spyros_s Δημ. October 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2007 Για τον εσωτερικό θόρυβο υποπτεύομαι τα λάστιχα. Εντυπωσιακή η μείωση του στο καλό οδόστρωμα. Ο ήχος της μηχανής είναι περισσότερο σκληρός από μελωδικός (μετά τις 3500) και δυστυχώς απέχει αρκετά από ΒΜW και ΑRomeo. Δεν έπιασα την εξήγηση του φίλου για το πρόγραμμα vtec από eco σε normal, sorry. Το πίσω τζάμι είναι δανεισμένη ιδέα από την Mercedes 200 coupe (υποτίθεται ότι ο αέρας εμποδίζει το τζάμι από το να λερωθεί). Εμπιστεύομαι τους Japs ότι το αντέγραψαν καλά και βέβαια όσους το επιβεβαιώνουν. Το Ραδιο CD ρε παιδιά έχει μέτρια απόδοση (ίσως φταίνε τα ηχεία) και θα επιμείνω γιατί στο συγκεκριμένο θέμα είμαι καλομαθημένος. Ναι, θα βάλω συναγερμό γιατί νομίζω ότι είναι τουλάχιστον 2 γενιές πίσω ένας συναγερμός χωρίς κυλιόμενο και αισθητήρες. Gemini ή Κόμπρα (δυνατά και οικονομικά ονόματα με υποστήριξη στη θεσ/νίκη). Μπορεί να ακούγομαι να γκρινιάζω, αλλά η αλήθεια είναι ότι απολαμβάνω κάθε χιλιόμετρο. Η συνολική του εικόνα ξεφεύγει από τις λεπτομέρειες και παραμένει μακρύα (κατά τη γνώμη μου) από τον ανταγωνισμό. Δεν κυκλοφορεί τέτοιο αμάξι σήμερα (άντε να βάλω και την ΑR brera μέσα!). Ένα καθαρόαιμο στο δρόμο! Όσο για την οικονομία..βλέπω να σταθεροποιείται το 8,5. Άντε να κατέβω καμιά βόλτα στην ξελογιάστρα την Αθήνα να δω αν θα φτάσει το ένα ρεζερβουάρ. Τα φώτα είναι σούπερ ρε παιδιά, τί μανία είναι αυτή με τα XENΟΝ? Σκέφτομαι επίσης ότι θα δικαιολογούσα το κόστος μιας ηλιοροφής τελικά.. Είναι λογικό να παράγουν κάποιον θόρυβο λάστιχα διαστάσεων 225 λόγω της μεγάλης επιφάνειας επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα. Στα πολλά χιλιόμετρα εμφανίζονται κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι κυρίως από τους τεράστιους καθρέφτες αλλά προσωπικά δεν με ενοχλούν. Το αυτοκίνητο είναι αρκούντως αεροδυναμικό παρόλο που η χόντα δεν μας αποκαλύπτει τον αεροδυναμικό συντελεστή. Για το ivtec 3 σταδίων που έχει το αυτοκίνητο μας σε ενημερώνω ότι αυτά είναι idle(ρελαντί), economy(<3500 στροφών) και νορμαλ (>3500 στροφών). Μην το μπερδεύετε με το άγριο πρόγραμμα των type-r ή άλλων vtec στις 5500+ στροφές. Καμία σχέση...το δικό μας προσανατολίζεται στην οικονομική λειτουργία. Για το θέμα των ηχείων επειδή και εγώ είχα στο παλιό αυτοκίνητο μου ηχοσύστημα που έφτασε σχεδόν 3000€ στην εποχή του σίγουρα δεν εντυπωσιάστηκα με την απόδοση του. Συγκρινόμενο όμως με οποιοδήποτε εργοστασιακό βασικό ηχοσύστημα του ανταγωνισμού είναι καλύτερο. Στο θέμα του συναγερμού να προσέξεις πολύ στην τοποθέτηση διότι αν δεν τα βάλουν πάλι άρτια θα έχεις σύντομα τριγμούς. Προσωπικά με αποθαρρύνει και η λογική του να κουβαλώ 2 τηλεχειριστήρια μαζί μου άλλο για το αυτοκίνητο και άλλο για τον συναγερμό. Μακάρι να το προσάρμοζαν μέσα στο ούτως ή άλλως μεγάλο κλειδί. Στην ρενώ το έκαναν πάντως...γιατί όχι και στα δικά μας;;; Πρόσεξε επίσης αν θα σου προσθέσουν την επιλογή του αυτόματου κλεισίματος των παραθύρων διότι η χόντα δεν το προτείνει στα οχήματα της και ενδεχομένως να προσβάλλει την εγγύηση. Τώρα για το πίσω τζάμι ΦΥΣΙΚΑ και δεν είναι αντιγραφή της mercedes αλλά εξέλιξη του πίσω τζαμιού του crx. Δεν αντέγραψαν οι Ιάπωνες όπως επίσης ΔΕΝ αντέγραψαν και στα χερούλια των πίσω πορτών στο πεντάθυρο την αλφα 156 όπως έγραψαν κάποιοι στα περιοδικά...Οι ίδιοι είχαν παρουσιάσει την ιδέα στο χόντα nsx στις αρχές της δεκαετίας του 90. Τώρα για το θέμα της ηλιοροφής πέρα από τις ενστάσεις που διατυπώθηκαν παραπάνω εγώ θα προσθέσω ότι μία ηλιοροφή που δεν ανοίγει σαν αυτή του σιβικ είναι άχρηστη στην Ελλάδα αφού οι ηλιόλουστες μέρες κυριαρχούν των φθινοπωρινών με αποτέλεσμα να έχεις ένα μίνι θερμοκήπιο τις περισσότερες μέρες του χρόνου. Είναι λοιπόν μόνο για το βράδυ οπότε προσωπικά την απορρίπτω. Αν άνοιγε θα ήταν διαφορετικά. Μακριά πάντως από τις αφτερμάρκετ ηλιοροφές ...εκτός αν θέλετε να το κάνετε παράλληλα και...πισίνα στο μέλλον. Τα φώτα του είναι μια χαρά δίχως όμως να εντυπωσιάζουν. Απλά είναι επαρκή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kkaranta Δημ. October 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2007 Για τον συνεγερμό έχω ρωτήσει και εγώ τον πωλητή και μου είπε οτι αν το βάλει κάποιος σε εξωτερικό συνεργειο θα πρέπει να προσέξει έτσι ώστε να μην χαθεί η εγγυήση απο το αμάξι και με ενημέρωσε οτι δεν πρέπει να κλείνουν τα παράθυρα απο τον συναγερμό γιατί αν χαλάσουν σίγουρα θα είναι εκτός εγγύησης. Σε εμένα πάντως με ενημέρωσε οτι μπορεί να το αναλάβουν οι δικοί του τεχνικοί την τοποθέτηση του συναγερμού αρκεί εγώ να τους πάω τον συναγερμό που θέλω. Έτσι έχω αποφασίσει να βάλω τον clifford matrix 3.5 μαζί με τον περιφερειακό εξωτερικό έλεγχο που κάνει και σε ενημερώνει κιόλας στο control σου. Νομίζω είναι καλή επιλογή για αυτο το αυτοκίνητο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chaos3X Δημ. October 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2007 έχω αποφασίσει να βάλω τον clifford matrix 3.5 μαζί με τον περιφερειακό εξωτερικό έλεγχο που κάνει και σε ενημερώνει κιόλας στο control σου. Νομίζω είναι καλή επιλογή για αυτο το αυτοκίνητο. Μπορείς να δώσεις περισσότερες λεπτομέριες για το συγκεκριμένο μοντέλο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marzois Δημ. October 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2007 Παιδια μηπως ξερετε αν ο Σ....ης εχει φερει αξεσουαρ για το 5d?Εχουν ερθει στην Ελλαδα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
teacher0 Δημ. October 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2007 Η βροχή είναι καταπληκτική μέσα στη GALAXY GREY κάψουλα διαφυγής! Όμως.. η κολώνα μαζί με το τμήμα του παμπρίζ που δεν καθαρίζουν οι υαλοκαθαριστήρες αφήνουν ένα μεγάλο κενό σημείο ορατότητας στην αριστερή στροφή. Έχει δίκιο ο spyros_s. Μετά από διαδρομή μίας ώρας το τζάμι ήταν μεν σε στεγνό αλλά λερωμένο από τις λάσπες τις δικές μου και των άλλων αυτοκινήτων. Δεν πειράζει, ένα εύκαιρο πανάκι σου δίνει άλλη μια ώρα άνετης διαδρομής τουλάχιστον. Με 100στάρα αμόλυβδη η κατανάλωση πήγε στα 7,6 από τα 8,4 της 95αρας. Δεν έχω την εμπειρία να καταλάβω διαφορά στη ροπή αλλά πιθανώς να βελτιώνονται τα πράγματα. Καλό είναι βέβαια να γίνει το στρώσιμο του κινητήρα με ένα είδος βενζίνης, αυτό που έχει σκοπό κανείς να χρησιμοποιεί. Για συναγερμό ξέρω ότι πρέπει να πηγαίνεις σε κάποιο που ξέρει πρώτα τη δουλειά καλά και αν θες να μποκάρεις κινητήρα που πολλοί δεν το προτείνουν πρέπει να ξέρει καλά και το συγκεκριμένο αμάξι. Το ηχοσύστημα πάσχει περισσότερο ως επιλογή μάρκετινγκ. Το κοινό του αυτοκινήτου θα ήθελε τη δυνατότητα να μπορεί να ανέβει εκεί ένα σκαλοπάτι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kkaranta Δημ. October 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2007 Μπορείς να δώσεις περισσότερες λεπτομέριες για το συγκεκριμένο μοντέλο? Το συγκεκριμένο μοντέλο το διάλεξα μετά απο αρκετό ψάξιμο στο τι υπάρχει στην Ελληνική αγορά έτσι ώστε σε περίπτωση προβλήματος να μπορώ να βρω κάποιον να απευθυνθώ και στην συνέχεια να μπορεί να δυσκολέψει όσο περισσότερο μπορεί τον επίδοξο "ματάκια". Έτσι κατέληξα σε αυτό το μοντέλο αρχικά λόγω οτι της τηλεειδοποίησης που έχει και στην συνέχεια λόγω της εγγύησης "life time". Περισσότερες τεχνικές πληροφορίες μπορεις να βρεις στο site: http://www.clifford.com/Products/Product.aspx?ProductID=702 Ενδεικτικά για τεχνικές λεπτομέρειες παραθέτω τα παρακάτω που τα έχω πάρει απο ελληνικό site: ''Clifford Matrix Responder: Η απόλυτη ασφάλεια στα αμφίδρομα συστήματα Τα συστήματα Responder κατατάσσονται στα κορυφαία αμφίδρομα συστήματα ασφάλειας σε όλο τον κόσμο. Η ειδοποίηση για κλοπή αλλά και οι ενδείξεις κατάστασης γίνονται σχεδόν ακαριαία με απλά κατανοητά μηνύματα και εικονίδια. Στην περίπτωση που ο συναγερμός είναι εκτός του δικτύου κάλυψης το σύστημα ειδοποιεί τον χρήστη μέσω δόνησης ή ηχητικού σήματος. Επιπλέον, τα μοντέλα RSX 3.5 και RSX 1.5 μπορούν να ενεργοποιήσουν τον κινητήρα του οχήματος με το πάτημα ενός πλήκτρου, να στείλουν ενημέρωση ότι ξεκίνησε καλώς, όλα αυτά από απόσταση ενός χιλιομέτρου! Clifford Matrix RSX 3.5 Σύστημα αμφίδρομης ασφάλειας και εκκίνησης του κινητήρα εξ'αποστάσεως με τεχνολογία Responder 5-κάναλη αμφίδρομη ασφάλεια / σύστημα εισαγωγής χωρίς κλειδί Επιβεβαίωση των εντολών στην LCD οθόνη του δέκτη Τεχνολογίες Clone-Safe® Code-Hopping® Αναβόσβηνει το φως πάρκινγκ Τεχνολογία Failsafe® Starter Kill Διπλός σένσορας κραδασμών Σειρήνα 6 τόνων Σύστημα ενδείξεων της κατάστασης του συναγερμού με LED έξτρα φωτεινότητας Μικρογραφία XCRS (Extreme Capacity Relay Satellite) Ενσωματωμένος χρονομετρητής 3 εναλλακτικοί ακροδέκτες εξόδου Περιλαμβάνει έναν δέκτη 2-δρόμων" Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chaos3X Δημ. October 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2007 Σ'ευχαριστώ φίλε μου. Και από τιμές τι έχουμε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
energypoint41 Δημ. October 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2007 Παιδια μηπως ξερετε αν ο Σ....ης εχει φερει αξεσουαρ για το 5d?Εχουν ερθει στην Ελλαδα? εχει ο σαρακακης αξεσουαρ εξαρταται τι ψαχνεις.Εχω βαλει φιμε,parktronik,μπλε φωτισμο,νικελ στους μασπιεδες και ηταν ολα ετοιμοπαραδοτα.Ψαχνεις κατι συγκεκριμενο? Παράθεση oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο.... *SugarTown* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
energypoint41 Δημ. October 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2007 η διαφορα που εχουν τα xenon ουσιαστικα φαινονται στη χρηση δηλαδη εγω βλεπω τη διαφορα οταν αναβω τους προβολεις οπου το "κιτρινο" χρωμα φαινεται,σε σχεση με το ασπρο του xenon.Οσο για την οροφη πιστευω οτι τη στιγμη που δεν ανοιγοκλεινει εχει τις ιδιες πιθανοτητες να σου βαλει νερα ,οσες εχει και το παρμπριζ.Παρεπιπτοντος η οροφη ανοιχτη οταν βρεχει ειναι super.....Oσο για τα αμορτεσερ δεν ειναι το θεμα οτι υπαρχει καποιο προβλημα απλα ακουγεται ενας θορυβος το λεγομενο "κρονγκ"(καπως ετσι ακουγεται) οταν ξεκινας απο σταση.Επισης οπως γραφει και ο spyros s υπαρχει διαφορα απο την αριστερη και τη δεξια αναρτηση τουλαχιστον ως προς τον ηχο αλλα με καποια χιλιομετρα να εχεις διανυσει και οχι απο την πρωτη μερα που το παιρνεις.Το οτι καποιος δεν ακουει τιποτα αυτο οντως σημαινει η οτι δεν εχει προβλημα,η απλα δεν"ακουει"τιποτα γιατι μπορει πχ να μην τοσο ψειρας οσο εγω.Εμενα ακουγεται απο καπου στο ταμπλο ενα τριξιμο.Κανεις αλλος δεν το ακουει εγω ομως το ακουω και δεν ειμαι ουτε βιονικος ουτε τρελος. Επισης καπου αναφερει ο φιλος teacher(αν δεν κανω λαθος) οτι ο συναγερμος δεν εχει κυλιομενο κωδικο.Θα το τσεκαρω αυριο στη δουλεια αλλα νομιζω οτι εχει. Γενικα ειναι ενα θαυμασιο αυτοκινητο και τελικα πιστευω "φθηνο"στη χρηση του οσο αναφορα τη καταναλωση(το χρησιμοποιω καθε μερα και μου καιει σχεδον οσο το polo)και σιγουρα με φθητερα service απο οτι ενα γερμανικο(αληθεια ξερατε οτι αλλαγη ιμαντα εκκεντρ.στο polo κοστιζει 300euro?)και σιγουρα αξιοπιστο απο ολες τις πλευρες. Παράθεση oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο.... *SugarTown* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bouhou2 Δημ. October 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2007 τα ξενον καλα θα ητανε να τα ειχανε εξτρα μονα τους και οχι πακετο αναγκαστικα με 2-3 αλλα αχρηστα οπως θερμενομενα καθισματα και διζωνικους κλιματισμους.....τοτε ισως να τα εβαζα η οροφη πραγματικα με αφηνει παγερα αδιαφορο το ταμπλο οπως εχετε παρατηρησει ειναι απο τα μεγαλυτερα σε επιφανεια που εχω δει ποτε....αν το σκεφτητε η επιφανεια για τετοιου μεγεθους αμαξι ειναι τεραστια..οπως τεραστιο ειναι και το παρπριζ.....οποτε ειναι λογικο αργα η γρηγορα κατι να τριξει..οποτε μην αγχωνεστε Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chaos3X Δημ. October 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2007 εχει ο σαρακακης αξεσουαρ εξαρταται τι ψαχνεις.Εχω βαλει φιμε,parktronik,μπλε φωτισμο,νικελ στους μασπιεδες και ηταν ολα ετοιμοπαραδοτα.Ψαχνεις κατι συγκεκριμενο? Μπορείς να βάλεις καμιά φωτό και να αναφέρεις και τιμούλες??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kkaranta Δημ. October 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2007 Σ'ευχαριστώ φίλε μου. Και από τιμές τι έχουμε? Οι τιμές στην Ελλάδα ξεκινάνε απο 330 ευρω και πάνω ανάλογα απο ποιον αντιπρόσωπο θα το πάρεις. Στο εξωτερικό είναι ποιο φτηνό αλλά δεν το έχω πολυψάξει γιατί είναι στην μέση το θέμα της εγγύησης του συναγερμού. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chaos3X Δημ. October 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2007 Οι τιμές στην Ελλάδα ξεκινάνε απο 330 ευρω και πάνω ανάλογα απο ποιον αντιπρόσωπο θα το πάρεις. Στο εξωτερικό είναι ποιο φτηνό αλλά δεν το έχω πολυψάξει γιατί είναι στην μέση το θέμα της εγγύησης του συναγερμού. :D Thanks! :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
energypoint41 Δημ. October 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2007 τα ξενον καλα θα ητανε να τα ειχανε εξτρα μονα τους και οχι πακετο αναγκαστικα με 2-3 αλλα αχρηστα οπως θερμενομενα καθισματα και διζωνικους κλιματισμους.....τοτε ισως να τα εβαζα η οροφη πραγματικα με αφηνει παγερα αδιαφορο το ταμπλο οπως εχετε παρατηρησει ειναι απο τα μεγαλυτερα σε επιφανεια που εχω δει ποτε....αν το σκεφτητε η επιφανεια για τετοιου μεγεθους αμαξι ειναι τεραστια..οπως τεραστιο ειναι και το παρπριζ.....οποτε ειναι λογικο αργα η γρηγορα κατι να τριξει..οποτε μην αγχωνεστε ναι οντως στη αρχη η οροφη με αφηνε αδιαφορο τωρα μου αρεσει περισσοτερο.Παντως τα θερμαινομενα ενω δε τους εδινα σημασια τωρα,ότι αμαξι και να παρω μετα θα τα βαλω:cool: παντως ο διζωνικος οντως με αφηνει και εμενα αδιαφορο,σε αντιθεση με τα πλυστικα των φαναριων που κανουν δουλειτσα Παράθεση oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο.... *SugarTown* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
danisp Δημ. October 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2007 Φίλοι γειά σας, Με συγχωρείται για την παρέμβαση σε άστοχο χρόνο, αλλά μόλις διαπιστωσα το θέμα συζήτησης. Εδώ και μια βδομάδα είμαι ευτυχής κάτοχος ενός κόκκινου Type-R. Το Type-R συνειδητή επιλογή το χρώμα παιδικό απωθημένο. Η παρέμβαση στο forum οφείλεται στα παράπονα των φίλων που διαβάζω για την αδυναμία παράδοσης που έχουν οι κατα τόπους αντιπροσωπείες. Είμαι κάτοχος διάφορων moto HONDA 32 χρόνια & auto (Jazz της γυναίκας μου) 3 χρόνια και προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι κύρια ευθύνη για το φαινόμενο αυτό έχουν οι επιμέρους αντιπροσωπείες λόγω λανθασμένων-ελλειπών προβλέψεων που διαβιβάζουν στην κεντρική εταιρία. Το αυτοκίνητο το πηρα ετοιμοπαράδοτο από τον αντιπρόσωπο της πόλης μου (HONDA "ΚΩΤΙΚΑΣ" τηλ.: 23510 24283, 23626, Κατερίνη) ο οποίος απ' ότι διαπίστωσα διαθέτει ετοιμοπαράδοτα CIVIC όλων των τύπων. Πιστεύω να βοήθησα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bouhou2 Δημ. October 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2007 τωρα που ειμαστε καμποσοι εδω μεσα για πειτε μου πως καθαριζετε το παρπριζ και ειδικα το κατω μερος που τελειωνει και ενωνεται με το ταμπλο.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spyros_s Δημ. October 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2007 τωρα που ειμαστε καμποσοι εδω μεσα για πειτε μου πως καθαριζετε το παρπριζ και ειδικα το κατω μερος που τελειωνει και ενωνεται με το ταμπλο.... Γελάω διότι έχω διατυπώσει και εγώ αλλού την ίδια ερώτηση. Η διαμόρφωση του ταμπλό και η κλίση του μπαρπριζ εμποδίζει το χέρι να φτάσει στο σημείο με αποτέλεσμα να αδυνατείς να το καθαρίσεις. Η λύση που προσωπικά βρήκα και λύνει μερικώς το πρόβλημα είναι τα swiffer dusters που με την λεπτή λαβή καθαρίζουν τουλάχιστον την σκόνη στο ταμπλό. Τώρα για το τζάμι δοκίμασα αποτυχημένα διάφορες μεθόδους που άγγιξαν τα όρια του αστείου μέχρι που μου το καθάρισε ο ...εξάχρονος ανιψιός μου:lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kkaranta Δημ. October 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2007 Μην γελάς καθόλου γιατί και εγω ήθελα να σας ρωτήσω πως το καθαρίζεται αυτό το "πράμα" αλλά δεν τολμούσα γιατί πίστευα οτι κανένας δεν θα μου απαντουσε και αν κάποιος μου απαντούσε θα με "έκραζε"!Πάντως αρκετές γενικές πληροφορίες για τον καθαρισμό έχει στο civinfo! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bouhou2 Δημ. October 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2007 αν σας πω εγω τι πατεντα σκεφτηκα για να καθαριζω το παρπριζ θα παθετε σοκ και θα με προσκυνατε ομαδικως.....:p θα σας την γραψω αφου δω λιγες γνωμες ακομα απο αλλους ιδιοκτητες και αφου γραψει και ο φιλος τις οδηγιες απο το civinfo Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kkaranta Δημ. October 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2007 Κοιτα οι πληροφορίες που δίνονται στο site του civinfo είναι περίεργες και μερικές φορές τις θεωρώ αρκετα extreme μιας και δεν νομίζω οτι ποτέ θα ασχοληθώ τόσο πολύ σχολαστικά με το καθάρισμα του αυτοκινήτου. Είπαμε όλα σε λογικά πλαίασια. Για να γράψω όλες αυτές τις πληροφορίες δεν είναι δυνατόν απλά όποιος θέλει μπορεί να πάει στο site του civinfo όπου υπάρχει η σχετική θεματολογία και να διαβάσει οτι θέλει περί καθαριότητας! Τώρα όσον αφορά την λύση που έχεισ βρει εσύ μπορείς να μας την πεις χωρίς να μας παιδεύεις!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bouhou2 Δημ. October 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2007 λοιπον αντε να μην σας κραταω σε αγωνια.... το ολο σκεπτικο μου ειναι οτι θα επρεπε με καπιο τροπο να εχω κατι σαν προεκταση του χεριου μου αλλα ταυτοχρονα να ειναι καπως ξεκουραστο για το χερι γιατι με τετοια κληση με πονουσε ο καρπος ετσι οπως το σκουπιζα...η λυση? χαρακας........ δηλαδη ενα χαρακα γερο σε κατασκευη(σκληρο πλαστικο) να μην λυγιζει ευκολα και στις 2 ακρες στερεωνω με χαρτοταινια 2-3 κομματια χαρτι(οχι 1 γιατι κοβεται ευκολα)και το βρεχω με αζαξ.. ετσι λοιπον με το ενα χερι το κουναω πανω κατω και σκουπιζω οσο μπορω το παρπριζ...θελει πολυ καλο και δυνατο σκουπισμα για να μην μεινει υπολοιπο απο το αζαξ γιατι θα αφησει θαμπαδα.... φοβερο ε?και το σκεφτηκα εντελως αθωα στην αρχη αλλα ειναι η καλυτερη λυση...αν εχετε κατι πιο κουλο αλλα και πιο χρησιμο πειτε το..... και υποψιν οτι το κατω κατω μερος του παρπριζ δεν μπορω να το κανω γιατι πολυ απλα θα φτασει κατω κατω το χαρτι και θα τριφτει στο ταμπλο με αποτελεσμα να μην μπορειτε να βγαλετε τα τριματα απο το χαρτι...για αυτο και εγω ρωτησα πως το καθαριζετε μηπως και βρηκε καποιος λυση για το κατω μερος... υποψιν οτι ο χαρακας θα πρεπει να ειναι γερος να μην λυγιζει και σχετικα μεγαλος σε μηκος... και μια ακομα λυση που παλι την ειχα σκεφτει μονος μου και σε οσους το ελεγα εμεναν με ανοιχτο το στομα μιας και αφορα μεγαλο ποσοστο αυτοκινητων.... πως ξεπερναμε τον ενοχλητικο ηχο χωρις να βαλουμε ζωνη.....? τηλεκαρτα....... την κοβετε ισα ισα ετσι ωστε να χωραει στην ζωνη και την σφηνωνετε μεσα....κοβετετε ενα μακροστενο κομματι να προεξεχει λιγο...τοσο απλα... δοκιμαστε τις πατεντες αυτες και περιμενω εντυπωσεις Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kkaranta Δημ. October 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2007 Ακόμα δεν έχω αρχίσει να το καθαρίζω το δικό μου γιατί απλα ακόμα δεν το έχω παραλάβει (Από μέρα σε μέρα με πάει ο πωλητής!) οπότε όταν αρχίσω την καθαριότητα θα το δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω! Τώρα όσον αφορά την ζώνη και το πως θα παρακάμψεις την ασφάλεια που σου προσφέρει προκειμένου να μην ακούν τον ήχο που σε ενημερώνει για την ζώνη δεν θα δοκιμάσω την πατέντα σου γιατί είμαι από αυτούς που φοράνε την ζώνη ακόμα και 100 μέτρα να πάω με το αυτοκίνητο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spyros_s Δημ. October 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2007 Ακόμα δεν έχω αρχίσει να το καθαρίζω το δικό μου γιατί απλα ακόμα δεν το έχω παραλάβει (Από μέρα σε μέρα με πάει ο πωλητής!) οπότε όταν αρχίσω την καθαριότητα θα το δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω! Τώρα όσον αφορά την ζώνη και το πως θα παρακάμψεις την ασφάλεια που σου προσφέρει προκειμένου να μην ακούν τον ήχο που σε ενημερώνει για την ζώνη δεν θα δοκιμάσω την πατέντα σου γιατί είμαι από αυτούς που φοράνε την ζώνη ακόμα και 100 μέτρα να πάω με το αυτοκίνητο.φυσικά και έχεις δίκιο... Φίλε bouhou2 μου δίνεις το έναυσμα να σου βγάλω παρατσούκλι για το θέμα της...τηλεκάρτας:) Θα σε λέμε ταρίφα...:lol: Πέρα από πλάκα δεν είναι αστείο το θέμα της ζώνης και δεν το συζητώ καν. Για το θέμα του παρμπριζ η λύση σου έχει ήδη εφαρμοστεί από εμένα και την κατέταξα στις αποτυχημένες. Άσε που ντρέπομαι να με βλέπουν οι γέιτονες να το καθαρίζω έτσι... Το χεράκι του ανηψιού μου έλυσε το πρόβλημα ενώ για τα κομματάκια του χαρτιού που είπες τα σουιφερ ντάστερ κάνουν θαύματα! Αλήθεια τρίζουν σε κανέναν οι γυαλοκαθαριστήρες ή τα παράθυρα λόγω της σκόνης;;; Σε μένα ψιλοτρίζουν και μάλλον θέλει προσεκτικό καθάρισμα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
teacher0 Δημ. October 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2007 Στην εθνική Θεσ/νίκης - Κατερίνης εχθές το πρωί έβρεχε καταρακτωδώς. Πρέπει να πήγαινα με 80 χλμ και αισθάνθηκα το αυτοκίνητο τουλάχιστον 2 φορές να κλωτσάει. Έχει εγκαταστήσει το σύστημα παρκαρίσματος ο αντιπρόσωπος. Να αναρωτηθώ αν έχει μονωθεί καλά η προέκταση ή ότι ο διανεμητής μπάζει (είναι δύνατον?). Η αίσθηση ότι υπήρχε περίπτωση να σβήσει ο κινητήρας δε μου άρεσε καθόλου ως ιδέα. Αναρωτιέμαι αν είχε κανείς ανάλογη εμπειρία. Χάθηκε να κάνει και κανά μπιπ ο συναγερμός για να μην καθόμαστε να μετράμε αναβοσβησίματα? Τελικά το πρόβλημα της ορατότητας για την μπροστινή κολώνα δεν συγκρίνεται με αυτό της πίσω. Η πίσω δεξιά γωνία είναι τραγικά καλυμένη. Με αυτά που ακούω για το καθάρισμα αρχίζω να αναρωτιέμαι αν θα καλιεργώ φυτά τελικά στη βάση του παρμπρίζ.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kkaranta Δημ. October 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2007 Στην εθνική Θεσ/νίκης - Κατερίνης εχθές το πρωί έβρεχε καταρακτωδώς. Πρέπει να πήγαινα με 80 χλμ και αισθάνθηκα το αυτοκίνητο τουλάχιστον 2 φορές να κλωτσάει. Έχει εγκαταστήσει το σύστημα παρκαρίσματος ο αντιπρόσωπος. Να αναρωτηθώ αν έχει μονωθεί καλά η προέκταση ή ότι ο διανεμητής μπάζει (είναι δύνατον?). Η αίσθηση ότι υπήρχε περίπτωση να σβήσει ο κινητήρας δε μου άρεσε καθόλου ως ιδέα. Αναρωτιέμαι αν είχε κανείς ανάλογη εμπειρία. Χάθηκε να κάνει και κανά μπιπ ο συναγερμός για να μην καθόμαστε να μετράμε αναβοσβησίματα? Τελικά το πρόβλημα της ορατότητας για την μπροστινή κολώνα δεν συγκρίνεται με αυτό της πίσω. Η πίσω δεξιά γωνία είναι τραγικά καλυμένη. Με αυτά που ακούω για το καθάρισμα αρχίζω να αναρωτιέμαι αν θα καλιεργώ φυτά τελικά στη βάση του παρμπρίζ.. Είναι μια καλή ιδέα η καλλιέργεια φυτών στο μπροστινό μέρους του παρμπριζ και θα είναι και πρωτοποριακή σαν το αμάξι!:lol: Όσο για το σβήσιμο ελπίζω να ήταν τυχαίο γεγονός αλλά καλό είναι αν περάσεισ και απο το συνεργείο να πάρεις και απο έκει μια άποψη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.