Jump to content

[LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φίλε Μπίλια κατοχος optimus g, g2, g4 ( το πούλησα πολύ πριν βγούν προβλήματα οπότε δεν ξέρω την τύχη του ), και πλέον v10.

 

Αυτό που γίνεται με τα G4 και την αντιμετώπιση της Lg στους πελάτες της δεν έχει προηγούμενο. Ακόμα και εποχες με τις οθόνες των g2 ή τις επανεκκινήσεις των G3. Πάντα όλοι είχαν να πούν πάρα πολύ καλά λόγια για το service της εδώ Ελλάδα. Προβλήματα τα οποία σαφώς ήταν σοβαρά, για κινητά που θες να τα λές ναυαρχίδες, αλλά όλοι ξεχνούσαν τα προβλήματα γιατι απλά το service ήταν άψογο.

 

Με αυτά που διαβάζω δεν τη βλέπω καλά την Lg εδώ Ελλάδα.

 

Πάντως εμένα κοροιδία μου μυρίζει από χιλιόμετρα και αποφυγή ευθυνών και κυρίως εξόδων αντικατάστασης πλακετών.

 

Γιάννη ( Athanaso) μπαίνοντας ένα κινητό σε bootloop μπορείς να το συνδέσεις και να δεις αν έχει γίνει ρουτ;

ή να το θέσω αλλιώς μπορείς να δείς αλλαγές που έχει δεχτεί;

Edited by miltos74
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

  athanaso77 said:
Είναι ελάχιστες οι συσκευές με 5.1.1 που εμφανίζουν το πρόβλημα γιατί ελάχιστες είναι και αυτές που έχουν μείνει με 5.1.1. Ωστόσο και σε lollipop έχει εμφανιστεί το ίδιο πρόβλημα. Οπότε...

 

Δεν έχεις άδικο, αλλά μέχρι να κάνουμε την αναβάθμιση γενικά δεν είχε εμφανίσει καμία δυσλειτουργία (τυχαίο θα μου πείς και θα έχεις δίκιο). Θα το δοκιμάσουμε και βλέπουμε. Αν το πάρω στην κατοχή μου, δεν θα το πειράξω γιατί μου αρέσει αρκετά ετσι όπως είναι και το να κάνω ένα hard reset στο τόσο δεν με ενοχλεί, αλλά ο αδερφός μου θέλει να είναι όσο το δυνατόν πιο σταθερό για οικογενειακούς λόγους (επέκταση οικογένειας γαρ), οπότε θα το ξαναγυρίσουμε να δούμε εάν το ξαναεμφανίσει.

 

Να πώ βέβαια, για στατιστικούς λόγους, πως πριν του κολλήσει ανέβασε πολύ απότομα θερμοκρασία, και του έκανε κατευθείαν επανεκκίνηση.

SE k700i - w810i, NOKIA 5310 express music, HTC TynII (Kaiser), SE Xperia mini, Google Nexus S, Nokia Lumia 930, HTC One M8 (Gunmetal Gray), MS Lumia 950 XL White, HTC 10, LG G6, Samsung Galaxy S9
Link to comment
Share on other sites

Αυτό λέω από την αρχή..αποφυγή ευθυνών ...κρίμα...το θέμα στην τελική είναι ότι πλήρωσα καινούργιο κινητό και 5 μήνες μετά δεν έχω κινητό , ούτε μπορώ να το φτιάξω μόνος μου γιατί δεν υπάρχουν πλακέτες όυτε μπορώ να το πουλήσω...κοινώς πέταξα 402€
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
  miltos74 said:
Θανάση μπαίνοντας ένα κινητό σε bootloop μπορείς να το συνδέσεις και να δεις αν έχει γίνει ρουτ;

ή να το θέσω αλλιώς μπορείς να δείς αλλαγές που έχει δεχτεί;

 

Μπορείς σίγουρα να τρέξεις κάποια scriptάκια και να πάρεις κάποιες πληροφορίες. Τώρα το τι κάνουν εκεί στη Procordia και τι εργαλεία χρησιμοποιούν δεν μπορώ να το ξέρω, μιλάμε θεωρητικά και θεωρητικά μπορείς να κάνεις πραγματάκια.

 

Γιάννης εδώ.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

χαχα οκ γιαννη..πάντως αρχίζω να πιστεύω ότι είναι θέμα software και όχι hardware...γιατί δεν μπορεί όλες οι αστοχίες να ξεκινήσανε μετά την αναβάθμιση..επίσης οταν ξεκίνησε το bootloop η μπαταρία μου ήταν στο 85% και μέσα σε 2 ώρες έφτασε 3% που σημαίνει ότι ο επεξεργαστής μάλλον δούλευε στο τέρμα (κολλημένος)...αν με αφηνε θα του έκανα ένα hard reset (προσπάθησα) αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα.. Edited by billias7815
Link to comment
Share on other sites

Παντως εφοσον εισαι σε εκδοση 6.0 και πλεον γνωριζουμε απο εδω οτι για να εισαι root πρεπει να εισαι ΚΑΙ ξεκλειδωτος, προφανως το "κλειδακι" της Google θα φαινοταν κατα την εκκινηση, πολυ πριν ξεκινησει η διαδικασια της εισαγωγης του boot animation της LG (στο οποιο κολλαει το κινητο).
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
  billias7815 said:
πάντως αρχίζω να πιστεύω ότι είναι θέμα software και όχι hardware...

 

Μακάρι να ήταν (είναι) έτσι.

 

  billias7815 said:
γιατί δεν μπορεί όλες οι αστοχίες να ξεκινήσανε μετά την αναβάθμιση..

 

Έχουν αναφερθεί αστοχίες και σε συσκευές χωρίς αναβάθμιση.

 

  billias7815 said:
επίσης οταν ξεκίνησε το bootloop η μπαταρία μου ήταν στο 85% και μέσα σε 2 ώρες έφτασε 3% που σημαίνει ότι ο επεξεργαστής μάλλον δούλευε στο τέρμα (κολλημένος)...

 

Αυτό που περιγράφεις δεν αποκλείει πρόβλημα στο hardware.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

εδω εχει μια φορμα για την LG International http://www.lgicorp.com/en/company/biz_inquiry?success=1 εγω συνταξα ενα κειμενο και εστειλα και μεσα σε ολα ανεφερα και την προκορτνια και τις τακτικες της αφου πρωτα τους ανεφερα τους μισθους στην ελλαδα και την αξεια της συσκευης!!θα μου πεις ποιος τα κοιταει αυτα αλλα εγω επειδη η δουλεια μου ειχε να κανει με εταιριες κολοσσους στο εξωτερικο(αεροδρομιο)και ειχα επαφη με στελεχη αεροπορικων ανωτερα να ξερετε πως δεν ειναι ελλαδα βλεπουν τα παντα και εχουν αλλη κουλτουρα και οχι του δεν βαριεσαι!καποιοι θα πειτε ασε μας ρε φιλε αλλα με τοσα ποστ που εχετε/μαι κανει εδω δεν χανεται τιποτα να στείλετε τα παραπονα σας

[sIGPIC][/sIGPIC]

''ΖΗΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ''

"Οι απόψεις είναι σαν τις κω@@@πίδες. Όλοι έχουν από μία."

smrtphone history:HTC Desire**SONY XPERIA SP**LG G3 32Gb**LG G4**ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ 9Τ

Link to comment
Share on other sites

Mακαρι να βγει κατι γιατι ειναι μεγαλο κριμα τετοια συμπεριφορα..πραγματικα...

Device: S24 Ultra Titan Grey 12/512GB  + Watch 5 44mm

 

Link to comment
Share on other sites

Για να δουμε και εκει!Θα περιμενουμε τα νεα σου!!

Device: S24 Ultra Titan Grey 12/512GB  + Watch 5 44mm

 

Link to comment
Share on other sites

  egodemis said:
Αύριο πάω Βουλγαρία να δούμε τι θα μου πουν στο service

 

Πόσα τηλέφωνα σε έχουν φορτώσει?:lol:

LG, Huawei...χαμός!!!

Περιμένουμε ενημέρωση.

ASUS(ZE551ML,ZS551KL)ERICSSON(GA628,T39)ETEN(X500,X800)HTC(UULTRA)HUAWEI(P10 lite,P40 Pro,Mate 50 Pro)LEECO (X820)LG(P990,P880,G3,V10,V20,V30,G8s,G8x)MICROSOFT(LUMIA 950, LUMIA 950XL)MOTOROLA(DPC-550,STARTAC,MPX220)NOKIA(5110,8210,7110,3310,6310i,6280)SAMSUNG(I800,note10+)SHARP(S2)SIEMENS(SX1)SONY ERICSSON (T610,XPERIA X1)VIVO(X90 Pro)XIAOMI(Redmi Note 5,Redmi Note 6 Pro,Redmi Note 8 Pro,Redmi Note 9 Pro,Redmi Note 10 Pro,Redmi Note 12 Pro,MI MAX 2,MI MAX 3,Poco F1,Mi A3,Mi 9 lite,Mi 11 lite,Mi 10T PRO,Mi 10 pro,12x,)

Link to comment
Share on other sites

  billias7815 said:
και κεφαλαία βαλε φίλε κ οτι θες...ειναι τραγικοι οι τυποι...

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Πήρα στην Procordia ζήτησα να μιλήσω με τεχνικό και μου λένε δεν γίνεται να μιλήσει μαζί σας γιατί δεν έχει να σας πει τιποτα...έβαλε την πλακέτα στο μηχάνημα και του είπε από τον σερβερ της LG οτι είναι root...Δεν έχει να σας πει κάτι παραπάνω...Της λέω από την στιγμή που θέλω να ρωτήσω κάτι τεχνικό ο τεχνικός δεν μπορει να μιλήσει ;;; όχι κύριε δεν μπορεί , δεν έχει να σας πει τιποτε...

 

Να τους χαιρομαστε....Καλές γιορτές σε όλους.

 

offtopic:

 

Απορω πως τοσο καιρο καπου διαβαζω πως η LG κραταει λογω Procordia και εχει θετικες κριτικες οταν υπαρχουν τοσοι δυσαρεστημενοι πελατες που εχουν να πουν τα χειροτερα για αυτο το service.

P30 AURORA
Link to comment
Share on other sites

  Asdf_7 said:
offtopic:

 

Απορω πως τοσο καιρο καπου διαβαζω πως η LG κραταει λογω Procordia και εχει θετικες κριτικες οταν υπαρχουν τοσοι δυσαρεστημενοι πελατες που εχουν να πουν τα χειροτερα για αυτο το service.

 

Σωστά διάβαζες. Η αλλαγή είναι φρέσκια και θα δούμε τις εξελίξεις...

ASUS(ZE551ML,ZS551KL)ERICSSON(GA628,T39)ETEN(X500,X800)HTC(UULTRA)HUAWEI(P10 lite,P40 Pro,Mate 50 Pro)LEECO (X820)LG(P990,P880,G3,V10,V20,V30,G8s,G8x)MICROSOFT(LUMIA 950, LUMIA 950XL)MOTOROLA(DPC-550,STARTAC,MPX220)NOKIA(5110,8210,7110,3310,6310i,6280)SAMSUNG(I800,note10+)SHARP(S2)SIEMENS(SX1)SONY ERICSSON (T610,XPERIA X1)VIVO(X90 Pro)XIAOMI(Redmi Note 5,Redmi Note 6 Pro,Redmi Note 8 Pro,Redmi Note 9 Pro,Redmi Note 10 Pro,Redmi Note 12 Pro,MI MAX 2,MI MAX 3,Poco F1,Mi A3,Mi 9 lite,Mi 11 lite,Mi 10T PRO,Mi 10 pro,12x,)

Link to comment
Share on other sites

  Asdf_7 said:
offtopic:

 

Απορω πως τοσο καιρο καπου διαβαζω πως η LG κραταει λογω Procordia και εχει θετικες κριτικες οταν υπαρχουν τοσοι δυσαρεστημενοι πελατες που εχουν να πουν τα χειροτερα για αυτο το service.

 

Δεν έκανε τέτοια μέχρι πέρσι τον Ιούνιο/Ιούλιο.

Link to comment
Share on other sites

Ακομη και εγω που εχω στειλει δις στην προκορντια, η μια φορα ηταν ενα κινητο που ειχε προηγουμενως ρουταριστει , αλλα ξε-ρουταριστηκε , εγινε επαναφορα και περαστηκε απο την αρχη το οριτζιναλ του λογισμικο. Κανεις δε μου ειπε "εισαι εκτος εγγυησης λογω root", που θα ειχαν μαλιστα και δικιο γιατι ειχε ρουταριστει το κινητο στο παρελθον.. Αυτο ειναι που με προβληματιζει πολυ οσον αφορα το γεγονος οτι λενε στα παιδια πως εγινε root το κινητο τους , ετσι , απο τον αερα. Πως το βλεπουν ρε παιδια;
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πραγματικά τι συμβαίνει με αυτή κατάσταση...Από την στιγμή που δεν είναι ξεκλείδωτος ο bootloader,το λογισμικό είναι το επίσημο της LG (οχι custom) πως αυτοί λένε το αντίθετο δεν μπορώ να καταλάβω τί έχει συμβεί...και αυτά που έχουν ειπωθεί εδώ και αλλού του τύπου μην κανετε επαναφορά από backup και τα λοιπά θεωρώ ότι είναι αστοχα..οταν αγοράζεις ένα κινητό και έχει κάποιες δυνατότητες δεν μπορεί να μην μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις γιατί θα χαλάσει το κινητό...αν ισχύει αυτό φταίει η LG και η κάθε Lg 100%..

Για την περίπτωσή μου θα το κυνηγήσω όσο μπορώ αν και δεν πιστεύω να βγάλω κάτι.Μόνο συλλογικά μπορεί πετύχουμε δικαίωση.Και το χειρότερο είναι ο εμπαιγμός του τύπου "τα δικά μας κινητά δεν έχουν προβλήματα" και τα ρουταρίσματα από εφαρμογές...

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Here’s the full statement LG made to Android Authority:

 

LG Electronics has been made aware of a booting issue with the LG G4 smartphone that has now been identified as resulting from a loose contact between components. Customers who are experiencing booting issues with their LG G4s should contact their local carrier from where the G4 was purchased or a nearby LG Service Center (http://www.lg.com/common) for repair under full warranty.

 

Customers who purchased their G4 devices from non-carrier retailers should contact an LG Service Center with the understanding that warranty conditions will differ. LG Electronics is committed to providing the highest standards of product quality and customer service and apologizes for the inconvenience caused to some of our customers who initially received incorrect diagnoses.

 

Αυτό για την Lg Hellas δεν είναι επίσημη απάντηση?αναρωτιέμαι....

Link to comment
Share on other sites

  ironbum2 said:
Πόσα τηλέφωνα σε έχουν φορτώσει?:lol:

LG, Huawei...χαμός!!!

Περιμένουμε ενημέρωση.

3 θα πάω p8, g4, z3

Link to comment
Share on other sites

  billias7815 said:
Και ξαναλέω...οκ θα πάω και στην γενική γραμματεία καταναλωτή..πως αποδεικνύεις ότι το κινητό δεν έχει γίνει ρουτ από την στιγμή που ούτε ανοίγει ούτε έχω πρόσβαση στα εσωτερικά αρχεία;;;αυτοί έχουν αποδεικτικό ..την οθόνη τους...εγω δεν έχω..παρα μόνο τον λόγο μου..

 

Σίγουρα αν είναι σωστή εταιρεία το διαβάζουν το φόρουμ..Αν πιστεύουν ότι με όλα αυτά δεν χάνουν πιθανούς πελάτες τι να πω....ελληνικό μαρκετινγκ..

Έχω μια ιδέα που ίσως να σου δώσει κάποιο αποδεικτικό στοιχείο για να έχεις και εσύ κάτι χειροπιαστό εκτός από τον λόγο σου.

Θα αναπτύξω παρακάτω τον συλλογισμό και το σκεφτικό μου.

 

Κάθε Android κινητό για να λειτουργήσει πλήρως χρειάζεται έναν μοναδικό λογαριασμό χρήστη. Το οποίο είναι υπό τον έλεγχο του χρήστη. Σωστά;

 

Εκτός όμως από τον χρήστη, ποιός άλλος έχει πρόσβαση σε αυτόν τον λογαριασμό; Μα φυσικά η Google. Μέσα από τους server της περνάει κάθε κίνηση που κάνεις στην Android συσκευή σου. Όπως π.χ. οι εφαρμογές που κατεβάζεις από το Play Store. Ή ακόμα κι αυτές που κατεβάζουμε εκτός Play Store. Καταγράφεται ακόμα και το πότε κάνουμε κλικ στην επιλογή "άγνωστες πηγές". Νομίζω ότι καταλαβαίνεται που το πάω.

 

Αν λοιπόν απευθυνθεί κάποιος στην Google και ζητήσει επίσημα κάθε κίνηση που έκανε σε μια συσκευή που είναι συνδεδεμένη με τον δικό του λογαριασμό, η Google θα του στείλει όλη του την κίνηση. Εκεί λοιπόν θα φαίνεται ότι ΔΕΝ έχεις κάνει εσύ root στην συσκευή.

Μου ήρθε αυτή η ιδέα, γιατί παλαιότερα ένας φίλος ζήτησε από το Facebook όλη την κίνηση του λογαριασμού του και του έστειλαν δύο cd με ότι είχε καταγράφει. Ακόμη κι αυτά που είχε σβήσει από το λογαριασμό του.

 

Επίσης μπορείς να ζητήσεις από την LG την ημερομηνία και την ώρα που έγινε το υποτιθέμενο root. Κι αφού ισχυρίζεται ότι έχει γίνει κάπου θα έχει καταγραφεί και το πότε.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Θορυβημενος απο αυτά που διαβάζω, αναρωτιεμαι το εξής: Αν κάποιος εχει περασει, μεσω του μη επισημου lg up, άλλη ρομ, αλλα τωρα εχει επανέλθει στην αρχική, υπαρχει κίνδυνος να αρνηθεί επισκευή το service; Edited by stapd_21
Link to comment
Share on other sites

Βρηκα πολυ ενδιαφεροντα πραγματα και αυτο με το 6 μηνο οφειλω να πω δεν το γνωριζα και ειναι πολυ θετικο οτι υπαρχει απο την Ευρωπαικη νομοθεσια. Το καλο ειναι οτι με πιανει. Το θεμα ειναι οτι αν απο το συνηγορο του καταναλωτη η LG θελει να το τραβηξει και αλλο να παμε σε διακστηρια, κατι που δεν το πιστευω γιατι δεν τους συμφερει με το πορισμα που θα δημοσιευσουν στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ και γενικως θα γινει ενας μικρος χαμος ελπιζω να τελειωσουν ομαλα με συμβιβαστικη λυση αντικαταστασης ή επιστροφης χρηματων. Το καλο επισης ειναι οτι υπαρχουν δοξα το Θεο αρκετες περιπτωσεις σαν την δικια μου με φωτεινο παραδειγμα του Billia. Συνεπως δεν φοβαμαι αν δεν βγαλω ακρη, οπως κι ο billias δηλαδη να παμε παραπανω. Που ειμαι σιγουρος οτι δεν συμφερει την LG κατι τετοιο.....

Εδω σας παραθετω το link που βρηκα σχετικα με τα δικαιωματα.: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

"Πώς να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εμπορεύματος, ή επιστροφή των χρημάτων σας

 

Η διετής περίοδος της νόμιμης εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των εμπορευμάτων.

Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση.

Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.

Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

Ο έμπορος υποχρεούται πάντα να βρει μια λύση· σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε επίσης να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή.

 

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών English στη χώρα σας μπορεί να σας ενημερώσει λεπτομερέστερα για τα επιπλέον δικαιώματά σας σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία και μπορεί επίσης να σας βοηθήσει αν έχετε πρόβλημα με είδη που αγοράσατε σε άλλη χώρα της ΕΕ."

Link to comment
Share on other sites

  stapd_21 said:
Καλησπέρα παιδιά. Θορυβημενος απο αυτά που διαβάζω, αναρωτιεμαι το εξής: Αν κάποιος εχει περασει, μεσω του μη επισημου lg up, άλλη ρομ, αλλα τωρα εχει επανέλθει στην αρχική, υπαρχει κίνδυνος να αρνηθεί επισκευή το service;

Το είχα κάνει και δεν είχα πρόβλημα με το service.

Σημασία δεν έχει η πτώση, αλλά η πρόσκρουση.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...