Chryssostomos Δημ. July 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2017 και στα γερμανικά βγήκε. Παράθεση Xiaomi 12 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
emm_stra Δημ. July 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2017 Τι έχει αυτό το update; Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Να γελάτε ,....... γιατί είναι μεταδοτικό !!!!!!:lol: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chryssostomos Δημ. July 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2017 Τι έχει αυτό το update; Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ενημερώσεις ασφάλειας κυρίως. Παράθεση Xiaomi 12 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jonos Δημ. July 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2017 Γύρισα πίσω στην rom της cosmote μιας και από προχθές έκανε διαθέσιμη την υπηρεσία vowifi/volte στις συνδέσεις whatsup. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση iPhone 16 Pro Max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
emm_stra Δημ. July 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2017 Οι λοιποί ποτε θα την λάβουμε; Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Να γελάτε ,....... γιατί είναι μεταδοτικό !!!!!!:lol: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_amg Δημ. July 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2017 Ποιός βάζει τώρα της Cosmote... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GeorgeX21 Δημ. July 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2017 Και σε καρτοσυμβολαιο φοιτητικό κανονικά αλλά δε παίζει να φλασαρω. Στο επόμενο μεγάλο update. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ernestgr Δημ. July 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2017 Καλημέρα σε όλη την κοινότητα... της οποίας αισίως αποφάσισα να γίνω μέλος.. Αγόρασα το Samsung S7 EDGE στις 17/06/2017 στην προνομιακή τιμή για τη συγκεκριμένη συσκευή των 400 ευρώ. (προσφορά που κράτησε 1-2 μέρες στον Κωτσόβολο και εν ριπή οφθαλμού εννοείται τα κινητά που είχαν έγιναν άφαντα). Απουσίαζα από τον "πολιτισμό" και την τεχνολογία για καιρό αφού αναμένοντας την ευκαιρία για να πάρω κάτι καλό όοοοοταν θα μπορώ οικονομικά.. συμβιβαζόμουν με κινητά που η χρήση τους περιορίζονταν σε κλήσεις και sms!! (δύσκολοι καιροί) Στο θέμα μου.. (Το κινητό είναι φανταστικό. Είμαι fan της Samsung εδώ και πολλά χρόνια και η ολιγοήμερη χρήση του με αντάμοιψε. Είναι high end σε όοοολα). Είναι από τα πιο ολοκληρωμένα κινητά. Τέλος. Μία ωραία πρωία ξυπνάω και αντί να δω το λευκό ρολογάκι του Always on display, αντικρίζω μια υποπράσινη Ghost-like οθόνη. Ξεκλειδώνοντας όλα λειτουργούσαν σωστά. Με την εις άτοπον απαγωγή, απενεργοποίησα το Always on Display και όταν κλείδωνα την οθόνη όλα ήταν καλά. Μία μαύρη ωραία κλειδωμένη οθόνη (φυσικά χωρίς το ωραίο ρολογάκι που ειναι πρακτικό). Ψάχνοντας στο Internet και Youtube το συγκεκριμένο πρόβλημα φάνηκε να μην είναι μοναδικό, δικό μου προνόμιο. Αυτό που με ανησύχησε είναι ότι γινόταν αναφορά στο Hardware και αναφορές στην "τρομακτική" λέξη Service. Το τρομακτικότερο ήταν ότι ψάχνοντας να δω αν λύνεται το δικό μου πρόβλημα έπεφτα σε άρθρα που ως "σοβαρότερο" πρόβλημα των S7 EDGE ήταν η εμφάνιση λευκής ή πράσινης οθόνης η οποία έμενε μόνιμα και συνοδευόταν από πλήρη αδυναμία χρήσης της συσκευής.. Διαβάζοντας αυτά τα άρθρα (από το κινητό μου) ξαφνικά η οθόνη άρχισε να πρασινίζει διακριτικά από το βάθος και σε μόλις 2-3 δευτερόλεπτα το πράσινο φάντασμα σκέπαζε τις 5,5 ίντσες της υπέροχης κατά τ'άλλα οθόνης.. Το πράσινο έγινε λευκό και έμεινα να χασκοκοιτάζω..... Κανένα κουμπί δεν πατιόταν (soft, power, home, ήχου) συνεπώς δεν έπαιζε Force restart και Hard reset κτλ. Αποφάσισα να πάω το κινητό στον Κωτσόβολο και να μην το στείλω εγώ στη Samsung απευθείας. (αν και είμαι από Θεσσαλονίκη, όπου και έχει εξουσιοδοτημένο Service στη Δωδεκανήσου μένω σε περιφερειακή πόλη και λόγω δουλειάς δεν παίζει μετακίνηση). Άλλωστε τη μέρα που αγόραζα το κινητό και έδινα τα 400 γιούρο, λέω στον υπάλληλο... "τωρα μάλιστα.. το αγοράζω 4 κατοστάρικα ενώ στα Σκρουτζομάγαζα ξεκινάει από 465 γιούρο... Αλλά ρε φίλε.. πριν μια βδομάδα το είχες 699 ευρώπουλα γιατί να το πάρει κάποιος από σένα ή από άλλη μεγάλη αλυσίδα;; - Ε πώς... εμείς δίνουμε την κανονική εγγύηση και αν πάθει κάτι είμαστε εμείς εδώ. όχι ενα απρόσωπο σκρουτζομάγαζο, λέει. Αφού από όπου και να το πάρω στη Samsung θα πάει ρε φίλε, λέω. Ναι αλλά έχεις δίπλα σου τον Κωτσόβολο, λέει -Ακόμα και που δεν παίρνω το Support 360; του λέω. -Ε βέβαια, λέει... Για να δούμε, μακάρι να μη χρειαστεί, καληνύχτα ευχαριστώ γειά σας, λέω. Εν κατακλείδι, το κινητό παραδόθηκε, θα σταλεί Αθήνα στα κεντρικά του Κωτσ. από εκεί θα πάει στη Samsung λέει.. (ελπίζω) γιατί ξέρω ότι ο Κωτσ συνεργάζεται και με την Arvato (??##@@$#@). Ζήτησα να γραφτεί στη φόρμα που συμπλήρωσε ο υπάλληλος ότι ζητώ αντικατάσταση συσκευής και δε δέχομαι να ανοίξει η συσκευή και να δεχθεί την όποια επισκευή. που το βασίζω...;;; 1) πρόκειται για κινητό που το έχω μόλις 40 μέρες (ξέρω τι σημαίνει DOA 7 μέρες κτλ.) Ακόμα να το χαρώ δεν πρόλαβα και έβγαλε πρόβλημα βαρύ. 2) την πρώτη βδομάδα μέχρι να χαζέψω τις λειτουργίες του στον ελεύθερο χρόνο μου, το κινητό έμενε μέσα στο κουτί. Δεν έχει καμία πτώση, σημάδι, κακή χρήση. Δεν πειραματίστηκα με το IP68 certification (αν και ξέρω άτομα που ακόμα me S7 και S7 edge και S8 και σε πισίνες τραβούσαν βίντεο και όλα OK). Το συμπεριφερόμουν σαν μωρό, ούτε στην τσέπη. 3) το κινητό είναι Ναυαρχίδα και κρύβει ένα brand δυνατό από πίσω. Δεν είναι κινητό των 100 ευρώ. ούτε γειτονικής χώρας (που πολλοί τα αμφισβητούν) 4) το ότι το πήρα 4 κατοστάρικα΄δεν το κάνει mid range (ήμουν τυχερός, γρήγορος, και το πρόλαβα) στην αγορά μεσοσταθμικά κάνει 550-700 στις μεγάλες αλυσίδες. οπότε η After sales αντιμετώπιση αναμένω να είναι high-end όπως και η ίδια η συσκευή. Δεν ζω στον παραμυθόκοσμο. είμαι λογικός, και είναι επίσης λογικότατο ένα batch συσκευών, ή τυχαίες συσκευές να βγουν με κάποιο ελάττωμα. Στα τόσα εκατομμύρια κινητά. (Δεν είμαι αντι-LG, δεν είμαι αντι-APPLE).Απλά ευελπιστώ σε μια aftersales αντιμετώπιση που θα με κάνει να σεβαστώ ακόμα περισσότερο το brand που αγαπάω και προτίμησα. -Είχε κανείς από εσάς το ίδιο θέμα? (είναι οθόνη; πλακέτα;) -Υπάρχει ελπίδα να υλοποιηθεί το αίτημα για αντικατάσταση και όχι χειρουργείο; -Πρέπει να είμαι ο στρίντζος που ρίχνει καντήλια για να γίνει το αίτημα του πράξη; (γενικά είμαι τύπος που μιλάω ήπια, αλλά δεν κάθομαι να γίνω το θύμα του οποιουδήποτε) -Να πιέσω με mail και τηλέφωνα; -Ξέρει κάποιος αν καταλήγει στη Samsung ή σε εταιρία εξουσιοδοτημένη ή πάει ARVATO (έχω ακούσει και έχω δει διάφορα όταν δούλευα σε εταιρία κινητής 4 χρόνια) Sorry για τη μακρυγορία.. Υ.Γ. Δεν έχω κάτι με τον Κωτσόβολο (και ελπίζω να μην έχω). Ίσα ίσα τα παιδιά ήταν εξυπηρετικά. απλά δεν υπάρχει νομίζω κάποια "πλάτη" στον πελάτη που έχει πρόβλημα (αν εξαιρέσουμε τη διαδικασία αποστολής της συσκευής) Thanks in advance... Και καλή σας μέρα ξανά.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
master1992g Δημ. July 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2017 (edited) Καλημέρα σε όλη την κοινότητα... της οποίας αισίως αποφάσισα να γίνω μέλος.. Αγόρασα το Samsung S7 EDGE στις 17/06/2017 στην προνομιακή τιμή για τη συγκεκριμένη συσκευή των 400 ευρώ. (προσφορά που κράτησε 1-2 μέρες στον Κωτσόβολο και εν ριπή οφθαλμού εννοείται τα κινητά που είχαν έγιναν άφαντα). Απουσίαζα από τον "πολιτισμό" και την τεχνολογία για καιρό αφού αναμένοντας την ευκαιρία για να πάρω κάτι καλό όοοοοταν θα μπορώ οικονομικά.. συμβιβαζόμουν με κινητά που η χρήση τους περιορίζονταν σε κλήσεις και sms!! (δύσκολοι καιροί) Στο θέμα μου.. (Το κινητό είναι φανταστικό. Είμαι fan της Samsung εδώ και πολλά χρόνια και η ολιγοήμερη χρήση του με αντάμοιψε. Είναι high end σε όοοολα). Είναι από τα πιο ολοκληρωμένα κινητά. Τέλος. Μία ωραία πρωία ξυπνάω και αντί να δω το λευκό ρολογάκι του Always on display, αντικρίζω μια υποπράσινη Ghost-like οθόνη. Ξεκλειδώνοντας όλα λειτουργούσαν σωστά. Με την εις άτοπον απαγωγή, απενεργοποίησα το Always on Display και όταν κλείδωνα την οθόνη όλα ήταν καλά. Μία μαύρη ωραία κλειδωμένη οθόνη (φυσικά χωρίς το ωραίο ρολογάκι που ειναι πρακτικό). Ψάχνοντας στο Internet και Youtube το συγκεκριμένο πρόβλημα φάνηκε να μην είναι μοναδικό, δικό μου προνόμιο. Αυτό που με ανησύχησε είναι ότι γινόταν αναφορά στο Hardware και αναφορές στην "τρομακτική" λέξη Service. Το τρομακτικότερο ήταν ότι ψάχνοντας να δω αν λύνεται το δικό μου πρόβλημα έπεφτα σε άρθρα που ως "σοβαρότερο" πρόβλημα των S7 EDGE ήταν η εμφάνιση λευκής ή πράσινης οθόνης η οποία έμενε μόνιμα και συνοδευόταν από πλήρη αδυναμία χρήσης της συσκευής.. Διαβάζοντας αυτά τα άρθρα (από το κινητό μου) ξαφνικά η οθόνη άρχισε να πρασινίζει διακριτικά από το βάθος και σε μόλις 2-3 δευτερόλεπτα το πράσινο φάντασμα σκέπαζε τις 5,5 ίντσες της υπέροχης κατά τ'άλλα οθόνης.. Το πράσινο έγινε λευκό και έμεινα να χασκοκοιτάζω..... Κανένα κουμπί δεν πατιόταν (soft, power, home, ήχου) συνεπώς δεν έπαιζε Force restart και Hard reset κτλ. Αποφάσισα να πάω το κινητό στον Κωτσόβολο και να μην το στείλω εγώ στη Samsung απευθείας. (αν και είμαι από Θεσσαλονίκη, όπου και έχει εξουσιοδοτημένο Service στη Δωδεκανήσου μένω σε περιφερειακή πόλη και λόγω δουλειάς δεν παίζει μετακίνηση). Άλλωστε τη μέρα που αγόραζα το κινητό και έδινα τα 400 γιούρο, λέω στον υπάλληλο... "τωρα μάλιστα.. το αγοράζω 4 κατοστάρικα ενώ στα Σκρουτζομάγαζα ξεκινάει από 465 γιούρο... Αλλά ρε φίλε.. πριν μια βδομάδα το είχες 699 ευρώπουλα γιατί να το πάρει κάποιος από σένα ή από άλλη μεγάλη αλυσίδα;; - Ε πώς... εμείς δίνουμε την κανονική εγγύηση και αν πάθει κάτι είμαστε εμείς εδώ. όχι ενα απρόσωπο σκρουτζομάγαζο, λέει. Αφού από όπου και να το πάρω στη Samsung θα πάει ρε φίλε, λέω. Ναι αλλά έχεις δίπλα σου τον Κωτσόβολο, λέει -Ακόμα και που δεν παίρνω το Support 360; του λέω. -Ε βέβαια, λέει... Για να δούμε, μακάρι να μη χρειαστεί, καληνύχτα ευχαριστώ γειά σας, λέω. Εν κατακλείδι, το κινητό παραδόθηκε, θα σταλεί Αθήνα στα κεντρικά του Κωτσ. από εκεί θα πάει στη Samsung λέει.. (ελπίζω) γιατί ξέρω ότι ο Κωτσ συνεργάζεται και με την Arvato (??##@@$#@). Ζήτησα να γραφτεί στη φόρμα που συμπλήρωσε ο υπάλληλος ότι ζητώ αντικατάσταση συσκευής και δε δέχομαι να ανοίξει η συσκευή και να δεχθεί την όποια επισκευή. που το βασίζω...;;; 1) πρόκειται για κινητό που το έχω μόλις 40 μέρες (ξέρω τι σημαίνει DOA 7 μέρες κτλ.) Ακόμα να το χαρώ δεν πρόλαβα και έβγαλε πρόβλημα βαρύ. 2) την πρώτη βδομάδα μέχρι να χαζέψω τις λειτουργίες του στον ελεύθερο χρόνο μου, το κινητό έμενε μέσα στο κουτί. Δεν έχει καμία πτώση, σημάδι, κακή χρήση. Δεν πειραματίστηκα με το IP68 certification (αν και ξέρω άτομα που ακόμα me S7 και S7 edge και S8 και σε πισίνες τραβούσαν βίντεο και όλα OK). Το συμπεριφερόμουν σαν μωρό, ούτε στην τσέπη. 3) το κινητό είναι Ναυαρχίδα και κρύβει ένα brand δυνατό από πίσω. Δεν είναι κινητό των 100 ευρώ. ούτε γειτονικής χώρας (που πολλοί τα αμφισβητούν) 4) το ότι το πήρα 4 κατοστάρικα΄δεν το κάνει mid range (ήμουν τυχερός, γρήγορος, και το πρόλαβα) στην αγορά μεσοσταθμικά κάνει 550-700 στις μεγάλες αλυσίδες. οπότε η After sales αντιμετώπιση αναμένω να είναι high-end όπως και η ίδια η συσκευή. Δεν ζω στον παραμυθόκοσμο. είμαι λογικός, και είναι επίσης λογικότατο ένα batch συσκευών, ή τυχαίες συσκευές να βγουν με κάποιο ελάττωμα. Στα τόσα εκατομμύρια κινητά. (Δεν είμαι αντι-LG, δεν είμαι αντι-APPLE).Απλά ευελπιστώ σε μια aftersales αντιμετώπιση που θα με κάνει να σεβαστώ ακόμα περισσότερο το brand που αγαπάω και προτίμησα. -Είχε κανείς από εσάς το ίδιο θέμα? (είναι οθόνη; πλακέτα;) -Υπάρχει ελπίδα να υλοποιηθεί το αίτημα για αντικατάσταση και όχι χειρουργείο; -Πρέπει να είμαι ο στρίντζος που ρίχνει καντήλια για να γίνει το αίτημα του πράξη; (γενικά είμαι τύπος που μιλάω ήπια, αλλά δεν κάθομαι να γίνω το θύμα του οποιουδήποτε) -Να πιέσω με mail και τηλέφωνα; -Ξέρει κάποιος αν καταλήγει στη Samsung ή σε εταιρία εξουσιοδοτημένη ή πάει ARVATO (έχω ακούσει και έχω δει διάφορα όταν δούλευα σε εταιρία κινητής 4 χρόνια) Sorry για τη μακρυγορία.. Υ.Γ. Δεν έχω κάτι με τον Κωτσόβολο (και ελπίζω να μην έχω). Ίσα ίσα τα παιδιά ήταν εξυπηρετικά. απλά δεν υπάρχει νομίζω κάποια "πλάτη" στον πελάτη που έχει πρόβλημα (αν εξαιρέσουμε τη διαδικασία αποστολής της συσκευής) Thanks in advance... Και καλή σας μέρα ξανά.. Φίλε μου, δυστυχώς είσαι άτυχος και έπεσες σε σπάνια περίπτωση, όσο αναφορά τα περί εγγύησης, το μόνο που μπορεί να σου έδινε μια εταιρία τύπου κωτσόβολος, public κτλ. θα ήταν συσκευή αντικατάστασης για όσο θα διαρκέσει το service, πράγμα σπάνιο αλλά μπορεί και να συμβει, το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις ήταν να το πας Δωδεκανήσου στην micro-tech, όπου αν υπάρχουν ανταλλακτικά στο φτιάχνουν την ίδια μέρα, αλλιώς περιμένεις 2-3 εργάσιμες. Μ΄αυτό που έκανες μόνο χρόνο θα χάσεις. Όσο για την αντικατάσταση που αναφέρεις απλά δεν υπάρχει περίπτωση να σου δώσουν νέα συσκευή. Edited July 28, 2017 by master1992g Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
emm_stra Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 Καλημέρα. Η arvato παραμένει προβληματική; όπως παλιά; Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Να γελάτε ,....... γιατί είναι μεταδοτικό !!!!!!:lol: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konakis Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 @ernestgr .... κρίμα,λυπάμαι και σε καταλαβαίνω.Επειδή έχει μεσολαβήσει σχετικά μεγάλο διάστημα για την περίοδο DOA είναι ο βασικός λόγος που πιθανότατα να ΜΗΝ σου αντικαταστήσουν τελικώς το κινητό και φυσικά να γίνει επισκευή!Από την άλλη το σέρβις της Samsung είναι κατά βάση πολύ καλό και το τμήμα της ARVATO με καλές κριτικές πια από πολλά μέλη,σίγουρα η smartec έχει μεγαλύτερη εμπειρία σε Samsung,εύχομαι καλή τύχη,καλά ξεμπερδέματα...και με το καλό να το παραλάβεις πίσω σε κατάσταση καινούριου όπως το έστειλες ή φυσικά το καλύτερο με μια νέα συσκευή! :) Παράθεση Konakis. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elthis Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 Καλημέρα. Η arvato παραμένει προβληματική; όπως παλιά; Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Η arvato ήταν/ήταν "προβληματική" σε κάποιες μάρκες (πχ htc, Sony) και όχι σε Samsung. Οι εταιρείες την έκαναν προβληματική. Πάντως στην Αττική παραμένει κορυφαία η smartec. Παράθεση Apparently we love our own cell phones but we hate everyone else's... Follow me on XDA Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bromonano2 Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 Όταν υπάρχει ένα service σαν την smartec ΔΕΝ στέλνουμε το κινητό μας πουθενά αλλού.Αλλωστε το καλό service (τουλάχιστον Ελλάδα, εξωτερικό δεν έχω γνώμη) της Samsung το έχουμε προπληρωσει με την υπεραξία που έχει η συσκευή κατά την αγορά της. Εν κατακλείδι, εποικοινωνουμε με την smartec και αν είμαστε Αθήνα το πάμε εμείς από εκεί, αν όχι κανονίζουμε κουριερ. Να πω ότι δεν έχω σχέση με smartec απλά οι εμπειρίες μου μαζί της στο παρελθόν είναι άριστες. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vchristod84 Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 Καλημέρα, μια άσχετη ερώτηση: έχω βάλει να ξεκλειδώνει με αποτύπωμα η συσκευή. Όταν είμαι στη lockscreen δε με αφήνει να ανοίξω ή να κλείσω το WiFi, το Bluetooth ή τα δεδομένα. Μπορώ κάπως να το αλλάξω αυτό εκτός απ'το να απενεργοποιησω το αποτύπωμα; Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
frix_ath Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 Καλημέρα σε όλη την κοινότητα... της οποίας αισίως αποφάσισα να γίνω μέλος.. Αγόρασα το Samsung S7 EDGE στις 17/06/2017 στην προνομιακή τιμή για τη συγκεκριμένη συσκευή των 400 ευρώ. (προσφορά που κράτησε 1-2 μέρες στον Κωτσόβολο και εν ριπή οφθαλμού εννοείται τα κινητά που είχαν έγιναν άφαντα). Απουσίαζα από τον "πολιτισμό" και την τεχνολογία για καιρό αφού αναμένοντας την ευκαιρία για να πάρω κάτι καλό όοοοοταν θα μπορώ οικονομικά.. συμβιβαζόμουν με κινητά που η χρήση τους περιορίζονταν σε κλήσεις και sms!! (δύσκολοι καιροί) Στο θέμα μου.. (Το κινητό είναι φανταστικό. Είμαι fan της Samsung εδώ και πολλά χρόνια και η ολιγοήμερη χρήση του με αντάμοιψε. Είναι high end σε όοοολα). Είναι από τα πιο ολοκληρωμένα κινητά. Τέλος. Μία ωραία πρωία ξυπνάω και αντί να δω το λευκό ρολογάκι του Always on display, αντικρίζω μια υποπράσινη Ghost-like οθόνη. Ξεκλειδώνοντας όλα λειτουργούσαν σωστά. Με την εις άτοπον απαγωγή, απενεργοποίησα το Always on Display και όταν κλείδωνα την οθόνη όλα ήταν καλά. Μία μαύρη ωραία κλειδωμένη οθόνη (φυσικά χωρίς το ωραίο ρολογάκι που ειναι πρακτικό). Ψάχνοντας στο Internet και Youtube το συγκεκριμένο πρόβλημα φάνηκε να μην είναι μοναδικό, δικό μου προνόμιο. Αυτό που με ανησύχησε είναι ότι γινόταν αναφορά στο Hardware και αναφορές στην "τρομακτική" λέξη Service. Το τρομακτικότερο ήταν ότι ψάχνοντας να δω αν λύνεται το δικό μου πρόβλημα έπεφτα σε άρθρα που ως "σοβαρότερο" πρόβλημα των S7 EDGE ήταν η εμφάνιση λευκής ή πράσινης οθόνης η οποία έμενε μόνιμα και συνοδευόταν από πλήρη αδυναμία χρήσης της συσκευής.. Διαβάζοντας αυτά τα άρθρα (από το κινητό μου) ξαφνικά η οθόνη άρχισε να πρασινίζει διακριτικά από το βάθος και σε μόλις 2-3 δευτερόλεπτα το πράσινο φάντασμα σκέπαζε τις 5,5 ίντσες της υπέροχης κατά τ'άλλα οθόνης.. Το πράσινο έγινε λευκό και έμεινα να χασκοκοιτάζω..... Κανένα κουμπί δεν πατιόταν (soft, power, home, ήχου) συνεπώς δεν έπαιζε Force restart και Hard reset κτλ. Αποφάσισα να πάω το κινητό στον Κωτσόβολο και να μην το στείλω εγώ στη Samsung απευθείας. (αν και είμαι από Θεσσαλονίκη, όπου και έχει εξουσιοδοτημένο Service στη Δωδεκανήσου μένω σε περιφερειακή πόλη και λόγω δουλειάς δεν παίζει μετακίνηση). Άλλωστε τη μέρα που αγόραζα το κινητό και έδινα τα 400 γιούρο, λέω στον υπάλληλο... "τωρα μάλιστα.. το αγοράζω 4 κατοστάρικα ενώ στα Σκρουτζομάγαζα ξεκινάει από 465 γιούρο... Αλλά ρε φίλε.. πριν μια βδομάδα το είχες 699 ευρώπουλα γιατί να το πάρει κάποιος από σένα ή από άλλη μεγάλη αλυσίδα;; - Ε πώς... εμείς δίνουμε την κανονική εγγύηση και αν πάθει κάτι είμαστε εμείς εδώ. όχι ενα απρόσωπο σκρουτζομάγαζο, λέει. Αφού από όπου και να το πάρω στη Samsung θα πάει ρε φίλε, λέω. Ναι αλλά έχεις δίπλα σου τον Κωτσόβολο, λέει -Ακόμα και που δεν παίρνω το Support 360; του λέω. -Ε βέβαια, λέει... Για να δούμε, μακάρι να μη χρειαστεί, καληνύχτα ευχαριστώ γειά σας, λέω. Εν κατακλείδι, το κινητό παραδόθηκε, θα σταλεί Αθήνα στα κεντρικά του Κωτσ. από εκεί θα πάει στη Samsung λέει.. (ελπίζω) γιατί ξέρω ότι ο Κωτσ συνεργάζεται και με την Arvato (??##@@$#@). Ζήτησα να γραφτεί στη φόρμα που συμπλήρωσε ο υπάλληλος ότι ζητώ αντικατάσταση συσκευής και δε δέχομαι να ανοίξει η συσκευή και να δεχθεί την όποια επισκευή. που το βασίζω...;;; 1) πρόκειται για κινητό που το έχω μόλις 40 μέρες (ξέρω τι σημαίνει DOA 7 μέρες κτλ.) Ακόμα να το χαρώ δεν πρόλαβα και έβγαλε πρόβλημα βαρύ. 2) την πρώτη βδομάδα μέχρι να χαζέψω τις λειτουργίες του στον ελεύθερο χρόνο μου, το κινητό έμενε μέσα στο κουτί. Δεν έχει καμία πτώση, σημάδι, κακή χρήση. Δεν πειραματίστηκα με το IP68 certification (αν και ξέρω άτομα που ακόμα me S7 και S7 edge και S8 και σε πισίνες τραβούσαν βίντεο και όλα OK). Το συμπεριφερόμουν σαν μωρό, ούτε στην τσέπη. 3) το κινητό είναι Ναυαρχίδα και κρύβει ένα brand δυνατό από πίσω. Δεν είναι κινητό των 100 ευρώ. ούτε γειτονικής χώρας (που πολλοί τα αμφισβητούν) 4) το ότι το πήρα 4 κατοστάρικα΄δεν το κάνει mid range (ήμουν τυχερός, γρήγορος, και το πρόλαβα) στην αγορά μεσοσταθμικά κάνει 550-700 στις μεγάλες αλυσίδες. οπότε η After sales αντιμετώπιση αναμένω να είναι high-end όπως και η ίδια η συσκευή. Δεν ζω στον παραμυθόκοσμο. είμαι λογικός, και είναι επίσης λογικότατο ένα batch συσκευών, ή τυχαίες συσκευές να βγουν με κάποιο ελάττωμα. Στα τόσα εκατομμύρια κινητά. (Δεν είμαι αντι-LG, δεν είμαι αντι-APPLE).Απλά ευελπιστώ σε μια aftersales αντιμετώπιση που θα με κάνει να σεβαστώ ακόμα περισσότερο το brand που αγαπάω και προτίμησα. -Είχε κανείς από εσάς το ίδιο θέμα? (είναι οθόνη; πλακέτα;) -Υπάρχει ελπίδα να υλοποιηθεί το αίτημα για αντικατάσταση και όχι χειρουργείο; -Πρέπει να είμαι ο στρίντζος που ρίχνει καντήλια για να γίνει το αίτημα του πράξη; (γενικά είμαι τύπος που μιλάω ήπια, αλλά δεν κάθομαι να γίνω το θύμα του οποιουδήποτε) -Να πιέσω με mail και τηλέφωνα; -Ξέρει κάποιος αν καταλήγει στη Samsung ή σε εταιρία εξουσιοδοτημένη ή πάει ARVATO (έχω ακούσει και έχω δει διάφορα όταν δούλευα σε εταιρία κινητής 4 χρόνια) Sorry για τη μακρυγορία.. Υ.Γ. Δεν έχω κάτι με τον Κωτσόβολο (και ελπίζω να μην έχω). Ίσα ίσα τα παιδιά ήταν εξυπηρετικά. απλά δεν υπάρχει νομίζω κάποια "πλάτη" στον πελάτη που έχει πρόβλημα (αν εξαιρέσουμε τη διαδικασία αποστολής της συσκευής) Thanks in advance... Και καλή σας μέρα ξανά.. Έπρεπε να το στείλεις μόνος σου Smartec μετά από τηλεφωνική συννενόηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chryssostomos Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 ernestgr Δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση να πάρεις καινούρια συσκευή.Καμία όμως. Από την στιγμή που επισκευάζεται,θα στο φτιάξουν όπως προβλέπεται και θα είναι και πάλι σαν τη πρώτη μέρα που αγόρασες. Παράθεση Xiaomi 12 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_Mpl Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 Έπρεπε να το στείλεις μόνος σου Smartec μετά από τηλεφωνική συννενόηση. Ακριβώς έτσι. Εξάλλου αντικατάσταση μετά από 40 μέρες δεν γίνεται ακόμα και αν το είχες στο κουτί τις 39. Παρόλα αυτά επειδή και εμένα μου έτυχε παρόμοιο πρόβλημα ( εμένα έγινε αντικατάσταση λόγω doa) θα αλλάξουν οθόνη και τέλος. Είναι ισάξιο με εργοστάσιο το σέρβις και καλό θα ήταν να ζητήσει να του κάνουν και τεστ στο νερό ή να το βάλει με το που το πάρει ώστε αν πάθει κάτι να το στείλει πίσω επί τόπου. Παράθεση Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xetasa Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 ernestgr κρίμα να πάθεις τέτοια νιλα, ειδικά εσύ που περίμενες τόσο καιρό για να πάρεις ναυαρχίδα. Και 829 ευρώ να το είχες πάρει αφού πέρασε η περίοδος doa δεν δικαιούσαι αντικατάσταση συσκευής, ανεξάρτητα αν το πήρες από Κώτσο ή σκρουτζ. Να εύχεσαι να υπάρχει άμεσα το ανταλλακτικό για να το πάρεις πίσω το γρηγορότερο δυνατόν... Παράθεση πριν:nokia n82+5800+x6+n8 SlimModed by Lagoskon+lumia 800+920+820+830+925+1020+930, huawei p8 lite+p9 lite+mate 10 pro, iphone 5c+5+5s+6, Xiaomi Redmi note 2+ redmi 3s gold+ redmi note 3 pro+Redmi Note 4+Redmi Note 5+Mi A1+Mi8 6/64+Mi9 6/128+Poco F3, samsung galaxy s3+s3 mini+s4+s6+s7+s7 edge+s8 plus+s9plus+s10 plus 8/128+note 9+Note 10 plus+s20 fe 5G+s21fe+s21ultra+s21plus+s22 plus+s23plus τώρα: s23 ultra 8/256 & s21 fe Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theopanatha Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 Καλησπέρα υπάρχει κάποια εφαρμογή που να δείχνει τη σήμα έχουμε;αν έχουμε 4g 3g 2g ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ernestgr Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 Φίλε μου, δυστυχώς είσαι άτυχος και έπεσες σε σπάνια περίπτωση, όσο αναφορά τα περί εγγύησης, το μόνο που μπορεί να σου έδινε μια εταιρία τύπου κωτσόβολος, public κτλ. θα ήταν συσκευή αντικατάστασης για όσο θα διαρκέσει το service, πράγμα σπάνιο αλλά μπορεί και να συμβει, το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις ήταν να το πας Δωδεκανήσου στην micro-tech, όπου αν υπάρχουν ανταλλακτικά στο φτιάχνουν την ίδια μέρα, αλλιώς περιμένεις 2-3 εργάσιμες. Μ΄αυτό που έκανες μόνο χρόνο θα χάσεις. Όσο για την αντικατάσταση που αναφέρεις απλά δεν υπάρχει περίπτωση να σου δώσουν νέα συσκευή. @ernestgr .... κρίμα,λυπάμαι και σε καταλαβαίνω.Επειδή έχει μεσολαβήσει σχετικά μεγάλο διάστημα για την περίοδο DOA είναι ο βασικός λόγος που πιθανότατα να ΜΗΝ σου αντικαταστήσουν τελικώς το κινητό και φυσικά να γίνει επισκευή!Από την άλλη το σέρβις της Samsung είναι κατά βάση πολύ καλό και το τμήμα της ARVATO με καλές κριτικές πια από πολλά μέλη,σίγουρα η smartec έχει μεγαλύτερη εμπειρία σε Samsung,εύχομαι καλή τύχη,καλά ξεμπερδέματα...και με το καλό να το παραλάβεις πίσω σε κατάσταση καινούριου όπως το έστειλες ή φυσικά το καλύτερο με μια νέα συσκευή! :) Όταν υπάρχει ένα service σαν την smartec ΔΕΝ στέλνουμε το κινητό μας πουθενά αλλού.Αλλωστε το καλό service (τουλάχιστον Ελλάδα, εξωτερικό δεν έχω γνώμη) της Samsung το έχουμε προπληρωσει με την υπεραξία που έχει η συσκευή κατά την αγορά της. Εν κατακλείδι, εποικοινωνουμε με την smartec και αν είμαστε Αθήνα το πάμε εμείς από εκεί, αν όχι κανονίζουμε κουριερ. Να πω ότι δεν έχω σχέση με smartec απλά οι εμπειρίες μου μαζί της στο παρελθόν είναι άριστες. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ernestgr Δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση να πάρεις καινούρια συσκευή.Καμία όμως. Από την στιγμή που επισκευάζεται,θα στο φτιάξουν όπως προβλέπεται και θα είναι και πάλι σαν τη πρώτη μέρα που αγόρασες. Ακριβώς έτσι. Εξάλλου αντικατάσταση μετά από 40 μέρες δεν γίνεται ακόμα και αν το είχες στο κουτί τις 39. Παρόλα αυτά επειδή και εμένα μου έτυχε παρόμοιο πρόβλημα ( εμένα έγινε αντικατάσταση λόγω doa) θα αλλάξουν οθόνη και τέλος. Είναι ισάξιο με εργοστάσιο το σέρβις και καλό θα ήταν να ζητήσει να του κάνουν και τεστ στο νερό ή να το βάλει με το που το πάρει ώστε αν πάθει κάτι να το στείλει πίσω επί τόπου. Αρχικά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και τη συμπαράσταση, ακόμα και αν με προσγειώνετε στην πραγματικότητα λέγοντας μου ότι είναι σχεδόν απίθανο να μου αλλάξουν συσκευή. Ο λόγος που ζητώ αντικατάσταση αν εξαιρέσουμε το ηθικό κομμάτι (αν και η ηθική δεν ταυτίζεται με τις πολιτικές των εταιριών συνήθως), είναι όπως προείπα στην αρχική μου ανάρτηση ότι πρόκειται για ένα κινητό ναυαρχίδα. όπως είπε ο φίλος "bromonano2" πιο πάνω, μέσω της υπεραξίας πληρώνουμε τη σωστή εξυπηρέτηση και την αναμένουμε. Αλλιώς αγοράζεις μία Κινεζούμπα και παίζεις κορώνα γράμματα. Σκεφτόμουν να πάρω το ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ6. 3 φίλοι μου επέλεξαν ΧΙΑΟΜΙ mid range και δεν είχαν κανένα θέμα. ίσα ίσα, είναι απόλυτα ικανοποιημένοι χωρίς να έχουν τα high end χαρακτηριστικά του S7 edge. Αλλά βρίσκοντας ένα κινητό διαμάντι σε προσφορά 400 ευρώ (τα οποία και πάλι δεν είναι στραγάλια), η μάρκα που αγαπάς, η αίσθηση ότι.. "που να μπλέξω με πειραματισμούς, ας επιλέξω την top συσκευή της top εταιρίας" ήταν δέλεαρ. Άλλωστε, ένα "αδιάβροχο" κινητό με "δύσκολη" οθόνη και σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα γιατί να πρέπει να με χαροποιεί που "ΝΑΙ ΟΚ.. Θα φτιαχτεί σε ένα άρτιο εξουσιοδοτημένο κέντρο με περιβάλλον χειρουργικό και από άριστους τεχνικούς.. που θα φροντίσουν τη στεγανότητά του και τη σωστή επισκευή και θα είναι σαν ολοκαίνουριο.. ΟΜΩΣ.. πληρώνεις για το top και βγάζει κάτι σοβαρό τόσο σύντομα. Ναι.. στα τόσα εκατομμύρια συσκευές θα υπάρχουν και ελαττωματικά. Το σέβομαι. Είναι λογικό. Αλλά γιατί πρέπει να με απασχολεί; Στην κοστολόγηση θα πρέπει να έχει συνυπολογιστεί. Όσο για το πρόβλημα.. μιλάμε για ολική νέκρωση της συσκευής. Δεν είναι ότι απλά η οθόνη είναι λευκή-πράσινη.. δεν λειτουργεί ούτε το power button (ούτε τα άλλα όπως είπα) άρα μήπως παίζει και πλακέτα; Διάβασα σε διάφορα site. κάποιους τους άλλαξαν οθόνη και λένε ότι τους άλλαξαν και μπαταρία χωρίς να το ζητήσουν.. με προβλημάτισε καθώς και το δικό μου μέχρι να σβήσει τελικά από μόνο του, ήταν ζεστό πολύ. Μάλλον είναι σύνθετο πρόβλημα. Αν πάρεις Μercedes και σου αλλάξουν μηχανή, μετατρόχια και ηλεκτρονική πλακέτα θα είσαι χαρούμενος; Επίσης αναφέρεται σε παλιό άρθρο η δυσκολία επισκευής του συγκεκριμένου κινητού σε σύγκριση και με τους προκατόχους του. https://techblog.gr/news/samsung-galaxy-s7-repair-is-harder-than-previus-galaxy-6734/ Σίγουρα αν το αναλάβει ειδικός όσο δύσκολο και να είναι θα γίνει σωστά. Και αν το "Μητσοτάκης Syndrome" είναι να μου ξαναχτυπήσει την πόρτα...; βγαίνει άκρη μετά; Όλοι υποστηρίζετε ότι έπρεπε να στείλω το κινητό στη Smartec. Όπου και αν διάβασα μιλάνε με τα καλύτερα λόγια. για την Microtech Θεσσαλονίκη διίστανται οι απόψεις. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με Κωτσ. να δω που τα στέλνουν τα Samsung. Η προσπάθεια της βιαστικής Customer Care Representative ήταν να μου πει: Ναι φαίνεται ότι το παραδώσατε το κινητό στο κατάστημα κύριε. Ακόμα είναι νωρίς!!! Θα ενημερωθείτε κύριε!! Μη βιάζεστε!! - Συγνώμη λέω, για άλλο λόγο κάλεσα, ήθελα απλά να ρωτήσω αν ξέρετε που καταλήγουν τα Samsung. σε ποιο service. Δε σας ζήτησα εξηγήσεις για το χρονικό διάστημα, αλίμονο. Από Δευτέρα να καλέσετε να μιλήσετε με το Service. (ας μη το συνεχίσω.. τεσπα). Θα αναμένω τη Δευτέρα. Αν καταλήγει στη Smartec (ελπίζω) τότε θα μιλήσω με τα παιδιά εκεί και αν χρειαστεί θα στείλω email με το σκεπτικό μου και ελπίζω να το λάβουν τουλάχιστον στα υπ'όψιν τους. Αν το στέλνουν τελικά αλλού, σκέφτομαι να το ζητήσω πίσω και να το στείλω εγώ απευθείας στη Smartec. όλοι λένε τα καλύτερα. όσο για το χρόνο.. ΟΚ.. πόσο καιρό έκανα τη δουλειά μου και με το Ε1200 των 20 ευρώ (καθότι no money, no honey) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_Mpl Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 Αρχικά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και τη συμπαράσταση, ακόμα και αν με προσγειώνετε στην πραγματικότητα λέγοντας μου ότι είναι σχεδόν απίθανο να μου αλλάξουν συσκευή. Ο λόγος που ζητώ αντικατάσταση αν εξαιρέσουμε το ηθικό κομμάτι (αν και η ηθική δεν ταυτίζεται με τις πολιτικές των εταιριών συνήθως), είναι όπως προείπα στην αρχική μου ανάρτηση ότι πρόκειται για ένα κινητό ναυαρχίδα. όπως είπε ο φίλος "bromonano2" πιο πάνω, μέσω της υπεραξίας πληρώνουμε τη σωστή εξυπηρέτηση και την αναμένουμε. Αλλιώς αγοράζεις μία Κινεζούμπα και παίζεις κορώνα γράμματα. Σκεφτόμουν να πάρω το ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ6. 3 φίλοι μου επέλεξαν ΧΙΑΟΜΙ mid range και δεν είχαν κανένα θέμα. ίσα ίσα, είναι απόλυτα ικανοποιημένοι χωρίς να έχουν τα high end χαρακτηριστικά του S7 edge. Αλλά βρίσκοντας ένα κινητό διαμάντι σε προσφορά 400 ευρώ (τα οποία και πάλι δεν είναι στραγάλια), η μάρκα που αγαπάς, η αίσθηση ότι.. "που να μπλέξω με πειραματισμούς, ας επιλέξω την top συσκευή της top εταιρίας" ήταν δέλεαρ. Άλλωστε, ένα "αδιάβροχο" κινητό με "δύσκολη" οθόνη και σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα γιατί να πρέπει να με χαροποιεί που "ΝΑΙ ΟΚ.. Θα φτιαχτεί σε ένα άρτιο εξουσιοδοτημένο κέντρο με περιβάλλον χειρουργικό και από άριστους τεχνικούς.. που θα φροντίσουν τη στεγανότητά του και τη σωστή επισκευή και θα είναι σαν ολοκαίνουριο.. ΟΜΩΣ.. πληρώνεις για το top και βγάζει κάτι σοβαρό τόσο σύντομα. Ναι.. στα τόσα εκατομμύρια συσκευές θα υπάρχουν και ελαττωματικά. Το σέβομαι. Είναι λογικό. Αλλά γιατί πρέπει να με απασχολεί; Στην κοστολόγηση θα πρέπει να έχει συνυπολογιστεί. Όσο για το πρόβλημα.. μιλάμε για ολική νέκρωση της συσκευής. Δεν είναι ότι απλά η οθόνη είναι λευκή-πράσινη.. δεν λειτουργεί ούτε το power button (ούτε τα άλλα όπως είπα) άρα μήπως παίζει και πλακέτα; Διάβασα σε διάφορα site. κάποιους τους άλλαξαν οθόνη και λένε ότι τους άλλαξαν και μπαταρία χωρίς να το ζητήσουν.. με προβλημάτισε καθώς και το δικό μου μέχρι να σβήσει τελικά από μόνο του, ήταν ζεστό πολύ. Μάλλον είναι σύνθετο πρόβλημα. Αν πάρεις Μercedes και σου αλλάξουν μηχανή, μετατρόχια και ηλεκτρονική πλακέτα θα είσαι χαρούμενος; Επίσης αναφέρεται σε παλιό άρθρο η δυσκολία επισκευής του συγκεκριμένου κινητού σε σύγκριση και με τους προκατόχους του. https://techblog.gr/news/samsung-galaxy-s7-repair-is-harder-than-previus-galaxy-6734/ Σίγουρα αν το αναλάβει ειδικός όσο δύσκολο και να είναι θα γίνει σωστά. Και αν το "Μητσοτάκης Syndrome" είναι να μου ξαναχτυπήσει την πόρτα...; βγαίνει άκρη μετά; Όλοι υποστηρίζετε ότι έπρεπε να στείλω το κινητό στη Smartec. Όπου και αν διάβασα μιλάνε με τα καλύτερα λόγια. για την Microtech Θεσσαλονίκη διίστανται οι απόψεις. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με Κωτσ. να δω που τα στέλνουν τα Samsung. Η προσπάθεια της βιαστικής Customer Care Representative ήταν να μου πει: Ναι φαίνεται ότι το παραδώσατε το κινητό στο κατάστημα κύριε. Ακόμα είναι νωρίς!!! Θα ενημερωθείτε κύριε!! Μη βιάζεστε!! - Συγνώμη λέω, για άλλο λόγο κάλεσα, ήθελα απλά να ρωτήσω αν ξέρετε που καταλήγουν τα Samsung. σε ποιο service. Δε σας ζήτησα εξηγήσεις για το χρονικό διάστημα, αλίμονο. Από Δευτέρα να καλέσετε να μιλήσετε με το Service. (ας μη το συνεχίσω.. τεσπα). Θα αναμένω τη Δευτέρα. Αν καταλήγει στη Smartec (ελπίζω) τότε θα μιλήσω με τα παιδιά εκεί και αν χρειαστεί θα στείλω email με το σκεπτικό μου και ελπίζω να το λάβουν τουλάχιστον στα υπ'όψιν τους. Αν το στέλνουν τελικά αλλού, σκέφτομαι να το ζητήσω πίσω και να το στείλω εγώ απευθείας στη Smartec. όλοι λένε τα καλύτερα. όσο για το χρόνο.. ΟΚ.. πόσο καιρό έκανα τη δουλειά μου και με το Ε1200 των 20 ευρώ (καθότι no money, no honey) Φίλε μου στην τεχνολογία πρέπει να ξέρεις ότι όσο πιο σύνθετο είναι ένα προϊόν τόσο πιο πιθανό να βγάλει και πρόβλημα. Εμενα ξάδερφος μου το έψαχνε υπερβολικά πολύ τι να πάρει και τελικά το σ7 του ήταν προσβληματικο από κούτα, παρόλο ότι έμπλεξε με αλητικο σκρουτζομαγαζο, βρήκε άκρη στην αντιπροσωπεία και έγινε αντικατάσταση. Όμως οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικα ιδρύματα οπότε μην ελπίζεις σε αντικατάσταση περσινής ναυαρχίδα 40 ημερών. Στο σέρβις γίνεται εξαιρετική δουλειά όμως οπότε μην αγχώνεσαι, αλλά ζήτα δοκιμή στο νερό. Παράθεση Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ernestgr Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 Συμφωνείς ότι αν πρόκειται να πάει οπουδήποτε αλλού να το ζητήσω πίσω και να το στείλω ο ίδιος στη Smartec?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_Mpl Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 Συμφωνείς ότι αν πρόκειται να πάει οπουδήποτε αλλού να το ζητήσω πίσω και να το στείλω ο ίδιος στη Smartec?? Ναι επειδή τα έχω γνωρίσει τα παιδιά είναι πολύ καλοί. Στην αρβατο έχουν βελτιωθεί τελευταία αλλα δεν ξέρεις που θα πέσεις. Εκεί είναι σίγουρα οκ. Παράθεση Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikler Δημ. July 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2017 (edited) @ernestgr...Καλησπέρα και από εμένα φίλε. Δεδομένη η άρτια επισκευή της συσκευής σου. Δεδομένη επίσης η μη αντικατάσταση της όπου και αν απευθυνθείς εγχώρια.Την μόνη (μικρή) πιθανότητα αντικατάστασης της συσκευής σου μπορείς να την διεκδικήσεις αν μεταφράσεις στα αγγλικά την επιχειρηματολογία του αιτήματος σου και το στείλεις εδώ: http://www.samsung.com/us/support/service/request Καλή επιτυχία όπως και να χει... Edited July 29, 2017 by nikler Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chryssostomos Δημ. July 30, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2017 Αρχικά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και τη συμπαράσταση, ακόμα και αν με προσγειώνετε στην πραγματικότητα λέγοντας μου ότι είναι σχεδόν απίθανο να μου αλλάξουν συσκευή. Ο λόγος που ζητώ αντικατάσταση To υπερ αναλύεις χωρίς ουσιαστικά να υπάρχει λόγος. όλα αυτά που σου φαίνονται υπερβολικά,αναγράφονται σε όρους εγγύησης και θα δεις αν ψάξεις πως δικαιούσαι επισκευή και όχι αντικατάσταση. Ας έκανε και 1000 ευρώ(που λέει ο λόγος)όταν το αγόρασες,αυτή είναι η διαδικασία. Τώρα για τον Κωτσόβολο...Επειδή τσίμπησες στην πάρλα του υπαλλήλου-σιγά που θα βάλουν πλάτη-απλά χρόνο θα χάσεις. Είναι ελάχιστη η πιθανότητα να πάρεις καινούρια συσκευή,εκτός δε από την περίπτωση που έχει βγει ολοκληρωτικά off και το σέρβις το κρίνει ασύμφορο προς επισκευή. Τα υπόλοιπα τώρα,θεωρώ πως τα γράφεις πάνω στα νεύρα σου και όταν ηρεμήσεις θα καταλάβεις,πως η μόνη λύση που μπορεί να σου δοθεί είναι το σέρβις. Παράθεση Xiaomi 12 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.