Capone Δημοσιεύτηκε May 26, 2016 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε May 26, 2016 Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας. Είμαι χρονια στον συγκεκριμένο πάροχο και έχω Ίντερνετ, τηλεφωνία και τηλεόραση. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα ανανέωσα τη σύμβασή μου με ηχογράφηση. Δυστυχώς εδώ και 5 μήνες η χρέωση δεν ηταν αυτή που ειχαμε συμφωνήσει. Τηλέφωνα καθε μήνα, η εξυπηρέτηση πελατών καθε φορά έβρισκε το λάθος και θα το διόρθωναν. Οι μήνες πέρναγαν και αναγκαστικά ζήτησα την ηχογράφηση να βεβαιώσω αυτό που υποστήριζα. Δυστυχώς μετα απο 15 ημέρες καθημερινών τηλεφώνων, με κάλεσαν απο την εταιρία να με ενημερώσουν ότι για τεχνικούς λόγους δεν μπορούν να μου δώσουν την ηχογράφηση και αντί αυτού μπορούν στο συνολικό ποσό που πληρώνω, αντί για +10€ που πλήρωνα τοσο καιρό άδικα, να πληρώνω +5€. Ουσιαστικά να συμφωνήσω στα 5€ επιπλέον απο το ποσό που είχα συμφωνήσει. Να την ρίξω την καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών ή να δεχτώ την προσφορα? Κρίμα να μπαίνουμε σε τέτοιες διαδικασίες. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PP6210 Δημ. May 26, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2016 Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας. Είμαι χρονια στον συγκεκριμένο πάροχο και έχω Ίντερνετ, τηλεφωνία και τηλεόραση. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα ανανέωσα τη σύμβασή μου με ηχογράφηση. Δυστυχώς εδώ και 5 μήνες η χρέωση δεν ηταν αυτή που ειχαμε συμφωνήσει. Τηλέφωνα καθε μήνα, η εξυπηρέτηση πελατών καθε φορά έβρισκε το λάθος και θα το διόρθωναν. Οι μήνες πέρναγαν και αναγκαστικά ζήτησα την ηχογράφηση να βεβαιώσω αυτό που υποστήριζα. Δυστυχώς μετα απο 15 ημέρες καθημερινών τηλεφώνων, με κάλεσαν απο την εταιρία να με ενημερώσουν ότι για τεχνικούς λόγους δεν μπορούν να μου δώσουν την ηχογράφηση και αντί αυτού μπορούν στο συνολικό ποσό που πληρώνω, αντί για +10€ που πλήρωνα τοσο καιρό άδικα, να πληρώνω +5€. Ουσιαστικά να συμφωνήσω στα 5€ επιπλέον απο το ποσό που είχα συμφωνήσει. Να την ρίξω την καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών ή να δεχτώ την προσφορα? Κρίμα να μπαίνουμε σε τέτοιες διαδικασίες. Γνώμη μου, να αρνηθείς την προσφορά και να απειλήσεις με καταγγελία στην ΕΕΤΤ και την Προστασία καταναλωτή, είναι δική τους υποχρέωση να έχουν το ηχογραφημένο τεκμήριο (από τη στιγμή που δεν σε παρέπεμψαν σε υπογραφή χειρόγραφου εντύπου). Και φυσικά να κάνεις την καταγγελία και να ζητάς πολύ συγκεκριμένα την διόρθωση του τρέχοντος παγίου και την επιστροφή των παραπάνω χρημάτων από τα μέχρι τώρα πάγια που έχεις πληρώσει. Στην χειρότερη των περιτπώσεων θα αναγκαστούν να σου ξανακάνουν την ίδια προσφορά (μάλλον καλύτερη αφού θα βλέπει και η ΕΕΤΤ), στην καλύτερη θα σου δώσουν αυτό που σου υποσχέθηκαν εξαρχής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kioun Δημ. May 26, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2016 Ουσιαστικά σου ζητάνε να αποδεχτείς νέο συμβόλαιο γιατί προφανώς η πρότερη συμφωνία δεν τους έκατσε καλά. (Τόσο καιρό μάλλον το τραίναραν γιατί κάτι δεν τους καθόταν καλά ή το έκαναν εσκεμμένα για να μην χάσουν τον πελάτη).Με άλλα λόγια αδερφέ μπρός γρεμός και πίσω ρέμα. Δική σου καθαρά η απόφαση.Εάν σε πέρνει να τους παζαρέψεις το 5 (πρός τα κάτω) έχει καλώς απλά φοβάμαι με την αρνησή σου μην μπλέξεις για <<μικροποσά>> ίσως και τελειωμό δεν βρείς. Υ.Σ Το ηχογραφημένο μύνημα δεν το κρατάνε για εσένα, αλλά για τον ΕΕΤΤ η τα δικαστήρια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. May 26, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2016 Προχωρήσα σε καταγγελία στον ΕΕΤΤ. Και αυριο που θα με καλέσουν απλά θα αρνηθώ την πρόταση και θα τους το αναφέρω. Απο όσο έμαθα, σίγουρα χρειάζομαι 1 μήνα για να έχω νεα απο ΕΕΤΤ. Εδώ περίμενα 5 μήνες την εταιρεία, εκει θα σταματήσουμε. Έτσι και αλλιώς αυξημένο το πληρώνω και τώρα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kioun Δημ. May 26, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2016 Εάν έχεις την καλοσύνη που και που να μας κρατάς ενήμερους........(μέχρι την πλήρη λήξη του θέματος). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PP6210 Δημ. May 26, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2016 Υ.Σ Το ηχογραφημένο μύνημα δεν το κρατάνε για εσένα, αλλά για τον ΕΕΤΤ η τα δικαστήρια. Η ΕΕΤΤ έχει δώσει συγκεκριμένη οδηγία για την πρόσβαση σε ηχογραφήσεις και από τον συνδρομητή εάν η ανανέωση σύμβασης γίνει μόνο τηλεφωνικά. Προφανώς σε περίπτωση άρνησης, ο συνδρομητής απευθύνεται στην ΕΕΤΤ οπότε και το αίτημα έρχεται πλέον από την ίδια την ΕΕΤΤ. Εάν ο πάροχος δεν μπορεί να βρει την ηχογράφηση, και υπό κανονικές συνθήκες, συνήθως ο θέμα κρίνεται υπερ του συνδρομητή Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. May 27, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2016 Χτες 26 Μαΐου έγινε η αποστολή της καταγγελίας. Σήμερα, 27 μου ήρθε e-mail απο ΕΕΤΤ αναφέροντας αριθμούς πρωτοκόλλου κτλ κτλ και ότι έγινε αποστολή προς την συγκεκριμένη εταιρία. Το πρωί, αφού διάβασα το e-mail με κάλεσαν και απο την εταιρία για να μου πουν ότι παρέλαβαν την καταγγελία και ότι θα με ενημερώσουν κάποια στιγμή ποια θα ειναι η απάντηση της εταιρίας. Να σημειώσω ότι η εταιρία έχει δικαίωμα να απαντήσει μέσα σε χρονικό διάστημα 1 μήνα. Φυσικά, ότι νεότερο προκύψει θα ενημερώσω. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Feregorn Δημ. May 29, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2016 Μακάρι να πάνε όλα καλά. Προσωπικά ανυπομονώ να δω τη αποτελεσματικότητα όλης αυτής της διαδικασίας στην Ελλάδα, γιατί μιας και είμαι στο εξωτερικό δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι ανάλογο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. June 3, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. June 3, 2016 Έχει περάσει ήδη μια εβδομάδα και αναμένουμε. Θα μου πείτε, εδώ χρονοτριβούσαν 5 μήνες, η μια εβδομάδα θα τους πειράξει! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
al3x1k0 Δημ. June 4, 2016 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2016 Πραγματικά ελπίζω να δικαιωθείς μπας και σφίξουν λίγο οι πισινοί μερικών εταιριών. Κράτα μας ενήμερους. Sent from my Passport using Tapatalk Παράθεση (σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
P_papadis Δημ. June 4, 2016 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2016 Έχω και εγώ το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με την cyta από τον Δεκέμβριο του 2015. (capone μάλλον και εσύ cyta έχεις). Λοιπόν έκανα και εγώ ανανέωση συμβολαίου το Δεκέμβριο του 2015 τηλεφωνικός αλλά που να ήξερα για το τι θα τραβούσα αργότερα... (να σημειώσω συνδρομητής στην cyta από το 2011 παρακαλώ και χωρίς να έχω καθυστερήσει οφειλή η κάτι άλλο από πλευράς μου). Κάνω και εγώ ανανέωση συμβολαίου γύρω στα 20 ευρώ (μετά από τόσο καιρό δεν θυμάμαι ακριβώς το ποσό - 20 ευρω πλήρωνα και πριν την λήξη) και από τότε οι λογαριασμοί μου έρχονται 25 ευρώ (όσο ειναι το πρόγραμμα χωρίς προσφορά). Κάθε μήνα τηλέφωνο στην cyta, θα το διορθώσουν μου λένε και απο τον Φεβρουάριο που άλλαξαν και οι χρεώσεις τους ΠΛΗΡΩΝΩ και 0,20 λεπτά την κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών! Εμ έχουν κάνει βλακεία με το πρόγραμμα μου πληρώνω και από πάνω για να τους το πω! Όλο θα το διορθώσουν μου λένε και δεν γίνεται τίποτα. Μόνο τον Μάρτιο μου ήρθε λογαριασμός 6 ευρώ (και κάλα μου έκοψαν τα 5 εύρω που πλήρωνα παραπάνω) αλλά τίποτα πάλι λογαριασμοί 25 ευρώ έρχονται. Εντωμεταξύ μου λένε να πληρώνω 20 ευρώ που είναι το πρόγραμμα μου και θα το διορθώσουν αυτοί τον επόμενο μήνα. Έλα όμως που στον επόμενο λογαριασμό έρχεται 25+5 από τον προηγούμενο! Έχω εκνευριστεί πάρα πολύ από την ανικανότητα της εταιρίας που ποτέ δεν είχα πρόβλημα μέχρι τώρα (τεχνικό η κάτι άλλο) και πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Θέλω αν γίνεται να φύγω για άλλη εταιρία χωρίς να πληρώσω την αθέτηση συμβολαίου (αφού έτσι η αλλιώς ούτε οι ίδιοι δεν τηρούν το συμβόλαιο!). Πείτε μου τι να κάνω γιατί αν ζητήσω την ηχογραφημένη συνομιλία δεν θα μου την δώσουν και για να κάνω καταγγελία στην εεττ διάβασα οτι πρέπει πρώτα να κάνω γραπτή καταγγελία στην εταιρία και αν δεν απαντήσουν η δεν με καλύπτει η απάντηση τους τότε απευθύνομαι στην εεττ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. June 4, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2016 Αρχικά, θα ήθελα να μην αναφέρω σε ποια εταιρία είμαι, μιας και δεν έχει νόημα αυτή τη στιγμή. Για εμένα, θα στείλεις ενα fax ή e-mail στην εξυπηρέτηση πελατών και θα περιμένεις απάντηση. Μην προδικάζεις τα πράγματα. Απλά, κρατά αρχείο με το τι έχεις κάνει απο μεριά σου. Ξεκινά με αυτό και μετα βλέπουμε. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
P_papadis Δημ. June 4, 2016 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2016 (edited) Αρχικά, θα ήθελα να μην αναφέρω σε ποια εταιρία είμαι, μιας και δεν έχει νόημα αυτή τη στιγμή. Για εμένα, θα στείλεις ενα fax ή e-mail στην εξυπηρέτηση πελατών και θα περιμένεις απάντηση. Μην προδικάζεις τα πράγματα. Απλά, κρατά αρχείο με το τι έχεις κάνει απο μεριά σου. Ξεκινά με αυτό και μετα βλέπουμε. Αναφέρω την εταιρία γιατί είμαι δυσαρεστημένος και απογοητευμένος από την αντιμετώπιση τους (κοροϊδία κανονικά). Όντως πρέπει να αρχίσω επικοινωνία με emails γιατί αν το πάω για καταγγελία στην εεττ πρέπει να έχω αρχείο με τις απαντήσεις τους διότι με τα τηλέφωνα που έχω κάνει δεν μπορώ να αποδείξω τίποτα και δεν θα βγάλω άκρη μαζί τους. Και για του λόγου το αληθές ορίστε και οι λογαριασμοί: http://s33.postimg.org/rzmmz4bqn/CYTA.jpg Edited June 4, 2016 by P_papadis Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. June 10, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2016 Συμπληρώνουμε 2η εβδομάδα αναμονής.... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
P_papadis Δημ. June 11, 2016 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2016 4/6 τους έστειλα mail και ακόμα τίποτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. June 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2016 Αν έχουν χάσει την ηχογραφημένη συνομιλία τότε δεν έχουν και συμβόλαιο. Μην τους ξαναπληρώσεις τίποτα και θα δούμε αν πράγματι το χάσανε ή όχι :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
P_papadis Δημ. June 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2016 Πραγματικά έχω απελπιστει με την cyta. Τι τηλέφωνα τι emails τίποτα... Στα mails δεν απαντούν στα τηλέφωνα όλο θα το διορθώσουμε και τίποτα δεν γίνεται. Κάθε μήνα ο λογαριασμός 25, αν και λέω θα πληρώνω τα 20 και ας κάνουν ότι θέλουν (και ας αυξήθηκαν οι φοροι). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. June 17, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. June 17, 2016 Σήμερα συμπληρώνουμε 3η εβδομάδα αναμονής. Η προθεσμία τους λήγει στις 27/6. Αν δεν απαντήσουν θα πέσει πρόστιμο? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
P_papadis Δημ. June 17, 2016 Κοινοποίηση Δημ. June 17, 2016 Εμένα δεν μου απάντησαν στο mail αλλα μπήκα και είδα ότι στον επόμενο λογαριασμό είναι πάλι 20 που έπρεπε να ήταν εξαρχής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. June 24, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2016 Σήμερα συμπληρώσαμε 4 εβδομάδες από τη στιγμή που έλαβε η εταιρία την καταγγελία απο την ΕΕΤΤ. Η καταληκτική ημερομηνία ειναι τη Δευτέρα! Είδωμεν! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
P_papadis Δημ. June 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2016 Εμένα μου έστειλαν απολογητικό email και μου διόρθωσαν τον λογαριασμό (τουλάχιστον του Ιουνίου) και μου είπαν θα κάνουν αντιλογισμό ακόμα 13 ευρώ για τους προηγούμενους λογαριασμούς... Επίσης μου είπαν ότι ήταν πρόβλημα του συστήματος, μεμονωμένο (εδώ γελάμε). Για να δούμε... Όπως και να έχει μόλις λήξει το συμβόλαιο εγώ θα φύγω μετά από 5 χρόνια συνδρομητής. Αν είναι να κάνεις 7 μήνες να λύσεις ένα πρόβλημα συστήματος (2 κλικ στον υπολογιστή είναι...) δεν θα έπρεπε να θεωρήσε σοβαρή εταιρία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. June 28, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. June 28, 2016 Update: Χτες 27/6 έληξε η προθεσμία που είχε η εταιρία απο την ΕΕΤΤ να απαντήσει. Μέχρι και σήμερα δεν υπαρχει καμία ενημέρωση και απο τις δυο πλευρές. Όποτε αναμένουμε... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Capone Δημ. June 30, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2016 Σήμερα μίλησα με ΕΕΤΤ. Τελικά η εταιρία είχε απαντήσει απο τις 23/6 αλλά κανένας δεν μου έστειλε κάτι. Η απάντηση αναφέρεται σε κάτι ασάφειες και προσπαθεί να δικαιολογηθεί. Και πάλι δεν στέλνουν την ηχογράφηση. Όποτε αμφισβήτησα την απάντηση και παμε πάλι απο την αρχή. Σας παραθέτω ακριβώς και τα στοιχεία για να ενημερωθεί ο κόσμος και να γνωρίζει: Η εταιρία ειναι η Forthnet και μου υποσχέθηκαν: -Δωρεαν Αστικά / Υπεραστικά -Κινητά 12 ώρες το μήνα -Ολα τα κανάλια Nova & HD -Δωρεάν multiview για νεα χρόνο -Δώρο το VDSL για πάντα Και ολα αυτά στην τιμη των 44,90€ το μήνα, τελική τιμη για πάντα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Feregorn Δημ. June 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2016 Τουλάχιστον η ΕΕΤΤ δείχνει μια ανταπόκριση. Ελπίζω μόνο, για σύντομα δεν λέω, να έχει πολύ θετική κατάληξη η επιμονή σου, γιατί τέτοια συμπεριφορά είναι αδικαιολόγητη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PlayStation4 Δημ. July 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 12, 2016 Σε τι φάση βρίσκεται το θέμα?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.