ πως όντως έχει κάποιο πρόβλημα το τιμόνι και μάλλον υποψιάζομαι όπως είχε πει και κάποιος απο εδω μέσα στραβιά βέργα. Μέσα στο parkin μου λοιπόν το οποίο είναι σίγουρα χωρίς κλίση ξεκινούσα λίγο γρήγορα απο στάση χωρίς όμως να σπινιάρουν οι τροχοί. όποτε το έκανα το τιμόνι γυρνούσε 5-10 μοίρες προς τα δεξιά......ξανά όπισθεν και το ίδιο.......κάθε φορά λοιπόν το τιμόνι γυρνούσε άλλες 5 μοίρες. Αυτό μου το κάνει και στο δρόμο αλλά είπα να το δοκιμάσω και στο παρκιν για να είμαι σίγουρος πως δεν φτέει το οδόστρωμα. Δεν είμαι μηχανικός για να ξέρω που οφείλεται αυτό αλλά αν κάποιος ξέρει κάτι ας μας πεί.
Link to comment
Share on other sites

Τελικά παιδιά το τσέκαρα με άλλο τρόπο για να σιγουρευτώ πως όντως έχει κάποιο πρόβλημα το τιμόνι και μάλλον υποψιάζομαι όπως είχε πει και κάποιος απο εδω μέσα στραβιά βέργα. Μέσα στο parkin μου λοιπόν το οποίο είναι σίγουρα χωρίς κλίση ξεκινούσα λίγο γρήγορα απο στάση χωρίς όμως να σπινιάρουν οι τροχοί. όποτε το έκανα το τιμόνι γυρνούσε 5-10 μοίρες προς τα δεξιά......ξανά όπισθεν και το ίδιο.......κάθε φορά λοιπόν το τιμόνι γυρνούσε άλλες 5 μοίρες. Αυτό μου το κάνει και στο δρόμο αλλά είπα να το δοκιμάσω και στο παρκιν για να είμαι σίγουρος πως δεν φτέει το οδόστρωμα. Δεν είμαι μηχανικός για να ξέρω που οφείλεται αυτό αλλά αν κάποιος ξέρει κάτι ας μας πεί.

Δεν έχω λόγο να διαφωνήσω μαζί σου και να μην σε πιστεύω αλλά αφού το πήγες στην αντιπροσωπεία για έλεγχο και του έκανες και ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση. Οπότε πιστεύω αν κάτι ήταν στραβό στο σύστημα πέδησης σίγουρα θα στο έλεγαν και πιθανός να στο άλλαζαν άμεσα γιατί δεν είναι ένα πλαστικό κομμάτι που θέλει αλλάγη αλλά πρόκειτε για την ασφάλεια την δικιά σου και δεν ομίζω να το ρισκάριζαν τόσο πολύ να σε άφηναν να έφευγες έτσι απο την αντιπροσωπεία. Άλλωστε η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία έχει και καλό όνομα απο όσο γνωρίζω και από όσα έχω ακούσει απο φίλους που έχουν απο παλιά Honda. Εγώ πάντως βλέπω να μου τραβάει λίγο μόνο όταν το οδόστρωμα είναι χάλια ή με μεγάλη κλίση και αυτό όταν είμαι με ταχύτητες μέχρι 120-130χιλ. Εκτός και αν ήρθε καμμιά παρτίδα αυτοκινήτων στην Ελλάδα τελευταία και έχει κάτι στραβό και δεν το έχουν ανακαλύψει ακόμα ή δεν θέλουν να το πουν ακόμα.

 

Σε κανένα άλλο forum έχει ακούσει κανείς για παράπονα για τράβηγμα του αυτοκινήτου γιατί απο όσα έχω προλάβει να δω δεν έχω εντωπίσει κάτι ανάλογο???????

Link to comment
Share on other sites

Εκανα προσφατα εναν ελεγχο στα λαδια....και ειμαι στα 5500χλμ κ η ενδειξη ηταν λιγο πανω απο την μεση....ειναι φυσιολογικο;;;;η πρεπει να τους επισκεφτω επειγοντως εκει στον σαρ..κη;;;;;
Link to comment
Share on other sites

Εκανα προσφατα εναν ελεγχο στα λαδια....και ειμαι στα 5500χλμ κ η ενδειξη ηταν λιγο πανω απο την μεση....ειναι φυσιολογικο;;;;η πρεπει να τους επισκεφτω επειγοντως εκει στον σαρ..κη;;;;;

 

GEIA SOU !!!!KALO THA HTAN NA PAREIS ENA LITRO LADI 5W-40 NA PROSTHESEIS GIA SUBLHRWMA!!! ENNOEITAI OTI STON AKATANOMASTO DEN EVALAN OSO LADI EPREPE (KSEREIS TSIGOUNIES)

Link to comment
Share on other sites

GEIA SOU !!!!KALO THA HTAN NA PAREIS ENA LITRO LADI 5W-40 NA PROSTHESEIS GIA SUBLHRWMA!!! ENNOEITAI OTI STON AKATANOMASTO DEN EVALAN OSO LADI EPREPE (KSEREIS TSIGOUNIES)
Μα ο φίλος μας δεν πήγε για service απλά έτυχε να δει τα λάδια του και τα βρήκε στην μέση οπότε μην κατηγορούμε τσάμπα την αντιπροσωπεία!
Link to comment
Share on other sites

φυσικά και δεν φταίει η αντιπροσωπεία για αυτό όμως τότε γιατι όταν παραλάβαμε μας έδωσαν ένα φύλλο στο οποίο γράφει ότι κάνανε έλεγχο όλα τα συστηματα του αυτοκινήτου αναλυτικά;;;

Σε μένα για παράδειγμα είχαν ελέγξει τα λάστιχα(ήταν τικαρισμένο το έλεγχος πίεσης ελαστικών) και αυτοί τα είχαν με 50 psi όπως τα έχει το εργοστάσιο για να μπουν στο καράβι για να μην φθείρονται τα λάστιχα.

Αν σκοτωνόμουν πουθενά τι θα έλεγε ο Σ;;;; Ότι το ξέχασε ο υπάλληλος;;; Τι άλλο να πω που όταν έβαλα τον υπολογιστή ταξιδίου με 4 χιλιόμετρα στο οδόμετρο είχε μέση 25 λίτρα στα 100;;;

Ο αντιπρόσωπος με κοίταγε αμήχανος και μου ορκιζόταν ότι το έκανε μόνο λίγα μέτρα και φυσικά είχε δίκιο αφού αλλού το σκίσανε.

Μετά εγώ το έστρωσα για 3000χλμ και το πρόσεχα...

Τι λέτε δεν τα λιώνουν στην πίσω αποθήκη του Σ όταν τα φέρνουν;;; Επειδή δεν μας το λένε ή δεν το προσέξαμε; Τουλάχιστον ας τα έλεγχαν σωστά. Έχω δει άουντι και χιουνται με ζελατίνες στην κηφισίας να τα σκίζουν ανελέητα πριν τα δώσουν στους πελάτες...είναι γενικό το κακό αλλά λέμε τώρα...

 

Πάντως την κατανάλωση λαδιού

μην την μετράς με τα εργοστασιακά λάδια. Αυτά είναι ειδικά λάδια ρονταρίσματος και λένε ότι ίσως κάψει κάποια από αυτά. Οταν σου τα αλλάξουν στο σέρβις με τα κανονικά τότε να τα μετράς. Το δικό μου δεν είχε κάψει περιέργως τίποτα...το είχαν ξεμπουκώσει φαίνεται τα σαϊνια στον Σ

Link to comment
Share on other sites

SERVICE σημερα στα 5200χλμ,6μηνου δηλαδη στον γκιουλμπαογλου λαδια φιτρο 60 euro.

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

φυσικά και δεν φταίει η αντιπροσωπεία για αυτό όμως τότε γιατι όταν παραλάβαμε μας έδωσαν ένα φύλλο στο οποίο γράφει ότι κάνανε έλεγχο όλα τα συστηματα του αυτοκινήτου αναλυτικά;;;

Σε μένα για παράδειγμα είχαν ελέγξει τα λάστιχα(ήταν τικαρισμένο το έλεγχος πίεσης ελαστικών) και αυτοί τα είχαν με 50 psi όπως τα έχει το εργοστάσιο για να μπουν στο καράβι για να μην φθείρονται τα λάστιχα.

Αν σκοτωνόμουν πουθενά τι θα έλεγε ο Σ;;;; Ότι το ξέχασε ο υπάλληλος;;; Τι άλλο να πω που όταν έβαλα τον υπολογιστή ταξιδίου με 4 χιλιόμετρα στο οδόμετρο είχε μέση 25 λίτρα στα 100;;;

Ο αντιπρόσωπος με κοίταγε αμήχανος και μου ορκιζόταν ότι το έκανε μόνο λίγα μέτρα και φυσικά είχε δίκιο αφού αλλού το σκίσανε.

Μετά εγώ το έστρωσα για 3000χλμ και το πρόσεχα...

Τι λέτε δεν τα λιώνουν στην πίσω αποθήκη του Σ όταν τα φέρνουν;;; Επειδή δεν μας το λένε ή δεν το προσέξαμε; Τουλάχιστον ας τα έλεγχαν σωστά. Έχω δει άουντι και χιουνται με ζελατίνες στην κηφισίας να τα σκίζουν ανελέητα πριν τα δώσουν στους πελάτες...είναι γενικό το κακό αλλά λέμε τώρα...

 

Πάντως την κατανάλωση λαδιού

μην την μετράς με τα εργοστασιακά λάδια. Αυτά είναι ειδικά λάδια ρονταρίσματος και λένε ότι ίσως κάψει κάποια από αυτά. Οταν σου τα αλλάξουν στο σέρβις με τα κανονικά τότε να τα μετράς. Το δικό μου δεν είχε κάψει περιέργως τίποτα...το είχαν ξεμπουκώσει φαίνεται τα σαϊνια στον Σ

Άσε και εγω τα ίδια με εσένα φίλε μου πιστεύω οτι αφου τα έχουν σκίσει μετά μας τα δίνουν για καινούργια. Το μόνο θετικό είναι οτι τα έχουν σκίσει για λίγα χιλιομέτρα οπότε είναι μια παρηγορία και αυτό.

 

Τελικά με τα λάδια υπάρχει καμμία λογική εξήγηση στο τι πρέπει να βάζουμε γιατί η κάθε αντιπροσωπεία βάζει οτι τους αρέσουν και όσο για την μάρκα δεν το συζητάμε εκεί γίνετε ένα ακόμα μπάχαλο!!!

Link to comment
Share on other sites

Φιλοι... μην τρελενεστε````

 

Για να σπασεις ενα honda χρειαζεται υπερ - προσπαθεια.

Ακομα και καινουριο να ΄ναι δεν μασαει.:D

Ιδικοτερα με το i-VTEC χρειαζεται να το ανοιγεις και

γυρω απο τις 5.000 συχνα, ακομη και στο στρωσιμο..:)

Link to comment
Share on other sites

Φιλοι... μην τρελενεστε````

 

Για να σπασεις ενα honda χρειαζεται υπερ - προσπαθεια.

Ακομα και καινουριο να ΄ναι δεν μασαει.:D

Ιδικοτερα με το i-VTEC χρειαζεται να το ανοιγεις και

γυρω απο τις 5.000 συχνα, ακομη και στο στρωσιμο..:)

Εγώ προσωπικά δεν τρελαίνομαι απλά είναι το σπάσιμο που κάποιος άλλος παίρνει ένα δικό σου πράγμα στην προκειμένη περίπτωση το καινούργιο σου αυτοκίνητο και χωρίς να σε ρωτήσει αλλά και χωρίς κανένα λόγο του κάνει πράγματα τα οποία εσύ....εγώ.... ο καθένας μας στην τελική δεν γουστάρει να τα κάνει κάποιος άλλος. Νομίζω οτι μπορεί να κάνει την δουλεία που του έχουν αναθέσει στην αντιπροσωπεία χωρίς να χρειάζεται να σπάσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο το οποίο δεν του ανήκει ας το αφήσει να το κάνει οτι θέλει ο πραγματικός του ιδιοκτήτης.

Link to comment
Share on other sites

το κυριως μενου:

 

 

Ρεκόρ αύξησης πωλήσεων πραγματοποίησε η Honda στην Ευρώπη το 2007, ξεπερνώντας τα ανοδικά ποσοστά των υπολοίπων κατασκευαστών, σύμφωνα με τα στοιχεία που πρόκειται σύντομα να δημοσιευτούν.

 

Η Honda ανακοίνωσε πωλήσεις της τάξεως των 398.960 μονάδων, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση 21,5% σε σύγκριση με το 2006. Το 2007 είναι η τέταρτη συνεχόμενη χρονιά που η Honda σημειώνει πωλήσεις ρεκόρ στην Ευρώπη, καταρρίπτοντας παράλληλα τα ρεκόρ εθνικών πωλήσεων σε 32 από τις 37 χώρες της περιοχής.

 

Οι πωλήσεις σε Ρουμανία, Ουκρανία και Ρωσία έχουν υπερδιπλασιαστεί. Στη Σουηδία, οι αυξήθηκαν πάνω από 60%, ενώ η Νορβηγία κατέγραψε αύξηση 55%. Ακολουθούν η Γαλλία, Ελλάδα και Πολωνία με αυξήσεις πάνω από 30%, και οι Ισπανία, Ολλανδία και Δανία, οι οποίες αύξησαν τις πωλήσεις τους σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά πάνω από 20%.

 

Βασικός παράγοντας αυτής της επιτυχίας ήταν η εξαιρετικά πετυχημένη πορεία του νέου Honda Civic, του οποίου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 41,7% -στις 160.082 μονάδες- από πέρσι. Το CR-V που ξεκίνησε να πωλείται στις αρχές του 2007, είδε επίσης τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 77,3%, στον αριθμό-ρεκόρ των 90.562 μονάδων.

 

και το επιδορπιο:

 

http://www.motorauthority.com/cars/honda/mugen-type-rr-experimental-spec-and-22l-k20a-engine/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...