pank Δημ. September 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2016 Εννοείται θα το πουλήσεις. Θα ησυχασεις. Γιατί τώρα μπορεί να είναι δωρεάν η επισκευή, αλλά μην ξεχνάμε ότι αν περάσει η εγγύηση και παρουσιαστεί ( που σίγουρα θα παρουσιαστει) , θα ζητάνε 200αρια για αλλαγή πλακέτες. Λαμογια......Μακριά από LG. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takaros31 Δημ. September 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2016 (edited) Εννοείται θα το πουλήσεις. Θα ησυχασεις. Γιατί τώρα μπορεί να είναι δωρεάν η επισκευή, αλλά μην ξεχνάμε ότι αν περάσει η εγγύηση και παρουσιαστεί ( που σίγουρα θα παρουσιαστει) , θα ζητάνε 200αρια για αλλαγή πλακέτες. Λαμογια......Μακριά από LG. Νόμος 3043/2002 Άρθρο 3 Παραγραφος 4 "Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό" "Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις" 4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόµατα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. (Όταν δηλαδή σας επισκευάζουν το προϊόν ή σας το αντικαθιστούν να ζητάτε να γράφουν στο δελτίο παραλαβής ποια ακριβώς επισκευή/αντικατάσταση ανταλλακτικού πραγματοποιήθηκε, ή εάν έγινε αντικατάσταση με ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ αναγραφή του S/N του νέου προϊόντος). Edited September 12, 2016 by takaros31 Παράθεση Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2 [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
joanjapan Δημ. September 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2016 (edited) Κλείνω μήνα στο σέρβις σε ένα πρόβλημα που δεν λύνουν με αλλαγή πλακέτα και ότι έχεις ξανά από την αρχή εγγύηση για το ανταλλακτικό δεν μου λέει τίποτα. Δεν είναι τυχαία ζημιά που μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε συσκευή είναι λαμογια που συνεχίζουν ακόμα να την πουλάνε Edited September 17, 2016 by impreza_sti Παράθεση Practice what you preach Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
clear Δημ. September 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2016 Εγώ το πήρα σήμερα, με αλλαγμένη πλακέτα. Ζητούσα επίμονα και απο την LG και από το κατάστημα πώλησης (skroutz) αντιστροφή πώλησης 404 εύρω. Αύριο όλη η υπόθεση στον συνήγορο του πολίτη. Η σύζυγος είναι δικηγόρος και έχει ανταλλάξει τουλάχιστον 20 mail με αστείες απαντήσεις απο LG Hellas και πωλητή. Τουλάχιστν η LG Hellas, θα μαζέψει όλες τις καταγγελίες και μπορεί να το δει διαφορετικά, αν κάνετε και οι υπόλοιποι παθόντες την ίδια κίνηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HULK Δημ. September 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2016 Aπο προσπαθεια συνδεσης σε wifi. ? Πρώτα μου κόλλησε σε κλήση 2 φορές έπειτα σύνδεση σε wifi έβαζα κωδικό κ έκανε restart κ δούλευε. Μετά από κάποιες ωρες το βρήκα κολλημένο στο σήμα της lg.το επανέφερα με Hard reset αλλά έχασα κ κάποια πράγματα τι να πω ελπίζω να στρώση.........:mad::mad::mad::mad::mad::mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DimosG4lg Δημ. September 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2016 Εγώ το πήρα σήμερα, με αλλαγμένη πλακέτα. Ζητούσα επίμονα και απο την LG και από το κατάστημα πώλησης (skroutz) αντιστροφή πώλησης 404 εύρω. Αύριο όλη η υπόθεση στον συνήγορο του πολίτη. Η σύζυγος είναι δικηγόρος και έχει ανταλλάξει τουλάχιστον 20 mail με αστείες απαντήσεις απο LG Hellas και πωλητή. Τουλάχιστν η LG Hellas, θα μαζέψει όλες τις καταγγελίες και μπορεί να το δει διαφορετικά, αν κάνετε και οι υπόλοιποι παθόντες την ίδια κίνηση. Δεν γινετε να κανουμε μια ομαδικη μηνυση οσοι εχουμε το προβλημα μπας κ βγαλουμε ακρη? ο συνηγορος του πολιτη σε βοηθησε σε κατι? ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nexus82 Δημ. September 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2016 Για πες μας πιο αναλυτικά την διαδικασία. Καταγγελία κάνουμε στον συνήγορο του Πολίτη? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konakis Δημ. September 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2016 ΜΙΑ ομαδική στον συνήγορο του πολίτη...άμα μία συγκεντρώνει π.χ. 20 ονόματα θα δραστηριοποιηθει η αρμοδιότητα του πιο γρήγορα πιστεύω. Θα είναι πιο πλήρης με 15 20 30 κλπ άτομα λέω εγώ...πιο δυναμική κατά την γνώμη μου. Παράθεση Konakis. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MrIDO Δημ. September 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2016 Η κοροιδια δεν εχει προηγουμενο.Εχω την συσκευη στην procordia απο τα μεσα αυγουστου,ειχα μιλησει μαζι τους την προηγουμενη εβδομαδα και μου ειχαν πει οτι εχουν επαρκες αποθεμα πλακετων και οτι θα παραλαβω αυτην την εβδομαδα.Μιλωντας σημερα μου ειπαν οτι τα αποθεματα τελειωσαν , περιμενουν ανταλλακτικο απο το εργοστασιο και ειναι αγνωστη η ημερομηνια επισκευης.Πρεπει καπως να κινηθουμε , δεν παει αλλο !!! Το εχει ψαξει κανεις νομικα περισοτερο;Καμια συμβουλη;Ποτε μα ποτε ξανα LG , μακριαααα !!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mrflatout87 Δημ. September 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2016 Μολις πηρα τηλεφωνο εκει.. Μου ειπαν οτι εχουν πλακετες και ισως να ειναι ετοιμο μεσα στην εβδομαδα. Το εχω το τηλεφωνο απο τις 22 Αυγουστου εκει, και σταματησε να λειτουργει στις 6 Αυγουστου, την πρωτη ημερα των διακοπων μου. Προφανως ποτε ξανα τετοια σκουπιδια τηλεφωνα, για κανενα ψυγειο- ερκοντισιον καλη εταιριουλα ειναι. Μεχρι εκει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takaros31 Δημ. September 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2016 (edited) Λοιπον αυτά που αναγράφονται παρακάτω είναι απο λίγο ψάξιμο στο ιντερνετ. Δεν είναι απο δική μου δουλεία απλά ενδεχομένως να βοηθήσουν. Εφόσον οι mods κρίνουν για οποιονδήποτε λόγο οτι το ποστ δεν αρμόζει στη φιλοσοφία του myphone.gr παρακαλώ όπως διαγραφεί. Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να στείλετε μια γραπτή ειδοποίηση(email, fax ή επιστολή) με όλα τα στοιχεία της αγοράς και φυσικά τα δικά σας στοιχεία προς τον κατασκευαστή και κατάστημα από το οποίο αγοράσατε το αγαθό, με κοινοποίηση σε όλες τις καταναλωτικές οργανώσεις. (Αυτό πιστεύω πως θα τους ταρακουνήσει ώστε να σας ειδοποιήσουν για δωρεάν επισκευή.) Παραθέτω στοιχεία επικοινωνίας με καταναλωτικές οργανώσεις: Συνήγορος του Καταναλωτή 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612, 210 6460734, 210 6460458 Fax.: 2106460414 grammateia@synigoroskatanaloti.gr Γενική Γραμματεία Καταναλωτή 1520 210-3830393 Fax 210-3842508 Ε.ΚΑΤ.Ο, +30 2310 226 426 Φαξ: +30 2310 908 519 info@ekato.org INKA 210 36.32.443 Fax. 210 36.33.976 inka@inka.gr Νέου ΙΝΚΑ 210 9577422 και το fax: 210 6469982 inka@newinka.gr ΕΚΠΟΙΖΩ 2103304444 Fax: 210 330 05 91 info@ekpizo.gr , katagelies@ekpizo.gr ΚΕ.Π.ΚΑ. 801-11-17200 2310 233333 2310 269449 fax 2310 242211 Τους χρήσιμους Νόμους θα τους βρείτε στη διεύθυνση http://www.efpolis.gr Οι νόμοι που μας ενδιαφέρουν είναι κυρίως ο Ν. 2251/1994 και ο Ν. 3043/2002 ΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) Προστασία των καταναλωτών, όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις • του Ν. 2496/1997 (ΦΕΚ 87 Α΄/16-5-1997), • του Ν. 2741/1999 (ΦΕΚ 199 Α’/28-9-1999), • της Κοινής Υπουργικής Απόφασης αριθ. Ζ1 – 496/7-12- 2000 (ΦΕΚ 1545 Β΄/ 18-12-2000), • του Ν. 3043/2002 (ΦΕΚ 192 Α΄/21-8-2002), • της Κοινής Υπουργικής Απόφασης αριθ. Ζ1 – 659/14-10- 2002 (ΦΕΚ 1373 Β΄/ 25-10-2002), • του Π.Δ. 301/2002 (ΦΕΚ 267 Α’/4-11-2002) και • της Κοινής Υπουργικής Απόφασης αριθ. Ζ1 – 629/10-05- 2005 (ΦΕΚ 720 Β΄/ 30-05-2005) του νόμου 3587/2007 (ΦΕΚ 152 Α’/10-7-2007) του νόμου 3714/2008 (ΦΕΚ 231 Α’/7-11-2008) και έχει κωδικοποιηθεί με πρωτοβουλία της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις 1. Για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου, προμηθευτής είναι και ο κατασκευαστής καταναλωτικού προϊόντος, ο εισαγωγέας του σε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης(Ε.Ε), καθώς και κάθε πρόσωπο που παρουσιάζεται ως παραγωγός καταναλωτικού προϊόντος, θέτοντας σε αυτό το όνομά του, το σήμα του ή άλλο διακριτικό σημείο. 2. Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του. Από την εφαρμογή του προηγούμενου εδαφίου εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι απλά, κατά την κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρησή τους, εφόσον, για τα προϊόντα αυτά δεν παρέχονται από τον κατασκευαστή οδηγίες σε οποιαδήποτε γλώσσα . 3. Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή. Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του. 4. Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει αυτήν εγγράφως ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Στην εγγύηση πρέπει να δηλώνονται, με σαφήνεια και πληρότητα, τα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής σύμφωνα με το εφαρμοστέο δίκαιο και να διευκρινίζεται ότι, τα δικαιώματα αυτά δεν θίγονται από την εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. 5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. 6. Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές, πριν από την εμφάνιση του ελαττώματος ή της έλλειψης της συνομολογημένης ιδιότητας, είναι άκυρη. Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή. 7. Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. 8. Παραίτηση, εκ των προτέρων, του καταναλωτή από τα δικαιώματα του κατά τις διατάξεις του παρόντος άρθρου είναι άκυρη. Άρθρο 6 – Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα 1. Ο παραγωγός ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. 2. Ως παραγωγός θεωρείται ο κατασκευαστής τελικού προϊόντος, πρώτης ύλης ή συστατικού, καθώς και κάθε πρόσωπο που εμφανίζεται ως παραγωγός του προϊόντος επιθέτοντας σε αυτό την επωνυμία, το σήμα ή άλλο διακριτικό του γνώρισμα. Προϊόντα με την έννοια αυτού του άρθρου θεωρούνται και τα κινητά πράγματα που ενσωματώθηκαν ως συστατικά σε άλλα πράγματα κινητά ή ακίνητα. Προϊόντα θεωρούνται επίσης οι φυσικές δυνάμεις, ιδίως το ηλεκτρικό ρεύμα και η θερμότητα, εφόσον υπόκεινται σε εξουσίαση, όταν περιορίζονται σε ορισμένο χώρο. 3. Όποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας ευθύνεται όπως ο παραγωγός. 4. Όταν η ταυτότητα του παραγωγού είναι άγνωστη, κάθε προμηθευτής του προϊόντος θεωρείται για την εφαρμογή του νόμου αυτού παραγωγός, εκτός αν μέσα σε εύλογο χρόνο ενημερώσει τον καταναλωτή για την ταυτότητα του παραγωγού ή εκείνου που του προμήθευσε το προϊόν. Το ίδιο ισχύει και για τον προμηθευτή προϊόντων εισαγωγής, όταν η ταυτότητα του εισαγωγέα είναι άγνωστη, έστω και αν η ταυτότητα του παραγωγού είναι γνωστή 5. Ελαττωματικό, είναι το προϊόν το οποίο δεν παρέχει την προβλεπόμενη απόδοση σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ή και την ευλόγως αναμενόμενη ασφάλεια εν όψει όλων των ειδικών συνθηκών και, ιδίως, της εξωτερικής εμφάνισής του, της αναμενόμενης χρησιμοποίησής του και του χρόνου κατά τον οποίο τέθηκε σε κυκλοφορία. Δεν είναι ελαττωματικό ένα προϊόν για μόνο το λόγο ότι μεταγενέστερα τέθηκε σε κυκλοφορία άλλο τελειότερο. 6. Στη ζημία της παραγράφου 1 περιλαμβάνεται : α) η ζημία λόγω θανάτου ή σωματικής βλάβης, β) η βλάβη ή η καταστροφή, εξαιτίας του ελαττωματικού προϊόντος, κάθε περιουσιακού στοιχείου του καταναλωτή, εκτός από το ίδιο το ελαττωματικό προϊόν, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος χρήσης των περιβαλλοντικών αγαθών, εφόσον η ζημία από τη βλάβη ή την καταστροφή τους υπερβαίνει το ποσό των πεντακοσίων (500) ευρώ, και υπό την προϋπόθεση ότι, κατά τη φύση τους προορίζονταν και πραγματικά χρησιμοποιήθηκαν από το ζημιωθέντα για προσωπική του χρήση ή κατανάλωση. 7. Χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης ή ψυχικής οδύνης οφείλεται και σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος άρθρου. 8. Ο παραγωγός δεν ευθύνεται αν αποδείξει ότι: α) δεν έθεσε το προϊόν σε κυκλοφορία, β) το ελάττωμα δεν υπήρχε όταν το προϊόν τέθηκε σε κυκλοφορία, γ) δεν κατασκεύασε το προϊόν αποβλέποντας στη διανομή του και δεν το διένειμε στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας, δ) το ελάττωμα οφείλεται στο γεγονός ότι το προϊόν κατασκευάστηκε σύμφωνα με κανόνες αναγκαστικού δικαίου ε) όταν το προϊόν τέθηκε σε κυκλοφορία, το επίπεδο επιστημονικών και τεχνικών γνώσεων δεν επέτρεπε τη διαπίστωση του ελαττώματος. 9. Ο παραγωγός συστατικού δεν ευθύνεται και αν αποδείξει ότι το ελάττωμα οφείλεται στο σχεδιασμό του προϊόντος στο οποίο το συστατικό έχει ενσωματωθεί ή στις οδηγίες που παρέσχε ο κατασκευαστής του προϊόντος, οπότε παραγωγός θεωρείται ο κατασκευαστής του προϊόντος στο οποίο ενσωματώθηκε το συστατικό. 10. Εάν δύο ή περισσότερα πρόσωπα ευθύνονται για την ίδια ζημία, τα πρόσωπα αυτά υπέχουν εις ολόκληρον ευθύνη έναντι του ζημιωθέντος και έχουν δικαίωμα αναγωγής μεταξύ τους ανάλογα με την συμμετοχή του καθενός στην επέλευση της ζημίας. 11. Η ευθύνη του παραγωγού δεν μειώνεται αν η ζημία οφείλεται σωρευτικώς, τόσο σε ελάττωμα του προϊόντος, όσο και σε πράξη ή παράλειψη τρίτου, εκτός εάν συντρέχει πταίσμα του ζημιωθέντος ή προσώπου για το οποίο ευθύνεται ο ζημιωθείς. 12. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. 13. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημίες παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού. Παραθέτω ορισμένα άρθρα που μας χρειάζονται, ώστε να κάνετε άμεση αναφορά σε αυτά προς τους προμηθευτές Αστικός Κώδικας Ν. 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α / 16-11-1994) Προστασία του Καταναλωτή Άρθρο 5 "Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις" 4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόµατα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. (Όταν δηλαδή σας επισκευάζουν το προϊόν ή σας το αντικαθιστούν να ζητάτε να γράφουν στο δελτίο παραλαβής ποια ακριβώς επισκευή/αντικατάσταση ανταλλακτικού πραγματοποιήθηκε, ή εάν έγινε αντικατάσταση με ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ αναγραφή του S/N του νέου προϊόντος). Αστικός Κώδικας Ν. 3043/2002 (ΦΕΚ 192 Α / 21-08-2002 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α` Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων και συναφείς διατάξεις Άρθρο 1 Άρθρο 534 Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Άρθρο 537 Ευθύνη για ελλείψεις Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης. (Με αυτό το Άρθρο εμπλέκεται και ο πωλητής του προϊόντος, ο οποίος συνήθως μπορεί να πιέσει τον παραγωγό να αποδεχτεί τη δωρεάν επισκευή). Άρθρο 540 Δικαιώματα του αγοραστή Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να μειώσει το τίμημα 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Άρθρο 541 Ο αγοραστής μπορεί, αν διαπιστωθεί αργότερα και άλλο ελάττωμα, να ασκήσει εκ νέου ένα από τα δικαιώματα του προηγούμενου άρθρου. Το ίδιο ισχύει και όταν λείπει συνομολογημένη ιδιότητα. Αρθ. 554. - Παραγραφή. (Προθεσμία παραγραφής πέντε έτη για τα ακίνητα και δύο έτη για τα κινητά) Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002). (Σχεδόν όλα τα καταναλωτικά είδη, πχ: τηλεοράσεις, pc, laptop, κινητά, αυτοκίνητα και γενικά ότι δεν είναι σταθερό νοείται ως κινητό. Ως ακίνητο θεωρείται πχ: υδραυλικές, ηλεκτρικές, αποχετευτικές εγκαταστάσεις και συναφή που για να επιδιορθωθούν επιβάλλεται επέμβαση/αλλοίωση/βλάβη και σε άλλα αγαθά πχ σπίτι.) Συγνώμη για το μακροσκελές post, όσοι έχετε θέμα διαβάστε, συνεννοηθειτε μέσω pm και κινηθείτε αναλόγως. Εγώ προσωπικά αυτό θα έκανα. Edited September 13, 2016 by takaros31 Παράθεση Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2 [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
joanjapan Δημ. September 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2016 Λοιπον αυτά που αναγράφονται παρακάτω είναι απο λίγο ψάξιμο στο ιντερνετ. Δεν είναι απο δική μου δουλεία απλά ενδεχομένως να βοηθήσουν. Εφόσον οι mods κρίνουν για οποιονδήποτε λόγο οτι το ποστ δεν αρμόζει στη φιλοσοφία του myphone.gr παρακαλώ όπως διαγραφεί. Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να στείλετε μια γραπτή ειδοποίηση(email, fax ή επιστολή) με όλα τα στοιχεία της αγοράς και φυσικά τα δικά σας στοιχεία προς τον κατασκευαστή και κατάστημα από το οποίο αγοράσατε το αγαθό, με κοινοποίηση σε όλες τις καταναλωτικές οργανώσεις. (Αυτό πιστεύω πως θα τους ταρακουνήσει ώστε να σας ειδοποιήσουν για δωρεάν επισκευή.) Παραθέτω στοιχεία επικοινωνίας με καταναλωτικές οργανώσεις: Συνήγορος του Καταναλωτή 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612, 210 6460734, 210 6460458 Fax.: 2106460414 grammateia@synigoroskatanaloti.gr Γενική Γραμματεία Καταναλωτή 1520 210-3830393 Fax 210-3842508 Ε.ΚΑΤ.Ο, +30 2310 226 426 Φαξ: +30 2310 908 519 info@ekato.org INKA 210 36.32.443 Fax. 210 36.33.976 inka@inka.gr Νέου ΙΝΚΑ 210 9577422 και το fax: 210 6469982 inka@newinka.gr ΕΚΠΟΙΖΩ 2103304444 Fax: 210 330 05 91 info@ekpizo.gr , katagelies@ekpizo.gr ΚΕ.Π.ΚΑ. 801-11-17200 2310 233333 2310 269449 fax 2310 242211 Τους χρήσιμους Νόμους θα τους βρείτε στη διεύθυνση http://www.efpolis.gr Οι νόμοι που μας ενδιαφέρουν είναι κυρίως ο Ν. 2251/1994 και ο Ν. 3043/2002 ΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) Προστασία των καταναλωτών, όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις • του Ν. 2496/1997 (ΦΕΚ 87 Α΄/16-5-1997), • του Ν. 2741/1999 (ΦΕΚ 199 Α’/28-9-1999), • της Κοινής Υπουργικής Απόφασης αριθ. Ζ1 – 496/7-12- 2000 (ΦΕΚ 1545 Β΄/ 18-12-2000), • του Ν. 3043/2002 (ΦΕΚ 192 Α΄/21-8-2002), • της Κοινής Υπουργικής Απόφασης αριθ. Ζ1 – 659/14-10- 2002 (ΦΕΚ 1373 Β΄/ 25-10-2002), • του Π.Δ. 301/2002 (ΦΕΚ 267 Α’/4-11-2002) και • της Κοινής Υπουργικής Απόφασης αριθ. Ζ1 – 629/10-05- 2005 (ΦΕΚ 720 Β΄/ 30-05-2005) του νόμου 3587/2007 (ΦΕΚ 152 Α’/10-7-2007) του νόμου 3714/2008 (ΦΕΚ 231 Α’/7-11-2008) και έχει κωδικοποιηθεί με πρωτοβουλία της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις 1. Για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου, προμηθευτής είναι και ο κατασκευαστής καταναλωτικού προϊόντος, ο εισαγωγέας του σε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης(Ε.Ε), καθώς και κάθε πρόσωπο που παρουσιάζεται ως παραγωγός καταναλωτικού προϊόντος, θέτοντας σε αυτό το όνομά του, το σήμα του ή άλλο διακριτικό σημείο. 2. Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του. Από την εφαρμογή του προηγούμενου εδαφίου εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι απλά, κατά την κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρησή τους, εφόσον, για τα προϊόντα αυτά δεν παρέχονται από τον κατασκευαστή οδηγίες σε οποιαδήποτε γλώσσα . 3. Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή. Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του. 4. Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει αυτήν εγγράφως ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Στην εγγύηση πρέπει να δηλώνονται, με σαφήνεια και πληρότητα, τα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής σύμφωνα με το εφαρμοστέο δίκαιο και να διευκρινίζεται ότι, τα δικαιώματα αυτά δεν θίγονται από την εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. 5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. 6. Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές, πριν από την εμφάνιση του ελαττώματος ή της έλλειψης της συνομολογημένης ιδιότητας, είναι άκυρη. Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή. 7. Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. 8. Παραίτηση, εκ των προτέρων, του καταναλωτή από τα δικαιώματα του κατά τις διατάξεις του παρόντος άρθρου είναι άκυρη. Άρθρο 6 – Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα 1. Ο παραγωγός ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. 2. Ως παραγωγός θεωρείται ο κατασκευαστής τελικού προϊόντος, πρώτης ύλης ή συστατικού, καθώς και κάθε πρόσωπο που εμφανίζεται ως παραγωγός του προϊόντος επιθέτοντας σε αυτό την επωνυμία, το σήμα ή άλλο διακριτικό του γνώρισμα. Προϊόντα με την έννοια αυτού του άρθρου θεωρούνται και τα κινητά πράγματα που ενσωματώθηκαν ως συστατικά σε άλλα πράγματα κινητά ή ακίνητα. Προϊόντα θεωρούνται επίσης οι φυσικές δυνάμεις, ιδίως το ηλεκτρικό ρεύμα και η θερμότητα, εφόσον υπόκεινται σε εξουσίαση, όταν περιορίζονται σε ορισμένο χώρο. 3. Όποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας ευθύνεται όπως ο παραγωγός. 4. Όταν η ταυτότητα του παραγωγού είναι άγνωστη, κάθε προμηθευτής του προϊόντος θεωρείται για την εφαρμογή του νόμου αυτού παραγωγός, εκτός αν μέσα σε εύλογο χρόνο ενημερώσει τον καταναλωτή για την ταυτότητα του παραγωγού ή εκείνου που του προμήθευσε το προϊόν. Το ίδιο ισχύει και για τον προμηθευτή προϊόντων εισαγωγής, όταν η ταυτότητα του εισαγωγέα είναι άγνωστη, έστω και αν η ταυτότητα του παραγωγού είναι γνωστή 5. Ελαττωματικό, είναι το προϊόν το οποίο δεν παρέχει την προβλεπόμενη απόδοση σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ή και την ευλόγως αναμενόμενη ασφάλεια εν όψει όλων των ειδικών συνθηκών και, ιδίως, της εξωτερικής εμφάνισής του, της αναμενόμενης χρησιμοποίησής του και του χρόνου κατά τον οποίο τέθηκε σε κυκλοφορία. Δεν είναι ελαττωματικό ένα προϊόν για μόνο το λόγο ότι μεταγενέστερα τέθηκε σε κυκλοφορία άλλο τελειότερο. 6. Στη ζημία της παραγράφου 1 περιλαμβάνεται : α) η ζημία λόγω θανάτου ή σωματικής βλάβης, β) η βλάβη ή η καταστροφή, εξαιτίας του ελαττωματικού προϊόντος, κάθε περιουσιακού στοιχείου του καταναλωτή, εκτός από το ίδιο το ελαττωματικό προϊόν, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος χρήσης των περιβαλλοντικών αγαθών, εφόσον η ζημία από τη βλάβη ή την καταστροφή τους υπερβαίνει το ποσό των πεντακοσίων (500) ευρώ, και υπό την προϋπόθεση ότι, κατά τη φύση τους προορίζονταν και πραγματικά χρησιμοποιήθηκαν από το ζημιωθέντα για προσωπική του χρήση ή κατανάλωση. 7. Χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης ή ψυχικής οδύνης οφείλεται και σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος άρθρου. 8. Ο παραγωγός δεν ευθύνεται αν αποδείξει ότι: α) δεν έθεσε το προϊόν σε κυκλοφορία, β) το ελάττωμα δεν υπήρχε όταν το προϊόν τέθηκε σε κυκλοφορία, γ) δεν κατασκεύασε το προϊόν αποβλέποντας στη διανομή του και δεν το διένειμε στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας, δ) το ελάττωμα οφείλεται στο γεγονός ότι το προϊόν κατασκευάστηκε σύμφωνα με κανόνες αναγκαστικού δικαίου ε) όταν το προϊόν τέθηκε σε κυκλοφορία, το επίπεδο επιστημονικών και τεχνικών γνώσεων δεν επέτρεπε τη διαπίστωση του ελαττώματος. 9. Ο παραγωγός συστατικού δεν ευθύνεται και αν αποδείξει ότι το ελάττωμα οφείλεται στο σχεδιασμό του προϊόντος στο οποίο το συστατικό έχει ενσωματωθεί ή στις οδηγίες που παρέσχε ο κατασκευαστής του προϊόντος, οπότε παραγωγός θεωρείται ο κατασκευαστής του προϊόντος στο οποίο ενσωματώθηκε το συστατικό. 10. Εάν δύο ή περισσότερα πρόσωπα ευθύνονται για την ίδια ζημία, τα πρόσωπα αυτά υπέχουν εις ολόκληρον ευθύνη έναντι του ζημιωθέντος και έχουν δικαίωμα αναγωγής μεταξύ τους ανάλογα με την συμμετοχή του καθενός στην επέλευση της ζημίας. 11. Η ευθύνη του παραγωγού δεν μειώνεται αν η ζημία οφείλεται σωρευτικώς, τόσο σε ελάττωμα του προϊόντος, όσο και σε πράξη ή παράλειψη τρίτου, εκτός εάν συντρέχει πταίσμα του ζημιωθέντος ή προσώπου για το οποίο ευθύνεται ο ζημιωθείς. 12. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. 13. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημίες παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού. Παραθέτω ορισμένα άρθρα που μας χρειάζονται, ώστε να κάνετε άμεση αναφορά σε αυτά προς τους προμηθευτές Αστικός Κώδικας Ν. 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α / 16-11-1994) Προστασία του Καταναλωτή Άρθρο 5 "Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις" 4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόµατα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. (Όταν δηλαδή σας επισκευάζουν το προϊόν ή σας το αντικαθιστούν να ζητάτε να γράφουν στο δελτίο παραλαβής ποια ακριβώς επισκευή/αντικατάσταση ανταλλακτικού πραγματοποιήθηκε, ή εάν έγινε αντικατάσταση με ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ αναγραφή του S/N του νέου προϊόντος). Αστικός Κώδικας Ν. 3043/2002 (ΦΕΚ 192 Α / 21-08-2002 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α` Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων και συναφείς διατάξεις Άρθρο 1 Άρθρο 534 Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Άρθρο 537 Ευθύνη για ελλείψεις Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης. (Με αυτό το Άρθρο εμπλέκεται και ο πωλητής του προϊόντος, ο οποίος συνήθως μπορεί να πιέσει τον παραγωγό να αποδεχτεί τη δωρεάν επισκευή). Άρθρο 540 Δικαιώματα του αγοραστή Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να μειώσει το τίμημα 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Άρθρο 541 Ο αγοραστής μπορεί, αν διαπιστωθεί αργότερα και άλλο ελάττωμα, να ασκήσει εκ νέου ένα από τα δικαιώματα του προηγούμενου άρθρου. Το ίδιο ισχύει και όταν λείπει συνομολογημένη ιδιότητα. Αρθ. 554. - Παραγραφή. (Προθεσμία παραγραφής πέντε έτη για τα ακίνητα και δύο έτη για τα κινητά) Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002). (Σχεδόν όλα τα καταναλωτικά είδη, πχ: τηλεοράσεις, pc, laptop, κινητά, αυτοκίνητα και γενικά ότι δεν είναι σταθερό νοείται ως κινητό. Ως ακίνητο θεωρείται πχ: υδραυλικές, ηλεκτρικές, αποχετευτικές εγκαταστάσεις και συναφή που για να επιδιορθωθούν επιβάλλεται επέμβαση/αλλοίωση/βλάβη και σε άλλα αγαθά πχ σπίτι.) Συγνώμη για το μακροσκελές post, όσοι έχετε θέμα διαβάστε, συνεννοηθειτε μέσω pm και κινηθείτε αναλόγως. Εγώ προσωπικά αυτό θα έκανα. :respect: και μόνο που το ανέβασες είναι πάρα πολύ. Η συγκεκριμένη κατάσταση είναι ίσως η μοναδική με τόσο εκτεταμένο πρόβλημα και χωρίς λύση και είναι καλό να ξέρουμε τι μας γίνεται. Καλό είναι να μην διαγραφή αλλά να μπει και στην αρχή του νήματος. Ως οδηγός γενικότερα. Παράθεση Practice what you preach Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kom Δημ. September 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2016 πριν λίγο γύρισα και εγώ από procordia,αλλαγμένη πλακέτα στο G4 με 608 παρτίδα 24/8/2016 απότι βλέπω στο LG phone from σκόπευα να το βάλω αγγελία αλλά λέω να το κρατήσω για μια ακόμη φορά μπας και σταθώ τυχερός με την νέα πλακέτα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mrflatout87 Δημ. September 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2016 πριν λίγο γύρισα και εγώ από procordia,αλλαγμένη πλακέτα στο G4 με 608 παρτίδα 24/8/2016 απότι βλέπω στο LG phone from σκόπευα να το βάλω αγγελία αλλά λέω να το κρατήσω για μια ακόμη φορά μπας και σταθώ τυχερός με την νέα πλακέτα Φιλε μου δυστυχως δεν τα παιρνει κανεις πλεον, ακομα και σε τιμη χωμα. Δεν τους παρεξηγω. Ευχομαι τουλαχιστον να δουλεψει απο δω και περα. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dihnekis300 Δημ. September 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2016 οχι δεν με εχουν ενημερωσει ακομα αν ισχυει η οχι η εγγυηση , σορρυ το διατυπωσα λαθος, απλα σε περιπτωση που μου τη βγαλουν οτι δεν ισχυει τι μπορω να κανω απο τη στιγμη που ειναι καθαρα θεμα συσκευης και οχι χρησης το προβλημα :wacko: ευχαριστω Το κρατάς και τους κάνεις μια αγωγή. Ζήτησε γραπτώς τον λόγο που δεν έχεις εγγύηση, το ψάχνεις και αν είναι κάτι αοριστο προχωράς. Έλεος πια με τους ηλίθιους και αυτη την υγρασία που είναι πια πανακεια για την ακύρωση της εγγυησης. Αν είναι να τα βάζουμε να δουλεύουν σε κενό αέρος και κλιματιζομενο χώρο. Sent from mTalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dentaltech_13 Δημ. September 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2016 ξερω οτι πολλοι λετε οτι δεν θα καταφερετε κατι απεναντι σε μια τοσο ''μεγαλη'' εταιρια οπως η lg. αλλα να σας θυμισω τι ειχε γινει με την apple και τα ipod που τελειωνε η μπαταρια και δεν τις αλλαζε και τους ελεγε να πληρωσουν για καινουριο ipod.. μαζευτηκαν πολλα ατομα πηγαν την υποθεση σε δικαστηρια και κερδισαν.μετα η apple αναγκαστηκε να τους αλλαζει μπαταρια αντι να τους πουλαει καινουρια..οποτε αξιζει να κανετε μια ομαδικη προσπαθεια οσοι εχετε το συγκεκριμενο προβλημα.αν δεν επιτρεπεται μεσα απο το συγκεκριμενο σαιτ τοτε μεσω καποιου αλλου.με το να λεει ο καθενας μονο τον πονο του και να βριζει την lg εδω δεν βγαινει κατι.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tommybertsen Δημ. September 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2016 Κατι σχετικο-ασχετο παιδια. Πριν λιγες ωρες ενας φιλος επαθε bootloop σε LG L9 II και το hard reset δεν το επαναφερει ΚΑΜΜΙΑ ελπιδα πλεον... Παράθεση http://mowned.com/sig/tommybertsen.smart.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRIS Δημ. September 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2016 Κατι σχετικο-ασχετο παιδια. Πριν λιγες ωρες ενας φιλος επαθε bootloop σε LG L9 II και το hard reset δεν το επαναφερει ΚΑΜΜΙΑ ελπιδα πλεον... αυτο τι λογισμικό εχει? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] ''ΖΗΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ'' "Οι απόψεις είναι σαν τις κω@@@πίδες. Όλοι έχουν από μία." smrtphone history:HTC Desire**SONY XPERIA SP**LG G3 32Gb**LG G4**ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ 9Τ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DimosG4lg Δημ. September 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2016 Το κρατάς και τους κάνεις μια αγωγή. Ζήτησε γραπτώς τον λόγο που δεν έχεις εγγύηση, το ψάχνεις και αν είναι κάτι αοριστο προχωράς. Έλεος πια με τους ηλίθιους και αυτη την υγρασία που είναι πια πανακεια για την ακύρωση της εγγυησης. Αν είναι να τα βάζουμε να δουλεύουν σε κενό αέρος και κλιματιζομενο χώρο. Sent from mTalk Βρε ακομα και υγρασια να εχει , το προβλημα δεν προκληθηκε απο την υγρασια η την χρηση αλλα απο το λογισμικο , εκει ειναι το point m, το να βγει εκτος εγγυησης για να πληρωσουμε λειτουργικο προβλημα ειναι μπουρδες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tommybertsen Δημ. September 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2016 αυτο τι λογισμικό εχει? 4.4.2 νομιζω ειναι το τελευταιο που πηρε... Παράθεση http://mowned.com/sig/tommybertsen.smart.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takaros31 Δημ. September 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2016 Ξέρουμε τι σημαίνει αυτό το status στη procordia? "Waiting HQ Reply" :blink::blink::blink::worry::worry::worry: αν γνωρίζει κάποιος και μπορεί να βοηθήσει! thanks! Παράθεση Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2 [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panthiras_mes Δημ. September 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2016 (edited) Μπαινω ετσι μετα απο αυτο που ειχα παθει και γω με το bootloop και βλεπω η ιστορια συνεχιζεται με αμειοτο ενδιαφερον και υπαρχουν και ατομα που θελουν να το κυνηγησουν. Επειδη οταν το ειχα παθει πριν 5 μηνες για δευτερη φορα, μου ειπαν και μενα τα ιδια που λενε και σε σας, αλλα μαλλον τωρα εχουν προσθεσει και την υγρασια ή οτιδηποτε αλλο για να σας το βγαζουν εκτος. Θελω να σας πω οτι πρεπει να το κυνηγησει ο καθενας μονος του παιδες. Θα ειναι δυσκολο να μαζευτειτε αρκετοι και θα ταλαιπωρηθειτε. Οποιος θελει τους τρεχει. Απλα θελει πολυ υπομονη και επιμονη!!! Εκτος και αν αποφασισετε να το τραβηξετε πολυ το σχοινι........ Καλο ειναι συμβουλευτικα σας το λεω να ξεκινησετε με τον συνηγορο του καταναλωτη. Ειναι το πρωτο βημα και επειδη ειναι επισημο εγγραφο που στελνεται για εσας απο αυτους εχει μια βαση. Το μονο που χρειαζεται ειναι να απαντατε στις ηλιθιες και αθλιες απαντησεις-δικαιολογιες σε επιστολες εκεινων καθε φορα. Εκει θελει Προσοχη. Ο σκοπος του συνηγορου του καταναλωτη ειναι να σας φερει σε ακροαση (face to face) ή να βρεθει μια συμβιβαστικη λυση. Εμενα εντελει αποφασισαν οπως μου ειπαν στο τηλεφωνο μετα και την 3η επιστολη (κολαφος μπορω να πω) που παρελαβαν απο τον συνηγορο εκ μερους μου, οτι τελικα επειτα απο επικοινωνια που ειχαν με την LG ειναι εντος εγγυησης και να τους το παω. Για τοσο αθλιοτητα μιλαμε. Τελικως κανανε οτι απαραιτητο για να μπορεσει να λειτουργησει. Το μονο που εχω να πω ειναι οτι ψυχικη μου υγεια ειχε κλονιστει αφανταστα, (4 μηνων κινητο 400 ευρα) και ακομα και τωρα που γραφω τρεμουν τα χερια μου. Προκορντια ουτε απεξω δεν θελω να περναω απο κει με πιανει αναγουλα. H LG οπως ειπε και ενας φιλος πιο πανω εχει τελειωσει γενικα απο τη ζωη μου μετα απο ολο αυτο. Υ.Γ.: Το κινητο μου εξακολουθει και εχει τον καρκινο απλα τωρα ορισμενες φορες οπως ειχα προαναφερει πριν κατι μερες κολλαει χωρις να υπαρχει καποιος λογος και κανει επανεκκινησεις αλλα επανερχεται δεν μενει στο σημα. Υ.Γ.2: Οι γραμματεις στη προκορντια κανουν τα παντα.....και εχουν γνωσεις για ολα. ΝΤΡΟΠΗ τπτ αλλο. Υ.Γ.3: Ειλικρινα σας καταλαβαινω ολους και ευχομαι να βγαλετε ακρη. Edited September 14, 2016 by panthiras_mes Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zoid70 Δημ. September 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2016 Κατά τύχη βρήκα το παρακάτω... https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show δεν ξέρω τι ακριβώς είναι κι αν βοηθάει στην περίπτωση... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pank Δημ. September 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2016 Και τον άλλο τον πείραξε που έγραψα λαμόγια!!!!! Φίλε μου και πολύ ήρεμο σε βλέπω! Μπράβο. Αυτή είναι η ξεφτιλα, ότι για να πάρεις αυτό που δικαιουσαι, πρέπει να χάσεις χρόνο και να ασχοληθείς με καταγγελίες κτλ. Μετά από τις καταγγελίες κατάλαβαν ότι είναι εντός εγγύησης? Αυτό είναι ορισμός της λαμογιάς. Αν πιάσει, έπιασε. Αν δεν το κυνηγουσες θα γλυτώναν την πλακετα!!! Και ο άλλος μου αναφέρει λες και δεν ξέρουμε, τα +2 χρόνια εγγύησης! Τους νόμους τους ξέρουμε φίλοι μου...... εγώ αναφέρομαι σε αυτούς που δεν τους εφαρμόζουν με οποιαδήποτε δικαιολογία. Λαμογιο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRIS Δημ. September 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2016 Κατά τύχη βρήκα το παρακάτω... https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show δεν ξέρω τι ακριβώς είναι κι αν βοηθάει στην περίπτωση... ειναι για ευρωπαικες εταιριες δεν την βγαζει καν στην λιστα επειδη ουσιαστκα ειναι κορεατικη και απο οσο ξερω δεν υπαρχει αλλος επισημος ειααγωγεας που να αντιπροσωπευει την lg στην ευρωπη Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] ''ΖΗΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ'' "Οι απόψεις είναι σαν τις κω@@@πίδες. Όλοι έχουν από μία." smrtphone history:HTC Desire**SONY XPERIA SP**LG G3 32Gb**LG G4**ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ 9Τ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.