Jump to content

Τοποθέτηση υδραυλικής κρεμαγιέρας


Dracumel
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά,

 

Λόγω του ότι έχω ένα Nissan Sunny 1.4 mod.91 δεν έχει υδραυλικό τιμόνι.Η ερώτηση μου είναι η εξής αν μπορώ να το τοποθετήσω τώρα;Αν ναι γνωρίζεται ποιό είναι το κόστος;

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των πρωτέρων για το χρόνο που μου διαθέσατε...

Link to comment
Share on other sites

Και εγω εψαχνα κατι τετοιο για το 106 μου!! Τιμη ακριβως δεν θυμαμαι αλλα ειμαι σιγουρος οτι το κοστος ηταν παραπανω απο απαγορευτικο.. Ειδικα σε αυτοκινητα τετοια ηλικιας (το δικο μου το ειχαμε παρει το 92! ;)
Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση πως οχι!! Αλλα επειδη δεν θελω να σε παρασυρω για κατι που δεν ειμαι σιγουρος, ρωτα και σε ενα συνεργειο της Nissan !! Εμενα παντως ειχε φτασει σε σημειο να μην με ενοχλει ιδιαιτερα.. Δυναμωνα και τα χερια μου!! :p
Link to comment
Share on other sites

Αν υπάρχει το ίδιο αυτοκίνητο με υ/τ τότε γίνεται.

Να έχεις υπόψην σου όμως ότι θα αυξηθεί ο κύκλος στροφής(θα στρίβεις λιγότερο)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ego poy miloysa mre kati filarakia gia to opel vectra A moy eipan thn lish na vro kamia metaxirismenh apo taxi tpt alla ego eimai kata ton metaxirismenon eksarthmaton kai dh apo taxi poy exei pano ekatomiria xiliometra (0%akiopistia)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Πόσο μπορεί να κοστίσει??

Και πιο συγκεκριμένα για Opel Corsa 1200κ.ε του 1998?? Στο περίπου γιατί από άλλους έχω ακούσει €200 και από άλλους €1000.. Συμφέρει να το κάνω ή θα υπάρχει κανένα πρόβλημα??

:chair:

http://mice.re4ction.org/wp-content/uploads/2015/10/asusrog.jpg

Το τέρας μου: ASUS ROG GL752VW T4108D Core i7 6700HQ / 4x 2.60GHz / NVIDIA GeForce GTX 960M / 8GB DDR4 / SSD 850 EVO mSATA 250GB

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να πάρεις άλλο αμάξι.

Καλά, πλάκα κάνω. Αναλόγως το αμάξι πάει, υπολόγισε τουλάχιστον 300ε .

http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Επειδή με ενδιαφέρει και μένα, ξέρει κανείς λεπτομέρειες;

π.χ. - σε τι συνεργείο γίνεται (οποιοδήποτε ή αντιπροσωπεία);

- γίνεται κανονικά υδραυλικό ή μόνο υποβοηθούμενο και ποια είναι η διαφορά;

:blink:
Link to comment
Share on other sites

παιδια...αμα βρειτε ολο το συστημα για το αυτοκινητο σας, απο τα μεταχειρισμενα..θα ειναι ακριβως οπως θα ηταν αν ειχε βγει απο το εργοστασιο παραγωγης.
Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

Επειδή με ενδιαφέρει και μένα, ξέρει κανείς λεπτομέρειες;

π.χ. - σε τι συνεργείο γίνεται (οποιοδήποτε ή αντιπροσωπεία);

- γίνεται κανονικά υδραυλικό ή μόνο υποβοηθούμενο και ποια είναι η διαφορά;

 

Εφόσον το συγκεκριμένο μοντέλο παράγεται με υδραυλικό τιμόνι θα πρέπει να προμηθευτείς απο την αντιπροσωπεία ή μεταχειρισμένο το συγκεκριμένο σύστημα με όλα τα παρελκόμενα.

1. Τρόμπα υδραυλικού τιμονιού.

2. Δοχείο υδραυλικού τιμονιού με τα στηρίγματά του.

3. Υδραυλική κρεμαγιέρα.

4. Σωληνώσεις μεταξύ τρόμπας, κρεμαγιέρας καθώς και προς το δοχείο.

5. Ιμάντα μεταφοράς κίνησης.

6. Αν το αυτοκίνητο είχε μοτέρ που υποστήριζε υδραυλικό θα πρέπει έχει στον άξονα του στροφαλοφόρου διπλό ράουλο για να βάλεις τον ιμάντα κίνησης της τρόμπας υδραυλικού ή να βάλεις μακρύτερο ιμάντα αλλάζοντας τον μαμίσιο του δυναμό & A/C. Θα πρέπει να προσαρμόζεται και ο τεντωτήρας βέβαια.

Θα πρότεινα να ρωτήσεις το επίσημο Service για τα παραπάνω ώστε να μάθεις τι ισχύει.

Κατά την άποψή μου επειδή αν το αυτοκίνητο είναι παλιό η μετατροπή & ψάξιμο είναι μεγάλος μπελάς και δεν αξίζει τα λεφτά που θα δώσεις. Δεν είναι value for money. Καλύτερα να το αφήσει όπως είναι.

 

Ολα τα τιμόνια που έχουν σύστημα υποβοήθησης λέγονται υποβοηθούμενα. Απλά κακώς κατά εμένα για να ξεχωρίζουν τα υδραυλικά υποβοηθούμενα(HPS) απο τα ηλεκτρικά υποβοηθούμενα(EPS) λένε τα τελευταία μόνο υποβοηθούμενα!

Οταν λοιπόν στην "πιάτσα" οι μαστοράντζες λένε υποβοηθούμενο εννοούν με ηλεκτρική υποβοήθηση (ηλεκτρικό μοτεράκι) αντί για υδραυλική τρόμπα.

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον το συγκεκριμένο μοντέλο παράγεται με υδραυλικό τιμόνι θα πρέπει να προμηθευτείς απο την αντιπροσωπεία ή μεταχειρισμένο το συγκεκριμένο σύστημα με όλα τα παλελκόμενα.

1. Τρόμπα υδραυλικού τιμονιού.

2. Δοχείο υδραυλικού τιμονιού με τα στηρίγματά του.

3. Υδραυλική κρεμαγιέρα.

4. Σωληνώσεις μεταξύ τρόμπας, κρεμαγιέρας καθώς και προς το δοχείο.

5. Ιμάντα μεταφοράς κίνησης.

6. Αν το αυτοκίνητο είχε μοτέρ που υποστήριζε υδραυλικό θα πρέπει έχει στον άξονα του στροφαλοφόρου διπλό ράουλο για να βάλεις τον ιμάντα κίνησης της τρόμπας υδραυλικού ή να βάλεις μακρύτερο ιμάντα αλλάζοντας τον μαμίσιο του δυναμό & A/C. Θα πρέπει να προσαρμόζεται και ο τεντωτήρας βέβαια.

Θα πρότεινα να ρωτήσεις το επίσημο Service για τα παραπάνω ώστε να μάθεις τι ισχύει.

Κατά την άποψή μου επειδή αν το αυτοκίνητο είναι παλιό η μετατροπή & ψάξιμο είναι μεγάλος μπελάς και δεν αξίζει τα λεφτά που θα δώσεις. Δεν είναι value for money. Καλύτερα να το αφήσει όπως είναι.

 

Ολα τα τιμόνια που έχουν σύστημα υποβοήθησης λέγονται υποβοηθούμενα. Απλά κακώς κατά εμένα για να ξεχωρίζουν τα υδραυλικά υποβοηθούμενα(HPS) απο τα ηλεκτρικά υποβοηθούμενα(EPS) λένε τα τελευταία μόνο υποβοηθούμενα!

Οταν λοιπόν στην "πιάτσα" οι μαστοράντζες λένε υποβοηθούμενο εννοούν με ηλεκτρική υποβοήθηση (ηλεκτρικό μοτεράκι) αντί για υδραυλική τρόμπα.

 

Ευχαριστώ φίλε, ήσουν σαφής και πολύ εξυπηρετικός! Εγώ για saxo ενδιαφέρομαι, το οποίο αργότερα έβγαινε και με υδραυλικό, οπότε πιστεύω γίνεται.

:blink:
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ φίλε, ήσουν σαφής και πολύ εξυπηρετικός! Εγώ για saxo ενδιαφέρομαι, το οποίο αργότερα έβγαινε και με υδραυλικό, οπότε πιστεύω γίνεται.

 

ελα ρε συ...το σαξο ειναι οκ..το ενα μας αμαξι ειναι σαξο 1.1 (δηλαδη ετσι ξεκινησε) και στην πορεια το χω αλλαξει σε 1.4 με τα διαφορα παρελκομενα (συν χαμηλωματα κτλ)..ειναι μια χαρα το τιμονι..λιγο βαρυ μονο στο παρκαρισμα..κατα τα αλλα στην πορεια ειναι μια χαρα! ειναι ελαφρυ αμαξι το σαξο δεν εχει αναγκη..ειδικα αν εχεις και το 1.1 δεν θελει υδραυλικο με την καμια

Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

ελα ρε συ...το σαξο ειναι οκ..το ενα μας αμαξι ειναι σαξο 1.1 (δηλαδη ετσι ξεκινησε) και στην πορεια το χω αλλαξει σε 1.4 με τα διαφορα παρελκομενα (συν χαμηλωματα κτλ)..ειναι μια χαρα το τιμονι..λιγο βαρυ μονο στο παρκαρισμα..κατα τα αλλα στην πορεια ειναι μια χαρα! ειναι ελαφρυ αμαξι το σαξο δεν εχει αναγκη..ειδικα αν εχεις και το 1.1 δεν θελει υδραυλικο με την καμια

 

+1

το 1.1 δεν το εχει αναγκη κ τα λεφτα θα ειναι αρκετα για ενα σχετικα παλιο μοντελο...

Link to comment
Share on other sites

ελα ρε συ...το σαξο ειναι οκ..το ενα μας αμαξι ειναι σαξο 1.1 (δηλαδη ετσι ξεκινησε) και στην πορεια το χω αλλαξει σε 1.4 με τα διαφορα παρελκομενα (συν χαμηλωματα κτλ)..ειναι μια χαρα το τιμονι..λιγο βαρυ μονο στο παρκαρισμα..κατα τα αλλα στην πορεια ειναι μια χαρα! ειναι ελαφρυ αμαξι το σαξο δεν εχει αναγκη..ειδικα αν εχεις και το 1.1 δεν θελει υδραυλικο με την καμια

 

Σχετικα αυτο που λες εν μερη εχεις αδικο γιατι ολα τα αυτοκινητα που εχουν υδραυλικο τιμονι μετα απο τα 60-80χιλιομετρα γινετε κανονικο(χωρης υποβοηθηση)...και ετσι δεν το χρειαζοντε στα τοσα χιλιομετρα αλλα μεσα στην πολυ ακομα και mini cooper το χρειαζετε....

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Vasika extos apo to varos tou amaksiou paizei kai i katastasi tou odigou gia paradeigma an kapoios exei provlimata me tin mesi tou tote den nomizo na einai eukolo na stripsei akoma kai to saxo ton 1100 kivikon.
Link to comment
Share on other sites

Σχετικα αυτο που λες εν μερη εχεις αδικο γιατι ολα τα αυτοκινητα που εχουν υδραυλικο τιμονι μετα απο τα 60-80χιλιομετρα γινετε κανονικο(χωρης υποβοηθηση)...και ετσι δεν το χρειαζοντε στα τοσα χιλιομετρα αλλα μεσα στην πολυ ακομα και mini cooper το χρειαζετε....

Μονο το ηλεκτρικα υποβοηθουμενο τιμονι εχει την δυνατοτητα να σταματαει/μειωνει την υποβοηθηση μετα απο καποια ταχυτητα.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός απο την ευκολία στους επιτόπιους ελιγμούς το υποβοηθούμενο τιμόνι προσφέρει την αμεσότητα στην αλλαγή πορείας. Το μη υποβοηθούμενο τιμόνι για να μην καταβάλει ο οδηγός μεγάλη προσπάθεια όταν στρίβει ήταν αναγκαστικά πολύστροφο π.χ. 4 περιστροφές απο άκρη σε ή και περισσότερο. Η απόκριση του τιμονιού στην αποφυγή εμποδίου (την σπόρ οδήγηση ούτε να την σκεφτείς) ήταν δραματική. Η υποβοήθηση επέτρεψε να τοποθετηθούν "κοντές" κρεμαγιέρες και σε βαριά οχήματα με φαρδύτερα ελαστικά. Η υποβοήθηση στους δύσκολους ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα είναι δυνατή ενώ σε υψηλότερες ταχύτητες η απόκριση του τιμονιού είναι άμεση εφόσον η κρεμαγιέρα τώρα είναι "κοντύτερη"

Αν σας ενοχλεί το τιμόνι του Saxo που να δείτε τι δύναμη χρειάστηκα να στρίψω ένα Ford Taunus 1.8 1300 kg. του '77 :lol: Ηρωες οι οδηγοί τότε! Τα υδραυλικά ήταν extra εξοπλισμός σαν να λέμε σήμερα Playstation & Οθόνες στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων...το υδραυλικό κόστιζε όσο το μισό αυτοκίνητο:p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...