Jump to content

Απαράδεκτη εξυπηρέτηση για αλλαγή σε καρτοκινητό


Kiriakos7
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οταν επικοινωνεις καθημερινα με την εξυπηρετηση πελατων για να αλλαξεις το συμβολαιο σου,που εληξε,σε καρτοκινητο και σου λενε καθε μερα το συστημα εχει προβλημα δεν βγαζει κωδικο αλλαγης. Οταν στα μαγαζια σου λενε παρε τηλεφωνο ή στείλε χειρόγραφα αιτηση τι μενει να κανει ο ανθρωπος για να το αλλαξει; Πρεπει ντε και καλα να κατσουμε στο συμβολαιο για να το ανανεωσουμε,γιατι αυτο μπορουσαν να το κανουν,15 προσφορες σου κανουν και οταν τους λες εχω ακουσει πολλα δεν θελω επιμενουν σας παρακαλω ακουστε με.

 

Απιστεφτα πραγματα. Δεν υπαρχουν λόγια.

 

Υ.Γ. 6η μερα και συνεχιζουμε. Τα συστηματα ακομα δεν λειτουργουν.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι κι αλλιώς για να γίνει η αλλαγή από συμβόλαιο σε καρτοκινητό, θες κάνα μήνα. Οπότε έχεις να περιμένεις.... Υπομονή. Καλύτερα κανε αίτημα φορητότητας. Θα σε καλέσουν αμέσως και τότε θα τους πεις ότι αν θέλετε να μείνω στην εταιρεία, μόνο μέσω καρτοκινητής σύνδεσης.

 

"V" for V10

"Greek LG V10 community" FB forum

Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλάδα δεν έχετε υπηρεσία υπεράσπισης του καταναλωτή και σύνδεσμο καταναλωτών? Στην Κύπρο ρίχνουν και πρόστιμα άμα λάχει και μια φορά που τους έστειλα email απαντήσανε. Edited by AngeloDion
Κλόουν τη Τετάρτη τη Κυριακή νεκρός:cat:
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα για φορητοτητα απτην wind ζητανε 30 ευρω κατευθειαν. Αλλα μπορει να ειναι η μονη λυση.
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα για φορητοτητα απτην wind ζητανε 30 ευρω κατευθειαν. Αλλα μπορει να ειναι η μονη λυση.

 

Το έχουμε πει αρκετές φορές. Το κάνεις ηλεκτρονικά και πληρώνεις μόνο την κάρτα ανανέωσης 10€ που έχει μαζί.

https://www.wind.gr/gr/f2g/ela-sto-f2g/paraggelia-paketou-sundesis-f2g/

 

εναλλακτικά καισ τη vodafone εντελώς δωρεάν

http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action

Link to comment
Share on other sites

Προτείνω να στείλεις το αίτημα σου γραπτώς με αλληλογραφία συστημένη και να ζητήσεις γραπτή απάντηση. Μπορείς επίσης να σημειώσεις ότι εξαναγκάζεσαι από την εταιρία να πληρώνεις πάγια για υπηρεσίες που δεν θέλεις να χρησιμοποιείς προκειμένου να διατηρήσεις τον αριθμό σου. Δεν έχουν άλλη επιλογή από το να απαντήσουν επισήμως. Μπορείς να επικοινωνήσεις με το Συνήγορο του Καταναλωτή αν επιμένουν ή δεν απαντήσουν. ;)

 

Θα πάρει λίγο χρόνο, αλλά θα ολοκληρωθεί. Μου θυμίζει την κλασική δικαιολογία από καταστήματα όταν θέλεις να πληρώσεις με κάρτα και για να το αποφύγουν σου λένε ότι έχει χαλάσει το τερματικό τους. Προσωπικά, απλά απαντώ με ένα 'δυστυχώς, δεν έχω μετρητά. Θα κοιτάξω αλλού που μπορούν να με εξυπηρετήσουν' και φεύγω. :)

Link to comment
Share on other sites

Το έχουμε πει αρκετές φορές. Το κάνεις ηλεκτρονικά και πληρώνεις μόνο την κάρτα ανανέωσης 10€ που έχει μαζί.

https://www.wind.gr/gr/f2g/ela-sto-f2g/paraggelia-paketou-sundesis-f2g/

 

εναλλακτικά καισ τη vodafone εντελώς δωρεάν

http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action

 

Δεν με αφηνει να κρατησω τον αριθμο μου αν βαλω μονο το πακετο των 10 ευρω. Στα 30 ευρω σαφηνει να κρατησεις αριθμο μονο.

 

Υ.Γ. Και στην vodafone στο CU, 30 ευρω ζητανε για φορητοτητα. Οι πληροφοριες σου δεν ισχυουν.

Edited by Kiriakos7
Link to comment
Share on other sites

Στη Wind το άλλαξαν πρόσφατα φαίνεται.

 

Στη Vodafone δεν σε αφήνει να επιλέξεις CU. Επιλέγεις άλλο πακέτο (international, ολυμπιακός ή καρτοκινητό vodafone) και μια χαρά προχωράει. Αν γίνει η φορητότητα μεταφέρεσαι στο CU δωρεάν με μία κλήση.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι κι αλλιώς για να γίνει η αλλαγή από συμβόλαιο σε καρτοκινητό, θες κάνα μήνα. Οπότε έχεις να περιμένεις.... Υπομονή. Καλύτερα κανε αίτημα φορητότητας. Θα σε καλέσουν αμέσως και τότε θα τους πεις ότι αν θέλετε να μείνω στην εταιρεία, μόνο μέσω καρτοκινητής σύνδεσης.

 

"V" for V10

"Greek LG V10 community" FB forum

Φιλε η αλλαγη απο συμβολαιο σε καρτοκινητο δεν κανει ενα μηνα μλορει να ζητησει στο καταστημα και να γινει την ιδια μερα αμ δεν ξερεις κατι μην λες πραγματα τα οποια δεν ισχυουν

Link to comment
Share on other sites

Και ομως. Οταν στο καταστημα (Γερμανο & Cosmote) πατησιων σου λενε πρεπει να παρεις τηλεφωνο γιατι αλλιως δεν γινεται και οταν περνεις τηλεφωνο και σου λενε τα συστηματα δεν λειτουργουν. Επιχειρηση σου λεει μετα.
Link to comment
Share on other sites

Το έχουμε πει αρκετές φορές. Το κάνεις ηλεκτρονικά και πληρώνεις μόνο την κάρτα ανανέωσης 10€ που έχει μαζί.

https://www.wind.gr/gr/f2g/ela-sto-f2g/paraggelia-paketou-sundesis-f2g/

 

εναλλακτικά καισ τη vodafone εντελώς δωρεάν

http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action

 

Για ποιο λογο το εχουν κανει ετσι οι εταιρειες?

Υπαρχει κοσμος πολυς που δεν γνωριζει να χρησιμοποιεί υπολογιστες και διαδικτυο.

Link to comment
Share on other sites

Για ποιο λογο το εχουν κανει ετσι οι εταιρειες?

Υπαρχει κοσμος πολυς που δεν γνωριζει να χρησιμοποιεί υπολογιστες και διαδικτυο.

 

Ακριβώς για αυτό το λόγο, κατά την εκτίμησή μου.

 

Με το γνωστό στόχο: Το κέρδος.

Είμαστε σε ένα διαρκές άγχος μην την πατήσουμε κ κάνουμε κανά λάθος. Εκεί μας φτάσανε. Αντί να είναι απλά κ για όλους.

Και από όλα αυτά (όταν μαθαίνει από άλλο ή από εδώ στο myphone "τι του κάνανε, ενώ.....") μόνο οι εταιρείες βγαίνουν ζημιωμένες.

Γενικά.

Γιατί θα υπάρξουν κάποιοι που θα πουν:

Καλύτερα έτσι για να επωφελούμαστε εμείς που γνωρίζουμε internet.

ή

Ας μάθαιναν κ αυτοί υπολογιστές. Ποιός τους φταίει;

 

Δεν είναι έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Το Μαιο ζήτησα μεταφορά από συμβόλαιο Cosmote σε καρτοκινητο Vodafone μέσω του link που αναφέρει ο Mark k. Όταν με πήρε ή Cosmote για αντιπροσφορα με έκπτωση σε συμβόλαιο αφού είδε ότι θέλω καρτοκινητο μου πρόσφερε 200' δωρεάν κάθε μήνα αν εμένα σε αυτούς έστω με καρτοκινητη. Να ένας ωραίος τρόπος να το μετατρεψεις
Link to comment
Share on other sites

Η αποστολή του αιτήματος με αλληλογραφία είναι σίγουρη λύση. Μπορείτε να κρατήσετε και αποδεικτικό παράδοσης. Έχουν υποχρέωση να απαντήσουν εντός συγκεκριμένων χρονικών περιθωρίων. Σε αντίθετη περίπτωση ή εάν το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό το θέμα μπορεί να περάσει στο Συνήγορο του Καταναλωτή με όλες τις αποδείξεις της υπόθεσης.

 

Πάντα δουλεύει η παραπάνω διαδικασία για όλα τα καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...