Jump to content

[LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το έδωσααααα, έπεσε ενα τεράστιο βάρος από μένα!!!

 

Ποσο μπορει να δωθει ενα LG G4 μεταχειρισμενο;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ποσο μπορει να δωθει ενα LG G4 μεταχειρισμενο;

 

Η χαμηλότερη τιμή που το είδα σε γειτονικό forum ήταν 210€

Σημασία δεν έχει η πτώση, αλλά η πρόσκρουση.
Link to comment
Share on other sites

Ποσο μπορει να δωθει ενα LG G4 μεταχειρισμενο;

 

200 το έδωσα (μητρική αλλαγμένη 3 φορες διο φορες procordia μια φορα βουλγαρια) (ζούσα πλέον με φόβο :lol:)

Link to comment
Share on other sites

Εμενα πάντος μετα απο αλλαγη πλακετας και hard reset as new κοντευει ενα μηνα και δεν μου εχει κανει κατι μακαρι να μη μου κανει..ίδωμεν μακαρι να ειναι software ρο προβλημα και να λυθεί με την επομενη επίσημη ρομ,γιατι κατα τα αλλα το τηλ ειναι τουμπανο και εχω παρει ολες τις ναυαρχιδες χρονια τωρα σαμσουνγ lg moto htc sony κτλ.επισης ρε παιδια λετε να ειναι καποια εφαρμογη που το δημιουργεί αυτο παιζει κατι τετοιο;ετσι μου ειπε η κοπελα στο σερβις γιαυτο και περνα μου λεει μια μια τις εφαρμογες να δεις, δεν ξερω.. Edited by filippos_04
Link to comment
Share on other sites

Εμενα πάντος μετα απο αλλαγη πλακετας και hard reset as new κοντευει ενα μηνα και δεν μου εχει κανει κατι μακαρι να μη μου κανει..ίδωμεν μακαρι να ειναι software ρο προβλημα και να λυθεί με την επομενη επίσημη ρομ,γιατι κατα τα αλλα το τηλ ειναι τουμπανο και εχω παρει ολες τις ναυαρχιδες χρονια τωρα σαμσουνγ lg moto htc sony κτλ.επισης ρε παιδια λετε να ειναι καποια εφαρμογη που το δημιουργεί αυτο παιζει κατι τετοιο;ετσι μου ειπε η κοπελα στο σερβις γιαυτο και περνα μου λεει μια μια τις εφαρμογες να δεις, δεν ξερω..

 

τσου δεν ειναι soft στην δουλεια κάνουμε πολύ συγκεκριμένες συσκευες (lg οχι) και ένας απελπισμένα ήθελε να σώσει αρχεία από την συσκευη ο ηλεκτρονικός είπε οκ κάντε εξαίρεση άλλα ολα τα ρίσκα τα παίρνει ο πελάτης... έκανε reballing την nand.. και ουαλα έπαιξε ...

ετσι ζημιά μονο sofware δεν είναι

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κανείς εδώ μέσα που να του συμβεί 2η φορά bootloop μετά την αντικατάσταση μητρικής από την Procordia ή μήπως εγώ είμαι τόσο γκαντέμης ...;;;;;;; Μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση με καινούρια συσκευή; Το αγόρασα από Vodafone τις περασμένες γιορτές, κάτι περισσότερο από 4 μήνες πριν... Το κινητό το είχα πάρει πίσω με αλλαγμένη μητρική στις 10/3 και 2/5 την πάτησα δεύτερη φορά. Πήρα εξοργισμένος τηλέφωνο στην LG αλλά η κυρία που μίλησα απέκλεισε αντικατάσταση συσκευής και μίλησε μόνο για αντικατάσταση εξαρτήματος (προφανώς μητρικής). Ξέρει κανείς αν μπορώ να κάνω κάτι να τους κυνηγήσω για να μου δώσουν καινούρια συσκευή; Συν το γεγονός ότι αυτή τη φορά δεν είχαν (λέει ...) συσκευή αντικατάστασης να μου στείλουν ...

Δοκίμασε μέσω της Vodafone να σου αλλάξουν συσκευή. Όσο να'ναι μπορούν να πιέσουν περισσότερο την LG. Αν θέλουν βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ υποψήφιος αγοραστής, πλεον αναποφάσιστος (μεταξύ G4/Nexus 5X/Moto X Play <300Ε). Αυτό που με χαλάει είναι το γεγονός ότι δεν διάβασα κάπου κάποια ανακοίνωση ή δήλωση της εταιρίας ότι ξέρουν ακριβώς πoιο είναι το πρόβλημα και ότι έχει διορθωθεί (ή αντικατασταθεί από άλλο προμηθευτή πχ για θέμα h/w κάποιο component) για τις επόμενες παραγωγές. Αυτό σίγουρα θα ενίσχυε την εμπιστοσύνη για τους μελλοντικούς αγοραστές. Η ανακοίνωση/παραδοχή του προβλήματος εμένα δε με καλύπτει, η γενικότητα του περισσότερο με προβληματίζει. Εκτός αν υπάρχει καμία μεταγενέστερη δήλωση που δε βρήκα, οπότε ενημερώστε με πλιζ :)
Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα και εγώ από το service το κινητό αλλά βλέπω να το δίνω στον γιο μου να παίζει κανα παιχνίδι και να πάω σε κάτι πιο αξιόπιστο, έχουμε όλα τα άλλα να έχουμε και το άγχος πότε θα ξανά πέσει σε bootloop δεν το νομίζω. Καταπληκτική συσκευή δε λέω, αλλά άντε να φύγεις διακοπές και να σου κάτσει η στραβή ε μετά το πετάς στη θάλασσα και ησυχάζεις
Σημασία δεν έχει η πτώση, αλλά η πρόσκρουση.
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κανείς εδώ μέσα που να του συμβεί 2η φορά bootloop μετά την αντικατάσταση μητρικής από την Procordia ή μήπως εγώ είμαι τόσο γκαντέμης ...;;;;;;; Μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση με καινούρια συσκευή; Το αγόρασα από Vodafone τις περασμένες γιορτές, κάτι περισσότερο από 4 μήνες πριν... Το κινητό το είχα πάρει πίσω με αλλαγμένη μητρική στις 10/3 και 2/5 την πάτησα δεύτερη φορά. Πήρα εξοργισμένος τηλέφωνο στην LG αλλά η κυρία που μίλησα απέκλεισε αντικατάσταση συσκευής και μίλησε μόνο για αντικατάσταση εξαρτήματος (προφανώς μητρικής). Ξέρει κανείς αν μπορώ να κάνω κάτι να τους κυνηγήσω για να μου δώσουν καινούρια συσκευή; Συν το γεγονός ότι αυτή τη φορά δεν είχαν (λέει ...) συσκευή αντικατάστασης να μου στείλουν ...

 

Εγω και πολλοι αλλοι. Αν δεν βγαλεις ακρη (που το θεωρω εξαιρετικα δυσκολο) πηγαινε συνηγορο του καταναλωτη.

Link to comment
Share on other sites

Κινητό αγορασμένο από γνωστό φόρουμ και δεν ασχολούμαι που έχει ξεκλείδωτο bootloader.

Μεγάλη Πέμπτη είμαι στην εξοχή και ξαφνικά ενώ πάω να το ανοίξω επανεκκίνηση και κολλημένος.

Μένω χωρίς κινητό όλο το Πάσχα, επιστρέφω την Τρίτη αργά το βράδυ και πρωί πρωί της Τετάρτης πάω Procordia.

Με το που το βλέπει η κοπέλα μου λέει είναι ρουταρισμένο, μάλλον είστε εκτός εγγύησης.

Το αφήνω δεν με παίρνει κανείς τρεις μέρες ενώ βλέπω στο site τους στάτους την μέρα που το άφησα "Waiting for charge acceptance".

Τους παίρνω το πρωί ενοχλημένος γιατί δεν με έχουν ειδοποιήσει και μου λένε ότι σε τρεις εργάσιμες και ότι θα με έπαιρναν σήμερα.

Πάω το παίρνω η κοπέλα την γνωστή καραμέλα.

Έρχομαι γραφείο ακολουθώ τις οδηγίες για hard reset και setup as new και το κινητό παίζει κανονικά.

Δεν το δίνω αν και θα μπορούσα να το σκοτώσω σε τιμή γιατί σέβομαι τους συμφορουμίτες εδώ να μην τραβήξουν ότι τράβηξα και εγώ.

Παιδιά η lg και η procordia είναι απαράδεκτες, ενώ γνωρίζουν το πρόβλημα που δεν βγαίνουν επίσημα να το αποδεχτούν.

Για μένα η lg τελείωσε αν και τα τελευταία χρόνια ήμουν πραγματικά πιστός πελάτης από G2, G3 σε G4.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα,

αγόρασα και εγώ το συγκεκριμένο κινητό από Σκρουτζομάγαζο και κατεπέκταση με ευρωπαική εγγύηση. Η συσκευή μπήκε 2 φορές σε έναν μήνα σε bootloop με την δεύτερη να με βρίσκει στο εξωτερικό οπότε και έμεινα από τηλέφωνο και έχασα και τα δεδομένα που περιείχε.

Πήγα Procordia για επισκευή και την επόμενη ακριβώς μέρα ήρθε το παρακάτω mail:

 

Aγαπητέ κύριε ___,

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η ανάκτηση προσωπικών δεδομένων σε περίπτωση απώλειας τους είναι αδύνατη χωρίς προηγούμενο αντίγραφο ασφαλείας, για το οποίο η ευθύνη διατήρησης ασφαλείας βαραίνει αποκλειστικά τον εκάστοτε χρήστη.

Κατόπιν ολοκλήρωσης του λειτουργικού ελέγχου της συσκευής σας από το εξουσιοδοτημένο μας τεχνικό τμήμα, διαπιστώθηκε πως δεν διαθέτει το επίσημο λογισμικό της LG Electronics, κάτι το οποίο συνεπάγεται την συνολική παραβίαση των όρων εγγύησης της.

Για πληροφορίες σχετικά με την επισκευή της συσκευής σας καθώς και το αντίστοιχο κόστος αυτής, μπορείτε να απευθυνθείτε στο εξουσιοδοτημένο μας τεχνικό τμήμα Procordia στο τηλέφωνο 210 77 77 076, Κριμαίας 7 - 9 στο Νέο Ψυχικό, από Δευτέρα ως Παρασκευή μεταξύ 09:00 - 17:00.

 

Όπως και άλλα μέλη του forum δεν είχα πειράξει ποτέ την συσκευή όσον αφορά software κλπ - μιας και φοβόμουν για προβληματική παρτίδα - ώστε να μην σπάσει η εγγύηση...

Κάλεσα την Procordia και μου επανέλαβε ακριβώς τα ίδια που είπε και στον panthiras_mes:

 

  • Μπορεί κάποια εφαρμογή από το playstore να σας έκανε root το κινητό.
  • Ο τεχνικός δεν έχει τίποτα να σας πει.
  • Δεν μπορεί ο τεχνικός να ξέρει τι λογισμικό είναι.
  • Είμαι άσχετη με το σπορ και με έχουν βάλει ασπίδα μπροστά για να μην πρήζουν τους τεχνικούς και προιστάμενους.

 

Είναι απάράδεκτο να προσπαθεί η ίδια εταιρεία η οποία έχει παραδεχτεί ότι έχει κυκλοφορήσει πάμπολλα κινητά με ελλατωματικές πλακέτες και έχει καλέσει σε επιστροφή και αντικατάσταση υλικών δωρεάν, να μην μπορεί να το διαχεριριστεί και να ρίχνει το βάρος στον πελάτη.

Ντροπή στην LG και την Procordia.

Προσωπικά θα το κυνηγήσω όσο μπορώ μέχρι η εταιρεία να διορθώσει το λάθος της.

Επίσης θα παροτρύνω όλους τους πελάτες, φίλους και γνωστούς να αποφύγουν από εδώ και στο εξής τα κινητά της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λενε οτι μπορεί κάποια εφαρμογή από το playstore να σας έκανε root το κινητό απλα με ξεπερναει πραγματικα....

Device: S24 Ultra Titan Grey 12/512GB  + Watch 5 44mm

 

Link to comment
Share on other sites

Και πανω που αποφασισα να παρω το κινητακι, φοβερη τιμη γι αυτα που προσφαιρει και πολυ καλη καμερα, λεω για να ριξω μια ματια να δω τι προβληματα βγαζει, και επεσα σε αυτο το θεμα. Το διαβασα σχεδον ολοκληρο και εφαγα μια απογοητευση.. Μου θυμισε εποχες που ειχα το κ850ι της sony ericsson με το γνωστο BROD (που μου ετυχε και 3 φορες οσο το ειχα). Πιστευω οτι δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα απο το να εισαι με το αγχος οτι καποια στιγμη θα το παθει (ακομα και αν οι πιθανοτητες δεν ειναι τοσες πολλες). Ειδικα οταν εισαι πολλες ωρες στο δρομο η ειναι εργαλειο δουλειας. Εγω προσωπικα εαν δεν δωσει οριστικη λυση στο προβλημα που εχει, δεν προκειται να μπω στην διαδικασια του ρισκου.

Sorry για το offtopic αλλα πιστευω οτι πολλοι σκεφτονται σαν εμενα και εχουν απογοητευτει :(

Link to comment
Share on other sites

@eagly13 μέχρι στιγμής είμαστε 3 άτομα που έχουν πεί ακριβώς το ίδιο πράγμα, ακριβώς την ίδια αντιμετώπιση ακριβώς την ίδια κασσέτα...Πραγματικά θα πρέπει να ντρέπονται..τους χρειάζονται όλες οι μηνύσεις του κόσμου.Εγώ προσωπικά με το που το έφτιαξα κατέβασα ένα root checker, guess what...device not rooted..ημουν στο τσακ να πάω να τους το κολλήσω στα μούτρα...πλέον ξεκάθαρα πρόκειται για επίσημη πολιτική της LG κατά την ταπεινή μου γνώμη.Αν κάποιος άλλος έχει διαφορετική άποψη ας μας την αναλύσει.Δεν είναι τυχαία η ίδια καραμέλα..και το χειρότερο είναι ότι μας θεωρούν χαζούς.
Link to comment
Share on other sites

@eagly13 μέχρι στιγμής είμαστε 3 άτομα που έχουν πεί ακριβώς το ίδιο πράγμα, ακριβώς την ίδια αντιμετώπιση ακριβώς την ίδια κασσέτα...Πραγματικά θα πρέπει να ντρέπονται..τους χρειάζονται όλες οι μηνύσεις του κόσμου.Εγώ προσωπικά με το που το έφτιαξα κατέβασα ένα root checker, guess what...device not rooted..ημουν στο τσακ να πάω να τους το κολλήσω στα μούτρα...πλέον ξεκάθαρα πρόκειται για επίσημη πολιτική της LG κατά την ταπεινή μου γνώμη.Αν κάποιος άλλος έχει διαφορετική άποψη ας μας την αναλύσει.Δεν είναι τυχαία η ίδια καραμέλα..και το χειρότερο είναι ότι μας θεωρούν χαζούς.

 

Γιατι δεν τους το πας απο κοντα να το δουν τα μα.....να.??Ειδικα αυτο το device not rooted να τους το τριψεις στην μουρη..

Παντως στο xda δεν πηρε το ματι μου για τετοια αντιμετωπιση στο εξωτερικο για μη καλυψη εγγυησης κτλ...

Device: S24 Ultra Titan Grey 12/512GB  + Watch 5 44mm

 

Link to comment
Share on other sites

Απ΄έξω κούκλα κι από μέσα πανούκλα το g4,έπεσε και του αδερφού μου σε bl ευτυχώς όμως επανήλθε με hard reset,αυτή τη φορά γιατί την επόμενη το βλέπω στον τοίχο χίλια κομματάκια,είναι και λίγο οξύθυμος οπότε όπως καταλαβαίνεται δεν θέλει και πολύ.Κρίμα ρε ****το γιατί είναι πολύ τούμπανο το κινητό!
Σημασία δεν έχει η πτώση, αλλά η πρόσκρουση.
Link to comment
Share on other sites

http://imageshack.com/a/img921/7721/DJSAEF.png

http://imageshack.com/a/img921/981/FT8ehq.png

 

Για του λόγου το αληθές...

Θα τους το στείλω με mail

Link to comment
Share on other sites

 

Για του λόγου το αληθές...

Θα τους το στείλω με mail

 

Πες τους οπως ισχυριζεστε την αστειοτητα οτι μια εφαρμογη απο το play store μου εκανε ρουτ το κινητο , παρτε και μια φωτο απο μια εφαρμογη που ειναι καθαρα για να δειτε αν το κινητο ειναι root ή οχι. Αν εσεις βλεπετε root , ενω εγω και χιλιαδες ακομη οχι, τοτε μαλλον ειναι στραβος ο τεχνικος και αρνειται επικοινωνια μαζι μου. . Εγω παντως θα προχωρουσα σε περισσοτερες ενεργειες. Παροτι ειμαι μακρια, θα το κυνηγουσα, γιατι δε μπορει να σε βγαζει εκτος εγγυησης, λες και εισαι ασχετος εντελως. Που και να ησουν , παλι δε θα ειχες ιδεα τι στην ευχη ειναι αυτο το ρουτ. Τοτε ισως πιστευες οτι στο εκανε μια εφαρμογη... Τωρα ομως; Για ποιος μας περασαν;

Link to comment
Share on other sites

Απατεώνες. ...τραγική lg κρίμα. ...απαράδεκτοι

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Σώνει και καλά ρουταρισμενο πήγαινε το από εκεί να το δούνε ...απαξιωτικη η συμπεριφορά της επίσημης lg. ..φοβερά προϊόντα αλλά άμα σου κάτσει βγάλε άκρη μετά. ..:mad:

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

http://imageshack.com/a/img921/7721/DJSAEF.png

http://imageshack.com/a/img921/981/FT8ehq.png

 

Για του λόγου το αληθές...

Θα τους το στείλω με mail

 

θα κάνω το συνήγορο του διαβόλου και θα πω την εξής ατάκα όταν το πας στο service.

 

Κύριε μου όταν το φέρατε σε εμάς ήταν ρουταρισμένο. προφανώς περάσατε τη ρομ eξ αρχής και τωρα δεν φαίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Να δεις που θα σου πούνε ότι έβαλες το root checker και γι' αυτό φαίνεται ρουταρισμένη η συσκευή.... :blink::blink:

 

Ιδέα (για αυτούς που δεν έχουν πάει ακόμα στο service ή έχουν πάει και δεν τους έχουν πει για ρουταρισμένη συσκευή): κατεβάστε (όσοι δεν το έχετε ήδη) το CPU-Z (που δεν περιέχει και τη λέξη root...) και ποστάρετε φώτο της 3ης καρτέλας (System), όπου δείχνει αν η συσκευή είναι root ή όχι.

 

Έτσι, αν γίνει κάτι και σας πουν "τη συσκευή μας τη φέρατε ρουταρισμένη", θα τους κοτσάρετε και post από το myphone, όπου δείχνει ότι δεν είναι ρουτ η συσκευή.

Link to comment
Share on other sites

Να δεις που θα σου πούνε ότι έβαλες το root checker και γι' αυτό φαίνεται ρουταρισμένη η συσκευή.... :blink::blink:

 

Ιδέα (για αυτούς που δεν έχουν πάει ακόμα στο service ή έχουν πάει και δεν τους έχουν πει για ρουταρισμένη συσκευή): κατεβάστε (όσοι δεν το έχετε ήδη) το CPU-Z (που δεν περιέχει και τη λέξη root...) και ποστάρετε φώτο της 3ης καρτέλας (System), όπου δείχνει αν η συσκευή είναι root ή όχι.

 

Έτσι, αν γίνει κάτι και σας πουν "τη συσκευή μας τη φέρατε ρουταρισμένη", θα τους κοτσάρετε και post από το myphone, όπου δείχνει ότι δεν είναι ρουτ η συσκευή.

 

Μωρέ τόσα και άλλα τόσα τους χρειάζεται είναι απαράδεκτοι...αλλά πάντα θα την βρίσκουν τη λύση τους.Η ερώτησή μου είναι η εξής: Η LG Hellas γνωρίζει για αυτά ή γίνονται με τις ευλογίες της.

Link to comment
Share on other sites

Μωρέ τόσα και άλλα τόσα τους χρειάζεται είναι απαράδεκτοι...αλλά πάντα θα την βρίσκουν τη λύση τους.Η ερώτησή μου είναι η εξής: Η LG Hellas γνωρίζει για αυτά ή γίνονται με τις ευλογίες της.

 

Προφανως και γινονται με τις ευλογιες της!!!! Δεν το συζητω αυτο...

Link to comment
Share on other sites

Λέτε όντως να είναι οδηγίες από την LG hellas.??wtf??

Device: S24 Ultra Titan Grey 12/512GB  + Watch 5 44mm

 

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...