Kiriakos7 Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε November 25, 2016 Οταν επικοινωνεις καθημερινα με την εξυπηρετηση πελατων για να αλλαξεις το συμβολαιο σου,που εληξε,σε καρτοκινητο και σου λενε καθε μερα το συστημα εχει προβλημα δεν βγαζει κωδικο αλλαγης. Οταν στα μαγαζια σου λενε παρε τηλεφωνο ή στείλε χειρόγραφα αιτηση τι μενει να κανει ο ανθρωπος για να το αλλαξει; Πρεπει ντε και καλα να κατσουμε στο συμβολαιο για να το ανανεωσουμε,γιατι αυτο μπορουσαν να το κανουν,15 προσφορες σου κανουν και οταν τους λες εχω ακουσει πολλα δεν θελω επιμενουν σας παρακαλω ακουστε με. Απιστεφτα πραγματα. Δεν υπαρχουν λόγια. Υ.Γ. 6η μερα και συνεχιζουμε. Τα συστηματα ακομα δεν λειτουργουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MeddlingMageGR Δημ. November 25, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2016 Έτσι κι αλλιώς για να γίνει η αλλαγή από συμβόλαιο σε καρτοκινητό, θες κάνα μήνα. Οπότε έχεις να περιμένεις.... Υπομονή. Καλύτερα κανε αίτημα φορητότητας. Θα σε καλέσουν αμέσως και τότε θα τους πεις ότι αν θέλετε να μείνω στην εταιρεία, μόνο μέσω καρτοκινητής σύνδεσης. "V" for V10 "Greek LG V10 community" FB forum Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AngeloDion Δημ. November 25, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2016 (edited) Στην Ελλάδα δεν έχετε υπηρεσία υπεράσπισης του καταναλωτή και σύνδεσμο καταναλωτών? Στην Κύπρο ρίχνουν και πρόστιμα άμα λάχει και μια φορά που τους έστειλα email απαντήσανε. Edited November 27, 2016 by AngeloDion Παράθεση Κλόουν τη Τετάρτη τη Κυριακή νεκρός:cat: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kiriakos7 Δημ. November 25, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2016 Ναι αλλα για φορητοτητα απτην wind ζητανε 30 ευρω κατευθειαν. Αλλα μπορει να ειναι η μονη λυση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. November 25, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2016 Ναι αλλα για φορητοτητα απτην wind ζητανε 30 ευρω κατευθειαν. Αλλα μπορει να ειναι η μονη λυση. Το έχουμε πει αρκετές φορές. Το κάνεις ηλεκτρονικά και πληρώνεις μόνο την κάρτα ανανέωσης 10€ που έχει μαζί. https://www.wind.gr/gr/f2g/ela-sto-f2g/paraggelia-paketou-sundesis-f2g/ εναλλακτικά καισ τη vodafone εντελώς δωρεάν http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas_pav Δημ. November 25, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2016 Προτείνω να στείλεις το αίτημα σου γραπτώς με αλληλογραφία συστημένη και να ζητήσεις γραπτή απάντηση. Μπορείς επίσης να σημειώσεις ότι εξαναγκάζεσαι από την εταιρία να πληρώνεις πάγια για υπηρεσίες που δεν θέλεις να χρησιμοποιείς προκειμένου να διατηρήσεις τον αριθμό σου. Δεν έχουν άλλη επιλογή από το να απαντήσουν επισήμως. Μπορείς να επικοινωνήσεις με το Συνήγορο του Καταναλωτή αν επιμένουν ή δεν απαντήσουν. ;) Θα πάρει λίγο χρόνο, αλλά θα ολοκληρωθεί. Μου θυμίζει την κλασική δικαιολογία από καταστήματα όταν θέλεις να πληρώσεις με κάρτα και για να το αποφύγουν σου λένε ότι έχει χαλάσει το τερματικό τους. Προσωπικά, απλά απαντώ με ένα 'δυστυχώς, δεν έχω μετρητά. Θα κοιτάξω αλλού που μπορούν να με εξυπηρετήσουν' και φεύγω. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kiriakos7 Δημ. November 26, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2016 (edited) Το έχουμε πει αρκετές φορές. Το κάνεις ηλεκτρονικά και πληρώνεις μόνο την κάρτα ανανέωσης 10€ που έχει μαζί. https://www.wind.gr/gr/f2g/ela-sto-f2g/paraggelia-paketou-sundesis-f2g/ εναλλακτικά καισ τη vodafone εντελώς δωρεάν http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action Δεν με αφηνει να κρατησω τον αριθμο μου αν βαλω μονο το πακετο των 10 ευρω. Στα 30 ευρω σαφηνει να κρατησεις αριθμο μονο. Υ.Γ. Και στην vodafone στο CU, 30 ευρω ζητανε για φορητοτητα. Οι πληροφοριες σου δεν ισχυουν. Edited November 26, 2016 by Kiriakos7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. November 26, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2016 Στη Wind το άλλαξαν πρόσφατα φαίνεται. Στη Vodafone δεν σε αφήνει να επιλέξεις CU. Επιλέγεις άλλο πακέτο (international, ολυμπιακός ή καρτοκινητό vodafone) και μια χαρά προχωράει. Αν γίνει η φορητότητα μεταφέρεσαι στο CU δωρεάν με μία κλήση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panoulhs30 Δημ. November 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2016 Έτσι κι αλλιώς για να γίνει η αλλαγή από συμβόλαιο σε καρτοκινητό, θες κάνα μήνα. Οπότε έχεις να περιμένεις.... Υπομονή. Καλύτερα κανε αίτημα φορητότητας. Θα σε καλέσουν αμέσως και τότε θα τους πεις ότι αν θέλετε να μείνω στην εταιρεία, μόνο μέσω καρτοκινητής σύνδεσης. "V" for V10 "Greek LG V10 community" FB forum Φιλε η αλλαγη απο συμβολαιο σε καρτοκινητο δεν κανει ενα μηνα μλορει να ζητησει στο καταστημα και να γινει την ιδια μερα αμ δεν ξερεις κατι μην λες πραγματα τα οποια δεν ισχυουν Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kiriakos7 Δημ. November 27, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2016 Και ομως. Οταν στο καταστημα (Γερμανο & Cosmote) πατησιων σου λενε πρεπει να παρεις τηλεφωνο γιατι αλλιως δεν γινεται και οταν περνεις τηλεφωνο και σου λενε τα συστηματα δεν λειτουργουν. Επιχειρηση σου λεει μετα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gate6 Δημ. November 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2016 Το έχουμε πει αρκετές φορές. Το κάνεις ηλεκτρονικά και πληρώνεις μόνο την κάρτα ανανέωσης 10€ που έχει μαζί. https://www.wind.gr/gr/f2g/ela-sto-f2g/paraggelia-paketou-sundesis-f2g/ εναλλακτικά καισ τη vodafone εντελώς δωρεάν http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action Για ποιο λογο το εχουν κανει ετσι οι εταιρειες? Υπαρχει κοσμος πολυς που δεν γνωριζει να χρησιμοποιεί υπολογιστες και διαδικτυο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. November 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2016 Για ποιο λογο το εχουν κανει ετσι οι εταιρειες? Υπαρχει κοσμος πολυς που δεν γνωριζει να χρησιμοποιεί υπολογιστες και διαδικτυο. Ακριβώς για αυτό το λόγο, κατά την εκτίμησή μου. Με το γνωστό στόχο: Το κέρδος. Είμαστε σε ένα διαρκές άγχος μην την πατήσουμε κ κάνουμε κανά λάθος. Εκεί μας φτάσανε. Αντί να είναι απλά κ για όλους. Και από όλα αυτά (όταν μαθαίνει από άλλο ή από εδώ στο myphone "τι του κάνανε, ενώ.....") μόνο οι εταιρείες βγαίνουν ζημιωμένες. Γενικά. Γιατί θα υπάρξουν κάποιοι που θα πουν: Καλύτερα έτσι για να επωφελούμαστε εμείς που γνωρίζουμε internet. ή Ας μάθαιναν κ αυτοί υπολογιστές. Ποιός τους φταίει; Δεν είναι έτσι. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nkouboul Δημ. December 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2016 Το Μαιο ζήτησα μεταφορά από συμβόλαιο Cosmote σε καρτοκινητο Vodafone μέσω του link που αναφέρει ο Mark k. Όταν με πήρε ή Cosmote για αντιπροσφορα με έκπτωση σε συμβόλαιο αφού είδε ότι θέλω καρτοκινητο μου πρόσφερε 200' δωρεάν κάθε μήνα αν εμένα σε αυτούς έστω με καρτοκινητη. Να ένας ωραίος τρόπος να το μετατρεψεις 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas_pav Δημ. December 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2016 Η αποστολή του αιτήματος με αλληλογραφία είναι σίγουρη λύση. Μπορείτε να κρατήσετε και αποδεικτικό παράδοσης. Έχουν υποχρέωση να απαντήσουν εντός συγκεκριμένων χρονικών περιθωρίων. Σε αντίθετη περίπτωση ή εάν το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό το θέμα μπορεί να περάσει στο Συνήγορο του Καταναλωτή με όλες τις αποδείξεις της υπόθεσης. Πάντα δουλεύει η παραπάνω διαδικασία για όλα τα καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.